קוצץ ירקות חשמלי מומלץ – 5 קוצצי ירקות מומלצים שיעשו לכם קסם במטבח

קוצצי ירקות איכותיים ומומלצים שיהפכו את החיים במטבח לפשוטים יותר! פשוט הכניסו פנימה את הירקות השטופים ותיהנו תוך שניות מירקות קצוצים היטב.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

358 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קוצץ ירקות חשמלי מומלץ

גם אם יש לכם מעבד מזון גדול שאתם משתמשים בו גם לקיצוץ וטחינה, לפעמים זה פשוט לא נראה שווה לגרור את המכשיר הגדול מהארון רק בשביל עבודות קטנות כמו קיצוץ של סלט או  כמה בצלים בודדים. בשביל זה המציאו את קוצצי הירקות, ואם הוא חשמלי – בכלל טוב.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש קוצצי ירקות המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

את קוצצי הירקות אפשר לראות כבר שנים במטבחים רבים, ביתיים ותעשייתיים כאחד. פעולת חיתוך הירקות היא פעולה מעייפת ודורשת זמן רב וכך מצאו קוצצי הירקות את דרכם כמעט לכל מטבח. בהתחלה היו אלו המנדולינות ואחריהן הגיעו הקוצצים הידניים המשוכללים יותר שדרשו פחות מאמץ.

 

בשנים האחרונות הופיעו הקוצצים החשמליים שמפשטים את פעולות החיתוך והקיצוץ ועושים כמעט את כל העובדה בעצמם. קוצץ חשמלי טוב יהפוך להיות הסו-שף שלכם במטבח, מפריסה של תפוחי אמה בצורה אחידה בקלות ועד לקיצוץ עלים והכנת רטבים ואפילו כתישה של קרח. לכם רק נותר להחליט מה בדיוק אתם רוצים מהקוצץ שלכם. כדי להקל עליכם, הכנו לכם רשימה של קוצצי ירקות חשמליים מומלצים. בתיאבון!

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: קוצץ ירקות ארגונומי 5KFC3516 Kitchenaid

הקוצץ הזה  של  KitchenAid יהיה תוספת נהדרת לכל מטבח. עם עיצוב אלגנטי במגוון צבעים ויכולות עבודה מרשימות,  זה לא מפתיע שהוא אחד הקוצצים המומלצים ביותר שיש.

Kitchenaid 5KFC3516

4.5 15

מתאים לשימוש יומיומי וגם לקיצוץ מזון קשה

יתרונות

ביצועים מעולים, עיצוב אלגנטי וחכם, קומפקטי, מגיע במספר צבעים.

חסרונות

יקר, הקיצוץ לא יוצא בגודל עקבי, מעט קשה לסגור ולפתוח את המכסה

קנה עכשיו ב- Amazon

קוצץ הירקות הזה של KitchenAid אמנם  קומפקטי אבל חזק ועוצמתי והוא יהפוך את הכנת הארוחות למהירה וקלה יותר, למרות שהחיתוך והקיצוץ לא תמיד נותנים חתיכות בגודל אחיד. המיכל שלו נטול BPA  בנפח של 830 מ"ל כולל פיית מזיגה וניתן להכניס אותו למדיח הכלים.

 

הוא קוצץ אגוזים, דגים ובשר בקלות תודות ללהב שעשויה פלדת אל-חלד. ההפעלה שלו פשוטה ויש לו שתי מהירויות שונות אחת משמשת לקיצוץ גס ואחת לריסוק ואפשרות להפעלה בפולסים. ניתן להוסיף נוזלים לפי צורך דרך המכסה מבלי לעצור את עבודת הקוצץ.

 

אז אם אתם רוצים קוצץ שיהיה זמין לעבודה יומיומית במטבח ושיחזיק לכם מעמד ה- 5KFC3516 כנראה יענה לכם על כל הצרכים, רק תצטרכו להיפרד מכמה מאות שקלים.

לוגו של הסקירה

רק 3 לחיצות: Moulinex La Moulinette DPA144

הקוצץ החשמלי La Moulinette DPA144 מבית מולינקס, יקצוץ בשר, ירקות, דגים עשבי תיבול ועוד, ב-3 לחיצות בלבד. אז חבל על המאמץ שלכם, שדרגו לעצמכם את חוויית העבודה במטבח.

Moulinex La Moulinette DPA144

4.5 15

מתאים למי שרוצה קיצוץ מהיר ובלי מאמץ

יתרונות

מהיר, חזק וקל להפעלה, קל לניקוי, אפשרות להכנת רטבים ומזון נוזלי, קומפקטי

חסרונות

מיכל קטן יחסית של 0.5 ליטר

קנה עכשיו ב- Walla Shops

עם הקוצץ Moulinex La Moulinette DPA141, תוכלו לקצוץ ולערבב מרכיבים במהירות ובקלות. בין אם מדובר בבצל או שוקולד, הקוצץ הזה יטפל בהם ללא מאמץ בזכות הספק מנוע גבוה של 1000 וואט. גם מזונות נוזליים אינם בעיה בשבילו ותוכלו להכין איתו רטבים בקלות.

 

להב הקוצץ נשלף כך שתוכלו לנקות אותו בקלות בשטיפה ידנית או במדיח הכלים. ה- Moulinette DPA141 מגיע עם מערכת הגנה אוטומטית לבטיחות מרבית בזמן שימוש בנוסף לכריות סיליקון בבסיס הקוצץ שמגבירות את היציבות שלו על משטח העבודה ומונעות רעד בזמן עיבוד המזון.

לוגו של הסקירה

‏קוצץ ירקות וכותש קרח בעיצוב מרענן: Universe NRI-650-H8

העיצוב שלו כל כך מושך את העין שכמעט אפשר לחשוב שזה דבר היחיד שיש בו. אבל שלא תטעו, הקוצץ הזה לא רק יפה, הוא גם פרקטי מאוד ועם הקיבולת הגדולה ביותר ברשימה שלנו.

Universe NRI-650-H8

4.5 15

לאוהבי עיצובים מיוחדים

יתרונות

עיצוב רטרו רענן ושונה, 2 מהירויות הפעלה, טיימר להפעלה עתידית ממוגנת, כותש קרח, קיבולת גדולה.

חסרונות

מנוע מעט חלש, קערת זכוכית שעלולה להישבר למרות שהזכוכית ממוגנת.

קנה עכשיו ב- Last Price

ה- Universe NRI-650-H8 הוא לא קוצץ ירקות רגיל. נתחיל בזה שהקערה שלו עשויה מזכוכית ממוגנת והיא גדולה בהרבה מכל קוצץ ירקות אחר, תוכלו להכניס בה עד 2 ליטרים, אבל זה לא הכל. יש לו 2 מהירויות טחינה ובנוסף תמצאו בו טיימר שמאפשר הפעלה עתידית של 10, 20 או 30 שניות קדימה. נכון זה לא זמן רחוק מאוד, אבל זו עדיין אופציה שלא תצמאו באף קוצץ ירקות.

 

סכין הקיצוץ בנויה מארבעה להבים כדי להגיע גם למזון שנמצא בתחתית הקערה ובגלל שהיא עשויה זכוכית, תוכלו לכתוב בו גם קרח.  ועוד לא דיברנו על העיצוב המרשים שלו, שלא ראינו כמותו. בקיצור, אם מנוע של 500 וואט יכול לעשות בשבילכם את העבודה, אל תהססו לקחת את הקוצץ הזה. הוא יוסיף לכם הרבה צבע וסגנון במטבח.

לוגו של הסקירה

דברים טובים באים באריזות קטנות: BXCH260E Black & Decker

הקוצץ הזה של  Black & Decker קטן אבל שובב. הוא יעמוד בכל משימה שתתנו לו, גם אם מדובר בטחינה של מוצרי מזון קשים. הוא ההוכחה לזה שלא חייב מעבד מזון ענק כדי להקל על החיים במטבח.

Black & Decker BXCH260E

4.5 15

מתאים למי שיש בעיות במקום אחסון

יתרונות

קומפקטי, קל ונוח לשימוש, הפעלה ביד אחת, חלקי המכשיר ניתנים לשטיפה במדיח

חסרונות

הספק מנוע נמוך – רק 260 וואט, תג מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

המראה של ה- Black & Decker BXCH260E  מטעה. הוא קטן וקומפקטי ועושה רושם שלא מכיל הרבה, אבל באופן מפתיע המיכל שלו בגודל 500 מ"ל – גודל ממוצע לגמרי לקוצצים השונים. ואמנם המנוע שלו קטן יחסית, אבל עדיין עוצמתי ומהיר כמו שאתם בטח מכירים מכלי העבודה החזקים של החברה.

 

הוא לא מנסה להתחכם או להיות יוצא דופן, הוא בא לעשות את העבודה והוא עושה אותה מעולה. בגלל הגודל שלו, הוא נוח מאוד לאחסון ואין סיבה שיתפוס מקום על השיש במטבח. יש לו 2 מהירויות הפעלה ותודות לעוצמת הטחינה שלו אתם תוכלו להשתמש בו לכל מטרה, מקיצוץ ירקות ועד טחינת בשר ודגים ואפילו תוכלו לכתוש בו קרח.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: קונג פו סלייסר ATL201 Gold line

לא רק שהוא הזול ביותר הוא גם עם אפשרויות שימוש שונות ורבות. עם מנוע קטן ועוצמתי הוא יעשה בשבילכם את כל העבודה הקשה.

Gold line ATL201

4.5 15

מתאים למי שמחפש מכשיר רב תכליתי טוב במחיר זול

יתרונות

מחיר זול, מגוון גדול של פעולות, מנוע שקט וחזק

חסרונות

גדול ותופס מקום רב על השיש או באחסון, לא מתאים לקיצוץ עלים למיניהם

שחור
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- elecom

מהיום אתם לא צריכים יותר להתאמץ בהכנת סלטים. הקונג פו סלייסר ATL201 Gold line יעשה בשבילכם את כל העבודה הקשה. המכשיר הזה הוא הרבה יותר מקוצץ ירקות רגיל. הוא פועל כמו המנדולינה המוכרת רק באופן חשמלי. הוא יקלף, יקצוץ, יפרוס, ויחתוך לקוביות את כל הפירות והירקות שעד היום הייתם קוצצים ביד. כל זה במכשיר אחד! הוא עובד בצורה יעילה ומהירה תודות למנוע  150W DC MOTOR.

 

את דסקיות החיתוך ניתן לנקות במדיח הכלים, את שאר חלקי המכשיר תאלצו לשטוף בידיים. הסלייסר הזה מתאים בעיקר למשפחות גדולות שמכינות סלטים בכויות גדולות, הוא יהיה פחות נוח למי שמכין סלטים אישיים או למי שאוכל בעיקר סלטי עלים כמו חסה, רוקט וכו'.

לוגו של הסקירה

החזק ביותר: Slicer Pulse 300

עם מנוע של 300 וואט הקוצץ הזה התברג בקלות למקום הראשון בעוצמה וביכולות. המנוע החזק שלו מאפשר לו לבצע את כל הפעולות שאתם צריכים בקלות ובמהירות והוא יחסוך לכם המון זמן והמון מאמץ. תוך מספר דקות תוכלו ליהנות מסלט מפנק או להתקדם בהכנות לארוחת הערב.

Slicer Pulse 300

4.5 15

קוצץ חזק ואיכותי לא רק לירקות

יתרונות

מחיר זול, ניתן לשטיפה במדיח, מנוע חזק, קערת זכוכית חזקה, קיבולת גדולה, ציפוי נירוסטה.

חסרונות

להבים מעט קצרים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- cook shop

הקוצץ מגיע עם שני סוגים של להבי נירוסטיה- להב אחד בעל ארבעה להבי חיתוך ואחד בעל שני להבי חיתוך כדי להבטיח שאף מוצר לא יצא לכם קצוץ דק או עבה מדי ותוכלו להתאים אותם בקלות. קערת הזכוכית החסינה תעמוד איתנה מול המנוע העוצמתי והלהבים החזקים של הקוצץ ותשמור על המרכיבים שלכם טריים ומוכנים לאכילה או לבישול. הקוצץ פועל ע"פ פולסים (לחיצות קטנות) כדי שהאוכל שלכם לא יימעך או ייקצץ יתר על המידה.

 

בקוצץ הזה תוכלו לחתוך הרבה יותר מירקות. בשר ודגים גם יחתכו בקלות ויקלו על ההכנה שלהם במאכלים שונים. עם קיבולת גדולה במיוחד של שני ליטרים לא תצטרכו לקצוץ את האוכל כמה פעמים. הפעלה אחת תספק לכם כמות גדולה של אוכל טרי ואיכותי. כל חלקי הקוצץ ניתנים לשטיפה במדיח הכלים כך שאין מה לדאוג לגבי הניקיון.