אופני כביש: סקירת 6 זוגות אופני כביש מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מחפשים את אופני הכביש שיתאימו בדיוק עבורכם וייקחו אתכם לרכיבה שעליה אתם חולמים בלילה? אפשר להפוך את החלום למציאות. קבלו את סקירת הדגמים המומלצים ביותר בקטגוריית אופני הכביש.

icon pos_1

ניתחנו

24 סקירות

ו-

248 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אופני כביש

בשנים האחרונות הפכו אופני הכביש לפופולאריות מאוד. כיום ישנם מגוון דגמים ממחירים הנעים החל מ- 2,000 ועד 40,000 אלף שקלים. אם גם אתם מחפשים להתחדש באופני כביש משלכם, ריכזנו עבורכם סקירה של הדגמים המומלצים המתאימים לרמות תקציב שונות. אלו הדגמים שרק מחכים שתיקחו אותם לרכיבה כדי להרגיש את האספלט מקרוב.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

לנכנסים לתחום: אופני כביש 2023 MERIDA SCULTURA 100

אם אתם מחפשים אופני כביש כדי להיכנס לתחום הרכיבה הזה ולקבל דגם איכותי במחיר שפוי, אלו האופניים בשבילכם. קלים, מהירים, עם צמיגים גדולים שאוחזים היטב בכביש כולל 16 הילוכים שיסייעו להתגבר על כל עליה בדרך.

MERIDA SCULTURA 100

4.5 15

דגם מומלץ למתחילים במחיר כניסה

יתרונות

שילדת אלומיניום קלה, צמיגים חזקים, 16 הילוכים, יחס העברה נמוך, היגוי מדויק .

חסרונות

עיצוב משעמם .

קנה עכשיו ב- rosen-meents
קנה עכשיו ב- ספיד אופן

אופני הכביש מדגם 2023 SCULTURA 100 של חברת MERIDA הידועה מומלצים מאוד בתור "אופני כניסה" לתחום רכיבת הכביש. כלומר, דגם שיכול להתאים מאוד אם אתם רוכבי כביש מתחילים, שמחפשים אופניים איכותיים ובמחיר זול להתחיל איתם את הדרך.

 

שילדת האופניים קלה, דבר שמסייע לאופניים להיות מהירים יותר בדיוק כמו שאתם רוצים. הם מיוצרים מצנרת אלומיניום עם ניתוב כבלים פנימי. ההיגוי שלהם נחשב מדויק מאוד. הם גם נחשבים לאופניים מתאימים לעליות, בייחוד לרוכבים מתחילים עם 16 הילוכים ומערכת העברה עם יחס נמוך.

 

דבר נוסף וקריטי למהירות עבורכם כרוכבים, הם הגלגלים החזקים של אופני ה-SCULTURA 100 שמאפשרים רכיבה יציבה ובטוחה למרחקים גדולים, צמיגים ברוחב 25 מ"מ שמבטיחים אחיזת כביש איכותית. בשורה התחתונה מדובר על אופניים נוחים, חזקים ויציבים – במחיר משתלם לכניסה חלקה לתחום.

לוגו של הסקירה

קשיחים ומשתלמים: אופני כביש 2020 MERIDA REACTO 5000 DISC

דגם איכותי במחיר שפוי, שמשלב בין טכנולוגיה מתקדמת, קשיחות ומגוון מרכיבים לרכיבה מהירה וספורטיבית. כזו שמתמודדת היטב עם אתגרי הדרך, שומרת את הרוכב יציב ובטוח על הכביש ורענן, כדי לסחוט את השעון ולהגיע אל היעד במהירות.

MERIDA REACTO 5000 DISC

4.5 15

לרוכבים חזקים שרוצים אופניים חזקים ועמידים לכביש

יתרונות

שלדת ננו קרבון, גלגלי 38 מ"מ מהירים, ברקסים הידראוליים משוכללים, 6 מידות התאמה .

חסרונות

פחות קלות מדגמים אחרים .

קנה עכשיו ב- ספיד אופן
קנה עכשיו ב- rosen-meents

אופניים מהירים על הכביש שמתאימים לרכיבה קשה ומהנה. שלדת ה-Reacto ננו קרבון שנחשבת לטכנולוגיה מתקדמת היא קשיחה מאוד בגרסה הזו ,עם כבלים בתוך השלדה שהופכים את האופניים למהירים יותר. היתרון מבחינתכם בקשיחות אומר אופניים עמידים יותר לאתגרי הדרך השונים.

 

עוד יתרון שלהם הם מעצורי ברקסים דיסק הידראוליים, כאלו שאפשר להתאים את הבלימה שלהם לסגנון ומצב תנאי הדרך תוך שימוש בפחות כוח, שמשאיר אתכם חדים ורעננים להמשך הרכיבה בכביש. הייחוד של הבלמים הוא במערכת שמונעת מהם להתחמם, בניגוד לדגמים אחרים. 

 

זהו דגם אהוב על רוכבים חזקים ותחרותיים שאוהבים לרכב נגד השעון, להפגין ביצועים ולהגיע לתוצאות מהירות. גלגלי ה-36 מילימטר שלהם גם כן יאפשרו לכם לצבור מהירות גבוהה. האופניים מגיעים בשש מידות התאמה שונות, שיאפשרו לכם לבחור את הזוג האידיאלי ולצאת לרכיבת כביש עוצמתית ומהירה.

לוגו של הסקירה

למרחקים גדולים: אופני כביש TARMAC SL7 EXPERT

שדרוג לדגם קודם שמציע אופניים לרכיבה קשוחה שהופכת מהנה ככל שהדרך מתארכת. הם מאפשרים לצבור מהירות גבוהה ולגמוע מרחקים ארוכים כשהמבנה העוצמתי של הדגם מסייע להם לעמוד באתגרי הדרך.

TARMAC SL7 EXPERT

4.5 15

ככל שתרכב עליהם יותר כך תיהנה מהם

יתרונות

תחרותיות, חוויית רכיבה, שילדה איכותית, מפרט מרשים.

חסרונות

מחיר לא זול.

קנה עכשיו ב- rosen-meents

דגם אופני כביש מהיר יותר ביחס ל-6SL שאותו החליף ששומר על שמם המקצועי והטוב של אופני ה- Tarmac רק בגרסה שלחלק מהרוכבים תהיה מעט יותר נוקשה. ככה זה כשיוצרים דגם לרוכבי כביש שרוצים להרגיש כמו מקצוענים. ביצרנית ממש לא ניסו לרצות את כולם והתוצאה – הדגם הזה מאפשר לרוכבי כביש להגיע למהירויות של רוכבים מקצועיים.

 

עדיין, הם נחשבים יעילים מאוד לרכיבת כביש, כשמה שהופך את האופניים האלו למוצלחים הם היכולת שלהם לגמוע מרחקים ארוכים. ככל שתרכבו עליהם יותר כך יש סיכוי שממש תתמכרו לרכיבה עליהם.

 

בנוסף השילדה והמפרט שלהם איכותיים, הרכיבה מהנה ובמרחק גדול מרגישים את העוצמה והיכולת לגמוע מרחקים ממש כמו רוכב תחרותי.

לוגו של הסקירה

מתאימים לטיפוס: אופני כביש 2020 MERIDA REACTO DISC LTD

דגם אופניים משודרג לרכיבה תחרותית וספורטיבית בדופק גבוה, עם שילוב בין שילדה קלה וחזקה בעיצוב חדש לבין מערכת הילוכים אלקטרונית, שילוב שהופך אותם לאופניים שבולעים בקלות כל עלייה ושומרים על יציבות ומהירות לאורך הדרך, בלי לסחוט את הרוכב.

MERIDA REACTO DISC LTD

4.5 15

אופניים שבולעים כל עלייה כמעט ללא מאמץ

יתרונות

שילדה קלה וחזקה, גלגלי קרבון בחתך גבוה, ברקסים הידראוליים, מערכת הילוכים אלקטרונית.

חסרונות

השקעה לא מחייבת לרכיבה קלה ומישורית.

קנה עכשיו ב- ספיד אופן
קנה עכשיו ב- rosen-meents

אופני כביש Merida Reacto Disc LTD מדגם 2020 נועדו להיות קלים וחזקים יותר, מצוידים בין היתר במערכת הילוכים חשמלית וברקסים הידראוליים. נראה שהם בהחלט הצליחו בכך, כי הדגם זוכה לביקורות חיוביות, על רכיבה מהירה ויציבה ללא מאמץ ועל כך שדגם האופניים הזה חזק, ש"בולע" רעידות ומכות גם ברכיבה ממושכת.

 

איך הם עושים את זה? השילדה בדגם 2020 עוצבה מחדש כך שתתאים לרכיבה במגוון תנאי דרך, כולל בטיפוס. גם טריאתלטים, ספורטאים שמשלבים את הרכיבה שלהם עם ריצה ושחייה, ימצאו בדגם הזה את מה שהם מחפשים.

 

אם לסכם, אז דגם אופני הכביש Reacto Disc LTD מדגם 2020 הוא כזה שיש לו להציע שילדה קלה וחזקה יותר מדגמים הקודמים, שדרוג למערכת הילוכים אלקטרונית, גלגלי קרבון בחתך גבוה וברקסים הידראוליים. אופניים שמעניקים לרוכב את הביטחון והתנאים לרכיבה תחרותית ומנצחת ברמות הגבוהות.

לוגו של הסקירה

אידיאליות לנשים: אופני כביש Specialized Dolce Sport

אופני כניסה מעולים לרכיבת כביש יציבה ונוחה, עם יחס בין תנוחת הרכיבה למושב ולמרחק מהכידון שהופך אותם לנוחים וקלים לתפעול עבור נשים המחפשות להיכנס לתחום רכיבת הכביש, בבחירת דגם המאפשר רכיבה עירונית מהנה עם אחיזת כביש מיטבית.

Specialized Dolce Sport

4.5 15

אופני כניסה מעולים המתאימים היטב לנשים

יתרונות

כידון נוח לתפעול, תנוחת רכיבה נוחה, אחיזת כביש איכותית, הגנה כפולה למניעת פנצ'ר.

חסרונות

מתקשות בפניות חדות ומהירות.

קנה עכשיו ב- rosen-meents

אופני כביש לרוכבים מתחילים בתחום שעוצבו במיוחד כדי להתאים גם לנשים רוכבות. טווח אחיזת הכידון קצר ונוח, כזה שקל להתייצב איתו על האופניים בלי לחוש מתיחה, כשהשליטה בהילוכים ובבלמים נוחה ונגישה, גם לרוכבות עם כפות ידיים קטנות יחסית.

 

כדי לאזן בין רכיבה שתהיה לכן נוחה ובין ביצועי האופניים, תנוחת הרכיבה זקופה למדי, מה שמתאים מאוד לרוכבות ורוכבים מתחילים. החלק של הנוחות בא לידי ביטוי במושב מעט משופע ומפותל בהתאם לתנוחת הרכיבה שהזכרנו.

 

מסגרת האופניים בדגם ה- Dolce Sportסופגת פגמים בכבישים, כשמגיעים איתם במהירות הנכונה, אז גם פניות חדות עוברות בלי בעיה. הם יושבים היטב על הכביש עם צמיגי 25 מ"מ רחבים יחסית שמתגלגלים היטב ואפילו מצוידים בהגנה כפולה להפחתת הסיכון ל"פנצ'רים". בסך הכל, הנסיעה בדגם אופני הכביש הזה חלקה, חווייתית ויציבה.

לוגו של הסקירה

חזקים ומשתלמים: אופני כביש Tarmac SL4 Sport

אופני כביש שהם סוס עבודה עם מפרט איכותי בעלות נמוכה ומשתלמת יותר מדגמים אחרים. כוללים שילוב בין מושב, בלמים, הילוכים וצמיגים שיבטיחו לכם רכיבה תחרותית עם ביצועים מרשימים לאורך זמן.

Aeg Ultramix Orbital Km5540-u

4.5 15

אופניים מקצועיים שנותנים תמורה נאה לכסף שלכם

יתרונות

גלגלים קשיחים ועמידים, מושב איכותי, נוקשות, ביצועים גבוהים, מחיר משתלם.

חסרונות

דרושה תקופת הסתגלות אליהן.

תוספת למשלוח
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
מוצר לא נמצא במלאי
תוספת למשלוח
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

אופניים מקצועיים שיש להם את התכונות הביצועיות ברמת המסגרת של הדגמים היקרים יותר, רק עם מרכיבים אמינים ומתאימים יותר לתנאי ומאפייני רכיבת הכביש. כל מה שצריך הוא רק ללמוד לתפעל אותם נכון.

 

המפרט שלהם מספק את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, שילוב רכיבים שהופך את דגם האופניים הזה ל'סוס עבודה' של ממש. מעצורים והילוכים של Shimano, גלגלי Axis Elite עמידים ומושב Body Geometry יאפשרו לכם למקסם ביצועים, תוך נוחות מרבית ברכיבה.

 

הן כוללות מזלג קרבון שמספק נוקשות חזיתית גבוהה ותגובות היגוי מדויקות לתאוצה מיידית וירידות חדות, שניים מהמאפיינים הבולטים של רכיבת כביש. מסייעים להם הגלגלים הקשיחים לרכיבה חלקה באופן משמעותי. למי שרוצה להעלות הילוך ברכיבת הכביש, אופני הטארמאק ספורט הן בדיוק הכלי הנכון לעשות זאת. קלים ועמידים.

סיכום

מדריך לקניית אופני כביש

אופני הכביש נועדו להיות קלים כדי לנוע במהירות ברכיבה בדרכים סלולות. לכן, בניגוד לסוגים אחרים של אופניים, באופני כביש אין כמעט בלימת זעזועים, כדי שלא לפגוע במהירות שלהם. 

 

מבנה האופניים – צמיגי אופני הכביש יהיו דקים ועל הכידון יש כמה נקודות אחיזה. ברכיבה, בינכם לבין הכביש אין הרבה. האופניים קשיחים מאוד, אבל קלים, מהירים וזריזים – שזו המטרה בסופו של דבר.

 

ההבדל בין הדגמים השונים הוא בעיקר ממה מורכבת השילדה, שהיא הבסיס של כל האופניים. ישנם הבדלים ושילדות שונות זו מזו בכל דגם.

 

ההבדלים בין הדגמים השונים – בשנים האחרונות התמקצע ענף אופני הכביש ומגוון הדגמים התרחב, כשהדגש הוא על התאמה אישית ככל האפשר למידותיו האישיות של הרוכב, לסגנון בו הוא מבקש לרכב וכמובן, לסכום הכסף אותו הוא מקציב לרכישת האופניים.

 

לרוכבי כביש מתחילים מומלץ לרכוש אופני "ספורט", זולים יותר ושבהם הישיבה זקופה על מנת להתרגל לאופי הרכיבה החדש. כשמתקדמים עוברים לאופניים נוחים יותר, שהם אולי מהירים מעט פחות אבל מאפשרים רכיבה למרחקים ארוכים יותר ועם בלימת זעזועים קצת יותר משמעותית.

 

הנה הדגשים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כשבוחרים בדגם אופני הכביש המתאים לכם:

 

מטרה –

לפני שאתם באים לבחור ולרכוש אופני כביש חדשים, הגדירו לעצמכם מה המטרה שלכם. האם אתם מתחילים שרוצים לעלות בפעם הראשונה עם אופניים על הכביש ומחפשים דגם זול וכזה שקל יותר "להשתפשף" עליו, או שאתם רוכבים מנוסים יותר שרוצים להשתדרג באופניים מקצועיים ונוחים יותר שיודעים לגמוע מרחקים ארוכים יותר.

 

מחיר –

ככל שרמת המקצועיות של הרוכב עולה, כך גם הרמה שהוא צריך מהאופניים שלו וגם המחיר בהתאם. איכות השלדה, הבולמים והצמיגים משתנה ומגדילה את העלויות. כדי להיכנס לתחום יספיקו לכם גם תקציבים של כמה אלפים בודדים, בסביבות ה-2,000 שקל ומעלה. לאופניים מקצועיים יותר תצטרכו להתחיל ולטפס לסכומים הדו-ספרתיים, אבל בישראל כיום גם סביב העשרת-אלפים שקלים אפשר למצוא דגמים טובים מאוד.

 

התאמת האופניים –

ברכיבה על אופני כביש לתנוחת הרכיבה יש משקל גדול. זו רכיבה מונוטונית במידה מסוימת, צריך להתקבע על תנוחת רכיבה ולהתמיד בה לאורך המסלול ולכן יש לבחור אופניים שיתאימו למידות הגוף, כדי לשהות עליהם זמן ממושך תוך מאמץ גדול בתנוחה ובמרחב, שיאפשר לכם לטוס קדימה על האופניים שלכם.

 

יחסי העברה –

מערכת ההנעה של אופני כביש מתחלקת לשלוש קטגוריות, כאלו המתאימות לצלוח פסגות גבוהות ונועדו מן הסתם לרוכבים באליפויות הגדולות והבינלאומיות, מה שפחות נפוץ. ישנו הדאבל-סטנדרט הכולל שתי פלטות מקדימה, שאלו הדגמים המסורתיים שפחות נפוצים היום. מרבית הרוכבים היום משתמשים ב"קומפקט", שתי פלטות מקדימה שנחשבות ידידותיות יותר לרוכב.

שאלות ותשובות על אופני כביש

מה ההבדל בין אופני כביש לאופני הרים?

באופני הרים צריך לבחור בדרך כלל בין 3 מידות התאמה בין הדגמים השונים, בעוד באופני כביש יש טווח מידות רחב יותר שיכול להגיע ל-10 מידות שונות ביניהן צריך לבחור. בנוסף, באופני הרים יש משקל גדול הרבה יותר לבולמי זעזועים, כולל בשלדה. באופני כביש, לעומת זאת, מפחיתים בבלימת הזעזועים בגלל שזה נחשב לדבר המאט את יכולת האופניים לצבור מהירות, כפי שמצופה ומבוקש באופני כביש, שנועדו להיות כמה שיותר קלים ומהירים.

מה המחיר הממוצע של אופני כביש?

טווח המחירים הוא רחב ומתחיל מ-2,000 שקלים, כשהוא יכול להגיע גם עד 40 אלף שקל. אופני הכביש הפשוטים והבסיסיים למתחילים שנכנסים לתחום יהיו במחיר נמוך יותר. ככל שאיכות האופניים והמקצועיות שלהם עולה כך גם המחיר עולה, כי לשלדה מתווספים מגוון מרכיבים של נוחות, מעברי הילוכים, בלימה ואפילו איכות מרכיב הצמיגים. 

על מה חשוב לשים את הדגש?

בבחירת אופני כביש חשוב להגדיר מה המטרות, האם אתם רוכבים מתחילים או מנוסים. עוד יש חשיבות רבה להתאמת האופניים לרוכב מבחינת תנוחת הרכיבה שצריכה להיות יציבה, ממושכת וכוללת מאמץ רב. שימו לב לשילדת האופניים שתהיה כמה שיותר איכותית וצמיגים שיהיו דקים ככל האפשר, בצורה שתואמת לשילדה, לממדי הרוחב ולתנוחת הרכיבה הרצויה. חשוב גם לדעת מה יותר חשוב לכם, לרכב מהר יותר, לרכב למרחק גדול יותר - או למצוא את האיזון הנכון בין השניים.

איפה קונים אופני כביש?

בעולם יש מגוון חברות ומותגי אופני כביש. בישראל חנויות כמו מצמן את מרוץ, רוזן ומינץ וספידאופן נחשבות למובילות ולמוכרות ביותר. הן מציעות מגוון דגמי אופני כביש איכותיים בטווח מחירים שנע מאלפים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים, בהתאם לרמת המקצועיות והיכולות של דגם האופניים הספציפי. על בסיס הדגשים שציינו תוכלו לבחור מבין מגוון הדגמים והמחירים שהן מציעות, את המתאים ביותר עבורכם.