מקציף חלב: סקירת 5 מקציפי חלב מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – בחירה חכמה

מקציפי החלב שישדרגו את כוס הקפה או השוקו שלכם ויהפכו אותה למשקה של מסעדות בכמה שניות. אני והצוות של "פיינדר" בדקנו ובחנו מספר לא מבוטל של מקצפי חלב ואנו גאים להציג את אלו שמצאנו כמומלצים ביותר. 

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

4229 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקציף חלב מומלץ

מקציף חלב טוב יכול לשדרג משמעותית את כוס הקפה (או השוקו) שלכם בבוקר. במקום חלב פשוט וקר, אתם יכולים ליהנות מחלב חם ומוקצף ממש כמו בבית קפה. קיימים לא מעט מקציפי חלב בשוק, חלקם פחות טובים מאחרים, לכן הבאנו לפניכם את חמשת המקציפים הטובים ביותר שאפשר להניח עליהם את היד השנה. בחנו לא מעט פרמטרים ושתינו לא מעט משקאות מבוססי חלב (רגיל או סויה), על מנת לבדוק את המקציפים בקפידה ולהרכיב עבורכם את הסקירה. 

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלושה מקציפי חלב מומלצים ביותר

הטוב ביותר

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

היוקרתי ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הידני הטוב ביותר

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

למה אתם צריכים את מקציף החלב הטוב ביותר? ובכן, למרות שהדרך המסורתית להקציף חלב היא באמצעות מקציף קיטור שמחובר למכונת הקפה שלכם, זה לא ממש פרקטי עבור מי שאין לו מכונת קפה. למען האמת, למכונות קפה רבות יש מקציף חלב כל כך חלש, עד שעדיף לכם פשוט לשקשק קצת את קרטון החלב. אפילו מכונות הקפה הטובות ביותר עשויות להתקשות מעט ליצור את מרקם החלב המושלם שאתם מחפשים, לכן הבאנו לפניכם את הדגמים המומלצים של השנה.

לוגו של הסקירה

מקציף החלב הטוב ביותר מכולם: NESPRESSO AEROCCINO 4

בעוד הוא אינו קומפקטי ומעוצב כמו קודמו בתפקיד, ארוצ'ינו 3, שדרוג פלדת אל-חלד זה מבית נספרסו מעניק שליטה רבה יותר על כמות וסוג החלב החום וגם על הקצף.

NESPRESSO AEROCCINO 4

4.5 15

מקציף חלב איכותי מבית נספרסו

יתרונות

נראה מצוין

ידידותי למדיח

אפשרויות הקצפה מגוונות

ביצועים מצוינים

חסרונות

הקצפה איטית

קצת יקר

ניתן לרכוש בנפרד רק בחנויות נספרסו

קנה עכשיו ב- נספרסו
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

איכות ההקצפה שלו בהחלט מספקת והטמפרטורה מגיעה בדיוק לנקודה הנכונה עבור קפוצ'ינו או מקיאטו. הצורה של הכד מאפשרת מזיגה נוחה ומדויקת, תכונה חשובה אם אתם מתכוונים ליצור דוגמאות עם החלב. אחד החסרונות של המקציף הוא שניתן לרכוש אותו בחנויות המובילות רק יחד עם מכונת קפה של החברה – אם אתם מעוניינים לרכוש את המקציף בנפרד, עליכם לקנות אותו באחת מחנויות נספרסו, היות ורק שם ניתן לבצע רכישה נפרדת של המקציף.

 

לבסוף, אפשר להכניס את הכלי בשלמותו למדיח הכלים וליהנות מניקוי פשוט וחסר דאגות.

לוגו של הסקירה

מקציף החלב היוקרתי ביותר: Breville BMF600

אם אתם לוקחים ברצינות את הקפה שלכם, אתם זקוקים למקציף רציני ואיכותי אשר ייצור עבורכם את הקצף החלק והמלא ביותר. מקציף חשמלי זה כולל שני דיסקים להקצפה עבור סוגים שונים של קצף. מקציף הלאטה מייצר חלב חלק וקרמי, בעוד מקציף הקפוצ'ינו  יוצר קצף קרמי סמיך. יש מקום מיוחד המיועד למקציפים, כך שהם לא ילכו לאיבוד באחת המגרות שלכם.

Breville BMF600

4.5 15

מקציף יוקרתי לחובבי קפה רציניים

יתרונות

קיבולת גדולה

טמפרטורה ניתנת להתאמה

שתי אפשרויות קצף שונות

ידידותי למדיח

חסרונות

די רועש

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
דגם XL
קנה עכשיו ב- Amazon

מלבד הקצפת חלב, אתם יכולים להשתמש במכשיר כדי להכין שוקו חם וקרמי או משקאות חמים אחרים. בנוסף, הוא גם די פשוט לשימוש, פשוט בחרו את המקציף שאתם רוצים, מלאו את הכלי במספיק חלב כדי ליצור את כמות הקצף הרצויה, בחרו את הטמפרטורה הרצויה והפעילו את המכונה. הטמפרטורה משתנה בין חמים לחם והמכונה תכבה את עצמה כאשר היא תגיע לטמפרטורה הרצויה. קיימת גם אפשרות לבחישה קרה אשר תערבב משקאות קרים ותספק מעט קצף, אבל היא לא תספק קצף קר.

 

מקציף זה עושה שימוש בחימום אינדוקציה כדי לחמם את הכלי ולשלוט במקציפים המסתובבים. היות והכלי אינו זקוק למרכיבים אלקטרוניים כלל, זה אומר שניתן להכניס אותו בבטחה למדיח הכלים.

לוגו של הסקירה

מקציף החלב הטוב ביותר מבחינת מחיר: Hemilton HEM153

אם השיקול העיקרי שלכם במקציף הוא המחיר שלו – ה- Hemilton HEM153הוא בדיוק המקציף עבורכם. בפחות מ-200 ₪, תוכלו ליהנות ממקציף בסיסי עם קיבולת מספקת, שיקציף את החלב שלכם מספיק כדי ליהנות מכוס קפה טובה.

Hemilton HEM153

4.5 15

מקציף חלב בסיסי במחיר נוח

יתרונות

מהיר

מחיר נוח

עיצוב יפה

חסרונות

לא מגוון

פלסטיקי

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory

הוא אולי לא מציע שלל אפשרויות הקצפה או שליטה בטמפרטורה, אבל הוא יקציף את החלב שלכם תוך 90 שניות וייצור קצף די מספק במחיר נוח במיוחד.

 

המכשיר מעוצב בלבן קטיפתי שמשתלב נהדר בכל פינת קפה והקיבולת שלו מרשימה במיוחד: תכולת הרתחה של 300 מ"ל ותכולת הקצפה של 150 מ"ל. בנוסף, המכשיר מסוגל להקציף חלב חם או קר.

 

המכשיר מכבה את עצמו אוטומטית ברגע שההקצפה מסתיימת ומגיע עם מנגנון בטיחות השומר מהתחממות יתר.

לוגו של הסקירה

מקציף החלב הידני הטוב ביותר: IKEA PRODUKT

מקציף ידני אולי לא מציע פונקציות שימושיות כמו חימום חלב, אך בכל הנוגע להקצפה – לא יכול להיות פשוט יותר. במחיר של פחות מ-10 ₪ אתם יכולים ליהנות ממקציף חלב שלא תופס מקום במטבח ומספק הקצפת חלב פשוטה בלי הרבה בלאגן.

IKEA PRODUKT

4.5 15

מקציב חלב ידני ונוח

יתרונות

זול מאוד

שליטה מוחלטת

נוח לשימוש

לא תופס הרבה מקום

חסרונות

דורש מיומנות מסוימת

יש לחמם את החלב לפני השימוש

קנה עכשיו ב- IKEA
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

מקציב ידני נותן לכם שליטה מלאה על תהליך ההקצפה, ואתם יכולים להקציף את החלב שלכם עד הרמה המועדפת עליכם. נכון, אתם יכולים לעשות טעות ולהקציף יותר מדי, אבל אחרי כמה ניסיונות, המקציף הזה יהפוך לחברכם הטוב ביותר לקפה של הבוקר.

 

הוא דורש שתי סוללות AA שלא נכללות בחבילה ותצטרכו לחמם את החלב בעצמכם לפני שתתחילו להקציף, אבל חוץ מאלה, היתרונות של ה- IKEA PRODUKTבהחלט גוברים על החסרונות ומי שמחפש הקצפה נחמדה ופשוטה במחיר מצחיק, בהחלט שווה לקחת אותו בחשבון.

לוגו של הסקירה

יותר מסתם מקציף חלב: Nespresso Barista

הפעם שמרנו את הטוב ביותר לסוף. נכון, הוא ממש לא רק מקציף, אבל אם אתם חובבי שתייה חמה (וקרה) ה- Nespresso Baristaעשויה לשנות את חייכם, היא מסוגלת להכין מעל 13 מתכונים שונים, גם על בסיס שוקולד והשימוש בה הוא פשוט תענוג.

Nespresso Barista

4.5 15

מכשיר שיכול לעשות פשוט הכל

יתרונות

מעל 13 מתכונים טעימים

ניתן להכניס פנימה לא רק חלב

עיצוב אלגנטי

חסכוני באנרגיה

מסך מגע

ידידותי למדיח

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- נספרסו

אם אתם נהנים להכין משקות טעימים ומגוונים, המכשיר הזה יעשה את החיים שלכם קלים. ניתן להוסיף לבריסטה שבבי שוקולד, קפה, מגוון סירופים, קוביות קרח ועוד על מנת ליצור משקאות טעימים, חמים וקרים כאחד. אפשר להכניס אותו למדיח ללא דאגה ויש לו מערכת מגע משוכללת לשליטה במכשיר והכנת המתכונים השונים (שניתן להוריד מאתר נספרסו) בין 45 שניות ל-4 דקות.

 

אם כל היתרונות האלו לא מספיקים, המכשיר גם חסכוני באנרגיה ובעל מערכת אינדוקציה לחימום בטוח ומחוכם. כמו כל המכשירים של נספרסו, גם הבריסטה מעוצב באופן אלגנטי ועשוי מהחומרים האיכותיים ביותר. אם אתם אוהבים לעשות ניסויים וקפה פשוט ממש לא מספק אתכם (ואין לכם בעיה לשלם את המחיר המעט גבוה) אנחנו ממליצים בחום לרכוש את המכונה.

איך בחרנו את מקציפי החלב שבסקירה?

בהכנת הסקירה עברנו על סקירות בינלאומיות רבות ובדקנו את המאפיינים שלפיהם נבחרו המוצרים. ניתחנו את התגובות מאתרים מובילים בארץ ומחו"ל בנוגע למוצרים, ואת החסרונות והיתרונות שציינו הקונים בנוגע לכל מוצר. ניסינו לבחור במוצרים שמעבר להיותם מוצרים מומלצים, ניתנים להשגה בישראל בצורה נוחה (אם על-ידי הזמנה מספק אמין ששולח לישראל או בקניה בחנויות ישראליות שמחזיקות מלאי קבוע של המוצר).

חקרנו וניסינו לקלוע לטעם הייחודי של הקהל הישראלי, שאומנם מושפע רבות מהעדפות הקהל האמריקאי והאירופאי, אך עדיין בעל מאפיינים והעדפות הייחודיות לו.

 

המאפיינים ששמנו עליהם דגש בבחירת מקציפי החלב: איכות הקצף, קלות השימוש, ועיצוב:

 

איכות הקצף:

רוב המקציפים מסוגלים לייצר קצף טוב ויציב מחלב רגיל. אך כיום, עם עליית השימוש בתחליפי חלב, קונים רבים מעוניינים במקציף שיוכל להקציף סוגי חלב שונים. לכן חיפשנו בסקירות מקציפי חלב אשר מתמודדים יפה גם עם תחליפי חלב. התמקדנו בחלב שיבולת שועל שעל פי רוב הסקירות נראה שיש לו עדיפות בקרב הצרכנים מכיוון שנוח יותר לעבוד איתו.

קלות השימוש:

עד כמה קל להפעיל את מקציף החלב? האם ההפעלה אינטואיטיבית או שיש להיעזר במדריך למשתמש כדי להבין כיצד לתפעל אותו? האם המקציף זקוק לבטריות או שהוא מופעל בחיבור לחשמל? קלות הניקוי: האם ניתן לשטוף במדיח כלים או רק בשטיפה ידנית? 

עיצוב:

האם המקציף מעוצב בצורה אלגנטית? האם הוא נעים לעין? האם נוח לאחסן אותו כשהוא לא בשימוש?

 

במי נעזרנו בהכנת הסקירה

 

כחלק ממחקרנו נעזרנו בסקירות הבינלאומיות של האתרים seriouseats.com ו- consumerreports.org.

seriouseats.com הוא אתר וותיק (בעל וותק של 16 שנה) וזוכה פרסים, אשר מתמקד בתחום המזון והשתייה. 

consumerreports.org הוא אתר צרכנות וותיק מאוד (בעל וותק של מעל 20 שנה!) אשר עושה בדיקות מעבדה בצורה עצמאית (ללא מטרות רווח) לאלפי מוצרים במגוון תחומים.

אייקון גלובלי

הזירה הבינלאומית

ריכזנו עבורכם את הסקירות הטובות והמושקעות בעולם בתחום מטבח.

שאלות ותשובות על מקציף חלב מומלץ

מהו מקציף החלב ואיך הוא עובד?

מקציף החלב הוא מכשיר מקצועי או ביתי שמשמש ליצור קצף מחלב. התהליך מתחיל בטיפוח וחימום החלב, ובהמשך הוא מכניס אוויר בכוח ובצורה רציפה ואחידה. מקציפי חלב מגיעים במגוון צורות וגדלים, אך כולם פועלים על אותו עיקרון: הם מערבבים את החלב במהירות גבוהה, מה שגורם ליצירת בועות אוויר קטנות. בועות האוויר האלו הן שמעניקות לחלב את המרקם המוקצף שלו. הקצף שנוצר משמש כתוסף מעניין וטעים בתוך כוסות קפה, קפוצ'ינו, שוקולד חם, שייקים, קינוחים ועוד.

האם מקציף החלב מתאים לכל סוגי החלב?

כן, מקציף החלב מתאים לכל סוגי החלב ומותאם לשימוש בכל סוגי המכשירים המתאימים ליצירת קצף. למעשה, כל סוגי החלב יכולים לייצר קצף, כולל חלב קר, חלב סויה, חלב אורז וחלב קוקוס. הפעולה של המקציף אותם זהה, והמרקם והטעם של הקצף מתאים לכל סוגי החלב. חשוב לזכור שסוגי חלב שונים יוצרים מרקמים שונים של קצף. לדוגמה, חלב מלא ייצור קצף יציב יותר מאשר חלב חצי חצי. חלב צמחי לא יוצר קצף יציב כמו חלב פרה, אך הוא עדיין יכול להשתמש למספר משקאות קפה.

איך לבחור מקציף חלב?

כאשר בוחרים מקציף חלב, יש לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון: סוג מקציף החלב. ישנם שני סוגים עיקריים של מקציפי חלב: חשמליים וידניים. מקציפי חלב חשמליים הם הנפוצים ביותר, אך הם גם יקרים יותר. מקציפי חלב ידניים הם זולים יותר, אך הם דורשים יותר מאמץ להפעלה. כמו כן, ישנם מקציפי חלב בגדלים שונים. יש לבחור את מקציף החלב בגודל המתאים לצרכים שלכם. אם אתם מכינים קפה לעצמכם, תוכלו להסתפק במקציף חלב קטן.

אם אתם מכינים קפה למשפחה או לחברים, או שאתם משתמשים במקציף במשרד, תצטרכו לבחור מקציף חלב גדול יותר. חלק ממקציפי החלב כוללים תכונות נוספות, כגון פונקציית חימום חלב או פונקציית הכנת קצפת. אם אתם רוצים להשתמש במקציף החלב לתכונות אלו, יש לבחור מקציף חלב עם התכונות הרלוונטיות.

מה היתרונות של שימוש במקציף חלב?

שימוש במקציף חלב כולל מספר יתרונות. הוא מאפשר לשדרג כל כוס קפה ומשקה חם למראה מרשים וייחודי יותר. כמו כן, תוספת קטנה של קצף בתוך הכוס יכולה להפוך אותו לכיפי וטעים יותר. כמו כן, מקציף החלב בא לידי שימוש במגוון מנות מתוקות, קינוחים, ושוקולדים חמים ונותן להם מרקם קטיפתי וטעם עשיר. בשייקים, קוקטיילים וגלידות מרקם מעניין של קצף הוא אפילו חשוב עוד יותר. כמו כן, מקציפי חלב הם נוחים לשימוש ואינם דורשים ידע או מיומנות מיוחדים, הם גם זמינים במחירים נוחים ויודעים לתת ערך מוסף לכל חובב קפה באשר הוא.