מקרר שארפ 4 דלתות: סקירת מקררי שארפ 4 דלתות מומלצים (2024) | Finder

מקררי 4 דלתות מבית שארפ שיספקו לכם הרבה מקום קירור בעיצוב יפה ומושך.

icon pos_1

ניתחנו

2 סקירות

ו-

34 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקררי שארפ 4 דלתות

מערכת קירור היברידית שמפזרת קור באופן שווה בכל חלל המקרר, טכנולוגיה מתקדמת לשמירה על ההיגיינה בתוך המקרר או סידור פנימי אופטימלי. לא משנה מה מושך אתכם למקררי שארפ, מה שבטוח זה שתוכלו למצוא פה את מה שאתם מחפשים.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

חברת שארפ היפנית מייצרת מוצרי חשמל ביתיים ותעשייתיים כבר למעלה ממאה שנים, והיא לא מאכזבת. המקררים שלה מגיעים עם טכנולוגיות יפניות מתקדמות והלקוחות שלה נהנים ממקררים ברמה הגבוהה ביותר.

 

מקררי 4 דלתות של שארפ מגיעים כולם עם ניצול מקסימלי של שטח האחסון וגם במקררים הקטנים יותר אתם תהינו מסידור פנימי מרווח במיוחד ולא תרגישו בהבדל. אז תרשו לעצמכם להתפנק לכבוד השנה החדשה באחד מהדגמים ברשימה שהכנו לכם של מקררי שארפ 4 דלתות המומלצים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

תכניסו קצת צבע לחיים: SHARP SJR8620

עיצוב יוקרתי, מנוע שקט, טכנולוגיות מתקדמות ומספיק מקום לאחסון של אוכל לכל המשפחה. ל- SJR8620 יש הכל. חוץ מיצרן קרח אוטומטי. 

SHARP SJR8620

4.5 15

מתאימה למשפחות גדולות עם תקציב גבוה

יתרונות

עיצוב מרענן, חלוקה פנימית מרווחת ונוחה מאוד, קיבולת גדולה, מתאים לשומרי שבת.

חסרונות

מחיר יקר, אין יצרן קרח אוטומטי, אין בר מים, מגירת ירקות אחת בלבד.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- GROO

בעיצוב מרשים ומגוון צבעים, גם אם לא שיפצתם את המטבח שלכם, מקרר שארפ מדגם SJR8620 יגרום לו להיראות חדש לגמרי. 

 

עם נפח כללי של 615 ליטרים, המקרר הזה מתאים גם למשפחות הגדולות ביותר. הטכנולוגיות המתקדמות של שארפ וחלוקה פנימית נוחה במיוחד, מאפשרות ניצול מקסימלי של מקום אחסון ומבטיחות שמירה על טריות המזון לאורך זמן. 

 

ואם אתם שומרים שבת, המקרר הזה מסדרת  SHARPמהדרין, מאפשר לכם קביעת שמנים מוגדרת מראש בהם התרמוסטט יפסיק את הפעילות. מנוע אינוורטר J-TECH המתקדם שלו, יעיל וחסכוני באנרגיה. תאי הקפאה נוחים עם חלוקה למגירות בגדלים שונים. בנוסף, יש אפשרות לקירור והקפאה מהירים בלחיצת כפתור ועוד מגוון טכנולוגיות מתקדמות.

 

אז אם יש לכם תקציב מתאים ואתם רוצים לשדרג את המטבח שלכם, תפנקו את עצמכם בדגם הזה. רק תבחרו צבע מבין 4 הצבעים הקיימים ותתחדשו! 

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: SHARP SJFE87

אין סיבה להתפשר על גודל או טכנולוגיות קירור מתקדמות. הדגם הזה משתלם במיוחד, גם במחיר וגם בתמורה. שווה להציץ פנימה ולהבין שתוכלו להכניס בו כמויות אוכל גדולות וליהנות מהטריות שלו גם אחרי הקירור. 

SHARP SJFE87

4.5 15

מקרר מעולה עם נפח גדול בתקציב נמוך

יתרונות

זול בהשוואה למקררי 4 דלתות של החברה, סידור פנימי נוח ומרווח, חסכוני באנרגיה.

חסרונות

דורש ניקיון יסודי – סימני ידיים בולטים על דלתות הנירוסטה, מגירת ירקות אחת בלבד, ללא יצרן קרח אוטומטי.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GROO

אם יש לכם תקציב נמוך יחסית, אבל אתם עדין רוצים מקרר גדול עם טכנולוגיות מתקדמות זהו בדיוק המקרר בשבילכם. 

 

אמנם הוא לא מסדרת SHARP מהדרין ולא תוכלו לתמרן את הפעלת התרמוסטט אבל כן תקבלו את כל היתרונות האחרים של מקררי שארפ. 

 

מדחס אינוונטר J-TECH מתקדם, יעיל וחסכוני באנרגיה. טכנולוגיית PlasmaCluster ששומרת על ההיגיינה בתאי הקירור ומנטרלת בקטריות ונבגי עובש ושומרת על טריות המזון לאורך זמן. טכנולוגיית קירור היברידית לקירור אחיד בכל חלל המקרר. ואם שכחתם את דלת המקרר פתוחה, אל דאגה, המקרר יצפצף ויזכיר לכם לסגור את הדלתות. 

 

החלוקה הפנימית נוחה במיוחד וכוללת 3 מדפים ו- 3 מגירות בגדלים שונים. אחת גדולה ועמוקה המשמשת לאחסון ירקות ופירות והשתיים האחרות קטנות יותר ומתאימות לאחסון של מוצרי חלב. תא הקפאה בעל 5 מגירות בגדלים שונים ועוד 2 מגירות קרח ומיכלי אחסון לקרח. המקרר הזה בהחלט נותן תמורה הולמת למחיר שלו, ואתם תהינו מאוכל טרי ורענן לאורך זמן. 

לוגו של הסקירה

קירור ללא פשרות: SHARP SJ8520IX

אם אין לכם צורך בתאי הקפאה גדולים במיוחד ואתם מחפשים מקרר קטן שמנצל את הגודל בצורה פנומנלית, אתם יכולים להפסיק לחפש. SJ8520IX הוא המקרר המושלם למצב שלכם. 

SHARP SJ8520IX

4.5 15

מתאים למי שלא מוכן להתפשר על קירור מושלם במקרר קטן

יתרונות

עבודת מנוע שקטה, חלוקה פנימית נוחה מאוד בתא הקירור ובתא ההקפאה.

חסרונות

נפח המקרר קטן גם בתא ההקפאה וגם בתא הקירור, ללא יצרן קרח אוטומטי.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
לבן
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- GROO

שארפ יודעים לנצל את שטח האחסון במקררים שלהם. בצורה הטובה ביותר, ולמרות שמדובר במקרר קטן ביחס לאחרים המופיעים פה ברשימה, עם נפח כולל של 568 ליטרים בלבד הוא עדיין מרגיש מרווח ונוח מאוד גם כאשר מדובר בסירים גדולים. 

 

תא הקירור בגודל 356 ליטר וכולל חלל גדול בעל שני מדפי זכוכית מודולריים ומדף קבוע נוסף. מגירת ירקות ופירות גדולה לצד שתי מגירות קירור נוספות. גם בדלתות המקרר תמצאו מקום רב לאחסון בקבוקים ביצים וצנצנות למיניהן. תא ההקפאה עובד בשיטת Non Frost ומחולק ל- 5 מגירות בגדלים שונים. בנוסף 2 מגשים לייצור קרח עם יצרן קרח חצי אוטומטי ו2 מיכלי אחסון לקרח.  

 

למרות החלוקה המאוד נוחה שלו, וניצול מקסימלי של שטח המקרר, בבדיקה שלנו מצאנו כי הוא יתאים בעיקר למי שמאחסן מזון רב במקרר אך לא מרבה עם מוצרים קפואים. הסיבה לכך פשוטה – במקרר קטן עם טכנולוגיות קירור מתקדמות  עבודת הקירור מעולה אך ללא הרבה שטח בתא ההקפאה.

לוגו של הסקירה

עיצוב זכוכית יוקרתי: SHARP SJR8810/8811/8812

להשלמת המראה היוקרתי במטבח, ולניצול מרבי של כל הטכנולוגיות המתקדמות של שארפ, כולל ייצור קרח אוטומטי וטכנולוגיה להפחתת עובש ובקטריות. תתכוננו לחוויית קירור שלא הכרתם.

SHARP SJR8810/8811/8812

4.5 15

מתאים למי שלא מוכן להתפשר על קירור מושלם במקרר קטן

יתרונות

גימורי זכוכית מרשימים, מרווח ונוח, ייצרן קרח אוטומטי, צג LED לתפעול ובקרה של המקרר.

חסרונות

תג מחיר גבוה מאוד, אין תאורה במקפיא.

SJR8812
קנה עכשיו ב- Last Price
SJ-R8810
קנה עכשיו ב- Last Price
SJR8811
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
SJR8812
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

כמו בכל הדגמים הקודמים ברשימה, גם הדגם הזה מצוייד במיטב הטכנולוגיות של שארפ כדי להבטיח לכם חוויית קירור יוצאת דופן. מעבר לעיצוב הזכוכית המרשים שישאיר רושם על כל אורח שיכנס למטבח, היתרון הוא ניקיון קל ופשוט ללא סימנים. על דלת המקרר, תצוגת LED המופעלת במגע ודרכה תוכלו לתכנת את פונקציות המקרר השונות.

 

טכנולוגיית Plasmacluster תמנע הצטברות של בקטריות ועובש. יחד עם מערכת קירור היברידית את ם תקבלו אוכל טרי ורענן לאורך זמן. הסידור הפנימי נוח, נגיש ומרווח מאוד. בשונה משאר הדגמים בגדם הזה יש יצרן קרח אוטומטי. רק תצטרכו למלא את מיכל המים שנמצא בתא הקירור והקרח יחכה לכם מוכן בתא ההקפאה ב4 צורות שונות לבחירה.

 

אמנם תצטרכו להיפרד מסכום לא מבוטל של כסף, אבל אם זה עומד בתקציב שלכם, אתם לגמרי תקבלו תמורה לתשלום.

שאלות ותשובות על מקררי שארפ 4 דלתות

האם חברת שארפ היא חברה שמומלץ לקנות ממנה?

כמובן! החברה היפנית האמינה  הוקמה כבר בשנת 1912 ומאז מככבת הודות למוצרים האיכותים והעמידים שלה שניתן למצוא כיום בכל בית. המקררים שלה נפוצים מאוד ויש לה המוני לקוחות מרוצים בכל העולם.

מה היתרון של מקרר ארבע דלתות?

מעבר לעיצוב החלק והאיכותי של מקררי ארבע הדלתות של חברת שארפ, לחלוקה הזו יש שני יתרונות בולטים- החלוקה לארבעה דלתות מסייעת לניצול מיטבי של כל חלל המקרר וגם הופכת את כל המוצרים שלכם לנגישים יותר.

האם מקררי ארבע דלתות יקרים יותר ממקררים אחרים?

לרוב, מחירי המקררים תלויים בגודל הקיבול וההכלה של המקרר בנוסף לכל הפיצ'רים האחרים שמגיעים איתו כמו בר מים, מכונת קרח ודברים נוספים. עקב כך, מקרר ארבע דלתות כן יהיה יקר יותר ממקרר בעל דלת אחת, אך לא יהיה יקר יותר מכל שאר דגמי המקררים המתקדמים שניתן למצוא היום בשוק.

האם כל מקררי ארבע דלתות מגיעים עם תא קירור?

לא כל יצרני המקררים מתקינים תא קירור במוצרים שלהם, למרות שהמודעות לצורך הזה עלתה בשנים האחרונות. בחברת שארפ זיהו את הצורך הזה והתקינו תאי הקפאה בכל מקררי ארבע הדלתות שלהם. בדגמים שונים יש גדלים שונים של תאי הקפאה כך שתוכלו לרכוש בדיוק את הגודל שתצטרכו.