נעלי כדורגל: סקירת 8 נעלי כדורגל מומלצות ב–2024 | Finder – כולל מדריך קניה

נעלי כדורגל מעולות ונוחות ישפרו את ביצועי המשחק שלכם ויפחיתו את הסיכון לפציעות.

icon pos_1

ניתחנו

35 סקירות

ו-

227 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי כדורגל מומלצות

כדי להבטיח את ההצלחה שלכם על המגרש אתם צריכים כושר טוב, רגליים זריזות ואת נעלי הכדורגל הטובות ביותר, כאלו שיעזרו לכם להוציא מעצמכם את המיטב. כמו בכל ענף ספורט, הנעליים הנכונות הן קריטיות כדי להעניק לכם את הנוחות הרבית, התמיכה הנכונה והאחיזה הטובה ביותר על הקרקע.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

אתם אוהבים לשחק כדורגל? הילד שלכם בדיוק התחיל לפתח אהבה למגרש? או שהוא כבר נמצא בקבוצת נוער וחולם על עתיד מזהיר? לא משנה מה מהם נכון, הכי חשוב שתדעו לבחור את הנעל המתאימה ביותר , עבורו או עבורכם. ענפי ספורט רבים, וכדורגל ביניהם, שמים דגש מאוד גדול על הנעל של השחקנים, ויש לזה סיבה טובה. מבחינה טכנולוגית, נעלי כדורגל התפתחו משמעותית במהלך 50 השנים האחרונות. אם תסתכלו 10 שנים אחורה תמצאו נעליים שונות מהיום.

 

נעלי הכדורגל של היום קלות יותר ועשויות חומריים סינתטיים שונים ומשלבות כל מיני טכנולוגיות, בתקווה ליצור את נעלי הכדורגל בעלות הביצועים הטובים ביותר. נעלי כדורגל נכונות, לא רק יעניקו לרגל שלכם את התמיכה הנכונה והיציבות הדרושה בזמן משחק, הן יעזור לכם להפיק את המירב מהתנועה שלכם ויקלו עליכם בזמן המשחק. בין אם אתם שחקני רוחב או כאלו שרצים על כל המגרש או אם אתם אוהבים את הזריזות ברגליים כמו של השחקנים הגדולים ביותר, אתם צריכים למצוא לעצמכם את הנעל הטובה ביותר שתעזור לכם להוכיח את עצמכם על המגרש.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל פרימיום: Nike MERCURIAL VAPOR XI FG

בד מיקרופייבר דק במיוחד שנותן תחושה של רגל יחפה וקרובה לכדור, עיצוב צר נמוך וצמוד שמספק אחיזה מקסימלית על הרגל.

Nike MERCURIAL VAPOR XI FG

4.5 15

מתאימות לשחקנים מקצועיים

יתרונות

עיצוב קליל ודק, קלות לניקוי, תמיכה מצויינת לכף הרגל

חסרונות

צרות מאוד, יקרות

קנה עכשיו ב- city sport
קנה עכשיו ב- sportivv
דגם MDS FG CJ1296-110
קנה עכשיו ב- יורוספורט

אמנם הדגמים הקודמים של הסדרה היו צרים יותר מאלו, אבל גם במקרה של ה- MERCURIAL VAPOR XI הדוגמא היא צרה, ולא תתאים בכלל לרגל רחבה. אבל עבור מי שיש לו רגל צרה, יש שיפור משמעותי מבחינת נוחות הרגל בתוך הנעל. אם אתם רוצים להפגין את הכישורים שלכם ואת עבודת הרגליים הזריזה שלכם, ה- Nike MERCURIAL VAPOR XI FG הן נעלי הכדורגל המושלמות עבורכם.

 

הן אמנם יקרות, אבל הן יקרבו אתכן אל היוקרה ותחושת המקצועיות, ויאפשרו לכם לגלוש על המגרש ללא מאמץ. הן קלות ודקות אך עמידות ואיכותיות מאוד. החתך הנמוך עוזר לתחושת הקלילה על הרגל והפקקים המאורכים מותאמים במיוחד לאחיזה בדשא. השרוכים השטוחים ולשון חלקה וכמעט בלתי מורגשת יוצרים ביחד משטח מעוצב במיוחד לבעיטות מדויקות ונקיות מגב כף הרגל. אם אתם רוצים להרגיש מקצוענים על המגרש, אתם תצטרכו זוג אחד כזה.

לוגו של הסקירה

הזולות ביותר: Nike Phantom VSN DF

אחיזה מעולה על סוגי משטחים שונים, בטנה עשויה מבד Quadfit נושם שמונע התחממות ומתאימה לכל צורת כף רגל.

Nike Phantom VSN DF

4.5 15

מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד שרוצים נעל מקצועית במחיר נמוך

יתרונות

מחיר מצוין, שרוכים נסתרים לשליטה טובה יותר בכדור

חסרונות

ברגליים צרות הן יהיו גדולות מידי במרכז כף הרגל

קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- sportop

ה- Nike Phantom VSN DF המלוטשות הן אפשרות מצויינת נוספת למבוגרים וילדים כאחד. הן אידיאליות לצורות כף רגל שונות  ומתאימות למשטחי משחק שונים. יש להן בטנה מבד נושם שמונע התחממות יתר, הן מבטיחות אחיזה טובה בכדור ומערכת ה- Ghost Lace שמסתירה את השרוכים מספקת בעיטה נקייה יותר בכדור. העיצוב שלהן יוקרתי אך הן מפתיעות מאוד במחיר ודווקא הן מנעלי הכדורגל הזולות יותר ברשימה שלנו.

 

אז אם אתם מעדיפים נעל מעוצבת אך עדיין לא רוצים להוציא סכום גבוה, ה- Nike Phantom VSN DF יכולות להיות תשובה מצויינת בשבילכם.

לוגו של הסקירה

להרגיש כמו מסי על המגרש: Adidas Nemeziz Messi

מאפשרות שליטה אופטימלית בכדור, אחיזה מעולה ויציבה של הקרסול, יציבות ואחיזה מעולה על הקרקע סוליית  Messi Gametrax קלה.

Adidas Nemeziz Messi

4.5 15

מתאים למי שרוצה לגעת באבק הכוכבים של אחד מגדולי השחקנים בזמננו

יתרונות

קלות משקל, נעימות ורכות, עיצוב יוקרתי ומקצועי, זולות

חסרונות

מידות קטנות – לבדוק טוב מידה טרם רכישה

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- shoes online
דגם לנערים
קנה עכשיו ב- anerobi
קנה עכשיו ב- shoes box

אם אתם רוצים להיראות כמו אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, אתם תהיו חייבים שיהיה לכם לפחות זוג אחד של Adidas Nemeziz Messi. הן קלות משקל ומונעות התעייפות של הרגל בזמן משחק. הנעליים האלה אמנם לא יגרמו לכם לחתוך את כל ההגנות כמו שהמאסטרו הארגנטינאי הזעיר עושה ללא מאמץ, אבל אימונים יכולים בהחלט לעזור ואין דרך טובה יותר להתקרב למשחק המעניין שלו, מאשר לנעול את הנעליים שעוצבו עבור מי ששינה את הכדורגל של זמננו.

 

עם גפה צמודה ואלסטית שעוטפת את כף הרגל ומחזיקה אותה יציבה, וסוליית גומי Agility שמעניקה שליטה מלאה בכדור בכל תנועה, אתם תירַאו כמו מקצוענים על המגרש.

לוגו של הסקירה

התמיכה הטובה ביותר לכף הרגל: Nike Mercurial Superfly 6

גפת הנעל עשויה מבד סינטטי שעוטף את הרגל ומתאים עצמו לכל מבנה אנטומי ובכך נותן יציבות מרבית על המגרש.

Nike Mercurial Superfly 6

4.5 15

מתאימה למי שמשחק בעמדות החלוץ וצריך תמיכה טובה לרגל

יתרונות

מתאים למשטחי דשא טבעי או סינטטי, מתאים לכל עונות השנה, שרוול קרסול משופר

חסרונות

הפקקים לא מחזיקים מעמד לאורך זמן אם משחקים על משטחים קשים

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- sport ball

אם אתם מחפשים נעלי כדורגל שמתאימות לכל המשטחים Nike Mercurial Superfly 6 הן אפשרות מצויינת לנעליים עם תוספת לקרסול שתופסות מעולה את הרגל, והן יתנו תוצאות הולמות לכסף שלכם. תוספת הצווארון בקרסול הרגל הופכת אותן לנעלי הכדורגל השומרות ביותר בזמן שהן עדיין נעלי כדורגל בגזרה נמוכה והן מאפשרות שלטה מעולה בתנועה וקלות בפניות וסטיות חדות. פקקי הנעל מתאימים בעיקר לדשא סינטטי או טבעי.

 

אז אם נמאס לכם לקנות כל שנה זוג נעלי כדורגל חדשים ואתם מחפשים נעליים שיחזיקו לכם לתקופה ארוכה יותר ה- Nike Mercurial Superfly 6 בהחלט עונות על הבקשה הזו.

לוגו של הסקירה

המומלצות ביותר למשטחים קשים: Adidas Predator 19.3

צווארון עליון לקרסול מבד נושם שמספק נוחות וגמישות, סוליה שמבטיחה אחיזה ויציבות על הקרקע, וכיוון שרוכים שמאפשר התאמה טובה יותר ובטיחות טובה יותר לכף הרגל.

Adidas Predator 19.3

4.5 15

מתאים למי שרוצה להיראות מקצועי על המגרש

יתרונות

גימור אפנתי מלוטש, גמישות החומר מאפשרת התאמה מושלמת לרגל

חסרונות

מידות קטנות- יתכן שתצטרכו מידה גדולה מהרגיל

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Adidas Israel
לילדים
קנה עכשיו ב- Master Sport
דגם 19.1 לבוגרים
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתה אוהד כדורגל מושבע, אתה בטח תזכור מתי הגיעו ה- Predator הראשונות למגרש, ובטח תזכור שנעלו אותן הגדולים ביותר ביניהם ראול, זידאן ובקהאם. ה- Adidas Predator 19.3 הם מהעדכונים האחרונים לזוג הנעליים האייקוניות האלו והן ממשיכות להיות בראש הרשימה למרות התחרות הקשה בשוק. הן אווריריות מאוד ובמטיחות נוחות מירבית והחלק הקדמי עוזר לכדור להישאר יציב וצמוד לכף הרגל. 

 

קשירת השרוכים בשילוב עם העיצוב הרחב מאפשרות התאמה מושלמת לכף הרגל. וכאילו זה לא מספיק, הגימור שלהם הופך אותן לא רק למקצועיות אלא גם לאופנתיות ואתה תראה בהן כמו מקצוען אמיתי.

לוגו של הסקירה

הקלאסיות: Adidas Performance Copa Mundial

עם בטנה נוחה במיוחד, סוליה עמידה למשטחים שונים וחלק עליון מעור מלא, הנעל הזו איכותית במיוחד. העיצוב הפשוט שלהן הופך אותן לאחת מנעלי הכדורגל הנוחות ביותר בשוק.

Adidas Performance Copa Mundial

4.5 15

מתאימה לשחקני חוץ ולמי שמשחק במשטחים שונים ולא רק על הדשא

יתרונות

עיצוב קלאסי, נוחות ובעלות ביצועים מצויינים, מתאימה למגוון משטחים

חסרונות

המידה מעט גדולה כך שצריך לבדוק זאת טוב לפני הרכישה

קנה עכשיו ב- Amazon

נכון שהמרדף אחרי הנעל המשופרת ביותר לא נגמר ולעמים זה בצדק, אבל יש נעל אחת שעומדת כבר שנים במבחן הזמן. כל מי שמבין בכדורגל  יודע שיש אפשרויות בודדות טובות יותר מבחינת ביצועים מה- Performance Copa Mundial של אדידס. הן נמצאות בשוק כבר 20 שנה לפחות, ויש לזה סיבה טובה.  הן מגיעות בסגנון הקלאסי של נעלי כדורגל ונעלו אותן אגדות הכדורגל הגדולות ביותר.

 

אם אתם מחפשים 100% נוחות, אתם יכולים להפסיק לחפש. ה- Performance Copa Mundial הן בין הנעליים היחידות שעוצבו כך שהן יתאימו לכל רגל, כך שזה לא משנה אם יש לכם רגל צרה או רחבה, ברגע שתנעלו אותן, הן יתאימו עצמן לרגל שלכם בצורה מושלמת. הן אטומות למים ופשוט אי אפשר לטעות איתן. אז אם אתם פחות בעניין אופנה ואתם מחפשים נעל מקצועית ונוחה שליוותה את השחקנים הטובים ביותר, אתם יכולים להפסיק לחפש.

לוגו של הסקירה

המומלצות ביותר לילדים עם רגליים רחבות: Vizari Stealth

עיצוב חזק ועמיד עם בטנה גמישה ומרופדת היטב שמבטיחה נוחות מירבית. סוליית גומי יצוקה שמבטיחה אחיזה טובה על הקרקע.

Vizari Stealth

4.5 15

מתאימה לילדים ובמיוחד למי שיש לו רגל רחבה

יתרונות

גזרה נמוכה ונוחה, מתאימות למשטחים שונים, מתאימה לרגליים רחבות

חסרונות

מגיעה במידות לילדים בלבד

קנה עכשיו ב- Amazon

אתם צריכים נעלי כדורגל  קלאסיות לילד שלכם, שהתחיל לפתח אהבה לכדורגל? ה- Vizari Stealth הם התחלה מושלמת עבורו. הן שילוב מושלם של עיצוב מפתה, אחיזת קרקע מצויינת ונוחות מקסימלית לרגליים רחבות. הן זולות אבל גם מספקות איכות מעולה והן יעזרו לילד שלכם להתחיל את הדרך שלו לפסגה. הן עמידות ונוחות ומספקות אחיזה מעולה על הקרקע, וזה דבר חשוב, במיוחד עבוד ילדים שעדיין מתרגלים ליציבות של קרקע בכלל ובמשחק בפרט. כדי להקל עליהם עוד, הנעליים האלו מתאימות לסוגי משטחים שונים ובנוסף, הן מתאימות במיוחד לילדים עם רגליים רחבות.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: Puma Universal

עשויות מחומרים שעמידים בפני נוזלים ותתאים למשחקים בימי החורף הגשומים, בעיצוב שמתאים גם לרגליים רחבות והבד שלהן גמישות. ה- Puma Universal  יכולות להיות התשובה בשבילכם.

 

Puma Universal

4.5 15

מתאימה לבעלי רגליים רחבות ולמי שמשחק גם בחודשי החורף

יתרונות

ביצועים טובים, מתאים למשטחים שונים, נוחות, מתאימות לכל עונות השנה

חסרונות

לא נושמות כמו דגמים אחרים ברשימה

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

אמנם לא תראו אותן בהרבה חנויות נעליים אבל ה-  Puma Universal הן אופציה לא רעה בכלל. הן עשויות מחומר שעמיד בפני שחיקה ועמיד בפני נוזלים וכך, תוכלו לשחק בהן גם בימים גשומים. הן גמישות מאוד ומספקות תמיכה טובה יותר גם בריצות מהירות וקצרות. הסוליה שלהן מתאימה למשטחים טבעיים אך הביצועים שלהן לא יורדים גם בדשא סינטטי. שלא כמו הרבה נעלי כדורגל אחרות, אלו רחבות ומתאימות גם עם גרביים עבים במידה ותשחקו בימים קרים במיוחד.

על מה ביססנו את הדירוג?

בכדי לדרג סקרנו ובדקו עשרות רבות של זוגות נעלי כדורגל ובדקנו פרמטרים כמו: אופי הריצה, סוג הנעל, המשטח, המידה, הסוליה והעיצוב. זאת על ידי כניסה לאתרים של המותגים המוכרים, חיפוש אחר חוות דעת של אצנים חובבים ומקצועיים ואיסוף של נתונים מקצועיים. 

סיכום

איך לבחור נעלי כדורגל?

שחקני כדורגל רצים קילומטרים רבים במהלך משחק אחד של 90 דקות וזה מבלי לחשב את זמני האימונים. לכל שחקן צורת משחק שונה ויכולות שונות שהוא צריך לחזק, לשמור ולהעצים, ולכן, כשאתן עומדים לפני בחירת נעלי כדורגל, אתם צריכים להתאים את סוג הנעליים לסוג המשחק שלכם, כדי שהנעליים יעזרו לכם להדגיש את היכולות שלכם ויעזרו לכם לשמר את האנרגיה. לפני שתרכשו את נעלי הכדורגל הבאות שלכם, הנה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני הרכישה.

 

  • מטרת הנעל: האם הנעליים מיועדות לשימוש קבוע או לשימוש לעיתים רחוקות?
  • אנטומיה: לכל אחד יש צורה ייחודית לכף הרגל שלו וחשוב שתשימו לב לכך בבחירת הנעל. שימו לב אם מבנה כף הרגל שלכם רחב או צר ובחרו נעל כדורגל בהתאם. בחירת נעל צרה למבנה כף רגל רחב לא רק לא תהיה נוחה אלא יכולה אפילו לגרום לבעיות בעתיד. בנוסף, מומלץ ללכת לרופא מומחה לכף הרגל וכך תוכלו להתאים בצורה מושלמת את הנעל לרגל שלכם. בדקו בנוסך אם יש לכם צורך במדרסים או תוספים אחרים לכף הרגל.
  • עמדה על המגרש: מגן כנראה לא ישתמש באותן נעליים כמו קשר או חלוץ. דעו מה העמדה שלכם במגרש ובחרו את הנעליים שלכם בהתאם. אם אתם שחקני התקפה וזכיתם ברגליים זריזות במיוחד, כדאי שתבחרו בנעליים הקלות ביותר שתוכלו למצוא כדי שלא יהיה לכם משקל רב על הרגל. חלוצים על המגרש ירצו דווקא נעל כבדה יוצר בעלות ריפות ואחיזה טוב על הקרקע.
  • סוג המשטח: אם אתם שחקנים מקצועיים , סביר להניח שאתם משחקים על דשא טבעי או סינטטי לכן תצטרכו למצוא נעלי כדורגל לקרקע רכה (Soft Ground (סטופקס)). אבל אם אתם משחקים במגרשים אחרים מדשא, כדאי שתחזיקו נעליים שמתאימות לקרקע קשה (Frim Ground).

 

כל אלו הם המפתח להחלטה שלכם בבחירת נעלי הכדורגל. אם אתם רוצים ליהנות ממשחק טוב עם כמה חברים מידי פעם בלי להצטרך לדאוג יותר מידי לנעליים שלכם, כדאי שתחזיקו שני זוגות של נעלי כדורגל, אחד למשטח רך ואחד למשטח קשה. ואם ממש חשוב לכם שהן יראו אופנתיות, תוכלו למצוא גם נעלי כדורגל מעוצבות ומודרניות יותר אך קחו בחשבון שאלו יהיו פחות מקצועיות.

 

כדי לעזור לכם להחליט הכנו עבורכם רשימה של נעלי הכדורגל המומלצות ביותר. הישארו איתנו ותחליטו בעצמכם מה היא נעל הכדורגל הבאה שלכם.