מכונת גילוח: סקירת 8 מכונות גילוח מומלצות ביותר ל-2024 | Finder – קונים חכם

אם אתם רוצים לחסוך בזמן ולהפסיק להיחתך מסכיני גילוח, אנחנו באתר פיינדר ממליצים לכם לבחור מכונת גילוח איכותית מהרשימה שלנו ולהתחיל להנות מגילוח חלק ונקי במינימום זמן ומאמץ. לצורך כך, בדקנו ובחנו בצורה מעמיקה עשרות מכונות גילות מבית מותגים מובילים והרכבנו עבורכם את הרשימה הבאה:

icon pos_1

ניתחנו

27 סקירות

ו-

2903 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות גילוח מומלצות מעודכן 2024

מכונות גילוח מודרניות יכולות לתת לכם גילוח חלק ונקי בלי לצאת מהבית. יכול להיות שהן לא יתנו לכם גילוח מדויק כמו שהייתם מקבלים אצל ספר מוכשר, אבל חד משמעית יותר נוח ובטוח להשתמש בהן מאשר בסכיני גילוח. אחד הדברים הכי טובים במכונות גילוח מודרניות הוא העובדה שאפשר להשתמש בהן גם כשהן יבשות וגם כשהן רטובות, ואפילו עם ג'ל או קצף גילוח.

נכתב ע״י

יוסי תואתי

כותב: יוסי תואתי

מעצב שיער מקצועי עם ניסיון של מעל ל-15 שנה. מנהל את הסטודיו לעיצוב שיער 'יוסי סאן' בתל אביב

3 מכונות גילוח המומלצות על ידי המומחים שלנו

המכונת גילוח היוקרתית ביותר

מכונת הגילוח הטובה ביותר לטיולים

תגית רקע
הבחירה שלנו
מכונת גילוח Braun סדרה 7 דגם 7075cc
Braun סדרה 7 דגם 7075cc

מכונת גילוח Braun סדרה 7 (דגם 7075cc) היא כנראה הכלי השימושי ביותר בחדר האמבטיה של כל גבר. מכונת הגילוח בודקת בעצמה את צפיפות שיער הפנים שלכם ומכוונת את רמת העוצמה שלה באופן אוטומטי כדי לתת לכם גילוח נקי ואחיד במעבר אחד בלבד.

קנה עכשיו ב- Last Price

מכונות גילוח משתמשות בלהבים מסתובבים, או בלהבים שזזים קדימה ואחורה במהירות, כדי לחתוך את שערות הפנים שלכם כמה שיותר קרוב לעור. את הלהבים מקיפים מגנים ששומרים על העור שלכם ומונעים מהלהבים לפצוע אתכם. בנוסף, לרוב המגנים יש חריצים או חורים שתופסים את השיערות ומרימים אותן כלפי מעלה כדי שהלהבים יוכלו לחתוך אותן בצורה יעילה יותר. כל אחד מהראשים במכונת גילוח יכול לזוז באופן עצמאי כדי להתאים את עצמו למבנה הפנים שלכם, מה שנותן לכם גילוח עוד יותר קרוב ומדויק.

 

כמובן שיש את הגברים שאוהבים את הקלאסיקה של פעם ומעדיפים להעביר תער כל בוקר על פניהם והגברים המעודכנים בכלל לא מתלבטים לגבי סוג מכונת הגילוח כי הם מגדלים זקן, אופנתי אמנם אבל לא מתאים לכל אחד…

 

אם אתם מהזן של אלו שאוהבים ניידות ויכולים להתגלח בכל מקום ולא רק מול הכיור, כדאי שתרכשו לכם מכונת גילוח ניידת שתיתן מענה מושלם לצורך ואיתה תוכלו להפוך את עצמכם לחלקים בכל מקום. רק כמה סיבובים והפנים שלכם נטולות זיפים. אבל, לא לכולם מתאימה מכונת גילוח, מי מיכם שיש לו פנים עדינות ורגישות צריך להתאים מכונת גילוח ייעודית שלא תגרום לעור שלו להיות מגורה כמו בשימוש עם סכין גילוח. כל האחרים, יכולים להשתמש בסכין, קצף כמו פעם…

 

מאוד קל לתחזק מכונת גילוח ולנקות אותה, בדרך כלל המחיר שלה עומד על כמה מאות שקלים, כך שלא מדובר בהוצאה של אלפי שקלים. ועדיין, יש כמה פרמטרים שכדאי להתחשב בהם:

 

  • הקפידו לרכוש מכונת גילוח נטענת על מנת שתוכלו להשתמש בה גם במהלך מקלחת.
  • כדאי לבדוק מהו זמן הטענת המכונה כשיש עדיפות לסוללת ליתיום.
  • כמובן שכדאי לשים לב לגודל המכונה ונוחות השימוש שלה וגם התאמתה לפנים ולאזורים פחות נגישים.
  • אם יש לכם עור עדין שנוטה לאדמומיות כדאי לבדוק מכונה לגילוח רטוב. 
  • מכונת גילוח עם מערכת חיתוך גלילית (ראש גילוח אחד) היא עדינה וטובה יותר לעור רגיש לעומת שלושה ראשי גילוח

 

ברשימה שלנו תוכלו למצוא את מכונות הגילוח הכי טובות שיש בשוק, וכל אחת מהן יכולה לתת לכם חווית גילוח מעולה, ומראה חלק ונקי.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח הטובה ביותר מכל הבחינות: Braun סדרה 7 דגם 7075cc

מכונת גילוח Braun סדרה 7 (דגם 7075cc) היא כנראה הכלי השימושי ביותר בחדר האמבטיה של כל גבר. מכונת הגילוח בודקת בעצמה את צפיפות שיער הפנים שלכם ומכוונת את רמת העוצמה שלה באופן אוטומטי כדי לתת לכם גילוח נקי ואחיד במעבר אחד בלבד.

מכונת גילוח Braun סדרה 7 דגם 7075cc
מכונת גילוח Braun סדרה 7 דגם 7075cc

Braun סדרה 7 דגם 7075cc

4.5 15

מכונת גילוח Braun סדרה 7 יכולה "לקרוא" את צפיפות הזקן שלכם ולכוון באופן אוטומטי את העוצמה כדי לתת לכם חווית...

יתרונות

חלקים איכותיים

חסינה למים

מספקת גילוח מעולה וחלק במעבר אחד בלבד

מתאימה את עצמה למבנה הפנים והצוואר

חסרונות

אין

קנה עכשיו ב- Last Price

טכנולוגית Sonic ו-Autosense של Braun מאפשרת למכונה לקרוא את צפיפות הזקן שלכם ולכוון לפיה את רמת העוצמה שלה. גם לבחירה הקודמת שלנו של מכונת הגילוח הטובה ביותר, Braun סדרה 7 (דגם 7865cc), הייתה את אותה הטכנולוגיה, אבל הדגמים החדשים יותר של סדרה 7 טובים יותר מכמה סיבות משמעותיות. בהשוואה לגרסה הקודמת, שמכילה ראש גילוח גמיש שמסוגל לנוע לשמונה כיוונים שונים, דגם 7075cc החדש מכיל ראש גילוח גמיש במיוחד שמסוגל לנוע ב-360 מעלות ולהתאים את עצמו למבנה הפנים שלכם, מה שנותן לכם שליטה טובה יותר, ובסופו של דבר חווית גילוח טובה יותר.

 

ובנוסף, אהבתי את העיצוב החדש של הטרימר (קוצץ זקן). בגרסה הישנה הטרימר היה מחובר באופן קבוע לחזית המכשיר, אבל המיקום שלו היה לא נוח והיה קשה מאוד להשתמש בו באופן מדויק. כשהייתם מסתכלים על המראה, המכונה הייתה מסתירה את רוב הטרימר, ולא יכלתם לראות מה אתם עושים. למכונת גילוח סדרה 7 החדשה (דגם 7865cc) יש טרימר נשלף, ומכניסים אותו במקום ראש הגילוח. נכון שהוא לא מחובר למכשיר כל הזמן, אבל הרבה יותר קל להשתמש בו ולקבל תוצאות מדויקות כשהוא נמצא בראש המכשיר.

 

מכונת גילוח Braun סדרה 7 מגיעה עם תחנת ניקיון והטענה, חומר ניקוי, מברשת ניקוי, תיק טיולים, טרימר נשלף, ומספר מגנים. המכונה חסינה לגמרי למים, אז אתם אפילו יכולים לקחת אותה איתכם למקלחת, להשתמש בה עם או בלי קצף גילוח ומים, ולשטוף אותה בכיור ברגע שסיימתם.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח המשתלמת ביותר – Remington F5-5800

מכונות גילוח עשויות להיות יקרות, בייחוד אם מדובר במכונות עם ראש גילוח גלילי, אבל Remington מספקים באופן קבוע דגמים עם ביצועים טובים, במחיר הכי משתלם בשוק. מכונת גילוח Remington F5-5800 היא אחת מהמכונות היותר טובות שיש בשוק במחיר כל כך נמוך. ברור שיש לה כמה חסרונות, אבל היא עדיין מספקת איכות טובה במחיר נמוך משמעותית משאר המתחרות.

מכונת גילוח Remington F5-5800
מכונת גילוח Remington F5-5800

Remington F5-5800

4.5 15

יש למכונה בדיוק מספיק פיצ'רים שהופכים אותה לבחירה מצוינת ומשתלמת במיוחד.

יתרונות

זולה יחסית למכונות גילוח גליליות

קטנה ונוחה

כוללת טרימר נשלף לקיצוץ מדויק

הלהבים הגליליים זזים קדימה ואחורה ומתאימים את עצמם למבנה הפנים

חסרונות

לא מחזיקה הרבה מאוד זמן

לא עובדת עם ג'ל או קצף גילוח

יכול להיות שיהיו קצוות חדים אחרי שימוש רב

תזוזה מוגבלת לעומת מכונות אחרות

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
Comfort PF7500 F5
קנה עכשיו ב- Amazon

ל-F5-5800 יש ידית ארגונומית נוחה שמקלה על השימוש במכונה, וראש הגילוח שלה בדיוק בגודל המתאים להגיע לכל האזורים שלרוב קשה לגלח, לדוגמא מתחת לאף. חשוב לזכור שה-Remington F5-5800 לא מאפשרת גילוח רטוב, ואי אפשר להשתמש איתה בג'ל או קצף גילוח. הסוללה הנטענת של ה-Remington F5-5800 אמינה מאוד, ובידית המכונה יש מספר נורות LED שמסמנות את רמת הטעינה הנוכחית כדי שלא תיתקעו בטעות בלי טעינה.

 

הרבה מאוד אנשים אוהבים לקחת את ה-F5-5800 איתם לטיולים, או לשמור אותה במשרד למקרי חירום, כי היא כל כך קטנה וזולה. בנוסף, מאוד אהבתי את הטרימר (קוצץ זקן) הנשלף שמאפשר לקצוץ שפם או פאות בצורה מדויקת. נדיר שלמכונת גילוח זולה יש טרימר איכותי כל כך. מכיוון של-F5-5800 יש שני להבים גליליים, היא יכולה להתאים את עצמה למבנה הפנים שלכם בצורה מדויקת יותר ממכונות עם להב גלילי אחד בלבד.

 

ה-F5-5800 יכולה לעמוד בשימוש יומיומי בלי בעיה, ואם אתם מהאנשים שצריכים לגלח את הזקן שלהם פעמיים ביום, המכונה תיתן לכם גילוח חלק ונקי בכל פעם. בעיה אחת שחוזרת על עצמה אצל הרבה מאוד משתמשים היא שהלהבים הגליליים נשחקים אחרי כמה חודשי שימוש. כתוצאה מהשחיקה, יכול להיות שיהיו ללהבים של ה-F5-5800 קצוות חדים שיכולים לפצוע אתכם בזמן הגילוח.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח היוקרתית ביותר – Braun סדרה 9 דגם 9370cc

מכונת גילוח Braun סדרה 9 (דגם 9370cc) היא שדרוג גם למכונות מסדרה 7 וגם למכונות הישנות של Braun מסדרה 9, בעיקר בזכות הפיצ'רים החדשים והעיצוב. אני יודע שהמכונה הזאת לא זולה בכלל, אבל ה-9370cc שווה כל שקל.

מכונת גילוח Braun סדרה 9 דגם 9370cc
מכונת גילוח Braun סדרה 9 דגם 9370cc

Braun סדרה 9 דגם 9370cc

4.5 15

המכונה מכילה את הפיצ'רים החדשים ביותר בעולם כדי לתת לכם את חווית הגילוח הנוחה והטובה ביותר

יתרונות

ראש גילוח גמיש שיכול לנוע ל-10 כיוונים

5 אזורי גילוח שונים לגילוח חלק

טובה לקיצוץ סוגי שיער שונים

ראש גילוח גדול עושה את העבודה במהירות

חסרונות

יקרה

Series 9 9360cc
קנה עכשיו ב- Last Price

ראש הגילוח מורכב מ-5 חלקים נפרדים – שני להבי OptiFoil, להב שמסוגל להרים שערות שוכבות, להב לחיתוך מדויק, ומגן לעור. ביחד, מערכת הלהבים הזו מספקת גילוח חלק ונקי, בין אם השערות שלכם עומדות, שוכבות, או גדלות לכל הכיוונים. אם אף פעם לא התחברתם למכונות גילוח עם ראשים שנעים על ציר בעיקר כי הן לא התאימו למבנה הפנים שלכם, אתם יכולים לשכוח מהבעיה הזו עם ה-9370cc. Braun תכננו את ראש הגילוח כדי שיוכל לנוע ל-10 כיוונים שונים ולהגיע לכל מקום שתרצו.

 

עם 20% יותר סוללה מהדגם הקודם, המכונה נותנת שעה שלמה של גילוח עם טעינה אחת בלבד. אם בכל מקרה הסוללה נגמרה לכם באמצע הגילוח, תוכלו לקבל מספיק סוללה לגילוח מלא תוך 5 דקות בטעינה מהירה. היתרון האחרון שיש ל-9370cc על המכונות שקדמו לה, הוא שיש לה את ראשי הגילוח הגדולים ביותר שקיימים בשוק, ובזכותם אפשר לסיים להתגלח קצת יותר מהר מאשר עם כל מכונת גילוח אחרת. מכונת הגילוח הזו תעבוד גם במצב יבש וגם במצב רטוב, ואפילו אפשר להשתמש בה עם ג'ל או קצף גילוח.

 

השתמשתי בעבר בדגם הישן (סדרה 9 דגם 9290cc), ואני חושב שהחידושים הקטנים והמשמעותיים שציינתי לגמרי שווים את המחיר. אין ספק שמכונת גילוח Braun סדרה 9 דגם 9370cc יקרה מאוד יחסית לכל המתחרות, אבל אם אתם מחפשים מכונה יוקרתית באמת, זו האחת.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח הטובה ביותר לעור רגיש – Philips Norelco 9300

Philips עבדו קשה מאוד כדי לתכנן ולעצב את מכונת גילוח פיליפס דגם Norelco 9300, והמכונה מכילה מערכת גילוח מיוחדת במינה שמספקת גילוח חלק, נקי ומדויק יותר ב-30% מהמכונות שקדמו לה.

מכונת גילוח Philips Norelco 9300
מכונת גילוח Philips Norelco 9300

Philips Norelco 9300

4.5 15

מדובר באחת המכונות המתקדמות ביותר ש-Philips הוציאו אי פעם, והיא מספקת חווית גילוח יוצאת מהכלל

יתרונות

עובדת במצב יבש או רטוב

ראש גילוח גמיש שיכול לנוע ל-8 כיוונים

מערכת SmartClean מקלה על תחזוקת המכונה

חסרונות

יקרה

ראש הגילוח מתפרק בקלות

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

מכונת גילוח פיליפס זו משתמשת בטכנולוגיית AquaTec כדי לספק גילוח נוח ונעים במצב יבש, וגילוח מרענן במיוחד במצב רטוב. אפשר להתגלח איתה עם ג'ל או קצף גילוח בלי בעיה בכלל. ל-Norelco 9300 יש שלושה ראשי גילוח נפרדים עם להבים מסתובבים, וכל אחד מהם מסוגל לנוע באופן עצמאי ל-8 כיוונים שונים. המכונה מסוגלת להתאים את עצמה לכל מבנה פנים, ומערכת הלהבים המתקדמת שלה לא תפספס אף שערה כדי לתת לכם מראה חלק ונקי במיוחד.

 

ה-Norelco 9300 מאפשרת למשתמשים לבחור בין 3 מהירויות גילוח שונות כדי לתת לכל אחד את החוויה הטובה ביותר עבורו: נמוכה – בשביל גילוח עדין לבעלי עור רגיש, רגילה – בשביל גילוח יסודי יום-יומי, וגבוהה – בשביל להתגלח בזריזות ולחסוך זמן. בעיה שחוזרת על עצמה אצל חלק מהמשתמשים היא שמגני הלהבים בראש הגילוח מתפרקים בקלות, והלהבים עשויים לקפוץ החוצה מהמקום. לחבר אותם מחדש הוא תהליך ארוך, עדין, ויותר מדי מסובך.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח הטובה ביותר לגילוח מהיר – Panasonic ES-LV65-S Arc5

מכונת גילוח Panasonic Arc5 הייתה בעבר אחת מהמכונות גילוח הטובות והמתקדמות ביותר בשוק, אבל המתחרות שלה השיגו אותה מבחינת פיצ'רים ו-Panasonic נשארה מעט מאחור. המכונה מספקת גילוח חלק, נקי ונעים, וקל מאוד להשתמש בה.

מכונת גילוח Panasonic ES-LV65-S Arc5
מכונת גילוח Panasonic ES-LV65-S Arc5

Panasonic ES-LV65-S Arc5

4 15

הגרסה החדשה של ה-Arc5 אולי לא מהפכנית, אך עדיין מדובר במכונה שמספקת גילוח מצוין.

יתרונות

מתאימה לסוגי שיער שונים

בעלת מנוע חזק במיוחד

עובדת גם במצב יבש וגם במצב רטוב

חסרונות

עיצוב דומה למכונות אחרות בשוק

ראש הגילוח מתקשה לתפוס שערות קטנות

כולל משלוח ותחנת טעינה
קנה עכשיו ב- Amazon

ראש הגילוח הגמיש של ה-Arc5 יכול לנוע לכל הכיוונים ולהתאים את עצמו למבנה הפנים שלכם כדי להגיע לכל האזורים שלרוב קשה מאוד לגלח. עם 5 להבים גליליים מדויקים וחדים במיוחד, ומנוע עוצמתי שמזיז אותם במהירות אדירה, המכונה מספקת גילוח חלק ונקי במינימום זמן. מכיוון שראש הגילוח של ה-Arc5 גדול במיוחד, הוא לא מצליח לתפוס באופן עקבי שערות קטנות. מסיבה זו, יכול להיות שה-Arc5 היא לא הבחירה הכי טוב בשבילכם אם יש לכם שיער פנים דק, או אם אתם רוצים לקבל גילוח כמה שיותר נקי וקרוב.

 

הסוללה של ה-Arc5 מספיקה ל-40 דקות גילוח, והמכונה מגיעה עם תיק טיולים שנוח מאוד לקחת לכל נסיעה, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת אם אתם מחפשים מכונה שיכולה לספק חווית גילוח טובה מאוד במעט מאוד זמן.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח החדשנית ביותר – Philips Norelco SP9820/12

Philips השיקו את הדגם היוקרתי SP9820 בסדרה 9000 בשנת 2018 עם עיצוב יוצא דופן וראשי גילוח חדשים ומהפכניים. המכונה מקרינה יוקרה עם גוף מכונה שעשוי אלומיניום מבריק, ו-Philips טוענים שזו המכונה עם הביצועים הטובים ביותר שהם אי פעם הוציאו.

מכונת גילוח Philips Norelco SP9820/12
מכונת גילוח Philips Norelco SP9820/12

Philips Norelco SP9820/12

4.5 15

המכונה נראית ומרגישה כמו יצירת מופת, והיא מספקת גילוח חלק, נקי, וקרוב יותר מאי פעם בזכות מערכת הלהבים המהפכנית שלה

יתרונות

נוחה מאוד לשימוש

ביצועים מעולים על כל סוגי השיער

תצוגת מסך LED

עובדת גם במצב יבש וגם במצב רטוב

חסרונות

יקרה

לוקח יחסית הרבה זמן לקבל גילוח יסודי

SP9820/87.כולל משלוח
קנה עכשיו ב- Amazon

תצוגת ה-LED הייחודית ל-SP9820 מאפשרת למשתמשים לראות את מצב הסוללה של המכונה בכל רגע ולבחור בין 3 אפשרויות מהירות (נמוכה לעור רגיש, רגילה לגילוח יסודי, ומהירה כדי לחסוך בזמן) בקלות וביעילות. החידוש המשמעותי ביותר ש-Philips כללו ב-SP9820 הוא ראש הגילוח החדש של המכונה. הלהבים החדשים של ה-SP9820 לא נמצאים באף מכונה אחרת של Philips, ואני חייב לומר שהופתעתי מכמה שנהניתי להתגלח עם המכונה הזו. חווית הגילוח הייתה נוחה ונעימה מאוד, והתוצאה הייתה נקייה וחלקה יותר משקיבלתי עם כל מכונת גילוח סיבובית אחרת.

 

ה-SP9820 עובדת גם במצב יבש וגם במצב רטוב, אז אתם יכולים להיכנס איתה למקלחת בלי בעיה, ואפילו להשתמש בה עם ג'ל או קצף גילוח.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח הטובה ביותר לטיולים – Braun סדרה 3 דגם 3040S

במבט ראשון אפשר לחשוב שמדובר במכונת גילוח פשוטה ולא הרבה יותר מזה, אבל מכונת גילוח Braun סדרה 3 דגם 3040S היא מכונה איכותית ועוצמתית שמספקת גילוח טוב מאוד בהתחשב במחיר שלה.

Braun סדרה 3 3040S

4.5 15

היא אולי לא המכונה החזקה ביותר בשוק, אבל יחסית למתחרות היקרות ממנה בהרבה היא נוחה לשימוש, מחזיקה לאורך זמן, ומספקת...

יתרונות

זולה

נוחה במיוחד

עובדת גם במצב יבש וגם במצב רטוב

חלקים איכותיים שנשמרים לאורך זמן

חסרונות

מתקשה לחתוך שערות יחסית ארוכות

מרעישה

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

ראש הגילוח של ה-3040S מורכב מ-2 להבים גליליים וקוצץ שערות באורך קצר עד בינוני שנמצא ביניהם. כל להב מסוגל לנוע בנפרד, והמכונה יכולה להתאים את עצמה למבנה הפנים שלכם כדי להגיע למקומות שבדרך כלל קשה לגלח. בנוסף, למכונה יש טרימר (קוצץ זקן) מובנה שמאפשר לקצוץ בצורה מדויקת את השפם והפאות. ה-3040S עושה קצת יותר רעש ממכונות גילוח אחרות שבדקתי, אבל הגילוח שקיבלתי ממנה היה חלק ונעים, אז בסך הכל אני מאוד מרוצה מהביצועים שלה.

 

פיצ'ר שלרוב לא קיים במכונות גילוח במחיר של ה-3040S הוא העובדה שאפשר להשתמש בה גם במצב יבש וגם במצב רטוב. המכונה אלחוטית לגמרי, והסוללה העוצמתית שלה מחזיקה עד 45 דקות עם טעינה אחת, אז אתם יכולים להתגלח איתה במקלחת בלי בעיה בכלל ולהנות מחווית גילוח מרענת.

לוגו של הסקירה

מכונת הגילוח המדויקת ביותר - Philips S3333/54

כל אחד רוצה מכונת גילוח שתתאים בדיוק לתווי פניו ולעיצוב המדויק שלו, והמכונה הזו של חברת Philips המוכרת והאהובה תעשה בשבילכם את העבודה. בעזרת הראש המתכוונן שלה בעל חמשת צירי הגמישות תוכלו לעצב את הזקן והשפם שלכם בדיוק כפי שתרצו לפי מבנה הפנים האישי שלכם. 

Philips S3333/54

4.5 15

מכונה מתכווננת ומדויקת שתביא לתוצאות הטובות ביותר

יתרונות

מחיר נוח

עמידה למים

ראש מתכוונן בעל חמישה כיוונים

טרימר כלול

טעינה מהירה

קל לשטיפה ולניקוי

כולל נרתיק לנסיעות

עיצוב חדשני

חסרונות

טרימר מקובע למכשיר עצמו

המכונה לא יכולה לעבוד בזמן טעינה

קנה עכשיו ב- Last Price

המכונה מצוידת בחמישה ראשים, שכל אחד מתכוונן בצירים שונים, העוקבים בצורה אופטימלית אחר תווי הפנים שלך ויעזרו לך להגיע לרמת הגימור והגילוח המדויקת ביותר. המכונה תעקוב אחרי תווי הפנים והצוואר בצורה אופטימלית ותוודא שלא פספסתם שום חלק. תוכלו להתגלח כשהעור יבש או רטוב, עם קצף גילוח או עם ג'ל גילוח- מה שנוח לכם נוח גם למכונה המעולה הזו. בנוסף, במכונת הגילוח קיימת מערכת  ComfortCut שמסייעת להגן על עור הפנים שלכם מפני שריטות וחתכים לא רצויים.

 

תכונה נהדרת נוספת של מכונה זו היא מהירות הטעינה שלה. בתוך שעה של טעינה תוכלו ליהנות מזמן שימוש רב במיוחד שיכול להספיק לכ-17 פעמים של גילוח! הטעינה המהירה מאפשרת לכם לטעון פעם אחת ולהשתמש פעמים רבות. במידה ואתם רוצים להשתמש במכונה לגילוח חד-פעמי, טעינה של כחמש דקות תספיק לכם לחלוטין. מחוון הסוללה שנמצא על גבי המכונה יראה לכם בדיוק כמה סוללה נשארה לכם ומתי הגיע הזמן להטעין אותה פעם נוספת.

 

המכונה מגיעה עם טרימר נשלף כדי שתוכלו לעצב את פאות הלחיים ואת השפם שלכם בקלות וביעילות. ידית הגומי העמידה של המכונה תוודא שהמכונה לא תחליק או תעשה תנועות לא רצויות גם אם אתם משתמשים בכמות גדולה של מים במהלך הגילוח. בנוסף, ניקוי המכונה גם הוא פשוט ביותר. ישנו כפתור ייעודי הפותח את המכונה ותוכלו לנקות את המכונה תוך שטיפה קלה במים מהברז הביתי שלכם. פעולה קלה זו תחסוך לכם זמן רב ותביא לניקיון של המכונה במספר דקות.

 

 

 

איך הרכבנו את רשימת מכונות הגילוח המומלצות?

יש לא מעט פרמטרים אשר אמורים להשפיע על בחירת מכונת גילוח ובין היתר: מבנה המכונה, מספר ראשים, נוחות השימוש, עמידות במים, מקור המתח, מחיר, תכונות ואחריות. 

לקחנו בחשבון גם את הדרישות והצרכים המשתנים מאותה מכונת גילוח וכמובן, גם את גובה התקציב אשר יוקצה למטרה ובהתבסס על כל אלו הרכבנו את הרשימה.

בדקנו מפרטים של עשרות מכונות גילוח, אספנו חוות דעת והמלצות, שקללנו את כל הפרטים והמידע וכך למעשה הרכבנו את הרשימה. 

סיכום

אז מה עדיף? מכונות גילוח עם להבים גליליים או סיבוביים?

הבחירה העיקרית שתעמוד בפניכם עם מכונות גילוח היא איזה עיצוב אתם רוצים. יש אנשים שאוהבים מכונות גילוח עם להבים גליליים (כמו ה- Braunסדרה 7 דגם 7075cc), בזמן שאחרים מעדיפים להבים סיבוביים (כמו ה-Philips Norelco 9300).

 

להבים גליליים: למכונות גילוח עם להבים גלילייים יש להבים שזזים קדימה ואחורה במהירות רבה. הלהבים מכוסים חלקית במגנים שמרימים שערות כלפי מעלה ומאפשרים ללהבים לחתוך אותן בקלות, בלי לפצוע את העור. למכונת גילוח עם להבים גליליים לרוב יהיו מספר להבים נפרדים שיכולים לזוז באופן עצמאי כדי להתאים את עצמם למבנה הפנים שלכם. מצד שני, מכיוון שלראש גילוח גלילי יש צורה מלבנית, יכול להיות שהוא לא יתאים למבנה הפנים שלכם בצורה טובה כמו מכונת גילוח עם להבים סיבוביים.

 

להבים סיבוביים: למכונות גילוח מסוג זה יש להבים שטוחים שמסתובבים במהירות. מגן עם חריצים שיושב על גבי הלהבים שומר על העור שלכם מהלהבים, ובאותו הזמן מרים שערות כלפי מעלה כדי לאפשר ללהבים לחתוך אותן בקלות. הראשים יכולים לזוז כמעט לכל כיוון, ומספקים גילוח חלק במיוחד מכיוון שהם נצמדים למבנה הפנים שלכם. מצד שני, הרבה יותר קשה לנקות ראשים סיבוביים לאחר הגילוח מאשר ראשים גליליים.

 

לכל סוג יש יתרונות וחסרונות, אבל בסופו של דבר ההבדל העיקרי הוא בעיצוב. בבדיקות שלי שמתי לב שמכונות עם להבים גליליים לרוב נותנות גילוח חלק וקרוב יותר, ובגלל זה לפעמים הן פוצעות את העור, בעוד שמכונות עם להבים סיבוביים נותנות גילוח עדין יותר, מה שמתאים מאוד לאנשים עם עור רגיש שנפצע בקלות.

שאלות ותשובות על מכונות גילוח מומלצות מעודכן 2024

מה לבדוק לפני שקונים מכונת גילוח?

יש מספר דברים שכדאי לבדוק, ביניהם זמן העבודה, האם צריך להטעין או סוללות, האם היא עובדת גם על יבש וגם על רטוב, האם לעור פנים רגיש, האם קלה ונוחה ועוד

מה עדיף? מכונת גילוח עם להבים גליליים או סיבוביים?

מכונת גילוח עם להבים גליליים היא עם מספר להבים נפרדים שיכולים לזוז באופן עצמאי כדי להתאים את עצמם למבנה הפנים שלכם, אך היא לא מתאימה בהכרח לכל סוג פנים

מכונת גילוח עם להבים סיבוביים מספקת גילוח חלק במיוחד כיוון שהיא נצמדת למבנה הפנים שלכם, אבל קשה יותר לנקות אותה

איזו טכנולוגיה חדשנית קיימת בתחום מכונות הגילוח?

הטכנולוגיה משתנה ומתפתחת כל הזמן, אחת מהמכונות שסקרנו היא בודקת בעצמה את צפיפות שיער הפנים  ומכוונת את רמת העוצמה שלה באופן אוטומטי!

כמה עולה מכונת גילוח טובה?

טווח המחירים של מכונות גילוח הוא רחב ונע בין 160 ש"ח ועד למעלה מאלף ש"ח, הכל בהתאם ליכולות המכונה ולמידת החדשנות שבה