מכשיר עיסוי: 3 מכשירי עיסוי מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – בודקים וקונים

בואו להשתחרר מהמתח והכאבים עם מכשירי העיסוי המומלצים ביותר בשוק.

 

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

215 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכשיר עיסוי מומלץ

מכשירי העיסוי הטובים ביותר יכולים להפיג לחצים, לשחרר שרירים ולהקל על כאבים, והכל בלי שתצטרכו לצאת מהבית. יש המון אופציות לבחור ביניהן, החל במכשירי עיסוי ידניים וכלה במושבים מרופדים. חלקם מיועדים לשימוש באזורים ספציפיים בגוף, ואחרים מעניקים עיסוי כולל, והם עובדים בשיטות שונות, כגון חום, רטט, רפלקסולוגיה ושיאצו.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

יש כל כך הרבה אפשרויות בשוק, ובחירה במכשיר הלא מתאים יכולה להזיק יותר מאשר לעזור. לכן אספנו עבורכם מכשירים מסוגים שונים המיועדים למטרות מגוונות. לפניכם מכשירי העיסוי הטובים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

לכל הגוף - מכשיר עיסוי פיזיותרפי MC-006 מבית Medics Care מדיקס קר

אקדח עיסוי הוא מכשיר רב תכליתי, והוא מומלץ לספורטאים, לאלה הסובלים מכאבים, ולכל מי שרוצה מסאז' נקודתי בחלקי הגוף השונים. האקדח הזה, מבית Medics Care הוא קל לשימוש, יעיל ועמיד, והוא מציע מגוון סוגי עיסוי בעוצמות שונות.

MC-006 מבית Medics Care

4.5 15

אקדח עיסוי מעולה להפגת מתחים בכל הגוף

יתרונות

קל לשימוש, אלחוטי, רב תכליתי, המון אפשרויות ועוצמות, טיימר אוטומטי.

חסרונות

כבד, לא זול.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

אם אתם מחפשים מכשיר עיסוי לכל הגוף, דגם MC-006 הוא בחירה מעולה. עם שבעה ראשים מתחלפים המתאימים לשימוש בחלקי הגוף השונים, הוא מעסה על ידי פעימות קצרות ומהירות המשחררות את השרירים. יש לכם 20 עוצמות פעולה, ביניהן תוכלו לבחור באמצעות הכפתורים הנגישים והנוחים לשימוש. תגית המחיר אולי נראית לכם קצת גבוהה, אבל כשלוקחים בחשבון את כמות האפשרויות שהמכשיר הזה נותן לכם, היא פתאום נראית דווקא הגיונית מאוד.

 

הסוללה נטענת מאפשרת לכם להשתמש בו איפה שתרצו, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור אתלטים שרוצים לשחרר את השרירים מיד לאחר אימון בחדר הכושר. מאחר ושימוש ארוך מדי באקדח עיסוי אינו בריא, אהבנו מאוד את הטיימר, המפסיק את העיסוי אוטומטית לאחר 20 דקות שימוש. לצערנו, האקדח די כבד, מה שאומר שלא תוכלו להחזיק אותו בנוחות לזמן רב כשתעסו מקומות כמו הגב והעורף.

לוגו של הסקירה

לכאבי ראש ומיגרנות - קסדת עיסוי Breo iDream 5S

בחברת Breo השקיעו לא מעט זמן וכסף במחקר כדי לשדרג את הדגמים הקודמים ולפתח את קסדת העיסוי האולטימטיבית. היא משתמשת בדחיסת חום ולחץ אוויר, ומדמה את תנועת הידיים והאצבעות, להשגת עיסוי אופטימלי לקרקפת, אזור העיניים והצוואר העליון.

Breo iDream 5S

4.5 15

המכשיר המושלם להקלה על מיגרנות והפגת לחצים באזור הראש והצוואר

יתרונות

מפיגה כאבים, המון נקודות לחץ ומצבי עיסוי, שליטה דרך אפליקציה, אלחוטית, מגיעה עם אוזניות.

חסרונות

מחיר גבוה.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP

בנוסף להרגעה והפגת לחצים, הקסדה הזאת יכולה גם להקל על כאבי ראש ומיגרנות. יש לה סוללת ליתיום נטענת, המעניקה 90 דקות של עבודה אלחוטית, וקישור בלוטוס, המאפשר לכם לשלוט על הקסדה דרך המכשיר החכם שלכם, ולהתאים את הגדרות החום, אורך הפעולה ומצב העיסוי. שבעה תאי אויר מתמקדים בחמישה אזורים מרכזיים בראש, עם 150 נקודות לחץ שונות ומספר מצבי עיסוי שונים שיבטיחו עיסוי יסודי ועמוק להפגת לחצים, סיוע לשינה טובה יותר והקלה על כאבים – ובכך, גם כאבים כרוניים.

 

הקסדה מגיעה עם רצועה מתכווננת המתאימה אותה לגודל הראש, ואוזניות, המאפשרות לכם להקשיב לפודקאסט או למוסיקה, ולהפוך את העיסוי מנחמד למושלם. משקפי המגן ניתנים להסרה, כך שתוכלו להנות בזמן העיסוי גם מצפייה בטלוויזיה, קריאת ספר, או שיטוט באינטרנט.

לוגו של הסקירה

לרגליים - מכשיר עיסוי דגם FM90 מבית Beurer בוריר

קל לשכוח מכפות הרגליים שלנו, למרות שהן לוקחות אותנו ממקום למקום, מחזיקות את המשקל שלנו, ועושות זאת לא תמיד בתנאים הכי נעימים או בנעליים הכי נוחות. עיסוי טוב בכפות הרגליים יכול לשחרר את כל הגוף, ולהעניק לכם את הפינוק וההרגעה שמגיעים לכם בסוף היום.

FM90 מבית Beurer

4.5 15

עיסוי רגליים מפנק בשילוב של שיאצו ורפלקסולוגיה

יתרונות

מרופד ומרגיע, קל לשימוש, כמה סוגים ועוצמות של עיסוי.

חסרונות

לא מתאים לעיסוי עדין.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- BUG

הוא מדמה את פעולת העיסוי הידני בשיטת השיאצו המרגיעה, או משתמש בלחץ אוויר להענקת עיסוי רפלקסולוגי בסוליית כף הרגל, מה שתורם להזרמת הדם ועוזר לשחרור אזורים שונים בגוף. פונקציית החום מוסיפה לאפקט המרגיע, והכיסוי הפנימי מפנק במיוחד, וניתן לשליפה וניקוי. עם תצוגת LED צבעונית, הוא קל מאוד לשימוש, והוא כבד מספיק כדי להישאר יציב מבלי להיות מסורבל. תוכלו לבחור מבין שלוש תוכניות עיסוי שונות ומבין שלוש עוצמות לחץ, כדי לקבל את העיסוי המועדף עליכם, אבל גם בעוצמה הנמוכה ביותר הפעולה שלו חזקה. אם אתן מעדיפים עיסוי רגליים עדין, היינו ממליצים לכם לשקול אמבט עיסוי לרגליים, כמו דגם FB20 ו-FB12 של Beurer.

 

לוגו של הסקירה

לגב ולצוואר - מושב עיסוי שיאצו ג'ל דגם MC2305 מבית Medics Care מדיקס קר

עם המושב הזה, תוכלו ליהנות ממסאז' מרגיע מתי שתרצו, בין אם אתם יושבים מול הטלוויזיה, עובדים במשרד, או נוסעים מהאחד לאחר. הוא משלב רטט, חום ושיאצו על מנת להקל על כאבים, להפיג עייפות ומתחים ולרענן את הגוף כולו.

MC2305 מבית Medics Care

4.5 15

הקלה והרגעה בבית, במשרד וברכב

יתרונות

מתאים לשימוש בתוך ומחוץ לבית, מעסה אזור רחב מאוד, כמה סוגי עיסוי.

חסרונות

לא זול, אין הרבה נקודות לחץ.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

שמונה רולרים עם ג'ל מעסים את הגב והעורף בשיטת השיאצו, עיסוי רטט מזרים את הדם וחימום אינפרה אדום מקל על כאבים נקודתיים. המושב מרופד בבד עמיד, ובאזור הצוואר יש רצועה גמישה המאפשרת לכם להתאים אותו לכיסא. הרצועה מכוסה בבד נעים וקטיפתי הניתן להסרה ולכיבוס. שלט נוח מאפשר בחירה בין חימום, שיאצו, רולינג, רטט, ועיסוי נקודתי. תוכלו לבחור גם באזורים שתרצו לעסות, ובאורך העיסוי. ספק כוח 12v מאפשר לכם להפעיל אותו גם ללא חיבור חשמלי, כך שתוכלו להשתמש בו תוך כדי נסיעה.

לוגו של הסקירה

להקלת כאבים כרוניים - מכשיר עיסוי Mercury מבית Homedics הומדיקס

המכשיר הזה משתמש בפעימות, חום ורטט על מנת לעורר שרירים ולהפיג מהם מתח ועייפות. יש לו שלושה ראשים שונים, המתאימים לעיסוי אזורים שונים בגוף, ותוכלו גם לכוון את עוצמת הפעולה של המכשיר, כדי להתאים אותה לסוג המסאז' שתרצו.

Mercury מבית Homedics

4.5 15

מכשיר רב תכליתי ומשתלם להפגת כאבים

יתרונות

מתאים לשימוש באזורים רבים, מקל על צלקות וכאבים, קל משקל, תמורה טובה למחיר.

חסרונות

ללא ידית, רועש.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ד"ר גב

דגם Mercury של Homedics עובד באמצעות חום המרגיע את השרירים ומקל על כאבים, ולא מעט אנשים מעידים ששימוש קבוע בו גם עוזר לריפוי צלקות ולהקלה על כאבים הנגרמים על ידי מחלות עצביות. הוא עמיד לאורך זמן, וילווה אתכם שנים רבות. ביחס לגודלו, המכשיר הוא קל משקל, ויש לו רצועת יד מתכווננת המאפשרת החזקה נוחה בזמן השימוש. לצערנו, הוא די רועש, מה שמפריע קצת לשלווה, והיינו גם שמחים אם בנוסף לרצועה הייתה לו ידית, איתה היה קל להשתמש בו גם באזורים שקשה יותר להגיע אליהם.

סיכום

איך בוחרים מכשיר עיסוי?

 

כשבוחרים מכשיר עיסוי, ישנם כמה פרמטרים חשובים לקחת בחשבון:

 

אזור בגוף יש מכשירים המעניקים עיסוי בכל הגוף, וכאלה המתמקדים באזור – או אזורים – מסוימים. חשוב לבחור במכשיר שמותאם לשימוש באזורי הגוף הרצויים.

 

סוג עיסוימכשירי עיסוי עובדים בשיטות שונות, ומאוד חשוב לבחור במכשיר שיבצע את הפעולות שתרצו, בין אם מדובר ברטט, פעימות, חום, לישה או שיאצו.

 

מתי תשתמשו בו ישנם מכשירים אלחוטיים, שתוכלו לקחת איתכם גם לעבודה או לחדר הכושר, בעוד מכשירים אחרים מושלמים דווקא לשימוש ביתי, לאחר יום עבודה פעיל. אבל כדאי לכם לשאול את עצמכם לא רק איפה תשתמשו בו, אלא גם מה תרצו לעשות בו זמנית: אם תרצו להקשיב למוסיקה, למשל, חשוב לבחור במכשיר שאינו מרעיש, ואם תרצו לקרוא, עדיף לא להשתמש במכשיר ידני, שלא יאפשר לכם להחזיק את הספר.

שאלות ותשובות על מכשיר עיסוי מומלץ

האם מכשיר עיסוי יכול לרפא כאבים כרוניים?

מכשירי עיסוי רבים עוזרים מאוד גם להקלה על מיגרנות וכאבים הקשורים למחלות כרוניות. אבל למרות שהם יכולים להקל, ולפעמים אפילו להפיג כאבים, בכל מקרה של בעיות רפואיות, התייעצו עם רופא לפני השימוש.

האם אפשר להשתמש במכשיר עיסוי על אזור בגוף שלא מצוין על האריזה?

מכשיר בשם "קסדה לראש" בדרך כלל יתאים לשימוש לא רק לקרקפת, אלא גם לרכות ולעורף, אבל חשוב לקרוא בעיון לאילו אזורים כל מכשיר מותאם, ולעולם לא להשתמש בו על אזור שהוא לא מיועד לעסות.

איך משתמשים באקדח עיסוי?

השתמשו באקדח בתנועה מעגלית או בתנועה עולה ויורדת על האזור הרצוי כך שהוא נוגע קלות בעור, אך אל תלחצו אותו לגוף: בגלל עוצמתו על האקדח, שימוש צמוד לגוף עשוי לגרום לכאבים במקום להקל עליהם.

למי מתאים עיסוי שיאצו?

לכולם. עיסוי שיאצו מבוסס על תיאוריית הרפואה היפנית העתיקה, ולמרות שאין הוכחות לכך שטיפולי שיאצו מרפאים, אין ספק שהם נעימים מאוד.