רמקול נייד: סקירת 9 רמקולים ניידים מומלצים (בלוטוס) [2024] | Finder

בין אם אתם מחפשים רמקול נייד קשוח שאפשר לקחת לכל מקום ובין אם אתם רוצים לרכוש מערכת שמע משוכללת ומדויקת, לפניכם בחירה שלנו לרמקולים הניידים / אלחוטיים (WIFI בלוטוס) הטובים ביותר לשנת 2024.

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

1190 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על רמקולים ניידים (בלוטוס) מומלצים

רמקולים אלחוטיים הם רמקולים שמשמעים סאונד ללא צורך בחיבור כבל – אפשר פשוט להתחבר בבלוטות' מהמחשב, הפלאפון או הטבלט וליהנות מצלילים בכל עת. לפניכם הרמקולים האלחוטיים הטובים ביותר שאפשר למצוא בשוק ומדריך כיצד לבחור את הרמקול האלחוטי המושלם.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מושלם למסיבות

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

העיצוב הטוב ביותר

הערך הטוב ביותר למחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
Marshall Stanmore II BT

אם אחד הדברים שהכי חשובים לכם ברמקול הוא הנראות והעיצוב שלו, אז הרמקול הזה הוא בשבילכם. ה- Marshall Stanmore II BT מגיע עם עיצוב מיוחד בסגנון רטרו שיכול להשתלב נפלא בבית גם אם הוא לא בשימוש. 

קנה עכשיו ב- סיריוס

רמקול אלחוטי יכול להיות מתנה נהדרת לחבר, אביזר מצוין לאימון או פריט חובה בכל חדר. הוא מאפשר לכם ליהנות מהמוסיקה האהובה עליכם, לשמוע הרצאות או סרטונים מעניינים במגוון סיטואציות שונות.

 

בין אם אתם מחפשים רמקול אלחוטי קשוח שאפשר לקחת לכל מקום ובין אם אתם רוצים לרכוש מערכת שמע משוכללת ומדויקת, לפניכם בחירה שלנו לרמקולים האלחוטיים (WIFI ובלוטות') הטובים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

רמקול מעולה עם עיצוב מיוחד: Marshall Stanmore II BT

אם אחד הדברים שהכי חשובים לכם ברמקול הוא הנראות והעיצוב שלו, אז הרמקול הזה הוא בשבילכם. ה- Marshall Stanmore II BT מגיע עם עיצוב מיוחד בסגנון רטרו שיכול להשתלב נפלא בבית גם אם הוא לא בשימוש. 

Marshall Stanmore II BT

4.5 15

יתרונות

עיצוב מיוחד

חיבור Bluetooth 5.0

אפשרות שליטה מהטלפון

בס עמוק

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- סיריוס

על אף שהמראה שלו הוא מיוחד ומושך את העין מהשנייה הראשונה, יש בו הרבה יותר מהיופי. הוא מגיע עם שני מגברים ועם סאב וופר מובנה, מה שהופך את השמע לעוצמתי ואיכותי במיוחד. ההפעלה שלו היא כמובן באמצעות ה-Bluetooth, אך תוכלו לשלוט בו גם באמצעות אפליקציה ייעודית חינמית שתוכלו להוריד לכל מכשיר שהוא.

 

המחיר שלו אמנם גבוהה יותר מרמקולים אחרים בשוק, אך למי שרוצה להשקיע בבסים טובים ורמקול שיכול לשדר עד למרחק של 30 מטר זו תהיה השקעה מעולה. על הרמקול עצמו ישנם כפתורי שליטה בבס, בווליום ובטונים הגבוהים כך שתוכלו לסדר את המוסיקה שלכם בדיוק כמו שאתם אוהבים. 

לוגו של הסקירה

הרמקול מיני הגלילי הטוב ביותר: Sony SRS-XB12

בשנה שעברה, סוני הוסיפה כמה שיפורים לרמקול הגלילי שלה, אחד הרמקולים הקטנים ביותר בקולקציית האקסטרה בס שלה. ה-SRS מפיק סאונד חזק להפליא יחסית לגודלו הקטן, יש לו חיי סוללה ארוכים (כמעט 16 שעות של מוסיקה) והוא עמיד במים ואבק (אם תפילו אותו בטעות למים הוא יצוף). למרות שמחירו 200 ₪, אפשר למצוא אותו גם בפחות עם מבצע או הנחה משתלמים, זמין במגוון צבעים.

Sony SRS-XB12

4.5 15

יתרונות

ביצועי שמע מרשימים יחסית לגודלו

עמיד במים

מחיר מצוין

חסרונות

עלול להשמיע רעשים ברמות בס מסוימות

המיקרופון אינו ברור כל כך

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסוני SRS חזק יחסית לרמקול קטן כל כך והעמידות שלו במים מוסיפה ערך למחיר הנוח במיוחד שמגיע איתו.

לוגו של הסקירה

רמקול בלוטות' נייד ועמיד: UE Wonderboom 2

מאוד אהבנו את רמקול הבלוטות' המקורי של חברת Ultimate ears – שנשמע ממש טוב ביחס לגודל הקומפקטי שלו ואף עמיד במים. עכשיו החברה הוציאה את ה-Wonderboom 2 – קצת יותר גדול מהרמקול המקורי ונשמע קצת יותר טוב, עם יותר בס ומצב מיוחד לשמיעה בחוץ, אשר מגביר את הטרבל.

UE Wonderboom 2

4.5 15

סאונד מצוין ועמידות במים ואבק – הוא אפילו מסוגל לצוף!

יתרונות

עמיד במים ובאבק

ניתן להוסיף רמקול נוסף עבור סטריאו

אחריות לשנתיים

נייד וצף

חיי סוללה ארוכים

בס איכותי

חסרונות

אין מיקרופון

הפרעות בווליום גבוה

טעינת מיקרו USB

מוצר מחודש
קנה עכשיו ב- Amazon

כמו קודמו, גם ה-Wonderboom 2 עמיד במים עם חיבור בלוטות'. הבדלים משמעותיים בין הדגמים הוא שהדגם הזה גם עמיד לאבק, סופג טוב יותר זעזועים ואפילו מסוגל לצוף. בנוסף, חיי הסוללה שלו ארוכים ב-30% יותר – מחזיק כ-13 שעות של מוסיקה רציפה בווליום סביר, לדברי UE. ניתן לצרף אליו רמקול נוסף להפקת צליל סטריאו.

 

הרמקול מגיע עם כפתור ייעודי להגברת תדרי צלילי והבס ובכך מעשיר את חווית השמע. בנוסף, קיים לחצן 'Boost' שלחיצה עליו מפעילה את המוסיקה בצורה חזקה יוצר מקצוות הרמקול, מה שמאפשר איכות שמע גבוהה יותר שהיא אידיאלית למצבים שבהם אתם נמצאים מחוץ לבית. הרמקול זמין בחמישה צבעים- ורוד עתיק, כחול, אדום, שחור ואפור.

לוגו של הסקירה

הרמקול הנייד עם העיצוב הטוב ביותר: JBL Flip 5

ה-Flip 5 שך JBL מעט גדול יותר מה-Flip 4, עם סאונד אודיו משופר עם קצת יותר בס. יש לו רמת עמידות במים של IPX7 – מה שאומר שהוא מסוגל לשקוע עד עומק של מטר כ-30 דקות ולשרוד. ה- StormBox של חברת Tribit זול יותר במעל 100 ₪ וחזק יותר, אך איזון הטונים של ה-Flip 5 טוב יותר. בנוסף, הוא מציע טעינה עם כבל type C אשר מועיל לעמידות בעתיד.

JBL Flip 5

4.5 15

נראה מצוין ומחזיק מעמד לזמן רב

יתרונות

איכות סאונד טובה

עמיד במים

חיי סוללה ארוכים

חזק

ניתן להתאים אישית באתר JBL

קל לשימוש

חסרונות

אין יציאת AUX או מיקרופון

מונופוני

די גדול וכבד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Ivory
כולל משלוח לארץ וכיסוי
קנה עכשיו ב- Amazon

JBL כבר נהיה בארץ שם נרדף לרמקולים אלחוטיים, והדגם הזה לחלוטין מוכיח למה. הרמקול מגיע במגוון צבעים ועיצובים לא שגרתיים כמו הדפס צבאי או ירוק חזק שיעזרו לו לבלוט בכל מקום. הרמקול שוקל רק חצי קילו והוא בגודל של בקבוק מים ממוצע כך שלא תהיה לכם בעיה לקחת אותו ממקום למקום. הרמקול מגיע עם רצועת בד מחוברת שתאפשר לכם לתלות אותו היכן שתרצו. הרמקול גם עמיד למים בכמות קטנה, אז אין לכם מה לדאוג אם משהו נשפך עליו בטעות. 

 

בשני קצוות הרמקול ממוקדמים שני רדיאטורי בס השקועים מעט פנימה אל תוך הרמקול המגבירים את הבס הנפלט מהמכשיר. כדי למנוע פגיעה בהם חשוב שתשימו לב שאתם מאפסנים את הרמקול בעדינות ובמקום שלא ייפגע בהם. תוכלו לנהל שיחות או להשתמש בכל העוזרות הוירטואליות דרך הרמקול, ותוכלו לחבר רמקולי JBL נוספים אליו על מנת להגביר את חווית הסאונד.

לוגו של הסקירה

הרמקול הנייד של SONOS שתוכלו להרשות לעצמכם: Sonos One G2

הסונוס 1 דור 2 הוא ללא ספק הרמקול סונוס עם הערך הטוב ביותר שתוכלו לקבל תמורת המחיר. דגם WIFI זה, אשר מסוגל להסתנכרן עם דגמי סונוס אחרים ליצירת חוויית אודיו אולטימטיבית, לא רק מגיע עם עוזרת אישית (אלקסה והעוזרת של גוגל) מובנת, אלא גם תומך ב- Apple AirPlay 2 לשמיעת מוסיקה של Apple Music. אם תרכשו 2 תוכלו ליצור חוויית סטריאו.

Sonos One G2

4.5 15

המאפיינים היוקרתיים במחיר שפוי

יתרונות

אודיו עם טווח של מספר חדרים עם סטריאו גמיש ותצורה מקיפה

סאונד עוצמתי יחסית לגודל

מציע גם את העוזרת האישית של אמזון (אלקסה) וגם את העוזרת האישית של גוגל

חסרונות

הסאונד עשוי להשתבש בווליום גבוה

ללא חיבור בלוטות' או כבל

קנה עכשיו ב- Amazon

הדור השני של הסונוס 1 יוצר רמקול אלחוטי מצוין ומגוון, עם איכות סאונד מעולה, תמיכה בשמיעת מוסיקה במספר חדרים ועוזרת אישית לבחירתכם.

לוגו של הסקירה

הרמקול האלחוטי הנייד הטוב ביותר של Bose: Bose Portable Home Speaker

הרמקול האלחוטי הנייד החדש של Bose (גם WIFI וגם בלוטות') יותר קומפקטי וקל יותר לנשיאה מאשר ה-Sonos move וגם עולה פחות. הוא מספק צליל חזק ועוצמתי יחסית לגודלו הקטן ומסוגל להסתנכרן עם רמקולים אחרים של חברת Bose על אותה רשת WIFI ליצירת מערכת סטריאו ביתית.

Bose Portable Home Speaker

4.5 15

יוקרתי אבל שווה את המחיר

יתרונות

אודיו עוצמתי עם בס עשיר וגבהים חדים

תמיכה של עוזרת אישית (אלקסה וגוגל)

קל

עמיד במים (גשם והשפרצות)

חיי סוללה ארוכים

תומך WIFI, בלוטות' ו-AirPlay 2

חסרונות

יקר

מונופוני

מתקשה עם בסים חזקים בווליום גבוה

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Walla Shops

רמקול יקר אך עם תמורה נהדרת. מגיעה עם עוזרת אישית לבחירתכם ותומך גם בלוטות' וגם WIFI, עמיד להשפרצות ונייד במיוחד, עם משקל קל וידית קטנה לנשיאה.

לוגו של הסקירה

הרמקול הנייד המושלם למסיבות:Anker Soundcore Flare

כשמתככנים מסיבה צריך לחשוב על כל הפרטים בה, והמוסיקה משחקת בה תפקיד לא קטן. במיוחד אם אתם מארחים מסיבת בריכה או סתם יושבים בחוץ, אתם צריכים רמקול חסין למים ולכלוך שתוכלו להשתמש בו בכל מקום מבלי לחשוש. בדיוק בשביל זה הבאנו עבורכם את Anker soundcore flare review, רמקול עמיד למים ואבק שיביא את המסיבה לכל מקום. מעבר לכך, הרמקול מגיע עם אורות לד צבעוניים שמשתנים לפי קצב המוסיקה, ובעלי חמישה מצבי תצוגה שמתאימים לכל מצב רוח.

Anker Soundcore Flare

4.5 15

למי שרוצה להרים את המסיבה

יתרונות

עמיד בפני אבק נוזלים ומים

צליל איכותי

שילוב נורות LED

ניתן לשחק עם מצבי התאורה

אופציה לחיבור שני מכשירים

מחיר מעולה לתמורה

חסרונות

חיי סוללה ממוצעים

אין לולאת החזקה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

במחיר שלא שובר את הכיס תוכלו לקבל רמקול איכותי שיחזיק מעמד בכל תנאי שטח. עטיפת הרמקול קשיחה יחסית לרמקולים אחרים והיא נועדה כדי להגן עליו ולוודא שהוא עובד בכל מקום ובכל מזג אוויר. נכון שחיי הסוללה שלו הם לא מהארוכים שראינו (שמונה שעות של הפעלה רציפה) אבל הוא לחלוטין יספיק לכם כדי שתיהנו מהמסיבה. הרמקול מגיע עם דרייברים כפולים הנמצאים גב אל גב. שלבו אותם עם רדיאטורי בס פסיבים ותקבלו איכות שמע גבוהה ביותר. 

 

תוכלו לחבר את הרמקול בעזרת ה- Bluetooth לרמקולים אחרים כדי להגביר את הווליום ואת האיכות של המוסיקה שלכם. בנוסף, ברמקול מצב קיים מצב הגברה שנותן לכם לקחת את חווית המוסיקה למקומות חדשים של סאונד חזק ועוצמתי. הרמקול מגיע עם טכנולוגיית בס חדישה המשפרים את חווית המוסיקה בזמן אמת.

לוגו של הסקירה

הרמקול הנייד היוקרתי ביותר:Bang & Olufsen Beosound A1

למען האמת, היה לנו מאוד קשה למצוא משהו שלילי לומר על הרמקול הזה מלבד המחיר שלו, אך גם המחיר היקר יחסית שלו שווה את התמורה שתקבלו ממנו. הרמקול הזה אולי נראה קטן אבל הוא בעל יכולת שמע עוצמתית במיוחד, עיצוב ייחודי, בעל מגוון צבעים והגודל הקטן שלו יקל עליכם לקחת אותו לכל מקום שתרצו. 

Bang & Olufsen Beosound A1

4.5 15

יתרונות

חיי סוללה ארוכים

עמיד בפני אבק ומים

איכות שיחה גבוהה

כולל רכיב USB C

קל ביותר

בס איכותי

עיצוב וצבעים יפים

ניתן להפעיל דרך Alexa

חסרונות

יקר יחסית

קנה עכשיו ב- אולסייל

הרמקול זמין בחמישה צבעים אופנתיים- שחור, קלאסי, ורוד עתיק, אפור בהיר, ירוק כהה וזהב, כך שלא תיאלצו לוותר על טיפת סטייל גם ברמקול שלכם. הרמקול עמיד למים ואבק בצורה טובה, ואף יכול לשרוד במים בעומק מטר במשך כחצי שעה, כדי שלא תצטרכו לחשוש לקחת אותו לכל מקום. חיי הסוללה של הרמקול מביאים ביצועים מרשימים, עם 18 שעות של סוללה בממוצע ועד 48 (!!!) שעות של שימוש ברמת הפעלה נמוכה יותר. 

 

תוכלו להפעיל ולשלוט ברמקול בעזרת העוזרת הקולית Alexa ותוכלו לנהל דרכו שיחות בקלות רבה. ברמקול מותקנים שלושה מיקרופונים קטנים המיועדים במיוחד לניהול שיחות דרכו כדי שתוכלו לדבר עם מי שתצטרכו וכמה שתצטרכו מבלי להתנתק מהמכשיר. 

לוגו של הסקירה

רמקול נייד עם עיצוב ייחודי וביצועים מעולים: Audio Pro Addon C3

אל תתנו למראה הרטרו להטעות אתכם ואל תחשבו שהמראה אומר שהביצועים הם כמו אי שם בשנות ה-80. עם חיי סוללה ארוכים, מגוון חיבורים ומוסיקה איכותית שתעטוף כל חדר או חלל שתציבו אותו בו, ה- Audio Pro Addon C3 הופך לאחד השחקנים החזקים בשוק הרמקולים הניידים כיום.

Audio Pro Addon C3

4.5 15

רמקול איכותי ועמיד בעיצוב רטרו ייחודי

יתרונות

עיצוב ייחודי ומגניב

בס חזק

אופציית חיבור למכשירים אחרים

מבנה מוצק

חיי סוללה ארוכים

כניסות מרובות

תמיכה ב-Multi-Room

אפליקציה ייעודית Audio Pro

חסרונות

מעט כבד ביחס לרמקולים ניידים

מעט יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
דגם Pro Addon T3
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הרמקול זמין בשלושה צבעים: שחור, לבן ואפור בהיר והוא כולל וופר בגודל של 9 ס"מ ויציאת בס בחלקו האחורי של הרמקול, בעזרתה תוכלו להגביר את עוצמת ואיכות הבס. הרמקול שוקל כ-2 קילוגרמים, מה שהופך אותו לכבד יותר ביחס לרמקולים ניידים אחרים שהתרגלנו אליהם. כדי להקל על הנשיאה, הותקנה רצועה בחלקו העליון של הרמקול בעזרתה תוכלו להזיזו ממקום למקום. מיקומים אידיאלים לרמקול הזה יהיו הפטיו או חצר הבית שלכם, חדר האורחים או הסלון או פשוט על שולחן העבודה שלכם.

 

ברמקול קיימות תכונות אלחוטיות רבות, כמו חיבור באמצעות ה- Bluetooth או ה- Wi-fi, מה שהשפיע לטובה על חיי הסוללה של המכשיר. במידה ותפעילו את הרמקול בעוצמה המירבית תוכלו ליהנות מכ-9 שעות של שמע רציף, ובמידה ותפעילו אותו בחצי העוצמה התפוקה כמעט מכפילה את עצמה עם כ-15 שעות של שמע רציף. בחלק העליון של הרמקול ישנם כמה כפתורים שיעזרו לכם לבצע את כל הפעולות בקלות.

 

הרמקול תומך באופציית ה- MultiRoom ו- Audio Pro, אפליקציה ייחודית עבור הרמקול הזה. האפליקציה מסתנכרנת עם רוב אפליקציות המוסיקה הקיימות כיום, והשילוב של שתי התכונות האלה יאפשר לכם להשמיע את כל הפלייליסטים האהובים עליכם מבלי להוציא את הטלפון מהכיס, וליהנות ממנה בעוד היא עוטפת את כל החדר עם בס איכותי. שלבו את הרמקול שלכם עם רמקולים נוספים- וחווית השמע רק תעלה.

לוגו של הסקירה

רמקול יציב ומעוצב: Marshall Acton II BT

אם אתם מחפשים רמקול שירים לכם את המסיבה אבל לא יצטרף אליכם לריקודים בעצמו – זהו המכשיר הטוב ביותר עבורכם. ה- Marshall Acton II BT מגיע עם ארבע רגליות יציבות שישאירו אותו עומד דומם כדי שאתם תוכלו להמשיך לרקוד ללא חשש.

Marshall Acton II BT

4.5 15

יתרונות

קל משקל

בעל 4 רגליים יציבות

בעל 4 מגברים מובנים

אפשרות הפעלה דרך אפליקציה

אפשרות חיבור למכשירים נוספים

עיצוב מיוחד

חסרונות

לעיתים יש עוויתות בבס

לא מגיע עם אביזרים נלווים

יקר יחסית

קנה עכשיו ב- סיריוס

אם אתם רוצים להעלות את המסיבה שלכם לרמה גבוהה יותר, תוכלו לעשות זאת בזכות האופציות המרובות לחיבורים נוספים שהרמקול מציע. תוכלו לחבר את הרמקול לעוד מכשיר נוסף הודות לטכנולוגיית Multi-Host. תוכלו להשמיע את הסאונד ממקורות השמע מתי שתבחרו. בנוסף, תוכלו לחבר באופן חוטי את הרמקול לכל סוגי המכשירים שתרצו, החל ממחשבים ניידים ועד לפטיפונים חדישים יותר. 

 

המכשיר בנוי בצורה מאוד מאורגנת ומסודרת כך שלא תלכו לאיבוד ולא תתהו איזה כפתור עושה איזו פעולה. אם לא יהיה לכם כוח לגשת עד למכשיר כדי להפעיל אותו, תוכלו לעשות זאת דרך אפליקציה ייעודית שתוכלו להוריד בחינם לכל מכשיר. 

סיכום

על קצה המזלג

 

כיום, רמקולים אלחוטיים נמצאים בכל מקום; קטנים, גדולים, ניידים, יקרים, זולים, תומכים בבלוטות', WIFI… המגוון עשוי להיות מבלבל לפעמים, אבל אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא ברשימת הרמקולים הנבחרים שלנו לפחות רמקול אחד שמתאים לכם – אך לפני שאתם רצים לחנות, עליכם להבין בדיוק מה אתם מחפשים.

 

בלוטות' או WIFI?

 

רמקולים תומכי בלוטות' הם הדרך הנפוצה ביותר לשמוע מוסיקה כיום, אך הם לא הדרך היחידה. בלוטות' הוא מערכת אלחוטית המאפשרת תקשורת והעברת נתונים ממקור אחד לשני – במקרה הזה העברת מוסיקה או קבצי אודיו אחרים בין הפלאפון או המחשב שלכם אל הרמקול. מדובר בחיבור מאוד ישיר וקל לתפעול, אשר מסוגל להפיק מוסיקה ברמה גבוהה במיוחד, הודות להתקדמות הטכנולוגיה אשר שיפרה משמעותית את דיוק האודיו לעומת המצב לפני מספר שנים. באופן כללי, לבלוטות' אין טריקים מיוחדים בכל הנוגע להשמעת מוסיקה במספר חדרים, למרות שיש רמקולים שמסוגלים ליצור מערכת סטריאו בעזרתה של אפליקציה ייעודית – אך הדיוק והאיכות אינם מגיעים לרמה של הרמקולים הנתמכים ב-WIFI.

 

רמקולים תומכי WIFI מסוגלים להתמודד טוב יותר עם רוחב פס מאשר אלו הנתמכים בבלוטות', כך שהם תומכים בקבצי שמע באיכות גבוהה יותר. בנוסף, הם מסוגלים להתמזג עם רשת ה-WIFI הביתית שלכם, כך שאתם יכולים להשמיע בקלות קבצי שמע מכל מכשיר המחובר לרשת מבלי לצרף או לחלק דבר.

 

מערכת מוסיקה הנתמכת ב-WIFI דורשת רשת כדי להתחבר אליה, כך שלא ניתן להשתמש בה עם הפלאפון שלכם באופן ניידי כמו עם הרמקולים התומכים בבלוטות' (למרות שרמקולים רבים מציעים תמיכה נוספת של בלוטות' כגיבוי).

 

שמיעת אודיו במספר חדרים (מולטי רום)

 

אם אתם רוצים לשמוע מוסיקה בכל החדרים בבית, עליכם להצטייד ביותר מרמקול אחד. במקום להחליף כל פעם את חיבור הבלוטות' עם רמקול אחר או לקחת את הרמקול מחדר לחדר, מערכת סאונד מרובת חדרים היא הפתרון המושלם עבורכם. למרבה המזל, מולטי רום (multi-room) אודיו היא מערכת נפוצה מאוד וקלה לשימוש יותר מאי פעם. מולטי רום אודיו היא בדיוק מה שהיא נשמעת: השמעת אודיו במספר רב של חדרים. זאת אומרת שהמערכת מסוגלת לנהל מספר רמקולים בו זמנית ולהשמיע אודיו ממקור סאונד אחד או יותר אל רמקול אחד או יותר.

לדוגמה: רמקולים של SONOS, כמו ה-SONOS ONE, מתחברים לאפליקציית סונוס ונותנים לכם גישה לכל הרמקולים שמחוברים לרשת הביתית שלכם.

 

איזה רמקול אתם רוצים?

 

מלבד סוג החיבור (בלוטות' או WIFI), עליכם להחליט איזה סגנון של רמקול אתם מחפשים. רמקולים קטנים יחסית המופעלים על ידי בטרייה (לרוב רמקולי בלוטות') הם שימושיים, היות ואתם יכולים לקחת אותם לכל מקום, אך הם לא מגיעים לעוצמות גבהות במיוחד. רמקולים גדולים מציעים לרוב סאונד מלא יותר ובס עשיר, אך הם לרוב יקרים יותר ולעיתים קרובות גם לא ניידים.

מלבד רמקולים בודדים, אתם יכולים למצוא גם מערכות סטריאו מעוצבות ומערכות קולנוע ביתיות. מן הסתם, רמקולים אלו אינם ניידים כלל, אבל אם אתם מחפשים מערכת סאונד מתקדמת לסלון שלכם או למשרד, הם ללא ספק הבחירה הטובה ביותר.

 

ניידות

 

כדי שרמקול יהיה נייד, עליו להיות גם קטן וגם קל מספיק כדי לסחוב, ולהיות מצויד בסוללה כך שיהיה אפשר להשתמש בו מבלי לחבר אותו לחשמל. כמובן, "קטן" ו"קל" הם יחסיים: רמקולים זעירים עם טבעת חיבור ניתנים לתלייה על התיק וליציאה לטיולים, בעוד רמקולים גדולים וכבדים יותר מיועדים יותר לנשיאה בין חדר לחדר בבית שלכם.

 

רמקולי בלוטות' לרוב ניידם, אך לא בהכרח. אם רמקול בלוטות' גדול מדי מכדי לסחוב בקלות או שהוא אינו מצויד בסוללה, הוא לא יהיה נייד. היות ורמקולי WIFI תלויים ברשת אינטרנט נפרדת כדי להשמיע אודיו, הם ניידם לעיתים נדירות. אחרי הכל, ניידות אינה נחשבת אם אתם צריכים להיות מחוברים לרשת ה-WIFI של הבית. אולם, קיימים כמה יוצאים מן הכלל ורמקולי WIFI עדיין יכולים להיות ניידים אם יש להם בטריות והם יכולים להשתמש באינטרנט של הפלאפון שלכם.

 

עמידות

 

לא כל הרמקולים הניידים מיועדים לטיולים ויציאות או לשימוש ליד הבריכה. רמקולים קשיחים מסוגלים להתמודד עם השפרצות, טבילות, נפילות ולכלוכים ולהמשיך לעבוד, אך אם תנסו את זה עם הרמקולים הפחות עמידים ברשימה שלנו, אתם תמצאו את עצמכם עם גוש מתכת דומם במקום מכשיר אודיו. חפשו רמקולים עם דירוג IPX (כמה שיותר גבוהה יותר טוב) ואחריות לעמידות למים וזעזועים, אם אתם רוצים להשתמש בהם בחוף, בבריכה, בטיולי שטח או במקלחת.

 

עוזרת קולית

 

עם עוזרת קולית אפשר פשוט להגיד לרמקול שלכם איזה שיר לנגן, במקום לחפש בפלאפון שלכם. במקור העוזרות הקוליות היו מערכות מאוד מוגבלות וסגורות, זמינות רק במכשירים ספציפיים – כמו אלקסה באמזון אקו והעוזרת של גוגל ב-google home, אך המצב השתנה. יותר ויותר מכשירים, ביניהם גם רמקולים, תומכים בעוזרת של גוגל, אלקסה או בשתיהן.

 

העוזרות הקוליות שימושיות לא רק כדי להשמיע מוסיקה; אתם יכולים לבקש מהן לשמוע את תחזית מזג האוויר, תוצאות משחקי ספורט ואפילו תרגום שפות זרות. בנוסף, הן גם תומכות בפעולות צד שלישי כמו הזמנת פיצה או משחקי טריוויה. אם יש ברשותכם מכשירי בית חכמים אחרים, ייתכן שתוכלו לסנכרן אותם ולשלוט באורות ובמוצרי החשמל בעזרת הקול שלכם.

 

לעוזרות קוליות ברמקולים יש דרישה אחת אוניברסלית: WIFI. הן זקוקות לרשת אינטרנט ובלעדיה, זיהוי הקול וכל העיבוד הדרוש כדי למצוא את המוסיקה שלכם, לענות על השאלות שלכם ולשלוט במכשירים הביתיים החכמים שלכם – פשוט לא יעבדו. רמקולים אלו עדיין יכולים להית ניידים ואפילו להציע חיבור בלוטות' כאשר אתם רחוקים מהרשת שלכם, אך מאפיינים אלו אינם ודאיים.

 

מחיר

 

רמקולים אלחוטיים מגיעים בטווח מחירים רחב, אך אל תניחו כי הרמקול היקר ביותר הוא בהכרח הטוב ביותר. באופן כללי, דגמים יוקרתיים אכן נשמעים טוב יותר, אך לפעמים אין להם את המאפיינים להם ציפיתם כשראיתם את המחיר. הטריק הוא להשיג את הסאונד הטוב ביותר, יחד עם המאפיינים שאתם רוצים, במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם – אתם מוזמנים להיעזר ברשימת הרמקולים הנבחרים שלנו.

הדרך הקלה ביותר למצוא את המחיר הטוב ביותר היא רכישה באינטרנט. לרוב תוכלו למצוא מחירים זולים בהרבה ממחיר המחירון בחנויות אם תשקיעו בחיפוש מקיף באינטרנט. אל תחששו לחפש רמקולים דומים לאלו המופיעים ברשימה שלנו; להרבה מהם יש גרסה ישנה יותר שניתן למצוא במחיר נמוך במיוחד, היות ויש להם גרסה מתקדמת וחדשה יותר.

שאלות ותשובות על רמקולים ניידים (בלוטוס) מומלצים

מה היתרונות ברמקולים אלחוטיים?

הם קטנים, מתחברים בקלות באמצעות הנייד, ניתן לקחת אותם לכל מקום מבלי לחברם לחשמל, חלק מהם עמידים במגע למים, הם לא גדולים ותופסים מקום ומאפשרים לשמוע מוזיקה או כל דבר אחר בכל מקום

האם ככל שהמחיר יקר יותר כך יהיה הרמקול טוב יותר?

לא בהכרח! רמקולים אלחוטיים ניתן למצוא בטווח מחירים רחב, אך זה לא אומר שהרמקול היקר ביותר הוא בהכרח הטוב ביותר, כדאי שתקראו את הסקירה המלאה שלנו וכך תגבשו החלטה

מה החסרונות של שימוש ברמקול בלוטות'?

ראשית, עליכם לקנות את הדגמים היקרים יותר אם אתם רוצים עוצמה וסאונד איכותיים. היתרון של הרמקולים האלו הוא גם החיסרון שלהם - צריך לוודא הטענה או להשתמש בסוללות - ומדובר על עבודה מוגבלת בזמן לעומת חיבור לחשמל. כמובן שרמקולים ניידים לא יכולים להגיע לרמה מקצועית וסאונד עוצמתי כמו רמקולים נייחים

מה עדיף בלוטות' או WIFI?

בלוטות' הוא חיבור מאוד ישיר וקל לתפעול, אשר מסוגל להפיק מוסיקה ברמה גבוהה במיוחד, אך הדיוק והאיכות שלו אינה מגיעה לרמה של הרמקולים הנתמכים ב-WIFI. רמקולים תומכי WIFI מסוגלים להתמודד טוב יותר עם רוחב פס מאשר אלו הנתמכים בבלוטות', כך שהם תומכים בקבצי שמע באיכות גבוהה יותר. בנוסף, הם יכולים להסתנכרן עם רשת ה-WIFI הביתית שלכם