מכונת כביסה משולבת: סקירת 5 מכונות כביסה משולבות מומלצות (2024) | FINDER

מכונות כביסה משולבות מייבש שיעזרו לכם לעבור את החורף בלי לתפוס יותר מדי מקום בחדר הכביסה שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

27 סקירות

ו-

413 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות כביסה משולבות עם מייבש

החורף הגיע וזמני ייבוש הכביסה על החבל מתארכים. זה זמן מצויין להתחדש במייבש כביסה. אבל יש לכם בעיה אחת, אין לכם מקום בבית לשתי מכונות. בדיוק בשביל זה יצרניות מוצרי החשמל הוציאו את מכונות הכביסה המשולבות עם מייבש. שני מכשירים במכשיר אחד.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

נמאס לכם לתלות כביסה על החבל? אתם מרגישים בזבוז של זמן להמתין לכביסה שתתייבש או שסתם החלטת שמגיע לכם להתחדש במייבש, אבל, אין מקום בבית לעוד מכונה בגודל מלא? אין בעיה, לכל דבר יש פתרון. מכונות כביסה משולבות מייבש הן אידיאליות עבור מקרים כאלו. אתם לא תצטרכו להתלבט איפה לשים את מתלה הכביסה כדי שתתייבש מהר יותר, ולא תצטרכו לחכות זמנים ארוכים, במיוחד בימי החורף הקרים, עד שתוכלו ללבוש את המכנסיים המועדפים עליכם.

 

חשוב לדעת לפני רכישה של מכונת כביסה משולבת, שקיבולת הייבוש שונה ונמוכה מקיבולת מכונת הכביסה. כן, זה נשמע מוזר, אחרי הכל, גודל התוף לא משתנה, אך מייבש הכביסה במכונות משולבות לא יוכל לייבש בפעם אחת את אותה הכמות שבמכונה, לכן תצטרכו לפצל את ייבוש הכביסה, אך עדיין תוכלו ליהנות מכביסה יבשה עוד באותו היום.

 

לכן, אם אין לכם את המקום הדרוש לשתי מכונות, זה בהחלט פתרון טוב עבורכם. אז הכנו עבורכם רשימה של מכונות הכביסה המשולבות המומלצות ביותר. הישארו איתנו.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: מכונת כביסה 9 ‏ק"ג AEG LWX7E9612BM ‏

במחיר הוגן ביחס לתמורה, ה- AEG LWX7E9612BM היא מכונת הכביסה המשולבת המשתלמת ביותר שמצאנו. עם מגוון תכניות וטכנולוגיות מתקדמות היא תחסוך לכם מקום, זמן, וכאב ראש בכל מה שקשור לכביסה שלכם.

AEG LWX7E9612BM

4.5 15

מתאים מאוד למשפחות גדולות עם מגבלות מקום

יתרונות

מכונה ומייבש עם קיבולת גדולה, שקטה מאוד, מגוון תכניות.

חסרונות

זמני הפעלה ארוכים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

ה- AEG LWX7E9612BM ‏ עם המראה האלגנטי שלה תכבס לכם 9 ק"ג ותייבש עד 6 ק"ג. תוכלו להכניס 6 ק"ג למכונה ובתכנית אחת לסיים הפעלה של כביסה וייבוש מבלי להצטרך להפסיק את המכונה באמצע.

 

טכנולוגיית ProSense שוקלת באופן אוטומטי את כמות הכביסה בתוף ומתאימה את זמן המחזור בהתאם גם לכביסה וגם לייבוש, בעוד ש- DualSense מתאימה את תנועת התוף והטמפרטורה הפנימית לסוג הבד והתכנית שנבחרה כדי להבטיח את הטיפול המתאים לכל בגד.

 

ה- AEG LWX7E9612BM מגיעה עם תכניות מוכרות כמו כותנה, סינטטי, עדינים ועוד, אך יש לה אפשרויות בחירה נוספות ותכניות רבות שיכולות להתאים לכל סוג של בד. תוכלו בחור אם להפעיל רק את מכונת הכביסה רק את המייבש או לשלב בין שניהם, תוכלו לקבוע את רמת הייבוש, טמפרטורה, תוספת קיטור, תכנית Prosteam  לניקוי יש ועוד. טכנולוגיית SoftPlus תבטיח לכם שמרכך הכביסה יגיע לכל חלק בבגד וכך תקבלו בגד רך ונעים למגע בסוף התכנית.

 

בנוסף לכל אלו, תוכלו לקבוע הפעלה בהשהייה של עד 20 דקות. המכונה הזו זכתה להתהדר עם דירוג אנרגטי A+++ . המחיר שלה אמנם לא מהזולים במיוחד, אך גם לא מאוד יקר, בהתחשב בזה שאתם מקבלים 2 מכונות ב-1 ובאיכות גרמנית מעולה, המכונה המשולבת הזו היא לחלוטין המשתלמת ביותר.

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: מכונת כביסה 6 ק"ג Miele WTH120 WPM

קשה להתחרות עם היוקרה והאיכות של מוצרי מילֵה. אם יש לכם את התקציב הגבוה אבל חסר לכם את המקום לשתי מכונות, ה- WTH120 WPM של Miele היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

Miele WTH120 WPM

4.5 15

לאוהבי עיצוב מינימליסטי ויוקרתי בתקציב בלתי מוגבל

יתרונות

שקטה במיוחד, מראה יוקרתי, טכנולוגיות מתקדמות

חסרונות

יקרה מאוד, קיבולת קטנה, תפעול מסוכך מעט

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- aristos

הדבר היחיד שחסר במכונה מבחינה טכנולוגית היא היכולת לשלוט בה מרחוק, חוץ מזה יש בה הכל. אם אתם לא משפחה גדולה ותוף של 6 ק"ג במכונת הכביסה יכול להספיק לכם, אתם לא תצטערו שתהיה לכם את ה- WTH120 WPM של Miele אצלכם בחדר הכביסה. אתם תצטרכו להיפרד לשלום מסכום לא מבוטל של כסף, אבל תקבלו איכות בלתי מתפשרת של מכונה משולבת.

 

במייבש המובנה יכול להכיל רק עד 3 ק"ג, כך שתצטרכו להפריד כביסה לאחר הפעלת המכונה אם העמסתם אותה בכל 6 הק"ג האפשריים. טכנולוגיית POWER WASH הייחודית לשיפור הכביסה ותוף כוורת הדבש Miele Honeycomb ידאגו שהכביסה שלכם תצא רכה, נעימה וריחנית. מנוע ProfiEco Motor של מילה חסכוני ועוצמתי ויחד עם זאת שקט להפליא.

 

ל- WTH120 WPM שתי מחסניות, האחת לנוזל ניקוי והשנייה למרכך הכביסה בכמות שמתאימה לשימוש לש עד 3 חודשים. תוכלו לבחור הפעלה עתידית של המכונה עד 24 שעות קדימה ובכל תכנית תוכלו להחליט האם להשתמש באדים בסיום התכנית כדי להקטין את כמות הקמטים ובכך לקצר את זמני גיהוץ הבגדים. טכנולוגיית Rinse out fluff תדאג לכך שלא יהיה מעבר וערבוב של צבעים בין הבגדים במכונה.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מכונת כביסה 6.5 ק"ג Indesit IWDE7125 ‏

לא חייבים להוציא סכומי עתק על מכונת כביסה משולבת. אפשר גם בסכום נמוך ליהנות מהיתרונות של מכונה כזו, רק צריך ללמוד אותה טוב לפני.

Indesit IWDE7125 ‏

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מכונה משולבת ולא רוצה לרוקן את הכיסים

יתרונות

כמות ייבוש כמעט זהה לכמות הכביסה, זולה במיוחד

חסרונות

תכניות כביסה וייבוש ארוכות, מסובכת להפעלה, דירוג אנרגטי של המייבש B

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן

ה- Indesit IWDE7125 ‏ אמנם זולה, אך היא מגיעה עם לא מעט יתרונות ואם אתם מחפשים מכונה ומייבש אבל פוחדים שההוצאה תהיה גדולה מידי, זו לגמרי המכונה המשולבת בשבילכם. היא מגיע עם קיבולת מכובדת של 6.5 ק"ג למכונת הכביסה ולא פחות מ- 5 ק"ג למייבש, מה שאומר שתוכלו לייבש כמעט את אותה כמות הכביסה שבמכונה.

 

מייבש הכביסה שלה הוא מייבש קונדנסור ולא מצריך צינור פליטה והתאמות מיוחדות. המכונה מצוידת ב-16 תכניות כביסה מגוונות שיתאימו לכל סוג בד שתצטרכו ו-3 תכניות ייבוש שונות. תוכלו לבחור את מהירות הסחיטה המתאימה לכם בין 400 ל- 1200 סל"ד או להחליט שאתם מעוניינים להפעיל את המכונה במועד מאוחר יותר. את התכניות תוכלו לראות בנוחות על גבי צד ה- LCD  הגדול.

 

היא מגיעה עם מנגנון שקילה אוטומטי, מערכת למחזור חומרי ניקוי ומנגנון נגד הצפה. אם בחרתם במכונת הכביסה המשולבת הזו, כדאי לכם ללמוד אותה טוב לפני שתתחילו לעבוד איתה, היא מעט מסורבלת להפעלה, אבל אחרי שלומדים ומבינים אותה, היא תעשה עבודתה נאמנה. 

לוגו של הסקירה

הקיבולת הגדולה ביותר: 17 ק"ג SAMSUNG WD17N7550KV

לא רק שה- SAMSUNG WD17N7550KV  יכולה לכבס כמות אדירה של כביסה, אתם תוכלו לשלוט בה מרחוק בעזרת הטלפון החכם שלכם מבלי לקום מהספה.

SAMSUNG WD17N7550KV

4.5 15

מתאימה למי שמייצר כמויות כביסה גדולות במיוחד

יתרונות

צבע שחור ועיצוב יוקרתי, שליטה חכמה באמצעות אפליקציה, איכות ללא פשרות

חסרונות

גדולה מאוד ותופסת מקום רב, יקרה, קיים פער גדול בין קיבולת הכביסה לייבוש

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

המכונה הזו היא העתיד של מכונות הכביסה המשולבות. יש בה הכל! גם אם אתם מייצרים כביסה בכמויות גדולות, ממש גדולות, היא תוכל לעזור לכם לטפל בכביסה בקלות ויעילות. עם קיבולת של 17(!!!) ק"ג במכונת הכביסה ו-9 ק"ג במייבש, היא תקצר לכם את כמות הכביסה ושמני ההמתנה לבגדים הנקיים. אמנם תצטרכו להפריד בכל פעם את הכביסה הנקייה (אך הרטובה) כמות המתאימה לייבוש, אבל עדיין היא תחסוך לכם זמן יקר.

 

היא מגיעה עם טכנולוגיות משוכללות כמו מערכת אוטומטית להזרקת כמות מדוייקת של חומרי הניקוי, אפשרות להוסיף בגדים ששכחתם  בזמן הכביסה מבלי לעצור את התוכנית הפועל, תוכנית Air Sanitize לחיטוי הבגדים ללא שימוש במים וזו רק ההתחלה. את כל אחת מהתכניות ואת מצב הכביסה תוכלו לבחור באפליקציה הייעודית שאותה תוכלו להתקין בטלפון החכם שלכם.

המכונה אמנם לא זולה במיוחד, אבל היא בהחלט שווה את ההוצאה אם היא מתאימה לכם לכמויות הכביסה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה כפולה: ‏12 ‏ק"ג LG F1208CWT Twin Wash

פעם ראיתם מכונת כביסה בשתי קומות? קבלו את ה- LG F1208CWT Twin Wash. היא כל כך ייחודית ומשוכללת שצריך ללמוד אותה ממש טוב כדי לקבל תמורה מלאה עבור התשלום ולנצל את כל היתרונות שלה.

LG F1208CWT Twin Wash

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מכונה משוכללת מאוד ומתוחכמת

יתרונות

שליטה דרך אפליקציה, קיבולת גדולה, שקטה, אמינה

חסרונות

מסורבלת להפעלה, יקרה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- מחסני השרון

כדי ליהנות מכל הפוטנציאל הגלום ב- LG F1208CWT Twin Wash, אתם תצטרכו להכיר טוב טוב את סוג הכביסה שלכם ואת סוגי הבדים. היא מגיע עם שלל טכנולוגיות משוכללות כמו טכנולוגיית 6 MOTION הייחודית והחדישה המדמה את פעולת הכביסה הידנית, True Steam שהיא מערכת לניקוי בקיטור, טכנולוגיית Auto Balance שתזהה אוטומטית אם קיים חוסר איזון לפני הסחיטה ועוד שלל תכניות ואפשרויות הפעלה תוכלו לבחור ולעדכן דרך אפליקציה בטלפון החכם.

 

אך הדבר שמייחד את המכונה הזו מכל שאר המכונות ברשימה זה העובדה שהיא מכונה כפולה והיא מאפשרת לכבס שני מחזורי כביסה נפרדים בו – זמנית. החלק העליון של המכונה מגיע עם קיבולת של 12 ק"ג למכונת הכביסה ו 8 ק"ג למייבש, ובנוסף בתחתית המכונה יש עוד מיני-מכונת כביסה של 2 ק"ג נוספים. אולי תרצו להפריד תחתונים וגרביים? או להפריד בין סוגי בדים שונים? בכל מקרה, כדאי שתדעו שבכדי להשתמש בכל אופציות המכונה ולנמל את כל היתרונות שלה, אתם תצטרכו להכיר אותה היטב, אבל יותר חשוב, תצטרכו להכיר את הכביסה שלכם היטב.

שאלות ותשובות על מכונות כביסה משולבות עם מייבש

מה היא מכונת כביסה משולבת, ואיך היא עובדת?

מכונת כביסה משולבת, הידועה גם כקומבו מכונת כביסה ומייבש, היא מכשיר יחיד וייחודי המשלב את הפונקציות של מכונת כביסה ומייבש כביסה ביחד באותו מכשיר. הוא נועד לטפל הן כביסה והן בייבוש הבגדים ביחידה אחת, ובכך לבטל את הצורך להעביר כביסה רטובה ממכונת הכביסה למייבש נפרד. מכונת הכביסה המשולבת פועלת תחילה על ידי שטיפת הבגדים ולאחר מכן מעבירה אותם למחזור הייבוש ללא כל התערבות ידנית. מכשיר חסכוני זה פופולרי במיוחד בדירות קטנות, דירות מגורים או בתים עם שטח כביסה מוגבל.

במה שונה מכונת כביסה משולבת ממכונות כביסה ומייבשי כביסה נפרדים?

ההבדל העיקרי בין מכונת כביסה משולבת לבין מכונות כביסה ומייבשים נפרדים הוא שהיחידה המשולבת מבצעת את שתי הפונקציות במכשיר אחד. בעוד שמכונת כביסה רגילה דורשת מהמשתמש להעביר את הכביסה הרטובה למייבש נפרד, השילוב של מכונת הכביסה ביחד עם המייבש משלים את כל מחזור הכביסה באותה יחידת זמן. עם זאת, חשוב לציין כי למכונות כביסה משולות בדרך כלל יש קיבולות קטנות יותר לעומת מכונות עצמאיות, ובנוסף, מחזור הייבוש עשוי להימשך זמן רב יותר בשל קיבולת הייבוש המוגבלת. בנוסף, ייתכן שיחידות משולבות לא יציעו כמה תכונות מתקדמות הנמצאות במכונות כביסה ובמייבשים נפרדים, במיוחד במודלים חדשים ועדכניים יותר.

מהם היתרונות של שימוש בשילוב מכונת כביסה ומייבש?

שימוש בשילוב מכונת כביסה ומייבש מציע מספר יתרונות. ראשית, זה חוסך מקום יקר, שכן המכונה מבטלת את הצורך במייבש נפרד, מה שהופך אותה אידיאלית עבור חללי מגורים קטנים או בתים עם אזורי כביסה מוגבלים. זה גם מפשט את תהליך הכביסה, כמו משתמשים לא צריכים להעביר באופן ידני בגדים בין מכונות. כמו כן, יחידות משולבות הן חסכוניות באנרגיה בהשוואה למכשירים נפרדים, מכיוון שהן משתמשות בפחות מים וחשמל, מה שעשוי לגרום לחיסכון בעלויות לאורך זמן. בנוסף, חלק מהדגמים מגיעים עם תכונות מתקדמות כמו ניקוי אדים ומחזורי כביסה וייבוש הניתנים להתאמה אישית, במה שמספק נוחות וגמישות לצורכי כביסה שונים.

האם יש שיקולים כלשהם שיש לקחת בחשבון בעת שימוש בשילוב מכונת כביסה משולבת?

בעוד ששילוב בין מכונות כביסה ומייבשי כביסה מציע נוחות ויתרונות חסכוניים, יש כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון. בשל הקיבולת הקטנה יותר שלהם, יחידות אלה עשויות שלא להתאים למשפחות גדולות יותר או למשקי בית עם צורכי כביסה גדולים ומורכבים. מחזור הייבוש ביחידות משולבות עשוי להימשך זמן רב יותר מאשר במייבשים נפרדים, מכיוון שיש להם יכולת ייבוש מוגבלת. חשוב להבין את זה כדי למנוע עומס יתר על המכונה, ובנוסף, זה יכול להשפיע על הביצועים שלה ועל יעילות הייבוש שלה. בנוסף, כמה מייבשי כביסה עשויים לדרוש סוג מסוים של חומרי ניקוי או תרמילי כביסה, ולכן חשוב לעקוב אחר המלצות היצרן לקבלת תוצאות אופטימליות.