נעלי כדורגל נייק – 5 נעלי כדורגל NIKE הטובות ביותר לשנת 2024 | Finder

במשך השנים, פיתחה חברת נייק טכנולוגיות רבות שהפכו את נעלי הכדורגל שלה לאהובות על מקצוענים וחובבים כאחד, והיא ממשיכה לשפר ולשדרג את הסדרות שלה עם כל דגם חדש.

icon pos_1

ניתחנו

44 סקירות

ו-

623 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי כדורגל נייק

נעלי כדורגל הן ייחודיות, מאחר והן מעוצבות במיוחד עבור מגע ישיר עם הכדור, ולמשחק על משטחים קשיחים, רכים, יבשים ולחים כאחד. למטרות אלה, נייק פיתחה עם השנים טכנולוגיות רבות ופורצות דרך, ויצרה מגוון רחב של נעליים מהודקות ונוחות המשלבות עמידות וגמישות. בחירת נעלי הכדורגל הנכונות איננה קלה, והיא יכולה לעשות את ההבדל בין ניצחון להפסד. לפניכם נעלי הכדורגל המומלצות ביותר של נייק לשנת 2024.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

לוגו של הסקירה

לעוצמה ממוקדת - Nike Phantom Venom Elite FG

אלו נעליים קלות משקל, עם חלק עליון בעובי האופטימלי: דק מספיק לתחושת מגע עם הכדור, ועם זאת מוצק מספיק לאפשר בעיטות חזקות ומסירות ארוכות. הן עשויות מבד Flywire וסרוגות בטכנולוגיית Flyknit – פיתוחים בלעדיים של נייק אשר נועדו למזער את משקל הנעל ולהגדיל את התמיכה שהיא נותנת מבלי ללחוץ על הרגל.

Nike Phantom Venom Elite FG

4.5 15

דיוק, שליטה ועוצמה בכל צעד ובעיטה

יתרונות

קלות משקל, מעניקות כוח נוסף לבעיטה

חסרונות

עלולות להיות מעט לא נוחות בפעמים הראשונות שנועלים אותן

קנה עכשיו ב- soccer sport
קנה עכשיו ב- sport ball
קנה עכשיו ב- ספורט ישיר
קנה עכשיו ב- Amazon

מדובר בנעליים אלגנטיות ומעוצבות עם אזור פגיעה רחב ושילוב של עוצמה וגמישות המעניקים כוח נוסף לבעיטות שלכם. פס זמש מתחת לשרוכים מעניק חיכוך, ואזור העקב מרופד להחזקה אופטימלית של העקב. 13 פסים מוגבהים בצידה הפנימי של הנעל עוזרים לשלוט בזווית בה אתם מכים בכדור, ומאפשרים בעיטות קשת סיבוביות. כנראה תצטרכו לנעול אותן כמה פעמים לפני שהן יתאימו את עצמן לרגליים שלכם, אך מאותו רגע תרגישו איתן נפלא.

לוגו של הסקירה

למהירות מקסימלית - Nike Mercurial Vapor 13 Elite FG

ככל שהשחקנים נהיים מהירים יותר, כך נייק משדרגת את סדרת נעלי Mercurial והופכת אותן לנוחות יותר, עמידות יותר ואפילו מסוגלות להשיל בוץ תוך כדי ריצה. סיבי הבד הדקיקים נותנים לרגל השחקן לחוש במגע עם הכדור, תוך יצירת תחושת גמישות קלת משקל.

 

Nike Mercurial Vapor 13 Elite FG

4.5 15

נעל קלת משקל לזריזות והאצה

יתרונות

מראה קלאסי, קלות משקל ומשילות בוץ בזמן הריצה

חסרונות

מותאמות בעיקר למהירות

קנה עכשיו ב- ספורט ישיר
קנה עכשיו ב- sport ball
קנה עכשיו ב- Amazon
דגם PRO MDS FG...
קנה עכשיו ב- יורוספורט

בד הנעל חזק ורך, והוא עוטף את כף הרגל שלך בצורה בטוחה ונוחה, דבר המאפשר ריצה חופשית ומהירה. טכנולוגיית Flyknit משתמשת בסיבים חזקים ודקיקים ליצירת אזורים ממוקדים של תמיכה, מתיחה ונשימה, תוך שימוש בפחות חומר גלם. התוצאה היא נעל קלת משקל השומרת על מגע קרוב עם הכדור. נעל זו מתאימה במיוחד עבור שחקנים המתמחים במהירות, ויעילה פחות עבור אלה שתפקידם על המגרש דורש עמידה ושינוי כיוון מהיר.

לוגו של הסקירה

ליציבות אופטימלית - Nike Tiempo Legend 8 Elite

מדובר באחד מזוגות הנעליים האיכותיים ביותר בשוק. הן נראות כמו נעלי עור עתידניות, ואף מרגישות כך. עור הנעל רך ודק, הן נוחות להפליא, בעלות מגע מעולה ותחושה של נעל כדורגל קלאסית.

Nike Tiempo Legend 8 Elite

4.5 15

נעל המעניקה שליטה ויציבות בעיצוב מסורתי

יתרונות

נוחות, מעניקות שליטה, בעלות עיצוב מסורתי

חסרונות

לא מעניקות מהירות, מראה קצת שמרני

קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- soccer Online
דגם ACADEMY TF
קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

מדובר בנעל המאפשרת שליטה אולטימטיבית. הכיסוי החיצוני, העשוי עור דק, נותן לה מראה מובנה ונוקשה, אך מתחתיו מתחבא בד דקיק המשלב את שתי הטכנולוגיות המתקדמות של נייק –  Quadfit ו-Flyknit. הבד עוטף את הרגל, מעניק לה תמיכה ומתאים גם לרגליים רחבות. הסוליה יציבה ביותר, ומותאמת למשחק על משטחים טבעיים ומלאכותיים כאחד. צורת החרוט של הבליטות בחלקה הקדמי של הסוליה מאפשרת שחרור מהיר ותנועה סיבובית בתחושה טבעית להפליא.

לוגו של הסקירה

לאיזון מושלם - Nike Phantom Vision 2 Elite

בשילוב של מהירות, תנועה, כוח ושליטה, נעליים אלה משקפות את המהות של נייק, ומתאימות לכל צדדיו המגוונים של משחק הכדורגל. הנעל משלבת מרקם מחוספס מבחוץ עם שכבה חובקת-רגל מבפנים, והיא מגיעה עם פחות נפח מהנעל הראשונה בסדרה, מה שהופך אותה לאווירודינמית ומלוטשת יותר בצורתה.

 

Nike Phantom Vision 2 Elite

4.5 15

הנעל המושלמת למי שמחפש איזון בין מהירות לשליטה בכדור

יתרונות

מתאימות את עצמן לכף רגלו של השחקן, קלות משקל, מעניקות מהירות ושליטה

חסרונות

מעט לא נוחות בהתחלה

קנה עכשיו ב- sport ball
קנה עכשיו ב- soccer Online
קנה עכשיו ב- ספורט ישיר
קנה עכשיו ב- Amazon

טכנולוגיית ה- Quadfit המהפכנית של נייק מתאימה את עצמה לכף הרגל מבלי לכווץ אותה, תוך שמירה על צורת הנעל וללא מתיחת יתר של הבד. החלק העליון של הנעל בעל מרקם שתוכנן במיוחד לשליטה במצבי המשחק הצפופים, וללכידת הכדור, אך היא מתאימה באותה מידה גם לכדרור ולמעברים דינמיים. אמנם תצטרכו לנעול אותן כמה פעמים לפני שהן יתאימו את עצמן לגמרי לצורת כף הרגל, אך מאותו רגע הן יתאימו בנוחות חלומית לכפות הרגליים שלכם.

לוגו של הסקירה

לסביבות משחק מגוונות - Nike Mercurial Superfly 7

סדרת Mercurial היא מהגדולות בכל הזמנים, ועם ההיסטוריה מגיעה ציפייה עצומה עם כל דגם חדש. הדגם השביעי של Superfly עומד בציפיות, עם טכנולוגיית Flyknit וטכנולוגיית All Conditions Control אשר חברו ליצירת נעל מהירה וקלה המעניקה שליטה גם במזג אוויר קשה.

 

Nike Mercurial Superfly 7

4.5 15

נעליים חזקות, גמישות וקלות משקל למשחק על כל משטח ובכל מזג אוויר

יתרונות

קלות משקל, מותאמות למשחק על משטחים שונים בכל מזג אוויר

חסרונות

לא מתאימות לבעלי רגליים רחבות, מעט לא נוחות בהתחלה

קנה עכשיו ב- sport ball
קנה עכשיו ב- ספורט ישיר
קנה עכשיו ב- soccer sport

ה-Flyknit הוא מחוספס יותר למגע בזכות שזירת החומר, אך הוא מרגיש קל יותר ומהודק ברגע שרגלך ננעלת. מבחוץ הוא קשיח, אך כף הרגל תרגיש את התחושה המושלמת של הצמדה ללא הידוק יתר. מבחוץ, המרקם מעניק תחושת אחיזה בכדור, בזמן שהבד דק ונוקשה מספיק כדי להרגיש את מלוא המגע עם הכדור. לנעליים סרוגות יש נטייה להיות פגיעות לקרעים או לפציעות ברגל במהלך משחק אך החלק העליון של הנעל הזו חזק ועמיד ביותר, מה שמפתיע בהתחשב בכך שהוא קל משקל וגמיש להפליא.

 

טכנולוגיית "שליטה בכל מצב" (ACC) שומרת על הנעל קלה, יבשה ומהירה גם בעת גשם סוער. היא מסוגלת לספוג מסירה מהירה אך גם מכניסה בעיטה זריזה וחזקה באותה מידה.