מכונת גילוח פיליפס: סקירת 6 מכונות גילוח PHILIPS מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

מכונות הגילוח המומלצות ביותר של חברת פיליפס. כאן תוכלו למצוא מכשירים משוכללים שיעזרו לכם לקבל גילוח חלק במגוון מחירים.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

1386 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת גילוח פיליפס

חברת האלקטרוניקה "פיליפס" היא אחת החברות הטובות והאיכותיות ביותר בשוק מכונות הגילוח. החברה מציעה מגוון רחב של מכשירים איכותיים, למקומות שונים בפנים, בראש ובגוף. בסקירה הבאה תמצאו כמה מהמכונות המתקדמות והאיכותיות ביותר שיש לפיליפס להציע.

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

גילוח נקי ונעים הוא חלק משגרת היום של הרבה מאוד גברים, כולל כותב שורות אלה. הצורך להגיע למשרד מסודר ומגולח הוא מנהג שנהוג עוד מימי הצבא, ונשאר בסדר היום שלי, כמו של המון גברים בישראל. הלחץ והילדים גורמים לכך שישנו לו"ז צפוף מאוד בבוקר, ולכן שגרת הגילוח והטיפוח חייבת להיות מהירה, נקייה ואיכותית מאוד.

 

למרות טרנד הזקנים, מכונות גילוח הן עדיין רלוונטיות מאוד לכל הגברים, הן לקיצוץ וסידור הזקנים, הן לסידור השיער על הראש ואפילו למקומות אחרים בגוף. מכונות גילוח חייבות להיות איכותיות, גמישות וכאלו שגם עמידות במים, למקרה שהגילוח נעשה במקלחת. המכונות האיכותיות במיוחד כוללות חיי סוללה ארוכים במיוחד, גילוח קרוב ומינימום חתכים, לפי סדר חשיבות משתנה אצל כל אחד מאיתנו. בפיליפס מוציאים כל הזמן סדרות איכותיות וחדשות שנועדו לשדרג את חווית הגילוח של כל אחד מאיתנו ולהעניק לנו שירות נעים ובטוח לשימוש לכל צורך שהוא.

 

חוד החנית של מכונות הגילוח המודרניות

מכונות גילוח הן שונות אחת מהשנייה, כולל אלו של פיליפס. חלקן מתאימות לזקנים עבים, ולאנשים שצריכים לעצב את הזקנים שלהם, ואחרות לגילוח הראש או החזה. לחלק יש תערים חדים יותר לגילוח קרוב יותר, ואחרות מחזיקות המון זמן ללא הטענה, במה שמתאים לאנשים שיוצאים לנסיעות עסקים. מכונות רבות מגיעות עם פונקציות שעוזרות לכוונן את הגילוח, ולסייע להגיע למקומות בעייתיים בגוף.

 

בפיליפס מכירים את הצרכים של הגבר המודרני, על שלל הלוקים השונים והצרכים המגוונים שלו ומפתחים את הטכנולוגיות שלהם בהתאם למחקרים מקיפים. בפיליפס יש ליין רחב של מכונות איכותיות ומתקדמות, במה שמהווה את חוד החנית של מכונות הגילוח המודרנית.

לוגו של הסקירה

בעלת פטנט ייחודי: Philips S5110

מכונת הגילוח S5110 של פיליפס היא מכונה שמגיעה מסדרה 5000 האיכותית של החברה, והיא מציעה פטנט ייחודי בשם super lift & cut שמצליח להרים את השערות השוכבות, לגילוח הקרוב ביותר.

Philips S5110

4.5 15

מגיעה עם פטנט super lift & cutשעוזר להגיע גם אל השערות העקשניות ביותר

יתרונות

גילוח קרוב במיוחד, כולל טרימר, לוחית LED, עמיד במים.

חסרונות

יקרה באופן יחסי.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מכונת הגילוח S5110 של פיליפס היא אחת ממכונות הגילוח המבוקשות ביותר של החברה. מדובר בסדרה 5000 המפורסמת, שמביאה עיצוב מופלא, עמידות, וטכנולוגיות מיוחדות שנועדו לייצר גילוח קרוב במינימום מאמץ. הייחוד של ה-S5110 הוא בפטנט הייחודי למכונה, הנקרא super lift & cut שמצליח להרים את השערות ששוכבות על הפנים או על העור, ולקצוץ גם אותן. מדובר בשערות שמכונות אחרות לא מצליחות להגיע אליהן, ולבטח לא באפקטיביות ובעקביות.

 

ה-S5110 מגיעה עם ראש גילוח מיוחד הנע ב-5 כיוונים שונים ומבטיח מגע קרוב עם העור לגילוח מהיר. המכונה כוללת טרימר לקיצוץ פאות ושפם, המובנה בתוך המכונה. נורית ה-LED מראה את מצב הטעינה ועוד פרטים טכניים נוספים, וכן הראש נפתח בנוחות מרבית למען חוויית שימוש נוחה ובטוחה. טכנולוגיית ה-MULTIPRECISION של סדרת ה-5000 מייצרת את הדיוק האופטימלי למשתמש, והמכונה מתאימה לשטיפה תחת ברז מים בצורה קלה לניקוי.

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: 9031Philips S

מכונת הגילוח S9031 של פיליפס היא אחת המכונות האיכותיות ביותר בשוק כיום. היא מציעה גילוח קרוב, חווית שימוש ייחודית וטכנולוגיה ייחודית בשם CONTUOR DEFECT למעקב מושלם אחר תווי המתאר של הפנים.

Philips S9031

4.5 15

מכונת הגילוח המושלמת של פיליפס, עם מערכת סכינים מיוחדת וטכנולוגיות מתקדמות שמייעלות את תהליך הגילוח למצב אידיאלי

יתרונות

טכנולוגיה למעקב אחרי קווי המתאר של הפנים, גילוח קרוב יותר לעור ב-30 אחוז, 8 כיווני תנועה שונים.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת הגילוח S9031 היא עוד מכונת איכותית של סדרה 5000 של פיליפס. היא אחת ממכונות הגילוח המתקדמות ביותר בשוק, והמחיר שלה הוא בהתאם – גבוה יותר מהקטגוריה שלה בשוק. מדובר במכונה המעוצבת בצורה חדשנית, שמביאה איתה גילוח קרוב יותר לעור ב-30 אחוז יותר מהמכונה הממוצעת. הגילוח הקרוב מתאפשר בזכות מערכת סכינים במבנה V TRACK ייחודי והיא מכונת הגילוח הראשונה בעולם שנעה ב-8 כיוונים שונים בעת ובעונה אחת, דבר שמאפשר כיסוי מלא של כל נקודה בפנים.

 

הייחוד של המכונה היא בטכנולוגיית CONTUOR DEFECT המהפכנית, שמבצעת מעקב מושלם וייחודי אחר קווי המתאר של הפנים ומתאימה את עצמה למשתמש, על מנת לייצר חווית שימוש אידאלית ונכונה, ובעיקר מותאמת לצרכים של המשתמש. המכונה עובדת בצורה מהירה ומדויקת, עם מינימום סיכוי לפציעות ומקסימום הצמדה לעור כדי לקבל את התוצאה המושלמת – פנים מגולחות למשעי.

לוגו של הסקירה

הפופולארית ביותר: Philips S5250

מכונת הגילוח S5250 היא אחת המכונות הפופולאריות והנמכרות ביותר בסדרת 5000 של פיליפס. המכונה איכותית מאוד, ללא פונקציות מיוחדות, אך היא עמידה במיוחד, מבטיחה מגע קרוב וחווית שימוש ללא פציעות.

Philips S5250

4.5 15

מכונה אמינה, יוקרתית ומעוצבת, שמבטיחה חווית שימוש מושלמת לאורך זמן

יתרונות

עמידה, חסכונית, טרימר מובנה.

חסרונות

ללא טכנולוגיות מיוחדות, יקרה יחסית.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מכונת הגילוח S5250 של פיליפס היא מכונה פופולארית במיוחד, מכיוון שהיא מהווה את הסף העליון של הקטגוריה הבינונית של פיליפס. היא מגיעה מסדרה 5000 המוכרת והמצליחה, ולמרות שהיא אינה כוללת פיצ'רים וטכנולוגיות יוצאות דופן, היא מציעה עמידות ואיכות, לצד עיצוב מרשים וחווית משתמש כמו שרק פיליפס יודעת להציע.

 

המכונה כוללת ראש גילוח הנע ב-5 כיוונים שונים ומבטיח גילוח קרוב, טרימר מובנה לקיצוץ שפם ופאות, סוללה איכותית ועמידה, כאשר טעינה של שעה מעניקה 40 דקות של שימוש ללא כל סוג של חיבור. ניתן לחבר את המכונה לחשמל ולהשתמש תוך כדי חיבור רציף, ללא סכנה וניתן אף לשלוף את ראש הלהבים ולשטוף אותו במים בקלות. ניתן להשתמש במכונה ביחד עם קצף גילוח או בלי והיא משלימה את השירות עם לוח LED מפורט בנוגע למצב הסוללה.

לוגו של הסקירה

הנוחה ביותר לאחיזה: Philips S1520

מכונת הגילוח פיליפס S1520 היא מכונת גילוח נוחה, בעל ידית ארגונומית, שמאפשרת שימוש נוח לאורך זמן. המכונה זולה במיוחד, עמידה ומגיעה עם פיצ'רים מעניינים שמשפרים את חווית השימוש.

Philips S1520

4.5 15

מכונת גילוח נוחה, פשוטה וזולה, אך גם מתוחכמת ונוחה במיוחד, המאפשרת שימוש נעים לאורך זמן

יתרונות

ידית ארגונומית ונוחה, עמידה, זולה, נורית LED.

חסרונות

ללא טכנולוגיות מיוחדת, טרימר נשלף ולא מובנה.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-S1520 היא מכונת גילוח ותיקה ומוצלחת מבית פיליפס, והיא נמצאת כבר כמה שנים בשוק, ועדיין נמכרת למרות ההצלחה של סדרת 5000. היא מכונת זולה מאוד, עמידה במיוחד ובעיקר נוחה. המכונה מגיעה עם ידית ארגונומית מיוחדת, המייצרת אחיזה מושלמת, ובעלת פסי גומי למניעת החלקה. באמצעות הידית המיוחדת, הסיכוי להיפצע יורד למינימום, וחווית הגילוח היא נעימה ונוחה יותר.

 

המכונה מגיעה עם טרימר נשלף, אשר מובנה בתוך המכונה, לקיצוץ מדויק של קו הפאות והשפם. טעינה מלאה של המכונה תביא אותה למצב בו היא מסוגלת לעבוד במשך כ-45 בצורה אלחוטית. עם זאת, יש לשים לב שטעינה מלאה לוקחת כ-8 שעות. נורית ה-LED על המכונה מצביעה על מצב הסוללה, ולמרות שלא מדובר במכונה מתקדמת ויוצאת דופן, היא עמידה, נוחה לשימוש, ולבטח שווה את הכסף אשר שולם עליה.

לוגו של הסקירה

המגוונת ביותר: Philips QP6520

מכונת הגילוח פיליפס QP6520 היא אחת המכונות המיוחדות של חברת פיליפס, הן בעיצוב, והן בפונקציונאליות שלה. היא מכונה מגוונת ומתכווננת, שיכולה להגיע למקומות הקשים והמורכבים ביותר, ולספק תוצאות נהדרות ומדויקות.

Philips QP6520

4.5 15

מכונת גילוח מגוונת ומתכווננת, שעומדת במבחנים הקשים והמורכבים ביותר של שגרת הגילוח שלכם

יתרונות

עמידה ואמינה, גמישה ומתכווננת, מאפשרת עיצוב מדויק.

חסרונות

יקרה באופן יחסי, גילוח לא קרוב מדי לעור.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

ה-  QP6520של פיליפס היא מכונת גילוח מתקדמת ואיכותית, בעלת מבנה מיוחד, המאפשר עיצוב עדין במקומות המורכבים ביותר לעיצוב בגוף. המכונה דומה למכונת תספורת במבנה שלה, אך היא מסוגלת לייצר חווית גילוח מושלמת ונעימה מאוד. המכונה כוללת סוללת ליתיום איכותית המספיקה לשימוש של 90 דקות באופן אלחוטי, לאחר שעת טעינה אחת בלבד.

 

ה-QP6520 עוסקת בשלושה סוגים של גילוח. המכונה מקצרת באמצעות מסרק גמיש לקיצוץ אחיד ומהיר של הזיפים בדרגות אורך שונות. היא מעצבת, בעזרת המבנה הייחודי שלי, גם במקומות בהם קשה להיות מדויקים או עדינים והיא מגלחת בצורה נקייה מאוד, אך לא קרובה מאוד לעור, כמו מכונות גילוח אחרות מבית פיליפס.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: Philips AT610

מכונת הגילוח פיליפס AT610 היא מכונת גילוח זולה ואמינה, המתאימה לאנשים בעלי עור רגיש, עם דגש על קהל צעיר יותר. המכונה מגיעה עם סכיני אל חלד הניתנים לשטיפה תחת זרם מים ומתאימה לגילוח עם קצף או ג'ל גילוח.

Philips AT610

4.5 15

מכונת גילוח פשוטה, המהווה התאמה מושלמת לקהל צעיר עם עור רגיש, וכיסים שהם אינם מלאים

יתרונות

זולה, מתאימה לעור רגיש.

חסרונות

פשוטה מאוד, סוללה חלשה.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל

מכונת הגילוח  AT610 של פיליפס היא מכונת גילוח זולה ופשוטה, המתאימה למשתמשים צעירים, בעלי עור רגיש וכאלו שלא רוצים להוציא סכום גבוה על מכונת גילוח. המכונה עדינה במיוחד ומגיעה עם תערי אל חלד איכותיים. היא מייצרת חיתוך איכותי, אך לא כזה שקרוב לעור הרגיש ויכול לפגוע בו. מנגד, היא עדיין נוחה לשימוש, ללא פונקציות מתקדמות או מיותרות, ויכולה לעבוד גם באופן אלחוטי לאחר הטענה.

 

זמן העבודה של ה-AT610 הוא 30 דקות בלבד, אך לרוב זה יותר ממספיק, וניתן להשתמש בה גם עם ג'ל או קצף גילוח, מבלי לגרום נזק לחיבורים או לתערים. ניתן לשטוף את התערים במים ולייצר ניקיון שמאריך את חיי המכונה באופן משמעותי. מדובר במכונה האידאלית עבור נערים שמתחילים להתגלח ואף רוצים לחסוך לפני המעבר למכונות איכותיות ויקרות יותר.

סיכום

איך לבחור את מכונת הגילוח של פיליפס המתאימה לכם ביותר?

גילוח קרוב ונקי היה בעבר הסטנדרט עבור הרבה מאוד גברים, ולבטח בתפקידים רשמיים. עם זאת, בשנים האחרונות, הטרנדים השתנו, ושיער הפנים של אנשים הפך להיות חלק בלתי נפרד מהלוק. יש אנשים שמעדיפים לוק זרוק, אחרים זקן עבות ויש כאלו שמעצבים את הזקן שלהם, משל היה שיער הראש שלהם. כדי לייצר את אותם לוקים, יש צורך במכונת גילוח טובה, והחברה הטובה והמגוונת ביותר בעולם מכונות הגילוח, היא ללא ספק חברת פיליפס.

 

מגוון עצום של מכונות

לפיליפס יש מגוון עצום של מכונות גילוח ותספורת, וכאלו שמצליחות לייצר את חווית הגילוח הטובה ביותר. פיליפס מציעה מכונות פשוטות כמו ה-AT610 או ה-S1520 אשר מתאימות למשתמשים צעירים ו/או כאלו שלא שמים לב לטיפוח הזקן יתר על המידה. מנגד, סדרת 5000 ומכונות מתקדמות יותר כמו ה-QP6520 מספקות חוויה אחרת, מתקדמת יותר, וכזו שנועדה כדי לייצר את שיער הפנים האידיאלי עבורכם, החל מעור פנים חלק לחלוטין, ועד זקן ארוך אך מעוצב ומדוד עד הסנטימטר האחרון.

 

להתחיל אט אט ולהגביר

מכונות הגילוח המודרנית של פיליפס עברו דרך ארוכה בשנים האחרונות. ממכונות פשוטות ומונוטוניות, ועד מכונות מתקדמות שלומדות את הפנים ומייצרות טכניקות של הרמת שיערות וגילוחן מילימטרים ספורים מהעור. חלק מהמכונות הן עמידות למים ויש דגש גם על קו חיים ארוך ועמידות בפני קורוזיה ואלמנטים נוספים שמקשים על מכשירים חשמליים. המגוון הגדול של פיליפס והשוני בין המכונות השונות יכול לאפשר למשתמשים להתחיל עם מכונות פשוטות, ולהמשיך קדימה עם מכונות מתקדמות ואיכותיות יותר עם הזמן.

 

עבודה סולידית או מורכבת

כדי למצוא את המכונה הנכונה ביותר עבורכם, נסו להגדיר את הצרכים ולראות האם אתה זקוקים למכונה מתקדמת שתסייע לכם בשגרת הטיפוח המורכבת שלכם, או מכונה פשוטה שעושה עבודה  סולידית לאורך זמן. היכולת לקצר תהליכים בבוקר ולהתגלח במהירות וביעילות היא חשובה לכל גבר, וגם היכולת למצוא את המכונה המתאימה ביותר, שתתאים לשגרת הטיפוח היום יומית. לכן, חשוב לראות כיצד אתם רוצים שהזקן שלכם ייראה, האם יש לך צורך בעיצוב, האם אתם מגלחים את העורף או החלק העליון של החזה, או בכלל מקומות אחרים בגוף, והאם אתם משתמשים במכונת גילוח גם כמכונת תספורת, על מנת לעשות "גלח". אחרי שתענו על השאלות האלו ותראו מה יש בשוק, תשתכנעו שהמכונות של חברת פיליפס הן האיכותיות והטובות ביותר.

שאלות ותשובות על מכונת גילוח פיליפס

מה המחיר הממוצע של מכונת גילוח של פיליפס?

לפיליפס יש מגוון עצום של מוצרים, עם דגש על מכונות גילוח, וטווח המחירים הוא די גדול. המכונות הפשוטות והאלמנטריות ביותר מבחינת ביצועים יכולות להסתכם בעלות של כ-130 שקלים, והמכונות האיכותיות יותר, מסוגלות גם להגיע ל-700 שקלים ומעלה. מרבית המכונות נמצאות באזור ה-300 שקלים, ולבטח אלו בסדרת ה-5000.

מה מיוחד במכונות המתקדמות של פיליפס?

פיליפס היא אינה חברה שנחה על זרי הדפנה. היא מייצרת עוד ועוד טכנולוגיות מתקדמות שמטרתן לשדרג את חווית הגילוח של הגבר. גברים מחפשים מהירות, דיוק, בטיחות, ועמידות לאורך זמן, וזה בדיוק מה שמייצרות המכונות של פיליפס, שהיא חברה ידועה ו-ותיקה בתחום הטכנולוגיה בכלל, והגילוח לגבר בפרט.

האם שגרת הטיפוח של הגבר רלוונטית לגבי מכונת הגילוח שהוא צריך?

אכן. גברים אשר מטפחים את עצמם ואת זקנם, זקוקים למכונה מתקדמת, כדי ליישר את הזקן, לסדר אותו ולגלח מסביבו בצורה נקייה ומהירה. אנשים שמורידים את כל שיער הפנים באופן יום יומי, זקוקים לעמידות, ופחות לתחכום, כך שיש לכך משמעות. קניית מוכנת הגילוח הנכונה יכולה לעזור מאוד בשגרת הטיפוח היומית.

מה מייחד את סדרת 5000 של פיליפס?

סדרת 5000 של פיליפס היא סדרה מגוונת מאוד, שיכולה להתאים לכל סוג של גבר. מרבית המכונות בסדרה החדשה הן מכונות מיוחדות עם טכנולוגיות שעושות את ההבדל עבור הגבר הממוצע. מדובר בסדרה איכותית עם מכונות מכל סוג, אשר שמות דגש על נוחות השימוש של הגבר, ועמידות לאורך זמן.