מערכת ישיבה לגינה: סקירת מערכות ישיבה מומלצות לגינה (מעודכן 2024) | Finder

מערכות הישיבה שישדרגו לכם את החצר והמרפסת, בין אם מתחשק לכם לשתות קפה עם חבר או סתם לשאוף אוויר ולקרוא, אלו הן המערכות המומלצות ביותר של 2024.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

48 ביקורות

בתחום

ריהוט גן

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מערכות ישיבה לגינה מומלצות

יש לכם גינה או מרפסת? כבר הרווחתם! אין כמו לצאת החוצה ולשתות קפה באוויר הבוקר או לצאת לקרוא ספר טוב או עיתון כשחוזרים מהעבודה, אבל כדאי לשבת בנוחיות כשעושים זאת. אם אתם רוצים לשדרג את החוויה באותם אזורים חיצוניים לבית, קראו את הסקירה הבאה וגלו, אילו הן מערכות הישיבה המומלצות ביותר של השנה?

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

למרבית הבתים כיום בישראל, ולבטח אלו שנבנו ב-15 השנים האחרונות, יש גינה או מרפסת כלשהי. המטרה היא לייצר עוד איזור ישיבה, פתוח, עבור בני ובאי הבית, ולייצר להם עוד מקום עם אווירה ייחודית. אם בעבר, מערכות ישיבה למרפסת או לגינה היו נחלתם של מעטים, כיום, כל אחד כמעט צריך לרכוש לעצמו מערכת כזו, אשר תתאים לצרכים ולטעם שלו. קניית מערכת ישיבה למרפסת היא שונה מקניית מערכת ישיבה לגינה בגלל האפקט של הצפיפות, אך בכל מקרה, צריך לדעת לבחור את המערכת הנכונה, שתהיה גם נוחה, גם יפה, וגם פרקטית כאשר באים אורחים.

 

התאמה לצרכים

מרבית המרפסות בישראל הן בגודל 12 מ"ר, ולכן צריך להתכוונן כאשר מחפשים אחר מערכת ישיבה פינתית למרפסת אשר תתאים לצרכים שלנו. בניגוד לכך, מערכת ישיבה פינתית לגינה היא יותר קלה לתפעול, אם כי יש כיום המון גינות מתוחמות עם פרגולות או סגירות כאלו ואחרות, אשר גם הן מגבילות את היכולת שלנו לייצר את הפינה האידיאלית. הקנייה של מערכת הישיבה צריכה להתייחס לסביבה, וגם למצב הקיים בכל הנוגע לעיצוב הפנים, לצבעים הדומיננטיים בבית וגם למצב הנתון בכל הקשור לאירוח, לכמות האנשים שגרים ומגיעים הביתה ועוד מספר רב של אלמנטים. 

 

ביקוש עצום

בגלל הביקוש הגדול והצורך של כמעט כל בית או דירה למערכת ישיבה מוסדרת, יש כיום מגוון שהוא פשוט עצום. טווח המחירים הוא גדול מאוד, וכל אחד יכול למצוא את מה שהוא מחפש בצורה שהיא די קלה. מערכות ישיבה איכותית למרפסת או לגינה יכולות לשדרג מאוד את יכולות הנוחות והאירוח שלנו. כאשר אין מערכת שכזו באזור האירוח המשני בבית (אחרי הסלון), קשה מאוד לשנות אווירה, לארח בלי מגבלות, וקשה גם לייפות את האזור. פינות הישיבה מוסיפות הרבה מאוד סטייל לחדרים שאמורים להיות חדרים שמארחים, אך אנשים רבים הופכים אותם למחסנים או למקומות לא שמישים.

 

ניצול מקסימלי של החלל

עיצוב פנים מודרני הוא עיצוב פנים שמנצל כל סנטימטר בחלל. לכן, אלמנט כמו מערכת ישיבה פינתית לגינה יכולה לקחת את כל הבית צעד אחד קדימה גם מבחינה עיצובית. חשוב מאוד לבצע את ההתאמות הנכונות ולראות כיצד אפשר לקחת את החלל של המרפסת או הגינה, שהוא קטן יחסית ובהרבה מקרים, גם לא מנוצל, ולהפוך אותו לפנינה אמיתית שכוללת ערך גדול לבאי הבית. מערכת ישיבה פינתית למרפסת יכולה להגדיל משמעותית את היכולת שלכם לארח כמו גדולה של אנשים, בעוד מערכת ישיבה לחצר היא דבר שלוקח את כל יכולות האירוח שלכם צעד אחד קדימה.

לוגו של הסקירה

הסטנדרטית: סט ריהוט גן פינתי כתר BAHAMAS CORNER

סט ספות ראטן איכותי שמתאים לישיבה של 4-5 מבוגרים, כולל גם שולחן קפה. פינת ישיבה לא מתחכמת, שיהיה לכם מרווח ונוח לשבת עליה והיא גם לא תתפוס לכם יותר מדי מקום.

סט בהאמס פינתי BAHAMAS CORNER

4.5 15

למי שמחפש ליצור פינה נעימה ונוחה שאפשר גם להזיז

יתרונות

לא תופס הרבה מקום

קל לניוד

מרווח

נוח

חסרונות

פחות מתאים לארוחות גדולות

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

מה שאהבנו בסט הזה שהוא פשוט קליל, לא שוקל הרבה וניתן להזיז ממקום למקום ברחבי הגינה והחצר. סט פינתי יפה ואסתטי שלא תופס הרבה מקום, מרווח ונוח לישיבה וכולל גם שולחן קפה. אם מצרפים לו כריות נוספות אפשר אפילו להתרווח עליו בשכיבה מול טלוויזיה, אם יש לכם כזו בחצר. מתאים לישיבה לקפה ועוגה, ארוחה קלה, קריאת ספרים וכו'.

לוגו של הסקירה

הקלאסית: מערכת ישיבה חמישה חלקים לגינה CAMP IN בנקוק

שולחן גבוה וארבעה כיסאות שמתאימים במיוחד למי שמחפש ליצור פינה ירוקה שמשתלבת היטב בגינה ונראית כמו חלק טבעי ממנה.

מערכת ישיבה חמישה חלקים לגינה CAMP IN בנקוק

4.5 15

מערכת הישיבה לאנשים שמחפשים לשמור על מראה ירוק וטבעי בגינה

יתרונות

מערכת ישיבה גבוהה

נוחה לאכילה או עבודה

יציבה

לא תופסת הרבה מקום

חסרונות

פחות נוחה לישיבה ממושכת

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- P1000

סט מומלץ מאוד לאנשים שחשוב להם לשמור על המראה הירוק בגינה ולא "לשבור" אותו עם רהיט שלוקח יותר מדי פוקוס. השולחן הוא הפריט המרכזי כאן והוא בגובה כזה שיהיה לכם נוח לאכול עליו עוגה או ארוחה קלה ואפילו להניח מחשב נייד, ספר או ניירת. אנחנו חושבים שהסט יפה ומרשים במראה שלו, אבל פחות מתאים למי שמחפש להשתרע ולהתרווח זמן ממושך בגינה. מתאים יותר לישיבה קצרה.

לוגו של הסקירה

הפרקטית: מערכת ישיבה ראטן מפוארת לגן Australia Camp

סט יפה ונוח של ספה זוגית ושתי כורסאות יחיד כולל שולחן מרווח, בדיוק מה שצריך כדי ליצור פינה נוחה לנוח בה, נעימה ושימושית לכל מטרה שתבחרו.

מערכת ישיבה ראטן מפוארת לגן Australia Camp

4.5 15

גם לשבת בנוח וגם לארח עם שולחן מרווח במיוחד

יתרונות

נוחה

מעוצבת

מרווחת

שולחן גדול

חסרונות

ארבעה מקומות ישיבה בלבד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- P1000

סט ישיבה אשר מציע ארבעה מושבים נוחים ומפנקים עם כריות גדולות ועבות שפשוט עושות חשק לפתוח ישיבה ארוכה ונעימה בגינה. גם השולחן המרווח הכלול כאן יאפשר לכם לארח או סתם לפנק את בני הבית עם שפע של מזון ופינוקים שייכנסו יפה בשטח הרחב. מחולק לספה זוגית ושתי כורסאות יחיד מה שאומר שהוא מספיק לארבע מקומות ישיבה, דבר שגם אותו כדאי לקחת בחשבון.

לוגו של הסקירה

הצעירה: סט ריהוט גן Homax טוסקנה 2020

מערכת ישיבה שבמרכזה שולחן גבוה המזכיר ישיבה על הבר ומתאים להעביר סביבו ערב של שתיה, אוכל ופינוקים עם חברים.

סט ריהוט גן Homax טוסקנה 2024

4.5 15

לאנשים שאוהבים לארח, לשתות וליהנות

יתרונות

שולחן גבוה ומרווח

כולל הדומים נוחים לישיבה או לרגליים

עיצוב צעיר ומרשים

חסרונות

אין משענת לכל הכיסאות

דגם קופנגן M112
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסט שהכי מתאים למי שאוהב לארח ו"לפתוח שולחן". במרכזו שולחן גבוה ומרווח שאפשר להניח עליו שפע של כל טוב. הסט הזה נראה קצת כמו לשבת על הבר, מתאים לערבי שתיה, ברביקיו וכדומה. פרקטי וכזה שאפשר למקם בכל פינה, בנוי כך שכולו יכול להיכנס תחת השולחן ולא לתפוס הרבה מקום. ארבעה מקומות ישיבה, שתי כורסאות ושני הדומים שבערב זוגי יכולים לשמש גם כדי לפרוס ולהניח רגליים.

לוגו של הסקירה

המפנקת: מערכת ישיבה פינתית למרפסת או לחצר My Casa

תמיד רציתם להוציא את הסלון לגינה אבל הדבר דרש יותר מדי לוגיסטיקה? לא עוד. מערכת ישיבה נוחה ומרווחת עם ספת ר' שמאפשרת גם לשכב על הגב וליהנות מנוף הגינה וממש מזכירה סלון ביתי.

מערכת ישיבה פינתית למרפסת או לחצר My Casa

4.5 15

מערכת ישיבה לאנשים שרוצים להביא את הסלון לגינה

יתרונות

נוחה

מרווחת

אפשרות שכיבה

עיצוב אלגנטי

חסרונות

פחות מתאימה לאירוח ו"פתיחת שולחן" לחברים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

מחפשים להתפנק, להתרווח וליהנות ממנוחה בגינה? לפניכם ספה שמתאימה לישיבה של 4-5 אנשים כולל ספת ר' שעליה אפשר לפרוס את הרגליים ולשכב על הגב. כולל גם שולחן קפה תואם. גם מבחינת העיצוב היא מרשימה, יפה ומשדרגת את מראה הגינה. עיקר הדגש פה הוא על הנוחות בישיבה ושכיבה. למי שמחפש לשבת סביב שולחן או לפתוח שולחן זה קצת פחות מתאים.

לוגו של הסקירה

המאורגנת: מערכת ישיבה לגינה מאלומיניום דגם נייס

ספה זוגית ושתי כורסאות יחיד מפנקות בצבא אפור שמתאים לכל גינה ובד שניתן לכבס. כריות נעימות ומקום להישען בו לאחור, להניח ידיים על המשענות וליהנות מבילוי כיפי ומרגיע אצלכם בגינה, ממש כמו בחופשה.

מערכת ישיבה לגינה מאלומיניום דגם נייס

4.5 15

הפינה שתסדר לכם את הגינה

יתרונות

צבע שמתאים לכל גינה

בד שניתן לכבס

שולחן קפה מרווח

כיסאות נוחים עם ידיות לידיים

חסרונות

עיצוב מעט שמרני ומרובע

קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE

פינת הישיבה בגינה היא פינת החמד של הבית. המקום שבסוף אנחנו עובדים קשה כדי לשבת בו, לנוח וליהנות מהפינה הירוקה, הנעימה והפרטית שלנו. מה חשוב בפינה כזו? שתהיה נוחה, מעוצבת יפה, ופרקטית.

 

מערכת ישיבה לגינה מאלומיניום מדגם נייס, מציעה בדיוק את התוכנות שצוינו. היא משלבת עץ ואלומיניום, בעיצוב שהוא גם נוח ומזמין וגם יפה לעין. הכריות הנוחות הן בצבע אפור שהוא מעודכן ושולט היום גם בעיצוב הפנים, וגם בעיצוב הגינה. בנוסף ניתן לכבס את בד הכריות המפנקות.

 

בכל מה שקשור לנוחות אהבנו מאוד שמדובר בכיסאות מרווחים, עם עומק בין המושב למשענת, שמאפשר להישען אחורה ולהתפרס בכיף על הכורסה, עם ידיות נוחות לידיים.

 

גם השולחן בגובה המושלם לצאת לגינה עם ספל קפה, ספר טוב וביום עם שמש נעימה ומלטפת תהיו מסודרים. יש בשולחן גם מספיק מקום לאכול בו ארוחה קלה. אין ספק שזו בחירה אידיאלית לפינה מרכזית שסביבה תוכלו לארגן את שאר הגינה.

לוגו של הסקירה

הקלאסית: Bica Italy ביקה איטליה ALABAMA 3 אפור

מערכת הישיבה של ביקה היא מערכת ישיבה לא מתחכמת, קלאסית, נוחה, ועמידה במיוחד. היא כוללת 2 כורסאות יחיד, ספה ושולחן קפה, אשר משמש גם כשולחן איחסון. העיצוב של המערכת הוא נקי ומלוטש, אשר מעניק לכל הגינה או המרפסת לוק מאוד יוקרתי ומודרני

Bica Italy ביקה איטליה ALABAMA 3 אפור

4.5 15

מערכת ישיבה קלאסית, מרשימה ועמידה

יתרונות

יפה ומודרנית

זולה

אפשרות לאחסון

חסרונות

לא מיוחדת במראה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace

מערכת הישיבה של ביקה איטליה היא מערכת ישיבה קלאסית וכזו שיכולה להתאים לכל אחד. היא מערכת לא מתחכמת, סולידית ונעימה לעין, אשר מעניקה לוק שהוא גנרי מצד אחד, אך כזה שהרבה אנשים מוצאים אותו מושך. המערכת מתאימה למרפסת ולגינה, והיא כוללת 2 כורסאות יחיד, ספה ושולחן קפה, שיכול לשמש גם כארגז אחסון. המערכת היא תוצרת איטליה, והיא מביאה את הסטייל האיטלקי אליכם הביתה. המערכת מעוצבת בלוק נקי ומלוטש, הנותן אווירה יוקרתית. המערכת מיוצרת מפלסטיק חזק המעניק עמידות לאורך זמן ויכולת להתמודד עם מזג אוויר קיצוני של חום או קור. המערכת היא קלה ומהירה מאוד להרכבה, ואינה דורשת כלי עבודה מיוחדים. המבנה שלה הוא יציב וקל משקל, המאפשר ארגון מחדש ותזוזה נוחה של חלקי המערכת. הסט אינו מצריך כמעט תחזוקה שוטפת, שכן הוא עשוי מחומרים עמידים שאינם מתבלים בתנאי חוץ. המערכת מגיעה עם כריות והיא יכולה לארח מספר אנשים בחוץ לבילוי נעים ונוח לאורך זמן.

סיכום

איך לבחור פינת ישיבה לגינה?

המגוון של פינות הישיבה למרפסת ולגינות כיום הוא פשוט עצום ונמצא באין ספור חנויות לבית ולגינה. הרבה מאוד חברות העוסקות בעיצוב הבית רוצות נתח מהעוגה הגדולה הזו ומשיקות פינות ישיבה שמגיעות בצורות שונות, כולל פינות פינתיות, גם לחצר וגם למרפסת. ביצוע ההתאמה ללקוח הוא אלמנט חשוב מאוד, כי למרות שכל המרפסות הן פחות או יותר באותו גודל, הן שונות לפעמים במבנה שלהן ובאיך שהן בנויות מבחינת נישות ופתחים. יתרה מכך, בחצר הסיפור הוא עוד יותר מורכב, כי מגבלת המקום היא לרוב לא קיימת, או קיימת במידה מועטה, ולכן אפשר לקחת את נושא העיצוב והגודל צעד אחד קדימה, ולייצר פינת ישיבה מאסיבית במיוחד.

 

מה לקחת בחשבון?

יש מגוון אפשרויות וכדי לבחור את הסט שמתאים בדיוק בשבילכם מומלץ דבר ראשון לחשוב מה הדגשים ומה יותר קריטי מבחינתכם:

  • פינת ישיבה יותר נוחה או יותר מעוצבת?
  • פינה יותר מרווחת או שפחות מגבילה מבחינת מקום?
  • פינה כדי לפתוח בה שולחן או רק מקום לשתות קפה בנוח?

 

טווח המחירים נע סביב 1,000 עד 2,500 שקלים בממוצע, המחירים די דומים ולכן אתם פשוט צריכים לחשוב, להתמקד ולהחליט. האם אתם מחפשים רק נוחות, רהיט שישדרג את המראה של הגינה או פינה פרקטית לפתוח שולחן לברביקיו, אירוח וכו'.

הצרכים של זוג צעיר לעומת משפחה עם ילדים יכולים להיות שונים וגם זה מרכיב ששווה לכם לקחת בחשבון. מומלץ לשלב בין הנוחות לעיצוב, כי בסוף אתם רוצים לשבת בכיף, ליהנות ומצד שני לשמור ולשדרג על המראה הנעים והיפה של החצר שלכם.

 

התחשבות במבנה הקיים

מבחינת המרפסת, החשיבות הגדולה היא התחשבות במבנה הקיים שלה. אצל הרבה מאוד אנשים יש כמה אלמנטים אשר תופסים מקום בחלל הקטן הזה, כמו נדנדות ו/או גרילים ומעשנות. צריך למצוא את הסט אפ המושלם שיעזור לכם למקסם את הנוחות. כמובן שאם יש לכם גריל במרפסת, עדיף ללכת על מערכת ישיבה פינתית למרפסת אשר תהיה רחוקה עד כמה שניתן מהגריל עצמו ומהעשן שהוא מייצר. במרפסות רבות גם יש עניין של גובה, שכן לא לכולן יש הגבהה, כך שחשוב לראות שהמשענת של הספה של המערכת, לא חורגת מהגובה הראוי. המסקנה היא שכאשר קונים מערכת ישיבה למרפסת צריך לקחת בחשבון גם את הדברים הקטנים ביותר, כדי לא לפספס את כל המטרה.

 

אלמנטים מגבילים במרפסת

בקניית מערכת ישיבה לחצר העניין הוא קצת שונה, כי פקטורים של מיקום וגובה הם פחות רלוונטיים. יש גם אנשים שאוהבים לייצר סוג של פינות זולה, והם גם יכולים להציב את המעשנת, הגריל או את הטאבון במקום שהוא מרוחק מאוד מאזור הישיבה. לאנשים עם חצר יש יותר אפשרויות, אך גם יותר בעיות, שכן בחוץ יש בעלי חיים, ויש יותר נזק המגיע ממזג האוויר. לכן, כאשר קונים מערכת ישיבה לחצר יש לקחת בחשבון את נושא העמידות, ולקנות פינות ישיבה מחומרים איכותיים וקשיחים יותר. בנוסף, חשוב מאוד גם לקנות כיסויים לימי החורף הקשים, כך שהמערכת לא תספוג נזקים בלתי הפיכים.

 

יתרונות וחסרונות בחצר

אנשים אשר קונים מערכת ישיבה למרפסת או מערכת ישיבה לחצר רוצים למעשה להשיג עוד אזור אירוח מרשים ושונה מהסלון שלהם. יש הרבה אנשים שרוצים להימנע מלארח בסלון, ולבטח כאשר מדובר באירוח עם אוכל. האלטרנטיבה של פינות ישיבה היא כמובן כאוס מוחלט או מקום אחסון הגלוי לעין של האורחים. למעשה, פינות ישיבה הן מתבקשות מאוד כיום, ומונעות אי סדר. לכל חלל יש את פינת הישיבה המתאימה לו, המתכתבת גם עם האופי של המארחים והבית שלהם. יש אנשים שמעדיפים בכלל פינות זולה ואחרים שרוצים פינות ישיבה המתאימות לאירוח של ארוחות. לכל צורך יש את המענה שלו, אשר ממקסם את שביעות הרצון של בעלי הבית.

 

חשיבה עיצובית

פינת ישיבה למרפסת או לחצר מעידה בעיקר על חשיבה ועל מיקסום הערך של הבית. אנשים שמשקיעים במרפסת או בחצר כמו שהם משקיעים בחדרי השינה, הסלון והמטבח, הם אנשים שבדרך כלל כיף מאוד להתארח אצלם. פינות הישיבה הללו הן בדרך כלל מאוד נוחות, מעודדות ישיבה ארוכה, ומחמיאות מאוד לשאר הדברים שמתרחשים במרפסות ובחצרות, כמו מנגל, משחקים כמו פינג פונג וביליארד, או סתם פינת זולה שמתאימה לעישון. המטרה היא לשדרג את הבית, לתת עוד אופציות, ולהפוך את פינות הישיבה לכאלו שאנשים מגיעים אליכם בשבילם.

 

פינת הישיבה המושלמת עבורכם

יש לשים מול עיניכם את העניין של ערך לכסף, עמידות לאורך זמן, התאמה ספציפית למבנה של החצר או המרפסת, איכות הכריות ואפשרויות ניקוי. ברגע שביצעתם את ההתאמות, חשבתם על נושא העיצוב ורכשתם את הפינה, כל מה שנותר לכם זה רק ליהנות ממנה, ולהתחיל להזמין אנשים אליכם כדי לאכול או סתם לשבת ולהירגע. פינות ישיבה משודרגות הופכות את כל הבילוי אצלכם בבית למשהו שהוא לא רק נוח ויפה יותר, אלא גם מתבקש. בשורה התחתונה, שווה מאוד להשקיע בפינת ישיבה איכותית שתיקח את יכולות האירוח שלכם צעד אחד קדימה.

שאלות ותשובות על מערכות ישיבה לגינה מומלצות

מה המחיר הממוצע של מערכת ישיבה לגינה?

מרבית הסטים מתחילים באזור ה-1,500 שקלים ויכולים לטפס הלאה למחירים גבוהים במיוחד. ברוב המקרים, תמורת כ-2,500 עד 3,000 שקלים תוכלו לקנות סט איכותי במיוחד, מגוון, וכזה שגם יודע לשמור על עצמו במזג אוויר קשה.

מה הסוג הכי עמיד של מערכות ישיבה לגינה?

עמידות היא שם המשחק כשזה נוגע למערכות ישיבה חיצוניות, בגלל מזג האוויר היחסית קיצוני בישראל. כמובן שהעדיפות היא לקנות מערכות מברזל יצוק, אשר מחזיקות מעמד גם בקור הקשה ביותר וגם בחום היבש שישראל יודעת לייצר. מדובר בהשקעה לטווח ארוך, אם כי גם אם הבסיס הוא מברזל יצוק, עדיין צריך לכסות את הכריות כאשר יורד גשם. כך, אפשר ליהנות מהמערכת במשך הרבה מאוד זמן.

איך מבצעים את הבחירה בסוג מערכת הישיבה?

כל בית משתמש באזור החיצוני שלו בצורה שונה. אם אתם אנשים שאוהבים ארוחות גדולות עם הרבה אנשים, שווה להשקיע בשולחן ארוך והרבה כיסאות, ופחות בספות ופופים. אם אתם אוהבים "להיזרק" בחוץ ולנוח, אפשר לייצר סוג של זולה נעימה. כמובן, חשוב לבצע מדידות מראש, ולראות כמה אפשר להכניס לאזור הפאטיו או המרפסת. חשוב לא להעמיס על האזור כדי לא לייצר צפיפות מיותרת.

האם מערכות גינה מתאימות גם למרפסות?

ובכן, כן. מערכות גינה יפות יכולות להיכנס בצורה מושלמת גם למרפסות ממוצעות בבניינים. שווה אולי לוותר על פוף או ספה אחת, אך בסופו של דבר, אפשר לייצר את אותה פינת ישיבה בפאטיו או בחצר, גם במרפסת הביתית, אם עובדים בצורה נכונה. בנוסף, אפשר גם לשים דשא סינתטי על המרפסת כדי לייצר אווירה פסטורלית.