פלנצ'ה חשמלית מומלצת: סקירת כל הפלנצ'ות המומלצות ביותר 2024

הפלנצ'ות החשמליות איתן תוכלו להכין הכל החל מביצים ועד סטייקים, בקלות ובנוחות של הבית.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

238 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פלנצ'ה חשמלית מומלצת

אם גם אתם מחפשים פלנצ'ה חשמלית מומלצת כדי להכניס קצת טעמים חדשים למטבח שלכם, אתר פיינדר מביא לפניכם את הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

היוקרתית ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

כשיש לכם פלנצ'ה חשמלית בבית, אתם יכולים לעשות על האש בכל יום וליהנות ממגוון רחב של מאכלים צלויים היטב. אפייה בתנור זה נחמד, כך גם אידוי ובישול – אבל צלייה על ברזל יצוק ורותח נותן טעם שאי אפשר להחליף למאכלים שלכם. אתם יכולים להכין ביצים, פנקייקים, סטייקים, ירקות – הכל על הפלנצ'ה החשמלית.

 

פשוט שולפים אותה ממקום האחסון שלה, מחברים לחשמל ויש לכם משטח עבודה נוסף, עליו אתם יכולים לצלות שלל מאכלים, במקום שתצטרכו להפעיל את הכיריים ולעבוד עם 4 מחבתות בו זמנית.

 

הפלנצ'ה החשמלית גם נהדרת למי שאוהב לאכול על האש, אבל לא רוצה לצאת החוצה או לסבול מעשן בעיניים – היות ואין כאן גחלים נשרפים, אלא פלטה יצוקה שמתחממת לחום של עד 250 מעלות.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לזוגות ומשפחות קטנות: Benaton BT-5866

אם אתם מחפשים פלנצ'ה חשמלית מומלצת להתחיל איתה, ה- Benaton BT-5866היא המוצר שיאפשר לכם לצלות בשר, ירקות וביצים במהירות וביעילות, בנוחות הבית שלכם. היא יחסית קטנה כך שניתן להציב אותה כמעט בכל מטבח והמראה הנקי והאלגנטי שלה מושך קונים רבים.

Benaton BT-5866

4.5 15

פלנצ'ה חשמלית לרווקים וזוגות צעירים שמעוניינים להכניס קצת יותר עניין למטבח

יתרונות

עוצמתית, קומפקטית, משטח חלק ומפוספס, ציפוי נון-סטיק, מחיר נוח, מכסה מזכוכית מחוסמת.

חסרונות

לא מתאימה למשפחות גדולות.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

עם 2000w מכובדים שמאפשרים התחממות מהירה וצלייה עוצמתית, הדגם הזה מציע חוויית צלייה של מגוון מאכלים שונים, על משטח חלק או על פסים (חצי חצי) עם ציפוי נון-סטיק המונע הידבקות. מאוד קל להשתמש בו, אתם רק צריכים לחבר אותו לחשמל וכוון את התרמוסטט לטמפרטורה הרצויה (80-250 מעלות). לעומת פלנצ'ות אחרות, זו מגיעה עם מכסה מזכוכית מחוסמת ושתי ידיות לא מתחממות לנוחיותכם. כמובן שיש מגש תחתון לניקוז שומן ולכלוך אותו ניתן לפנות ולנקות בקלות.

 

ה- BT-5866יחסית קומפקטי כך שניתן לאחסן אותו בקלות במצב מאונך עד לשימוש הבא שלו. היתרון הזה הוא גם חיסרון במידה שהמשפחה שלכם גדולה או אם אתם אוהבים לארח לעיתים קרובות – היות והמכשיר עשוי להיות קטן מדי לחלק. אבל אם אתם לא זקוקים לכמויות גדולות של אוכל, זו הפלנצ'ה החשמלית עבורכם.

לוגו של הסקירה

2 ב-1: Normande SC-T1088

אם פלנצ'ה חשמלית לא מספיקה לכם ואתם רוצים ליהנות מעל האש בלי לצאת החוצה – ה- Normande SC-T1088 נותנת לכם גם פלנצ'ה חשמלית (חלק עליון) וגם תא עם חימום עליון ותחתון בו מסתובבים 10 שיפודים לבחירתכם, על האש בתוך הבית כבר אמרנו?

Normande SC-T1088

4.5 15

למי שרוצה ליהנות מעל האש בתוך הבית בלי כל העשן והלכלוך

יתרונות

שני מקומות לצלייה, מגיע עם 10 שיפודים, פשוט לשימוש, מחיר נוח.

חסרונות

קשה לניקוי.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

לפלנצ'ה הזו יש שני חלקים שמתחממים – תחתון ועליון. על החלק העליון מניחים את הפלטה שמשמשת כפלנצ'ה לצלייה והחלק התחתון יוצר מעין תנור קטן עם חימום עליון ותחתום בו צולים את השיפודים שלכם. המכשיר כמובן מגיע כבר עם 10 שיפודים מובנים אשר מסתובבים בזכות מנגנון הסיבוב האוטומטי.

 

המכשיר מאוד פשוט להפעלה, כאשר יש לו רק מתג אחד לכיבוי/הפעלה וידית קטנה לשליטה על הטמפרטורה. הוא נראה מאוד משוכלל והא אכן כזה – אם כי יש כאלה שיתקשו יותר לנקות אותו, היות ויש לו יותר חלקים .

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: SOLIS Deli Grill

אם אתם מחפשים להצטייד בפלנצ'ה חשמלית רצינית עם יכולות צלייה מקצועיות ושטח צלייה גדול, ה- Deli Grillמבית SOLIS השווייצרית תעניק לכם את כל מה אתם מחפשים ועוד. עם שטח גדול לצלייה ותחושה כמעט מקצועית, אין כמעט בעיות עם הדגם הזה והוא יכול להתאים גם למשפחות גדולות ולאנשים שאוהבים לארח הרבה.

SOLIS Deli Grill

4.5 15

למי שמחפש יוקרה ושטח עבודה גדול

יתרונות

2 פלטות נפרדות, גדולה, עוצמתית, פלטות ידידותיות למדיח.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הפלנצ'ה כאן מחולקת לשתי פלטות נפרדות, כאשר לכל אחת יש ווסת טמפרטורה משלה. כל פלטה, אחת מפוספסת ואחד חלקה, ניתנת להוצאה ולהנחה במדיח, כך שמאוד נוח לנקות אותן. כמובן שיש גם תעלת ניקוז קטנה אשר אוספת את כל השומן והלכלוך למגש מיועד אותו ניתן לרוקן בקלות.

 

מבחינת ביצועים, הדגם הזה מציע עוצמה מכובדת של 2200w, אשר מאפשרת לכם לצלות כל מה שאתם רוצים במהירות ובקלות, בלי כל העשן הלא נעים שמגיע עם על האש טוב. בית המכשיר עצמו עשוי נירוסטה, כאשר כל פלטה עשויה אלומיניום יצוק, מה שאומר שהפלנצ'ה הזו תחזיר לכם מעמד לאורך זמן.

 

אז בין אם אתם אוהבים לבשל כמו מקצוענים ובין אם יש לכם משפחה גדולה להאכיל, זו הפלנצ'ה החשמלית עבורכם.

סיכום

איך לבחור פלנצ'ה חשמלית?

לפני שאתם הולכים וקונים לעצמכם פלנצ'ה חשמלית מומלצת, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים שמשפיעים על הבחירה שלכם:

 

גודל

פלנצ'ות חשמליות גדולות הן שימושיות יותר בבתים עם משפחות גדולות או אם אתם מארחים לעיתים קרובות, אבל הן גם דורשות יותר מקום אחסון. פלנצ'ה חשמלית קטנה עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר עבור רווקים או זוגות צעירים שלא מארחים הרבה ומאכילים בעיקר את עצמם.

 

משטח בישול

פלנצ'ות חשמליות זמינות במגוון רחב של משטחי בישול ולחלקן יש גם ציפוי נון-סטיק. בעוד שאין כאן תשובה נכונה ולא נכונה, כדאי מאוד לשים לב למשטח הבישול עצמו כדי שיתאים לצרכים שלכם. אתם מעדיפים משטח חלק לחלוטין או כזה עם פסים? יש גם פלנצ'ות שהן חצי חצי.

 

מגש טפטופים

אם אתם עומדים להשתמש בפלנצ'ה שלכם כדי לצלות מאכלים שומניים כמו המבורגרים וסטייקים, מומלץ מאוד לבחור בפלנצ'ה חשמלית שמגיעה עם מגש נשלף ונוח לניקוי אשר לוכד את כל הטפטופים ועוזר לכם לשמור על מטבח נקי.

שאלות ותשובות על פלנצ'ה חשמלית מומלצת

איך מנקים פלנצ'ה חשמלית?

עבור רוב הפלנצ'ות החשמליות, אפשר פשוט לחכות עד שהמכשיר יתקרר ולנגב את הלכלוך והשומן עם ספוג. אם לפלנצ'ה שלכם יש חלקים שניתן להכניס למדיח, אם יכולים פשוט להכניס אותם למדיח לניקוי מהיר. שימו לב שאתם קוראים העיון את המדריך למשתמש ומוודאים שאתם לא עושים משהו שיכול להזיק לפלנצ'ה.

האם צריך מכסה לפלנצ'ה חשמלית?

לשימוש ביתי לרוב לא תזדקקו למכסה.

האם אפשר להשתמש במחבת על פלנצ'ה חשמלית?

אפשר, אבל זו די עבודה כפולה. כל הרעיון בפלנצ'ה הוא החימום הישיר על המשטח, אם תציבו עליה מחבת, המכשיר יצטרך לעבוד קשה יותר כדי לחמם את המחבת וכל הפואנטה בפלנצ'ה תלך לאיבוד. עדיף להשתמש בכיריים שלכם במקרה הזה.

איך מאחסנים פלנצ'ה חשמלית?

וודאו כי הפלנצ'ה החשמלית התקררה לחלוטין, גלגלו את הכבל ואחסנו אותה עד הפעם הבאה שתרצו להשתמש בה. הרבה פלנצ'ות ניתנות לאחסון על הצד כדי לחסוך במקום.