בית בובות מומלץ – הטובים ביותר 2024

הבית שכל ילד וילדה חולמים עליו. לא משנה באיזה גודל הם תמיד ימצאו את הדרך לשחק בו.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

149 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בית בובות מומלץ

יש סיבה שתוכלו לראות בית בובות כמעט בכל גן ילדים. בית בובות הוא לא רק משחק שכיף להסתכל עליו ולשחק איתו, הוא גם הזדמנות נהדרת לילדים לפתח את הדמיון והיצירתיות שלהם.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

אם פעם היה נהוג לחשוב שבית בובות הוא משחק "לבנות" היום אפשר לראות יותר ויותר בנים שנהנים גם הם לשחק בביתי בובות. יחד עם ההבנה שבית בובות הוא משחק חוצה מגדר החלו יצרניות הצעצועים לייצר בתי בובות בדמויות המוכרות כמו: מטוסי העל וסמי הכבאי.

 

חברות רבות שקיימות בשוק כבר שנים רבות כמו פליימוביל, הבינו מזמן שכל המינים צריכים ליהנות מכל היתרונות שיש לבית בובות להציע. תוכלו למצוא בית בובות בשלל צבעים, גדלים וצורות. בחירה של בית בובות יכולה להיות מייגעת ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להחליט איזה בית בובות כדאי לכם לרכוש. לשם כך, הכנו עבורכם רשימה קצרה של בתי הבובות המומלצים ביותר. תתכוננו להיכנס לעולמם המופלא של הילדים שלכם.

לוגו של הסקירה

עיצוב עדין ומודרני: בית בובות מעץ "עונות השנה" מבית Hape

בעיצוב אלגנטי וצבעוני, מעץ איכותי וגג מתחלף לפי עונות השנה, הילדים שלכם יצברו שעות של משחק מהנה.

"עונות השנה" מבית Hape

4.5 15

מתאים לכל סגנון עיצובי של חדר ילדים

יתרונות

עיצוב נקי וצבעוני מותאם לילדים, נגישות משחק מכל הכיוונים , ידידותי לסביבה, 6 חדרים בשלוש קומות, כולל אבזור לארבעה חדרים.

חסרונות

לא כולל בובות משחק.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

העיצוב הניטרלי של בית הבובות הזה יתאים לכל חדר בבית. גם אם הוא יישאר בסלון הוא ישתלב מצוין עם העיצוב. בית בובות מעץ איכותי עם עיצוב עדין וצבעי ילדות מעוררי השראה יעסיק את הילדים שלכם שעות נוספות.

 

בית הבובות כולל ריהוט ל-4  חדרים מתוך 6 החדרים שיש בו .תוכלו לעצב בעזרת הריהוט את חדר השינה, האמבטיה, חדר משפחה והמטבח. אמנם הוא מגיע ללא בובות משחק, אך תוכלו בקלות להתאים לו בובות לפי העדפת הילדים שלכם.

 

בית הבובות פתוח מכל הצדדים ומאפשר גישה נוחה מכל כיוון למשחק דמיון מעשיר ומהנה למשך שעות, ולפיתוח מיומנויות חשובות נוספות. למרות שהוא פתוח מכל הצדדים מבנה הבית יציב מאוד ועשוי מעץ באיכות גבוהה מאוד. גג הבית דו-צדדי וניתן לשנות אותו לפי עונות השנה, זאת בנוסף לאלמנטים מעניינים נוספים כמו מדרגות שניתן לסדר לפי בחירה, מרפסת, ופאנלים סולריים על הגג.

 

 

מידות הבית נוחות מאוד לילדים, אך מומלץ, לשם נוחות מקסימלית, כדי לאפשר לילדים גישה נוחה גם לקומות הנמוכות, להניח את הבית גבוה מעט מהרצה. שולחן ילדים יעשה עבודה מצוינת במקרה הזה.

לוגו של הסקירה

לקחת איתכם לכל מקום: בית בובות נישא דגם "מאליבו" מבית Barbie

בית בובות קטן וקומפקטי, מושלם למשחק בבית ובחוץ. עשיר באביזרים נלווים. וכמו שאומר המשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות".

"מאליבו" מבית Barbie

4.5 15

מושלם לתעסוקה לילדים כשיוצאים לטיול

יתרונות

קומפקטי ונישא, עיצוב אטרקטיבי לילדים, קל להרכבה וקיפול, עמיד במיוחד, כולל 25 אביזרי ריהוט לחדרי הבית השונים.

חסרונות

לא כולל בובות משחק.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP

בית בובות מדגם מליבו של  Barbie הוא גרסה קטנה יותר של הבית הקלאסי. הוא כולל שתי קומות ושישה חדרים עם 25 אביזרים שונים. השימוש בצבעים בהירים ומדבקות עוזר ליצור בית מהנה ומושך למרות גודלו הקטן. הוא אמנם קטן ומתאים למשחק יחיד או זוגי מצד שני, הילדים שלכם יוכלו לקחת אותו איתם לכל מקום. הוא מתקפל לצורת מזוודה ונוח לנשיאה בגלל גודלו.

 

התקרה של בית הבובות הופכת לסט של מיטות קומותיים והקירות בסלון ניתנים להזזה והופכים לאולם קולנוע ביתי מרתק. הוא כולל גם בר משקאות וחדר אמבטיה בסגנון ספא. האביזרים שמגיעים איתו בהחלו יעזרו לילדים שלכם להפעיל את הדמיון ולפתח את יכולת המשחק שלהם, והבית עצמו מתאים מאוד לחלל קטן.

 

הוא קל לניקוי, ולהבדיל מרוב בתי הבובות האחרים הוא ניתן לקיפול בפשטות כאשר אינו בשימוש ובכך חוסך מקום בחדר הילדים. בית הבובות מגיע ללא בובות משחק אך האביזרים הנלווים המגיעים איתו החל משירותים עם כיור בחדר הרחצה, מקרר, תנור וגדר חיצונית עם מדבקת גריל, ירהטו את הבית כולו ולילדים שלכם נותר לבחור עם איזו בובה ירצו לשחק.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: בית בובות ענק ומפואר דגם SPARKLE מבית KidKraft

בית בובות ענק ומפואר שכל ילד (או הורה) חולם עליו. עם עיצוב מודרני שמושך את העיןKidKraft לא שכחו אף פרט בבית הזה. רק תוודאו שיש לכם מקום בשבילו.

SPARKLE מבית KidKraft

4.5 15

מתאים לחדרי ילדים גדולים במיוחד

יתרונות

בית ענק ומפואר שילהיב כל ילד, כולל 30 אביזרים לעיצוב מושלם של הבית, עיצוב מודרני, גבוהה מספיק לבובות משחק שונות, מתאים למשחק רב משתתפים.

חסרונות

דורש הרכבה מקדימה, תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

דמיינו לעצמכם בית בובות מושלם שיש בו כל מה שרק חלמתם עליו, שהוא גדול מספיק כדי להכניס כמה בובות שתרצו, שהוא גבוה יותר מהילד שלכם שישאיר את כולכם פעורי פה. עכשיו, תפסיקו לדמיין ותראו את בית הבובות המפואר מדגם SPARKLE מבית KidKraft.

 

לאחר שתרכיבו את בית הבובות העצום הזה תקבלו בית עם 4 קומות, 6 חדרים, 2 מתחמי חוץ הכוללים בריכת שחיה ומרפסת שמש מעלית, פסנתר מנגן ו30 אביזרים נלווים שונים שיאבזרו את הבית כולו, הילדים שלכם כנראה יהיו סגורים בחדר למשחק דמיון מרהיב במשך שעות ארוכות.

 

הבית עשוי מחומרים שונים ביניהם פלסטיק, MDF ובד. הבית צבוע בצבעים ידידותיים לילדים ומתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. אם תבחרו לכוש אותו כדאי שתכינו הרבה מקום בחדר.

סיכום

איך לבחור בית בובות לילדים?

בית בובות הוא צעצוע נפלא לילדים. הריהוט המיניאטורי, משפחות הבובות הקטנות והבתים עצמם מציעים כל כך הרבה הזדמנויות למשחק דמיוני ויצירתי. משחק עם בית בובות משחק מעשיר את הדמיון, מעודד מחשה ליצירת סיפור, עוזר בהתפתחות מוטוריקה עדינה, מפתח את היכולת לפתרון בעיות, והוא משחק מצוין לפיתוח הכישורים החברתיים ובכלל הוא פשוט זמן משחק שקט ומהנה לילדים.

 

בית בובות תמיד היה משחק פופולרי אצל ילדים וזה לא פלא שעם השנים צצו יותר ויותר בתי בובות בצבעים, גדלים וצורות שונות. המבחר העצום יכול להיות מבלבל מאוד ואנחנו כאן כדי לתת לכם יד מכוונת ולעזור לכם לצמצם את האפשריות. אז לפני שתתחילו בחיפוש, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

 

תקציב – מחירם של בתי הבובות נע בין מאוד שקלים ויכול להגיע גם לאלפים. הצבת תקציב תעזור לכם לבצע את הסינון הראשון במבחר העצום שקיים בשוק.

 

גודל – בתי הבובות מגיעים בגדלים שונים. יש כאלו קטנים ונישאים ויש כאלו שיתפסו מקום לא מבוטל בחדר הילדים. כדאי להחליט לפני הרכישה כמה מקום יתפוס בית הבובות והאם החדר יכול להכיל את הגודל שתרצו.

 

סגנון ועיצוב – בין אם מדובר בבית בובות מעץ או מפלסטיק, ישנם אינספור עיצובים לבתי בובות. צבעוניים יותר או פחות, מותאמי מגדר או ניטרלים, טירת נסיכות או וילת יוקרה. בבחירת הסגנון מומלץ מאוד לשתף את הילדים. למרות שיתכן שתהיה לכם העדפה לסגנון מסוים, בסופו של דבר, הילד או הילדה שלכם צריכים לשחק בבית ולכן, כדאי שהוא יתאים לטעם שלהם.

שאלות ותשובות על בית בובות מומלץ

בית בובות מפלסטיק או מעץ?

רוב בתי הבובות היום עשויים מעץ, אבל עדיין ניתן למצוא בתי בובות מפלסטיק ואפילו כאלו המשלבים כמה חומרים יחד. לשני החומרים יש יתרונות וחסרונות. בית בובות מעץ נחשב לעמיד, חזק ויציב יותר מאשר מפלסטיק. לרוב עיצובם של בתי הבובות מעץ יהיה עדין ומודרני יותר ולכן הוא יוכל להשתלב בכל סגנון עיצובי. לעומתו בית בובות מפלסטיק לרוב יגיע עם ריהוט רב יותר שניתן בקלות לפירוק ועיצוב מחדש. לכן, אין העדפה של חומר זה על פני חומר אחר והשיקול  עץ מול פלסטיק צריך להיעשות לפי הצרכים שאישיים של כל אחד ואחד.

האם בית בובות דורש הרכבה?

תלוי בסוג הבית. בעוד שחלק מהדגמים של בתי בובות מגיעים מורכבים ומוכנים למשחק מראש, דגמים אחרים ידרשו הרכבה, מורכבת יותר או פחות גם זה תלוי בדגם. בית בובות שדורש הרכבה יגיע לרוב עם ערכת הרכבה והוראות הרכב. חלק מהילדים וההורים מוצאים שזו פעילות מהנה ומעדיפים לקנות דגמים כאלה.

מאיזה גיל מומלץ לקנות בית בובת לילדים?

לרוב תוכלו למצוא את הגיל המומלץ על אריזת המוצר. בתי בובות מיוצרים עבור גילים שונים ולכן כל יצרן קובע את הגיל המומלץ בהתאם לגודל, לאבזור ולעיצור הכללי של בית הבובות. רוב בתי הבובות יתאימו החל מגיל 3, אך תוכלו למצוא גם כאלו שיתאימו לגיל קטן יותר, אם כי בגיל צעיר יותר יכולות המשחק של הילד שונות לגמרי.