קומקום חשמלי: סקירת 5 קומקומים חשמליים מומלצים 2024 | Finder קנייה חכמה

קומקומים חשמליים מומלצים בעיצובים, צורות וצבעים שונים אשר ירתיחו את המים שלכם כראוי, יאפשרו מזיגה נכונה ויראו פשוט מצוין במטבח שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

235 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קומקום חשמלי מומלץ 2024

קומקום חשמלי הוא אומנם פריט קטן, אך הוא משמעותי מאוד בכל מטבח. משתמשים בו באופן קבוע והוא מסייע במגוון תהליכים, כי היי – תמיד צריך מים רותחים. אם אתם מחפשים קומקום נאה ואיכותי שלא יצרוך יותר מדי חשמל וייתן לכם תמורה נהדרת עבור המחיר – הסקירה הבאה היא בדיוק עבורכם.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

בין אם אתם רוצים להכין תה, להשרות את הבקבוק של התינוק במים רותחים או להרתיח מים עבור בישולים שונים, קומקום חשמלי הוא בדיוק הפריט שאתם זקוקים לו. בעבר, כדי להרתיח מים הייתם צריכים להעמיד קומקום מעל האש או על כיריים גז ולחכות עד שהוא ישמיע צווחה אשר מתריעה על כך שהמים רתחו. אולם, היום כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל מים רותחים תוך פחות מדקה הוא ללחוץ על כפתור קטן.

 

יש הרבה קומקומים חשמליים בשוק וכולם עושים בסופו של דבר את אותה הפעולה – אבל מה הוא הקומקום האיכותי, המעוצב, עם התמורה הגבוהה ביותר? הדגמים המובילים ביותר ממש בסקירה שמולכם.

לוגו של הסקירה

הקומקום החשמלי הטוב ביותר מכולם: KITCHENAID 1.7 ליטר (5KEK1722)

קומקום אופנתי ופשוט זה מבית KITCHENAID מציע חימום מים בכל טמפרטורה בין 50 מעלות עד נקודת הרתיחה. מדובר בקומקום איכותי עם מאפיינים שימושיים ומראה נהדר.

KITCHENAID 1.7 ליטר (5KEK1722)

4.5 15

במקום הראשון – KITCHENAID עם הקומקום האופנתי והאיכותי שלה

יתרונות

הגדרות טמפרטורה משתנות, שמירה על טמפ' המים, זמין בכסף או אדום, עיצוב נהדר, מאפיינים שימושיים.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מלבד התפקוד המעולה שלו, ה- KITCHENAID ישמור על טמפרטורת המים הרצויה עד כחצי שעה. למה שתרצו לעשות את זה? אנחנו לא בטוחים, אבל כל אותם קומקומים חשמליים יוקרתיים מציעים את האפשרות הזאת.

 

תצוגה שימושית בחלקה העליון של הידית, ליד כפתור הטמפרטורה, מספרת לכם על התקדמות החימום. המזיגה חלקה באופן מספק והמכסה קופץ ונפתח כאילו שאין לו זמן לבזבז.

 

באופן כללי, זה הקומקום שזכה אצלנו במקום הראשון, כי למרות שהוא מעוצב ויוקרתי, הוא עדיין פשוט ונוח, בגודל המושלם ועם טכנולוגיה חכמה.

לוגו של הסקירה

הקומקום החשמלי הטוב ביותר לאוהבי העיצוב והסטייל: SMEG KLF03

ה- SMEG KLF03היפיפה נראה נהדר בשחור, מושך באדום וזמין בעוד מספר גוונים מעניין. המראה הרטרו מוסיף המון לסטייל של הקומקום והעיצוב עצמו מאוד פרקטי.

SMEG KLF03

4.5 15

קומקום מעוצב ומלא סטייל, אך שימושי ונוח לתפעול

יתרונות

פלדת אל-חלד, בסיס ייחודי, מראה אלגנטי, הרתחה מצוינת.

חסרונות

לא מתאים למי שלא אוהב רטרו.

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Amazon

הבסיס הייחודי של הקומקום מאפשר לכם לגשת אליו ממגוון כיוונים, כך שאם יש לכם מטבח פתוח תוכלו לנצל את הפונקציה הזו היטב. אולם, היות ולקומקום יש צורה יותר ריבועית מאשר עגולה, אתם כן צריכים למקם אותו בתשומת לב רבה כדי לקבל את האפקט הוויזואלי הטוב ביותר.

 

כמו בקומקום הראשון שלנו, יש לכם אפשרויות טמפרטורה שונות, מסנן אבנית ניתן להפרדה ושטיפה וקיבולת של 1.7 ליטר. נראה שלפעמים קשה לו להחליט לקראת סוף תהליך החימום האם הוא הגיע לנקודת הרתיחה שלו. בנוסף, זמן הפתיחה של המכסה מרגיש כמו שנים – אבל אנחנו מודים שהאפקט מאוד אלגנטי – והצלילים השונים שהוא משמיע יכולים להיות קצת מעצבנים לטעמנו, למרות שצליל ההפעלה שלו מאוד חביב.

 

אף על פי כן, ה- SMEG KLF03 מרגיש כמו מכשיר פרמיום אמיתי – יש שיטענו שטוב יותר מה- KITCHENAID המופיע למעלה – ומרתיח מים כמו אלוף. מה עוד אפשר לבקש?

לוגו של הסקירה

הקומקום החשמלי הטוב ביותר מבחינת מחיר: 102102 Morphy richards

קומקום חשמלי פשוט ויפיפה. אין כאן מאפיינים מיוחדים, אלא הרתחת מים פשוטה במכשיר שיכול להוסיף לכל מטבח.

102102 Morphy richards

4.5 15

אם אתם מחפשים קומקום בסיסי, זול ויפה – אתם יכולים לעשות איתו שימוש נהדר

יתרונות

עיצוב נאה, זול, פשוט, פילטר אבנית ניתן להפרדה ולשטיפה.

חסרונות

רועש, מתחמם, אין מאפיינים מיוחדים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר

קומקום מסורתי זה של Morphy Richards מגיע בארבעה צבעים שונים ונעימים למראה. אהבנו את הסגנון וגם את תג המחיר. הוא לא מרתיח מים הכי מהר ברשימה והשכבה החיצונית שלו חמה למגע לאחר הרתחה.

 

ה- 102102 של Morphy Richards הוא קומקום טוב בעבור המחיר שלו ואהבנו את העיצוב האופנתי. יש לו מכסה שצריך לפתוח באופן ידני, בעוד אחרים עשויים להעדיף מכסה שנפתח בלחיצת כפתור. הוא מרתיח ליטר מים בערך ב-2.5 דקות, מה שלא כל כך נורא, אבל הוא מאוד מתחמם. למרות הכל, מדובר בקומקום במשקל ומחיר טובים – ואם אתם מחפשים קומקום זול ומעוצב, זה הקומקום עבורכם.

לוגו של הסקירה

קומקום חשמלי מאובזר במיוחד ועשוי פלדת אל-חלד: AEG EWA7800-U

מחברת AEG האמינה והיעילה קם והתרומם קומקום יוקרתי ונאה זה, אשר נראה קצת כמו ראש של תרנגול.

AEG EWA7800-U

4.5 15

קומקום יוקרתי למי שמוכן להזמין מחו"ל

יתרונות

טמפרטורות משתנות, תצוגת טמפרטורה דיגיטלית, תפעול פשוט, תפקוד נהדר, מראה מושך.

חסרונות

העיצוב לא ימשוך כל אחד, לא ניתן להשיג בישראל (יש להזמין מחו"ל).

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

הוא מהיר ושקט, אך הזרבובית מחודדת באופן שלא יסלח ולמכסה יש נטייה להיתקע. אולם, באופן כללי הוא די מוצק ומגיע במחיר נמוך במיוחד יחסית למכשיר של AEG, אם מתחשק לכם לחסוך קצת כסף.

 

מדובר בגרסה עם אפשרות בחירה בין מגוון טמפרטורות, אשר לדעתנו מוצלחת מאוד וקלה לשימוש, אבל יש גם דגם זול יותר ללא בחירה.

לוגו של הסקירה

קומקום חשמלי עוצמתי עם טמפרטורה ניתנת להתאמה: KITCHENAID ARTISAN

KITCHENAID ARTISAN

4.5 15

קומקום חשמלי נאה וחזק

יתרונות

הרתחה מהירה ועוצמתית, טמפרטורה ניתנת להתאמה, עיצוב מושך, ידית טמפרטורה כיפית לשימוש.

חסרונות

יקר, המראה לא ימשוך את כולם.

קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

מצד שני, כפתור כוונון הטמפרטורה אשר מחליק לרוחב סולם הטמפרטורות, מספק מאוד ומכסה את הטווח הרחב ביותר מכל הקומקומים החשמליים שברשימה, מ-50 מעלות עד 100 מעלות. מצד שלישי, המכסה של הקומקום בדגם הנבדק המשיך לקפוץ כאשר המים רתחו ואז צליל ה"פינג" הפסיק לעבוד, והוא היה גם די רועש.

 

ללא ספק, זה לא מה שקורה בדרך כלל וסביר להניח שרוב הדגמים עובדים בסדר גמור, אבל הוא כן מראה לנו שלא רק שכסף לא יכול לקנות לכם אושר, הוא גם אפילו לא יקנה לכם קומקום שתמיד עובד.

סיכום

איך לבחור קומקום חשמלי מומלץ?

נוח ושימושי למגוון פעולות במטבח, הקומקום החשמלי הוא פריט חובה בכל בית. כל מיני אנשים יכולים להשתמש בו על בסיס יומי, מאימהות לסטודנטים לרווקים או סבים וסבתות. את הקומקום החשמלי אפשר למצוא במגוון גדלים, צורות וחומרים ולרוב במחירים די הוגנים, תלוי כמובן בחומר ממנו עשוי הקומקום ובממדים שלו.

 

אם אתם קצת מתקשים לבחור את הקומקום החשמלי הבא שלכם, עקבו אחרי המדריך שלנו וקראו את הסקירה המתומצתת שכתבנו עבורכם למעלה, כדי למצוא את הקומקום המושלם עבורכם.

 

היתרונות של קומקום חשמלי

אחד המאפיינים הנהדרים ביותר של הקומקום החשמלי הוא ללא ספק היותו "עצמאי". זאת אומרת, אפשר לתפעל אותו מבלי להשגיח עליו הודות למתג הכיבוי האוטומטי שלו, אשר מגיע עם כל קומקום חשמלי.

 

על ידי צריכת פחות אנרגיה וחימום המים המהיר מהסיר המסורתי, אתם למעשה חוסכים לא מעט כסף. למעשה, המכשיר מחמם מים לפי העיקרון על פי ג'ואל. התנגדות חשמלית שקועה במים או משתלבת בבסיס המכשיר, הופכת את הזרם החשמלי לחום וכך בעצם מחממת את הנוזל על ידי העברת חום.

 

שימושי ופשוט

לשימוש פשוט ונוח, היצרנים סיפקו לקומקום החשמלי מגוון מאפיינים שימושיים. לדוגמה, ישנה ידית מבודדת, אשר מונעת החלקה ומאפשרת אחיזה נוחה. הזרבובית של הקומקום מאפשרת מזיגה זורמת של מים, בעוד פסולת מינרלים נעצרת בפתח הקומקום הודות למסנן.

 

בדגמים מסוימים, בעיקר בדור החדש יותר של הקומקומים החשמליים, אפשר אפילו לחמם את המים עד טמפרטורה מדויקת, שניתן כמובן להתאים מראש על ידי המשתמש.

 

ואם אתם צריכים להרתיח כמות מדויקת של מים, אתם יכולים להשתמש בסולם המדידה שנמצא בחלקו החיצוני של המכשיר.

 

בחירת קומקום

בהתחשב במבחר הרחב שיש לשוק של היום להציע בכל הנוגע לקומקומים חשמליים, כדאי לדעת כמה קריטריונים על מנת שתוכלו להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 

קיבולת

משפחות גדולות או אנשים שמבשלים הרבה וזקוקים לכמויות גדולות של מים רותחים, לרוב יזדקקו לקומקום של ליטר וחצי או יותר.

 

אם אתם זקוקים לקומקום גדול של ליטר וחצי או יותר, לדוגמה, כדי להכין תה לכל המשפחה – כדאי להגדיש למכשיר מקום משלו בשטח העבודה שלכם. אתם יכולים לחבר לידו כמה מכשירים אחרים כמו טוסטר או מכונת קפה, מה שיעזור לכם לארגן טוב יותר את המטבח וגם את המחשבה.

 

אם אתם זוג צעיר או חיים לבד או פשוט לא מארחים הרבה, אתם יכולים לרכוש קומקום קטן – של פחות מליטר – אשר יענה על כל הצרכים שלכם.

 

בחירת חומר: פלסטיק, זכוכית או פלדת אל-חלד?

עם השפעה רבה על איכות הקומקום, גם במונחים של אסתטיקה וגם של ביצועים, בחירת החומר ממנו יהיה עשוי הקומקום שלכם צריכה להיות מבוססת על היתרונות והחסרונות שכל חומר מציע.

 

פלסטיק

פלסטיק אינו נשבר. הוא גם די עמיד לשחיקה של הזמן ומפני שיש לו מחיר ייצור נמוך, הוא גם עולה מעט מאוד. חסרונות? קיומו -זניח במותגים מסוימים – של פלסטיק שקוף מסוג ביספנול A, אשר דורש שטיפות אינטנסיביות של המכשיר לפני שאפשר בכלל להשתמש בו. חומר זה אהוב במיוחד לשימוש על ידי יצרניות כמו חברת פיליפס.

 

זכוכית

 שקופים ומבריקים, קומקומי הזכוכית מושכים את העין בזכות המראה האלגנטי שלהם. אני חושבת שזה די ברור שהחיסרון העיקרי שלהם הוא הסיכון להישבר. אם יש ילדים קטנים בבית או שאתם מחשיבים את עצמכם כאנשים די מגושמים, אולי כדאי שתוותרו על קומקום הזכוכית, רק כדי למנוע סכנות מיותרות.

 

פלדת אל חלד

לבסוף, מלבד להיראות פשוט נהדר, אלגנטי ומודרני, פלדת האל-חלד היוקרתית יוצרת כאן מכשיר מאוד עמיד. היא מועדפת במיוחד על ידי חברת Cuisinart (הקומקום שלהם הוא בין הנמכרים ביותר בשוק) בנוסף למותגים פופולאריים אחרים כמו Hamilton Beach, Brentwood, KitchenAid ו-Breville.

 

כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים קומקום חשמלי

  • מהירות: קומקומים עם אלמנט 3kW צריכים להיות מהירים יותר, אבל הבדיקות שלנו הוכיחו כי זה אינו תמיד המקרה. הדגמים הגרועים ביותר יכולים להתחמם בכפול מהזמן שהדגמים המוצלחים יותר מתחממים בו.
  • גודל ומשקל: קומקומי מים עשויים להיות די כבדים לאחר שמילאתם אותם במים. קומקומי פלסטיק נוטים להיות קלים יותר מאלו העשויים זכוכית או פלדת אל-חלד – פחות מקילו אחד זו בחירה די טובה לפי דעתנו.
  • נוחות השימוש: קומקום חשמלי הוא די פשוט לתפעול, נכון? למרבה הצער, יצרניות קומקומים מסוימות שמות מראה (או מחיר) לפני פונקציונאליות. קומקום שעוצב לא נכון יכול בהחלט לעצבן את המשתמשים בו, במיוחד כאשר מדובר באחד המכשירים המשומשים ביותר במטבח.
  • יעלות: חלק מהקומקומים מרתיחים מים זמן רב יותר מהדרוש או לא מאפשרים לכם להרתיח כמויות קטנות של מים, מה שמבזבז לכם מים ואנרגיה. בסקירה מעלה תוכלו למצוא את הדגמים היעילים ביותר ולבחור מביניהם את הדגם היעיל ביותר עבורכם.

 

בואו לא נשכח את המחיר: שווה בכלל לרכוש קומקום חשמלי זול?

אתם תמיד יכולים לרכוש קומקום פלסטיק זול מחברה מוכרת, אבל מה בדיוק אתם מרוויחים כאשר אתם משלמים יותר?

 

אתם לרוב משלמים על עיצוב, חומרים וגימורים יוקרתיים. בנוסף, סביר יותר להניח כי תקבלו אקסטרות שימושיות כגון הגדרות טמפרטורה משתנה, אם תבחרו בדגם יקר יותר.

 

קומקומים זולים יותר מגיעים לרוב בעיצוב פלסטיק או מתכת בסיסי ולא עושים יותר מהרתחת מים בסיסית. אפשר כמובן להשיג קומקום חשמלי מעוצב במחיר זול, כמו ה-102102 Morphy Richards, אותו תוכלו למצוא בסקירה מעלה.

 

דגמים זולים יותר לרוב לא יאפשרו לכם להרתיח מים בכמויות קטנות, נגיד עבור כוס תה אחת, מה שמקשה על חיסכון במים ואנרגיה בכל שימוש.

 

איזה קומקום חשמלי הכי מתאים לי?

אנחנו כמובן נמליץ תמיד על קומקום עמיד וחסכוני עבור כל משתמש – אף אחד לא רוצה קומקום שמתקלקל בתוך מספר שבועות או אחד שמייקר משמעותית את חשבון החשמל שלכם. אולם, בכל הנוגע לטעם, תקציב ושימוש אישי, ההמלצה שלנו מתחלקת: עליכם לבחור את הקומקום שישרת אתכם ואת סגנון החיים שלכם לטובה.

 

זאת אומרת, אם אתם מבשלים הרבה, מארחים הרבה או פשוט כוללים הרבה נפשות בבית, חשוב להצטייד בקומקום בגודל מתאים שמרתיח במהירות מים. אם העיצוב הוא חייכם והשקעתם המון מחשבה בלעצב את המטבח, חשוב כמובן למצוא מכשיר שתואם את הסגנון שבחרתם ויחמיא לו. כמובן שאם התקציב הוא החלק החשוב ביות, תוכלו למצוא מגוון קומקומים בסיסיים במחיר מצוין.

 

אז מה הכי חשוב לכם?

 

ענו על השאלה, קראו את הסקירה שלנו ובתוך מספר דקות כבר תדעו בדיוק איזה קומקום הכי כדאי לכם לקנות.

שאלות ותשובות על קומקום חשמלי מומלץ 2024

מה ההבדל בין קומקום פלסטיק, זכוכית ופלדת אל-חלד?

לרוב מדובר בעיצוב וביכולת העמידות שלהם. העיצוב של קומקום זכוכית ופלדת אל חלד לרוב יהיה מוצלח יותר מזה של קומקום פלסטיק, אבל קומקום פלסטיק או קומקום מפלדת אל-חלד אינם נוטים להישבר כמו קומקומים עשויים זכוכית. אם העיצוב של הקומקום חשוב לכם – כדאי לקנות קומקום מפלדת אל-חלד או זכוכית. אם המחיר והעמידות חשובים לכם, אולי כדאי שתנסו את הפלסטיק.

כמה ליטרים אני צריך שיהיו בקומקום?

הקיבולת של הקומקום משתנה לפי הצורך שלכם. אתם משפחה גדולה או מרתיחים כמויות גדולות של מים לבישול או אירוח? אל תקנו קומקום של פחות מ-1.5 ליטר. אתם זוג צעיר או גרים לבד וכמעט ולא משתמשים בקומקום חשמלי? אתם יכולים לקנות קומקום של פחות מליטר אחד.

מדוע עדיף לקנות קומקום חשמלי על קומקום רגיל (שמתחמם על הגז)?

קומקומים חשמליים, לעומת קומקומים שמתחממים על הגז, אינם דורשים השגחה אחרי שהפעלתם אותם. יש להם מתג מיוחד שקופץ ומכבה את המכשיר ברגע שהמים מגיעים לטמפרטורה מסוימת, ואתם בכלל לא צריכים להיות שם כשזה קורה.

 

קומקום שמתחמם על הגז חייב להיות תחת השגחה, היות ויש להוריד אותו מהאש ברגע שהמים מגיעים לנקודת רתיחה והקומקום מתחיל לשרוק.

אפשר לקבוע לקומקום טמפרטורת רתיחה מסוימת?

רוב הקומקומים הפשוטים מתחממים לנקודה שהוגדרה מראש על ידי היצרן ואין אפשרות לשנות אותה. אבל קומקומים יוקרתיים ומתוחכמים יותר מגיעים עם אפשרות להתאים מראש את טמפרטורת הרתיחה, עבור אנשים שזקוקים למים בטמפרטורה מאוד מסוימת.