אופנוע לילדים: סקירת 4 אופנועים לילדים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

אופנועי הילדים המומלצים ביותר שיעניקו לילד שלכם כיף אמיתי ובטוח.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

231 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אופנוע לילדים מומלץ

אופנועי ילדים נכסו לחיינו בשנים האחרונות, והפכו את החיים המוטוריים של הילדים שלנו להרבה יותר מעניינים. כן, זה נשמע קצת מסוכן, אך לא זה המקרה אם קונים את האופנוע הנכון. הילדים שלי משתמשים באופנועים מותאמים לגילם ובטיחותיים, ובהחלט אפשר למצוא כאלו בשוק.

 

אופנועי ילדים הם בסך הכל רכבים דו גלגליים קטנים שמשדרגים את חווית הרכיבה עבור הילד. הסוד הוא למצוא אופנוע בגודל המתאים, ולנסוע במקומות המיועדים לו. זה אפשרי, ואפילו כיף מאוד לשלב בין האופנוע של הילדים לאופניים של ההורים.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הספורטיבי ביותר: PEG PREGO Ducati enduro 12V

הדוקאטי ENDURO 12v הוא אופנוע לילדים אשר מביא איתו חווית רכיבה ספורטיבית ומהנה. לאופנוע יש עיצוב מרשים ואווירודינמי, גלגלי גומי לאחיזת כביש ו-2 מהירויות נסיעה. בתוך כך, הוא בטיחותי מאוד, עם מנגנון להגבלת מהירות, וללא גישה למנועים.

PEG PREGO Ducati enduro 12V

4.5 15

אופנוע מרשים, ספורטיבי, עם אחיזה טובה, אשר לא מוותר על בטיחות

יתרונות

עיצוב ספורטיבי, בטיחותי, אחיזה טובה בכביש.

חסרונות

מעט יקר לקטגוריה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הדוקאטי ENDURO 12v הוא אופנוע אשר מציע חווית רכיבה מושלמת. האופנוע מתאים לילדים מגיל 3, והוא כולל גלגלי גומי לאחיזה טובה, גלגלי עזר, ארגזים צדדיים לאחסון, ורגלית הניתנת לפתיחה וקיפול. לאופנוע 2 מהירויות נסיעה שונות, והוא אינו עובר את ה-8 קמ"ש בכל מקרה. יש לאופנוע מערכת להגבלת מהירות ולילדים אין גישה לאזור המנוע. הדגם הוא ספורטיבי עם עיצור מרשים.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: BMW S1000 RR

אופנוע הילדים BMW S1000 RR הוא אופנוע קטן וקומפקטי, המציע חווית נסיעה אקסקלוסיבית ומגוונת. הוא מציע מגוון רחב של פיצ'רים ולא נופל מאופנועים יקרים ממנו בהרבה מבחינת איכות ומהירות הנסיעה. האופנוע הוא בטוח מאוד ומתאים גם לילדים קטנים.

BMW S1000 RR

4.5 15

אופנוע שמציע חווית נסיעה מגוונת, מתאים לילדים קטנים ולא נופל מדגמים יקרים יותר

יתרונות

עוצמתי, בטוח לשימוש, פיצ'רים מיוחדים.

חסרונות

עיצוב המתאים לילדים קטנים יותר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace

אופנוע הילדים BMW S1000 RR הוא אופנוע שנותן לרוכבים חוויה מגוונת. האופנוע מגיע עם מגוון רחב של פיצ'רים, כולל תאורת לד לרכיבת לילה, סאונד של אופנוע אמיתי לחוויה ריאליסטית, כולל צופר ואפשרות להשמיע מוזיקה. לאופנוע יש גלגלי גומי אמיתיים לחלוטין, כולל גלגלי עזר ורגלית. לאופנוע שתי מהירויות שונות, איטיות ובטיחותיות. בעל רישיון מקוריות מחברת BMW. העיצוב הוא מעט ילדותי ופחות מתאים לילדים גדולים, אך הוא נותן ערך נהדר למחיר ששולם עליו.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: BMW Police v6

אופנוע הילדים BMW Police v6 הוא אופנוע זול במיוחד, שלא מוותר על חווית נהיגה איכותית לילד. הוא מציע פיצ'רים נחמדים, מראה מעוצב וחדשני, והוא מתאים לילדים קטנים וגדולים יותר כאחד. הלוק המשטרתי מוסיף לסטייל.

BMW Police v6

4.5 15

אופנוע ילדים מעוצב, מרשים, בטיחותי, ובמחיר נוח במיוחד

יתרונות

עיצוב חדשני, זול במיוחד, פיצ'רים מתקדמים.

חסרונות

לא מתקדם כמו מתחריו בקטגוריה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- ToyLand

אופנוע הילדים BMW Police v6 הוא אופנוע מעוצב בצורה חדשנית, המתאים לילדים קטנים, אך גם לגדולים יותר. הוא מרשים מאוד, נוסע אחורה וקדימה, ויש לו פיצ'רים הכוללים אורות ואפקטים שונים, המגבירים את החוויה. העיצוב המשטרתי מוסיף להרבה מאוד ילדים, והאופנוע הוא בטיחותי מאוד, עם מהירות נמוכה ואי יכולת להגיע למנוע. המחיר הנמוך ביחס לקטגוריה, הופך את הקנייה למשתלמת מאוד.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר: Ducati GP V12

ה- Ducati GP V12הוא אופנוע הילדים המתקדם והאיכותי ביותר בשוק. הוא משלב בין מהירות טובה, חווית נהיגה, פיצ'רים מתקדמים ובטיחות מרבית לכל רוכב. האופנוע מגיע עם עיצוב חדשני ואישור מכון התקנים.

Ducati GP V12

4.5 15

אופנוע מתקדם ומשוכלל, המציע עיצוב מרהיב לצד פיצ'רים מעניינים ובטיחות מקסימלית

יתרונות

מעוצב ומרשים, בטוח, מתקדם.

חסרונות

יקר מאוד לקטגוריה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Baby Stav

אופנוע הילדים Ducati GP V12 הוא אופנוע ילדים יוצא דופן. הוא מרשים מאוד בעיצובו ונראה כמו אופנוע אמיתי בגרסה קטנה. הוא מגיע למהירויות של עד 8 קמ"ש, וכולל גם אפקטים של קולות וצפצפה. לאופנוע יש ידית מהירות ובלם, וחוסם מהירויות כמנגנון בטיחות. גלגלי הגומי מאפשר אחיזה טובה בכביש, וגם גלגלי העזר ברמה גבוהה. לילדים אין גישה למנוע ולגיר, והאופנוע קיבלת את מכון אישור התקנים, כך שהוא בטיחותי במיוחד. האופנוע יקר ביחס לקטגוריה, אך מתעלה על פני מתחריו בקלות.

לוגו של הסקירה

האמין ביותר: INJUSA דגם מוטו קרוס מנוע 12V

ה-INJUSA דגם מוטו קרוס מנוע 12V הוא אופנוע ילדים מגוון ואמין במיוחד. הוא מאפשר לנסוע עם או בלי גלגלי עזר ומתאים לילדים קטנים שעושים את צעדיהם הראשונים עם כלים ממונעים. הוא בטוח וקל לתפעול.

INJUSA דגם מוטו קרוס מנוע 12V

4.5 15

אופנוע מצוין לחוויית הנסיעה הראשונה של הילדים שלכם. בטוח מאוד לשימוש

יתרונות

בטיחותי, נסיעה עם או בלי גלגלי עזר, חווית שימוש נעימה.

חסרונות

מעט יקר לקטגוריה.

קנה עכשיו ב- motors-memunaim
קנה עכשיו ב- clicktoy

ה-INJUSA דגם מוטו קרוס מנוע 12V הוא אופנוע ייחודי ואיכותי במיוחד. הוא מתאים לילדים בגילאי שנתיים עד 6, שכן הוא מגיע למהירות של 8 קמ"ש בלבד, אם כי כך להורים קל לפקח עליו ולשמור על הילד מלהתרחק. הוא מגיע בצבע ירוק בוהק, ויש לו רגלית עמידה ייעודית, עבור ילדים שסיימו להשתמש בגלגלי העזר, ורוצים לתפעל את האופנוע בצורה נוחה. אפשר לחבר אליו גלגלי עזר או לנתק אותם, בדיוק כמו באופניים רגילים, בהתאם להתפתחות הילד.

 

חווית השימוש באופנוע היא נוחה מאוד, וילדים קטנים לומדים להסתדר איתו במהרה. האופנוע בטוח לשימוש בגינות, חצרות ואפילו בתוך הבית, אם יש לכם בית גדול. לאופנוע יש מנוע V12 עוצמתי, שמבטיח גם עוצמה, אך גם בטיחות. האופנוע מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי, ויכול לשאת עד 50 ק"ג. האופנוע מתופעל על ידי ידית גז, והוא מאוד מהנה לשימוש, בולט בשטח, ומהווה כלי ראשון מצוין לפעוטות.

סיכום

איך לבחור את אופנוע הילדים המתאים לכם ביותר?

ז'אנר האופנועים לילדים נמצא עדיין בחיתוליו בישראל, ועדיין אין מגוון רחב מספיק כדי לבחור ממנו. הדגמים שמגיעים ארצה, כן שמים דגש בראש ובראשונה על בטיחות. הבטיחות היא החשובה ביותר, וכל הדגמים בסקירה הזו מגיעים עם הגבלת מהירות ועם דגש על כך שילדים לא יוכלו לגשת לאזור המנוע והגיר.

 

אופנוע פשוט כמו ה- BMW Police v6 הוא בהחלט דגם טוב להתחיל בו. הוא פשוט לתפעול, מעוצב ומגיע למהירות לא רעה ביחס למנוע שלו. ילדים המחפשים אופציה ספורטיבית ו"מגניבה" יותר יכולים למצוא את ה דוקאטי ENDURO כאופנוע עם ביצועים מרשימים המתאים לילדים גדולים יותר.

 

בטיחות במקום הראשון

אנשים שרוצים לקבל ערך עבור הכסף, ולמצוא חווית רכיבה טובה לילד בעלות סבירה, יראו ב- BMW S1000 RR כאופציה מצוינת. במחיר נמוך, מקבלים אופנוע עם מגוון פיצ'רים ועם חווית נהיגה מתקדמת. האופציה של ה- Ducati GP V12n מהווה את השלב הבא, ואת פסגת האולימפוס של האופנועים בארץ. הילדים שלי אוהבים רכיבה כמו כל ילד אחר, והילד הגדול שלי מצטרף לרכיבות האופניים שלי עם הדוקאטי ENDURO שלו.

 

הילד הקטן עם דגם ה-BMW POLICE V6 מעט משתרך מאחור, אך זוהי הכנה מצוינת לטיולים משותפים בעתיד. הבטיחות היא מעל לכל, ומנגנוני הבטיחות השונים הם קריטיים, לאחר מכן, שימו לב לפיצ'רים ואחיזה על הכביש לפני שאתם מבצעים את הרכישה.

שאלות ותשובות על אופנוע לילדים מומלץ

מה המחיר הממוצע של אופנוע לילדים?

האופנוע הזול ביותר שתוכלו למצוא יעלה בערך -500 שקלים. האופנועים המאסיביים יותר סובבים סביב 2,000 שקלים. המחיר תלוי מאוד באיכות האופנוע ובמאפיינים שלו.

מאיזה גיל אפשר לרכב על אופנוע לילדים?

גיל 3 הוא הגיל בו אפשר להתחיל לרכוב על אופנוע לילדים. האופנועים הסטנדרטיים מתאימים לילדים עד גיל 8, ולאחר מכן צריך לעבור לכלי מתקדם יותר.

האם אופנועים לילדים הם בטוחים?

כן. מנגנוני ההגנה והגבלת המהירות הם איכותיים, וגם חוסר היכולת של הילדים להגיע למנוע ולגיר נותנים לכם ראש שקט.

איפה אפשר לרכב על אופנוע לילדים?

ובכן, שבילי אופניים הם המתאימים ביותר, אך ניתן לעשות זאת גם בפארקים, בזהירות המתבקשת.