תיקי החתלה מומלצים – 6 תיקי החתלה מעולים שיעשו לכם חיים קלים ב-2024

לצאת עם התינוק מהבית לטיול בקניון, בפארק, לחברים או למשפחה, מצריך לא מעט ארגון. חיתולי בד, חיתולים חד פעמיים , מגבונים, אוכל, מים, בגדים להחלפה וזה רק לתינוק… מה עם הארנק, הטלפון המפתחות ועוד… תיק החתלה פרקטי ומרווח יכיל את כל אלו ועוד. 

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

2327 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תיקי החתלה מומלצים

אז החלטתם לצאת לסיבוב בשכונה. העגלה כבר מוכנה, אבל… איפה תשימו את כל הדברים שצריך לסחוב? תיק החתלה ילווה אתכם כבר מבית החולים וימשיך איתכם הרבה אחרי שהילד כבר הולך. תיק החתלה טוב צריך להיות נוח וגדול מספיק כדי להכיל את כל מה שהתינוק צריך ולהשאיר מקום גם לדברים של ההורה. הוא צריך להיות פרקטי ומאורגן, כך שתוכלו להגיע בקלות לכל דבר בלי להצטרך להפוך את כל התיק, הוא צריך להיות קל לניקוי כי, בכל זאת, הוא יתלכלך בכל דרך אפשרית וכמובן, אם אפשר, שיהיה גם אופנתי ויפה…

 

איך אפשר להכניס את כל אלו בתיק אחד? מסתבר שאפשר. אופנת תיקי ההחתלה תופסת תאוצה והיום ניתן להשיג מגוון רחב מאוד של תיקי החתלה. הישארו אתנו כדי להבין איך לבחור לעצמכם את התיק הנכון.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

לוגו של הסקירה

אופנתי ויוקרתי : Freshly Picked Butterscotch Classic Carryall

אם את אמא עובדת, ועדיין רוצה שהכל יהיה בתיק לכל מקרה, מבלי להתפשר על העיצוב, התיק הזה הוא בדיוק בשבילך.

Freshly Picked Classic Carryall

4.5 15

יוקרתי, מעוצב ומתאים לכל מצב.

יתרונות

מעוצב ויוקרתי, פרקטי, הרבה תאים, תא אחד מבודד לגמרי.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- Amazon.ca

התיק הזה הוא אופנתי, עכשווי ועדיין פרקטי מאוד. הוא נראה כמו תיק צד רגיל, כזה שהיית הולכת איתו לעבודה או לבילוי ערב, אבל תיק ההחתלה הזה מפתיע. יש בו עשרה תאי אחסון – 6 תאים פנימיים ו 4 תאים חיצוניים, ויש בו אפילו מקום למחשב נייד בגודל 11 אינץ'. החלק החיצוני של התיק עשוי מבד דמוי עור שמתנקה בקלות ופנים התיק מניילון שגם הוא, מתנקה בקלות. הוא מגיע עם תוספת של רצועות כתף כדי שתוכלי לשים אותו גם על הגב.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר : תיק החתלה של L'equeen

עם מבחר עצום של צבעים וטקסטורות, ומחיר זול במיוחד, התיק הזה מתאים לכל אחד.

תיק החתלה של L'equeen

4.5 15

תיק גב נוח מאוד, עם שפע של מקום אחסון במחיר זול במיוחד.

יתרונות

בד דוחה נוזלים, מחיר זול מאוד, מגוון רחב במיוחד של צבעים וטקסטורות

חסרונות

תאים פנימיים קטנים, הבד הפנימים דק מאוד ועלול לא לעמוד במבחן הזמן

קנה עכשיו ב- Amazon

כשמדובר בבחירת  תיק החתלה, חשוב תמיד לבדוק שהוא ימלא את כל הצרכים שלכם. תיק החתלה של L'equeen יעשה את כל הדברים האלה במחיר זול במיוחד. הוא מאפשר נוחות מרבית, מבלי לקרוע את הכיס שלכם. לתיק הגב הזה יש הרבה מאוד מקום, למרות שחלוקת התאים לא אופטימלית. הוא מגיע עם תא פנימי אחד גדול ובו כמה תאים פנימיים קטנים יותר. יתרון גדול של התיק הוא שיש לו תא נוסף בחזית התיק ששומר על קור וחום, והוא מיועד במיוחד לבקבוקים ומתאים לשלושה בקבוקים בגודל של ML240. בנוסף, בצד התיק יש תא ייעודי למגבונים לחים או ניירות טישו, עם פתח בחזית התא לשליפה קלה, נוחה מהירה ופשוטה. התיק עצמו עשוי מבד דוחה נוזלים והוא קל ופשוט לניקוי. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של צבעים וטקסטורות את הדוגמא שתתאים בדיוק לכם.

לוגו של הסקירה

מוכן לכל מצב: תיק החתלה של Famicare

אי אפשר לטעות עם התיק הזה. יש בו את כל מה שתצטרכו ועוד. הוא יכול להתאים בקלות לכל אחד.

תיק החתלה של Famicare

4.5 15

חיבור טעינה לסלולר, שפע של מקום אחסון, עיצוב מודרני.

יתרונות

זול, פונקציונאלי, מרווח מאוד.

חסרונות

לא מצאנו.

קנה עכשיו ב- Amazon

בתיק הזה חשבו על הכל. יש בו שפע של מקומות אחסון, חיצוניים ופנימיים. תא אחד מרכזי וגדול שבהיקף שלו מבפנים עוד 4 תאים קטנים להפרדה נוחה בין הדברים השונים בתיק. תא קדמי נפרד לבקבוקים עם מקום ייעודי לשני בקבוקים וכפית. בנוסף בתוך התא הזה יש תא נוסף עשוי מבד ניילון דוחה נוזלים ומשמש לאחסון של בגדים רטובים ומלוכלכים. שני תאים בצידי התיק, האחד לבקבוק של ההורה והשני למגבונים/ טישו לשליפה נוחה ומהירה. בגב התיק שני תאי אחסון נוספים שישמרו על הדברים היקרים שלכם – מכשיר סלולרי, כסף או כרטיס האשראי. תיק ההחתלה של  Famicare מגיע עם חיבור USB כך שתוכלו להטעין בקלות את הטלפון שלכם, גם מחוץ לבית- הם חשבן על הכל, כבר אמרנו?! התיק מגיע בנוסף עם שני מתלים שיכולים להתחבר לתיק ולהתלות על העגלה בעת הצורך. תוכלו לבחור את הצבע שאתם הכי אוהבים מבין מגוון הצבעים שקיימים.

לוגו של הסקירה

תיק עגלה הנוח ביותר: Layla Minene

אם אתם מתכוונים להסתובב בעיקר עם עגלה, התיק הזה יהיה מושלם בשבילכם והגב שלכם יודה לכם על הבחירה.

Layla Minene

4.5 15

נפח אחסון גדול ומרווח, עיצוב מושלם לנשיאה בעגלה.

יתרונות

עיצוב מושלם לעגלה, נפח אחסון גדול, תאים תרמיים לבקבוקים.

חסרונות

יקר, לא נוח לנשיאה על הגב.

קנה עכשיו ב- מוצצים
קנה עכשיו ב- Amazon

עם נפח של כ-23 ליטר יהיה לכם מספיק מקום להכניס את כל מה שתצטרכו. ה- Layla Minene מגיע עם ארגונית נשלפת שמתאימה לאחסון מגבונים, חיתולים וחפצים אישיים אחרים (טלפון, ארנק מפתחות ועוד). יש לו תא אחסון ראשי מרווח מאוד בנוסף לתאים חיצוניים השומרים על חום וקור ומיועדים לבקבוקים. הוא אמנם מגיע עם אפשרות לשלוש מצבי נשיאה שונים (גב, כתף, עגלה) אך העיצוב המיוחד שלו הופך אותו לתיק ההחתלה הנוח ביותר לנשיאה על העגלה, לא סתם הוא מגיע עם שני חיבורים לעגלה. בנוסף תקבלו משטח החתלה מרופד תואם עשוי מבד קל ונוח לניקוי. התיק עשוי מבד דוחה נוזלים וקל לניקוי. יש לו ארבעה דגמים שונים ( טורקיז פרחוני, שמנת פרחוני, כחול פרחוני או כחול צבאי),  ולכם נשאר לבחור את הדוגמא האהובה עליכם. הוא מעט יקר, רך בהחלט יהיה שווה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

מאורגן ומסודר: תיק החתלה Gittabags Ideal

ב- Gittabags חשבו על כל הדברים הקטנים כשעיצבו את התיק. הוא אמנם יקר אך יכול להתאים לכולם ואתם תהיו מוכנים לכל סיטואציה שתצוץ.

תיק החתלה Gittabags Ideal

4.5 15

עם רצועות מרופדות, עיצוב מיוחד ושפע של מקום, התיק הזה יתאים לכולם.

יתרונות

נפח אחסון גדול, תאים פנימיים שניתנים להתאמה אישית לפי הצורך, משטח החתלה מרופד.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- Gitta
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Ideal הוא הדגם הקלאסי של Gittabags. הוא גדול ומרווח מאוד, מלא בתאים הפזורים על נפח של 24 ליטר שיעזרו לכם לסחוב איתכם לכל מקום כל מה שתצטרכו לכל סיטואציה אפשרית. הוא מגיע עם נרתיק שומר חום לבקבוקים, נרתיק ייעודי למחלק מנות ורשת לכביסה המלוכלכת. לתא הראשי של התיק יש פתח רחב במיוחד, מה שמקל מאוד על מציאת הדברים בתוך התיק. בנוסף, יש לו מחיצה פנימית מתכוונת שתקל עליכם בארגון הפנימי של התיק, כל אחד לפי הצורך שלו. וזה עוד לא הכל, בפנים התיק ישנם תאים נוספים הנסגרים ברוכסן ומונעים מתוכן התיק להתערבב. רצועות הגב מתכווננות ומרופדות במיוחד, מה שהופך אותו לתיק גב נוח מאוד, ובנוסף יש לו רצועת כתף הניתנת להסרה. בנוסף לנרתיק הנפרש לבקבוקים, בצידי התיק יש שני תאים שומרי חום לבקבוקים, עם שלוש שכבות בידוד. אחורי התיק נפתח למשטח החתלה מרופד ודוחה נוזלים עם תאים לטיטולים ומגבונים. התא הקדמי מיועד לטלפון הנייד ולציוד אישי  ותא נוסף שקוף עשוי PET ממוחזר לפדים ומשחות. התיק מגיע עם זוג תפסני גיטה גריפ במידה ותרצו לתלות אותו על העגלה. פנים וחוץ התיק עשויים מבד דוחה נוזלים והוא קל ונוח לניקוי ובנוסף ניתן לכבס אותו במכונת כביסה ( בהתאם להוראות היצרן). בגיטה חשבו על הכל, עד הפרטים הקטנים ביותר. אמנם הוא יקר בהשוואה לתיקים אחרים מאותה קטגוריה, אך אין ספק שהם הצליחו לחשוב על הכל.

לוגו של הסקירה

תיק החתלה גב בעיצוב נקי: Urban Fit Twigy

אם בחרתם בתיק החתלה לגב, ועדיין אתם לא רוצים לוותר על היופי, ה- Urban Fit Twigy הוא בדיוק בשבילכם.

Urban Fit Twigy

4.5 15

עיצוב נקי ומודרני, מרווח ובמחיר שווה לכל כיס.

יתרונות

זול, עיצוב מודרני ונקי, מרווח, עשוי מבד שוחה נוזלים.

חסרונות

לא נוח לנשיאה בכל עגלה.

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Amazon

תיק הגב  Urban Fit של  Twigy מאפשר לכם לאחסן את כל המוצרים שדרושים כדי לצאת עם התינוק מהבית, מבלי להתפשר על היופי והעיצוב. תיק החתלה לא חייב להיות מגושם והתיק הזה הוא בדיוק התשובה. יש לו נפח אחסון גדול, כתפיות נוחות לנשיאה והוא מגיע בשלושה צבעיים. התא הפנימי שלו גדול ומרווח במיוחד ובתוכו תאים נפרדים כדי לאפשר ארגון וסדר בתיק, והפרדה בין הדברים. בנוסף לתאים הרגילים יש בתוך התיק גם תא רשת גדול. יש לו ארבעה תאים לאחסון בקבוקים העשויים מחומר המבודד חום וקור- בתא הקדמי מקום לשני בקבוקים ובצידי התיק מקום לעוד שניים. התיק עצמו עשוי מבד דוחה נוזלים לניקוי קל מהיר ונוח של התיק. בגב התיק תמצאו תא קטן נוסף לשמירה על פריטים קטנים ( מוצץ, מפתחות, טלפון ועוד). בנוסף הוא מגיע עם שני מתלים מיוחדים לתלייה נוחה ומיטבית על העגלה. קחו בחשבון שהוא לא מתאים לכל עגלה בגלל שהוא תיק גב שמעוצב לאורך ולא לרוחב, לכן מומלץ לבדוק אם הוא מתאים לעגלה שלכם. הוא מגיע עם משטח החתלה מרופד ונוח. אז אם אתם רוצים תיק שיתאים לכם ללוק, זה בדיוק התיק בשבילכם, ואפילו לא תצטרכו לקרוע את הכיס.

סיכום

איך לבחור תיק החתלה?

ילדים אינם צפויים. בדיוק כשאתם בטוחים שהילד מלא ואין סיכוי שיאכל עכשיו, הוא ירצה חטיף או פרי. וזה שסידרתם את היציאה מהבית בדיוק אחרי שהתינוק סיים את ה"יציאה" שלו לא מבטיח לכם שהוא לא יפתיע ויפזר ניחוחות בדיוק כשאתם באמצע סעודה במסעדה האהובה עליכם (או במטוס, באמצע טיול, במסע קניות או בכל זמן אחר). בחירת תיק החתלה נכון תעזור לכם להתמודד עם כל תרחיש אפשרי מבלי שתצטרכו לעצור הכל ולחזור הביתה. נכון, אתם יכולים להשתמש בתיק גב רגיל כזה שתזרקו הכל בפנים, אבל, גם תצטרכו להוציא הכל החוצה, כדי למצוא את מה שאתם מחפשים. תיק החתלה טוב יעשה סדר בבלאגן. קיימים כמה סגנונות לתיק החתלה, השניים העיקריים הם:

 

תיקי גב: מאפשרים לכם להיות חופשיים בידיים ויכולים להיות נוחים במיוחד עם מנשא לתינוק מקדימה.

 

תיק לעגלה: לרוב הם יגיעו עם כתפיות לנשיאה על הגב, אבל המטרה העיקרית שלהם היא להיצמד לעגלה, והם יהיו רחבים בהרבה מתיקי הגב.

 

לפני הרכישה חשבו טוב על כמה דברים:

 

מספר התאים: כל המרבה הרי זה משובח. כדאי שתהיה הפרדה בתיק בין המזון לצעצועים לחיתולים ולדברים שאתם צריכים כמו טלפון או המפתחות של הבית. ככל שיהיו יותר תאים יהיה לכם קל יותר לשלוף בדיוק את מה שאתם צריכים מבלי להצטרך לפשפש בתיק.

 

סוג הבד: בדקו כי הבד דוחה נוזלים, ואם הוא לא, אז לפחות שיהיה כזה שניתן להכניס למכונת הכביסה לניקוי קל מהיר ונוח של התיק.

 

מקום לבקבוקים:  חיצוני או פנימי זה עניין של העדפה אישית, אך מקום יציב לבקבוקים זה חשוב מאוד. לא הייתם רוצים שהבקבוק יישפך וירטיב את כל התיק. פלוס נוסף יכול להיות אם התא לבקבוקים שומר קור וחום.

 

סוג הסגירה: הרגישו את התיק ותראו שנוח לכם לסגור ולפתוח אותו (במיוחד ביד אחת) ובדקו אם גם התאים הפנימיים ניתנים לסגירה.

 

עכשיו נותר לכם רק לבחור את העיצוב והטקסטורה האהובים עליכם, וזה כבר עניין של טעם.

 

עקבו אחר הרשימה שהכנו לכם ובחרו את תיק ההחתלה הטוב ביותר עבורכם.

 

שאלות ותשובות על תיקי החתלה מומלצים

איך בוחרים תיק החתלה?

קודם כל כדאי להחליט אם תרצו שיהיה תיק לנשיאה על הגב או על העגלה או גם וגם. חשוב לבדוק את כמות התאים, האם התיק פונקציונלי וגם אפשר להסיר חלק מהתאים. בדקו שהבד עמיד וחזק, שיש מקום מספק לבקבוקים, אוכל, חיתולים ועוד.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שקונים תיק החתלה?

ננסי לחשוב היכן הוא ישמש אותך ומה קורה כשתהיי בלי עגלה, האם עדיין יהיה לך נוח לשאת אותו? האם הוא יכיל את כל מה שתצטרכי? והאם הכתפיות רחבות ונוחות מספיק כדי שהידיים שלך ישארו פנויות?

איך אפשר להוזיל את עלות התיק?

תוכלו לרכוש תיק החתלה עם כתפיות לגב, אלו נעים בסדר גודל של מחיר סביר (100-200 ש"ח), לעומת תיקי העגלה, שהם גדולים יותר וגם יקרים יותר

מהו תיק ההחתלה המשתלם ביותר?

תיק החתלה של Famicare נמכר במחיר משתלם ויש בו כמעט את כל מה שאת יכולה לחשוב עליו