כספת ביתית: סקירת 3 כספות ביתיות מומלצות ביותר (מעודכן 2024) | Finder

כאן תמצאו את הכספות הביתיות הטובות ביותר, בהן תוכלו לשמור כסף, תכשיטים או חפצים יקרים לליבכם בבטחה.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

743 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כספת ביתית מומלצת

רכישת אחת מהכספות הביתיות המומלצות ביותר היא דרך נהדרת להבטיח שקט נפשי כאשר זה מגיע לרכוש היקר ביותר שלכם. הדגמים שהבאנו לפניכם מסוגלים להחזיק בתוכם כסף מזומן, מסמכים, תכשיטים או אפילו את האקדח המורשה שלכם, כך שתוכלו להוסיף שכבת אבטחה נוספת לבית שלכם.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלושת הכספות הביתיות המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

כספות משתנות בעיצובים שלהן, לכן חשוב לבחור אחת שמתאימה לרכוש עליו אתם רוצים לשמור. גודל הוא שיקול אחד, כאשר יש דגמים המסוגלים להכיל אקדחים בעוד אחרים קטנים במיוחד ומתאימים יותר לתכשיטים. שיקול נוסף הוא כיצד תשיגו גישה לכספת, עם טביעת אצבע, נעילה ידנית והרשאה באמצעות לוח מקשים יש לכם מגוון אפשרויות לבחור מביניהן.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: yale high security fingerprint safe

לכספת עמידה זו שני בריחים עמידים ולא ניתנים לחיתוך אשר מבטחים את הדלת באמצעות מנגנון נעילה ממונע והגוף עצמו עשוי מפלדה חזקה במיוחד.

yale high security fingerprint safe

4.5 15

כספת אמינה עם טכנולוגיית טביעת אצבעות

יתרונות

מנגנון נעילה באמצעות טביעת אצבע, קלה, משטח מספרים נוח, בטריות כלולות.

חסרונות

לא עמידה באש, לא עמידה במים, די קטנה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

ניתן לנעול את הכספת באמצעות קורא טביעות האצבע המובנה, אשר מסוגל לאחסן עד 100 טביעות אצבע שונות, במקרה שמישהו אחר יצטרך לקבל גישה לכספת שלכם במקרה חירום. הקורא הוא דרך נחמדה לפתוח את הכספת היות ואתם לא צריכים לזכור קוד או להשתמש במפתח. אולם, הכספת מגיעה גם עם משטח מספרים להקשת קוד במקרה שהבטרייה של קורא טביעות האצבע נגמרת או שהוא מפסיק לעבוד.

 

אם הסדר חשוב לכם, תשמחו לשמוע כי לכספת יש חלוקה נוחה של שני מדפים, עם ווים פנימיים לתלייה של מפתחות ופריטים קטנים, יחד עם תאורה פנימית שתאיר לכם את כל חלל הכספת.

 

הכספת קטנה וקלה יחסית ושוקלת רק 13 ק"ג. הממדים הפנימיים שלה לא ממש גדולים אבל אידיאליים לפריטים קטנים כמו אקדחים, דרכונים ותכשיטים. חשוב לזכור שהכספת הזו אינה עמידה באש או במים, כך שהיא לא תגן על דברי הערך שלכם בזמן שרפה או הצפה. בנוסף, לקבלת הגנה מקסימלית, יש לקבע את הכספת לקיר או לרצפה.

לוגו של הסקירה

עמידה באש ובמים: SentrySafe SFW205FYC

ה- SentrySafe SFW205FYC היא כספת עמידה באש אשר יכולה לעמוד בטמפרטורות של עד 927 מעלות למשך שעה. במשך אותו זמן, חלקה הפנימי של הכספת נישאר קריר יחסית, כך שאפילו אם יש מסמכים בכספת הם לא יישרפו. הכספת גם עמידה במים ל-24 שעות, עד 20 ס"מ גובה.

SentrySafe SFW205FYC

4.5 15

כספת ביתית וגדולה שעמידה במים וגם באש

יתרונות

עמידה באש, עמידה במים, גדולה ומרווחת, מחולקת בצורה נוחה, ניתנת לקיבוע.

חסרונות

כבדה, אין קורא טביעות אצבע.

קנה עכשיו ב- KSP

לכספת 6 בריחים חזקים במיוחד ומבחינת תכולה, היא מרווחת מאוד עם 58 ליטר של מקום. מדובר בכספת מסודרת במיוחד עם כיס אחורי למסמכים, מדפים, מגירה ניתנת לנעילה ואפילו חלק קטן לפריטים קטנים עם ווי תלייה – כך שמאוד קל לשמור כאן על הסדר. בגלל גודלה היא גם שוקלת לא מעט, אבל היא יכולה להכיל הרבה יותר פריטים מהכספת של yale, לדוגמה: מחשב נייד.

 

אתם יכולים לנעול את הכספת באמצעות פד מספרים עגול ויש אפילו ידית לפתיחה נוחה יותר. הכספת שוקל 56 ק"ג, מה שהופך אותה לקשה להזזה על ידי אדם אחד, אבל בכל מקרה היא מגיעה עם אפשרות קיבוע לרצפה, האביזרים הדרושים לקיבוע מגיעים כלולים עם הכספת.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לאקדחים: Stealth Original Handgun Safe

ה- Stealth Tactical Original Handgun Safeעשויה מפלדה חזקה במיוחד ושוקלת בערך 11 ק"ג, מה שהופך אותה לכספת כבדה יחסית לגודלה, למרות שאתם יכולים לסחוב אותה די בקלות באמצעות הידית המובנת. הדלת מאובטחת על ידי מנעול Simplex Lock מוקף פלדה ואינו זקוק לבטריות.

Stealth Original Handgun Safe

4.5 15

כספת נשק דחוסה עם ריפוד פנימי

יתרונות

בנייה כבדה ודחוסה, ריפוד הקצף שומר על האקדח במקום אחד, מנעול צירוף מספרים.

חסרונות

לא מעוצבת לאחסן פריטים שאינם אקדחים, לא עמידה באש או במים, די יקרה.

קנה עכשיו ב- Amazon

היות ואין סיכון שהבטריות ייגמרו, יש לכם תמיד גישה לנשק שלכם במצב חירום. הבוכנות והצירים חבויים בתוך הכספת, מה שהופך אותה לעמידה בפני פריצה. אתם יכולים לקבע את הכספת למדף לאקסטרה בטיחות.

 

כדי למנוע מהאקדח שלכם לזוז ולהחליק בתוך הכספת, היא מגיעה עם ריפוד קצף דחוס אשר מתאים את עצמו לצורת הנשק שלכם. אולם, מפני שהריפוד תופס את המקום מסביב לאקדח שלכם, אתם לא יכולים לאחסן בקלות פריטים אחרים בכספת. חשוב לציין כי הכספת הזו לא מגנה על הנשק שלכם מאש או מהצפה.

איך בחרנו כספת ביתית מומלצת מבין מאות הכספות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של כספת ביתית זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

כספת ביתית היא כבר מזמן לא מוצר שאפשר למצוא רק בבתים עשירים. כל אחד מאיתנו מחזיק חפצים יקרים או פריטים שיקרים לנו שלא היינו רוצים שגנב מזדמן יגנוב וכספת לבית יכולה להיות הפיתרון לשמירה על חפצים אלו.

 

איך לבחור כספת מומלצת?

די קשה לבחור היום כספת, היות ויש כל כך הרבה דגמים לבחור מביניהם. כספת היא לא דבר שקל לשנות: אתם צריכים לבחור נכון על הפעם הראשונה. זה די קל למכור מחדש מחשב משומש או סמארטפון אם הוא לא מתאים לצרכים שלכם. אבל כספת היא כבדה, מקובעת לרוב ומאובטחת. אנחנו רוצים לחסוך מכם את הטרחה של להחליף כספת לא נכונה עבורכם עם המדריך הבא לבחירת כספת שכתבנו במיוחד עבורכם.

 

היזהרו לא להסתמך יותר מידי על הנתונים המפורסמים על הכספת, היות והם לא תמיד מהווים את העצה הטובה ביותר. רק ניסיון יכול לשחק תפקיד בהחלטה. שימו לב לסעיפים הבאים בבחירת הכספת החדשה שלכם.

 

מערכת נעילה: אלקטרונית, מכאנית או טביעת אצבע?

אתם לא תהיו מופתעים אם נספר לכם שיש יתרונות וחסרונות לכל מערכת נעילה נכון?

 

מנעול מכאני

יתרונות: היתרון העיקרי כאן הוא העמידות בלחות. אתם יכולים להכניס כספת מכאנית כמעט לכל מקום, אפילו לחדר רטוב. אתם לא תצטרכו להחליף בטריות. אתם יכולים להשאיר כספת מכאנית לבד להרבה זמן אפילו בסביבה קרה או לחה.

 

חסרונות: אם יש הרבה אנשים שמשתמשים בכספת, אתם תצטרכו גם הרבה העתקים של המפתח. אם אתם לא רוצים שלמישהו תהיה יותר גישה לכספת, זה יהיה די קשה להשיג את המפתח חזרה. בנוסף, אם הכספת נמצאת בבית, אתם תצטרכו להחביא את המפתח, רצוי לא בתוך הבית.

 

מנעול אלקטרוני

יתרונות: אתם לא צריכים להחביא מפתח או לרכוש מפתחות נוספים. אתם יכולים להגדיר מספר קודים ולתת קוד שונה לכל משתמש בכספת.

 

חסרונות: מנעול אלקטרוני הוא לפעמים מסובך לשימוש; אתם תצטרכו ללמוד איך להשתמש בו. חשוב לזכור שאתם לא משתמשים בכסף כל יום: כך שבכל פעם תצטרכו לזכור איך להשתמש בה. המנעו מלהתקין כספת אלקטרונית בחדר רטוב בכל מחיר, היות ואלקטרוניקה ולחות לא הולכים טוב ביחד. ולבסוף, תמיד בחרו כספת בה אתם יכולים להחליף את הסוללות מבחוץ.

 

מנעול טביעת אצבע

יתרונות: כמו מנעולים אלקטרוניים, אתם לא חייבים להחביא מפתח או לרכוש מפתחות נוספים. אתם יכולים לבחור קודים שונים ולתת לכל משתמש בכספת קוד משלו. בנוסף, עם קורא טביעות אצבע, אתם לא חייבים לזכור קוד: זה כל כך פשוט. אתם סורקים את האצבע שלכם ופותחים את הכספת באופן די טבעי. אתם אפילו יכולים להזין טביעות אצבע של אנשים אחרים, כדי שגם להם תהיה גישה נוחה לכספת.

 

חסרונות: קחו את החסרונות של המנעול האלקטרוני ואז הוסיפו לו את החסרונות הבאים. קורא טביעות אצבע חייב להיות אחד איכותי, אחרת אתם לא תצלחו לפתוח את הכספת או במקרה הגרוע יותר – מישהו אחר יצליח לפתוח את הכספת וזה ממש לא מה שאתם רוצים. קורא טביעות אצבע איכותי לרוב סורק את טביעת האצבע וגם מרגיש את לחץ הדם כדי למנוע התעסקות או רמאות. זו הסיבה מדוע אנשים מבוגרים לפעמים מתקשים לפתוח את הכספות שלהם עקב לחץ הדם שלהם. למרבה המזל זה לא תמיד המקרה, אבל חשוב לקחת את זה בחשבון אם אתם שוקלים לרכוש כספת עם קורא טביעות אצבע. במקרה של בעיה בקורא טביעת האצבע, לכספת יש לרוב גם משטח ספרות להזנת קוד כגיבוי.

 

גדולה או קטנה?

כאשר אתם מחליטים לקנות כספת, זה יכול להיות בהתחלה מעט מאיים. כספות הן גדולות, כבדות ויקרות, נכון? לכן רוב האנשים מעדיפים לקנות כספת קטנה רק כדי להיות בטוחים. ואז מתחרטים על זה. מדובר בטעות די נפוצה. לא כי אתם חייבים בהכרח את הכספת הכי גדולה שיש.

 

טיפ 1: אתם תמצאו את הכספת שלכם כל כך שימושית ופרקטית, שאתם תתחילו להכניס אליה שלל פריטים עד שלבסוף תרצו אחת גדולה יותר.

 

כספות קטנות לרוב מיועדות רק כדי להגן על כמה דברים קטנים: כסף מזומן, קצת תכשיטים וזהו פחות או יותר. אולי גם פנקס צ'קים ודרכונים. היא תתמלא די במהירות. אנחנו ממליצים לרכוש כספת קטנה לסביבת העבודה שלכם, בה אתם יודעים תמיד על מה אתם צריכים לשמור.

 

כספות בינוניות הן מסובכות יותר. כאן אתם אמורים לשקול לקנות כספת גדולה יותר משתכננתם. במיוחד אם בחרתם בכספת עמידה באש, מה שמומלץ לכם לבחור. כספות עמידות באש חייבות להיות גדולות יותר בגלל העובי שמחזיק את החומר שעמיד באש, אז אל תפחדו לקנות כספת עמידה באש גדולה.

 

טיפ 2: תמיד תמדדו את הפתיחה של הכספת כדי לוודא שהפריטים הקשים (והלא מתקפלים) שלכם יכולים להיכנס פנימה.

 

לדעת את הגודל הפנימי של הכספת זה לא מספיק. אם אתם מתכננים לאחסן שם תכשיטים בקופסה, קופסת בטיחות עם כסף מזומן, קלסר קשיח למסמכים וכו' – אתם צריכים פתיחה רחבה מספיק ושלל מקום. חשוב לזכור שהדלת כל כך עבה כך שהיא "תאכל" מקום משמעותי מהפתיחה, זו הסיבה שפריטים ניתנים לקיפול הם אינם בעיה אבל דברים קשיחים, אתם צריכים לתכנן קדימה.

 

כספת בינונית עד גדולה זו בדרך כלל הבחירה הנכונה.

 

כספות גדולות הן בחירה שחשוב מאוד לחשוב עליה לפני. עקב הגודל והמשקל שלה, כספת גדולה היא דבר די קבוע. דמיינו את הטרחה בלהזיז, לתקן או לתחזק כספת גדולה. אם הבית שלכם גדול מספיק, אם יש לכם חדר מיותר שאתם יכולים להקדיש לכספת, למה לא. היא עשויה להיות שימוש לאחסון נשק גדול או כמות גדולה של מסמכים.

 

איזה כספות ביתיות הכי בטוחות 

בנושא בחירת כספת לבית, האבטחה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. ישנם סוגים שונים של כספות ביתיות זמינות בשוק, כמו כספת קטנה לבית, כספת ביתית עם מפתח, כספת 50 קילו, כספת גדולה, כספת קטנה לאקדח ועוד. כל אחת מציעה רמות אבטחה שונות. כדי לקבוע אילו כספות ביתיות הן הבטוחות ביותר, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו חומר הבנייה, מנגנון הנעילה ועמידות האש.

אחת האפשרויות המאובטחות ביותר היא כספת פלדה מוצקה. כספות אלו בנויות עם קירות ודלתות פלדה עבות, מה שהופך אותן לעמידות במיוחד בפני כניסה לא מורשית. חפשו כספות שיש להן עובי מד פלדה מינימלי של 12 ומעלה לאבטחה מיטבית. בנוסף, כספות עם דלתות עמידות וצירים מחוזקים מספקות שכבת הגנה נוספת.

היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מנגנון הנעילה. כספות עם מנעולים אלקטרוניים הופכות פופולריות יותר ויותר בשל הנוחות והאמינות שלהן. חפשו כספות בעלות מנעול אלקטרוני בעל אבטחה גבוהה עם תכונות כמו לוח מקשים שניתן לתכנות וקודי משתמש מרובים. כספות ביומטריות, המשתמשות בטכנולוגיית זיהוי טביעות אצבע, הן גם אפשרות מאובטחת שכן הן מציעות גישה מהירה וקלה תוך הבטחה שרק אנשים מורשים יכולים לפתוח את הכספת.

עמידות בפני אש היא גורם מכריע נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הערכת הבטיחות של כספת ביתית. חפשו כספות שנבדקו ואושרו לעמידות בטמפרטורות גבוהות למשך פרק זמן מסוים. כספות אלו נועדו להגן על המסמכים והחפצים היקרים שלכם מפני נזקי שריפה, ולספק לכם שקט נפשי למקרה חירום של שריפה.

 

מאפיינים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון

בעת רכישת כספת ביתית, חשוב לחפש מאפיינים מרכזיים שתורמים לאבטחה הכללית שלה. תכונות אלו מבטיחות שהחפצים בה מוגנים מפני גניבה ונזק.

ראשית, קחו בחשבון את הגודל והמשקל של הכספת. כספת גדולה וכבדה יותר קשה לפורצים לסחוב. חפשו כספות שניתן להבריג לרצפה או עם אפשרות של קיבוע כספת לקיר, ולשפר עוד יותר את האבטחה שלהן.

לאחר מכן, בחנו את עובי וחוזק קירות הכספת והדלת. ככל שהקירות והדלת עבים יותר, כך הכספת תהיה עמידה יותר בפני כניסה בכוח. חפשו כספות עם מבנה פלדה מוצק וקצוות מחוזקים.

מנגנון הנעילה הוא עוד תכונה חיונית שיש לקחת בחשבון. בחרו בכספות עם מערכות נעילה אמינות ומאובטחות. מנעולים אלקטרוניים מציעים נוחות וניתנים לתכנות עם קודים ייחודיים, בעוד שמנעולי קומבינציה מכניים מספקים אפשרות מסורתית ואמינה. בכל סוג שתבחרו, הקפידו שמנגנון הנעילה יהיה איכותי ושקשה יהיה להתעסק בו.

עמידות באש היא גם שיקול חשוב. חפשו כספות שנבדקו ואושרו לעמוד בטמפרטורות גבוהות, מה שמבטיח הגנה על המסמכים וחפצי הערך שלכם במקרה של שריפה.

לבסוף, קחו בחשבון תכונות אבטחה נוספות כגון מערכות אזעקה או גישה ביומטרית. חלק מהכספות מציעות אזעקה מובנית שנשמעת כאשר מתעסקים בהן, דבר שעשוי להרתיע פורצים. כספות ביומטריות משתמשות בזיהוי טביעת אצבע כדי להעניק גישה, ומספקות שכבת אבטחה נוספת על ידי הבטחה שרק אנשים מורשים יכולים לפתוח את הכספת.

 

ההיבט הידידותי למשתמש של כספות ביתיות

כספות ביתיות נועדו לספק גם ביטחון וגם נוחות למשתמשים. בעוד שההתמקדות העיקרית היא בשמירה על חפצי הערך בטוחים, היצרנים מבינים את החשיבות של הפיכת הכספת לקלה לשימוש.

היבט אחד של ידידותיות למשתמש הוא הנגישות של הכספת.יש כספות קטנות אבל במידה ואתם צריכים משהו גדול יותר חפשו כספות עם שטח פנים מרווח ומדפים מתכווננים, המאפשרים לכם לארגן את החפצים שלכם ביעילות. יש אפילו כאלה שמניחים לשמירה והגנה מחשב נייד של חברת אפל בתוך הכספת אז יש לקחת בחשבון את החפצים שאתם מעוניינים להכניס לתוך הכספת. בנוסף, יש כספות עם תאורה פנימית, מה שמקל על איתור פריטים, במיוחד בתנאי תאורה חלשה.

קלות התפעול היא גורם חשוב נוסף. כספות ביתיות מודרניות רבות מגיעות עם לוחות מקשים אלקטרוניים או מסכי מגע, המאפשרים גישה מהירה ונוחה. דגמים מסוימים אף מציעים טכנולוגיה ביומטרית, כגון זיהוי טביעות אצבע, המבטל את הצורך לזכור קודים או לשאת מפתחות.

יתר על כן, בחנו את תהליך ההתקנה. חפשו כספות שקל להתקין ולהעביר אותן במידת הצורך. חלק מהכספות מיועדות להרכבה קלה על רצפה או קיר, בעוד שאחרות ניתנות להצבה על מדפים או בתוך ארונות.

ראוי לציין שאמנם ידידותיות למשתמש היא היבט משמעותי, אך היא לא אמורה לפגוע באבטחת הכספת. ודאו שתכונות הנוחות אינן על חשבון ההגנה הכוללת שמספקת הכספת. יש למצוא איזון בין שימושיות ואבטחה כדי להבטיח שחפצי הערך יהיו גם נגישים בקלות וגם מוגנים היטב.

 

האם כספת ביתית באמת עוזרת

כספות ביתיות הן כלי יעיל במניעת גניבה ואבטחת החפצים היקרים שלכם. אף על פי ששום אמצעי אבטחה לא יכול להבטיח הגנה של 100%, כספת ביתית מפחיתה משמעותית את הסיכון לגניבה. להלן מספר סיבות מדוע כספת ביתית יכולה להיות נכס רב ערך בשמירה על החפצים.

ראשית, כספת ביתית פועלת כגורם מרתיע בפני פורצים פוטנציאליים. רוב הגנבים מחפשים מטרות קלות ורוצים לתפוס במהירות חפצים יקרי ערך. כשהם רואים כספת ביתית, זה שולח מסר ברור שחפצי הערך שלכם מוגנים ואינם נגישים בקלות. זה לבדו יכול להרתיע פולשים מלנסות פריצה בוודאי הרבה יות רמאשר להחביא את הדברים היקרים סתם בתוך ארון הזזה או אפילו בתיק גב או במזוודה לטיולים.

שנית, כספת ביתית המותקנת כהלכה מספקת הגנה פיזית. רוב הכספות עשויות מחומרים עמידים כמו פלדה, מה שהופך אותן לעמידות בפני נסיונות קידוח, חיתוך או ניסיון פריצה. בנוסף, לחלק מהכספות יש תכונות עמידות בפני אש, מה שמבטיח את בטיחות המסמכים החשובים ופריטים שאין להם תחליף במקרה של שריפה.

שלישית, כספת ביתית מציעה שקט נפשי. הידיעה שהחפצים היקרים מאוחסנים בצורה בטוחה במקום בטוח יכולה להקל על חרדה ומתח. בין אם מדובר בתכשיטים, מזומנים, מסמכים חשובים או פריטים סנטימנטליים, נעילתם בכספת ביתית נותנת את הביטחון שהם מוגנים מפני גניבה או נזק. במידה ויש לכם אקדח בבית אז בוודאי שכספת ביתית לאקדח מספקת לכם את השקט הנפשי מפני שימוש לא נכון באקדח.

יתרה מכך, חברות ביטוח מציעות לרוב פרמיות נמוכות יותר כאשר לבעלי בתים יש כספת ביתית. הסיבה לכך היא שכספת מפחיתה את הסיכון לאובדן, והמבטחים מכירים בערך של נקיטת אמצעי אבטחה יזומים. על ידי השקעה בכספת ביתית, אתם לא רק מגנים על החפצים שלכם אלא גם חוסכים כסף בעלויות הביטוח.

שאלות ותשובות על כספת ביתית מומלצת

איזו מערכת נעילה עדיף: מכאנית, אלקטרונית או עם טביעת אצבע?

בחירת מערכת הנעילה לכספת שלכם תלויה בצרכים שלכם ובמקום שתכננתם לשים את הכספת; לדוגמה, כספת שנפתחת באמצעות מפתח היא אומנם לא מאוד מתקדמת והמפתחות יכולים ללכת לאיבוד וגם צריך תמיד להסתיר אותם – אבל הם מושלמים למקום שהוא לח ורטוב, בו כספת טביעת אצבע או אלקטרונית יכולים התקלקל. אבל אם מדובר במקום יבש, כספת אלקטרונית או עם טביעת אצבע יכולות להיות הרבה יותר נוחות.

איזה גודל של כספת כדאי לקנות?

רוב האנשים מעדיפים לקנות כספת קטנה, היות והיא לא תופסת הרבה מקום ולא שוקלת הרבה. אבל רבים מגלים לאחר מכן שיש להם הרבה מה להכניס לכספת ובמהרה נזקקים לכספת בינונית ואף גדולה. אל תתפתו לרכוש כספת קטנה רק בגלל הנוחות, במיוחד אם יש לכם הרבה דברים להכניס לתוכה.

האם אני צריך כספת עמידה באש ובמים?

כספת עמידה באש ובמים זה תמיד דבר טוב; במקרה של שרפה או הצפה הדברים שלכם יישארו מוגנים בכספת, אידיאלי לא? חשוב לשים לב שכספת חסינה באש ומים תהיה לפחות בינונית אם לא גדולה ותהיה כבדה מאוד, אבל עבור אנשים רבים זה שווה את זה.