נעלי נייק לנשים – סקירת 7 נעלי ריצה Nike לנשים המומלצות ביותר ב2024 | Finder

כאן תמצאו את נעלי הריצה הטובות ביותר של נייק – אחת החברות המובילות בשוק בכל תחום הספורט, ריצה בפרט.

icon pos_1

ניתחנו

65 סקירות

ו-

421 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי ריצה נייק

אם אתם רוצים ליהנות מביצועי הריצה הטובים ביותר – עליכם להצטייד בנעלי הריצה הטובות ביותר, ואיזו חברה יכולה להציע לכם נעלי ריצה מומלצות אם לא נייקי? נייקי נחשבת לאחת החברות (אם לא ה-) הטובות ביותר בשוק בכל הקשור לספורט ובריאות, לכן זה בכלל לא מפתיע שיש לה כל כך הרבה דגמים מומלצים לריצה. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר נכון ל-2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מכולן: Nike Zoom Fly 3

אם אתם רצים לעיתים קרובות ואפילו מתחרים, אתם בוודאי רוצים את הדגם הטוב ביותר שי ל-NIKE להציע. ה- Nike Zoom Fly 3משלבות טכנולוגיה מתקדמת עם נוחות ומראה נהדר, כך שאתם לא יכולים לטעות.

Nike Zoom Fly 3

4.5 15

נעל ריצה נוחה ומהירה במיוחד לכל סוגי הריצות

יתרונות

קלות וקפיציות, נייקי טוענת כי מדובר באחד הדגמים המהירים והיעילים ביותר שלה

חסרונות

קשה להשיג בישראל, לא עושה שימוש בקצף ZoomX

קנה עכשיו ב- Amazon
RUN FLYKNIT
קנה עכשיו ב- יורוספורט

הגרסה האחרונה של ה-Zoom Fly מגיעה עם חלק עליון נוח וצמוד להתאמה משופרת ושליטה טובה יותר בלחות. החלק שתופס את הקרסול רך, עבה ומזכיר מעט גרב וגם יש מערכת שרוכים חדשה אשר עוזרת ליצור תחושת עטיפה מסביב לאזור אמצע כף הרגל. החלק העליון גם עושה שימוש בחומר שקוף מיוחד של נייקי, אשר לא סופג מים – זאת אומרת שהנעליים האלה לא יספגו גשם ויכבידו עליכם. באמצע הסוליה אתם תדרכו על קצף מיוחד וקפיצי מבית נייק ועל סוליית סיבי פחם אשר מגבירה את החזרת האנרגיה.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לריצות ארוכות: Nike Air Zoom Pegasus 37

ריצות ארוכות דורשות נעל יציבה ועמידה, אשר תסייעה בהחזרת אנרגיה אבל גם תשמור על הרגל ותאפשר לכם לרוץ כמה קילומטרים טובים. הדגש כאן הוא פחות על מהירות ויותר על אמינות ויציבות – וה- Nike Air Zoom Pegasus 37כאן כדי לעזור לכם לרוץ קילומטרים על קילומטרים.

Nike Air Zoom Pegasus 37

4.5 15

נעל ריצה מתוחכמת לריצות ארוכות

יתרונות

הקצף מוסיף רספונסיביות ועמידות, מותאם להעדפות נשים וגברים

חסרונות

מי שאהב את הדגמים הקודמים של הנעל צריך לדעת שמדובר בדגם משופר ומחודש

קנה עכשיו ב- יורוספורט
קנה עכשיו ב- מגה ספורט
המחיר משתנה בהתאם למידה
קנה עכשיו ב- Amazon

כמעט כל מה שמופיע מעל הסוליה החיצונית ב- Pegasusהאהובות חדש. הקצף המרפד אשר שימש בדגמים הקודמים הוחלף בקצף React, קצף קל יותר, עמיד יותר ומגיב יותר, אשר מעניק החזרת אנרגיה גבוהה יותר עם כל צעד. בהתבסס על משוב המשתמשים, נייק הוסיפה שינויים נוספים: יחידת ה-Zoom Air מלאה בלחץ אוויר נמוך יותר בדגמי הנשים, מה שהופך את הנעל לפחות נוקשה ולחלק העליון יש עכשיו רצועה בחלק האמצעי להתאמה בטוחה.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לריצות קצרות: Nike Zoom Pegasus Turbo 2

ריצות קצרות או ספרינטים דורשות החזרת אנרגיה גבוהה, על מנת לשמור על מהירות ולהתקדם עם מינימום מאמץ. ה- Pegasus Turbo 2 מושלמות לריצות קצרות ויעזרו לכם להגיע לשיאים חדשים.

Nike Zoom Pegasus Turbo 2

4.5 15

נעלי ריצה קלות למהירות מקסימלית

יתרונות

רכות וקלות יותר מהדגם הסטנדרטי, קצף ZoomX מציע החזרת אנרגיה יוצאת מן הכלל

חסרונות

חלק עליון מעט רופף

המחיר משתנה בהתאם למידה
קנה עכשיו ב- Amazon
המחיר משתנה בהתאם למידה
קנה עכשיו ב- Amazon

גרסה מהירה ומשופרת של סדרת ה- Pegasus, אשר משלבת קצף ZoomX ו-React שניתן למצוא בגרסה הראשונה. ביחד הם מעניקים ספיגת זעזועים יוצאת מן הכלל והחזרת אנרגיה מעולה, כך שהנעל מרגישה נוחה ומהירה. למרבה הצער, לחלק העליון העשוי מש יש כמה בעיות. תמיכת העקב המינימלית אומרת שאתם צריכים להדק את השרוכים על מנת להבטיח התאמה, אבל ה"לשון" אינה עבה או ארוכה מספיק כדי למנוע מהשרוכים לגרום לגירוי. אם אתם יכולים להתמודד עם התאמה מעט רופפת, אתם יכולים להימנע מחוסר הנוחות.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר למרוצים: Nike ZoomX Vaporfly Next %

אם אתם משתתפים במרוצים רבים וזקוקים לנעל מצוינת שתיקח אתכם אל קו הסיום, ה- Nike ZoomX Vaporfly Next % עשויה להיות בדיוק מה שחיפשתם.

Nike ZoomX Vaporfly Next %

4.5 15

תמיכה נהדרת גם בגשם עם הרבה קצף איכותי

יתרונות

עיצוב חדש לסולית הגומי אשר מספקת תמיכה טובה יותר במזג אוויר רטוב, רכות, קופצניות וקלות במיוחד

חסרונות

הקצף החשוף בחלק האמצעי עלול להתבלות במהירות, יקרות

דגם דומה
קנה עכשיו ב- Amazon

הגרסה האחרונה של ה-Vaporfly 4%, ה-Next% היא תוצאה של החיפוש המתמיד של נייקי לבנות את הנעל המהירה ביותר בשוק. עדכון זה כולל קצף ZoomX קל יותר וקפיצי יותר בסוליה, מבנה נמוך (8 מ"מ בהשוואה ל-11 מ"מ של ה-4%) וסולית גומי חיצונית עבה יותר עם מסילות עמוקות יותר כדי לנתב מים. התוצאה? ביצועים טובים יותר, יותר קפיציות הודות לתוספת הקצף ותמיכה משופרת בתנאים רטובים. למעשה, הנעליים כל כך פופולאריות שקשה מאוד למצוא אותן במלאי.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר למרתונים: Nike Air Zoom Alphafly Next %

כדי להשתתף במרתון אין ספק שאתם זקוקים לנעל ריצה מעולה, אשר תעזור לכם לשמור על קצב טוב לאורך הקילומטרים הרבים ולא תאכזב. ה- Alphafly Next %עוצבו במיוחד כדי להתאים לריצות ארוכות ומתונות ולעמוד בעומס ובשחיקה לאורך זמן.

Nike Air Zoom Alphafly Next %

4.5 15

נעל ריצה משוכללת ושוברת שיאים במיוחד למרתונים

יתרונות

לוחית סיבי פחם מותאמת למידת הנעל, יחידות Zoom Air לרספונסיביות גבוהה יותר

חסרונות

יקרות, קשה להשיג, יקרות

קנה עכשיו ב- NIKE

האחרונה בחיפוש של נייק ליצור את הנער המהירה ביותר על כדור הארץ, ה- Alphaflyהיא גרסת יצור של מה שנעל אליהוד קיפצ'וגה כאשר הוא שבר שיא וסיים מרתון בשעתיים בלבד (!) בווינה. עם נעל זו, החברה השליכה פנימה מכל הבא ליד: יחידות Zoom Air בחלק הקידמי, אפילו יותר קצף ZoomX בעקב, לוחית סיבי פחם באורך מלא עם עובי משתנה תלי במידת הנעל וחלק עליון חדיש וקל במיוחד הנקרא AtomKnit. מה כל הטכנולוגיה הזו עושה? עבור קיפצ'וגה היא עזרה לשבור שיא.