ג'קוזי מתנפח מומלץ – הטובים ביותר לשנת 2024

דגמי הג'קוזי המתנפח המומלצים ביותר, שיביאו חוויית ספא מרגיעה ומפנקת אליכם הביתה, במעט מאמץ והמון הנאה.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

73 ביקורות

בתחום

ריהוט גן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ג'קוזי מתנפח מומלץ

לא אחת, אנחנו מכניסים אלינו הביתה מוצרים שהם, איך נאמר, לא הדבר הבריא ביותר. החל מ-מסכים במגוון סוגים ועד מוצרי מזון עתירי סוכרים וקלוריות. לא פשוט למצוא מוצרים שמעניקים חוויה שמרגיעה גם את הגוף וגם את הנפש. וכשמוצאים כאלו, שווה להשקיע בהם.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

תגית רקע
הבחירה שלנו
ג'קוזי MSpa SOHO דגם P-SH069

עם מנגנון ניפוח עצמי, טכנולוגיה שקטה, טיימר לחיסכון באנרגיה, נעילת בטיחות לילדים ומקום לשישה אנשים, פלא שהג'קוזי הזה נותן לכם לכייף בקלות עם כל המשפחה ובראש שקט?

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- City Deal

ג'קוזי מתנפח הוא בדיוק מוצר שכזה. שהשימוש בו מרגיע את הגוף והנפש. הבילוי, כן, זו המילה המתאימה לתאר את זמן האיכות הזה, הבילוי במי הג'קוזי הוכח ככזה שמרפה את השרירים, מזרים את הדם ובעיקר מספק מפלט לנפש מתלאות היום, העומס בעבודה, הלחצים והמתחים.

 

הוא ככל הנראה גם אחד המוצרים הרומנטיים ביותר שתכניסו אליכם הביתה. כי מה רומנטי יותר מבילוי לאור נרות על כוס יין בג'קוזי, עם פינוק של מלון יוקרתי ופרטיות של בית פרטי?

 

היתרון בג'קוזי מתנפח, הינו שהוא לא דורש בדרך כלל התקנה מקצועית או מסובכת. לא חפירת בורות בחצר או מקום כל כך רחב. לספא הרי אנחנו בדרך כלל לא מגיעים בכל יום או בכל שבוע, אז למה לא ליצור לכם פינת ספה ביתית נעימה ומרגיעה בבית?

 

עם ג'קוזי מתנפח זה לגמרי אפשרי. לפנות פינה נחמדה בחצר או בגינה, לתת למשאבה לעבוד, להתנפח עצמאית, לכוון את מד הטמפרטורה לחום הרצוי מבחינתכם, להניח את הראש לאחור והרגליים במים – ופשוט לקחת הפסקה מהכל. להרפות את הגוף, השרירים והמוח. כדי לבחור את הדגם המתאים עבורכם ערכנו את הסקירה הבאה.

לוגו של הסקירה

גדול ובטוח: ג'קוזי MSpa SOHO דגם P-SH069

עם מנגנון ניפוח עצמי, טכנולוגיה שקטה, טיימר לחיסכון באנרגיה, נעילת בטיחות לילדים ומקום לשישה אנשים, פלא שהג'קוזי הזה נותן לכם לכייף בקלות עם כל המשפחה ובראש שקט?

ג'קוזי MSpa SOHO דגם P-SH069

4.5 15

ג'קוזי מתנפח לכל המשפחה בראש שקט

יתרונות

מתאים לשישה אנשים

ניפוח עצמי וחימום מהיר

נעילת ילדים, עיצוב מרשים

טכנולוגיה חסכונית ושקטה

חסרונות

תופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- City Deal

בסוף, בשביל מה אנחנו רוכשים הביתה ג'קוזי מתנפח? אנחנו מדמיינים משהו מפנק ומרגיע, ל"ניקוי ראש" בסוף היום או השבוע, הפוגה קצרה מהמתח והעומס, מנוחה לגוף ולנפש. כשמדובר במוצר עבור המשפחה, חשוב שיהיה מוצר שנותן "ראש שקט": כזה עם נעילת ילדים, הפעלה שקטה שמאפשרת להיכנס אליו גם כשחלק מבני הבית ישנים, ואולי הכי חשוב – שיהיה מקום לכולם.

 

הדגם הזה של המותג הפופולארי Mspa מציע בדיוק את מה שצוין כאן. זהו ג'קוזי עם מקום מכובד לשישה אנשים, עם מראה שחור-לבן פרקטי ומעודכן, שיכול להתאים לכל מרחב ברמה העיצובית. הוא כולל מנגנוני ניפוח עצמי וחימום מהיר, כך שאתם לא צריכים לעשות שום דבר.

 

כשתיכנסו אליו, מלבד מקום לכולם תמצאו בו גם 3 רמות מפנקות של בועות וסילוני אוויר, שיעניקו לכם חוויה מושלמת. מבחינה בריאותית, הוא כולל מערכת חיטוי ועשוי בד אנטי בקטריאלי, כשבנוסף ישנו טיימר לחיסכון באנרגיה, כזה ששומר גם על הסביבה וגם על עלות הפעלה שפויה בצד הכספי.

לוגו של הסקירה

נייד ומיד: ג'קוזי MIAMI דגם BESTWAY 54123

מחפשים ג'קוזי קומפקטי ועמיד, כזה שאפשר להתאים לבילוי בכל מרחב ולהפעיל במהירות? הדגם הזה מבית BESTWAY מתאים בדיוק עבור המטרות שלכם.

BestWay Lay-Z-SPA MIAMI 54123

4.5 15

קל להזזה ומהיר להפעלה

יתרונות

קל להרכבה ולפירוק

התקנה פשוטה ללא כלים

ניתן להעברה ממקום למקום

עשוי שכבות PVC עמידות

מתנפח עצמאית

חסרונות

קצת קטן למשפחה

180X66
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- בית וגן

מכירים את זה שאתם אומרים לעצמכם – אם רק היה פה ג'קוזי עכשיו? שכבר מיקמתם אותו בנקודה מסוימת בבית, וקצת מתחרטים שלא הצבתם בנקודה אחרת? או שיש לכם ג'קוזי גדול ומסורבל שאתם מתעצלים להפעיל?

 

על כל העניינים האלו עונה ג'קוזי "מיאמי" של בסטוויי באופן מושלם. מדובר בג'קוזי קומפקטי יחסית, עשוי אמנם שכבות PVC שהופכות אותו לעמיד מאוד וכזה שתוכלו ליהנות ממנו זמן רב, אך היתרון המשמעותי בו שהוא קל לניוד, לפירוק והרכבה, בלי צורך בכלים מיוחדים.

 

מתחשק לכם להעביר אותו מהחצר הקדמית לאחורית, לשנות לו מיקום? עם הג'קוזי המתנפח הזה זו ממש לא בעיה. וכמה זמן יידרש לכם כדי למלא אותו? גם זו לא טרחה גדולה, עם פונקציית ניפוח עצמאית במנגנון המפוח המובנה שלו.

 

הג'קוזי הזה יכול להתאים לבילוי מושלם של זוג או זוג עם ילד. רשמית הוא מותאם ל-2-4 אנשים, אז אם אתם מחפשים משהו לבילוי סולידי הוא נהדר ואם יש משפחה גדולה, אז יתכן והוא יהיה מעט צפוף עבורכם. אבל מה שבטוח, הג'קוזי הזה הוא בהחלט מפנק.

לוגו של הסקירה

להישען ולנוח: ג'קוזי MSPA Tekapo Comfort C-TE061

זה שאתם רוכשים ג'קוזי מתנפח, לא אומר שאתם לא יכולים להציב אותו באופן קבוע, במיקום יציב, בדומה לבריכת שחייה. דגם הג'קוזי המתנפח מסדרת Comfort של Mspa בעל דפנות עבות והוא אידאלי לעמוד יציב אצלכם בחצר הבית, ולאפשר לכם להישען עליו ולהתפנק.

ג'קוזי MSPA Tekapo Comfort C-TE061

4.5 15

ג'קוזי יציב ומסיבי להתפנק בו

יתרונות

6 שכבות PVC עמידות

נעילת ילדים

קיבולת מים גדולה

טכנולוגיה שקטה

מראה מרשים גם כשסגור

חסרונות

דורש התקנה מקצועית

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

לצד דגמים ניידים וקומפקטיים, יש גם מי שמחפשים ג'קוזי "עם נוכחות", עמיד ונוח שניתן להציב לאורך זמן. כזה שיהיה הפינה להישען בה לאחור ולהתפנק בסוף היום. הדגם הזה מסדרת קומפורט של מותג MSPA הוא בדיוק כזה.

 

ג'קוזי עשוי 6 שכבות PVC חזקות ועמידות, שכשרואים אותו הדבר הראשון שבולט הוא המסיביות, עובי הדפנות שיכול להחזיק אתכם, לספק יציבות ולאפשר לכם לסמוך עליו, להישען לאחור, לשים רגליים במים ופשוט להתפנק.

 

מה שעוד אהבנו בו במיוחד הוא את נעילת הילדים, שלצד הביטחון, הופכת את הג'קוזי לרהיט יפהפה גם כשהוא סגור ומכוסה, ונראה כמו פנינה שחורה במרכז הגינה. כי הרי, לא תשמשו בו כל הזמן. יש לזכור שהמסיביות שלו דורשת משטח יציב ועמיד למקם אותו עליו וגם התקנה מקצועית, אבל גם הבילוי שלכם בו יהיה יציב, ויספק חוויית ג'קוזי מקצועי ומפנק אצלכם בבית.

לוגו של הסקירה

להתפנק בטבעיות: ג'קוזי‏ 60023 St.Moritz Bestway

עם 180 סילוני אוויר, מערכת בקרת טמפרטורה דיגיטלית ורצפה מתנפחת רכה, דגם הג'קוזי הזה יעניק לכם פינוק מושלם, כשהעיצוב בעל המראה האקולוגי שלו, יתרום לחוויה מהנה ומרגיעה.

ג'קוזי‏ 60023 St.Moritz Bestway

4.5 15

מראה ידידותי ותכונות מפנקות

יתרונות

180 סילוני אוויר

עיצוב נעים ופרקטי

מקום ל-6-4 אנשים

בקרת טמפרטורה דיגיטלית

חסרונות

לא זול

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- CoolPool
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

בג'קוזי אנחנו רוצים להתפנק ולהירגע, להרפות את הגוף, לחשוב מחשבות נעימות ולהתחבר לעצמנו, ועל הדרך גם לטבע בחצר או בגינה. דגם הג'קוזי הזה מבית בסטווויי מתאים מאוד לקו הזה. הוא מעוצב כמו טבעת דמוית עץ מקסימה שמשתלבת מושלם במראה שבחוץ, בגינה או על רצפת דק.

 

בפנים, יש מקום לעד 6 אנשים, כשלא פחות מ-180 סילוני אוויר יעבדו על גופכם ויספקו חוויה מרגיעה ומפנקת. השילוב בין מראה טבעי, כמות הסילונים הגדולה, בקרת הטמפרטורה אותה ניתן להתאים בדיוק למצב האהוב עליכם, וקרקעית הג'קוזי הרכה, יספקו לכם חוויה עוטפת ומשחררת אצלכם בחצר.

 

הוא אמנם לא המוצר הכי זול בקטגוריה, אך עשוי שכבות PVC עמידות, כולל כיסוי השומר על טמפרטורת המים ופילטרים ומערכת סינון פנימית, שישמרו על מי הג'קוזי שלכם צלולים ונקיים. המראה שמזכיר טבעת עץ מקסימה במרכז או בפינת הגינה, יהפכו את הג'קוזי לפינת המרגוע של הבית.

סיכום

איך לבחור ג'קוזי מתנפח?

לא סתם החלטתם לרכוש ג'קוזי מתנפח. מדובר במוצר שיש לו מגוון יתרונות. ראשית, כדי להפחית מתח, להרפות שרירים, לשפר את זרימת הדם, איכות השינה ואפילו מראה העור, עיסוי בלבד אינו מספיק. השילוב בין טמפרטורת המים ללחץ המים בג'קוזי הינו הידרותרפי, ומשפיע על הגוף בצורה חיובית ביותר.

 

מדובר במוצר שמציע חוויה קלה, נעימה ומרגיעה אצלכם בבית. הוא לא דורש בדרך כלל ידע מקדים והתקנה מקצועית. הוא יודע להתנפח ולהתמלא עצמאית ומביא אליכם הביתה חוויה שאפשר לקבל בדרך כלל רק בספא בתשלום יקר. בילוי עם חברים, עם הילדים או בילוי רומנטי זוגי, בהישג יד, בלי לצאת מהבית.

 

להרגיע, גם את החששות

החשש מהחלקות ופציעות ילדים מהג'קוזי המסורתי והמסיבי העשוי קרמיקה ובטון, מתחלף כאן במוצר שעשוי בדרך כלל חומרים עדינים וידידותיים יותר כמו PVC, גם בכל הקשור לעיצוב, מדובר במוצר ידידותי, פונקציונלי, מרשים ובעל מראה נעים בעיניים.

 

לא רק שהבילוי בג'קוזי מתנפח ביתי הוא קל ומשחרר, הוא גם מקל עליכם בכל מיני אילוצים כמו העברות דירה או נסיעות ממושכות. לא משתמשים בו לתקופה? תוכלו להעביר אותו בקלות למישהו אחר שקרוב אליכם ויש לו את הזמן והמקום לכך. עוברים דירה? זו ממש לא בעיה להעמיס אותו אתכם אל היעד הבא.

 

חוששים מעלויות כספיות, תחזוקת הג'קוזי המתנפח ואופן השימוש בו? אל תדאגו. לא תצטרכו להחליף את מי הג'קוזי כל יום וגם לא בכל שבוע. אם אתם משתמשים בו עד פעמיים בשבוע מומלץ להחליף את המים בג'קוזי כל חצי שנה. אם אתם משתמשים בו כמעט בכל יום, אז המים יספיקו עד 3-4 חודשים לפני שתצטרכו להחליף אותם פעם נוספת.

 

אם תקפידו על סגירת הכיסוי השומרת על טמפרטורת המים ולא תפעילו את הג'קוזי מסביב לשעון, אז גם עלות ההפעלה שלו תסתכם בתוספת של לא יותר מכמה עשרות שקלים, לחשבון החשמל החודשי. ואם אתם חוששים מריבוי מטלות של ניקוי הג'קוזי המתנפח, אז אל דאגה, במרבית הדגמים מספיקה העברה של מטלית לחה, הוצאת עלים וכדומה, כדי לשמור על המים נקיים וצלולים. בנוסף, ישנם בשוק לא מעט תכשירים ונוזלי ניקוי שנועדו לשמירה על מי הג'קוזי נקיים ובריאים לאורך זמן.

 

אז מה, אני אעמוד ואנפח את הג'קוזי, אמלא בו את המים עד שיהיה מוכן לבילוי? אז זהו, שלא. דגמי מוצר ג'קוזי מתנפח השונים עושים זאת בעצמם, בלחיצת כפתור פשוטה ותוך סדר גודל של כ-20 דקות הכל יהיה ארוך ומוכן לבילוי בג'קוזי אצלכם בבית. תוכלו רק להוסיף מוזיקה, נרות או יין בשביל האווירה. אז כל שנותר לכם הוא רק לבחור דגם של ג'קוזי מתנפח המתאים ביותר עבורכם. על מה לשים את הדגש?

 

כמה אנשים צריכים להיכנס אליו

האם לבחור בג'קוזי לזוג, לארבעה או לשישה אנשים? חשבו כמה אנשים צריכים להיכנס לג'קוזי. מן הסתם, גם ג'קוזי מתנפח עם מקום לעד שישה אנשים שמבלה בו זוג הוא ג'קוזי רחב ומפנק יותר. נכון, העלות של ג'קוזי מתנפח כזה בדרך כלל גבוהה יותר כאשר מדובר בג'קוזי המתאים ליותר אנשים.

 

עם זאת, ג'קוזי לא קונים כל יום – והוא מציע חוויה גם בתחום האירוח, כזו שתרצו לחלוק עם משפחה וחברים טובים. לכן, הביאו בחשבון את כמות האנשים שיכולים להתרווח בו ולקחת חלק בחוויה, כמו גם את הסעיף הבא.

 

כמה מקום יש לכם בבית

גודל הג'קוזי הוא גם פונקציה של מקום. ג'קוזי מתנפח בדרך כלל קומפקטי יותר מג'קוזי רגיל, אך עדיין הוא דורש פינוי של מרחב ומשטח יציב. לפעמים, תרצו גם להציב בסמוך אליו מקום להניח אוכל, שתיה וכדומה. לכן צריך ליצור עבור ג'קוזי מתנפח חדש סביבה פנויה, יציבה עבורו.

 

חשבו, כמה מקום יש לכם עבור פינת הג'קוזי או פינות – למקרה שאתם בוחרים בדגם שאותו ניתן לנייד גם ממקום למקום בבית.

 

בטיחות ילדים

אחת הסגולות החיוביות בג'קוזי המתנפח הוא נושא בטיחות הילדים. ג'קוזי וילדים הוא דבר שמיד מעורר חשש, שמא יחליקו, יפלו למי הג'קוזי הפתוח. השילוב של מים וקרמיקה ובטון מהם עשוי הג'קוזי המסורתי, עם השתוללות ילדים בסביבתו עלול להיות מסוכן מאוד.

 

לכן, ג'קוזי מתנפח העשוי שכבות בד PVC הוא ידידותי הרבה יותר ומסוכן הרבה פחות לילדיכם, שיאהבו לקפוץ, להשתולל ולהישען עליו. הקפידו לבחור ג'קוזי עם מנגנון נעילת ילדים בכיסוי, שיסתום את פתח בריכת הג'קוזי המתנפח לאחר השימוש, ובדגמים מסוימים גם ישמור כך על טמפרטורת המים.

 

עיצוב

כשאתם מכניסים הביתה או יותר נכון לחצר ולגינה ג'קוזי מתנפח, אתם גם משתדרגים ברמה העיצובית.

 

דגמי הג'קוזי המתנפח העשויים שכבות PVC הם מוצרים בעלי מראה ידידותי לסביבה וכזה שמשתלב בה. ישנם דגמים בצורה עגולה ואחרים מרובעת, כשהמשותף לכולם הוא שמדובר בפנינה לחצר, כשהאמבט פועל וגם כשהוא סגור ומכוסה, מה שמעניק לו מראה פרקטי ומלא סדר.

 

ישנם דגמי ג'קוזי מתנפח בטקסטורות וצבעים שונים, בצורות השונות שהוזכרו. כך שלא תתקשו למצוא ג'קוזי מתנפח שיתאים היטב למרחב בו אתם מתכוונים להציב אותו, ולהשתלב במרחב הזה באופן טבעי, בלי להרוס כלל את העיצוב אלא אם כבר אז להוסיף לו.

שאלות ותשובות על ג'קוזי מתנפח מומלץ

האם ג'קוזי מתנפח דורש התקנה מקצועית?

ג'קוזי מתנפח במרבית הדגמים לא דורש התקנה מקצועית, יציקת בטון או כלים מיוחדים. כל מה שתצטרכו עבורו הוא משטח נקי, ישר ויציב שעליו תוכלו להניח את הג'קוזי המתנפח בבטחה, עם גישה לנקודת חשמל ומקור הוצאת מים. כך תוכלו להפעיל את הג'קוזי במהירות בביתכם לאחר הקניה.

האם ג'קוזי מתנפח בטוח לילדים?

אחד היתרונות של ג'קוזי מתנפח הוא נושא בטיחות הילדים. בניגוד לג'קוזי רגיל שמסוכן מאוד לילדים להחליק בו או עליו או חלילה ליפול אליו, ג'קוזי מתנפח עשוי שכבות בד PVC שגם במקרה של החלקה חלילה לא אמורות לגרום לילדים לפציעות. בנוסף לכך, מרבית דגמי הג'קוזי המתנפח כוללים כיסוי עם מנגנון נעילת ילדים, המאפשר לסגור אותו הרמטית בסיום השימוש ולמנוע מקרה של מעידה או נפילה פנימה וכל כניסה לא רצויה ללא השגחת המבוגרים.

למה כדאי לרכוש ג'קוזי מתנפח?

במקום לשלם ביוקר על בילוי בספא ולחכות זמן רב עד שנהנים מחוויית ג'קוזי שהיא מרגיעה, בריאה לגוף, לנפש, תוכלו ליהנות מכל הפינוק הזה אצלכם בבית. מדובר במוצר שלא דורש התקנה מקצועית, בטוח לילדים, מביא הביתה אפשרות לבילוי חברתי, משפחתי או זוגי ברכישה אחת במקום במנוי או בתשלום שחוזר על עצמו, כשבנוסף עיצוב הג'קוזי משדרג את הגינה או חצר הבית ומעניקים להם מראה של חופשה מפנקת.

איך מנפחים ג'קוזי מתנפח?

מרבית דגמי הג'קוזי המתנפח הקיימים כיום בשוק כוללים מנגנון ניפוח עצמאי בלחיצת כפתור, כך שאין כאן צורך בהתעסקות שלכם עם משאבות או פטנטים שונים. מוצר ידידותי ונוח שעובד בשבילכם ומנפחים אותו בכל פעם שצריכים באופן עצמאי וללא צורך במטלה מסובכת ומעייפת. הבילוי שלכם מתחיל כבר בשלב שהג'קוזי מתנפח בעצמו כדי שתוכלו להתפנק בו כרצונכם.