משקולת יד מומלצת – סקירת הטובות ביותר לשנת 2024

משקולות יד מומלצות שיעזרו לכם להיכנס לכושר במהירות.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

47 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקולת יד מומלצת

ידוע כי כושר הוא מתכון לאושר, אם כי לא כולם מצליחים להתמיד באימונים. הקושי של ההליכה לחדר כושר או לפעילות מחוץ לבית, הולידה מגוון רחב של מוצרים לבית, כמו משקולות יד איכותיות. כיום, המשקולות הללו הן נוחות ויעילות מאוד לאימונים ביתיים. לפניכם כמה מהמומלצות ביותר של השנה.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

ידוע כי פעילות ספורטיבית היא פעילות שמאריכה את החיים וגורמת להרגשה פיזית ונפשית הרבה יותר טובה ביום יום. עם זאת, מרבית האנשים לא מצליחים לשלב את הספורט באופן יום יומי בתוך החיים שלהם, ולכן, פעילות ספורטיבית ביתית היא הפתרון בהרבה מאוד מקרים. כיום, קל מאוד לקנות מוצרים איכותיים שיעזרו לכם למקסם את הכושר שאתם עושים בבית. זה נכון בעיקר לספורט אירובי, אך גם לאנשים שרוצים לייצר אימוני כוח איכותיים, להתחטב ואפילו להתנפח. כיום, אפשר לקנות מגוון רחב של משקולות יד לבית, אשר עושות עבודה נהדרת.

 

להרים ולהתחטב

משקולות היד מאפשרות לכל אחד מאיתנו, גם בגילאים מאוד צעירים או מאוד מבוגרים (ע"פ המלצת איש מקצוע בלבד), לבצע פעילות ספורטיבית פיזית בבית. אפשר להתחיל גם ממשקולות של קילו אחד בלבד, ולהגיע עד משקלים גדולים מאוד של 20 ק"ג ומעלה, בהתאם ליכולות שלכם. כמו בכל דבר, יש מגוון רחב של סטים של משקולות, עם יתרונות וחסרונות ששווה מאוד להכיר. חלק מהמשקולות לאו דווקא מתאימות לכם, וחלק פשוט לא רלוונטיות אם אין לכם משטח מתאים, לצורך הדוגמה. הנה כמה מהמשקולות הטובות ביותר שיש בישראל, כך שתוכלו לבחור בצורה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

הזולות ביותר: משקולות ניאופרן

משקולות ניאופרן הן המשקלות הפשוטות והנפוצות ביותר בישראל. הן מגיעות ממשקל של קילו אחד בלבד ועד 4 ק"ג, והם עשויים מחומר נוח ללפיתה, וקל להנחה. המשקולת מתאימה לכל הסוגים של אימוני הכוח ומגיעה במגוון צבעים.

משקולות ניאופרן

4.5 15

משקולת יד נוחה, זולה ומושלמת לאימון ביתי קליל

יתרונות

זול

רך

קל לאחיזה

חסרונות

מתאים למשקלים נמוכים

2 ק"ג
קנה עכשיו ב- Last Price
כל המשקלים
קנה עכשיו ב- energym

משקולות ניאופרן הן משקולות בסיסיות מאוד, וכאלו המאפשרות לאנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, לבצע אימון ידיים בסיסי בבית. המשקולות מגיעות ממשקל של קילו אחד עד 4 ק"ג, והן כאמור מיועדות לאימון בסיסי ולא לחיטוב יד מלא.

 

המשקולות מוסיפות התנגדות, הן קלות לאחיזה ועשויות מחומר נעים שגם לא יעשה נזק למשטח עליו הוא מונח. המשקולות הן זולות מאוד, ואפשר לקנות כמה במכה אחת, ולעלות אט אט במשקלים, עד שגם המשקולות הכבדות יותר מרגישות קלות. המשקולות מתאימות לכל אימוני הסיבולת והכוח הבסיסיים והן מצופות בשכבת ניופרן איכותית אשר מונעת החלקה. החלקה היא מאוד מסוכנת עם משקולות, ולכן מרבית הטכנולוגיות מופנות למוצרים שלא יפלו מהיד.

 

הניאופרן הוא חומר מושלם לאנטי החלקה, והוא גם לא גורם נזק לרצפה או לציוד אם הוא נופל עליו. ראש המשקולת מעוצב בצורת משושה למניעה של התגלגלות על הרצפה וכן לחלוקת המשקל בצורה שווה על מנת למנוע נזק במקרה של נפילה. המשקולות מגיעות במגוון רחב של צבעים לבחירת המתעמל ולנוחיותו. כמובן שאפשר לקנות לא רק משקולת בודדת, אלא גם סט שלם ובכך להוריד את המחיר פר משקולת. קנייה נהדרת למי שמתחיל להתאמן בבית ורוצה לקחת את הסשנים שלו צעד קטן קדימה.

לוגו של הסקירה

המגוונות ביותר: משקולת ויניל עם ידיות אחיזה ATX איי טי אקס

משקולות הוויניל הן משקולות מיוחדות שמשדרגות את אימוני הידיים והסיבולת. המשקולת בנויה כהגה של רכב, דבר המאפשר לעבוד על קבוצות שרירים שונות מאשר באימון עם משקולות ידיים רגילות. הן נוחות לאחיזה, עמידות ומייצרות אימון איכותי במיוחד.

משקולת ויניל עם ידיות אחיזה ATX איי טי אקס

4.5 15

משקולות ידיים מיוחדות שמגוונות את האימון

יתרונות

מיוחדות

מגוונות את האימון

עמידות

חסרונות

מגיעות רק במשקל של 5 ק"ג

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מאמא גורו

משקולות היד ויניל עם ידיות אחיזה של ATX הן משקולות מאוד מיוחדות. בניגוד למרבית המשקולות, שבנויות בצורה של מוט עם משקולות בצדדים, מדובר במשקולת שדומה להגה של רכב, ומאפשרת לגוון את האימון בהרבה מאוד צורות. אפשר לשחק איתן בהרבה מאוד צורות ולהשתמש בהן בדרכים שונות, אשר עוזרות לגוון את האימון וגם לעבוד על קבוצות שרירים אחרות, מאשר העבודה עם משקולות יד מסורתיות.

 

המשקולות מגיעות רק במשקל של 5 ק"ג, אך מדובר במשקל האידיאלי עבור סוג האימון שהן מציעות. הן עמידות מאוד, עשויות מחומרים איכותיים, ומצופות בגומי הגנה נגד נפילות. המשקולות יכולות לבוא לידי שימוש במגוון דרכים, הן אינן תופסות מקום בחדר מכיוון שהן שטוחות ודקות והן אפילו יכולות להתחבר למוט הרמה ולהוות משקולות מסורתיות.

 

המשקולות פחות מתאימות לילדים או למתאמנים לא מנוסים, ועדיף להתחיל עם משקולות יד מסורתיות לפני שעוברים לאימונים המסורתיים לפני שמתקדמים לאימונים המתקדמים של משקולות עם ידיות אחיזה.

לוגו של הסקירה

המקצועית ביותר: משקולת יד הקסוגן ATX איי טי אקס

משקולת היד הקסוגן של ATX מבטיחה איכות ומקצועיות ומהווה צעד קדימה מכל המשקולות המצופות. המשקולות מגיעות במגוון של משקלים, עם מוט ברזל באמצע וציפוי גומי שמסייע באחיזה ובמניעת נזקים לרצפה. המשקולת מתאימה למגוון רחב של אימונים.

משקולת יד הקסוגן ATX איי טי אקס

4.5 15

משקולות מקצועיות ואיכותיות המתאימות לסוגים שונים של אימונים

יתרונות

מקצועית

מגוונת

עמידה

חסרונות

ללא ציפוי למוט

קנה עכשיו ב- Last Price

משקולת היד הקסוגן של ATX מציעה איכות ומקצועיות. בניגוד למשקולות המצופות, מדובר במשקולות מקצועיות ואיכותיות, המתאימות למתאמנים מנוסים. למוט אין ציפוי, שיכול לעזור למתעמלים חובבנים וצעירים, אך אין לזה הרבה משמעות עבור מתעמלים ותיקים שעובדים גם כך עם כפפות, ובצידו של המוט אפשר למצוא שתי משקולות איכותיות ומצופות גומי שחור למניעה של פגיעה ברצפה.

 

המשקולת מתאימה גם לאימונים ביתיים וגם לאימונים בחדר כושר ואפשר לעבוד איתה גם על הידיים, גם על הכתפיים וגם על השכמות בצורה מצוינת. בנוסף, אפשר אפילו לעבוד על לחיצת גב בספת כושר, אם רוכשים יותר ממשקולת אחת. המשקולת מגיעה במגוון רחב של משקלים, ואפשר גם לרכוש סטים שלמים להגברת יכולות האימון ולהוזלת המחיר פר משקולת.

 

המשקולות הללו נפוצות בחדרי כושר, הן מצוינות לעבודה בסיסית ולהרמת משקולות חובבנית, והן מסייעות מאוד בחיטוב החלק העליון של הגוף.

לוגו של הסקירה

הסט השלם ביותר: סט משקולות ידיים X-Wear

משקולות יד הן נהדרות לאימון נקודתי, אך אם רוצים לראות גרף התקדמות, ובמקביל, גם לקבל הרבה יותר פר הכסף שאתם משלמים, הסט של X-WEAR למשקולות ידיים הוא האיכותי ביותר. הסט עשוי מ-PVC, הוא עמיד, בטוח ומאפשר אימון שלם יותר.

סט משקולות ידיים X-Wear

4.5 15

סט משקולות שיעזור בהרמת דרגת הקושי בצורה הטובה ביותר

יתרונות

עמיד במיוחד

קל לתפעול

חיסכון בכסף

חסרונות

לא פרקטי למי שלא מתאמן באופן קבוע

סט 20 ק"ג
קנה עכשיו ב- Last Price
משקלים לבחירה
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסט של X-WEAR למשקולות ידיים הוא סט אימונים מרשים ואיכותי, שמסייע להעלות את דרגת האימון בכמה רמות. הסט הוא מגוון, מגיע עם משקולות בכמה וכמה משקלים, ואפשר לבצע התאמה מושלמת לרמה שלכם, ואף להרים אותה עם הזמן.

 

קנייה של סט חוסכת הרבה מאוד כסף לאורך זמן, אך היא אינה פרקטית למי שלא מתאמן באופן קבוע, ויש לו אספירציות להרים את המשקלים שלו, את רמת האימון שלו ואת אופן החיטוב שלו. חשוב מאוד לבצע התאמת ציפיות לפני שקונים את הסט ולראות איזה סט לקנות והאם אפשר לנצל אותו עד תום. רכישה של סט כבד או קל מדי היא אינה תורמת לכלום.

 

יש כמה סטים שאפשר לקנות, מסטים של משקל כולל של 20 ק"ג, ועד סטים של 80 ק"ג שכוללים גם שתי משקולות של 20 ק"ג כל אחת. סט המשקולות עשוי מחומר PVC בשילוב גומי ספוג עמיד במיוחד. ניתן להוסיף או להסיר משקל על ידי הסרה או הוספה של צלחות משקל ולעשות זאת בצורה פשוטה, ללא תפעול מורכב מדי.

 

הסט מגיע עם מוט הרמה איכותי בציפוי גומי באורך 38 ס”מ, אשר מצופה בכרום עם ידית אחיזה מחוספסת למניעת החלקה בזמן האימון. הסט מגיע עם 4 כוכביות נעילה, המונעות מצלחות המשקל ליפול בזמן ביצוע התרגילים. קוטר המוטות וצלחות המשקל הינו 30 מ”מ (גודל סטנדרטי), כך שניתן להוסיף צלחות נוספות מסטים אחרים אם תרצו בכך.

לוגו של הסקירה

היקרה ביותר: משקולת יד משושה בציפוי גומי MARBO SPORT במשקל 17.5 ק"ג

משקולת היד המשושה היא משקולת מקצועית ואיכותית, המתאימה לאימון מתקדם. היא מגיעה במשקל של 17.5 ק"ג, שזה משקל גבוה מאוד ביחס לאימון חובבני ביתי, ולמרות משקלה הגבוה, היא איכותית, עמידה, ובעלת ציפוי שמונע פגיעה ברצפה או בציוד.

MARBO SPORT במשקל 17.5 ק"ג

4.5 15

משקולות כבדות ואיכותיות לאימון מתקדם

יתרונות

עמידות

משקל גבוה

מקצועיות

חסרונות

יקרות יחסית

קנה עכשיו ב- Walla Shops

משקולות היד בצורה משושה עם ציפוי גומי במשקל 17.5 ק"ג הן משקולות מקצועיות לכל דבר. המשקל הגבוה שלהן מתאים למקצוענים ולאנשים שמתאמנים באופן רציני כמה פעמים בשבוע במטרה להתחטב. אלו לא משקולות לחובבנים ולאנשים שמוסיפים משקל לאימון אירובי, אלא לאנשי מקצוע שמתאמנים גם בחדר כושר, ושומרים על תזונה במקביל. המשקולות הללו איכותיות במיוחד, והן מגיעות עם ציפוי מיוחד שמונע נזקים מהרצפה ומהציוד המקיף.

 

המבנה המשושה הידידותי של המשקולות מחלק את עומס המשקל ומונע נזק בעת נפילות. המשקולות מגיעות עם ידית איכותית למען אחיזה אידיאלית, וכל האימון נעשה בצורה שהיא מאוד נוחה ונכונה. המשקולות הללו מגיעות אך ורק במשקל גבוה, והמותג של מארבו ספורט ידוע כמותג מקצועי ואיכותי, שמסייע למקצוענים להגדיל משקלים ולהוסיף לאינטנסיביות של האימון.

 

ועדיין, מדובר במשקולות בהן אפשר לעבוד בבית בצורה עצמאית, ואשר חוסכות את ההליכה הקשה והיום יומית לחדר כושר. מדובר בשילוב המושלם ליצירת אימון אופטימלי בבית.

סיכום

איך לבחור את משקולת היד הטובה ביותר עבורכם?

המצב האידיאלי עבור מרבית האנשים הוא מצב בו הם עושים אימון כושר אירובי ופיזי לפחות פעם אחת בשבוע. הקשיים בחיים, הלו"ז הצפוף והעצלנות המובנית שנמצאות אצל כל אחד מאיתנו אלו דברים שמקשים עלינו להגיע למצב הזה, ולכן, אנשים רבים רוכשים ציוד ביתי כדי להתאמן בבית, ולחסוך את הצורך לצאת מהבית לאחר שהם חזרו מהעבודה. משקולות היד הן מאוד פופולאריות כי הן דינמיות, קלות לשימוש ומאפשרות להרבה מאוד מתאמנים, חובבנים ומקצוענים כאחד, ליהנות מהן בדרכים שונות. הקשת של רמות הקושי היא גדולה, ולכן, הן כל כך פופולאריות עבור הרבה אנשים.

 

הקנייה של משקולת יד צריכה להיעשות לאחר תהליך חשיבה בו אתם מבינים מה אתם צריכים, באיזה מצב אתם נמצאים ולאן אתם רוצים להגיע. אנשים אשר קונים משקולות ניאופרן הם לרוב חובבנים, צעירים או מבוגרים שרוצים להוסיף קצת התנגדות לאימון שלהם, ולא באמת להתנפח או לצאת מגדרם באימונים. אם המחשבה היא אימון אפקטיבי יותר בבית למטרת ניפוח, אז משקולות ההקסוגן והמשושה הן המתאימות ביותר.

 

עם המשקולות הללו אפשר לקבל אימון יציב ולא מורכב לאורך זמן, ועדיין לשמור על איכות בזמן שהחומרים הם עמידים ולא יוצרים נזק. אגב, אחד הנושאים החשובים ביותר זה באמת שמירה על הציוד ועל הרצפה, ואם יש לכם רצפת עץ, עדיף שתימנעו מלהניח עליה משקולות או לחילופין, רכשו משטח אימון ייעודי ביתי.

 

אנשים אשר רוצים לקבל את האימון האופטימלי לידיים בבית יכולים וצריכים ללכת על סט משקולות הידיים X-Wear שמעניקות אימון שלם ומגוון, ומאפשרות לייצר גרף התקדמות לאורך זמן, או לבנות על משקולות הוויניל המגוונות, שמאפשרות לייצר אימון הרבה יותר מגוון, להרבה יותר אזורים בגוף. הדבר החשוב הוא לדעת איפה אתם נמצאים ולא לקנות סט מורכב אם רק היום החלטתם שאתם מתאמנים. מנגד, אם אתם מתאמנים ותיקים ומחוטבים, המשקולות הפשוטות של ניאופרן לא יתנו לכם שום ערך.

 

בנוסף, נסו להבין לאן אתם רוצים להגיע עם האימון, וגם כאן – ההתאמה לכם תביא לכם את התוצאות האידיאליות. בתור מתאמן שמרים משקולות בבית בין פעם לפעמיים בשבוע, לי נוח עם ההקסוגן, שהן עמידות ואיכותיות, אך לא דורשות ממני אימון מתקדם או עלייה במשקלים.

שאלות ותשובות על משקולת יד מומלצת

מה המחיר הממוצע של משקולות לידיים?

טווח המחירים הוא יחסית גדול, ומתחיל מכמה עשרות שקלים למשקולת ניאופרן פשוטה של קילו אחד, ויכול להגיע גם למאות שקלים, אם הולכים על סטים או על משקולות משושה מקצועיות. בכל מקרה, כל עוד אתם עוסקים במשקולות לידיים, לא תגיעו למחירים מוגזמים של אלפי שקלים.

האם אימוני ידיים אינטנסיביים עם משקולות מניבים תוצאות במהרה?

כל אחד מאיתנו הוא שונה, והגוף שלנו בנוי אחרת. יש אנשים שיראו תוצאות מהירות ואחרים שלא יראו תוצאות גם אחרי כמה שבועות. בסופו של דבר, אימוני ידיים הם אימונים חשובים לאיבר שהוא חשוף ורצוי שיהיה מרשים. ברוב המקרים, אנשים שמתמידים רואים תוצאות ומתחילים להעלות משקלים באופן די מהיר ועם הרבה מאוד אמביציה.

האם משקולות הידיים משמשות רק לאימוני ידיים?

לא. משקולות ידיים יכולות להיות רלוונטיות להרבה מאוד סוגים של אימונים. הן מייצרות התנגדות קלה יחסית ויכולים להיות פרקטיים לאימוני גב, שכמות, כתפיים ועוד. הכל שאלה של איך משתמשים בהן לאורך זמן, ואיזה סוג של משקולות יש לכם. עם משקולות הוויניל המיוחדות אפשר לייצר אימונים מאוד מגוונים להרבה מאוד אזורים בגוף. אגב, משקולות קלות במיוחד אפשר גם לקשור לרגליים בזמן ריצה כדי לייצר התנגדות.

האם משקולות הידיים נותנות מענה מושלם להיעדרות מחדרי כושר?

לא. משקולות הידיים לא מספקות לנו אימון חיטוב מלא, והן מטפלות בקבוצות שרירים מאוד ספציפיות. אנשים שרוצים להתחטב צריכים לבקר באופן עקבי בחדר כושר. עם זאת, מדובר באימון הביתי הטוב והאפקטיבי ביותר עבור מי שרוצה אימון כוח מבלי לצאת מהבית, ואין לו חדר כושר בתוך הבית שלו.