מקרר קטן: מיני בר או מיני מקרר מומלץ – סקירת 8 מקררים קטנים מומלצים | Finder

מקרר קטן (מקרר מיני) יכול להיות הפתרון המושלם למשרד או אפילו לדירה תל אביבית קטנה. אספנו ושקללנו לא מעט נתונים חשובים כמו: סוגים, קיבולת, ארץ מוצא (מקרר גרמני או טורקי), מדפים, תאורה, צריכת אנרגיה ועוד.. ולהלן התוצאה: מקררים קטנים מומלצים ביותר בשוק היום + מדריך כיצד לבחור את המקרר המשרדי המושלם עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

480 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר קטן

מקרר קטן או מקרר משרדי, מכיל בממוצע 50 ליטרים (ועד 140 ליטר) של נפח אחסון וקירור, לעיתים אף עם תא הקפאה קטן. מקררים משרדיים יעילים לאחסון מוצרים בקירור בבר הביתי, בחדר העבודה, במשרד, ביחידת מגורים צנועה וכדומה. קטגוריית המקררים הקטנים המומלצים הפכה פופולארית במיוחד בשנים האחרונות – לפניכם, כל מה שחשוב לדעת כשבוחרים מקרר קטן מומלץ.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 מקררים קטנים המומלצים על ידי המומחים שלנו

כשהמקום מוגבל

מושלם למשקאות

מאות מקררים קטנים ומשרדיים של טובי היצרניות מוצעים בשוק הישראלי היום. מקרר קטן מומלץ עשוי להכיל אזור לצינון בקבוקי שתייה גדולים, תא הקפאה, טכנולוגיות קירור חדשניות ויעילות, ועוד. הם בדרך כלל זולים יחסית למקררים מומלצים בגדלים הסטנדרטיים, ועשויים להציע פתרון אולטימטיבי עבור מי שלא נדרש לאחסן מוצרים רבים בקירור. יצאנו לסקור את שוק המקררים הקטנים המומלצים בישראל – כל המסקנות שלנו, לפניכם.

לוגו של הסקירה

מתאים במיוחד כשהמקום למקרר מוגבל: מקרר קטן 50 ליטר מדגם 50EF של Sachs, עם מקפיא עליון

בקטגוריית מקררים קטנים מומלצים לבית או למשרד, זה המקרר שכדאי לשקול כשאתם מוגבלים במקום או יודעים מראש שלא תצטרכו לקרר הרבה. מידותיו הצנועות במיוחד והפעילות היעילה הופכים אותו בחירה מצויינת מבין המקררים הקטנים והמשרדיים.

50EF Sachs

4.5 15

מקרר קטן, משוכלל, יעיל ומעוצב, שמתאים לחללים קטנים, ואפילו מאפשר אחסון של בקבוקי שתייה גדולים.

יתרונות

כולל מקפיא

תרמוסטט נוח לשימוש לקביעת דרגות קור

פונקציית DeFrost

סידור פנימי מודולארי ויעיל

שקט

חסרונות

המקפיא ללא דלת או סגירה

מקום אחסון מצומצם

יעילות אנרגטית לא ברורה ביחס לגודל.

 

 

קנה עכשיו ב- Last Price

מבין המקררים הקטנים המומלצים, מקרר זה בעל נפח אחסון של 50 ליטרים, הוא מקרר קטן – שמספק הרבה. במידות צנועות (44 X 47 X 50 ס"מ) הוא מספק אחסון יעיל, הכולל מקפיא פנימי ומדפי אחסון בדלת שיאפשרו לאחסן גם קרטוני חלב או בקבוקי שתייה של ליטר וחצי. הנפח הפנימי של המקרר לא יספיק לאחסון סירי אוכל או כמויות גדולות של מזונות – אבל לארוחת צהריים אחת או שתיים, ירקות ופירות, קוביות קרח וכדומה – מקרר זה יהיה בחירה טובה.

 

במהלך כתיבת הסקירה חיפשנו מידע בנוגע ליעילות האנרגטית של דגם זה, ולא מצאנו התייחסות לצריכה החשמלית שלו. כן נוכל לספר כי מנוע הקירור עושה שימוש בגז ידידותי לסביבה וכי תכנון המקרר כולל בידוד כפול לחיסכון ויעילות אנרגטיים. המקרר מגיע עם אחריות למשך שנה אחת ע"י זק"ש.

לוגו של הסקירה

מקרר קטן וקלאסי למי שאוהב עיצוב מיוחד: Gold Line דגם BC-140

המקרר המשרדי של Gold Line דגם BC-140 הוא פשוט מקרר חמוד ומשתלם לכל מי שמעוניין בגודל קטן יחסית ונפח של 90 ליטר

Gold Line דגם BC-140

4.5 15

יתרונות

תא הקפאה 8 ליטר

תאורה פנימית

בעיצוב יפה וחדשני

חסרונות

תא הקפאה קצת קטן

קנה עכשיו ב- Last Price

המקרר של גולד ליין מציע את כל מה שצריך במקרר רק בגודל קטן. בול מה שצריך למשרד או דירה קטנה. הוא מעוצב במראה יוקרתי ובצבע אדום או שחור, כולל תא הקפאה, מגירת אחסון ירקות ושלוש מדפי אחסנה בדלת. המקרר בגימור מחוספס ומעוצב למניעת שריטות.

 

למקרר מדפי זכוכית פנימיים, מגירת אחסון ירקות ו-3 מדפי אחסנה בדלת, המקפיא נראה קטן יחסית, אבל עם הפרדה ברורה מהמקרר עצמו.

לוגו של הסקירה

מושלם לאחסון שתייה: מקרר קטן 28 ליטרים מדגם 28BCH של Landers

מקרר קטן שמתאים לאחסון מעט פריטים, בעיקר שתייה באריזות אישיות. מימדים זעירים, חלוקה פנימית יעילה ופעילות חסכונית בחשמל, יהפכו מקרר קטן זה למומלץ, כשאתם בעיקר מעוניינים בפתרון לאחסון בקבוקי השתייה שלכם.

Landers BCH28

4.5 15

מדובר במקרר קטן במיוחד (38 X 47.5 X 38 ס"מ), נוח לשימוש ומתאים כמקרר נוסף, מקרר אירוח, או מקרר לחדר...

יתרונות

פתרון מצוין לצינון מעט מוצרים

ממדים המאפשרים מיקום בכל חדר ובכל מגבלות

פעילות שקטה במיוחד

חסרונות

ללא תא הקפאה

ללא אפשרות לצינון בקבוקים גדולים

מחיר גבוה מעט

קנה עכשיו ב- Last Price
65 ליטר
קנה עכשיו ב- Last Price

בקטגוריית המקררים הקטנים והמקררים המשרדיים, נוף החברות היצרניות הוא שונה במעט ביחס לחברות האופייניות בקטגוריית מקררי המטבח הסטנדרטיים. כאן, אנחנו רואים את חברת לנדרס, חברה יצרנית המתמחה בייצור מקררים קטנים, מקררי יין ומקררים משרדיים בלבד. מעל 50 דגמים של מקררים קטנים מבית חברת Landers נמכרים בארץ, לא מעט מביניהם פופולאריים ומומלצים.

 

מקרר זה, מקרר במימדים קטנים במיוחד, מצטיין במיוחד בפעילות שקטה וכך הוא יכול להתאים גם לדירות של חדר אחד או לחדרי שינה. הוא מגיע בצבעים שחור או לבן, והחלוקה הפנימית שלו מציעה מדף אחד במיקום לבחירתכם בתא הקירור (ניתן לוותר על המדף לאחסון בקבוקים גבוהים), ושני מדפים בדלת המקרר. כשהמדף מותקן, הגובה המרבי של המדפים בתא הקירור או בדלת מספיקים לאחסון פחיות ובקבוקי שתייה אישיים ומוצרי מזון נוספים בגובה לא רב מאלה.

לוגו של הסקירה

בעיצוב צבעוני ומדליק: מקרר קטן 50 ליטר מדגם 50ND של NORMANDE

יש לכם משרד מעוצב במיוחד, ואתם מחפשים מקום להניח את החלב לקפה שלא יפגע בעיצוב? דגם 50ND הוא מקרר קטן מבית נורמנדי שמציע קירור מעולה, יעילות אנרגטית מפתיעה ביחס למקררים קטנים – ועיצוב מדליק.

50ND NORMANDE

4.5 15

מה אין במקרר הזה? עיצוב רטרו באדום או בשחור, דירוג אנרגטי +A, מקרר שקט וידידותי לסביבה, חלוקה פנימית נעימה –...

יתרונות

נפח אחסון לא גדול (50 ליטרים)

כולל מקפיא קטן (4 ליטר)

אפשרות לאחסון בקבוקי שתייה במדפי הדלת

דירוג אנרגטי יעיל במיוחד ביחס למקררים קטנים מומלצים.

חסרונות

מקפיא ללא סגירה משלו

מאוד קטן

דגם 90 ליטר
קנה עכשיו ב- KSP

מי שעיצוב חשוב לו, חובבי ז'אנר הרטרו ואנשים צבעוניים במיוחד – עשויים להתאהב במקרר קטן או משרדי זה מבית נורמנדי, המציע קירור מצויין – ועיצוב שקשה להתעלם ממנו. הוא מגיע בשחור או באדום בוהק (כמו זה של דגמי רכבי הספורט של פורשה ופרארי), עם ידית נוסטלגית במרכז הדלת. אין ספק, שהוא עשוי להפוך לכוכב העיצוב שלכם – בדירה קטנה או במשרד.

 

מעבר למראה, מקרר קטן זה מצוייד בעוד המון תכונות אטרקטיביות: הדירוג האנרגטי שלו יעיל בצורה לא אופיינית לקטגוריית המקררים הקטנים (+A), החלוקה הפנימית שלו מצויינת כולל אחסון נוח של חלב ובקבוקי שתייה, יש לו מקפיא פנימי, אבל קטן, פעילותו שקטה במיוחד, והוא עמיד בתקן הישראלי ליעילות אנרגטית של מקררים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות: מקרר קטן Sirius mref-109-b

לא משנה אם אתם מחפשים מקרר קטן למשרד, לבסיס, לחדר אורחים או לחדר השינה שלכם –  המקרר הזה הוא בחירה מעולה עבור כל אחד. המחיר שלו אמנם גבוהה יותר ממקררים קטנים אחרים שתוכלו למצוא בשוק אך המחיר הזה מבטיח איכות, אמינות ועמידות לאורך זמן. 

Sirius mref-109-b

4.5 15

Sirius mref-109-b הוא לא מקרר מהפכני במיוחד שישנה את כל מה שחשבתם על מקררים. אבל הוא בהחלט מגיע עם כמה...

יתרונות

קל מאוד לניקוי

עיצוב חלק

מדפים נשלפים

כולל תא קירור

ידידותי לסביבה

כולל נעילת וואקום

שקט במיוחד

חסכוני באנרגיה

חסרונות

יקר מאוד

דגם ויטרינה שקופה
קנה עכשיו ב- Last Price

כל הטוב שבמקרר הזה מתחיל כבר בעיצוב שלו. המקרר מגיע בגימור חלק ובצבעים שחור ולבן, סטייל שישתלב מעולה בכל מקום ובכל חדר. דלת המקרר עשויה מזכוכית מוגמרת והיא מגיעה עם נעילת וואקום על מנת לשמור על טריות המוצרים שלכם. הרגליים של המקרר מתכווננות ויציבות במיוחד, וגם גב המקרר שטוח וחוסך לכם מקום מיותר.

 

המקרר מגיע עם כמה מדפים פנימיים ועם מגירת ירקות, כולם ניתנים לשליפה ושטיפה בקלות רבה. המקרר מגיע עם תא הקפאה גדול במיוחד (נפח של 9 ליטרים!) ועם מדפי אחסון רחבים במיוחד בצידה הפנימי של הדלת. בסך הכל תקבלו נפח קירור של 81 ליטרים שיספיק לכל המצרכים שלכם.

 

המקרר הזה הוא גם שקט במיוחד הודות למדחס שלו שמחזיק מעמד גם לאחר שנים רבות של עבודה. בנוסף, המקרר הוא גם ידידותי לסביבה והוא חסכוני בצריכת אנרגיה. אם תרצו, תוכלו לכוונן את הטמפרטורה באופן עצמאי וגם תוכלו למקור בקר טמפרטורה בתוך המקרר עצמו.

לוגו של הסקירה

תמיד תוכלו לראות מה מחכה לכם: מקרר קטן סרוויס עם דלת שקופה מדגם G130ML של MULLER

אם אתם רוצים לראות בכל עת מה יש לכם במקרר – שקלו מקרר קטן מומלץ בעל חזית שקופה. מקרר זה בעל נפח נדיב, מדפי רשת לאחסון נוח של בקבוקים, ופעילות ידידותית לסביבה – יספק גם את הנראות וגם את הפונקציונאליות שאתם מחפשים.

G130ML MULLER

4.5 15

מקרר בעל סידור נוח ומודולארי, עמידה בתקנים הישראליים (T-Class) וגז ידידותי לסביבה.

יתרונות

מראה יוקרתי

סידור פנימי נוח ומודולארי

מדפי רשת נפרדים

De-Frost

תרמוסטט נוח לקביעת עצמאית של דרגת הקור לפי המוצרים.

חסרונות

ללא מקפיא

מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- Last Price

בקטגוריית המקררים הקטנים והמקררים למשרד, תמצאו גם משפחה של מקררים בעלי חזית שקופה, שמתאימים במיוחד למשרדים, לחדרי ישיבות, ואפילו לדירות AirBnb או חללים להשכרה. מקרר זה מבית מולר מציע סידור פנימי ייחודי עם נפח אחסון של 90 ליטרים, וחלוקה פנימית נוחה, עם מגירה בחלקו התחתון של תא הקירור ועוד שלושה מדפים את גובהם ניתן לקבוע לפי המוצרים שברצונכם לאחסן (שימו לב, המקרר ללא תא הקפאה).

 

מימדי מקרר קטן זה (רוחב: 47.5 ס"מ; עומק 45.6 ס"מ; גובה: 83 ס"מ) מאפשרים להניח אותו גם ב"נישות" קטנות, כל זמן שהגובה אינו מהווה בעיה (אם אתם מחפשים מקרר שיוכל לעמוד על השיש – תצטרכו לבחור במקרר קטן בגובה צנוע הרבה יותר כנראה). המקרר עומד בתקן הישראלי T-Class ועושה שימוש בתהליך הקירור בגז ידידותי לסביבה. תאורה פנימית וגימור מעוצב בצבעים לבן או שחור, יוסיפו למראהו לאווירה בכל חדר.

לוגו של הסקירה

גם מצוין וגם כחול לבן: מקרר קטן 90 ליטר עם מקפיא עליון מדגם 93AM של אמקור

מקרר קטן בנפח 91 ליטרים, עם אפשרות לעד 9 שנות אחריות על המדחס (בתוספת תשלום)

AM93 אמקור

4.5 15

מקרר קטן גדול, עם מקפיא בנפח שישה ליטרים, וחלוקה פנימית שמאפשרת אחסון מוצרים קטנים וגם בקבוקי שתייה גדולים.

יתרונות

מותג ישראלי בעל מוניטין מצוין

כולל מקפיא עם דלת נסגרת

דירוג אנרגטי טוב (B)

חלוקה פנימית נוחה המאפשרת אחסון מגוון

כולל מגירה לירקות ופירות

אפשרות לאחריות ארוכה מטעם היצרן על המדחס

חסרונות

מגירת ירקות צרה יחסית

המקפיא אינו מגיע לטמפרטורות הקפאה בדומה למקרר מטבח סטנדרטי

יש צורך להפשיר מידי פעם קרח שנצבר במקפיא באופן ידני (De-Frost)

קנה עכשיו ב- Last Price

בקטגוריית המקררים הקטנים המומלצים המספקים כמעט את אותו שירות שאנחנו רגילים לקבל ממקרר מטבח בגודל מלא, מככב המקרר הקטן מבית אמקור, כמקרר בנפח נדיב (כאמור, סה"כ 90 ליטרים, מהם שישה ליטרים בתא ההקפאה) המאפשר אחסון רב ומגוון של מוצרי מזון, עם תרמוסטט לכיוון הטמפרטורה הרצויה לשמירה על מוצרי המזון טריים לאורך זמן. החלוקה הפנימית של מקרר קטן זה היא נוחה במיוחד: בתא הקירור תמצאו מגירה לירקות ופירות ושלושה מדפי זכוכית מחוסמת שניתן להתאים את מיקומם לגובה המוצרים המאוחסנים במקרר. בדלת המקרר עוד שלושה מדפי אחסון המאפשרים גם אחסון של מוצרים כמו בקבוקי שתייה משפחתיים וקרטוני חלב.

 

המקרר, בדירוג אנרגטי B (דירוג איכותי בקטגוריית המקררים הקטנים), הוא בעל רגליות מתכווננות ומאפשר הפיכת כיוון פתיחת הדלת, כך שיתאים בצורה מושלמת לכל מרחב אחסון.

לוגו של הסקירה

כמעט כמו גדול: מקרר קטן 96 ליטרים עם מקפיא מדגם 110BRT של BAYER

אם אתם מחפשים מקרר קטן שיש בו מקפיא, מקום לבקבוקי שתייה קטנים וגדולים ואפילו מדף לאחסון ביצים – זה האחד עבורכם, מקרר קטן שנראה כמו גדול.

110BRT BAYER

4.5 15

מקרר קטן – גדול, עם מקפיא בנפח של 11 ליטרים, חלוקה פנימית מודולארית ופעילות שקטה במיוחד.

יתרונות

חלוקה פנימית נהדרת

שקט

תאורה פנימית נוחה

עיצוב מושקע

מערכת בידוד מושקעת המאפשרת חיסכון בחשמל

חסרונות

ללא מערכת לשמירה על טריות המזון

ללא פיקוד שבת

אחריות לשנה אחת בלבד ועל ידי היבואן

קנה עכשיו ב- Last Price

זהו המקרר הקטן הגדול ביותר שסקרנו, ויש לו עוד יתרונות. אם אתם מחפשים מקרר לדירה קטנה של אדם אחד, מקרר למשרד בו אתם נמצאים שעות מרובות ומקווים לאכול ארוחות "כמו בבית", וכדומה – נמליץ לשקול רכישה של מקרר קטן מומלץ זה מבית BAYER.

 

ראשית, נזכיר את החלוקה הפנימית הנוחה במיוחד: בתא הקירור, שנפחו הכולל 96 ליטרים, תמצאו תא הקפאה בנפח 11 ליטרים, ועוד מגירת ירקות ומדף שניתן לקבוע את גובהו. בדלת המקרר תמצאו עוד שני מדפים בגבהים משתנים (שמתאימים גם לאחסון בקבוקי שתייה) ומדף ייחודי לאחסון ביצים.

 

הדירוג האנרגטי של מקרר קטן מומלץ זה הוא C, דירוג שנחשב איכותי בקטגוריית המקררים הקטנים – ובפרט כאשר מדובר במקרר קטן שהוא כמעט גדול. מערכת DeFrost להפשרת ידנית, שילוב של חומרים מבודדים במיוחד במבנה המקרר ועיצוב אסתטי, הופכים מקרר זה פופולארי בקטגוריית המקררים הקטנים המומלצים.

כך דירגנו את המקררים:

לצורך הדירוג בדקנו וסקרנו עשרות מקררים קטנים של מותגים שונים. כאשר את המידע, התכונות, המפרטים וחוות הדעת אספנו דרך מגוון רחב של פלטפורמות: האתרים הרשמיים של המותגים בארץ ובעולם, חוות דעת והמלצות של משתמשים ועוד..

בחנו לא מעט פרמטרים ובין היתר: סוגים, מידת ההתאמה למשרדים, מבנה פנימי, איכות הקירור, צריכת אנרגיה, התאמה לאקלים ועוד.. ערכנו ושקללנו את כל הנתונים וכך הגענו לתוצאה. 

סיכום

מקרר הוא פריט חובה בכל מקום עבודה, אבל לא תמיד איש את המקום הנדרש למקרר גדול שמשתלט על החלל ודורש שטח משמעותי מחלל המשרד. בדיוק בשביל זה יש את המקררים הקטנים במגוון גדלים ועיצובים. תוכלו לבחור את האחד שמתאים לכם בדיוק וליהנות ממקרר בהישג יד.

 

חמישה מפתחות לבחירת מקרר משרדי קטן מומלץ שיתאים לכם

מי שמעוניינים בדרך כלל במקרר קטן, נדרשים לפתרון לקירור ולהקפאה עבור מוצרים ספציפיים (כמו: מוצרי חלב במשרד, יינות, בקבוקי שתייה קלה, מעט אוכל בדירה קטנה, וכדומה). על כן, חשוב שתדעו מה הצרכים שלכם ממקרר קטן – הגדרת צרכים תסייע לכם לבחור את המקרר המומלץ שיתאים לכם, כולל החלוקה הפנימית, נפח האחסון והמימדים. הנה חמישה מפתחות שחשוב לקחת בחשבון, רגע לפני שבוחרים מקרר קטן או מקרר משרדי חדש:

 

מימדים ונפח האחסון

מקררים קטנים מומלצים מגיעים במגוון עצום של גדלים ונפחים. תוכלו למצוא מקרר מגירות זעיר שמתאים במיוחד לקירור משקאות ומוצרים קטנים, מקררים קטנים שיאפשרו אחסון מוצרי מזון שונים ואפילו מקומות ייעודיים לאחסון ביצים טריות ובקבוקי שתייה גדולים, ומקררים קטנים שיכללו מקפיא (עליון או תחתון) לקירור והקפאה של מוצרים.

 

חשוב שתדעו מה השטח העומד לרשותכם במיקום המקרר החדש, בפרט כאשר אתם מוגבלים או מעוניינים למקם את המקרר במיקום מסויים. לצד מימדי המקרר הקטן, בדקו את נפח האחסון וודאו שהוא יתאים לצרכים שלכם ויוכל להכיל בנוחות ובחלוקה פנימית מתאימה, את כלל המוצרים שתרצו לקרר.

 

החלוקה הפנימית

אחד המשתנים המשמעותיים ביותר בבחירת מקרר קטן מומלץ (כמו גם מקרר גדול, אגב), היא החלוקה הפנימית למדפים ומגירות. אם חשוב לכם לצנן בקבוקי 1.5 ליטר כשהם עומדים, אם אתם מוכרחים אזור ייעודי לאחסון ביצים, אם חשוב לכם אחסון יעיל של קוביות קרח או אם אתם דווקא מחפשים פתרון מושלם לאחסון קופסאות אוכל מהבית – החלוקה הפנימית של המקרר החדש שלכם חייבת להתאים בדיוק. שימו לב למדפי האחסון בדלת, ובדקו אם מיקום המדפים בגוף תא הקירור ניתנים לקביעה מחדש.

 

יעילות אנרגטית

מקרר משרדי מומלץ הוא בדרך כלל צרכן לא גדול של חשמל – אולם חשוב שתבחרו מקרר בעל דירוג יעילות אנרגטית גבוה. חשוב לציין כי מקררים קטנים נוטים להיות יעילים פחות בצריכת האנרגיה ביחס למקררים גדולים – ועם זאת, הם משתמשים בפחות חשמל, בשל גודלם (מקובל לציין כי דירוג אנרגטי C של מקררים קטנים הוא תואם לדירוג אנרגטי +A של מקררים גדולים).

 

טכנולוגיות וחדשנות

בניגוד למקררים מומלצים בגודל מלא – מקררים קטנים באים בדרך כלל בלי תוספות. פינוקים כמו קיוסק או בר מים, מדחס קירור או מאוורר פנימי שדואג לשמור על הטמפרטורה, או צג הפעלה ידידותי – תמצאו במקררים גדולים אך לא במקררים קטנים מומלצים. מה כן תוכלו לחפש במקררים קטנים?

 

  • אזורי אחסון ייעודיים ונוחים, כמו מגירה לירקות, מגש קרח, מעמד לבקבוקי ליטר וחצי, וכדומה
  • מקפיא, אם צריך
  • הפעלה שקטה
  • בידוד יעיל
  • תאורה פנימית
  • חלקים עשויים חומרים עמידים
  • עיצוב אסתטי
  • תרמוסטט נוח לכיוונון טמפרטורה רצויה
  • ועוד

 

אחריות, מחיר וטיפול

כל מוצר חשמלי איכותי מבית טוב עשוי להגיע עם אחריות לאורך זמן, וכך גם קטגוריית המקררים הקטנים. מקררים קטנים מגיעים בדרך כלל עם אחריות לשנה עד שלוש שנים, מטעם היבואן או היצרן הרשמי או מטעם משווק מורשה. עוד משפיעים על שביעות הרצון של לקוחות לאורך זמן מחירי חלפים למקרר וכמובן – מחירו.

 

סוגים שונים של מקררים משרדיים קטנים

כאשר מדובר במקררים משרדיים קטנים, ישנם מספר סוגים לבחירה, כל אחד עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלו. אחת האפשרויות הפופולריות של מקרר משרדי מומלץ היא המקרר הקומפקטי, שהוא קטן בגודלו ואידיאלי לאחסון חטיפים, משקאות ופריטי מזון קטנים. למיני מקררים אלה יש בדרך כלל דלת אחת והם יכולים להתאים למקומות כמו, מתחת לשולחן או על משטח השיש. הם מושלמים לשימוש אישי במשרדים קטנים או בחללי עבודה אישיים.

סוג נוסף של מקרר משרדי קטן הוא המיני מקרר עם תא הקפאה. סוג זה של מקרר הוא מעט יותר גדול מהמקרר הקומפקטי ומציע את הנוחות שיש במקפיא קטן לאחסון ארוחות קפואות או חבילות קרח. זוהי בחירה מצוינת עבור אלה שצריכים לאחסן פריטים מתכלים וקפואים בסביבת העבודה שלהם.

למי שדורש קצת יותר מקום אחסון, ישנם מקררים משרדיים קטנים עם מספר תאים ומדפים מתכווננים. מיני מקררים אלה מושלמים עבור חללי משרד משותפים או עבור אנשים שצריכים לאחסן מגוון פריטים כגון קופסאות אוכל, משקאות ותבלינים. דגמים מסוימים מגיעים אפילו עם מתקן מובנה לפח או סל ירקות, המספקים נוחות נוספת.

בנוסף לאפשרויות אלו, ישנם גם מקררים משרדיים קטנים המתפקדים כמיני בר. למשל, מקרר קטן שקוף. מקרר מיני בר שקוף מגיע עם דלת זכוכית, המאפשרת למשתמשים לראות בקלות את התכולה בפנים. מקרר שתייה קטן כזה מושלם לאחסון משקאות, גם אלכוהוליים וגם לא אלכוהוליים, ויכול להוסיף נופך של אלגנטיות לכל משרד או סביבת עבודה.

 

למה כדאי להשקיע במיני בר

השקעה במיני בר למשרד או לחלל העבודה היא בעלת יתרונות רבים. ראשית, מיני בר מאפשר לקבל גישה נוחה למשקאות קרים וחטיפים לאורך כל היום, ומבטל את הצורך לצאת ממקום העבודה כדי לחפש כיבוד. זה יכול לחסוך זמן ולהגדיל את הפרודוקטיביות על ידי צמצום ההפרעות.

בנוסף לנוחות, מיני בר יכול גם ליצור אווירה מקצועית ומסבירת פנים עבור לקוחות או מבקרים. להציע להם משקה קר או חטיף מהמיני בר יכול לגרום להם להרגיש בנוח ושהם מטופלים היטב. זה גם יכול להשאיר רושם חיובי על סביבת העבודה ולשפר את התדמית המקצועית. תוכלו להשלים את הדימוי המארח ומסביר הפנים עם קומקום מומלץ ומכונה להקצפת חלב להצעת שתייה חמה איכותית.

יתר על כן, מיני בר יכול לעזור לכם להישאר מאורגנים ולהפחית את העומס בסביבת העבודה שלכם. במקום לשמור משקאות וחטיפים על השולחן או במקרר משותף, מיני בר ייעודי מאפשר לאחסן ולהציג בצורה מסודרת את הפריטים. זה לא רק מפנה מקום יקר בשולחן העבודה אלא גם מקל על החיפוש והגישה למה שאתם צריכים.

לבסוף, השקעה במיני בר יכולה להיות משתלמת גם בטווח הארוך. על ידי אספקה של משקאות קרים וחטיפים זמינים, אתם יכולים להימנע מרכישה מתמדת ממכונות אוטומטיות או מחנויות נוחות סמוכות, שעלולות להיות יקרות יותר. זה גם מאפשר לקנות פריטים בתפזורת, לחסוך כסף ולהפחית את פסולת האריזה.

 

מה ניתן לאחסן במקרר הקטן 

כשמדובר במקרר קטן, אתם עשויים לתהות אילו פריטים תוכלו לאחסן בו. למרות גודלו הקומפקטי, מקרר קטן עדיין יכול להכיל מגוון פריטים. להלן כמה קטגוריות נפוצות של פריטים שניתן לאחסן במקרר קטן:

 

משקאות

– ניתן לאחסן משקאות קרים כגון בקבוקי מים, פחיות סודה, קופסאות מיצים ומשקאות אנרגיה במקרר הקטן. זה מבטיח שיש לכם משקה מרענן זמין בכל פעם שאתם צריכים אותו.
– ניתן לאחסן חלב, גם חלופות רגילות וגם צמחיות, במקרר הקטן. זה שימושי במיוחד אם אתם נהנים להוסיף חלב לקפה או לתה במהלך היום.
– בנוסף, אחסון בקבוקים קטנים של תבלינים כמו קטשופ, חרדל ורטבים לסלט במקרר הקטן יכול לעזור לשמור אותם טריים וזמינים לארוחות או חטיפים.

 

חטיפים

– מקררים קטנים מושלמים לאחסון חטיפים מתכלים כמו יוגורט, מקלות גבינה ומנות בודדות של פודינג או ג'לו.
– ניתן לאחסן גם פירות וירקות טריים, כמו מלפפונים פרוסים, בייבי גזר ופירות יער, במקרר הקטן. זה לא רק שומר עליהם קרירים ופריכים אלא גם מעודד אפשרויות נשנוש בריאות יותר.
– ניתן לאחסן בשרים וגבינות מעדנייה במקרר הקטן, מה שהופך אותו נוח להכנת כריכים לארוחות צהריים מהירות וקלות.

 

תרופות וקוסמטיקה

– אם יש לכם תרופות שצריך לשמור עליהן בטמפרטורה קרירה, מקרר קטן יכול לספק להן מקום ייעודי. זה חשוב במיוחד עבור תרופות הדורשות קירור כדי לשמור על יעילותן.
– מוצרי קוסמטיקה מסוימים, כמו מוצרי טיפוח מסוימים או מוצרי קוסמטיקה על בסיס טבעי, עשויים להפיק תועלת מאחסון בסביבה קרירה. אחזקתם במקרר קטן יכולה לעזור להאריך את חיי המדף שלהם ולשמור על איכותם.

 

חיסכון בחשמל

מיני בר יכול להיות כלי רב ערך בחיסכון בחשמל במשרד או בסביבת העבודה. הנה איך זה יכול לעזור:

 

יעילות אנרגטית: מיני בר מתוכננים להיות חסכוניים באנרגיה, צורכים פחות חשמל בהשוואה למקררים גדולים יותר. גודלם הקטן אומר שהם דורשים פחות כוח כדי לקרר את השטח המוגבל בפנים. זה יכול להביא לחיסכון משמעותי באנרגיה לאורך זמן, ולהפחית את חשבונות החשמל.

 

קירור ממוקד: בניגוד למקררים גדולים יותר, למיני בר יש חלל פנימי קטן יותר. זה אומר שאתם יכולים בקלות לארגן ולאחסן רק את הפריטים הדורשים קירור. על ידי הימנעות מעודף מלאי וצפיפות, אתם יכולים לייעל את יעילות הקירור ולהפחית בזבוז אנרגיה.

 

גישה מהירה: מיני בר ממוקמים בנוחות בהישג יד, ומאפשרים לכם לגשת במהירות לפריטים שאתם צריכים מבלי לפתוח את המקרר הראשי לעתים קרובות. בכל פעם שדלת המקרר נפתחת, אוויר קר בורח, מה שגורם למכשיר לעבוד קשה יותר כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה. על ידי שימוש במקרר קטן לחדר שאתם עובדים בו, בשביל פריטים הנגישים לעתים קרובות, תוכלו למזער את הצורך בפתיחת המקרר הגדול יותר, ובכך לחסוך באנרגיה.

 

בקרת טמפרטורה: חלק מהמיני מקרר לחדר מגיעים עם הגדרות טמפרטורה מתכווננות, המאפשרות להגדיר את רמת הקירור בהתאם לצרכים שלכם. על ידי אופטימיזציה של הגדרת הטמפרטורה, אתם יכולים להבטיח שהמיני בר יפעל ביעילות ללא צריכת אנרגיה מיותרת.

 

יציבות טמפרטורה: מיני ברים נועדו לשמור על טמפרטורה יציבה, מה שהופך אותם לאידיאליים לאחסון פריטים רגישים לטמפרטורה. יציבות זו עוזרת להפחית את הצורך בהתאמות טמפרטורה תכופות, ובכך לחסוך באנרגיה.

 

איך לנקות את המיני בר 

ניקוי המיני בר חיוני לשמירה על היעילות וההיגיינה שלו. ניקוי קבוע לא רק משאיר את המיני בר נעים, אלא גם מבטיח שהוא מתפקד כראוי. הנה למה ובאיזו תדירות אתם צריכים לנקות את המיני בר שלכם:

 

1. מניעת ריחות: לאורך זמן, מזון ומשקאות המאוחסנים במיני בר יכולים להשאיר אחריהם ריחות. ניקוי שוטף עוזר להעלים את הריחות הללו, ומבטיח שהמיני בר יישאר רענן ונעים.

 

2. הימנעות מזיהום צולב: אם המיני בר משמש לאחסון סוגים שונים של פריטים, כגון מזון ומשקאות, חיוני לנקות אותו באופן קבוע כדי למנוע זיהום צולב. זה חשוב במיוחד אם יש לכם אלרגיות או הגבלות תזונתיות. הניקוי מבטיח שאין העברה של טעמים, ריחות או חיידקים בין פריטים שונים.

 

3. שמירה על יעילות: אבק ולכלוך יכולים להצטבר על הסלילים ופתחי האוורור של המיני בר, לחסום את זרימת האוויר ולהפחית את יעילות הקירור שלו. ניקוי קבוע עוזר להסיר את החסמים הללו, ומאפשר למיני בר לתפקד במיטבו ולשמור על הטמפרטורה הרצויה.

 

4. מניעת צמיחת עובש וטחב: הצטברות לחות בתוך המיני בר עלולה להוביל לצמיחת עובש וטחב, שעלולים להזיק לבריאותכם. ניקוי המיני בר באופן קבוע עוזר למנוע את צמיחתם של מיקרואורגניזמים אלה, ומבטיח סביבה בטוחה והיגיינית עבור הפריטים המאוחסנים.

 

5. באיזו תדירות לנקות: תדירות הניקוי של המיני בר תלויה בשימוש בו. כהנחיה כללית, שאפו לנקות אותו כל 3 עד 6 חודשים. עם זאת, אם אתם מבחינים בנוזלים, כתמים או סימנים כלשהם של עובש או טחב, חשוב לנקות אותו מיד.


כדי לנקות את המיני בר, התחילו בניתוקו והוצאת כל הפריטים מבפנים. השתמשו בחומר ניקוי עדין או בתערובת של מים וחומץ כדי לנגב את המשטחים הפנימיים, כולל המדפים, המגירות והדלת. שימו לב במיוחד לנזילות או אזורים דביקים. נקו את המשטחים החיצוניים במטלית לחה, ואל תשכחו לנקות את הסלילים ופתחי האוורור בגב המיני בר. לאחר שהכל נקי ויבש, חברו אותו בחזרה לחשמל וחדש את המלאי בפריטים הרצויים לכם.

 

מדריך מקיף לתחזוקת מיני בר 

תחזוקה שוטפת חיונית לשמירה על המיני בר במצב אופטימלי ולהארכת תוחלת חייו. על ידי ביצוע טיפים והנחיות תחזוקה אלה, תוכלו להבטיח שהמיני בר ימשיך לתפקד ביעילות ולספק שנים של שירות אמין.

 

  • בקרת טמפרטורה
    – בדקו את הגדרות הטמפרטורה של המיני בר באופן קבוע כדי לוודא שהוא מוגדר לרמה הרצויה. זה יעזור לשמור על טריות ואיכות הפריטים המאוחסנים.
    – הימנעו מלהציב את המיני בר בקרבת מקורות חום, כגון אור שמש ישיר או מכשירי מטבח, מכיוון שהדבר עלול להשפיע על ביצועי הקירור שלו.

  • הפשרה
    – הצטברות כפור יכולה להפריע ליעילות הקירור של המיני בר. אם אתם מבחינים בשכבה עבה של כפור על הקירות או המדפים, זה הזמן להפשיר אותו.
    – כבו את המיני בר והסירו את כל הפריטים מבפנים. השאירו את הדלת פתוחה כדי לאפשר לכפור להימס באופן טבעי. אתם יכולים גם להניח מגבת או מגש כדי לאסוף את המים.
    – לאחר שהכפור נמס לחלוטין, נגבו את המשטחים הפנימיים עם מטלית נקייה וייבשו אותם היטב לפני הפעלת המיני בר מחדש.

  • מחזור אוויר
    – וודאו שפתחי האוורור וזרימת האוויר של המיני בר אינם חסומים על ידי פריטים או פסולת. זה יאפשר זרימת אוויר תקינה וימנע התחממות יתר.
    – בדקו ונקו באופן קבוע את פתחי האוורור כדי להסיר אבק, לכלוך וכל חסימה. אתם יכולים להשתמש במברשת רכה או שואב אבק למטרה זו.

  • בדיקות סדירות
    – בדקו מעת לעת את האטמים והסגירה של דלת המיני בר כדי לוודא שהם שלמים וללא כל נזק. אטמים פגומים עלולים להוביל לדליפת אוויר ולבזבוז אנרגיה.
    – בדקו אם יש סימנים של נזילות מים, רעשים חריגים או רכיבים לא תקינים. אם אתם מבחינים בבעיות כלשהן, עדיף לפנות לטכנאי מקצועי לתיקון או תחזוקה.

 

בחירת המקרר המתאים לסביבת העבודה שלכם

כשזה מגיע לבחירת המקרר המתאים לסביבת העבודה, הגודל כן קובע. בחנו את השטח הפנוי במשרד ואת כמות האחסון שאתם צריכים.

 

  • חלל עבודה קטן יותר עשוי להפיק תועלת ממיני בר קומפקטי שנראה כמו מקרר אינטגרלי בחלל החדר, מיני מקרר שיכול להתאים למשטח השיש או מתחת לשולחן, המספק גישה נוחה למשקאות צוננים וחטיפים מבלי לתפוס מקום רב.
  • מצד שני, אם יש לכם משרד גדול יותר או שאתם צריכים לאחסן כמות גדולה יותר של פריטים, מיני בר קצת יותר גדול עם מספר מדפים ותאים עשוי להתאים יותר.
  • חשוב לאזן את צרכי האחסון שלכם עם השטח הפנוי כדי למנוע צפיפות או בזבוז מקום במשרד.

 

בנוסף, חשבו על סוגי הפריטים שאתם מתכננים לאחסן במיני בר. אם אתם צריכים בעיקר לאחסן משקאות, מיני בר עם מדפים מתכווננים ומדפי בקבוקים ייעודיים עשוי להיות אידיאלי תוכלו לחפש מקררי יין ולמצוא אחד בגודל המתאים לכם.

 

  • למי שזקוק לאחסון של מוצרי מזון מתכלים או תרופות, ייתכן שיהיה צורך במיני בר עם תא מקפיא נפרד או אפשרויות בקרת טמפרטורה.
  • העריכו את הצרכים הספציפיים שלכם ובחרו במיני בר המספק את השילוב הנכון של אפשרויות אחסון עבור סביבת העבודה שלכם.

 

לבסוף, שימו לב ליעילות האנרגטית של המיני בר. חפשו דגמים עם דירוג חסכוני באנרגיה כדי לעזור להפחית את צריכת החשמל ולחסוך בחשבונות החשמל. תכונות כגון תאורת LED, הפשרה אוטומטית ומערכות בקרת טמפרטורה יכולות לתרום לחיסכון באנרגיה. 

 

בנוסף, שימו לב לרמת הרעש של המיני בר, במיוחד אם אתם עובדים בסביבה משרדית שקטה. בחרו בדגמים עם פעולה שקטה כדי למזער הסחות דעת.

שאלות ותשובות על מקרר קטן

האם זה מסוכן להשאיר מקרר משרדי קטן בחדר השינה?

ממש לא. כמו כל מקרר רגיל, מקררי המיני\ המשרדיים מגיעים עם מגוון אביזרי בטיחות כך שאין ממה לחשוש. יתכן שהרעשים הנובעים מהמקרר יפריעו למי מכם שהשינה שלו קלה יותר, אך באופן כללי אין שום בעיה עם להשאיר מיני מקרר בחדר השינה שלכם.

מהו אורך החיים של מקרר מיני?

אורך החיים המומצע של מקרר משרדי נע בין 4 ל12 שנים, והמומצע עומד על שמונה שנות תפקוד. במידה ותנקו את המקרר לעיתים קרובות ותשמרו עליו כמו שצריך, תוכלו להינות מהמקרר המשרדי שלכם קרוב לעשור.

האם אפשר למקם מקרר משרדי על שטיח?

מומלץ מאוד שלא. במידה ותמקמו את המקרר שלכם על שטיח, השטיח יחסום את זרימת האוויר שלרוב ממוקם בתחתית המקרר. בנוסף, השטיח עלול להתחמם ולעלות באש במידה והמקרר יתחמם יתר על המידה, כך שעדיף להימנע ככל האפשר מלמקם את המקרר שלכם על שטיח.

מדוע מקרר המיני שלי לא מקרר כהלכה?

במידה והמקרר שלכם לא מקרר כהלכה, נתקו את המקרר מהחשמל ובדקו כי אין משהו שתקוע במאוורר או בתעלות האוורור של המקרר. במידה וזה לא עזר, מומלץ לפנות לאיש מקצוע מוסמך שידע בדיוק איך לפתור את הבעיה.