מברשת שיניים חשמלית: 5 מברשות שיניים מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

על חשיבות צחצוח השיניים תשאלו את רופא השיניים שלכם – אבל לבחור מברשת שיניים חשמלית חשוב לא פחות. ברשימה שלנו תמצאו את מברשות השיניים הטובות ביותר

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

1320 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מברשות שיניים חשמליות מומלצות

כשמדובר בהיגיינת הפה שלנו, אנחנו רוצים לדאוג לעתיד מצב השיניים והחניכיים ולא רק להווה. רופאי שיניים בארץ ובעולם ממליצים על מעבר ממברשת שיניים ידנית למברשת שיניים חשמלית כדי להבטיח ניקיון יסודי ונכון של הפה ולהוריד את רובד הפלאק שנוצר מסביב לשן. קיימות בשוק טכנולוגיות שונות ורבות והצחצוח במברשת שיניים חשמלית הוא פשוט קל ואפקטיבי הרבה יותר.

נכתב ע״י

יעל כפיר

כותב: יעל כפיר

אחרי עשור שלם באתר למטייל בו כתבתי, טיילתי וחקרתי עולמות חדשים, התפניתי לטעום דברים אחרים ולהשתמש בידע הרב שצברתי באזורים חדשים ומרתקים

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הכי מומלצת

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי יוקרתית

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי רגישה

על פי איגוד רופאי השיניים האמריקאי, מברשות שיניים ידניות וחשמליות יעילות שתיהן בהסרת הפלאק מהשן אם משתמשים בהן נכון. הבעיה נעוצה בדיוק שם, בשימוש הנכון. על פי ההנחיות יש לצחצח את השיניים שתי דקות, אך אנשים רבים אינם עושים זאת, הם לא מצחצחים סביב כל מערך השיניים וקו החניכיים, ואינם מצחצחים בעדינות אלא בחוזקה במהירות. וכאן נכנסות מברשות השיניים החשמליות.

 

מברשת שיניים חשמלית יכולה להגיע לעשרות אלפי סיבובים בדקה, לעומת 300 סיבובים בדקה בצחצוח ידני, היא מסירה יותר שכבת פלאק ממברשת ידנית, יש לה טיימר או סמן כלשהו שמצביע על זמן הצחצוח, היא מפחיתה את הסיכוי לדלקות חניכיים והיא תהיה נוחה הרבה יותר למי שסובל מבעיות פרקים או חולשות בידיים.

 

בריאות השיניים שלכם היא דבר חשוב ביותר והיא דורשת תחזוקה כל החיים. לכן, הכנו לכם רשימה של מברשות השיניים החשמליות המומלצות והנמכרות ביותר שקיימות בשוק כיום ומתאימות למרבית האנשים. אם אתם מחפשים מברשת שיניים חשמלית לילדים, תוכלו להיעזר בסקירה המיוחדת שהכנו לכם למברשות השיניים החשמליות המומלצות במיוחד לילדים. אז חייכו חיוך גדול ובחרו את מברשת השיניים החשמלית שלכם. לשיניים בריאות יותר, נקיות יותר ולבנות יותר.

לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית המומלצת ביותר למתחילים: ORAL-B Pro 1000

למרות שמדובר במברשת השיניים החשמלית הבסיסית ביותר של  Oral-B, היא הפכה לאחת הדגמים הפופולאריים ביותר של המותג. היא משלבת ביצועים טובים עם מחיר שווה לכל כיס ובכך הפכה להיות המשתלמת ביותר.

ORAL-B Pro 1000

4.5 15

מברשת שיניים מסתובבת. זולה, נוחה ובסיסית ביותר ועדיין עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יתרונות

זולה, סוללה מחזיקה לאורך זמן, ניקוי שיניים עמוק ויסודי קלה, עמידה ראשי מברשת להחלפה זולים.

חסרונות

רועשת, ראש המברשת גדול, אין כיסוי למברשת, מהירות צחצוח אחת.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

Oral-B Pro 1000 היא מברשת השיניים הנמכרת ביותר באמאזון. יש לה את כל היתרונות של מברשת שיניים חשמלית. למרות שהיא מברשת שיניים חשמלית די בסיסית היא, היא מגיע עם מפרט לא רע בכלל.

 

ראש מסתובב המוטה בזווית של 16 מעלות להסרת פלאק שמגיע לעומק השן ומסביב לה, חיישן לחץ שימנע מכם לצחצח חזק מדי, טיימר של שתי דקות והתראה כל 30 שניות שתזכיר לכם להמשיך לרבע הבא של הפה – כדי להבטיח שהשיניים שלכם נקיות ובריאות ושלא פספסתם שום חלק בפה כל זה, במחיר נמוך מהרבה מברשות אחרות תחת אותה הקטגוריה. אמנם היא מגיע עם מצב צחצוח אחד בלבד, אך אתם יכולים להשתמש בה עם ראשי מברשת שיניים חלופיים של Oral-B, כולל אפשרויות הלבנה או כאלה עם סיבים רכים לשיניים וחניכיים רגישות.

 

  • מפרט: *נטענת, *מגיע עם מברשת ראש עגולה,*  טיימר מובנה ל-2 דקות, * חיישן לחץ, *מצב צחצוח 1, * מהירות צחצוח 1, * מגיע בצבעים שחור לבן/ לבן כחול.
  • גובה: 25.4 ס"מ
  • משקל: 344 גרם
לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית היוקרתית ביותר: PHILIPS SONICARE DiamondClean Smart

רבים מכתירים אותה כמברשת השיניים המושלמת והיא אכן נחשבת לאחת ממברשות השיניים החשמליות הטובות ביותר כיום בשוק.

PHILIPS SONICARE DiamondClean Smart

4.5 15

חזקה יוקרתית ומגיע עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לשיפור תוצאות הצחצוח.

יתרונות

מצבי ניקוי מרובים, טייימר מובנה, חיישן לחץ, חיי סוללה ארוכים

חסרונות

יקרה, אין אחסון לראשי המברשת, לא מגיע עם מעמד לסלולר למרות שהיא מותאמת לשימוש עם אפליקציה.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

סדרת מברשות השיניים החשמליות של PHILIPS SONICARE  תמיד היו באיכות הגבוהה ביותר  וה- DiamondClean שלהם ממשכה באותה מגמה. ידית האחיזה המעודנת והמסוגננת נוחה ביד ואפשר להשיג אותה בחמש אפשרויות צבע: לבן, שחור, ורוד, ורד זהב או אמטיסט (גוון סגול). הידית חלקה למגע ואין אורות, סמלים או כפתורים על הידית. כפתור ההפעלה והכיבוי בגול מושלם. ואין סיכוי שתלחצו עליו בטעות ותכבו את המברשת באמצע הצחצוח.

 

מתחת ללחצי ההפעלה תמצאו את שמות מצבי הניקוי ותראו אותם רק כשאר המברשת דולקת. יש לה הגדרות שונות כמו מצב ניקיון ומצב ניקיון עמוק+(Deep Clean +), מצבי הניקוי השונים נמשכים אורך זמן שונה ומספקים תדרי קול  ותזוזת מברשת שונים לשיניים בכדי לספק ניקיון שונה ולפי הצורך. ה- DiamondClean יכול למעשה לספק עד 62,000 תנועות מברשת בדקה. בנוסף ראשי מברשות שמיועדות לטיפולים ספציפיים כמו שליטה על שכבת הפלאק או טיפול בחניכיים. בנוסף יש לה את אפליקציית Sonicare שתדריך אתכם במהלך הצחצוח ותתריע לכם בזמן אמת על כל נקודה שפספסתם בצחצוח.

 

מפרט: מברשת שיניים קולית, 5 מצבי ניקוי שונים ( 4 אם זו סדרה 9300), 3 מצבי מהירות , קישורית Bluetooth, חיישן לחץ, מערכת זיהוי ראש המברשת, סוללה נטענת מובנית, טיימר 2 דקות, תזכור כל 30 שניות, כיבוי אוטומטי.

לוגו של הסקירה

מברשת שיניים חשמלית לשיניים רגישות במיוחד: Oral-B Genius 8000

מברשת שיניים חשמלית מבית Oral-B בעלת יכולת טובה מאוד שעושה עבודה מעולה בניקוי השיניים, ומגיע עם תוספות שנותנות לה ערך מוסף

Oral-B Genius 8000

4.5 15

מסתובבת מצד לצד ובטכנולוגיית פולסים, היא תדאג שלא תפספסו שום פינה בפה, ותגרום לכם לשמור על היגיינת פה בריאה לאורך...

יתרונות

5 מצבי ניקיון, חיישן לחץ, קישורית Bluetooth מעקב על איכות בצחצוח בזמן אמת.

חסרונות

יש רק 4 אייקונים למצבי הניקיון למרות שיש 5 מצבים, מחזיק לנייד מגושם מעט

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- KSP
Genius Smart
קנה עכשיו ב- Last Price

ה- Oral-B Genius 8000 הוא הדגם החדש ביותר של Oral-B בשוק, והוא כולל את הטכנולוגיה החדשנית ביותר שלהם עד כה. היא משתמשת ב- Bluetooth כדי להתחבר לטלפון החכם שלכם וכך תוכלו לעקוב אחרי בריאות הפה, ותדעו איפה להשתפר. היא משתמשת בחיישנים כדי להבטיח שלא תחמיצו אזורים בפה, ובמקביל היא מבטיחה שלא תפגעו בחניכיים שלכם. בזמן הצחצוח  תוכל לראות דרך המסך של הטלפון החכם שלכם באילו אזורים נגעתם, ואילו לא, כדי להבטיח ניקוי יסודי.

 

מערכת זיהוי המיקום המשופרת של מברשת השיניים החשמלית Oral-B Genius 8000 מאפשרת לכם לראות את האזור שאתם מצחצחים ומנחה אתכם כיצד להתאים את תנועת הצחצוח שלכם ולהבטיח כיסוי מלא של  כל שן. המערכת מגיע עם טיימר מובנה על המברשת שיתריע לכם כאשר יחלפו 2 דקות הצחצוח. מחוון ה-SmartRing 360  היא הנורית של  חיישן הלחץ שמשתמש בפנסי LED ויאותת לכם, באחד מתוך 12 הצבעים שתבחרו, אם אתם מפעילים לחץ מסיבי מידי על השן והחניכיים.

 

5 מצבי ניקיון השן נועדו להבטיח שכל אחד יקבל את רמת הניקיון המתאימה לו. המצבים כוללים ניקוי יומיומי, טיפול בחניכיים, שיניים רגישות, הלבנה, ניקוי לשון ניקיון עמוק. ראש המברשת החדשני המעוגל מעוצב בצורה כזו שהוא יתאים בצורה מושלמת לכל שן ויקיף אותה במלואה כדי שלא תפספסו שום חלק שלה. זווית הראש ב -16 מעלות עוזרת להגיע לעומק השן והשימוש בטכנולוגיית הסיבוב מצד לצד והפולסים ביחד, מבטיחה ניקיון יסודי ועוזרת לפרק טוב יותר את רובד הפלאק על השן. המברשת מגיעה עם סוללת ליתיום נטענת שמחזיקה עד 12 ימים. ידית המברשת מציגה את מד הסוללה כך שקל יותר לדעת האם צריך להטעין את המברשת.

 

מפרט: מברשת שיניים מסתובבת מצד לצד וטכנולוגיית פולסים, 5 מצבי ניקוי שונים, קישורית Bluetooth, חיישן לחץ, סוללה נטענת מובנית, טיימר 2 דקות, 3 ראשים מתחלפים, עמדת טעינה, מחזיק לסמארטפון, תיק נשיאה.

לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית שקיבלה מקום טוב באמצע: Oral-B Professional Care 3000

המברשת פועלת לפי טכנולוגיה תלת מימדית המשלבת 3 פעולות של תנועה סיבובית, פולסים ורטט. למברשת שלושה מצבי פעילות בשלוש מהירויות שונות עבור צחצוח השיניים: צחצוח רגיל-מהירות גבוהה, צחצוח לאזורים עדינים ורגישים- מהירות נמוכה, פוליש- מהירות איטית.

Oral-B Professional Care 3000

4.5 15

יעילה במיוחד בהסרת רובד הפלאק של השיניים, עם טכנולוגיה ייחודית ועושה עבודה מעולה.

יתרונות

מומלץ מאוד בקרב רופאי השיניים, מנקה יסודית את השיניים, מחיר הוגן

חסרונות

רועש מידי, זמן טעינה ארוך מאוד

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
Professional Care 800
קנה עכשיו ב- Last Price
Pro 800 SENSI
קנה עכשיו ב- KSP

מברשת השיניים החשמלית Oral-B 3000 קיימת כבר שנים בשוק ולכן הצליחה לבנות מוניטין טוב ולהפוך למותג מוביל. טכנולוגיית הניקוי שלהם מציעה את חווית ניקוי השיניים הטובה ביותר, ויש עוד. טכנולוגיית הסיבוב מצד לצד שלהם (Rotation oscillation) רשומה כפטנט והיא מיועדת לניקוי עמוק ומלא של כל אזורי השן, במיוחד לאזורים שקשה להגיע אליהם בצחצוח רגיל. הטכנולוגיה הזו נלחמת בשכבת הפלאק ומקטינה את הצטברות הפלאק סביב קו השיניים והחניכיים והמהווה את הבסיס לבריאות הפה. 

 

למברשת טיימר מובנה אשר מסייע לכם, באמצעות  רטט, לצחצח את זמן הצחצוח המומלץ של 2 דקות וכמו כן גם מזכיר לכם לעבור בין רביעי הפה השונים. המברשת מצויידת בחיישן לחץ חזותי אשר נדלק כאשר מצחצחים חזק מידי כדי למנוע מכם לפגוע בחניכיים. חברת Oral-B מבטיחה למשתמשים שיפור ניכר בבריאות השיניים שלהם תוך 30 יום מהשימוש

 

מפרט: מברשת שיניים מסתובבת מצד לצד וטכנולוגיית פולסים, 3 מצבי ניקוי שונים, מגיעה בשני דגמים עם או בלי קישורית Bluetooth, חיישן לחץ, סוללה נטענת מובנית, טיימר, עמדת טעינה.

לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית המומלצת ביותר בטכנולוגיית גלי קול: Colgate ProClinical A1500

מברשת השיניים הזו אולי מסובכת מעט אך השימוש בגלי קול הופכים את פעולת ניקוי השן ליעילה הרבה יותר. אם אתם סובלים מרובד פלאק גדול, בהחלט כדאי לקחת אותה בחשבון.

Colgate ProClinical A1500

4.5 15

עיצוב חכם, צוואר המברשת המונח בזווית משופעת ומאפשר להגיע אל כל האזורים הלא נגישים ופעולת גלי הקול הופכים אותה למומלצת...

יתרונות

מברשת שיניים חשמלית באיכות מעולה,

חסרונות

רועשת ורוטטת מאוד

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

השימוש ב- ProClinical A1500 רועש ומזכיר  קצת את הרעשים הפחות נעימים אצל רופא השיניים, בין אם היא נמצאת על מצב "אוטומטי" או "אופטימלי" ואפילו גרוע יותר אם היא על מצב של "ניקוי-עמוק". עם כל זאת, אנחנו ממליצים עליה כי היא בהחלט משאירה שיניים נקיות. ה- Colgate ProClinical A1500 משנה את מהירות התנועה שלה והיא תלויה בדרך בה אתם אוחזים. היא תנוע מהר יותר כאשר אתם מצחצחים לאורך הקו החיצוני של השיניים והיא תהיה איטית יותר כשהיא בצורה אופקית כנגד קו החניכיים כשהיא על מצב "אופטימלי" היא נעה תמיד במהירות קבועה.

 

העיצוב החכם, הארגונומי וקל המשקל, בשילוב עם טכנולוגיית הניקוי המתקדמת, הופכים את ה- Colgate ProClinical A1500 למברשת שיניים מיוחדת המאפשרת ניקוי טוב של השן. היתרון הגדול של הדגם הזה של קולגייט הוא גל הקול (SONIC) המבצע את פעולת ההברשה במהירות של עד 32,500 הברשות לדקה-ומפחית ביעילות רבה את הפלאק לאורך קו החניכיים. היא כוללת 3 מצבים לבחירה: אוטומטי, ידני מיטבי וידני ניקוי עמוק וכן 3 מצבי מהירות שונים. יש לה תצוגת לד (LED) ברורה, וטיימר של שתי דקות. הסוללה תחזיק בערך שבוע בין טעינות. כמו ברוב מברשות השיניים החשמליות המתקדמות ביותר, הטעינה לא מהירה במיוחד, ולוקח יום שלם כדי להגיע לטעינה מלאה.

 

מפרט: מברשת שיניים קולית עם תנועות מצד לצד ( sonic side to side), 3 מצבי ניקוי שונים, 3 ממצבי מהירות, מגיעה עם שני ראשים להחלפה, , טיימר. סוללה נטענת.

לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית המשתלמת ביותר: Colgate ProClinical C200

במחיר שווה לכל כיס ובטכנולוגיית גלי הקול שעוזרת להוריד יותר שכבת פלאק מהשן, ה- Colgate ProClinical C200 היא המשתלמת ביותר מבחינת עלות מול תועלת .

Colgate ProClinical C200

4.5 15

טכנולוגיית גלי קול מתקדמת, טיימר מובנה של 2 דקות ומחוון מרווח זמן של 30 שניות.

יתרונות

דקה, קלה ונוחה לאחיזה, נוחה לתפעול ולתמרון סביב השן, תוצאות צחצוח טובות מאוד

חסרונות

מיקום כפתור כיבוי/הפעלה בעייתי , לא יציבה לגמרי במעגן הטעינה

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Colgate ProClinical C200 הוא מברשת שיניים חשמלית קולית עם טיימר של שתי דקות ומחוון מרווח של 30 שניות. מברשת השיניים החשמלית הזו נוחה וטובה בניקוי השיניים אבל צריך לשים לב לכפתור הכיבוי. קל מאוד  לכבות אותה בטעות והטעינה שלה מעט קשה. מברשת השיניים החשמלית Colgate Pro Clinical C200 משתמשת בפעולת הניקוי בגלי קול (Sonic Wave) ייחודיים על מנת לספק הסרת פלאק פי 5 יותר לאורך קו החניכיים, ומספקת ניקיון מעולה לשיניים וחניכיים.

 

התנודות הקוליות מנקות בתדירות של 25,000 פעולות הברשה בדקה. תנועות ניקוי ייחודיות המשלבות תנועה מלמעלה למטה ותנועה מצד לצד בכל תנועה של הברשה. מבנה ארגונומי, ידית מצופה בחומר מונע החלקה, מבנה אלגנטי, דק וקל משקל. ראש נוסף לפעולת ניקיון משולשת עם זיפים בגבהים מרובים המיועדים לניקוי עמוק רב כיווני. מברשת שיניים חשמלית עם טכנולוגיה מתקדמת, המעניקה תוצאה של ניקוי יעיל ויסודי ושיפור משמעותי בבריאות החניכיים.

 

מפרט: מברשת שיניים בטכנולוגיית גלי קול (Sonic Wave), טיימר מובנה, סוללה נטענת, מגיעה בשני צבעים לבחירה: לבן/ כסוף. משקל: 748 גרם. 

לוגו של הסקירה

מברשת השיניים החשמלית החדשנית והמעוצבת ביותר:Oclean X

יש אנשים שעבורם הסטייל והעיצוב הם הדבר הקובע בכל דבר, אפילו במברשות השיניים. במיוחד בשבילם אנחנו מביאים לכם את המברשת החשמלית Oclean X מבית Xiaomi. המברשת מגיעה בארבע צבעים ששוברים את המוסכמות- לבן חלק וקלאסי, ורוד עתיק, כחול כהה וירוק עדין. כל המברשות מגיעות בגימור חלק ואיכותי שיוסיף סטייל לכל צחצוח.

Oclean X

4.5 15

מברשת חדשנית ועיצובית שתתאים לכל אחד

יתרונות

מגיעה במגוון צבעים, מגיעה עם מעמד טעינה מגנטי, חיי סוללה מעולים וזמן טעינה קצר, מחיר נוח, שלושה מצבי צחצוח.

חסרונות

בקרת מגע רגישה במיוחד, קשה לאחוז בה בחוזקה.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

למרות היופי והגיוון שבה, במברשת הזו יש הרבה יותר מיופי. המברשת מגיעה עם שלוש תוכניות ניקוי שונות: ניקוי, הלבנה ועיסוי. המברשת מגיעה עם 32 עוצמות שיתאימו לכל אחת מתוכניות הניקוי ויעשו את הטוב ביותר לשיניים שלכם. המברשת פועלת בעוצמה רבה ויכולה להגיע עד 42,000 סיבובים בדקה! מהירות כזו של סיבובים תנקה את השיניים במהירות ובקלות יותר ותוביל לתוצאות יפות ובריאות יותר.

 

על המברשת עצמה קיים מסך מגע קטן בו תוכלו להגדיר את התוכניות והמצבים בקלות. בנוסף, בזמן הצחצוח המברשת תעקוב אחרי תנועות הידיים והראש שלכם ולאחר הצחצוח תציג לכם גרפיקה של סט שיניים ובו תדגיש אילו שיניים פספסתם במהלך הניקוי. פונקציה זו תאפשר לכם לוודא שעברתם על כל השיניים בצורה מקסימלית ואיכותית. יש לקחת בחשבון שמסך המגע רגיש במיוחד ועלול להילחץ בקלות.  

 

עוד תכונה נפלאה של מברשת זו היא מהירות ההטענה שלה. תוך שעתיים בלבד של טעינה רציפה תוכלו להטעין את מברשת השיניים שלכם ולהשתמש בה במשך כחודש ללא צורך בהטענה נוספת. יחד עם המברשת תקבלו  משטח הטענה מגנטי שיאפשר לכם להטעין את המברשת בכל מקום ובקלות רבה.

סיכום

איזו מברשת שיניים חשמלית תתאים לי?

 

קיימים סוגים שונים ומגוונים של מברשות שיניים חשמליות, נטענות או עם סוללות מסתובבות או בתנועה מצד לצד, עם איתות קולי ובלי. האפשריות רבות מאוד. לפני הכל, תכירו את סוגי המברשות.

 

מסתובבות (Rotating) – אלו יהיו הפשוטות והזולות יותר. מערכת סיבים מסודרות במעגל ומסתובבות לכיוון אחד. 

 

סיבוב מצד לצד (Rotating-oscillating) – למברשות השיניים החשמליות האלה יש ראשים קטנים ועגולים. אלו המברשות הפופולריות ביותר של Oral B הראש המתנדנד – מסתובב לכיוון אחד ואז לשני – סביב שן אחת בכל פעם כדי להסיר את הפלאק מכל שן.

 

פולסים (Pulsing) – לחלק ממברשות השיניים החשמליות המסתובבות יש תוספת פולסים בכדי לגרום לראש לנוע קדימה ואחורה כנגד השיניים בזמן שהוא מסתובב. תנועות הראש קדימה ואחורה עוזרת להוציא יותר שכבת פלאק.

 

סיבוב נגדי (Counter-oscillating)  – מברשות השיניים החשמליות האלו בעלות צורת ראש זהה למברשות עם סיבוב מצד לצד, אך סיבי הצחצוח מסתובבים בכיוונים שונים בו זמנית – כאשר כל מעגל סיבים מסתובב בכיוון ההפוך לאלה שלידו.

 

ראש כפול (Dual head) –  מברשות שיניים חשמליות אלו משלבות שני ראשים באחד – חלק אחד מסתובב והשני מטאטא מצד לצד.

 

תנועות מצד לצד (Side to side) –  במקום להסתובב, מברשות השיניים האלו מטאטאות מצד לצד במהירות גבוהה והן רוטטות נגד השיניים.

 

קולי ועל קולי (Sonic and ultrasonic) –  מברשות אלו רוטטות במהירות גבוהה ובתדרי קול מסוימים כדי לעזור בפירוק רובד הפלאק. יצרניות מברשות השיניים מסוג זה טוענות שהמברשת מזיזה את  נוזל הניקוי (תערובת של משחת השיניים, המים והרוק) בין השיניים כדי לסייע בהפרדת הפלאק מהשן. מברשות אלו לרוב יהיו היקרות ביותר.

 

אחרי שהכרתם את סוגי המברשות תצטרכו לחשוב על תכונות נוספות שתרצו במברשת השיניים שלכם. מברשות שיניים חשמליות מגיעות עם טכנולוגיות שונות ותכניות צחצוח שונות ובהתאם לכך משתנים גם המחירים. המברשות הבסיסיות מגיעות עם ראש צחצוח סטנדרטי ותכנית צחצוח אחת. דגמים בעלי מפרט גבוה יותר, לעומת זאת, לרוב מגיעים עם שלל מאפיינים ואביזרים ובהתאם לכך , עם תג מחיר גבוה יותר.

 

למה כדאי לשים לב?

 

טיימר – עוזר להבטיח צחצוח למשך שתי דקות, לפי המלצות איגוד רופאי השיניים. 

 

חיישן לחץ –  יודיע לכם אם אתם לוחצים חזק מדי, בעזרת צליל קליל או צפצוף. חשוב לזכור שצחצוח חזק והפעלת לחץ על השן, לרוב, עושה יותר נזק מתועלת. 

 

ידיות אחיזה רכות – מברשות השיניים החשמליות בעלות ידית אחיזה רכה שיכולה להפוך אותן לנוחות יותר לאחיזה ושימוש והן מפחיתות את הרגשת הרטט ביד בזמן ההברשה.

שאלות ותשובות על מברשות שיניים חשמליות מומלצות

איזה יתרון משמעותי קיים במברשת שיניים חשמלית?

למברשת חשמלית יש יתרונות רבים על פני מברשת שיניים רגילה, אך היתרון הגדול ביותר שלה הוא עוצמת הניקוי. המנוע המותקן במברשת מאפשר ניקוי עוצמתי ועמוק יותר השומר על השיניים והחניכיים. במידה ואתם מחפשים מברשת שיניים שתיתן מקסימום ביצועים, מברשת חשמלית היא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

כמה זמן בממוצע מחזיקה מברשת שיניים חשמלית?

המנוע של מרבית המברשות החשמליות הקיימות היום בשוק בנוי על מנת להחזיק בין 3 ל-5 שנים. באופן כללי, מומלץ להחליף את מברשת השיניים בתדירות גבוהה יחסית על מנת לשמור על בריאות הפה והחניכיים.

האם מברשת שיניים חשמלית יכולה להזיק לשיניים?

אם משתמשים בה נכון ולאורך זמן, מברשת שיניים חשמלית לא אמורה לפגוע בשיניים בשום צורה. במידה ואתם חשים שמשהו לא כשורה או רוצים לשאול שאלות נוספות, מומלץ לפנות אל רופא השיניים שלכם.

האם רופאי שיניים ממליצים על מברשות שיניים חשמליות?

כמובן. הפעולות של מברשות שיניים ידניות וחשמליות הן די דומות, אך מברשות חשמליות הופכות את הפעולה לקלה ויעילה יותר. במידה ויש לכם בעיה ספציפית מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לפני הרכישה.