סיר לחץ: סקירת 5 סירי לחץ מומלצים [2024] – Finder – קונים חכם יותר

מאידוי ירקות להרתחת ביצים קשות: הכינו ארוחות מהירות ומלאות טעם עם כלי המטבח האולטימטיבי.

icon pos_1

ניתחנו

35 סקירות

ו-

2385 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סיר לחץ מומלץ

מחפשים סיר לחץ איכותי שיעשה לכם חיים קלים במטבח? סיר לחץ טוב מסוגל להכין מגוון תבשילים טעימים במהירות מפתיעה, כך שאתם לא צריכים להסתבך או להשקיע יותר מדי זמן במנה שלכם. לפניכם הדגמים המובילים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

סיר לחץ הוא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר להכין ארוחה במהירות. פשוט הוסיפו מרכיבים אל הסיר וכסו אותם בעזרת המכסה המיוחד. אם אתם אוהבים את הרעיון להכין מרקים, נזידים ותבשילים של סיר אחד בשליש מהזמן שהיה לוקח לכן להכין אותם בתנור או על הכיריים, אתם תהנו להיות הבעלים הגאים של סיר לחץ מומלץ. הם גם מעולים לטבחים מתחילים, היות ואתם יכולים לקבל ארוחה מלאה על השולחן תוך פחות משעה ועם מינימום עבודה.

 

איך סיר לחץ עובד?

 

כאשר הוא מתחמם, סיר הלחץ עובר את טמפרטורת רתיחת המים וכולא בתוכו אדים, וכך הוא בעצם מנמיך את זמן הבישול ב-70%. כאשר הבישול מסתיים, אתם יכולים לשחרר את האדים שבפנים במהירות באמצעות מסתם לחץ ידני או לתת להם להשתחרר לבד עם הזמן. דגמי סירי לחץ לכיריים מבשלים בלחץ גבוה יותר מאלו החשמליים ומשום כך גם מתחממים יותר, לכן סיר לחץ חשמלי עשוי לקחת זמן רב יותר כדי להתחמם ולבשל מדגם לכיריים (אבל אל תדאגו, הוא עדיים יחסוך לכם לא מעט זמן בישול).

 

רוב הדגמים החדשים מציעים בישול איטי, אידוי, טיגון ללא שמן ועוד – אנחנו מתייחסים אל דגמים אלו כסירי מולטי או סירי לחץ מרובי אפשרויות. דגמים חשמליים חדשים יותר מגיעים מצוידים בכל מאפייני הבטיחות האפשריים. בנוסף לשסתום שחרור הלחץ המובנה, הם גם מציעים מכסים ננעלים וחיישנים חכמים לכיבוי אוטומטי. במילים אחרות, מכשירי חשמל מגוונים וידידותיים למשתמש אלה הם בהחלט לא זהים לאלו שסבתא שלכם הייתה משתמשת.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: INSTANT POT DUO 7-IN-1 ELECTRIC 6 LITRE

ארוחת שישי בערב עם המשפחה לעולם לא תהיה אותו הדבר. אתם יכולים לשכוח מתיזוז בין חלקי המטבח השונים עם מיליון ואחת סירים ומחבתות, מפני שה- INSTANT POT DUO 7-IN-1 ELECTRIC מסוגל לעשות פשוט הכל.

INSTANT POT DUO 7-IN-1 ELECTRIC 6 LITRE

4.5 15

סיר הלחץ הטוב ביותר עם מגוון תפקודים ואפשרויות שימושיים

יתרונות

פשוט לשימוש

קיבולת גדולה

זוכר הגדרות קודמות

3 דרגות חום

שליטה מדויקת בטמפרטורה

חסרונות

מגיע עם מעט אביזרים

קשה לראות את שסתום הלחץ

קשה להשיג בישראל

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
דגם שונה
קנה עכשיו ב- Amazon

לדגם הזה יש את כל מה שאתם יכולים לרצות מסיר לחץ, ועוד. 7 התפקודים של מכשיר זה כוללים בישול בלחץ, בישול איטי, בישול אורז, השחמה, הכנת יוגורט, אידוי והפשרה/חימום. לוח הבקרה הופך את הבישול לפשוט במיוחד, עם לחץ גבוה ונמוך, 3 דרגות השחמה שונות, בישול איטי וחימום – כולם בלחיצת כפתור. לאחר לא מעט בדיקות התגלה שהחיישני הלחץ והטמפרטורה מספקים תוצאות מדויקות, לא משנה מה הכנסתם פנימה.

 

הסיר עצמו עשוי פלדת אל-חלד עם 3 שכבות בסיס לבישול שווה וקיימת גם אפשרות מיצרן להוסיף שכבת נון-סטיק. ה- Instant Potמציע מגוון פונקציות זמן כדי להתאים את הבישול ללו"ז שלכם. אתם יכולים לבחור בדיליי של עד 24 שעות ויש אפילו מאפיין אוטומטי מיוחד ששומר על האוכל שלכם חם עד 10 שעות ומאפיים ידני שישמור על האוכל שלכם חם עד 100 שעות – יותר ממספיק.

לוגו של הסקירה

סיר לחץ 2 ב-1: SAGE FAST SLOW PRO

אם לא אכפת לכם להוציא כמות כסף נכבדה על מכשיר יוקרתי שמספק קצת יותר מבישול בלחץ, קחו בחשבון את ה- SAGE FAST SLOW PRO.

SAGE FAST SLOW PRO/ Breville BPR700BSS

4.5 15

סיר לחץ מתוחכם עם מגוון יכולות

יתרונות

פשוט לשימוש

11 תוכניות בישול בלחץ

7 תוכניות בישול איטי

חסרונות

יקר

קשה להשיג בארץ

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

כמו דגמים רבים של Sage, הסיר מגיע עם מבחר כפתורים לסוגי מאכלים ספציפיים, כך שהגדרות הבישול שלהן כבר מתוכנתות מראש – ירקות, ארז, ריזוטו, מרק, שעועית, עוף ועוד – ומספק את האפשרות לבישול בלחץ, בישול איטי או שמירה על החום. הוא גם מסוגל להכין לא מעט קינוחים. כפתור שחרור האדים אינו דורש שימוש בידיים ושימושי במיוחד אם אתם לא מעוניינים בביקור לא מתוכנן בבית החולים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למתחילים: TOWER SURE TOUCH

רוצים להתחיל לאכול בריא אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? ה- TOWER SURE TOUCHהוא קניה ראשונה מצוינת, בעיקר בזכות מחירו הנוח ועיצובו הפשוט.

TOWER SURE TOUCH

4.5 15

סיר לחץ פשוט ונוח לשימוש, במיוחד לבשלן המתחיל

יתרונות

מחיר נוח

קיבולת גדולה

פשוט לשימוש

מתאים לכל סוגי הכיריים

חסרונות

דורש תשומת לב

Tower T90126 Pro Sure...
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

מדובר באחד מסירי הלחץ הטובים ביותר לכיריים שיש והוא מתאים לכל הסוגים. הוא נראה ומרגיש כמו סיר רגיל וקל מאוד להשתמש בו – אך ההבדל הוא אינדיקטור לחץ וטיימר של 330 דקות אשר הופכים את חוויית הבישול לפשוטה הרבה יותר: אפילו לבשלן המתחיל. אתם אפילו תקבלו ספר מתכונים והנחיות ברורות שיעזרו לכם בהתחלה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: Soltam ALON 9 ליטר

סיר לחץ כמו של פעם, עם גוף נירוסטה מבריק וידית גדולה ששומרת על המכסה לחוץ היטב אל הסיר. אם השיקול העיקרי שלכם הוא מחיר, ה- Soltam ALONאמנם לא מעוצב במיוחד או מגיע עם הרבה פונקציות, אבל הוא זול ועושה את העבודה.

Soltam ALON 9 ליטר

4.5 15

סיר לחץ זול ופשוט, ממש כמו של פעם

יתרונות

קיבולת ענקית

פשוט לשימוש

זול

חסרונות

לא מתקדם כמו יתר הדגמים

לא משוכלל

אין התאמה לסוגי אוכל שונים

אין פונקציות מגוונות

קנה עכשיו ב- KSP
7 ליטר
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

גוף הסיר עשוי נירוסטה עם תחתית בעלת 3 שכבות לפיזור חום אפקטיבי. יש לו ידיות מבודדות חום שמאפשרות אחיזה בטוחה ומכסה שנסגר באמצעות מנגנון 'מנוף', שמאפשר סגירה בטיחותית. הדגם הזה אולי לא מציע פונקציות מתוחכמות או שלל כפתורים, אבל יש לו 3 שסתומים לבטיחות מקסימאלית והוא מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל כיריים אינדוקציה. יש לו קיבולת ענקית של 9 ליטר, כך שהוא יכול להתאים גם לבתים עם משפחות גדולות או כאלה שאוהבים לארח.

 

אז אם אתם לא רוצים להוציא הרבה כסף ומחפשים סיר לחץ גדול, זה המכשיר עבורכם.

לוגו של הסקירה

סיר לחץ חכם: TEFAL COOK4ME CONNECT MULTI-COOKER

אוקי, הוא מאוד יקר אבל זה מחיר קטן לשלם עבור שף פרטי משלכם. לסיר לחץ זה יש ממשק אינטראקטיבי שמתחבר אל ה-iPad שלכם ועובד יחד עם אפליקציית מתכונים אשר אומרת לכם בדיוק מה אתם צריכים ומתי אתם צריכים לשים את זה.

TEFAL COOK4ME CONNECT MULTI-COOKER

4.5 15

סיר לחץ מהעתיד

יתרונות

השקעה מינימלית

קל לניקוי

מתוחכם במיוחד

מתחבר ל-iPAD

חסרונות

יקר

קשה להשיג

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

הוא נראה כל כך מתוחכם ומלא כפתורים וצג בקרה צבעוני, אפשר להגיד שהוא מזכיר רובוט קטן, וזה לא רחוק מהאמת. הדגם הזה ידליק את עצמו לכמות הזמן הנכונה ואינו דורש מכם כמעט תשומת לב. בהחלט מדובר בבישול עתידני והא אפילו ידידותי למדיח.

סיכום

סיכום הסקירה על כיצד בחרנו את סירי הלחץ ברשימה

שאלות ותשובות על סיר לחץ מומלץ

מה ההבדל בין מולטי שף לסיר טיגון ללא שמן?

סיר טיגון ללא שמן נועד רק למטרה זו, לטגן ללא שמן או עם כמות מופחתת באופן משמעותי. סיר מולטי שף נועד לשיטות בישול שונות ביניהן גם טיגון ללא שמן, אבל הוא מאפשר מגוון רחב הרבה יותר של עבודה במטבח. מבישול דרך אפייה והוא אפילו תחליף לסיר לחץ.