שולחן כתיבה לילדים: 5 שולחנות המומלצים ביותר | Finder

שולחן כתיבה איכותי ומותאם לילד שלכם, יהפוך את הלמידה בבית לחוויה ואת שעות הפנאי לכיפיות עוד יותר.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

47 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שולחן כתיבה לילדים

שולחן כתיבה לילדים מספק אזור ייעודי לא רק לעבודה אלא גם ליצירה ולמשחק. בהרבה מקרים שולחנות כתיבה יכולים להיות פתרון (זמני או קבוע) לפני המעבר לחדר נוער. שולחנות כתיבה מגיעים במגוון רחב של סגנונות, חומרים ומידות, ולפעמים מכילים גם שטח אחסון כמו מגירות או ארונות.

 

למרות שאי אפשר להעתיק לגמרי את החוויה בכיתה אל תוך הבית שלכם, יצירת אזור למידה פונקציונלי בבית הופכת את שיעורי הבית והלמידה מרחוק לנוחה ופרודוקטיבית יותר לילדים. ברוב המוחלט של הבתים, אין אפשרות להקדיש חדר שלם כדי ליצור בו מרחב למידה, ולכן, יצירת אזור למידה בחדר של הילד היא הפתרון הטוב ביותר. המגוון הרחב של שולחנו כתיבה לילידם מאפשר למצוא לכל ילד את השולחן הטוב ביותר עבורו. בין אם אתם מחפשים משהו קטן או גדול, עם הרבה מקום אחסון, או כזה שיהיה רב תכליתי, תמיד תוכלו למצוא שולחן כתיבה כזה שיהפוך את הלמידה לנוחה יותר עבור הילד שלכם.

 

אנחנו כאן כדי לעזור לכם בחיפוש שולחן כתיבה מושלם עבורכם ובדיוק בשביל ה הכנו עבורכם רשימה קצרה של שולחנות כתיבה במגוון רחב של סגנונות שיוכלו להתאים לכל עיצוב ותקציב. הישארו איתנו.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

3 שולחנות כתיבה לילדים המומלצים על ידי המומחים שלנו

שולחן כתיבה לילדים הכול כלול

שולחן כתיבה לילדים הזול ביותר

שולחן כתיבה לילדים עם עיצוב מודרני

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
שולחן כתיבה כולל ארונית ויחידת מדפים מבית Tudo Design

העיצוב שלו הפתיע אותנו ממש לטובה, והמחיר? משתלם במיוחד. עושה רושם שהוא שולחן מושלם לנערים ונערות, כזה שילווה אותם עד סוף הלימודים (ואולי אפילו הלאה…)

קנה עכשיו ב- Last Price
לוגו של הסקירה

הכול כלול: שולחן כתיבה כולל ארונית ויחידת מדפים מבית Tudo Design

העיצוב שלו הפתיע אותנו ממש לטובה, והמחיר? משתלם במיוחד. עושה רושם שהוא שולחן מושלם לנערים ונערות, כזה שילווה אותם עד סוף הלימודים (ואולי אפילו הלאה…)

שולחן כתיבה כולל ארונית ויחידת מדפים מבית Tudo Design

4.5 15

שילוב מושלם של עיצוב מודרני ופונקציונליות

יתרונות

מחיר נוח

עיצוב צעיר ומודרני

מקומות אחסון רבים

משטח עבודה רחב ונוח

הרכבה עצמית פשוטה

קל לניקוי במטלית לחה

חסרונות

אין מגוון צבעים לבחירה

קנה עכשיו ב- Last Price

קצת כמו בדגם הקודם, גם בזה יש הרבה מאוד מקום אחסון, ההבדל הוא שחברת Tudo Design לקחה את עיצוב שולחן המחשב הזה צעד אחד קדימה.

 

אם העיצוב של שולחן הכתיבה חשוב לכם לפחות כמו הפרקטיות שלו, אז שולחן כתיבה דגם 'פלורידה' של Tudo Design הוא התשובה בשבילכם. העיצוב שלו חדשני ומודרני מבלי לגרוע מהפונקציונליות שלו.

 

שולחן הכתיבה מספק משטח עבודה רחב ונוח בעוד שספריית הצד שלו מגיעה עם לא מעט מקום אחסון. הספרייה כוללת שלושה מדפי אחסון עליונים פתוחים ובחלק התחתון, ארונית אחסון עם שתי דלתות.

 

בשכלול של מחיר מול עלות-תועלת, ייתכן מאוד ששולחן הכתיבה הזה יזכה במקום הראשון. הוא לא מאוד יקר והתמורה שלו למחיר בהחלט משתלמת. החיסרון היחיד שלו זה שהוא מגיע רק בצבע אחד- אורן בשילוב אפור פחם. בעוד שלחלקכם שילוב הצבעים הזה רק מעלה את המיקום שלו ברשימה, לאחרים הצבע דווקא לא יתאים לחלל החדר.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: שולחן כתיבה משולב ספריית צד מבית Yiron

גם אם אין לכם תקציב גבוה לשולחן כתיבה, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על שולחן מרווח או על אחסון. השולחן הזה הוא פתרון מעולה לתקציב נמוך.

שולחן כתיבה משולב ספריית צד מבית Yiron

4.5 15

מתאים למי שיש לו תקציב מוגבל

יתרונות

מחיר זול

יחידת מדפים גדולה

מגיע בשני צבעים

ניתן לשימוש משני צדדים.

חסרונות

עיצוב מעט מיושן

קנה עכשיו ב- Last Price

אתם לא חייבים להוציא הון על שולחן כתיבה לילד שלכם. אמנם הוא לא הצעקה האחרונה מבחינה עיצובית, אבל הוא פרקטי ופונקציונלי מאוד במחיר משתלם, ועם קצת טאצ' אישי הוא יכול להיות פתרון מושלם לפינת העבודה בחדר הילדים.

 

חברת רהיטי יראון מייצרת רהיטים כבר כמעט ארבעה עשורים. הייחודיות של הריהוט שלהם נעוצה בעובדה שהיא מייצרת אותם במיוחד להרכבה עצמית קלה נוחה ופשוטה. זה לא אומר שלא תוכלו לבקש שירות הרכבה, זה רק אומר שכנראה לא תצטרכו אחד כזה.

 

שולחן כתיבה מגדם 'אגם' מגיע משולב עם ספריית צד גדולה מספיק לאחסון ספרים ומחברות אבל גם לדברי נוי אם תרצו. בנוסף, מתחת למשטח העבודה יש יחידת אחסון ייעודית למחשב נייח, אבל אם אין לכם כזה, תמיד תוכלו לאחסן בה דברים אחרים.

 

יתרון גדול של השולחן הזה הוא שתוכלו להניח אותו בשני הכיוונים, הספרייה יכולה להיות מימין או משמאל, וכך תוכלו להתאים אותו בדיוק לחדר של הילד שלכם. הוא מגיע בשני גוונים ניטרליים:  לבן או אלון טבעי, כך שהוא יכול להתאים לכל סגנון.

לוגו של הסקירה

עיצוב מודרני: שולחן כתיבה בעיצוב רטרו דגם אוסלו מבית Home Decor

עיצוב בקווים עדינים, איכות בנייה גבוהה בסטנדרטים אירופאים ופונקציונליות גבוהה, השולחן הזה הוא חבילה שלמה. מה עוד אפשר לבקש?

אוסלו מבית Home Decor

4.5 15

מושלם לפינה של כל חדר

יתרונות

כולל מגירות ותאי אחסון

עיצוב נקי ועדין

מתאים לפינת החדר

משטח עבודה גדול

מגיע בשני צבעים לבחירה

איכות חומרים גבוהה.

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

סגנון העיצוב הנורדי רטרו תופס תאוצה בשנים האחרונות. כניסת הקו העיצובי הזה לחדרי ילדים ונוער היה רק עניין של זמן. יותר ויותר בתים מאמצים את הסגנון הזה וזה רק מתבקש שלפחות שולחן כתיבה אחד מתוך הרשימה שלנו ימשיך לכם את הקו הזה.

 

שולחן הכתיבה מדגם 'אוסלו' של Home Decor מעוצב בצורה עדינה. עם משטח עבודה ברוחב של 145 ס"מ יהיה לילד שלכם הרבה מאוד מקום לעבודה, ליצירה ולחפצים האישיים שלו. השולחן הזה לא רק יפה, הוא גם מאוד פונקציונלי. הוא מגיע עם שידת אחסון צמודה מתחת למשטח שכוללת מדפי אחסון ושתי מגירות. שימו לה שיחידת האחסון מגיעה בצד שמאל ולכן בדקו שזה מתאים לכם למיקום בחדר. הרגליים עשויות עץ מלא והשולחן כולו מגיע בשני גוונים לבחירה.

 

העיצוב שלו מושלם לחדרים שבהם צריך להניח את השולחן בפינת החדר ולא במרכזו. חשוב לזכור לבדוק טוב את מידות השולחן ולראות שהוא אכן מתאים לכם בגודל. אמנם לא מדובר בשולחן גדול מאוד, אך מדידות זה שלב שאסור לוותר עליו, במיוחד אם מדובר בחדרים קטנים.

לוגו של הסקירה

המראה הקלאסי: שולחן כתיבה כולל ספריה מבית Home Decor

עם שפע של מקום אחסון, ועיצוב עדין השולחן הזה יכול להיות פתרון מעולה לחללים קטנים. עכשיו רק נותר לבדוק אם הוא מוצא חן בעיני הילד שלכם.

שולחן כתיבה כולל ספריה מבית Home Decor

4.5 15

מקומות אחסון מרובים

יתרונות

6 תאי אחסון

ארון אחסון ומגירת אחסון

עיצוב עדין

קל ופשוט להרכבה

איכות חומרים ובנייה גבוהים

חסרונות

משטח העבודה קטן ביחס לשולחנות אחרים

קנה עכשיו ב- Last Price

אתם זוכרים את שולחן הכתיבה עם הספרייה שהייה לכם בחדר כשהייתם ילדים? אז כזה, רק עם נגיעות של עיצוב מודרני. אם אתם סובלים מבעיית אחסון בחדר של הילד, במיוחד אם הוא חובב ספרים לא קטן, שולחן הכתיבה הזה יהיה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם.

 

שולחן כתיבה גדם 'לירון' של Home Decor מגיע משולב עם ספרייה ענקית שכוללת 6 מדפי אחסון פתוחים, ארון אחסון אחד ומגירה. כל אלו בשילוב של עיצוב בקו נקי ועדין הופכים את השולחן הזה לפונקציונלי במיוחד, וכזה שיכול להתאים לכל סגנון.

 

כדי להצליח להכניס את כל מקומות האחסון האלו מבלי לייצר רהיט גדול ומאסיבי, החברה הייתה חייבת להקטין מעט את שולחן הכתיבה עצמו, מה שאומר שאזור העבודה עצמו מעט קטן משאר השולחנות ברשימה, אבל אם מתחשבים בכל מקום האחסון שיש לו מבינים שבשורה התחתונה, אין צורך בשולחן גדול מאוד.

 

חשוב מאוד לזכור שבגלל הגודל לו, מבחינה בטיחותית, חובה לקבע אותו לקיר. כמו הרבה שולחנות כתיבה אחרים, גם זה ניתן להרכבה עצמית בקלות כך שאם אתם עם תקציב מוגבל אתם יכולים לחסוך לעצמכם את עלות ההתקנה.

לוגו של הסקירה

ככה זה כשיש שניים: שולחן כתיבה כפול כולל מגירות וספרייה

הילדים שלכם ביחד בחדר ואתם מחפשים פתרון חסכוני במקום ועדיין לאפשר פינה אישית לכל אחד מהם, שולחן כתיבה דגם BR-47 הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

שולחן כתיבה כפול כולל מגירות וספרייה

4.5 15

מושלם לאחים בחדר משותף

יתרונות

חסכוני במקום

הרבה מקום אחסון

משטח עבודה פרטי לכל ילד

מגוון רחב מאוד של צבעים

עיצוב מודרני

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- sleep net

אז מדדתם את המקום בחדר הילדים והבנתם ששני שולחנות כתיבה נפרדים כנראה לא יכנסו שם? בטח אם אתם רוצים גם מקום אחסון בנוסף. אז במיוחד בשבילכם מצאנו לכם שולחן כתיבה כפול.

 

לא רק שולחן, אלא אחד שמגיע גם עם ספרייה, כך שלא תצטרכו לוותר על אף אחד מהצרכים שלכם ועדיין תוכלו ליהנות מכל העולמות. אתם בצעם מקבלים פה 3 ב-1.

 

שולחן כתיבה דגם BR-47 הוא שולחן שמותאם לשני ילדים. ההפרדה בין שני משטחי העבודה היא באמצעות שידת 4 מגירות ומעל משטח העבודה, כל אחד מהצדדים מגיע עם מדף אחסון פתוח וארון אחסון, ובנוסף מדף אחסון פתוח אמצעי משותף.

 

השולחן עצמו מעוצב בסגנון כפרי-מודרני ותוכלו להזין אותו באחד מתוך תשעה גוונים שונים. המחיר שלו אמנם גבוה משאר שולחנות הכתיבה שמופיעים ברשימה שלנו, אבל אל תשכחו שאתם מקבלים פה שני שולחנות ולא אחד.

איך בחרנו שולחן כתיבה מומלץ לילדים מבין מאות השולחנות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של שולחן כתיבה לילדים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור שולחן כתיבה לילדים?

זאת אמנם נשמעת משימה קלה, אבל בחירה של שולחן כתיבה לילד שלכם יכולה צריכה להיות מאוד מחושבת. בחירה שגויה עלולה לגרור למצב בו בילד כלל לא ישתמש בשולחן. לעומת זאת בחירת שולחן נכונה ומוצלחת יכולה לשפר את רצון הילד ללמוד, וכך להוביל לתוצאות טובות גם בביס'. בנוסף, בחירה מוצלחת של שולחן כתיבה מאפשרת לילד שלכם לבלות וליהנות מזמן הלמידה והעבודה. אז איך עושים את זה נכון? בשביל זה אנחנו פה. הכנו עבורכם את רשימת הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון לפני שתרוצו לקנות שולחן כתיבה חדש לחרד של הילד שלכם.

 

תקציב – כמו תמיד , גם כאן תצטרכו להגדיר מה התקציב שאתם יכולים להוציא על שולחן הכתיבה. קחו בחשבון שצריך שזה יהיה תקציב ריאלי ולא נמוך מידי. שולחן כתיבה טוב ואיכותי אולי יעלה יותר אבל יוכל ללוות את הילד שלכם עד סוף הלימודים (ואולי גם אחרי). המחירים יכולים לנוע מכמה מאות שקלים ולהגיע עד לכמה אלפים. תלוי כמובן בגודל השולח, בחומר ממנו הוא עשוי ובתוספות שמגיעות איתו.

 

גודלמכירים את המשפט "הגודל לא קובע"? תשכחו ממנו! המקרה של שולחן כתיבה לילד, גודל השולחן הוא אחד המאפיינים המכריעים בבחירה. כשמדברים על גודל השולחן, מדובר בשני פרמטרים שונים. דבר ראשון אתם צריכים להתאים את גודל השולחן לחלל החדר. לא הייתם רוצים למצוא את עצמכם עם שולחן גדול מידי או קטן מידי. פרמטר הגודל השני הוא כמובן, הילד. אל תקנו שולחן גדול מידי עבור הילד שלכם, אחרת הוא לא יהיה שימושי עבורו. חשבו טוב מהם צרכי הילד ובחרו שולחן כתיבה בהתאם. שולחן כתיבה קטן יותר וקל משקל מתאים יותר לפעוטות או לגיל הרך בעוד ששולחן יציב בגודל מלא מתאים יותר לילדי ביס' שישתמשו בו לאורך זמן רב יותר.

 

נוחותבין אם השולחן מיועד לשעות הפנאי ליצירה או בין אם הוא מיועד להכנת שיעורי בית, שולחן כתיבה לילדים צריך להיות נוח ומותאם לילד. חשוב מאוד לשים לב לעיצוב בארגונומי של השולחן. שולחן נוח לא רק יגביר את המוטיבציה של הילד שלכם להשתמש בו כמעט בכל רגע נתון, אלא חשוב במיוחד עבור בריאות הגב והיציבה של הילדים שלכם. הגובה המומלץ לשולחנות כתיבה עבוד ילדים בגילאי ביס' נע בין 66-76 ס"מ תלוי כמובן בילד.

 

סוג ואיכות חומרים – אם אתם מחפשים שולחן עבודה שיחזיק מעמד זמן רב, כדאי להשקיע בשולחן שעשוי מחומרים עמידים וקשיחים כמו עץ מלא או ברזל, שיכולים להחזיק משקל רב לאורך זמן ולא לאבד מטיב החומרים. אמנם שולחנות כתיבה כאלו יהיו כנראה יקרים יותר, אבל תזכרו שמדובר בהשקעה לטווח הרחוק ולכן לפעמים דווקא יהיה משתלם יותר בהסתכלות על העתיד.

 

עיצוב – שולחנות כתיבה מגיעים בשלל סגנונות, צבעים ועיצובים. זה בדיוק המקום לשתף את הילד שלכם בבחירה. שולחן כתיבה שימצא חן בעניו יגרום לו לרצות להשתמש בו כמה שיותר. בסופו של דבר, הילד יהיה זה שעתיד להשתמש בשולחן ולכן, חשוב לתת לו לקחת חלק בתהליך הבחירה.

 

אחסון – אחסון בשולחן הכתיבה יכול להיות יתרון משמעותי. הוא יאפשר סדר וניקיון קלים יותר בחלל החדר, וגישה נוחה יותר עבור הילד שלכם לכל חומרי הלימוד והציוד הנלווה. חלק משולחנות הכתיבה מגיעים עם מקום אחסון קטן כמו מדף פתוח ומגירה בודדת, אחרים לעומת זאת יכולים להגיע עם ספרייה שלמה. ויש עוד עולם שלם ביניהם. חשבו כמה מקום אסון תצטרכו.

שאלות ותשובות על שולחן כתיבה לילדים

באיזה גיל ילד צריך שולחן כתיבה?

למען האמת אין איזשהו כלל שמכתיב מתי ילד צריך שולחן כתיבה. שולחנות כתיבה מגיעים מותאמים כבר מגיל קטן, החל משולחנות לפעוטות שם הם יכולים לשחק ולצבוע באופן עצמאי ובהמשך אפשר למצוא שולחנות כתיבה לילדי ביס שיהיו מקום עבודה ויצירה וישמשו אותם להכנת שיעורי הבית וליצירה בשעות הפנאי.

מהם היתרונות בקניית שולחן כתיבה לילד?

יש הורים שמרגישים שישיבה ליד שולחן כתיבה יכולה לעזור לילד שלהם להתרכז ולעבוד בצורה נוחה ויעילה יותר. זוהי גם המלצה ששמענו לא פעם וכנראה שיש בה מין האמת. קל יותר לילד, במיוחד בעולם המדיה והטכנולוגיה של היום, להתרכז במשימה לימודית כאשר יש לו אווירת לימודים. שולחן עבודה נכון מאפשר בדיוק את זה. ניתוק לרגע מהטלפון ומרעשי הרקע והתמקדות בשיעורי הבית. בשולחן העבודה קל יותר לילד לעשות את ההפרדה בין שעות לימודים לשעות פנאי ומשחק.

איזה חומר גלם מומלץ לשולחן כתיבה?

שולחנות כתיבה עשויים מחומרים שונים, הרבה מהם עשויים משילוב של כמה חומרים. מבחינת איכות חומרים, קשה מאוד להתחרות באיכות והחוזק לאורך זמן של העץ המלא. היתרון הבולט של עץ מלא על פני שאר החומרים נעוץ בעובדה שהוא משתבח עם השנים ומקבל צבע עמוק יותר. רהיטים מעץ מלא יכולים להחזיק מעמד שנים רבות מאוד. לכן, החומר המומלץ ביותר יהיה תמיד – עץ מלא. החיסרון שלו הוא המחיר, הוא יקר בהרבה לעומת חומרים אחרים. אבל, אם מתחשבים בעובדה שזהו פריט שישמש אתכם שנים ארוכות (מאוד) ייתכן שדווקא המחיר של ישתלם.