קורקינט לילדים מומלץ – סקירת הטובים ביותר לשנת 2024

הם נוחים, דינמיים, מגניבים ומאפשרים לילדים להתנייד בקלות ממקום למקום בקרבת הבית. הנה כמה מהטובים ביותר שאפשר למצוא בארץ

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

43 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורקינט לילדים מומלץ

המוניטין של קורקינטים הוא אינו חיובי בכלל לאור התאונות הרבות אשר מתרחשות עם קורקינטים חשמליים על כבישי ישראל. עם זאת, כאשר מדובר בילדים, הסיפור הוא שונה לחלוטין, ומדובר בכלי אשר מעניק לילדים הרבה מאוד כיף, ניידות ועצמאות. כאשר קונים קורקינטים לילדים צריך לעשות שיעורי בית, מכיוון שיש הרבה מאוד אפשרויות כיום. יש קורקינטים עם שני גלגלים לעומת כאלו עם שלושה. יש כאלו המתאימים לילדים גדולים יותר, ואחרים אשר מיועדים לפעוטות. מעל לכל, צריך לקנות ציוד מגן, כי בסופו של דבר, מדובר בכלי רכב. השאלה היא, איך מוצאים את הטובים ביותר.

 

קורקינטים לילדים נראים אותו הדבר לעין הבלתי מקצועית. עם זאת, הם ממש לא! זה מתחיל מקורקינטים עם שלושה גלגלים ליציבה ועד קורקינטים חשמליים לכל דבר. יש הרבה מאוד חברות שמוכרות קורקינטים לילדים ומנסות להתבלט באמצעות עיצוב חדשני ומגניב. עם זאת, יש כמה דברים שצריך לבדוק. הבטיחות היא כמובן בראש ההיררכיה, אך יש פרמטרים נוספים שעוזרים לילדים שלכם לא רק לנסוע בבטחה, אלא גם בכיף וביעילות. הנה כמה מהקורקינטים המומלצים בישראל לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

749 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

המגוון ביותר: קורקינט לילדים Birdie Glow

קורקינט Birdie Glow הוא קורקינט לילדים בטוח ומתכוונן המתאים לילדים בגילאי 3 עד 8. יש לו שני גלגלים קדמיים ליצירת יציבות מקסימלית ואפילו תאורת לד בגלגלים. הבירדי עשוי מחומרים איכותיים וידידותיים למשתמש לצד עיצוב מנצח שישדרגו לילדים את החוויה

קורקינט לילדים Birdie Glow

4.5 15

קורקינט מרשים ובטיחותי המתאים לילדים עד גיל 8

יתרונות

יפה לעין

בטוח

איכותי

חסרונות

מעט יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

קורקינט הילדים Birdie Glow הוא אחד מכלי הרכיבה האיכותיים ביותר שאפשר למצוא לילדים קטנים. יש לו שני גלגלים קדמיים להקניית הרגשת ביטחון לילד, והוא עבר את כל מבחני הבטיחות האפשריים. הוא מתאים לילדים בגילאים 3 עד 8, והמשקל המקסימלי שלו הוא 50 ק"ג, כך שמדובר בקנייה ארוכת טווח. הקורקינט הוא מאוד מרשים וצבעוני, ואפילו יש לו תאורת לד באזור הגלגלים, דבר שמשדרג לילדים את החוויה בצורה מאוד משמעותית.

 

לקורקינט יש כידון איכותי מאלומיניום תעופתי, ומשטח דריכה מסיבי מפלסטיק מחוזק, ובנוסף, יש לו בלם אחורי אמין לעצירה מהירה ובטיחותית. הקורקינט שם דגש על בטיחותיות, וזה חשוב במיוחד עבור מי שיש לו ילדים (בנים) בגילאים הללו, כמו כתבכם הנאמן. יש לו ידיות ארגונומיות מונעות החלקה, המותאמות לידיים קטנות.

 

ניתן לנווט את הקורקינט באמצעות הישענות, ובנוסף, יש לקורקינט גלגלים רחבים במיוחד אשר מקלים על השליטה בכלי ועל הנסיעה עצמה. הוא מעט יקר ביחס לאלטרנטיבות בקטגוריה, אך הוא בהחלט מביא את הערך המוסף.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: קורקינט לילדים globber primo

הקורקינט לילדים Globber Primo הוא קורקינט חכם ומעוצב, המתאים לילדים מגילאי 3 עד 6. יש לו מערכת היגוי חכמה ומותאמת לילד, ומערכת בטיחות מתקדמת ואיכותית. הוא קטן וקומפקטי, והוא מצליח להביא ערך נהדר לכסף שלכם

קורקינט לילדים globber primo

4.5 15

קורקינט פשוט ודינמי, המתאים לילדים קטנים במיוחד

יתרונות

מעוצב

מרשים

בטוח

זול

חסרונות

לא מתאים לילדים מעל גיל 6

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

קורקינט Globber Primo הוא קורקינט לילדים אשר יודע להביא איתו את הערך המוסף. הוא זול מאוד ביחס לקטגוריה, ועדיין מביא איתו איכות. הוא מעוצב, מרשים וכולל מערכת היגוי חכמה הניתנת לנעילה ושחרור בהתאם להתקדמות הילד. לקורקינט יש גלגלי HQ איכותיים ובולמי זעזועים ברמה גבוהה, כאשר מוט האלומיניום שלו מצופה בציפוי אנודייז עמיד ואיכותי. השלדה שלו עשויה מאלומיניום והיא קלת משקל, אך חזקה במיוחד ובעלת ניילון גמיש וחזק בחלק התחתון שלו.

 

לקורקינט יש 2 גלגלים קדמיים כדי להגביר את תחושת הביטחון והיציבות אצל הילד, כאשר כל הגלגלים באיכות גימור HQ ומצופים בחומר PU בולם זעזועים. בסיס הקורקינט עשוי פלסטיק חזק ואלסטי והידית היא בעלת אפשרות בחירה בין 3 מצבי גובה להתאמה מושלמת לנהג. בחזית הקורקינט כפתור פטנט הנועל/משחרר את היגוי הכידון להתאמה מושלמת לילדים בכל שלבי לימוד הרכיבה.

הקורקינט קטן יחסית, ומתאים לילדים עד גיל 6, ולכן הרבה הורים מעדיפים דגמים גדולים יותר. עם זאת, במחיר הזה, ובערך שהוא נותן, הוא בהחלט יכול להיות קורקינט ראשון לילדים בני 3 עד 6 ולעשות זאת בצורה מושלמת.

לוגו של הסקירה

היקר ביותר: קורקינט לילדים RIDER KIDS

קורקינט Rider Kids הוא קורקינט חשמלי לילדים בגילאי 5 עד 12 והוא מהווה כלי אימונים איכותי לקראת הקורקינטים החשמליים הגדולים יותר. הוא שוקל 8 ק"ג בלבד, נוסע יחסית לאט והוא מאוד בטיחותי. יש לו מנוע ללא גיר והוא קל מאוד לתפעול.

קורקינט לילדים RIDER KIDS

4.5 15

קורקינט חשמלי המהווה הכנה מושלמת לדבר האמיתי

יתרונות

קל משקל

קל לתפעול

מתאים גם לילדים גדולים

חסרונות

יקר יחסית

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

קורקינט לילדים Rider Kids הוא קורקינט חשמלי איכותי, הנותן לילדים טעימה ראשונית מכלי רכב ממונע. הוא אינו דומה לקורקינטים החשמליים המאסיביים של מבוגרים, והוא קל מאוד, עם משקל של 8 ק"ג בלבד. הוא קל לקיפול ולנסיעה, ויכול להיות פרקטי מאוד עבור ילדים גדולים יותר שצריכים להגיע מהבית לביה"ס, לחוגים ולחברים. הוא מוגבל לנסיעה של 11 קמ"ש בלבד, והוא מאוד בטיחותי, וזאת בניגוד להרבה מאוד קורקינטים חשמליים אחרים.

 

הקורקינט מתאים לילדים בגילאי 5 עד 12, כאשר המהירות הממוצעת של הנסיעה שלו היא בין 5 ל-8 קמ"ש, שזוהי מהירות הליכה ממוצעת של אדם מבוגר. המנוע שלו הוא ללא גיר, יש לו הילוך אחד והוא מאוד קל לתפעול, גם עבור הילדים הקטנים יותר. הרבה הורים לא רוצים להכניס את ילדיהם לעולם הממונעים, אך מדובר פה בתשובה המושלמת הן מבחינת החוויה והן מבחינת הפרקטיות.

 

מדובר בכלי מושלם, אם כי קצת יקר ביחס לקטגוריה. הוא כולל הגנה מפני סוללה חלשה והוא מתחיל לצפצף כאשר הוא מתקרב לסוף. הוא יעיל מאוד, כולל אורות, והוא עבר מבחני בטיחות רבים, כך שאין מה לחשוש. הוא לא מתאים לילדים גדולים, אך עבור הקטנטנים, הוא נותן חווית שימוש נהדרת.

לוגו של הסקירה

המרשים ביותר: קורקינט לילדים מקלארן MCS03

קורקינט מקלארן MCS03 הוא קורקינט לילדים אשר מביא את מכוניות היוקרה אל כלים דו גלגליים. מקלראן המציאה את המושג מרוץ והיא חברה מובילה בעולם בתחום המוטור. הקורקינט מעוצב כמו מכוניות החברה, הוא ארגונומי, נוח לשימוש ולנשיאה, ובטוח במיוחד

קורקינט לילדים מקלארן MCS03

4.5 15

קורקינט הבא מבית הייצור של מכוניות העל של מקלארן

יתרונות

מעוצב ויפה

ארגונומי

חומרים איכותיים

חסרונות

מעט יקר

לא מתאים לילדים קטנים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

קורקינט מקלארן MCS03 הוא ככל הנראה הקורקינט היפה והמרשים ביותר בשוק. הוא מגיע מבית היוצר של הענקית המוטורית מקלארן ומעוצב בדיוק כמו מכוניות המרוץ של החברה, אשר מתחרות במגוון רחב של קטגוריות, כולל קטגוריית הפורמולה 1. כל החלקים של הקורקינט הם איכותיים במיוחד, כולל 2 גלגלים ברמה גבוהה, אשר נועדו להחזיק מעמד במשך זמן רב ולא להישחק, גם אם אתם נוסעים מהר מאוד ובתנאי שטח קשים. הקורקינט עוצב ותוכנן בצורה ארגונומית, במטרה ללמד את הילד שיווי משקל בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

 

הקורקינט כולל קפיצים ושומרי שיווי משקל בגלגלים כדי להגביר את תחושת הביטחון אצל הילד, וכן ידיות אחיזה הכוללות ריפוד איכותי. לקורקינט יש שני מצבים עבור ידית האחיזה, אשר היא טלסקופית ומתקדמת וכן יש לו מעצור אחורי והוא מתקפל בקלות. היא אינו כבד במיוחד, וקל לנשיאה, והתפעול שלו חלק לחלוטין. הוא מעט יקר, והוא אינו מתאים לילדים קטנים, אלא מומלץ לילדים מעל גיל 8 כך שיש לקחת זאת בחשבון. בקטגוריה של קורקינטים לא ממונעים למתבגרים, מדובר באופציה הטובה, המרשימה והאיכותית ביותר ללא כל צל של ספק.

לוגו של הסקירה

הבטוח ביותר: קורקינט לילדים SmarTrike T3

קורקינט SmarTrike T3 עבור ילדים הוא אחד הקורקינטים הבטוחים והקלים ביותר לשימוש. הוא מתאים לילדים כבר מגיל 2 ויש לו "מצב תרגול" המאפשר התאקלמות נוחה ובטוחה עבור הרוכב. מנגנון ההגנה שלו הוא מתקדם ומאפשר להורים להיות רגועים כאשר הילד יוצא לרכב

קורקינט לילדים SmarTrike T3

4.5 15

קורקינט בטיחותי המקנה לילד ולהורים תחושת רוגע

יתרונות

בטיחותי במיוחד

זול

קל לתפעול

חסרונות

קטן ממדים

לא מתאים לילדים גדולים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הקורקינט של SmarTrike T3 הוא קורקינט ששם דגש על בטיחות. הוא נועד לילדים קטנים במיוחד, ואפשר להתחיל לרכב איתו כבר בגיל שנתיים. הקורקינט מאפשר לילדכם לרכב ולחקור את הסביבה את הסביבה שלהם בצורה אידיאלית וללא חשש.

 

הוא אידיאלי לרכישת מיומנויות רכיבה שהילד צריך כדי לרכב בחופשיות. יש לו מערכת בטיחותית מתקדמת והוא כולל שני גלגלים קדמיים להגברת תחושת הביטחון אצל הילדים הקטנים. לקורקינט יש מערכת הגנה מתקדמת וחדשנית, הנקראת מנגנון נעילה T-LOCK. המנגנון מאפשר שני מצבים אשר כדאי מאוד לאנשים להכיר.

 

המצב הראשון הוא מצב תרגול, שמאפשר לילדים לנסוע באיטיות, לתרגל ניסיון ולצבור ביטחון בנסיעה. הכפתור מועבר לצד ימין וכידון הסקוטר ננעל במצב ישר. המצב השני הוא מצב נסיעה חופשית, וכדי להפעיל אותו, מעבירים את כפתור ה-T לצד שמאל ומאפשרים נסיעה ללא מגבלות. מנגנון ההטיה של הכידון מופעל והילד נוסע בחופשיות.

 

הידיות של הקורקינט עשויות מגומי איכותי ואלסטי, הכידון והמושב מתכווננים לגובה של הילד וגם הגלגלים, השלדה והבלמים עשויים מחומרים איכותיים במיוחד. הוא אינו מתאים לילדים גדולים מכיוון שהוא מעט קטן, אך הוא מהווה רכישה נהדרת (וזולה) עבור ילדים קטנים שרוצים להכיר את נושא הרכיבה על קורקינטים.

סיכום

איך לבחור הקורקינט הטוב ביותר לילדכם?

מציאת הקורקינט הטוב והמתאים לילדיכם זוהי אינה משימה קלה. כל ילד הוא שונה והשיקולים הם רבים. כולם רוצים קורקינטים בטוחים, אך הרצון הוא גם לקנות כלי שיתאים לילד לא לשנה אחת, אלא ליותר מכך. מעבר לכך, בשנים האחרונות יש גם קורקינטים חשמליים, וההיצע הוא גדול מאוד, גם עבור ילדים קטנים במיוחד. לכן, חשוב לעשות חושבים, ולהתחיל בקטן. כך, אפשר לראות אם הילד בעניין ואט אט להתקדם לקורקינטים איכותיים מאוד. ה-SMATRIKE T3 הוא קורקינט אידיאלי ואפשר לקנות אותו (בזול) כבר בגיל צעיר ולראות האם הילד בכלל מתחבר לקונספט.

 

פופולארי ונכון

קורקינטים הם פופולאריים מאוד אצל ילדים מפני שהם לא דורשים מהם הרבה. שווי המשקל לא צריך להיות מקסימלי, ומנגנוני הביטחון המתקדמים עוזרים מאוד לייצר יציבות ואף לפתח אותה, לפני המעבר לאופניים או קורקינטים חשמליים, או אפילו לאופניים רגילים. הקורקינטים מפתחים את השרירים, יוצרים יציבות, והכל תחת מעטפת של כיף ופעילות ספורטיבית. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת זה נושא איכות החומרים. חשוב לרכוש קורקינט עם חומרי גלם ברמה גבוהה, על מנת שלא יישחק ויספיק לכמה שנים. קורקינטים טובים יכולים להתאים לילדים במשך 4 או 5 שנים.

 

התאמה לילד

הנושא של התאמה לילד היא חשובה, מפני שכל ילד הוא שונה. כל ילד מעדיף את הכידון שלו בגובה מסוים, ולכן, יש כמה מצבים לכל קורקינט. העדיפות היא תמיד להתחיל ממשהו פשוט, ולבנות את דרככם מעלה. ה- Birdie Glowמהווה קפיצה נחמדה מהקורקינטים הפשוטים, והוא כבר מהווה את השלב הבא עבור ילדים קטנים. הוא נוח מאוד, מתכוונן ומספק לילדים את הביטחון שהם צריכים לפני שהם עוברים לדגמים בקטגוריה הבאה, שהם קורקינטים כמו המקלארן או הקורקינט החשמלי של Rider kids. בסופו של דבר, המטרה היא לא רק מהנה, אלא גם פרקטית, כי ילדים בני 12 עם קורקינט חשמלי יכולים להגיע עצמאית למקומות, וקורקינט במקרים הללו הוא אידיאלי, כי הוא גם זול, וגם נוח לנשיאה. לכן, זה משהו שבהחלט שווה מאוד לשקול בגילאים מתקדמים יותר.

 

חווית שימוש

חווית השימוש בקורקינט היא חשובה, וזה מתחיל מנוחות פירוק ונשיאה, וממשיך לנסיעה חלק והתכווננות. כל הקורקינטים ברשימה מתקרבים לציון מושלם בקטגוריות הללו, ולכן, אפשר לבצע פשוט התאמה לגיל ולקנות את הקורקינט המתאים מבחינת התקציב שלכם. מבין כל הפרמטרים בקורקינטים הללו, הבטיחות היא כמובן החשובה ביותר ולכן הקפדנו לבחור אך ורק קורקינטים בטוחים, עם שני גלגלים מקדימה עבור הילדים הקטנים. המטרה היא לפתח את הביטחון ברכיבה, והקורקינט צריך לספק את הפלטפורמה הנכונה לכך. מעבר לכך, עבור הרבה ילדים, גם העיצוב הוא חשוב, ופה מקלארן היא ללא ספק חוד החנית.

 

ציוד מקיף

כאשר יוצאים לבחור קורקינט, חשוב מאוד לקנות את הציוד המגן הטוב ביותר, וזה כולל קסדות, מגיני ברכיים ומרפקים ועוד. המטרה היא קודם כל להישאר בטוחים, ולאחר מכן ליהנות. שווה להשקיע עוד כמה שקלים כדי שהילד יוכל לנסוע בבטחה ולהקטין את הסיכוי שלו להיפצע. תמיד עדיף להתחיל בקטן, להיות ליד הילד ולנסוע כשהוא צמוד אליכם, וזה קל יותר, כמובן, כאשר הוא קטן. יש לקחת זאת בחשבון, כי בשלבים מאוחרים יותר יהיה קשה יותר ללמד אותו. קורקינט טוב הוא כמו חבר עבור הרבה ילדים. הוא מפתח הרבה אלמנטים והוא גם פרקטי, ולכן, זו היא קנייה כדאית ונכונה.

שאלות ותשובות על קורקינט לילדים מומלץ

מה המחיר הממוצע של קורקינטים לילדים?

קורקינטים לילדים הם זולים באופן יחסי, ונעים בין 250 ל-700 שקלים. גם הקורקינטים הממונעים לילדים לא מתקרבים למחירים של קורקינטים ממונעים למבוגרים, ובסך הכל, הם גם יותר זולים מאופניים. עבור התנסות נהיגה ראשונה, זהו כלי מתאים גם מבחינת התקציב.

איזה סוג של קורקינט הוא עדיף עבור ילדים?

הקורקינטים בעלי שני גלגלים מקדימה הם לרוב עדיפים עבור ילדים קטנים. היציבות המוגברת שהם יוצרים מאפשרים להם להתרגל לרכיבה בצורה אידיאלית.

עד כמה קורקינטים חשמליים בטוחים לשימוש ילדים?

חשוב להפריד בין קורקינטים חשמליים לילדים ולמבוגרים. הקורקינטים לילדים מוגבלים מבחינת מהירות, הם לא כוללים גיר ויש מעט מאוד דברים שיכולים להשתבש. בכל מקרה, עדיף לא לקנות אותם לילדים מתחת לגיל 12.

איך קורקינטים לילדים מפתחים את הילד?

הקורקינטים הללו מפתחים את שיווי המשקל, את השרירים ואת הערנות הסביבתית. אלו מיומנויות חשובות עבור ילדים צעירים באספקטים שונים של החיים.