נדנדה לגינה: סקירת 5 נדנדות מומלצות לגינה (מעודכן 2024) | Finder – קונים נכון

לשבת או לשכב ביחד או לבד, לשוחח, לקרוא, או פשוט להירגע עם התנודות הנעימות – נדנדה נוחה יכולה להפוך בקלות למקום האהוב ביותר בבית או מחוצה לו.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

52 ביקורות

בתחום

ריהוט גן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נדנדה לגינה מומלצת

כל גינה, פטיו ומרפסת גדולה מהווים מקום נהדר למנוחה ואירוח עם המשפחה והחברים. גינה זקוקה רק לכמה אלמנטים פשוטים על מנת להפוך לגולת הכותרת של ביתכם. שולחן ישיבה וכיסאות יכולים בהחלט לשוות נופח אלגנטי ונוח לשטח הפתוח, אך אין כמו נדנדה על מנת לתת לגינה הרגשה נעימה ומפנקת. כאן תמצאו את הנדנדות המומלצות ביותר לשנת 2024.

 

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

נדנדות לגינה עשויות מחומרים שונים, ומגיעות בשלל סגנונות, צבעים וגדלים.על מנת לבחור את הנדנדה המתאימה צריך לקחת בחשבון את גודל המקום המוקצה לה, מספר האנשים שישבו עליה בו זמנית, העמידות שלה אריכות חייה והמראה שלה. לפניכם הנדנדות

לוגו של הסקירה

המרווחת ביותר - נדנדת Family מבית H.KLEIN

מתאימה לארבעה אנשים, מתכווננת והופכת למיטה. השלדה עמידה ואיתנה, הבד ניתן להורדה ורחיצה, והמחיר שלה סביר לחלוטין. מה עוד אפשר לבקש?

נדנדת Family מבית H.KLEIN

4.5 15

נדנדה משפחתית רחבה ועמידה עם כל הפינוקים

יתרונות

מותאמת לארבעה, הופכת למיטה, בד רחיץ, בטיחותית לילדים

חסרונות

לא יפה במיוחד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- AZRIELI

גב הנדנדה מתקפל ומתכוונן, ויכול לשמש כמיטה מתנדנדת נוחה ומפנקת. זו נדנדה ממתכת צבועה בתנור, מה שמעניק לה עמידות. בד הריפוד עשוי דראלון נעים למגע, שצבעו עמיד לנזקי השמש, ותוכלו להורידו על מנת לכבס אותו, ולשמור עליו מן הגשם בתקופת החורף. היא בהחלט לא הנדנדה היפה ביותר בסקירה, אך כשמדובר על נדנדה משפחתית, הבטיחות היא בעדיפות ראשונה, ולכן נדנדה זו מגיעה עם תפס נעילה, למניעת נדנוד לא מבוקר של ילדים.

לוגו של הסקירה

הנדנדה המפוארת ביותר - נדנדת גזיבו אביגיל SC130

לשבת או לשכב? להנות מהרוח או לחסות בצל? גזיבו או נדנדה? נוחות או פאר? ושאלה אחת אחרונה – מי אמר שצריך לבחור? עם ההצלה והפאר של גזיבו, ועם הנוחות והפינוק של נדנדה, דגם SC130 הוא יפה ואלגנטי, והופך בקלות למיטה נוחה.

נדנדת גזיבו אביגיל SC130

4.5 15

נדנדת גזיבו איכותית המשלבת נוחות, הצללה ופאר

יתרונות

משלבת הצללה, מתקפלת למיטה, בעלת מראה יוקרתי

חסרונות

תופסת מקום רב, והמושב מתאים לשניים בלבד

קנה עכשיו ב- בראנד
קנה עכשיו ב- אלקטריק פומפה

אין דבר מפנק יותר מאשר להתרווח בנוחות במבנה מפואר ומרהיב עיניים. נדנדת הגזיבו מבית אביגיל תעניק לחצר ביתכם נופך מלכותי, ולכם שעות רבות של פינוק יוקרתי. ארבעת הווילונות קשורים לעמודים באסתטיות, ותוכלו לפרוס אותם להצללה מקסימלית. הנדנדה היא מגיעה עם שתי כריות אמצע, ושתי כריות פינוק לצדדים. נדנדה המתקפלת למיטה, עם מזרן בעובי 7 ס"מ ההופך ישיבה ושכיבה לנוחות ומפנקות במיוחד. פתח אוורור עליון נותן לאוויר החם לצאת, ומאפשר זרימת אוויר אופטימלית.

לוגו של הסקירה

נדנדה מעץ - דגם פריז מבית לה גן

נדנדות איכותיות מעץ הן מהיקרות ביותר. למרות זאת, הן פופולריות מאוד וזאת הודות לעמידות הגבוהה שלהן, לאורך החיים הנהדר שלהן וכמובן היופי המרשים, מי לא אוהב ריהוט מעץ בחצר?

דגם פריז מבית לה גן

4.5 15

לשנים ארוכות של פינוק בסגנון כפרי-מודרני

יתרונות

יציבה, מסוגננת ובעלת חיים ארוכים

חסרונות

מחיר גבוה, מתאימה לשניים בלבד

קנה עכשיו ב- Funyard
קנה עכשיו ב- GARDEN SALE
קנה עכשיו ב- Master Shop

זוהי נדנדה דו מושבית בסגנון שמשלב מראה מודרני עם אווירה כפרית. המושבים ומשענת הגב עטופים ריפוד עבה ונוח, וגגון ההצללה מגיע עם בד תואם ואיכותי. העץ חזק ויציב. הוא עמיד לטווח טמפרטורות רחב, ללחות וליובש. רוחבה המלא של הנדנדה הוא 190 ס"מ, אך רוחב הספסל הוא 147 ס"מ בלבד. אין ספק שהתאכזבנו מהעובדה שבעבור למעלה מ-2,500 ש"ח, אנו מקבלים שני מושבים בלבד, בעיקר מאחר והנדנדה תופסת לא מעט מקום. ובכל זאת, מדובר בנדנדה מרשימה למראה, נוחה ויציבה ביותר, אשר תאריך חיים ותספק לכם שעות רבות של הנאה.

לוגו של הסקירה

הנדנדה הטרנדית ביותר - נדנדת ערסל הרקולס מבית יהלום

נדנדת ערסל היא הדבר החם בשוק, ולא בכדי. היא נוחה, כיפית ומסוגננת להפליא. בין אם אתם רווקים שאוהבים לארח, זוג שנהנה מזמן איכות בגינה, או משפחה המחפשת נדנדה קומפקטית שתשלים את ריהוט החצר שלה, נדנדת הרקולס תעניק לכם בדיוק את מה שאתם מבקשים.

נדנדת ערסל הרקולס מבית יהלום

4.5 15

שיא האופנה - נדנדת ערסל זוגית מסוגננת, נוחה וחזקה במיוחד

יתרונות

ניתנת להזזה, קומפקטית ואופנתית

חסרונות

מחיר גבוה, מתאימה לשניים בלבד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

נדנדות ראטן הפכו בשנים האחרונות לפריט מבוקש ביותר. דגם "הרקולס" הוא ערסל נדנדה זוגי אלגנטי ונוח, המגיע עם ריפוד תחתון עבה ושתי כריות ראש. הוא מתאים לשימוש בפנים הבית כמו גם מחוצה לו, ותודות לגודלו ועיצובו, לא תצטרכו לבחור עבורו מיקום אחד – תוכלו להעביר אותו ממקום אחד לאחר בבית ובגינה. שני מוטות חזקים מאפשרים לערסל לשאת משקל רב, ועיצובו מתאים לשני מבוגרים בנוחות. תוכלו לבחור בין שילדה וריפוד כהים, לכאלה בצבע לבן, ואם תרצו, תוכלו לקנות גם כיסוי מותאם להגנה על הערסל. מבחינת עלות, היא רחוקה מלהיות זולה, אך כשרוצים מראה יוקרתי – צריכים לשלם את המחיר.

לוגו של הסקירה

הנדנדה המשתלמת ביותר - Australia Camp - California

ממבט ראשון בדגם קליפורניה האלגנטי, הייתם מצפים למחיר הנמצא צפונית ל-1,000 ש"ח. וכשלוקחים בחשבון את מידותיו של הדגם והחומרים ממנו הוא מיוצר, גם 1,500 שקלים ויותר לא היו מפתיעים אף אחד. אך למעשה הנדנדה הזו זולה בהרבה, בזמן שהיא משלבת עמידות, נוחות וסגנון ברמה גבוהה.

Australia Camp – California

4.5 15

נדנדת שלושה מקומות איכותית ויפה במחיר משתלם

יתרונות

יפה, מתאימה לשלושה, מחזיקה משקל רב ומחירה משתלם

חסרונות

האחריות איננה כוללת חלודה, התקלפות או שברים

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- אולסייל

כשהסתכלנו על הנדנדות הזולות ביותר בשוק, ועברנו על תכונותיהן, יתרונותיהן וחסרונותיהן, הבננו שלא נוכל להמליץ לכם על אף אחת מהן מאחר שמוצר זול באיכות ירודה לא יחזיק זמן רב, ובמהרה תמצאו את עצמכם שוב במצב בו תצטרכו להוציא כסף. לעומת זאת, כשראינו את דגם קליפורניה, מבית היוצר של Australia Camp, ידענו שהצלחנו למצוא נדנדה איכותית ונוחה במחיר לא גבוה, שתשמש אתכם במשך שנים רבות. ברוחב 1.90 מטר, היא מסוגלת לשאת שלושה מבוגרים בבטחה. עם שלדה העשויה מתכת צבועה בתנור ובד טקסטילן חזק ורחיץ, היא עמידה בתנאי החוץ האופייניים לארצנו.

לוגו של הסקירה

המקסימה מכולן: ערסל מקרמה שמנת עבודת יד

ערסל מושקע ומלא קסם בעבודת יד עשוי 100 אחוז כותנה לחוויה אישית, מרגיעה וכפית שתכניס אליכם לתוך הבית או לחצר פריט מלא סטייל שמתאים גם עבור ילדיכם.

ערסל מקרמה שמנת עבודת יד

4.5 15

להתנדנד ולהתפנק לכם בכיף לבד

יתרונות

עיצוב חמים, נוח ומפנק, עבודת יד, 100 אחוז כותנה, מתאים לילדים.

חסרונות

מתאים רק לאדם אחד.

קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE

כל בית זקוק לגינה, מרפסת או סתם פינת ישיבה מפנקת ומה יותר מתאים בה מנדנדה להתפנק בה בשלווה. אבל אם אתם רוצים לשבור קצת את המקובל וללכת על פריט מלא שיק, סטייל וטאץ' אישי, ערסל מקרמה עבודת יד יכול להיות רעיון נהדר.

 

הוא מתאים ליחיד ואחד היתרונות הגדולים הוא שגם ילדים יכולים לעלות עליו ולהירגע בו. הוא עשוי בד 100 אחוז כותנה ובצבע קרם שמנת שהוא נעים למראה, מרגיע, לא משתלט ומשתלב נהדר בכל חלל בו תבחרו לתלות אותו.

 

גם בזמן שלא מתנדנדים זהו אקססורי שווה ויפהפה להכניס הביתה או לתלות בחוץ, הנדנוד שלו ברוח מרגיע מאוד, הוא לא תופס הרבה מקום כמו נדנדה גדולה אבל בהחלט מספק את אותה חוויה מרגיעה, רק לבד. כי לכל אחד ואחת מאיתנו מגיע קצת להתפנק. המחיר משתלם ומתאים לכל כיס ויש מצב שתתאהבו בו ותכניסו יותר מאחד כזה אליכם הביתה, לחוויה שהיא כולה הנאה ורוגע.

שאלות ותשובות על נדנדה לגינה מומלצת

מה המחיר הממוצע של נדנדות לגינה?

טווח המחירים של נדנדות לגינה הוא די גדול, ואפשר להתחיל מערסל קטן בכמה מאות שקלים ולהגיע עד לנדנדת ענק בשווי של כמה אלפי שקלים. המטרה היא לבחור את הנדנדה המתאימה ביותר לכם, לפי העיצוב של הגינה, הגודל שלה, והשימוש המוערך שלה.

מה צריך לבדוק לפני שקונים נדנדה לגינה?

ראשית, חשוב לבדוק האם יש מקום מספיק לנדנדה עצמה ושנית, צריך לראות שיש גם איפה לתלות אותה. המטרה היא קודם כל בטיחות, ולבטח כאשר מדובר בנדנדות לילדים. יש לבדוק גם מה הגודל של הנדנדה, העמידות של החומר ממנו היא עשויה למזג אוויר קיצוני כמו שיש בישראל, וגם, האם יש איזושהי תחזוקה שצריך לדעת לבצע באופן שוטף.

אילו דברים צריך לחפש בקניית נדנדה לגינה?

ראשית, חשוב לראות שהנדנדה נוחה. המטרה היא להתנדנד עליה למשך זמן רב, ואם היא לא תהיה נוחה, כל המטרה מתפספסת. שנית, עיצוב הוא חשוב, מפני שאנשים רוצים לשפר את הנראות של החצר שלהם. יש כיום נדנדות מרהיבות ואיכותיות. הדבר השלישי הוא עמידות. יש למצוא נדנדות מחומרים איכותיים, ולא מחלידים לאורך זמן. מעבר לכך, יש לנסות ולבדוק כל חלק, כולל השרשראות שמחזיקות את הנדנדה, את המעמד של הנדנדה אם יש כזה ועוד.

מה אורך החיים של נדנדות לגינה?

בניגוד להרבה מאוד פריטים שנקנים לגינות ולמרפסות, נדנדות מחזיקות בדרך כלל הרבה מאוד זמן. אם קונים נדנדה איכותית ומתחזקים אותה ברמה הבסיסית ביותר, אפשר ליהנות ממנה גם במשך 15 או 20 שנים. בנוסף, אפשר גם להעביר אותה בקלות ממקום למקום ואפילו מבית לבית במקרה שעוברים דירה.