ארון שירות: סקירת 5 ארונות שירות מומלצים ב2024 | FINDER – מוצרים מומלצים

ארונות שירות מומלצים שיתנו לכם מקום לאחסן את החפצים שלכם, בתוך הבית ומחוצה לו.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

421 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ארון שירות מומלץ

לארונות שירות יש הרבה מאוד שימושים; חלק יבחרו לשים ארון שירות מחוץ לבית ולהניח בו כלי גינון, כלי עבודה או חפצים אחרים שהם לא רוצים להכניס הביתה; אחרים ימקמו את ארון השירות בחדר שירות ויניחו בתוכו אבקת כביסה, מרכך כביסה, קופסאות פלסטיק וכדומה. יש כאלה שאפילו יקנו ארונית שירות ויהפכו אותה לארונית נעליים בכניסה בבית. ארונות שירות לרוב יהיו עשויים פלסטיק, אך לא בהכרח, הם קלים מאוד ופשוטים להרכבה. אם גם אתם זקוקים לארון שירות בבית שלכם, אלו הם הארונות המומלצים ביותר.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

לוגו של הסקירה

הגדול הטוב ביותר: ארון שירות כולל מחיצה S-Free

אם אתם מחפשים ארון שירות מומלץ, שנותן קצת יותר מכל ארון שירות קלאסי אחר, הארון שירות של S-Free מציע מוצר די שימושי ומחולק בצורה נוחה במיוחד.

ארון שירות כולל מחיצה S-Free

4.5 15

ארון אחסון גדול ושימושי עם מחיצה מיוחד לכלי ניקוי

יתרונות

מחולק באופן מאוד שימושי, מחיר נוח, פשוט להרכבה, מתאים גם לפנים הבית וגם מחוצה לו.

חסרונות

לא מתאים למי שמחפש מדפים קלאסיים כמו בכתר, לא כזה יפה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- גרופון
דגם יוקרתי יותר
קנה עכשיו ב- גרופון

אם אתם רוצים ללכת על בטוח, תמיד אפשר ללכת על ארון שירות קלאסי של כתר – הוא עמיד, הוא נוח להרכבה והוא יספק לכם את המקום לחפצים שאתם מעוניינים לאחסן. אולם, אם אתם מחפשים חלוקה קצת אחרת, הדגם הזה עשוי לעניין אתכם.

 

הוא לא מורכב רק ממדפים פשוטים וזה הכל – ממש לא, יש לכם תאי אחסון רבים ומגוונים, כך שניתן לאחסן כמעט כל מה שתרצו. דלי? אין שום בעיה, יש תא אחסון תחתון ורחב מספיק לדלי. מגבות וגלילי נייר? המדף העליון הוא ארוך וצר ומתאים בדיוק לשם כך. מה עם חומרי ניקוי, קופסאות, מברשות? אל דאגה, יש מספיק תאים לכולם. אבל… מה עם מטאטא או מגב? גם להם יש מקום בארון האחסון הזה! ממש בצד יש מחיצה היוצרת חלק צר המוקדש במיוחד לכך.

 

הארון עשוי פלסטיק עמיד והדלתות שלו ניתנות לנעילה אם אתם לא רוצים שכל אחד יוכל לפתוח אותן. אפשר לשים את הארון בבית או במרפסת וההרכבה שלו פשוטה במיוחד.

לוגו של הסקירה

הקטן הטוב ביותר: ארון שירות 9291 רטאן תוצרת כתר

לא כולם זקוקים לארון שירות גדול וגבוה, יש אנשים שמחפשים כמה תאי אחסון ספורים וארונית אחסון היא בדיוק המוצר שיספק להם אותם, עם גובה של 98 ס"מ, רוחב 65 ס"מ ועומק 45 ס"מ.

ארון שרות 9291 רטאן תוצרת כתר

4.5 15

ארונית שירות נהדרת ועמידה לאחסון בבית ומחוצה לו

יתרונות

קטנה וקומפקטית, מחיר נוח, מדפים ניתנים להתאמה, יש אפשרות לנעול, פשוטה להרכבה, מתאימה גם לבחוץ.

חסרונות

לא מתאימה למי שיש לו הרבה ציוד, לא כולם יתחברו לעיצוב הפלסטיק.

לבן
קנה עכשיו ב- KSP
שחור
קנה עכשיו ב- KSP
כמה צבעים
קנה עכשיו ב- גרופון

ארונית שירות רטאן מבית כתר היא ארונית קטנה ופשוטה הכוללת ארבעה מדפים ניתנים להתאמה – כך שאתם יכולים להחליט אם כל המדפים יהיו באותו הגובה או שחלק יהיו גבוהים יותר וייצרו תאי אחסון גדולים. מאוד פשוט להרכיב את ארונית השירות הזו ויש לה אפילו אפשרות לנעילה.

 

ארונית האחסון הזו עשויה פלסטיק עמיד וניתן לרכוש אותה בצבעים לבן ובשחור. היא מתאימה גם לחלל הבית וגם לחלל החוץ, אם כי מומלץ לא לשים אותה במקום עם יותר מדי שמש, היות והצבע שלה עלול לדהות או להתקלף.

 

אם עיצוב הוא חלק מהדרישות שלכם, הארונית מציעה חזית בגימור רטאן אשר יכול להשתלב נהדר בבית ובחצר. בנוסף, בגלל הגובה שלה, ניתן להניח דברים גם מעל הארונית, כגון עציצים, אגרטלים, סלסילות וכו'.

לוגו של הסקירה

הנייד הטוב ביותר: ארון שירות נייד למזווה רהיטי אביעם

אם אתם מחפשים ארון שירות שיכול לנוע ממקום למקום בקלות ובמהירות, שווה לקחת בחשבון את ארון השירות של רהיטי אביעם, אשר נראה כמו יחידת מדפים על גלגלים.

ארון שירות נייד למזווה רהיטי אביעם

4.5 15

ארון שירות פתוח שמתאים במיוחד למזווה או למטבח

יתרונות

על גלגלים מה שהופך אותו לנייד, פתוח כך שאפשר לראות כל מה שיש בו ויש נגישות לכל המוצרים.

חסרונות

לא מתאים למחוץ לבית, די צר.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

לוחות בעובי 1.7 ס"מ יוצרים מערכת ניידת של מדפים, אותה אפשר להכניס לחדר שירות או למקם ליד המקרר. במדפים אלו אתם יכולים להניח מוצרים מזון, תבלינים, חומרי ניקוי, צעצועים ועוד. היחידה מגיעה עם שני מוטות הגנה בכל צד ששומרים שהמוצרים לא יפלו וכמובן ידית בכל צד כדי שיהיה נוח למקם ולגרור את היחידה.

 

ארון שירות מסוג זה מתאים למי שמחפש ארון פתוח במיוחד שאפשר לראות בדיוק מה יש בו וכמובן אחד שאפשר לקחת ממקום למקום ולהזיז בקלות באמצעות ארבעת הגלגלים שיש ליחידה זו. את הארון הזה אי אפשר לשים בחוץ, היות והוא פתוח וחשוף לפגעי מזג אוויר וחרקים, אבל הוא מושלם לבית, במיוחד למטבח או למזווה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למטבח: ארונית שירות מעוצבת Tudo Design

אם אתם מחפשים ארונית שירות מעוצבת למטבח, שתוכל להחזיק בתוכה גם מכשירי חשמל, גם כלי אוכל, גם תבלינים וגם כל דבר אחר שתרצו להציג לראווה במטבח שלכם – הארונית השירות המעוצבת של Tudo Design היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

ארונית שירות מעוצבת Tudo Design

4.5 15

ארון שירות פתוח מעץ וברזל, מושלם לעיצוב המטבח

יתרונות

עיצוב יפיפה, יכול להכיל מיקרוגל ומוצרים חשמל אחרים, הרבה שטח אחסון.

חסרונות

הרכבה קצת יותר מסובכת מארונות הפלסטיק, לא מתאימה לבחוץ, מעט יקרה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

השילוב של לוחות העץ החלקות והברזל השחור הופכים את הארונית הזו ליפה במיוחד, אבל גם שימושית מאוד. לוחות העץ הן רחבות מאוד ונמצאות במרווחים גדולים אחת מהשנייה, כך שאתם יכולים למקם עליה גם מיקרוגל בלי שוב בעיה.

 

הגובה שלה הוא 140 ס"מ, עומק 40 ס"מ והרוחב 60 ס"מ – מדובר ללא ספר בארונית שירות פתוחה ומעוצבת, עם מסגרת מושחרת שיכולה להתאים למטבח שלכם או לחדר הכביסה. אז אם יש לכם הרבה כלי מטבח שאתם צריכים לאחסן או שאתם פשוט רוצים להציג לראווה מבחר תבלינים צבעוני ומגוון קערות דקורטיביות, זה הארון שירות עבורכם.

לוגו של הסקירה

המעוצב ביותר: ארונית שירות Planero פלנרו

אם עיצוב נמצא בחלק העליון של סדר העדיפויות שלכם, ארונית השירות  היפיפייה של פלנרו עשויה להיות הבחירה עבורכם.

ארונית שירות Planero פלנרו

4.5 15

ארונית יפה מעץ מלא למי שרוצה להכניס הביתה פריט ריהוט מעוצב

יתרונות

יפה מאוד, עשויה מעץ מלא, לא יקרה, פשוטה להרכבה.

חסרונות

קטנה, לא מתאימה החוצה.

קנה עכשיו ב- Last Price

הארונית הזו מתאימה לכל חדר בבית, בין אם לשירותים או לסלון ויכולה להכיל ספרים, פריטים חשובים או חומרים ניקוי. הארונית עשויה עץ מלא ונראית פשוט נפלא בצבע לבן עם חלק עליון אפרפר.

 

נכון, היא לא גדולה במיוחד, אבל אתם לא מכירים את המשפט "דברים טובים מגיעים באריזות קטנות"? אז זה ממש כך! הארונית קטנה, גובהה רק 76 ס"מ והוא לא ממש רחבה או עמוקה – אבל היא מאוד יפה ויכולה להכיל כמות מוגבלת של מוצרים. אם אין לכם הרבה מה לאחסן ואתם רוצים להכניס פריט יפה מעץ מלא הביתה, זה בדיוק המוצר עבורכם.

סיכום

איך לבחור ארון שירות?

לפני שבוחרים ארון שירות חדש ומזינים את פרטי האשראי, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים:

 

גודל

מן הסתם חשוב לקחת בחשבון את הגודל שאתם זקוקים לו; גם מבחינת כמה דברים אתם מתכננים לאחסן בארון וגם מבחינת היכן אתם מתכוונים למקם אותו. אם לדוגמא מדובר בשטח אחסון קטן מתחת למדרגות או שאתם רוצים פריט קומפקטי להניח ליד מכונת הכביסה – ארונית שירות קטנה עשויה יותר להתאים לכם. אולם, אם אתם רוצים כמה שיותר מקום, כדאי ללכת על הארון הקלאסי כפול הדלתות.

 

יחידה פתוחה או סגורה

האם הארון עומד להיות פתוח או סגור? האם יהיו לו דלתות או שהוא יציג לראווה את תכולתו? זה תלוי בעיקר מה תכננתם להכניס לארון וכמובן היכן תכננתם למקם אותו – אם אתם מייעדים את הארון למרפסת או לחצר, מומלץ לרכוש ארון שירות סגור ומסוגר, כדי שהפריטים שבתוכו לא יהרסו או ייגנבו. הקירות והדלתות יעזרו לשמור על הפריטים שבתוך הארון מפני חרקים, פגעי מזג האוויר וגניבות.

 

לעומת זאת, אם הארון עומד להיות בבית, בחדר סגור, יחידה פתוחה יכולה להיות אופציה מצוינת. אם אתם רוצים גישה מהירה למוצרים שבארון או שפשוט תכננתם לשים בו פריטים שיוסיפו לעיצוב החדר, חוסר הדלתות עשוי להיות יתרון כך שתוכלו לקחת בשלוף מה שתרצו וגם תוכלו לעצב יפה את הארון הפתוח עם דברי נוח וצמחים.

 

חומר

החומר הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון; האם אתם רוצים ארון שירות קלאסי מפלסטיק או שאולי מדפי מתכת עדיפים לכם? אולי בכלל תכננתם ללכת על עץ מלא שיוסיף לעיצוב הבית? כך או כך חשוב לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל חומר.

 

פלסטיק הוא חומר מצוין לארונית – הוא עמיד, דוחה מים, קל וגם מאוד פשוט להרכיב אותו. ארונות שירות מפלסטיק יכולים להיות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו ואפשר לשים שם מה שרוצים, בלי לדאוג שהמדף יישרט או הצבע יתקלף.

 

מתכת או מתכת משולבת בלוחות עץ היא אפשרות דקורטיבית מאוד, אבל היא כבדה יותר מפלסטיק ופחות מתאימה לבחוץ, היות ושמש, רוח וגשם עלולים להרוס במהירות את העץ או לגרום למתכת להחליד.

 

עץ מלא הוא אופציה נהדרת אם אתם מחובבי הז'אנר, ריהוט מעץ מלא הוא חלום של הרבה מאוד אנשים ויש גם ארונות שירות העשויים עץ מלא. האופציה הזו לרוב תהיה יקרה יותר, כבדה יותר וגם לא תתאים לחצר או למרפסת אלא רק לפנים הבית.

 

אפשרות נעילה

אם בחרתם להניח את הארון בחוץ או שאתם פשוט לא רוצים שכל אחד יוכל לפתוח אותו, כדאי לבחור בארון שירות שיש לו אופציית נעילה. מה זאת אומרת? חור בכל ידית של דלת, כך שאפשר להעביר מנעול באמצע ולנעול את הדלתות.

שאלות ותשובות על ארון שירות מומלץ

מה מאחסנים בארון שירות?

בעיקרון אפשר לאחסן כל מה שרוצים בארון שירות, אבל לרוב מדובר בחומרי ניקוי, סמרטוטים, דליים, מברשות, אבקות כביסה וכדומה. יש אנשים שגם הופכים ארונות שירות למזווה ומאחסנים שם אוכל או כלי אוכל.

למה לפעמים שמים ארון שירות בחוץ?

ארון שירות, אם הוא עשוי מחומר עמיד, יכול להימצא גם מחוץ לבית ולאחסן פריטים שלא כל כך נחמד להכניס הביתה כגון כלי עבודה, ציוד גננות, נעלים מלוכלכות, חומרי הדברה ועוד.

האם קשה להרכיב ארונות שירות?

ממש לא. ארונות שירות, במיוחד אם הם עשויים פלסטיק, הם פריט שמגיע ברובו כבר בנוי ואם לא – מאוד קל להרכיב אותו ולרוב גם לא צריך כלי עבודה מיוחדים – רק זוג ידיים וקצת סבלנות.