דשא סינטטי: סקירת 7 דשאים סינטטים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מי לא רוצה לשתות קפה או לשחק עם הילדים על דשא ירוק? היום זה כבר לא חלום ובכל בית, גינה או חצר אפשר ליהנות מדשא סינטטי ירוק ואיכותי. אנו והצוות המקצועי של אתר פיינדר בדקנו ובחנו דגש סיננטי מבית מותגים שונים, בחנו פרמטרים שונים, בצענו השוואות ובהתבסס על המידע שאספנו הרכבנו עבורכם את רשימת הטובים ביותר. 

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

257 ביקורות

בתחום

לבית ולגן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על דשא סינטטי מומלץ

לא כולם אוהבים את הלכלוך והחרקים שמגיעים עם דשא אמיתי, לכן הומצא הדשא הסינטטי – הוא נראה ומרגיש כמעט אותו הדבר, רק שהוא לא כולל בוץ, נמלים וכדומה. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה, הדגמים שכל אחד ירצה בחצר שלו.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

מה יותר טוב ממראה ירוק בעיניים, נוף ירוק וטבעי שעושה טוב על הנשמה. בשנים האחרונות אנחנו יכולים ליצור מרחב ירוק גם במקומות סגורים, במרפסות, באולמות תצוגה ואירועים וכמובן גם בחצרות, גינות, פארקים, לצד בריכות שחיה ובקיצור – כמעט בכל מקום.

 

הדרך לעשות זאת היא כמובן בעזרת דשא סינטטי, פתרון שחוסך לכם בהוצאות על גינון והשקיה, מתאים גם במקומות מוצלים או מקורים שבהם לא יכולתם לשתול דשא אמיתי. כדי לעזור לכם לבחור את הדגם המתאים לצרכים שלכם, לפניכם סקירת דגמי הדשא הסינטטי המומלצים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

נראה ומרגיש כמו דשא אמיתי: דשא סינטטי דגם גולד

אם הדבר שהכי חשוב לכם בדשא סינטטי הוא שיראה וירגיש ממש כמו דשא טבעי ואמיתי – גולד הוא הדגם עבורכם.

דשא סינטטי דגם גולד

4.5 15

לאנשים שמחפשים מרקם ומראה של דשא טבעי

יתרונות

צפיפות גבוהה, ארבעה גווני צבע, מגני UV, בטוח לילדים

חסרונות

פחות מתאים כשטיח דשא

קנה עכשיו ב- My Gan
קנה עכשיו ב- Rus Geves
קנה עכשיו ב- המכולה

יש דגמי דשא סינטטי שהם ממש כמו שטיח ויש כאלו שהם יותר דשא, כמו הדגם הזה. דגם גולד מתאים לשימוש פנימי וחיצוני, כך שתוכלו למקם אותו במגוון מקומות וליצור פינה שתיראה טבעית ותעשה לכם ירוק בעיניים.

 

הסיבים שלו צפופים, דבר שהוא קריטי לאיכות הדשא הסינטטי שלכם, עם מגני UV כדי לשמור על המראה בחשיפה לשמש. בנוסף, לשלושת גווני הירוק שלו הוסיפו צהוב אחד, מה שמוסיף לאיכות שלו ולמראה הטבעי שתקבלו, בכל מרחב ירוק שתרצו ליצור בעזרתו.

 

אם חשוב לכם שהדשא הסינטטי יהיה בטוח לילדים, אז גם בעניין הזה אתם יכולים להיות בראש שקט עם הדגם הזה. מה אם יורד גשם? לדגם גולד חורי ניקוז של 60 ליטר למטר רבוע בדקה, כך שאין מה לדאוג גם בקטע הזה.

לוגו של הסקירה

צפוף ואיכותי: דשא סינטטי דגם נפוליאון

הדשא הסינטטי שאתם מחפשים מיועד למקום שיש בו ילדים ואתם רוצים ללכת על בטוח? זה הדגם שמתאים עבורכם.

דשא סינטטי דגם נפוליאון

4.5 15

למי שלא רוצה להתפשר על איכות הדשא הסינטטי

יתרונות

דשא בצפיפות גבוהה, ארבעה גוונים, מרקם מפנק, מגני UV

חסרונות

מחיר מעט גבוה

קנה עכשיו ב- המכולה
קנה עכשיו ב- My Gan
קנה עכשיו ב- הכל בו לגן

במקום בו נמצאים, מסתובבים ומשחקים ילדים – אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים ומעדיפים ללכת על בטוח. דגם נפוליאון הוא אחת הבחירות המדויקות שתעשו. יש לו מרקם מפנק, כזה שילדים אוהבים לשהות עליו ולהעביר עליו זמן איכות, שזה הרי מה שאנחנו רוצים ממנו בסוף.

 

זהו דגם פופולארי ונמכר מאוד שמתאים לגינות ומרפסות. מה שהופך אותו לאיכותי הוא גם הגובה שלו וגם הצפיפות הגבוהה של הסיבים ביחס לדגמים המתחרים. מבחינת המראה בגינה או במרפסת, הוא מורכב מארבעה גוונים: שלושה ירוקים וצהוב אחד, ככה שתקבלו מראה טבעי מאוד של דשא ירוק.

לוגו של הסקירה

זול ומתאים למקומות סגורים: דשא סינטטי דגם וולקן

שטיח דשא בגוון ירוק אחיד ובמחיר זול, שמתאים למי שרוצים ליצור חיפוי ירוק לצד בריכה, פינה ירוקה באולם תצוגה ועוד.

דשא סינטטי דגם וולקן

4.5 15

למי שמחפש לקנות בזול שטיח דשא ירוק שמתאים למקום סגור

יתרונות

זול, גוון ירוק אחיד, מתאים למקומות סגורים

חסרונות

אין מספיק גווני צבע, מרגיש מעט זול, פחות מתאים לבחוץ (רגיש יותר לשמש)

קנה עכשיו ב- My Gan
קנה עכשיו ב- המכולה

לא כולם מחפשים דשא לגינה גדולה והרבה פעמים צריכים רק שטיח-דשא ירוק שיסגור פינה נקודתית, גם באולם או מבנה סגור, באולמות תצוגה, אירועים, חנויות וכדומה. חוץ מזה, מה יותר מתאים מליצור מראה של גינה ירוקה למי שאין חצר וגר בבניין עם מרפסת סגורה?.

 

אם זה מה שאתם מחפשים ובמחיר זול והדגש מבחינתכם הוא "שיהיה ירוק", דגם דשא סינטטי וולקן יכול להתאים בדיוק עבורכם. זה דגם פופולארי ומה שהביא הרבה אנשים לרכוש אותו, זה שהוא מגיע עם איכות סיבים שמתאימה לאקלים הישראלי ובגוון ירוק אחיד, שיוצר מראה נקי, טבעי ונעים ש"יסגור לכם את הפינה".

לוגו של הסקירה

לגינה ירוקה: דשא סינטטי דגם ניצן

הדגם שמציע להתחדש במשטח דשא ירוק ונעים למגע שמתאים להציב בכל סוגי הגינות.

דשא סינטטי דגם ניצן

4.5 15

לא משנה איזו גינה יש לכם - הוא יתאים

יתרונות

מראה טבעי, נעים למגע, חומרים איכותיים, מגני UV

חסרונות

גובה מרבד מעט נמוך

קנה עכשיו ב- גינה פלוס
קנה עכשיו ב- טכנו אבי
קנה עכשיו ב- הגרעין

לא משנה אם אתם אדם פרטי שמחפש ליצור גינה ירוקה או חברה, שצריכה משטח לגינת משחקים ציבורית או חצר תצוגה גדולה למשל, דגם דשא סינטטי ניצן יוכל להתאים לכם.

 

הוא ייתן לכם מראה ירוק טבעי, נעים למגע ובוודאי תשמחו לקחת בחשבון שהוא נחשב גם לדגם שעשוי מחומרים איכותיים ולא מסוכנים. גם מבחינת רטיבות, משקעים וניקוז ,הוא יודע לנקז 1,600 ליטר של מים בשעה.

 

גם המחיר שלו זול, רק קחו בחשבון שישנם מרבדי דשא סינטטי מעט גבוהים יותר, במידה וגובה משטח הדשא הסינטטי, מרכיב שמוסיף לאיכות, הוא אחד מהשיקולים שלכם ברכישה.

לוגו של הסקירה

יוקרתי ואיכותי: דשא סינטטי דגם הרקולס

אם אתם מחפשים את סוג הדשא הסינטטי שמוגדר כיוקרתי אז זה הדגם שלכם. מחולק לשני גווני ירוק בחלק העליון וגוון צהוב בתחתון, כדי שהמראה יהיה טבעי במיוחד.

דשא סינטטי דגם הרקולס

4.5 15

מראה טבעי ותחושה יוקרתית

יתרונות

שלושה גווני צבע, עמיד בקרינת UV, גמיש, נעים למגע

חסרונות

פחות מתאים למקומות סגורים

קנה עכשיו ב- המכולה
קנה עכשיו ב- My Gan
קנה עכשיו ב- הכל בו לגן

אם אתם צריכים דשא סינטטי למקום ציבורי או עסקי, כזה שירשים ויראה יוקרתי – או שאתם פשוט לא אוהבים להתפשר ומחפשים פתרון לגינה או לצד הבריכה, הרקולס הוא הדגם שלכם.

 

מה שהופך את המראה שלו ליוקרתי הוא שילוב בין גוון צהוב לירוק בחלק התחתון של הסיבים ושני גווני ירוק בעליונים, כדי שהמראה יהיה כמה שיותר טבעי.

 

בטח תשמחו לשמוע שהוא נחשב גם לגמיש ורך למגע, כזה שעושה כיף לעלות עליו. עומד בכל התקנים ומותאם לאקלים הישראלי וחשיפה גבוהה לשמש. לכל מרחב חיצוני שתבחרו הוא יוכל להתאים.

לוגו של הסקירה

המראה הפראי: דשא סינטטי דגם נרקיס

דשא סינטטי שנראה ממש כמו דשא אמיתי ומשלב סיבים שנראים ממש כמו דשא יבש, כדי לחזק את התחושה הטבעית.

דשא סינטטי דגם נרקיס

4.5 15

הדשא שירגיש לכם הכי טבעי

יתרונות

מרבד גבוה, ארבעה גווני צבע כולל בז' המדמה יובש, תחושה טבעית

חסרונות

פחות מתאים לעסקים ותצוגות

קנה עכשיו ב- הגרעין
קנה עכשיו ב- טכנו אבי
קנה עכשיו ב- גינה פלוס
קנה עכשיו ב- home 360

דגם הדשא הסינטטי הזה לוקח את הרצון ליצור מראה של דשא ירוק בגינה צעד אחד קדימה, וכולל בין ארבעת הגוונים שלו גם גוון חום-בז', שנראה בכוונה כמו דשא לא מושלם וקצת יבש.

 

המרכיב הזה הוא בהחלט יתרון מבחינת יצירת מראה טבעי, כזה שיכול להשתלב בין צמחייה ובגינות של בתים ותיקים יותר, במידה וזה מה שאתם מחפשים.

 

זהו דשא קצת גבוה ודומיננטי שיורגש היטב בגינה וגם את זה שווה לכם לקחת בחשבון, בין השיקולים שלכם ברכישת הדגם הספציפי הזה.

לוגו של הסקירה

הכי ירוק: דשא סינטטי דגם ורד

דשא סינטטי המורכב משלושה צבעים – ירוק בהיר, ירוק כהה וירוק זית – למראה הכי ירוק שיש אצלכם בגינה.

דשא סינטטי דגם ורד

4.5 15

דשא סינטטי למי שמחפש את ההכי ירוק שאפשר

יתרונות

3 גווני ירוק, סיבים צפופים, חומרים איכותיים, מגע נעים

חסרונות

פחות מתאים למקום סגור

קנה עכשיו ב- טכנו אבי
קנה עכשיו ב- הגרעין

אם אתם פשוט רוצים לראות ירוק בעיניים וגינה ירוקה היא המטרה שלכם, לא משנה מה גודל המרחב, זה הדגם המומלץ עבורכם.

 

דשא סינטטי ורד כולל את כל היתרונות שאתם מחפשים בדשא סינטטי. הוא נעים למגע, צפוף ועשוי מחומרים איכותיים, עומד בכל התקנים והייחודיות שלו היא בגוונים.

 

הסיבים שלו מורכבים משלושה גווני צבע ירוק – זית, כהה ובהיר. ככה שבטוח שתקבלו מראה ירוק מתמיד. מבחינת ניקוז מים הוא כולל יכולת ניקוז של 1,600 ליטר מים בשעה שעומדת בכל הסטנדרטים. יחסית לדשא איכותי, גם המחיר שלו משתלם וגובה המרבד בדיוק בסטנדרט.

כיצד דרגנו והרכבנו את רשימת הדגמים המומלצים של דשא סיננטי?

אז כמובן שאחד הפרמטרים אשר ישפיעו בצורה המשמעותית ביותר על בחירת דשא סינטטי הוא כמובן השימוש והמטרה: לגינה, למרפסת, למגרש ספורט ועוד.. גם לגודל השטח ולגובה התקציב יהיו פרמטרים אשר ישפיעו על הבחירה. מעבר לצרכים המשתנים בחנו לא מעט פרמטרים בשביל להרכיב את הסקירה ובין היתר: גובה הסיב, צפיפות, משקל, עמידה בתקנים, מחירים ואחריות. 
את הפרטים אספנו באמצעות עיון מעמיק במפרטים של עשרות דגמים, איסוף חוות דעת והמלצות של משתמשים ועוד.. שקללנו את כל המידע והרכבנו את הרשימה. 

סיכום

איך לבחור דשא סינטטי

דשא סינטטי הפך בשנים האחרונות למוצר פופולארי מאוד שנכנס כמעט לכל בית, גינה, בריכה, אולם אירועים ועוד. רק תחשבו על כמות המים שנחסכת על השקיה או הוצאות על גינון בדשא אמיתי ותבינו למה הוא כזה מוצר נפוץ.

לכן יש מגוון סוגים ודגמים. כדי שתעשו את הבחירה המתאימה והנכונה מבין ההיצע הרב בשוק הדשא הסינטטי, הדבר הראשון שכדאי לכם הוא לתאם ציפיות ולהגדיר מה אתם מחפשים.

-דשא לחצר, גינה, מרפסת או בכלל לאולם סגור?

-מה חשוב יותר – דשא שיראה טבעי או פשוט שיהיה זול?

-עד כמה חשוב שיהיה נעים למגע? – חשוב בדרך כלל בעיקר בדשא שמיועד לישיבה, בייחוד עם ילדים

 

מה ההבדלים באיכות:

מה שקובע כמה דגם הדשא הסינטטי יותר איכותי הוא קודם כל צפיפות הסיבים. לכן מומלץ לכם לבחור קודם כל דגם עם סיבים בצפיפות גבוהה. גם גובה המרבד עצמו הוא שיקול כשבדגמים הישראלים הגובה הנפוץ הוא באזור ה-35-45 מ"מ ודשא כזה נחשב לאיכותי.

 

את המראה הירוק נותנים לדשא הסינטטי גווני הצבע. מומלץ לבחור דגם דשא סינטטי עם מספר רב ככל האפשר של גווני ירוק, כשגם שילוב גוון צהוב מעניק לו את המראה הטבעי של דשא אמיתי בגינה.

 

צרכים ושימושים:

למעשה כל דגם דשא סינטטי מציע יתרונות אחרים. רובם מתאימים לגינות, חצרות, מרפסות וגם לגינות ציבוריות ופארקים. יש דגמים בודדים שמתאימים גם למקומות סגורים, כששם אנחנו יכולים לראות משטח דשא סינטטי לדוגמה באולמות תצוגה ואולמות אירועים.

 

כאמור מומלץ לחשוב מה הצורך שאתם מחפשים, האם הדגש הוא על התחושה של דשא רך ונעים או יותר של מראה ירוק וטבעי, כשהמחירים בסך הכל די דומים ומה שמשתנים הם איכויות הדגמים השונים ועד כמה הם רכים ונעימים.

 

לא על כל דשא נבלה בישיבה ולכן יש גם מצבים בהם נצטרך רק דשא שיראה טבעי כדי שנוכל לראות ירוק בעיניים. הגדירו את הצורך שלכם ובחרו מבין מגוון הדגמים המומלצים את זה שמתאים לכם ביותר. כך, תוכלו לחסוך בהוצאות השקיה וגינון, ליצור מרחב ירוק בחצר, בגינה, בבריכה, באולם או במרפסת – וליהנות ממראה ירוק בעיניים לאורך כל השנה.