שולחן פינג פונג: 5 שולחנות פינג פונג מומלצים – כולל מדריך קנייה | Finder

מחפשים שולחן פינג פונג כדי לשחק בבית וליהנות עם המשפחה? אולי במשרד עם החברים לעבודה? או שאתם בכלל מחפשים שיהיה לילדים בקייטנה שולחן לשחק עליו? ברשימה שלי תמצאו את שולחנות הפינג פונג המומלצים ביותר בשוק השנה, שמתאימים לכל רמות המשחק ולכל תנאי מזג האוויר.

icon pos_1

ניתחנו

18 סקירות

ו-

2853 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שולחנות פינג פונג מומלצים 2024

משחק הפינג פונג, המכונה על ידי רבים גם טניס שולחן, נחשב לאחד המשחקים החברתיים המהנים ביותר, למבוגרים ולצעירים כאחד. בין אם מדובר בבילוי עם חברים שקפצו לבקר, במשחק מהנה נגד בן או בת הזוג, במציאת דרך מקורית ובריאה לניתוק הילדים מהמסכים או בתחרות בין מקצוענים, אין ספק שמשחק הפינג פונג מספק שעות של הנאה ואפילו מהווה פעילות ספורטיבית ותורם לשיפור הכושר והמוטוריקה.

אחד היתרונות הבולטים במשחק זה, ההופך אותו לפופולארי ואהוב, הוא היכולת לשחק אותו כמעט בכל מקום, באמצעות שולחן מתקפל הניתן לאחסון ולהעברה ומאפשר את פתיחתו ומיקומו בחצר הבית או אף במרפסת רחבה דיו. כך, יכולים רבים ליהנות מהמשחק כאשר כל שנדרש מהם הוא רכישת השולחן וציוד המשחק, בחירת המקום עבורו ומציאת המתחרה הראוי…

אז אם גם אתם חובבי משחק הפינג פונג או מעוניינים להתחיל לחבב אותו ולספק למשפחתכם, לחבריכם ולעצמכם אטרקציה מהנה ביותר לשעות הפנאי, הגעתם למקום הנכון. קבלו את כל המידע הנדרש למעוניינים לרכוש שולחן פינג פונג, עם מספר המלצות חמות מאתנו.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

איכות ועמידות

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

לבתי ספר ומוסדות

השווה מחיר

דגם 162out
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטוב ביותר

אם אתם קוראים את זה, אתם בוודאי כבר יודעים כמה כיף זה פינג פונג, איזו דרך נפלאה זו להנות עם המשפחה והחברים, ואפילו לעשות קצת ספורט באותו הזמן. אבל אולי אתם לא בטוחים מה השולחן פינג פונג שהכי מתאים לכם?

כדי שתוכלו להנות מזמן איכות בלי דאגות, אני ממליץ לכם לבחור שולחן פינג פונג איכותי וטוב שעונה על כל הצרכים שלכם, ויוכל לספק חווית משחק מצוינת לא משנה מה רמת המשחק שלכם. יש מעט דברים מבאסים כמו להפסיד במשחק פינג פונג כי השולחן עקום או פשוט גרוע, אז אל תתפתו לקנות שולחן רק בגלל המחיר, כי מאוד יכול להיות שתצטרכו להחליף אותו במהירות ברגע שייהרס.

כדי לחסוך לכם זמן בחיפושים, מצאתי חמישה שולחנות פינג פונג מעולים, שכל אחד מהם עונה על צורך אחר – ואני בטוח שאחד מהשולחנות האלה יוכל לשרת אתכם באופן מצוין.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות – שולחן Butterfly Centerfold 25

אם אתם מחפשים שולחן פינג פונג איכותי שיתכן לכם את חווית המשחק הטובה ביותר כדי שתוכלו להשתפר במשחק עם עצמכם ואפילו להשתתף בתחרויות, ה-Butterfly Centerfold 25 הוא השולחן המושלם עבורכם.

Butterfly Centerfold 25

4.5 15

שולחן פינג פונג איכותי במיוחד שעומד בתקן ה-ITTF ויוכל לשמש אתכם גם בבית וגם בתחרויות ברמה הגבוהה ביותר

יתרונות

משטח עליון חסין לשריטות בעובי 2.5 ס"מ

רגליים ניתנות להתאמה

רשת מאושרת לתחרויות

עומד בתקן ITTF

חסרונות

יחסית יקר

יתכן שיותר מדי איכותי למשחק חובבני

קנה עכשיו ב- בש-גל ספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

שולחנות פינג פונג מקצועיים עשויים להיות יקרים מאוד. אבל אם אתם מחפשים להיכנס לפינג פונג באופן רציני יותר ממשחק חובבני, תצטרכו לבחור שולחן איכותי שייתן לכם חווית משחק ברמה גבוהה באופן עקבי, גם באימונים וגם בתחרויות.

 

ה-Centerfold 25 של Butterfly לוקח את האיכות צעד אחד מעבר לשולחנות החובבניים הטובים ביותר, ומספק משטח עבה יותר, הרכבה איכותית יותר, וגלגלים גדולים במיוחד להזזה בקלות.

 

אם אתם רק רוצים לשחק עם כמה חברים, יכול להיות שה-Centerfold 25 הוא לא השולחן הכי מתאים לצרכים שלכם. הפיצ'רים המיוחדים שלו יהוו יתרונות ברורים לשחקנים מנוסים יותר, אבל לשחקנים חובבים התמורה כנראה לא שווה את המחיר היחסית גבוה.

 

ה-Butterfly Centerfold 25 ישרוד כמעט לנצח אם תטפלו בו כמו שצריך, וייתן לכם חווית משחק מעולה בכל פעם, גם אחרי שנים. מבין כל השולחנות שיצא לנו לשחק עליהם, אין ספק שהכי התרשמתי מה-Centerfold 25, אז אם אתם יכולים לעמוד במחיר – אני בטוח שתהיו מאוד מרוצים ממנו.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר – שולחן פנים Vo2 110in

אם אתם מחפשים שולחן כדי לשחק פינג פונג עם החברים או המשפחה ופשוט להנות ביחד, ולא ממש אכפת לכם כמה השולחן מקצועי או אם הוא בנוי מהחומרים האיכותיים ביותר, ה-Vo2 110in זמין במחיר מעולה, ואני משוכנע שהוא יתאים לכם בול.

Vo2 110in

4.5 15

ה-Vo2 110In הוא שולחן מצוין למשחק בבית או במשרד וקל מאוד להזיז אותו ממקום למקום בזכות 8 הגלגלים שלו!

יתרונות

עומד יציב עם נעילת גלגלים שמונעת תזוזה בזמן משחק

משטח עץ

תופס מעט מקום יחסית במצב מקופל

חסרונות

גלגלים קטנים

הרכבה באיכות בינונית

קנה עכשיו ב- ביג ספורט

אם אתם לא חושבים שפינג פונג תחרותי נמצא בעתיד שלכם, ואתם פשוט רוצים לשחק כמה משחקי פינג פונג מאתגרים עם חברים ומשפחה, אז אני לא חושב שתצליחו למצוא שולחן פינג פונג טוב יותר מה-Vo2 110in שיכול להשתוות לו במחיר.

 

ה-Vo2 110in בנוי מחומרים שלא עומדים בתנאי מזג האוויר, ולכן אפשר לשחק בו בתוך בניינים בלבד, אז כדאי מאוד שתוודאו שיש לכם מספיק מקום בבית. המידות שלו עומדות במידות של שולחנות פינג פונג מקצועיים, 274 ס"מ אורך, 152.5 ס"מ רוחב, ו-76 ס"מ גובה, וכדאי לוודא שיש לכם מרחב של לפחות 4 מטר אורך ו-3 מטר רוחב כדי שתוכלו לשחק בנוחות.

 

ה-Vo2 110in ניתן לקיפול חצי כדי שתוכלו לשחק עם עצמכם, ובמצב מקופל לגמרי הוא תופס מעט מאוד מקום יחסית, אז אפשר לאחסן אותו בקלות במחסן או בצד החדר לאחר שסיימתם לשחק.

 

אולי לא מדובר בשולחן פינג פונג האיכותי ביותר שיש בשוק, אבל כל מטרה שהיא לא תחרותית – ה-110in יעמוד בה בהצלחה רבה, ויספק שעות רבות של הנאה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשחק בחוץ – שולחן Butterfly Outdoor Rollaway

אם אתם מחפשים שולחן פינג פונג שיכול לעמוד בכל תנאי מזג האוויר – ה-Butterfly Outdoor Rollaway הוא שולחן איכותי שיתן לכם חווית משחק מצוינת גם בבית וגם בחוץ.

Butterfly Outdoor Home Rollaway

4.5 15

ה-Butterfly Outdoor Rollaway בנוי מחומרים מיוחדים שעומדים בכל תנאי מזג האוויר, ומספק חווית משחק מעולה לא משנה איפה אתם משחקים.

יתרונות

אפשר להשתמש בו גם בפנים וגם בחוץ

ניתן לאחסן בקלות ולא תופס הרבה מקום

הציפוי העליון חסין לתנאי מזג האוויר

מחיר מעולה יחסית לאיכות

חסרונות

עשוי לרעוד במהלך משחקים

לא יציב יחסית לשולחנות מתקדמים אחרים

נשחק לאורך זמן אם מאחסנים אותו בחוץ 100% מהזמן

קנה עכשיו ב- בש-גל ספורט
קנה עכשיו ב- Amazon

ה-Butterfly Outdoor Rollaway הוא שולחן פינג פונג שמאפשר לכם לשחק בכל מקום במחיר אטרקטיבי מאוד יחסית לשולחנות מקצועיים שבנויים למשחק בחוץ.

 

השולחן מסוגל לעמוד ברוב תנאי מזג האוויר, אבל ההמלצה הכללית היא לא לאחסן אותו באופן מתמשך בחוץ או לחשוף אותו לתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום כבד או קור מקפיא כי הוא עשוי להתעקם או להישחק לאורך זמן.

 

אחד הפיצ'רים הטובים ביותר ב-Outdoor Rollaway של Butterfly הוא שהוא תופס מעט מאוד מקום כשהוא במצב מקופל יחסית לרוב שולחנות הפינג פונג, אז אם לוקחים בחשבון גם את המשקל היחסית קל שלו, אין שום בעיה לאחסן אותו במחסן או בחנייה מקורה ולהוציא אותו החוצה בכל פעם שיש מזג אוויר יפה.

 

הציפוי של ה-Butterfly Outdoor Rollaway עשוי משרף מלמין שמספק חווית משחק קרובה מאוד לזו שמספקים משטחי עץ תחרותיים, מה שמייחד אותו לעומת רוב השולחנות חוץ האחרים, שהציפוי שלהם לרוב עשוי מחומרים פלסטיים שפוגעים בקפיצה הטבעית של הכדור.

לוגו של הסקירה

המקצועי ביותר - Cornilleau Competition 740 ITTF indoor

אם אתם רציניים לגבי קריירת הפינג פונג שלכם, ומעוניינים לקחת את הצעד הבא לקראת השתתפות בתחרויות ארציות ואפילו בינלאומיות, ה-Cornilleau Competition 740 ITTF indoor הוא שולחן פינג פונג למשחק פנים שעומד בכל התקנים הבינלאומיים ומורכב מהחלקים האיכותיים ביותר שיש בשוק.

Cornilleau Competition 740 ITTF indoor

4.5 15

ה-Competition 740 ITTF indoor של Cornilleau הצרפתי תוכנן כדי לספק את חווית המשחק ברמה הגבוהה ביותר, גם בבית וגם בטורנירים...

יתרונות

עומד בכל התקנים של איגוד הפינג פונג הבינלאומי

התנגדות מעולה לכדור

תוכנן במיוחד לאפשר נעילת כיסא גלגלים מתחת לרגל השולחן

חסרונות

יקר

לא מתאים לחובבנים

דורש תחזוקה קבועה

קנה עכשיו ב- slimprice
קנה עכשיו ב- Amazon

חברת Cornilleau הצרפתית מייצרת את שולחנות הפינג פונג האיכותיים והמתקדמים ביותר בעולם, והשולחנות שלה הם השולחנות הרשמיים של אינספור תחרויות וטורנירים בכל רחבי העולם.

 

ה-Competition 740 ITTF indoor של Cornilleau יאפשר לכם להתאמן על שולחן בתנאי תחרות ולהגיע לרמת המשחק הגבוהה ביותר שאפשר כדי שתוכלו להתרגל למשחק המהיר שרואים לרוב רק באולימפיאדות ובאליפויות העולם.

 

אם אתם רציניים לגבי פינג פונג כספורט ורוצים להשתפר כדי להיות הכי טובים שאתם יכולים, אז ה-Cornilleau Competition 740 הוא בדיוק השולחן שיתן לכם את הדחיפה שאתם מחפשים.

 

עם גלגלים גדולים ובנייה איכותית ויציבה במיוחד, קל להזיז את ה-Comptition 740 ממקום למקום, והוא יציב מאוד בזמן משחקים בזכות מנגנון הנעילה המתקדם שלו. בנוסף, הרגליים שלו עוצבו כך שניתן יהיה לנעול תחתיו גם כיסא גלגלים.

 

אז אם אתם מחפשים שולחן באיכות הגבוהה ביותר כדי להתאמן בסלון או באולם האימונים שלכם לקראת התחרות הבאה שלכם, ואתם מסוגלים לעמוד במחיר הגבוה של ה-Competition 740 של Cornilleau, אין לי ספק שאתם תהיו מאוד מרוצים ממנו.

לוגו של הסקירה

המתאים ביותר לבתי ספר ומוסדות – שולחן חוץ Vo2 Viking10

אם אתם מחפשים שולחן פינג פונג שיעמוד בחוץ גם בתנאי מזג האוויר הקיצוניים ביותר, וידרוש מינימום תחזוקה, ה-Vo2 Viking10 הוא השולחן העמיד ביותר שהצלחתי למצוא במחיר אטרקטיבי למוסדות, גנים ציבוריים, קייטנות וכו'.

Vo2 Viking10

4.5 15

שולחן פינג פונג עמיד במיוחד שניתן לקבע למקום מסוים, ונותן חווית משחק מצוינת בלי שתצטרכו לדאוג שמשהו בו יתקלקל.

יתרונות

חומר SMC עמיד גם לתנאי מזג אוויר קיצוניים

שילדה ממתכת בעובי 6 ס"מ

ניתן לקיבוע לרצפה

רשת ברזל קבועה

לא מתקפל

חסרונות

לא מתאים לרוב הבתים

מחייב הובלה כדי להזיז ממקום למקום

דגם 162out
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- best mobile

אם אתם מנהלים בית ספר, קייטנה, או מוסד, או שאתם משרתים בבסיס צבאי, ואתם מחפשים לרכוש שולחן פינג פונג כיפי שניתן להעמיד בחוץ ויאפשר לכולם לשחק בפינג פונג ביחד, אני יכול להבטיח לכם שה-Viking10 הוא אחד השולחנות הכי טובים שיש בשוק בדיוק למטרה זו.

 

החומר ממנו ה-Viking10 עשוי, SMC, הוא חומר פלסטי מחוזק בפייברגלאס, והוא זה שמאפשר לו לעמוד בכל תנאי מזג האוויר מבלי להיפגע, להישרט, או להתעקם – גם בתנאי החום הקיצוניים של ישראל, וגם בגשם שוטף.

 

ל-Viking10 יש רשת ברזל קבועה שלא דורשת כמעט אף תחזוקה בזכות הציפוי המיוחד שלה שנוגד מים. אם קורה והציפוי נסדק וגיליתם שהרשת חלודה, תוכלו להחליף אותו בלי בעיה, בלי להחליף את כל השולחן.

 

אם יש לכם גינה פרטית גדולה ואתם מוכנים לוותר על איכות המשחק בשביל עמידות יוצאת דופן, אז ה-Viking10 של Vo2 הוא שולחן מצוין לשחקנים חובבניים גם בבתים פרטיים וגם בחצרות בתי ספר, והוא עשוי להתאים גם לכם.

לוגו של הסקירה

איכות ועמידות – Roberto Ferre Outdoor 2000

שולחן פינג פונג מקצועי ואיכותי בעל עמידות גבוהה לשימוש חיצוני.

Roberto Ferre Outdoor 2000

4.5 15

יתרונות

מסגרת מתכת איכותית

שילדה חזקה

עמידות גבוהה לתנאי חוץ

חסרונות

מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

חברת Roberto Ferre הינה אחת היצרניות המובילות של שולחנות משחק, ובהם גם שולחנות פינג פונג איכותיים ביותר. דגם זה של החברה מיועד לשימוש חיצוני ומבטיח לרוכשיו שעות של הנאה ממשחק על שולחן עמיד ואיכותי ביותר. 

כמו שולחנות פינג פונג אחרים של החברה, גם דגם זה במנגנון סגירה ופתיחה פשוט ביותר, עם מנגנון הגנה, המאפשרים סגירה לצורך אחסון ופתיחה מחודשת גם בתדירות גבוהה, ללא מאמץ ובבטיחות מקסימלית. החומרים ממנו עשוי השולחן, לרבות הרשת המקובעת ומשטח השולחן בעל ציפוי האלומינים, מעניקים לשולחן עמידות רבה, משחק איכותי ואמינות. 

רגליות הפילוס המובנות יחד עם שמונת גלגלי הגומי המסיבי המאובזרים במעצורים, מאפשרות יציבות על הקרקע ומניעת תזוזות בעת ומשחק ויחד עם זאת את הזזתו הקלה של השולחן בעת הצורך.

דגם שולחן פינג פונג זה ניתן לקיפול חצי למטרת משחק עצמאי והינו בעל פלטות משטח הצבועות בתנור למטרת מניעת סינוור, כך שבכל מצב של השולחן, ניתן ליהנות ממשחק מקצועי ונוח. 

 

מידות השולחן:

במצב פתוח: אורך 274 ס"מ, רוחב 152.5 ס"מ, גובה 76 ס"מ.

במצב מקופל: אורך 152.5 ס"מ, רוחב 72 ס"מ, גובה 158 ס"מ.

סיכום

כיצד תבחרו את שולחן הפינג פונג המושלם?

אז החלטתם לפנק את עצמכם ולרכוש שולחן פינג פונג כדי שתוכלו לשחק במשחק האהוב בכל רגע שתרצו. כיום, קיים מגוון רחב ביותר של שולחנות פינג פונג המוצעים למכירה, ממבחר סוגים, באיכויות שונות ובמחירים שונים. כדי לוודא שהשולחן הנרכש אכן מתאים עבורכם ויוכל לשרת אתכם כראוי ולספק שעות של משחק מהנה, הקפידו לבדוק ולבחון את הקריטריונים הבאים:

 

מיקום השולחן ומקום אחסון 

הקפידו להיערך מראש לרכישת שולחן המתאים למיקום המיועד עבורו מבחינת הממדים, מאפייני השולחן ועמידות החומרים מהם עשוי השולחן, שכן עבור שולחן פינג פונג חוץ לדוגמא, יידרשו חומרים השונים מאלו המיועדים לשימוש פנים. כמו כן, וודאו שיש את המרחב הפנוי הנדרש עבורו, הן כאשר השולחן פתוח למשחק והן כאשר מקופל בעת אחסון.

 

ניידות ומנגנון סגירה

אם השולחן מיועד להיות מאוחסן ולהיפתח רק בעת הצורך, יש לוודא שרכשתם שולחן פינג פונג מתקפל בעל מנגנון סגירה וקיפול פשוטים ונוחים לתפעול וכי לשולחן גלגלים המאפשרים את הזזתו ממקום למקום ובמינימום מאמץ.

 

מחיר ואחריות 

מחיריהם הממוצעים של שולחנות הפינג פונג נעים בין 1000 ₪ לשולחנות פשוטים ועד לכ – 6500 ₪ ואף יותר עבור שולחנות איכותיים. התאימו את השולחן הנרכש לתקציבכם ולשימוש הצפוי בו, שכן אם מדובר במשחק חברתי בלבד או לשימוש הילדים, אין צורך בהשקעה בשולחן ברמת האיכות הגבוהה ביותר. 

כמו כן, בבואכם לרכוש שולחן, וודאו שישנה אחריות עליו. משך האחריות נע בין שנה לשולחנות פשוטים ועד ל – 10 שנים לשולחנות איכותיים ומקצועיים. בנוסף, וודאו שהספק ממנו אתם רוכשים את השולחן מציע במידת הצורך גם חלקי חילוף עבור חלקי השולחן השונים, למקרה שאחד החלקים ייפגם או במצבי בלאי.

 

מאפייני השולחן

  • רשת – וודאו שהרשת עשויה מחומר איכותי (כדוגמת פוליאתילן) שלא יתבלה במהרה. כמו כן, רשתות מקובעות לשולחן יחזיקו מעמד יותר מרשתות מתפרקות אשר במרוצת הזמן יתבלו בשל הפירוק וההרכבה החוזרים ונשנים.
  • משטח – לעוביו של המשטח השפעה על איכות המשחק, שכן ככל שפלטת המשטח עבה יותר היא תעניק חוויית משחק טובה יותר, כאשר העובי הנדרש למשחק איכותי נע בין 16 מ"מ ל – 18 מ"מ. משטח דק לעומת זאת עשוי לגרום לקפיצה לא אחידה באזורים שונים של המשטח ואף לעיוות בצורתו של המשטח. 

עם זאת, לחומר ממנו עשוי המשטח גם כן השפעה ישירה על איכות המשחק וכאשר מדובר בחומר איכותי, כדוגמת משטח בעל ציפוי אלומיניום, ניתן יהיה ליהנות ממשחק איכותי גם בשולחנות חוץ. מלמין לעומת זאת נחשב לחומר בעל עמידות נמוכה ומתאים יותר לצרכי שימוש חובבני.

כדי לבדוק את איכות המשטח, תוכלו לבצע בדיקה פשוטה ולעזוב כדור פינג פונג מגובה של 30 ש"מ מעל המשטח. אם הכדור יקפוץ חזרה לגובה של כ – 26 ס"מ, משמעות הדבר שאיכות השולחן גבוהה.

  • מסגרת – מסגרת מסיבית ועבה תסייע לעמידותו של השולחן, תהפוך אותו ליציב וחזק יותר ותאריך את אורך חייו, במיוחד אם נעשה בו שימוש בתדירות גבוהה. מומלץ שעובי המסגרת יעמוד על כ – 30 מ"מ, למרות שבימינו רוב המסגרות עשויות בכל אופן מחומרים עמידים למדי, המעניקים לשולחן תמיכה מספקת. 
  • צבע – בניגוד למה שרבים חושבים, לצבע השולחן ישנה חשיבות רבה. צבע אפור לדוגמא, ימנע סנוור מהשתקפות אור ויהיה נעים יותר למשחק עם כדור כתום. שולחנות כחולים ישמשו יותר לשימוש בתוך חלל מקורה (כיום זהו גם הצבע התקני המוגדר). 

 

לסיכום

אם החלטתם להתפנק בשולחן פינג פונג כדי ליהנות בזמנכם הפנוי מהמשחק האהוב, לבד, עם משפחה או עם חברים. הקפידו לעשות זאת נכון.

כמו בכל רכישה אחרת, בחנו מספר דגמים ובצעו השוואה בין סוגי השולחנות השונים, הספקים, המותגים והמחירים כמובן. למרות שקיים מבחר עצום של שולחנות, משלל סוגי וממגוון חברות ומותגים, הקפידו לרכוש שולחן המתאים לצרכיכם, שישרת את המטרה לשמה הוא נרכש בצורה הטובה ביותר. כמו כן, רכשו את השולחן מספק והחברה המתחים בתחום זה, כך שנותני השירות יוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי בטרם הרכישה, לסייע בכל שאלה או בעיה לאחר רכישת השולחן ועל מנת לוודא שתקבלו מוצר איכותי.

בדקו את איכותו של השולחן מבחינת משטח המשחק, חוזק ויציבות השולחן ואף הקפידו לבצע את מבחן הקפצת הכדור שצויין מעלה כדי לבחון ולאמת את איכות המשטח. 

ישנם כאלו הנוטים לרכוש את היקר ביותר מנקודת הנחה שזה המוצר הטוב ביותר בעוד ישנם כאלו המעוניינים לחסוך בעלויות ולכן בוחרים בשולחן המוצע בעלות הנמוכה ביותר. בשני המקרים ייתכן שהרוכש יתאכזב, שכן רכישת המוצר היקר ביותר אינה תמיד כדאית מכיוון שלעיתים איכותו של המוצר ומאפייניו אינם באמת הכרחיים לרוכש ובמקרים אלו מושקעים סכומי כסף נוספים שלא לצורך. באותה מידה, רכישת שולחן בעלות נמוכה עלולה להתברר כרכישה כושלת של מוצר שלא ישרת כראוי את בעליו, ייפגם בקלות, יסבול מבלאי, יהיה בעל אורך חיים קצר וייאלץ את הרוכש בסופו של דבר לשאת בעלויות נוספות לצרכי תיקון ואף לרכישת שולחן חדש.

וודאו שמאפייני השולחן עומדים בדרישותיכם מבחינת איכות, יכולת קיפול והזזה, עיצוב, עמידות, מחיר ואחריות ובחרו בשולחן שיעניק לכם את חוויית המשחק הטובה ביותר בהתאם לצרכיכם.

 

מצאתם שולחן מתאים? אז קדימה – מי מגיש ראשון?