מיקרוגל שארפ: סקירת מיקרוגלים שארפ מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מיקרוגלים איכותיים מבית שארפ מתאפיינים בביצועים מרשימים לצד נוחות שימוש ופונקציונליות. לפניכם ארבעת הדגמים המומלצים ביותר לשנת 2024.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

52 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקרוגל שארפ מומלץ

בזמנים כמו היום, בהם יש מבחר גדול כל כך של מיקרוגלים ומוצרי חשמל אחרים, לפעמים צריך קצת עזרה בלעשות סדר בדברים. אם אתם רוצים לרכוש מיקרוגל מומלץ ואיכותי, לחברת שארפ יש הרבה מה להציע, לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

469 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

שארפ, תאגיד האלקטרוניקה היפני האהוב והוותיק, מספק לקהל לקוחותיו הרחב מגוון מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. מלבד מוצרי הדגל של החברה בתחום הבידור ומערכות השמע, היא גם מובילה בפיתוח וייצור מגוון מכשירי בישול חדשניים ואיכותיים, בהם מיקרוגלים, תנורי חימום ומכשירי חימום אוכל אינטגרליים שמגיעים במגוון עיצובים וגדלים ומתאימים לכל מטבח.

 

המיקרוגלים של שארפ נושאים תו איכות ומציעים חווית שימוש נוחה, ביצועים מרשימים ומחירים הוגנים לכל כיס. לצד זאת, החברה מייצרת מגוון דגמי מיקרוגלים, שמתאימים לקהל יעד מגוון – החל ממשפחות גדולות שזקוקות לפתרונות איכותיים ומהירים לחימום אוכל, ועד יחידים שמעוניינים במכשירי חימום פשוטים וקומפקטיים יותר.

 

לא משנה אם אתם מעוניינים להפשיר במהירות שאריות אוכל מאתמול, להמיס חמאה לעוגה או לחמם מאפים, המיקרוגלים של שארפ מציעים מגוון פונקציות לשליטה בעוצמות החימום, ומאפשרים חימום אחיד ומהיר של המזון.

עבור כל מי שמעוניין לרכוש מיקרוגל חדש ולשדרג את חווית השהות במטבח, המיקרוגלים של חברת שארפ הם בהחלט אופציה מעניינת ששווה לבדוק.

לוגו של הסקירה

בעל הביצועים הטובים ביותר: דגם R93IZ

מיקרוגל מולטיסיסטם משולב עם גריל עוצמתי למי שמעוניין בחוויית שימוש איכותית במיוחד. מדובר בדגם אמין במיוחד, שממדיו המרשימים (נפח של 32 ליטרים) מתאימים למשפחות גדולות, אך גם לכל מי שמחפש מיקרוגל איכותי עם מגוון רחב של פונקציות ועוצמות בישול.

SHARP R93IZ

4.5 15

המיקרוגל המשולב האולטימטיבי לכל מי שמחפש ביצועים ברמה הגבוהה ביותר

יתרונות

הספק גבוה (לתנור ולגריל), נפח גדול במיוחד, גריל אינפרה אדום מתקדם, טווח רחב של עוצמות חימום, ציפוי פנימי מנירוסטה, פאנל תצוגה בעברית

חסרונות

לא מתאים למטבחים קטנים

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

דגם R93IZ הוא הדגם האידיאלי עבור מי שזקוק לפתרון חימום, הפשרה ואפילו בישול מהיר של האוכל. עם הספק גבוה במיוחד של 1,100 W עבור הגריל והמיקרוגל ונפח של 32 ליטר (קוטר צלחת 31.5 ס"מ) ניתן לחמם בצורה אחידה כמויות גדולות של אוכל במינימום זמן המתנה.

 

למיקרוגל מנוע אינוורטר עם 11 דרגות חימום שונות, 3 תוכניות בישול משולבות, ועוד מגוון תכוניות בישול אוטומטי ופונקציות להפשרת כל סוגי המזון.
מלבד זאת, מציע הדגם גם פתרונות אפייה (לכל מי שזקוק לפתרון פשוט ומהיר במקום התנור הרגיל) בזכות הספק אפייה גבוה במיוחד של 2,100 W.

 

המיקרוגל בטוח במיוחד לשימוש, וכולל ציפוי נירוסטה פנימי, וצלחת מצופה אמייל. מדובר במכשיר האולטימטיבי שמגיע עם פאנל תצוגה בעברית וכולל פונקציות שמעצימות את הנוחות ואת החווית המשתמש. בין היתר, כולל הדגם תאורת LED, טיימר, פתיחת דלת ע"י כפתור, נעילת ילדים, גריל קווארץ, מסך מגע ועוד אחרים.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר מבחינת מחיר: R-77AT

הדגם הפופולארי והאהוב מבוסס על מנוע עוצמתי משולב עם גריל. יחד עם  נפח מרשים במיוחד, המיקרוגל של שארפ מספק את הביצועים הטובים ביותר ביחס למחיר. דגם R-77 AT מתאים במיוחד למשפחות גדולות, מגיע בעיצוב מודרני ואלגנטי, וכולל מגוון פונקציות שישדרגו לכם את חווית השימוש.

SHARP R-77AT

4.5 15

המנצח הגדול במבחן עלות – תועלת

יתרונות

נפח גדול, מגוון דרגות חימום, טיימר, משולב גריל, עוצמתי, ממשק נוח לתפעול

חסרונות

אינו קומפקטי, דורש מרווח ממכשירים אחרים

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- המאיר

Sharp R-77 AT מגיע בעוצמה של 1,000 W עבור המיקרוגל ו- 1,100 W עבור הגריל. בזכות הנפח הגדול שלו (3 ליטרים) הדגם אידיאלי עבור חימום והפשרה מהירים ואחידים של כל סוגי המזון.

 

עם 9 תוכניות בישול אוטומטיות ו-5 דרגות בישול בעוצמות שונות אתם נדרשים למינימום התעסקות כדי להגיע לתוצאה המבוקשת.
המיקרוגל מגיע צלחת גדולה בקוטר 31.5 ס"מ, ועיצוב אלגנטי עם דלת בגימור נירוסטה, מכסה כסוף ושילוב של זכוכית.

 

בין היתר, כולל המיקרוגל פונקציית בטיחות למניעת פתיחה של ילדים קטנים, טיימר מובנה, ותצוגה דיגיטלית ונוחה.

 

בשל ממדיו הגדולים יחסית, חשוב להרחיק מהמיקרוגל מכשירי חשמל אחרים (מרווח של כ-10 ס"מ לפחות).

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשפחות קטנות: R-75MT

הדגם מתאים במיוחד ליחידים או משפחות קטנות שמעוניינות בפתרון חימום קומפקטי ומשולב, כתחליף לשימוש במיקרוגל וטוסטר אובן נפרדים. הדגם מגיע בעיצוב מודרני, והביצועים שלו מספקים ביחס למחיר.

SHARP R-75MT

4.5 15

דגם קומפקטי ועוצמתי במחיר שווה לכל כיס

יתרונות

תצוגה דיגיטלית, משולב גריל, מגוון תכניות בישול, עיצוב אלגנטי

חסרונות

נפח בינוני, לא מתאים למשפחות גדולות, ללא חלון זכוכית

קנה עכשיו ב- Ivory
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
R75MR
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר

דגם R-75MT פופולארי במיוחד הודות לגודל הקומפקטי שלו (25 ליטרים) ולביצועים האיכותיים שלו שמספיקים לצרכים של רוב המשתמשים הביתיים. עם גובה של 32 ס"מ  ורוחב של 51.5 ס"מ הוא יכול להשתלב בקלות בכל פינה במטבח.

 

לדגם הספק גבוה יחסית של 900W, וניתן להפוך אותו גם לטוסטר אובן (הספק גריל של 1,000 W) ולחסוך מקום נוסף במטבח. למיקרוגל 11 דרגות חום/בישול והפשרה אוטומטיות ו-6 תוכניות בישול שונות.

 

מגיע עם פאנל תצוגה קל לתפעול, ועיצוב מודרני עשוי נירוסטה עם מכסה כסף מבריק.
כמו כן, למיקרוגל טיימר מובנה ונעילת ילדים.

לוגו של הסקירה

הזול והקומפקטי ביותר: R209Z

הדגם שיאפשר לחכם לחסוך מקום במטבח ועדיין להנות מחימום והפשרה אחידים של האוכל. Sharp R209Z כולל 11 דרגות חימום, תצוגה דיגיטלית ועיצוב אלגנטי. המכשיר ישמש אתכם לאורך זמן במינימום השקעה כספית ביחס למתחרים בשוק.

Sharp R209Z

4.5 15

מיקרוגל קטן ומתקדם המציע ביצועים איכותיים במחירים נוחים במיוחד

יתרונות

קומפקטי, מתאים לכל גודל של מטבח, ממשק נוח, כפתור לפתיחה נוחה, בורר עוצמת חום

חסרונות

לא מתאים למשפחות גדולות, נפח מוגבל, הספק בינוני

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

דגם R209Z של שארפ מגיע עם מנוע בהספק של 800 W אשר מתאים בעיקר לצרכים של משפחות קטנות או יחידים. המיקרוגל מאפשר חימום והפשרה אחידים ומהירים, ובזכות הממדים הקומפקטיים שלו (26x32x44 ס"מ) הוא יכול להשתלב נהדר בכל מטבח.

 

לדגם 11 עוצמות חום ובורר טמפרטורה מובנה, נפח של 20 ליטרים ומגש גדול יחסית בקוטר 25.5 ס"מ. כמו כן, מגיע עם פונקציות טיימר, תכניות בישול אוטומטי (פופקורן, פיצות, תפו"א, ירקות קפואים ומשקאות), צג LED וטיימר.

 

המיקרוגל מגיע עם עיצוב מודרני בצבע לבן מאט ודלת שחורה עם חלון זכוכית.

סיכום

לפני שאתם קונים מיקרוגל חדש – מה חשוב לבדוק?

 

מיקרוגל מתקדם ועוצמתי בהחלט עשוי לשדרג את החיים של כולנו. במקום לבזבז יקר במטבח על פעולות הפשרה, חימום או בישול, אתם יכולים להנות מפתרון חימום אוכל עוצמתי, מהיר ונוח במיוחד לשימוש.

 

לכל אחד צרכים אחרים, תקציב שונה והעדפות אישיות משלו. על מנת לבחור את המיקרוגל המושלם עבורכם חשוב להבין תחילה מהם הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על האיכות הכוללת של המיקרוגל.

 

 נפח: התאימו את גודל המיקרוגל לצרכים שלכם. דגמים קומפקטיים יתאימו בדרך כלל למשפחות קטנות או ליחידים שאינם מרבים להשתמש במיקרוגל. לדגמים הגדולים נפח של עד 40 ליטרים בדרך כלל, והדגמים הקטנים יותר ינועו בין 17 – 25 ליטרים.

 

עוצמה: העוצמה של המיקרוגל תקבע עד כמה הוא יחמם לכם מהר ובצורה אחידה את המזון. בכל מקרה, אם אתם מעוניינים במכשיר שימושי ואיכותי, עדיף שלא להתפשר ולקנות עוצמות נמוכות מ- 800 W.

 

כמו כן, בדקו שהמיקרוגל מגיע עם חימום דו-מוקדי – כך תבטיחו חימום אחיד ואיכותי יותר של האוכל.

 

דרגות חימום: אתם מעוניינים במיקרוגל שמותאם לחימום או הפשרה של מגוון סוגי מזון, הקפידו לקנות דגם שכולל טווח רחב של דרגות חימום ותוכניות בישול מגוונות (ירקות קפואים, משקאות, מאפים, בשר ודגים וכן הלאה).

 

מכשיר משולב: מיקרוגל משולב עם גריל מתאים עבור מי שמעוניין בפתרון פרקטי שיהווה אלטרנטיבה לטוסטר אובן או לתנור. המכשירים המשולבים מגיעים עם גריל מובנה תא פנימי עשוי נירוסטה (בדרך כלל) ליצירת אפקט החימום.

 

דגמים אלו מתאימים בעיקר למשפחות גדולות שמחפשות פתרון עוצמתי ומהיר תוך זמן קצר, בשילוב עם פונקציות מתקדמות כמו מאוור טורבו, גריל, שני גופי חימום, חיישן הפשרה ועוד.