מצלמת אינטרנט: סקירת 5 מצלמות אינטרנט מומלצות ביותר 2024 | Finder

מצלמות האינטרנט הטובות ביותר למחשב שלכם עבור מגוון שימושים, מבית Logitech, Microsoft ועוד.

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מצלמות אינטרנט מומלצות 2024

עכשיו כשעבודה מהבית הפכה לשגרה החדשה של אנשים מסוימים, מצלמות האינטרנט המומלצות ביותר יאפשרו לכם להישאר מחוברים לחברים ולקולגות מרחוק. מצלמת רשת איכותית היא חיונית כדי להתחבר לשיחות ועידה מהמחשב שלכם והן גם כלי חשוב ליצירת תוכן ביוטיוב ו-Twitch. לפניכם מצלמות האינטרנט הטובות ביותר של 2024 שמצאנו

נכתב ע״י

יוסי וונש

כותב: יוסי וונש

צלם ומורה לצילום מנחה קורסי צילום קבוצתיים למבוגרים ונוער, סדנאות צילום והרצאות

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטובה ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בעוד שלמרבית המחשבים הניידים יש מצלמת אינטרנט מובנית, אם אתם לא רוצים להופיע כגוש פיקסלים מבלבל בשיחה חשובה, אתם תרצו להצטייד במצלמה איכותית יותר. למצלמות האינטרנט הטובות ביותר יש גם מגוון מחירים ומאפיינים, מדגמים בסיסיים וזולים לשיחות יומיומיות עד מצלמות יוקרתיות ומותאמות אישית עבור כוכבי רשת ויוצרי תוכן מקצועיים.

 

חלק ממצלמות האינטרנט הטובות ביותר מציעות מגוון של אפשרויות תוכנה מתאמות אישית. זה כולל את היכולת לשנות את איכות התמונה שלכם תוך כדי עבודה, להוסיף פילטרים כיפיים או אפילו להחליף את הרקע הפשוט שלכם במגוון רקעים ואפקטים של מסך ירוק. אם אתם מחפשים חוויה, אולי כדאי שתיכנסו לסקירת מצלמות אקסטרים שעשינו >

 

כמות מצלמות האינטרנט האדירה שקיימת בשוק יכולה להיות בהחלט מבלבלת ויש הבדל גדול בין מצלמה במחיר נוח לאחת זולה. אז לפניכם מופיעות המצלמות הטובות ביותר שתוכלו להשיג היום בשוק, יחד עם כמה טיפים שימושיים לחיפוש מצלמת האינטרנט שלכם.

לוגו של הסקירה

מצלמת האינטרנט הטובה ביותר: Logitech C920

יש סיבה לכך שכנראה ראיתם את ה- Logitech C920כמעט בכל חדר ישיבות שהייתם בו – זוהי מצלמת האינטרנט הטובה ביותר שתוכלו לקנות היום.

Logitech C920

4.5 15

למי שמחפש את מצלמת האינטרנט הטובה ביותר לשיחות וידאו

יתרונות

איכות תמונה מצוינת, תוכנות נלוות שימושיות, עיצוב חלק ומגוון

חסרונות

אין 60 תמונות לשנייה בדגם הבסיסי

קנה עכשיו ב- pele-tech
קנה עכשיו ב- Walla Shops
4K Ultra HD
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

ה-C920 מציגה וידאו חד ב-1080p ו-30 תמונות בשנייה, ובעלת שדה ראייה של 78 מעלות אידיאלי עבור שיחות פרטיות של אחד על אחד וגם שיחות רבות משתתפים בחדרי ישיבות גדולים. העיצוב השחור והחלק שלה גם הוא אידיאלי להיתפס על מסכי מחשב או חצובות והתוכנה המלווה למצלמה מציעה רקעים ואווטארים מותאמים אישית.

 

אם אתם צריכים מצלמה יוקרתית יותר לגיימינג, ה- Logitech C922 Pro Stream היא גרסה מתקדמת יותר של ה-C920 אשר מתגאה ב-60 תמונות בשנייה ב-720p. אבל אם אתם פשוט מחפשים את האיכות הכללית הטובה ביותר לשיחות וידאו, ה- Logitech C920היא התשובה שלכם.

לוגו של הסקירה

ביצועים מעולים במחיר נוח: Microsoft LifeCam HD-3000

אחת ממצלמות האינטרנט הטובות ביותר מתחת ל-350 ₪, ה- Microsoft LifeCam HD-3000מציעה וידאו ב-720p עבור שיחות יום יומיות ושיחות קבוצתיות.

Microsoft LifeCam HD-3000

4.5 15

לכל מי שמחפש מצלמה טובה במחיר עוד יותר טוב

יתרונות

מחיר נוח, תוכנה נלווית שימושית, צילום באיכות טובה

חסרונות

קשה להתקין את כל התצוגות, לא חדה כמו מצלמות אינטרנט אחרות

קנה עכשיו ב- scope-digital
קנה עכשיו ב- ZOL4U
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

המצלמה משופרת באמצעות תוכנת ה-LifeCam של מייקרוסופט, אשר מציעה מגוון פילטרים ואפקטים כדי לעצב ולהתאים אישית את המראה שלכם, יחד עם אפשרויות התאמה אישית לרזולוציה. אתם גם יכולים להשתמש באפליקציה על מנת לתפוס תמונות וסרטונים כדי לשמור על הכונן הקשיח שלכם או לחלוק אותם ברשתות החברתיות. ה- Microsoft LifeCam HD-3000מורשת סקייפ, עובדה ששווה לקחת בחשבון במידה שאתם עושים שימוש רב באפליקציית השיחה המפורסמת של מייקרוסופט.

לוגו של הסקירה

מצלמה מעולה עם תאורה מובנית: Razer Kiyo

תאורה טובה יכולה להיות ההבדל בין תמונה כהה ומטושטשת לתמונה חדה ובהירה, וה- Razer Kiyo מתגאה בפתרון אלגנטי מובנה לבעיה זו.

Razer Kiyo

4.5 15

מצלמה מעולה לגיימרים ויוצרי תוכן רציניים

יתרונות

טבעת אור מובנת, אפשרות ל-60 תמונות בשנייה, איכות צילום טובה, נוחה לשימוש

חסרונות

יקרה

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

בנויה לגיימרים אבל אידיאלית לכל שימוש, ה-Kiyo מורכבת מטבעת אור אשר עוזרת להאיר את הפנים שלכם בעוד אתם מבצעים שיחות או משדרים משחקים אונליין. מצלמה זו יכולה להקליט 30 תמונות לשנייה ב-1080p או 60 תמונות לשנייה ב-720p, מה שהופך אותה לאחת המצלמות הטובות ביותר לגיימרים ויוצרי תוכן רציניים.

 

ה-Kiyo נמצאת בצד היקר יותר של מצלמות האינטרנט, אבל אם אתם מוצאים את עצמכם עובדים בסביבה נטולת אור ולא מעוניינים לרכוש אור חיצוני, היא בהחלט שווה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר ליצירת תוכן: Logitech StreamCam

אם אתם יוצרים תוכן ברמה גבוהה ולעיתים קרובות, ה- Logitech StreamCamהיא אחת ממצלמות הרשת הטובות ביותר שאתם יכולים לקנות.

Logitech StreamCam

4.5 15

מצלמת אינטרנט נהדרת ואיכותית בעיצוב מרשים

יתרונות

איכות צילום נהדרת, עיצוב מושך, מציעה הרכבה לאורך ולרוחב

חסרונות

יקרה

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

מצלמת אינטרנט יוקרתית זו מצלמת ב-1080p באיכות חדה עם 60 תמונות בשנייה (!), מה שהופך אותה לאידיאלית עבור משתמשי Twitch, אינסטגרם ופייסבוק ועבור סרטוני יוטיוב באיכות גבוהה. k- Logitech StreamCamיש את היכולות הייחודית להיות מורכבת גם לאורך וגם לרוחב, כך שאתם יכולים לצלם תוכן כמעט מכל זווית אפשרית עבור פלטפורמות כמו TikTok ואינסטגרם.

 

מצלמה נהדרת זו מציעה חיבור USB-C  מהיר, מגוון אפשרויות הרכבה ו-3 חודשים של תוכנת XSplit Premium. העיצוב המושך והמרענן שלה, אשר מגיע גם בלבן וגם בשחור פחם, מהווה בונוס נוסף.

לוגו של הסקירה

מצלמה "על הדרך": Mevo

אם אתם עיתונאים שאפתנים או אפילו אם אתם פשוט מקווים לתפוס צילומים בטבע, Mevo עשויה להיות מצלמת האינטרנט הטובה ביותר עבורכם.

Mevo

4.5 15

מלמה קומפקטית ובלתי מורגשת שאפשר לקחת ולהשתמש בכל מקום עם רשת

יתרונות

ניידת, קומפקטית, מתאימה למגוון של מכשירים

חסרונות

מאוד יקרה

קנה עכשיו ב- Amazon

ה-Mevo או ה-Mevo Plus יאפשרו לכם לתפוס צילומים חיים, לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם – כל עוד יש לכם גישה לרשת אינטרנט. בנוסף, היות וה-Mevo היא מצלמה קטנה ולא בולטת, היא לא תסיח את דעת המרואיינים שלכם.

לוגו של הסקירה

מצלמה טובה במחיר נוח: Logitech C310

אפשרות פופולרית במחיר נוח, ה- Logitech C310מציעה איכות תמונה יציבה של 720p בעיצוב פשוט שניתן להרכיב על כמעט כל מסך בקלות ובמהירות.

Logitech C310

4.5 15

מצלמה פשוטה לאנשים עם צרכים פשוטים

יתרונות

מחיר נוח, איכות צילום טובה, ניתן להרכיב על מרבית המסכים

חסרונות

מוגבלת ל-720p

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
קנה עכשיו ב- Amazon

ה-C310 יכולה להתאים את עצמה אוטומטית לתנאי תאורה, כדי לקבל את התמונה הטובה ביותר ועם התוכנה הכלולה של Logitech, אתם יכולים להשתמש בה כדי להתאים את המסגרת או להגיר את המצלמה כחיישן תנועה. אתם תצטרכו לחפש מצלמה קצת יותר יקרה אם אתם מעוניינים בווידאו 1080p או אפשרויות הרכבה משוכללות, אבל אם כל מה שאתם צריכים היא מצלמה טובה לשיחות ווידאו יום יומיות, ה-C310 היא אחת ממצלמות האינטרנט הטובות ביותר עבור מרבית האנשים.

סיכום

איך לבחור מצלמת אינטרנט?

אם אתם רוצים להראות הכי טוב שאפשר בשיחות הווידאו שלכם, המצלמה הקטנה של הלפטופ לא הולכת להספיק. לפניכם מדריך מקיף שיעזור לכם להבין בדיוק מה עליכם לחפש כאשר אתם הולכים לקנות מצלמת אינטרנט חדשה, בהמשך לרשימת המצלמות המומלצות ביותר שלנו.

 

 

אם לא שמתם לב, שיחות ווידאו הן די הדבר הלוהט עכשיו. גם לפני שהתחילה תקופת הזומים, אנשים התחילו לבצע שיחות ווידאו כדי לתקשר עם חברים משפחה וגם בעבודה. חברות רבות עברו למה שנקרה "עבודה מהבית" ושיחות הווידאו עוזרות לעובדים מהבית להישאר בקשר ולעדכן את הבוס בעבודה. בשנה האחרונה, אין מישהו שלא משתמש בשיחות ווידאו למטרה כזו או אחרת, וזו סיבה מצוינת להצטייד במצלמת אינטרנט מעולה שתוציא אתכם באור הכי טוב שיש.

 

אם יש לכם מחשב נייד, כבר יש לכם מצלמת אינטרנט. אולם, היא כנראה לא איכותית במיוחד. עדשות קטנות, צבעים מעוותים, חשיפה מוזרה ווידאו לא איכותי אלו רק חלק מהבעיות שאתם עשויים להיתקל בהן עם מצלמות אינטרנט מובנות וזולות. מצלמה טובה שמוקדשת אך ורק לצילום ווידאו מעולה תפתור את הבעיות הללו ותעניק לכם את הגמישות לכוון אותה לאן שרק תרצו, מבלי להיאבק במחשב הנייד שלכם. מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך אם אתם מתכננים לבלות הרבה זמן בשיחות ווידאו, צילום סרטונים או כל דבר אחר מול המצלמה.

 

לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת כאשר אתם קונים מצלמת אינטרנט.

 

רזולוציה וקצב פריימים

הסעיף הזה די מובן מאליו. החדות של מצלמת אינטרנט תלויה ביכולת של החיישנים שלה להפריד פיקסלים. 1080p היא רזולוציה סטנדרטית למצלמה טובה, אבל אם אתם רוצים להקפיץ את איכות התמונה שלכם, אתם רוצים מצלמת אינטרנט 4K.

 

קצב פריימים גם הוא משפיע על כמה חלק הווידאו שלכם יראה. מצלמת אינטרנט עם 60fps תיתן לכם ווידאו הרבה יותר טבעי ואמיתי מאשר אחת עם 30fps, לכן וודאו כי אתם שמים לב לנתונים הללו לפני שאתם רוכשים את המצלמה.

 

האיכות של התמונה תלויה ברזולוציה של המכשיר (נמדדת בפיקסלים). יש לבחור את הרזולוציה בהתאם לאופן בו אתם מתכננים להשתמש במצלמה:

 

  • רזולוציה של 320×240 נחשבת לנמוכה, אבל היא יכולה להספיק לשיחות וועידה סטנדרטיות.
  • רזולוציה של 640×480 קצת טובה יותר ומספיקה לצילום סרטוני ווידאו.
  • רזולוציה של 1280×960 היא רזולוציה מעולה וטובה לצילום תמונות ווידאו באיכות גבוהה.

 

עדשות וחשיפה

העדשה במצלמת האינטרנט היא לא פחות חשובה מהחיישן שלה, ולרוב גדול יותר אומר טוב יותר. העדשה קובעת כמה אור מגיע לחיישן של המצלמה, מה שמשפיע על איך תראו במידה שאין תאורה טובה בחדר. זה ידוע כגודל צמצם ונמדד כ: /f(מספר), כאשר ככל שהמספר נמוך יותר כך הצמצם רחב יותר ויותר אור נכנס פנימה. עדנות מצלמת אינטרנט לרוב נעות בין f/2.0 ל-f/2.8 וחלק לא רושמות את גודל הצמצם שלהן כלל (ובמקרה כזה אפשר להניח שהצמצם קטן).

 

העדשה גם קובעת את טווח הצילום של המצלמה וזה חשוב כאשר מדובר במסגרת ובגבולות הצילום. אם אתם רוצים לצלם רק את הפנים שלכם וחתוך את חדר השינה המבולגן שלכם, אתם רוצים לצמצם את טווח הצילום (או רזולוציה גבוהה מספיק שתאפשר לכם לחתוך את המסגרת). אם אתם רוצים לצלם חדר ישיבות שלם, אתם רוצים טווח צילום רחב. טווח הצילום של מצלמת אינטרנט יהיה לרוב בין 65 ל-90 מעלות, כאשר 78 מעלות הן הממוצע ברוב המצלמות.

 

אוטו-פוקוס

מצלמות אינטרנט לא יקרות מגיעות עם פוקוס קבוע. מה שאומר שהעדשות שלהן לא זזות כדי להתאים את התמונה ופשוט מכווננות כדי לתפוס אתכם בתוך טווח מרחק רחב מספיק בו תיראו בבירור. הן עובדות בסדר גמור אם אתם פשוט יושבים מול המצלמה במרחק סביר, אבל קל לחרוג מאותה נקודת פוקוס ולהפוך למטושטשים (במיוחד אם אתם רוצים להראות משהו מקרוב).

 

למצלמות יקרות יותר יש לרוב אוטו-פוקוס (או פוקוס אוטומטי), מה שאומר שהעדשות שלהן יתאימו את עצמן על מנת לוודא שאתם נראים ברורים בכל מרחק שהוא מהמצלמה. זה כמובן עדיף על פני האפשרות הראשונה, היות ואתם לא צריכים לדאוג שאתם נמצאים בדיוק במרחק הנכון מהמצלמה.

 

מיקרופונים

אתם רוצים מיקרופון טוב עם מצלמת האינטרנט שלכם. מצלמות אינטרנט טובות יותר מגיעות עם מיקרופון סטריאו מובנה אשר קולטות מעולה את הסאונד בחדר וגורמות לקול שלכם להישמע יותר טבעי. לרוב תוכלו לזהות מיקרופון סטריאו במצלמת אינטרנט כזוג מיקרופונים שנראים קצת כמו רשת של גריל או כהרחבות בשני צידי העדשה. אולם, זה לא תמיד המקרה; ל-Logitech StreamCam יש מיקרופון סטריאו חבוי מאחורי שכבת הבד בחלקה הקידמי של המצלמה. בדקו את הנתונים של המוצר של כל מצלמת אינטרנט שאתם מעוניינים לקנות, ובדקו מה רמת המיקרופון שלה.

 

לחלופין, אתם יכולים לקבל את איכות הסאונד הטובה ביותר על ידי שימוש במיקרופון נפרד. מיקרופון USB ייעודי כמעט תמיד יהפוך את הסאונד לברור וטבעי יותר ממיקרופון של מצלמת אינטרנט או כמובן, מיקרופון של מחשב נייד. אפשרות נוספת היא לרכוש סט אוזניות גיימינג איכותי, עם מיקרופון קטן שתוכלו למקם בסמוך לפה שלכם.

 

אפשרויות חיבור

הדגמים הפופולאריים ביותר של מצלמות האינטרנט מצוידים בחיבורי USB (2.0 או 3.0). חיבור זה מאפשר העברת מידע במהירות. אם יש לכם מחשב נייח, מומלץ לרכוש מצלמה עם כבל באורך של לפחות 1.5 מטר, כדי שלא יהיו בעיות במהלך ההתקנה. האורך לא באמת משנה במקרה של מחשב נייד.

 

חשוב להזכיר גם מצלמות המתחברות באמצעות בלוטות' או WIFI, אבל הן הרבה יותר יקרות והתפעול שלהן קצת פחות יציב, זו הסיבה שהן פחות פופולאריות בציבור הרחב.

 

מצלמות רשת מסוגלות להתחבר באמצעות האינטרנט. לרוב, מכשירים מסוג אלה מותקנים בחוץ או בחדרי ילדים, כדי שההורים יוכלו לראות מה קורה בתוך הבית ומחוצה לו.

 

אז איזו מצלמת אינטרנט לבחור?

כאשר מחפשים את מצלמת האינטרנט הטובה ביותר, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמי מפתח הכוללים רזולוציה, קצב תמונה ומחיר. אם כל מה שאתם עושים הוא כמה שיחות ווידאו יומיות, מצלמת 720p אשר מצלמת 30 תמונות בשנייה תספק אתכם מעולה. מצלמות בסיסיות כמו Logitech C310 ו- Microsoft LifeCam HD-3000אידיאליות עבור מקרים כאלו.

 

אם אתם מעוניינים להשתמש במצלמה שלכם ליצירת תוכן בפלטפורמות כמו יוטיוב, TikTok, Twitch ופייסבוק, מומלץ לכוון אל מצלמה שמסוגלת לצלם ב-1080p. הרבה מצלמות איכותיות כמו Logitech C920 ו- Razer Kiyoמצלמות ב-1080p ב-30 תמונות לשנייה. אבל אם אתם רוצים את איכות הצילום הטובה ביותר עבור סרטונים ותוכן, מומלץ ללכת על מצלמה שמסוגלת להתמודד עם 1080p ב-60 תמונות לשנייה, כמו Logitech StreamCam.

 

שווה גם לקחת בחשבון מאפיינים ופיצ'רים מיוחדים שיש למצלמה. ל-Razer Kiyo יש טבעת אור מובנית, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור אנשים שמצלמים בחדרים בלי הרבה אור ואין להם תאורה נוספת. למצלמות Logitech לרוב יש תוכנה שמאפשרת אפשריות עיצוב והתאמה אישית שונות ומצלמת ה- StreamCam יכולה לצלם גם לרוחב וגם לאורך, משהו ששווה לקחת בחשבון במידה שאתם מצלמים תוכן שיוצג לרוב במכשירים ניידים.

שאלות ותשובות על מצלמות אינטרנט מומלצות 2024

למחשב שלי יש מצלמה מובנית, למה כדאי לקנות מצלמת אינטרנט בנפרד?

רוב המחשבים הניידים המודרניים מגיעים עם מצלמת אינטרנט מובנית. אולם, לא מדובר במצלמה טובה או איכותית במיוחד. אם אתם רוצים לצלם סרטונים ברמה גבוהה או נמצאים הרבה בשיחות ווידאו, שווה לשקול רכישה של מצלמת אינטרנט נפרדת, אשר תעניק לכם איכות צילום ברמה הרבה יותר גבוהה מזו של מצלמת האינטרנט המובנית של מחשב הנייד שלכם.

איך סוג העדשה משפיע על איכות הווידאו שלה?

העשה במצלמת האינטרנט שלכם משפיעה על שני גורמים עיקריים וחשובים: על כמות האור שתגיע לחיישן ועל טווח הצילום של המצלמה – זאת אומרת, כדי להבין איזו עדשה הכי טובה עבורכם, עליכם להבין כמה אור החדר שלכם מספק וכמובן מה טווח הצילום שאתם רוצים לצלם. אם אתם זקוקים להרבה אור כי התאורה הטבעית שלכם חלשה; כדאי לבחור מצלמה עם עדשה גדולה. אותו דבר במידה שאתם מעוניינים לצלם שטח יחסית גדול, ולא רק את הפנים שלכם.

מי זקוק למצלמת אינטרנט נפרדת?

יש אנשים שיכולים בהחלט להסתפק במצלמה המובנית במחשב הנייד שלהם, אבל מי לא?

 

  • יוצרי תוכן – אם אתם יוצרים תוכן בצורת תמונות וסרטונים ומעלים אותו לרשת, חשוב מאוד לרכוש מצלמת אינטרנט נפרדת ואיכותית במיוחד, על מנת שהתוכן המצולם שלכם יהיה ברמה גבוהה וישדר מקצועיות. בין אם מדובר בדיבוב אישי שלכם למשחקי מחשב, ראיונות, מוסיקה או סרטונים ובין אם מדובר בתוכן מקצועי לאתרים ובעלי מקצוע, מצלמת אינטרנט איכותית היא בגדר חובה ליוצרי תוכן.

 

  • עובדים מהבית – בין אם אתם עובדים מהבית באופן קבוע או שהתקופה האחרונה אילצה אתכם לעשות כך, מצלמת אינטרנט איכותית תעזור לכם לשמור על קשר עם העבודה שלכם ולעדכן את האחראיים עליכם בכל שלב. גם מורים וגננות יכולים לעשות שימוש נהדר במצלמת אינטרנט איכותית, שכן בימים אלו זו הדרך שלהם לתקשר עם הילדים בכיתה/גן שלהם.

מה המחיר הממוצע של מצלמת אינטרנט?

מצלמות אינטרנט הן לא מוצר מאוד יקר ואפשרי מאוד למצוא אותן במחיר ידידותי לצרכן של 300-400 ₪. אולם, אם אתם מחפשים מוצרים איכותיים, סביר להניח שתצטרכו להעלות את התקציב שלכם לאזור ה-700 ₪. אלו מכם שלא מוכנים להתפשר על איכות ומחפשים רק את הטוב ביותר עשויים למצוא את עצמם מוציאים גם 1,500-2,000 ₪.