אוזניות לילדים: סקירת 4 אוזניות לילדים מומלצות [2024] | Finder – קנייה חכמה

למוסיקה, לסרטים, למשחקים, וללימודים – אספנו בשבילכם את האוזניות הטובות ביותר לילדים לשנת 2024

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

427 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוזניות לילדים מומלצות

פעם חשבתי שקל מאוד לבחור באוזניות לילדים: צריך רק למצוא את המידה הנכונה בצבע האהוב עליהם, ורצוי במחיר נמוך. אבל למעשה, יש הרבה דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון. אוזניות לילדים צריכות להיות עמידות ונוחות, עם הגבלת עוצמה, והן צריכות להתאים לגיל הילד ולשימוש שהוא יעשה בהן.

 

בין אם אתם מחפשים אוזניות שיעזרו להעסיק את ילדיכם בנסיעות ארוכות או כאלה שישמשו אותם ללימודים מקוונים, אין לנו ספק שתמצאו בסקירה הזאת את הדגם המושלם.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

כתום, וורוד, שחור, כחול
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לקטנים ולקטנטנים - אוזניות Bluetooth אלחוטיות BuddyPhones Play

בצהוב, ורוד, כחול או שחור, אלה אוזניות אלחוטיות עם חיבור בלוטוס, המגיעות במבנה עמיד, עם קשת גמישה ומיקרופון מובנה, והן מתאימות לפעוטות ולילדי בית הספר היסודי כאחד.

BuddyPhones Play

4.5 15

אוזניות שישמשו פעוטות וילדים בלימודים, במשחקים ובשמיעת מוזיקה

יתרונות

מתאימות גם לפעוטות, ארבעה מצבי שמע, קלות משקל, מתקפלות, נוחות, עמידות, מיקרופון מובנה, אפשרות לחיבור כמה אוזניות ביחד.

חסרונות

חיי סוללה לא נהדרים, לא מתאימות לילדי תיכון.

כתום, וורוד, שחור, כחול
קנה עכשיו ב- KSP
כתום, שחור כחול
קנה עכשיו ב- Last Price
כתום, וורוד, כחול
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הן נטולות BPA, עשויות מחומרים היפואלרגניים, ועדיין עמידות מספיק בשביל לשמש את ילדיכם לזמן ארוך.  הוסיפו לכך את המדבקות הדקורטיביות המצורפות ואת תגי השם האישיים, וקיבלתם אוזניות בטיחותיות ומהנות לשימוש.

 

מערכת שיתוף שמע Buddy Cable הבלעדית מגיעה עם מפצל המתאים לעד ארבעה זוגות אוזניות איתן הילדים יכולים להקשיב ביחד, ומיקרופון מובנה מאפשר שיחות משפחתיות ולמידה מקוונת. קיימים ארבעה מצבי שמע: מצב פעוטות, עם הגבלה של 75Db, מצב ילדים של עד 85Db, מצב נסיעה ומצב למידה, המשתמש ב-DSP לבודד קולות דיבור ולחדד אותם. כל התכונות האלה יוצרות אוזניות רב תכליתיות המאפשרות לילדים ללמוד, לשוחח, לשמוע מוזיקה ולהנות ביחד.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר למוזיקאים מתחילים - אוזניות קשת אלחוטיות לילדים JBL JR310BT

מותג האודיו המוביל JBL מביא את טכנולוגיית הסאונד המעולה שלו גם לקהל הצעיר, עם אוזניות בלוטוס איכותיות במבחר צבעים מרהיב.

JBL JR310BT

4.5 15

האוזניות המושלמות לחובבי מוזיקה צעירים

יתרונות

איכות שמע גבוהה, נוחות, קלות משקל, חיי סוללה ארוכים.

חסרונות

ללא מיקרופון, לא זולות.

ירוק
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
אדום
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
וורוד
קנה עכשיו ב- קרביץ

רוקרים צעירים צריכים אוזניות טובות שיאפשרו להם לשמוע מוזיקה בסאונד חד וצלול, ועדיין ישמרו על חוש האוזניים, וזה בדיוק מה שאוזניות JR310BT עושות. נכון, אין להן את הסאונד הגרנדיוזי של הדגמים היקרים של JBL, אבל גם לא אמור להיות להם. הגבלת העוצמה ל-85Db דואגת לכך שהילדים לא יקשיבו למוזיקה בעוצמה שתפגע בחוש השמיעה שלהם. הן נוחות ומרופדות, עם כפתורים קלים להפעלה ושוקלות רק 115 גרם. האוזניות האלה מתקפלות, כך שהן לא יפריעו לילד בילקוט, והסוללה תעניק להם עד 30 שעות האזנה בין טעינות.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לגיימרים צעירים - אוזניות JLab JBuddies Play

עם נוחות שמאפשרת לילדיכם ללבוש אותן שעות רבות ברצף, מיקרופון נשלף וסוללה העובדת כ-22 שעות בין טעינות, האוזניות האלה הן בנות הלוויה המושלמות למסעות בעולמות וירטואליים.

JLab JBuddies Play

4.5 15

אוזניות מעולות לחוויית משחק מושלמת

יתרונות

סאונד מעולה למשחקים, נוחות לאורך זמן, מיקרופון נשלף, מותאמות להמון מכשירים, חיי סוללה ארוכים.

חסרונות

לא זולות, לא מתאימות ללימודים, מיקרופון באיכות לא גבוהה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הן מותאמות לשימוש עם מחשב נייח ונייד, עם נגני מוזיקה ושלל קונסולות משחק. כמו רוב האוזניות בסקירה, גם ל-JBuddies Play יש הגבלת עוצמה של 85Db, כך שלא תצטרכו לחשוש שהמוזיקה, קולות הפיצוצים והחוויה האודיופונית כולה יפגעו בחוש השמיעה של הילד. הן מגיעות עם מיקרופון מובנה, ולמרות שהוא לא באיכות מעולה, הוא עדיין מאפשר לתקשר עם חברים בזמן משחק ולעבוד בצוות או כיריבים. מאחר שהן נועדו למשחקים, הן מצטיינות בהשמעת קולות רקע, מה שאומר שאיכות השמע שלהן בפגישות זום ובלימודים מקוונים לא תהיה נהדרת.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר ללימודים מקוונים - אוזניות Logitech USB H390 Retail

האוזניות האלה לא מיועדות ספציפית לילדים, ובהחלט יכול להיות שתרצו לקנות גם לעצמכם זוג. עם איכות שמע נהדרת לשיחות, רמקול מעולה ומראה נעים, הן אידיאליות לפגישות זום, סקייפ, לימודים מקוונים ושיחות טלפון.

Logitech USB H390 Retail

4.5 15

לקטנים ולגדולים שרוצים לשמור על קשר מרחוק

יתרונות

מחיר טוב, מיקרופון עם כפתור השתקה, קומפקטיות, סאונד מעולה לשיחות, מראה נעים.

חסרונות

ללא הגבלת ווליום, סאונד לא מדהים בשמיעת מוזיקה.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP

ברחבי העולם כבר הרבה שנים שהדגם הזה משמש אנשים שעבודתם מצריכה שיחות טלפוניות. ובמציאות של היום, בה יותר ויותר אנשים מפיקים תועלת מהאפשרות לנהל שיחות ממרחק עם אודיו צלול לשני הצדדים, הן הופכות לפופולריות במיוחד. המיקרופון מבטל רעשים ומגיע עם כפתור השתקה, ובדיוק כמו את הקשת, גם אותו תוכלו להתאים לראש הילד, לנוחות מקסימלית.

 

העובדה שהן לא מיועדות לילדים משמעותה שגם אין להן הגבלת ווליום, אבל אנחנו בכל מקרה לא ממליצים עליהן לשמיעת מוזיקה. אלה אוזניות מעולות לשיחות ולימודים, ובמחיר כזה, תוכלו בכיף לקנות זוג אוזניות לכל אחד מהסטודנטים הצעירים שלכם.

סיכום

דגשים בבחירת אוזניות לילדים

כשאתם בוחרים אוזניות לילדים, חשוב לשים לב לפרמטרים האלה:

 

עמידות כדאי לשים לב לאיכות החומרים ועמידות האוזניות, במיוחד אם ילדיכם נוטים לעקם, להפיל או לשבור חפצים.

 

אלחוטיות או עם כבל באוזניות אלחוטיות אפשר להשתמש בכל זמן ובכל מקום, הן מתחברות למכשירים חכמים בקלות, ואין איתן סכנה שהן יפסיקו לעבוד משום שהכבל נפגם בתיק. אבל גם לאוזניות עם כבל יש לא מעט יתרונות: איכות השמע שלהם בדרך כלל טובה יותר מזאת של אוזניות אלחוטיות, משום שאין להן צורך להסתמך בלוטוס. ברוב המקרים הן גם זולות יותר, והעובדה שהן משתמשות בכניסת 3.5 מ"מ מאפשרת לכם לחבר אותן למגוון רחב של מכשירים.

 

שימושלשמיעת מוסיקה, תרצו אוזניות עם בס חזק וצלילים גבוהים צלולים. לעומת זאת, אם אתם מחפשים אוזניות ללימודים חשבו לקנות דגם המגיע עם מיקרופון טוב ואודיו מתאים. שאלו את עצמכם גם אם תעדיפו אוזניות אלחוטיות או כאלה עם כבל.

 

חיבוריםמחשבים, מכשירים חכמים וקונסולות משחק דורשים חיבורים חוטיים ואלחוטיים שונים. דאגו לבחור בדגם שמותאם למכשירים אליהם תרצו לחבר אותו.

 

גודליש סיכוי לא קטן שהאוזניות שתקנו ימצאו את עצמן בילקוט של ילדים פה ושם (או אפילו יום-יום) אם זה המצב, חשוב לבחור בזוג קל משקל, וכדאי לשקול דגם מתקפל שלא ייקח יותר מדי מקום בתיק.

שאלות ותשובות על אוזניות לילדים מומלצות

האם גם פעוטות יכולים להשתמש באוזניות?

כשמדובר בתינוקות ופעוטות, חשוב להימנע מאוזניות In Ear, אוזניות תלויות על האוזן, וכל מכשיר שנכנס לתוך האוזן, אבל גם בני הגיל הרך יכולים להשתמש באוזניות קשת, כל עוד יש להן הגבלת ווליום.

מדוע חשובה הגבלת הווליום?

הקשבה לרעשים חזקים במשך זמן ממושך פוגמת את חוש השמיעה. אוזניות עם הגבלת עוצמה לא מאפשרות לילדיכם להגיע לעוצמות ווליום שיפגעו באוזניהם בטווח הארוך.

מה הווליום המקסימלי המומלץ לילדים?

מומחי שמיעה וארגוני הבריאות הגדולים בעולם ממליצים לילדים לא לעבור את גבול ה-85Db.