לגו נינג'גו מומלץ – סקירת הטובים ביותר לשנת 2024

מותג הלגו הוא אחד המותגים הוותיקים והאיכותיים ביותר בעולם. קטגוריית הנינג'גו היא אחת מהמובילות והפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, ובחברה מציגים ליין גדול מאוד של משחקים לילדים בכל הגילאים.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

132 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על לגו נינג'גו מומלץ

עולם צעצועי הילדים הוא עולם עצום עם מגוון רחב של אפשרויות עבור ילדים בכל הגילאים. הרבה מאוד חברות וצעצועים באים והולכים, אך יש מספר מותגים שנשארים איתנו כבר הרבה מאוד שנים, וממשיכים להתפתח עם השנים. אחד ממותגי הילדים הבולטים והגדולים ביותר בעולם הוא מותג הלגו. אין כמעט ישראלים כיום שלא שיחקו בלגו בילדותם, אך אותן קוביות שאנו זוכרים בתור ילדים, מהווים את קצה המזלג לעומת העושר שיש היום.

 

ללגו יש תערוכות שלמות המוצגות בכל רחבי העולם, ומדובר במותג שהולך ומתפתח בהרבה מאוד כיוונים. אחד מהכיוונים הוא תת מותג הנקרא נינג'גו, שמציג שורה של נינג'ות מלגו, איתם אפשר לשחק בכל מיני צורות ודרכים, והם כמובן מגיעים עם לא מעט תוספות ואלמנטים שמוסיפים לסיפור.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לגו נינג'גו הוא כמובן פופולארי מאוד גם בישראל, עם מגוון גדול מאוד של משחקים ומוצרים פיזיים ודיגיטליים כאחד. מעבר לקוביות המסורתיות, אפשר לראות גם פאזלים, ציורים, משחקי מחשב ומרצ'נדייז מפה ועד הודעה חדשה.

 

יש הרבה מאוד מוצרים של לגו נינג'גו, ושווה מאוד לעשות סדר, כי יש טובים יותר וטובים פחות. המוצרים של לגו הם באיכות מאוד גבוהה ולחברה יש סטנדרטים מאוד גבוהים, לצד תמחור שהוא אינו נמוך. עם זאת, עדיין ניתן למצוא כמה מוצרים מאוד איכותיים שנותנים תמורה גבוהה מאוד לכסף שאתם משלמים.

סוג של כת

עבור הרבה ילדים, כולל הילדים של כותב שורות אלו, לגו נינג'גו הוא סוג של כת. החיבור למותג יכול להתחיל מגיל 3 או 4, ולהגיע גם עד גילאי העשרה, שכן יש אתגרים ומוצרים מתאימים גם לילדים גדולים. יש הרבה מאוד מוצרים שיוצאים מדי יום, סדרות טלוויזיה שצריך לעקוב אחריהן וחשבונות במדיה החברתית המודיעים מתי יוצא המשחק הבא, או הפעילות הבאה.

 

כאמור, מדובר בעולם שצריך לחיות אותו כדי להבין איפה כדאי להשקיע את הכסף, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. הנה כמה ממשחקי הלגו נינג'גו הטובים והאיכותיים ביותר שניתן למצוא בישראל. זכרו, מעבר למוצרים, שווה להתעדכן כל הזמן דרך הרשתות החברתיות כדי לראות איפה אפשר להשתדרג וממה אפשר ליהנות בשבועות הקרובים.

לוגו של הסקירה

הספורטיבי ביותר: LEGO Ninjago 71776 – מכונית המירוץ של ג'יי וניה

LEGO Ninjago 71776 הוא משחק לגו עם מכונית מתקדמת, המביאה לא רק את הכיף שבהרכבה שלה, אלא גם את האפשרות להסיע אותה בצורה חלקה לאחר מכן. מדובר בחלק מסט גדול, אותו אפשר להשלים רק עם המכונית.

LEGO Ninjago 71776 – מכונית המירוץ של ג'יי וניה

4.5 15

מכונית לגו יפה ומתקדמת שמעניקה ערך מוסף לסט

יתרונות

מרשים

מאתגר

משלים סט

חסרונות

מתאים לילדים בני 7 ומעלה

קנה עכשיו ב- KSP

LEGO Ninjago 71776 הוא משחק לגו בו אפשר להרכיב את המכונית של ג'יי וניה, שתיים מהדמויות הבולטות של נינג'גו, ולקבל בסופו של תהליך מכונית מתפקדת לחלוטין, עם מכונות ירייה והרבה מאוד פיצ'רים מעניינים. הדמויות נכנסות למכונית בקלות והמכונית משתלבת בצורה טבעית בתוך הסטר הקיים של משחקי נינג'גו. המכונית היא בצבע כחול וצהוב, ואיתה מגיע הליקופטר בצבע כתום ועוד ארבע דמויות לגו תקניות.

 

הפריט הוא אינו פריט לילדים קטנים והוא כולל לא פחות מ-536 חלקים, כך שהוא מתאים בעיקר לאנשים שמכירים את הז'אנר ואוהבים מאוד את האתגר שבהרכבה. המוצר מתאים לילדים מעל גיל 7 מפני שיש בו חתיכות קטנות וגם הרבה מאוד אלמנטים של מוטוריקה עדינה, שילדים קטנים יותר יתקשו להתמודד עימם. עם זאת, לאחר שהמוצר מורכב, אפשר בהחלט לתת לילדים מעל גיל 3 או 4 לשחק איתו. מעבר לג'יי וניה, מגיעות עם שתי דמויות של דרקונים רעים, שמהווים את ה"רעים" ועוד כמה חרבות ושרשראות להשלמת החוויה. מדובר בסט מרשים ויפה בעלות סבירה בהחלט.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: LEGO Ninjago 71767 – מקדש הנינג'ות

LEGO Ninjago 71767 – מקדש הנינג'ות הוא משחק לגו מרשים ואיכותי, שמגיע עם מגוון גדול של חתיכות ודמויות, ומאפשר לבנות את אחד מאבני הפינה של הנינג'גו. המקדש מאפשר להיכנס לנעליהם של הדמויות וליהנות ממגוון רחב של אטרקציות.

LEGO Ninjago 71767 – מקדש הנינג'ות

4.5 15

מקדש נינג'ות מרשים, עם מגוון גדול של דמויות וחתיכות

יתרונות

מרשים

מגוון גדול של אופציות ותוספות

אפשרויות משחק רבות

חסרונות

לא מתאים לילדים מתחת לגיל 8

יקר

קנה עכשיו ב- KSP

LEGO Ninjago 71767 – מקדש הנינג'ות הוא משחק הרכבה מרשים ויוצא דופן. מדובר ב"בית" של הנינג'ות של נינג'גו, וככזה, הוא מביא איתו לא מעט פיצ'רים ואלמנטים שונים. המקדש הוא גדול במיוחד, צבעוני, עם גשרים וצריפים, ולא מעט דמויות אשר מגיעות איתו. המחיר שלו הוא יקר יחסית, והוא גם לא מתאים לילדים מתחת לגיל 8, שכן די מורכב להרכיב אותו. הוא כולל 1,394 חלקים בגדלים שונים, ומדובר בפריט לאנשים שמבינים ואוהבים להרכיב לגו בכלל, ולגו של נינג'גו בפרט.

 

המקדש מגיע עם 8 דמויות קטנות של נינג'גו, ועוד אחת גדולה, והוא משתלב בצורה טובה עם שאר המוצרים של המותג. כלומר, ניתן לשחק איתו ולהרכיב עליו את הדמויות האחרות שקניתם בתוך הז'אנר. במקדש תמצאו גם אזור של מטבח, אזור לחימה ועוד גשרים ונישות שונות. יש המון מה לעשות במקדש, וכיף מאוד לשחק איתו לאחר שבניתם אותו, אך גם אפשר בהחלט להשתמש בו כפריט עיצובי לאספנים. שעות של כיף לחובבי הז'אנר, ולא רק.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: 71730 Lego – קאי נגד סקולקין

כל חובב נינג'גו מכיר את קאי וסקולקין, שתיים מהדמויות הבולטות במותג. באמצעות שתי בובות רשמיות וקצת כלי נשק, הם נפגשים לקרב מרשים וחזק. הדמויות משתלבות באופן טבעי בכל מוצרי הנינג'גו האחרים, כולל מקדשים ומכוניות.

71730 Lego – קאי נגד סקולקין

4.5 15

שתי דמויות מרכזיות של נינג'גו נפגשות אחד על אחד

יתרונות

זול

דמויות מרכזיות

משתלבות במוצרי נינג'גו נוספים

חסרונות

ללא תוספות משמעותיות לדמויות

קנה עכשיו ב- Walla Shops

71730 Lego – קאי נגד סקולקין הוא פריט חובה עבור חובבי נינג'גו. למרות שמדובר במוצר שמביא איתו שתי דמויות וקצת כלי נשק, לעומת מוצרים אחרים עם הרבה יותר אלמנטים, מדובר בשתי דמויות מרכזיות ומוכרות מאוד, שיכולות להשתלב בקלות בכל סוג של משחקי נינג'גו, כולל מקדשים, מכוניות, הליקופטרים ועוד. הדמויות הן דמויות לגו רשמיות, והן מגיעות עם תוספות קטנות כמו כובעים, חרבות ומגינים.

 

מדובר במוצר זול באופן יחסי, שמביא איתו ערך גדול לקונים. אלו שתיים מהדמויות המרכזיות והבולטות ביותר, כאשר סקולקין מהווה דמות מיוחד, שכן מדובר בסוג של שלד יוצא דופן. החרבות והמגינים הם אלו שהדמויות משתמשות בסדרה, והדמויות כאמור, יכולות להשתלב בכל משחק קיים, כולל המקדשים השונים, הנשקים שכבר קיימים אצלכם, וכן הרכבים השונים. מדובר במוצר בסיסי וזול יחסית, עם שתי דמויות שכל חובב נינג'גו צריך שיהיו לו בבית. המחירים של הדמויות עצמן הם לא גבוהים, בעיקר כי מדובר על מספר מועט של חלקים וללא התעסקות של הרכבה. הדמויות מיועדות לילדים מעל לגיל 6.

לוגו של הסקירה

לחובבי הרכבים: LEGO NINJAGO 71709 - Jay and Lloyd's Velocity Racers

LEGO NINJAGO 71709 – Jay and Lloyd's Velocity Racers הוא משחק שמביא לכם את שניים מהרכבים המהירים והמובילים של המותג. הרכבים של ג'יי ולויד הם שילוב בין אופנועים לחלליות, והדמויות שלהם מסתנכרנות עם הרכבים בצורה מושלמת.

LEGO NINJAGO 71709 – Jay and Lloyd's Velocity Racers

4.5 15

שני רכבי על מרשימים בעולם של נינג'גו

יתרונות

רכבים מרשימים

הדמויות משתלבות בצורה מושלמת

זול יחסית

חסרונות

לא מתאים לילדים מתחת לגיל 7

קנה עכשיו ב- brick-toys

LEGO NINJAGO 71709 – Jay and Lloyd's Velocity Racers הוא משחק לגו עם שני רכבים של שתיים מהדמויות המרכזיות של המותג נינג'גו. כמו מרבית מוצרי לגו נינג'גו, את המוצרים אפשר לשלב עם המוצרים האחרים של החברה. כלומר, אפשר לקנות את שני הרכבים, ואם יש לכם דמויות אחרות, הן יוכלו להיכנס בקלות אל הרכבים עצמם. הרכבים הם גדולים ומרשימים, בצבעים ירוק וכחול, והם סוג של שילוב בין חלליות לאופנועים.

 

המשחק מכיל 322 חלקים והוא אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 7, אך כאשר הרכבים מורכבים, גם ילדים בגיל 3 יכולים ליהנות ממנו. עם הרכבים מגיעים גם שתי הדמויות של ג'יי ולויד, וכן אלמנט קטן ש"מזניק" את המרוץ עבורם. הרכב הירוק הוא סוג של אופנוע גדול, והשני הוא סוג של מטוס מרשים. כאמור, גם כאן, אפשר לשלב את הרכבים עם הרכבים של הדמויות האחרות ולקיים מרוצים גדולים בין כל הדמויות. הרכבים משתלבים היטב גם עם המקדשים השונים והדמויות האחרות, והכל נכנס תחת אותה מטריה גדולה של המותג של נינג'גו.

לוגו של הסקירה

המגוון ביותר: LEGO NINJAGO 71756 – צוללת באונטי

LEGO NINJAGO 71756 – צוללת באונטי הוא אחד המשחקים המרשימים של המותג נינג'גו, מפני שהוא מביא את הדמויות אל מתחת למים. עם הצוללת הגדולה מגיעות עוד צוללות קטנות שמצטרפות אליה, והדמויות משתלבות בתוך הצוללות בקלות.

LEGO NINJAGO 71756 – צוללת באונטי

4.5 15

צוללת מרשימה אשר מכניסה את נינג'גו אל מתחת למים

יתרונות

מרשים

מגוון רחב של אלמנטים

הרבה דמויות

חסרונות

יקר

לא מתאים לילדים מתחת לגיל 9

קנה עכשיו ב- Walla Shops

LEGO NINJAGO 71756 – צוללת באונטי הוא אחד המשחקים המרשימים ביותר של מותג נינג'גו, וזה שמוריד את הדמויות אל מתחת למים. הצוללת הגדולה והמרכזית בחבילה היא בצבע לבן וזהב, והיא גדולה מאוד. היא מגיעה עם גג נפתח, כך שניתן להכניס את כל הצוללות הקטנות אל הצוללת הגדולה. השאלה המתבקשת היא האם אפשר לשחק עם הצוללת מתחת למים. התשובה היא שלא מומלץ, אך אם עושים זאת במקלחת בסביבה מבוקרת, ולא בבריכה או בים, זה משהו שבהחלט יכול לעבור.

 

הצוללת מגיעה כאמור עם כמה צוללות קטנות נוספות בצבעים שונים ועם כ-10 דמויות משלימות איתם אפשר לשחק. גם כאן, הצוללת משתלבת בצורה מושלמת עם משחקים אחרים של המותג, כולל דמויות נוספות, אופנועים, מקדשים ומה לא. ניתן להכניס את הדמויות אל תוך הצוללת, או אל הצוללות הקטנות, ולשלב את הכל ביחד. המשחק לא מתאים לילדים מתחת לגיל 9, אך גם כאן, לאחר שבונים את החללית, גם ילדים בני 3 ו-4 יכולים לשחק בה. המשחק הוא יקר באופן יחסי למותגי נינג'גו, אך הוא גם כולל הרבה מאוד חלק (1,159) והרבה מאוד דמויות, כך שאפשר לשחק בו במשך שעות וגם להציב אותו לנוי בחדר המשחקים.

לוגו של הסקירה

היקר ביותר: LEGO NINJAGO 71741 – סיטי גארדנס

LEGO NINJAGO 71741 – סיטי גארדנס הוא המשחק האולטימטיבי של המותג. מדובר במקדש ענק המסוגל להכיל את כל הדמויות, הנשקים והרכבים שלהם. זהו העולם האולטימטיבי של כוכבי הנינג'גו, בו אפשר לשחק עם כל הדמויות בהרמוניה מושלמת.

LEGO NINJAGO 71741 – סיטי גארדנס

4.5 15

העולם האולטימטיבי של כוכבי לגו נינג'גו

יתרונות

עולם ענק עם המון אלמנטים

מרשים מאוד

חסרונות

מסיבי

יקר מאוד

לא מתאים לילדים מתחת לגיל 14

קנה עכשיו ב- takeabrick

LEGO NINJAGO 71741 – סיטי גארדנס הוא המשחק האולטימטיבי עבור חובבי ז'אנר הנינג'גו. זוהי זירת המשחק הגדולה והמרשימה ביותר של המותג, ויש לה המון אלמנטים שונים ובעיקר מקום כדי לשחק עם כל הדמויות של המותג. במשחק יש 5,665 חלקים שונים אותם צריכים להרכיב, והוא אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 14. ילדים קטנים פשוט לא יסתדרו עם כמות החלקים, אך בסופו של דבר, לאחר שהמשחק מורכב, הוא מתאים לילדים גם בגילאים 3 או 4.

 

המשחק הוא עצום ומגיע עם כמה מפלסים וצריח גבוה. יש במתחם המון חדרים שונים, גינות, קומות ומה לא. אפשר לשחק עם כל הדמויות שמגיעות עם הגנים הללו, כ-20 במספר, וכמובן להוסיף את הדמויות שכבר קיימות אצלכם בבית, על רכביהן ונשקיהן. המשחק הוא גדול ומסיבי מאוד, וגם יקר בצורה יחסית חריגה למשחק לגו, אך הוא בגדר חובה עבור מעריצי הסדרה ואנשים שרוצים להתהדר במשחק האולטימטיבי של הז'אנר. מדובר בשעות על גבי שעות של הרכבה, התעסקות ומשחקים, והוא מספק ערך רב למי שחובב את הז'אנר, כבר קנה כמה משחקים בעבר, ורוצה לקבל את הדובדבן שבקצפת, כדי להשלים את הסדרה שלו.

סיכום

איך לבחור משחק הלגו נינג'גו הטוב ביותר לילדכם?

ההעדפות של ילדים לגבי המשחקים האהובים עליהם משתנות בהתאם לילד. בהרבה מקרים, ילדים נחשפים למותג מסוים והופכים למעריצים גדולים מאוד שלו. בעולם הצעצועים של היום, לכל מותג יש מגוון עצום של מוצרים, כאשר הילדים רוצים להשלים את הסט ולשחק בכל מה שלמותג יש להציע. לגו נינג'גו הוא תת ז'אנר של אחת מחברות הצעצועים המובילות והגדולות בעולם, והוא יודע גם להבטיח איכות וכיף, וגם לקיים. השאלה היא איזה מבין הצעצועים כדי לקנות, ואיך אפשר גם להתקדם בצורה שהיא הדרגתית ונכונה.

 

להתחיל לאט ולהגביר

הדבר הראשון והנכון ביותר לעשות עבור חובב נינג'גו ממוצע הוא להתחיל בלקנות את הדמויות. הדמויות של קאי נגד סקולקין הן פופולאריות מאוד, איכותיות ומרשימות במיוחד. אפשר להצטייד בכמה וכמה דמויות, ולהתקדם משם לרכבים, כמו במקרה של ג'יי ולויד ולוסיטי קארס או צוללת הבאונטי. ברגע שיש לכם מגוון רחב יותר של דמויות ורכבים, לצד כלי נשק, אפשר כבר להתקדם לשלב המורכב יותר, זה של המקדשים, הגינות והמבנים הגדולים.

 

לעולם של נינג'גו אין סוף, וכל הזמן יוצאים מוצרים חדשים, ולכן, כדאי מאוד להתעדכן. כאמור, העולם של נינג'גו הוא לא כזה שעומד על השמרים. בכל שנה יוצאים עוד ועוד פרקים לסדרת הטלוויזיה, דבר שיוצר עוד דמויות, עוד רכבים וכלי נשק ועוד עולמות שאפשר לשחק בהם. שווה מאוד לאנשים שהם חובבי נינג'גו עם ילדים שהם חובבי נינג'גו, כמו כותב שורות אלו, להתחבר לחשבונות המדיה החברתית של המותג, ולראות אלו מוצרים חדשים יוצאים, ואיך אפשר לחבר אותם למוצרים הקיימים אצלכם בבית.

 

להרכיב או לשחק

כדי שתוכלו ליהנות מכל המוצרים בצורה טובה, אם אכן אתם כבר צללתם את תוך המותג וכל מה שיש לו להשקיע, שווה להשקיע פעם אחת במקדש או במבנה גדול, ולשחק עם כל הדמויות בתוכו. גם צוללת הבאונטי מביאה איתה המון ערך, כי יש בה הרבה דמויות, המון מיני צוללות ובאופן כללי המון אקשן. מוצרי נינג'גו יכולים למלא בית שלם ולא רק חדר משחקים. החוכמה היא למצוא את המוצרים המתאימים לילדים שלכם, בין אם הם מעוניינים בבנייה של הלגו, או רק במשחק בו.

 

אם הסיפור הוא בנייה, שווה לקנות לפי הגיל המומלץ, ולעזור לילדים למצוא את עצמם בחוברות ההסברה. מדובר באתגר גדול מאוד לילדים, עם צורך בהרבה מחשבה ותכנון קדימה. לגו של כמה אלפי חתיכות הוא מורכב אפילו יותר מפאזל עם כמות חתיכות דומה. אם רוצים רק לשחק, אפשר לקנות מוצרים אחרים, מוכנים או פשוטים יותר, וכך לחסוך כסף ומאמץ. בנוסף, אפשר לחכות שהאח הגדול או האבא יסיימו להרכיב, ורק אחר כך לשחק.

 

לעקוב אחרי המותג

מוצרי נינג'גו הם זמינים לקנייה בכל רשתות הצעצועים הגדולות וגם בהרבה חנויות צעצועים. עם זאת, ברוב המקרים, הדילים הטובים יותר קורים באינטרנט, באתרי הקניות הגדולים. לגו הוא מותג יקר יחסית וברור שאפשר לקנות מוצרים אחרים דומים וזולים יותר, אך הילדים מחפשים את המותגים ויודעים כיום מה הם רוצים. לכן, חשוב מאוד לעשות את המאמץ ולהיחשף לנינג'גו בעצמכם, להיכנס לעולם הזה, ולראות איך אפשר להתחבר.

 

יש הרבה הורים שנכנסים לסיפור ומתחילים לבנות ולהרכיב לגו עם הילדים, וזה הבסיס שעליו נבנה כל המותג. לגו זה עולם בלתי נגמר, ונינג'גו הוא רק קצה המזלג, ובסופו של דבר, אפשר וצריך לשחק ביחד וליהנות מהסנכרון בין כל הצעצועים של המותג.

שאלות ותשובות על לגו נינג'גו מומלץ

מה המחיר הממוצע של צעצועי נינג'גו?

קשת המחירים של מוצרי נינג'גו היא גדולה מאוד. לרוב, דמות בודדה תעלה כמה עשרות שקלים, ומוצרים גדולים כמו גינות ומקדשים יכולים להגיע גם ל-4 ספרות. אגב, פריטי האספנים ומוצרי הלגו הגדולים יכולים להגיע לסכומים פשוט דמיוניים, כי המותג הוא כל כך חזק.

האם כדאי להתחיל בקטן ולגדול אט אט?

חד משמעית כן. אין טעם לקנות את הצעצוע הכי גדול באלפי שקלים, מבלי שיש לכם דמויות קטנות ורכבים. שווה מאוד להכיר לילד את העולם עם צעצועים קטנים ונחמדים, לראות אם הוא מתחבר, לגדול לרכבים וצוללות ולהמשיך עד למקדשים הגדולים ולמבנים העצומים שתופסים חלק גדול מהחדר.

עד כמה משמעותי נושא ההתאמה לגיל?

הרבה מאוד ממוצרי הנינג'גו מגיעים עם הגבלת גיל מפני שחלקם כוללים אלפי חלקים, שזה הרבה יותר ממה שילד קטן מסוגל להתמודד איתו. בנוסף, חלק מהחלקים קטנים ויש להרחיק אותם מתינוקות. כאשר המוצר כבר בנוי זה סיפור שונה לחלוטין, אך בעניין הבנייה, שווה להקשיב להוראות היצרן.

האם המותג שווה את המחיר?

כמו בכל דבר, מותג מביא איכות. תמיד אפשר להתפשר, אך אז לרוב מקבלים צעצועים נחותים במקרה הטוב ומסוכנים במקרה הרע. צעצועי לגו הם ברמה גבוהה במיוחד, ותת המותג נינג'גו הוא מותג גלובלי ובעל שם, ועל איכות צריך לרוב לשלם.