תיק נייק: 5 תיקי נייק מומלצים 2024 | Finder – קונים חכם יותר {כולל מדריך קנייה}

מחפשים תיק חדש? קחו אתכם את הסטייל והאיכות של נייק לכל מקום.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

215 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תיק נייק מומלץ

נייק הוא מהמותגים המובילים בעולם בתחום האופנה הספורטיבית. כמעט ולא תמצאו מגרש כדורגל שלא דורכות עליו כמה נעלי נייק, וכמעט ולא תמצאו מלתחות חדר כושר בלי כמה תיקים עם סמל הסווש הידוע. כמו כל מוצרי המותג, גם תיקי נייק הם משלבים סגנון, איכות ותכליתיות. בעיצובים ייחודיים וצבעים מרהיבים, תיקי נייק יוכלו לשמש אתכם ללימודים, לעבודה, לאימונים, לטיולים ולשעות הפנאי. לפניכם תיקי נייק הטובים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

שחור + כחול
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

לכל מטרה ולכל מקום - תיק Nike Hayward 2.0

עמיד ואופנתי, תיק Hayward 2.0 מגיע בעיצוב ייחודי ובמגוון שילובי צבעים. עם שני תאים מרווחים, כיסים צדדיים קטנים ויפים, רצועות כתפיים מרופדות ונוחות וקיבולת של 25 ליטר, זהו תיק מסוגנן ורב תכליתי לשימוש יום-יומי. ברחבי העולם הוא בחירה פופולרית לתלמידים, אבל הוא מתאים לכל מי שאוהב תיקי גב.

תיק Nike Hayward 2.0

4.5 15

נוחות, עמידות וגיוון באריזה אופנתית

יתרונות

יפה, מבחר צבעים, עמיד, אטים למים, קל לניקוי, קיבולת נאה.

חסרונות

הכיס הצדדי לא מתאים לבקבוק שתייה גדול.

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- קל-גב KAL-GAV
וורוד+שחור
קנה עכשיו ב- NIKE
שחור + כחול
קנה עכשיו ב- NIKE

עמיד במים וקל לניקוי, התיק הזה עשוי פוליאסטר, וארוג בצפיפות רבה, מה שמעניק לו עמידות גבוהה במיוחד.

 

מידותיו הן 48x33x23, כך שתוכלו לשאת בתא הראשי מחשב נייד בגודל 15 אינץ', ועדיין יהיה לכם לא מעט מקום אחסון. בין  אם תבחרו תיק שכולו שחור, או כזה עם שרוך בצבע בולט, בין אם תתנו לעולם לראות את סמל NIKE על גב התיק או תשתמשו ברווח שבין התיק לשרוך כדי לסחוב נעלי ספורט או מחבט טניס – עם התיק הזה תוכלו לומר לסובבים אתכם בדיוק מי אתם.

לוגו של הסקירה

למחשב נייד - Nike Utility

זה תיק יפה ושימושי המתאים לסטודנטים ולכל מי שעובד על מחשב נייד. בגודל 46x33x21 ועם נפח של 28 ליטר, תיק Nike Utility מאפשר לכם לקחת איתכם המון דברים, ותודות לתאים המרובים והנגישים שלו, תוכלו לשמור על הציוד היקר שלכם קרוב, מאובטח ומאורגן.

Nike Utility

4.5 15

לכל מי שאוהב להיות מאורגן עד לפרט הכי קטן

יתרונות

עיצוב יפה, המון תאים, ריפוד מוגבר, תא לפטופ, גישה קלה לחפצים.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- NIKE

אני נדלקתי על התיק הזה בשנייה שראיתי את התמונה שלו, אבל למרות שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון, בכל זאת החלטתי לנסות להכיר אותו לפני שאני מזמינה אותו אלי הביתה. והנה מה שגיליתי: התא הראשי מרווח ומרופד, והרוכסן שלו מקיף אותו משלושה צדדים, כך שתוכלו לפתוח אותו כמו מזוודה. בתוכו תמצאו שרוול רשת, כיס עם רוכסן ומחיצה מתכווננת, השומרים על הציוד שלכם בטוח ומאורגן.

 

בנוסף לתא הראשי ולתא המרופד המיועד ללפטופ, תמצאו בחזית התיק גם ארבעה תאים קטנים לשמירה על הסמארטפון, הארנק, וחפצים בעלי ערך נוספים, כך שתוכלו למצוא בקלות כל חפץ קטן מבלי לפשפש בתיק. קיים גם תא רוכסן אחורי וכיסי רשת לבקבוקי שתיה משני הצדדים, ואם תעדיפו, ידית החזקה בצד התיק מאפשרת לכם לסחוב אותו ביד במקום על הכתף.

לוגו של הסקירה

לאימונים - Nike Brasilia Training Duffel Bag

בשני גדלים ובמגוון צבעים, כל אחד יוכל למצוא את דגם Brasilia המושלם בשבילו. יש לו תא ראשי מרווח מאוד, ומספר כיסים חיצוניים עם רוכסנים. הוא מגיע עם רצועות כתפיים מרופדות שהופכות אותו לנוח במיוחד, ולעומת תיקי אימון רבים, הוא מגיע ללא תחתית קשיחה, מה שמעניק לו משקל קל.

Nike Brasilia Training Duffel Bag

4.5 15

תיק מרווח ונוח לטיולים ואימונים

יתרונות

שני גדלים, מבחר צבעים, נוח, עמיד, קיבולת ענקית, כיסים נוחים.

חסרונות

תופס הרבה מקום.

שחור
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- NIKE
קנה עכשיו ב- NIKE

תלוי בצרכים שלכם, תוכלו לקנות תיק בינוני, שמידותיו 64x30x30 ס"מ. הוא יוכל להכיל בקלות המון דברים, אבל עדיין נחשב קטן מספיק שתוכלו לקחת אותו איתכם למטוס. את הדגם הגדול יותר – 71x23x36 ס"מ – לא ירשו לכם להעלות לטיסה, אבל כמות הדברים שתוכלו להכניס לתוכו היא עצומה. לשני הגדלים יש תא תחתון, בו תוכלו לשים חפצים שתעדיפו שלא יגעו בבגדים שלכם – כמו נעליים ותכשירי רחצה. התא התחתון גם מעניק ריפוד והגנה לדברים שמאוחסנים מעליו. כיסים חיצוניים רבים מאפשרים לכם להחליט בדיוק איפה לשים כל דבר, ומעניקים גישה מהירה ונוחה להכל.

 

שימו לב שלא הוספנו כאן את הגרסה הקטנה ביותר של התיק – דגם שמידותיו הן 51×25.5×28 ס"מ – משום שמלבד הממדים, יש בדגם זה הבדלים נוספים שהופכים אותו לפחות נוח, פחות איכותי ופחות עמיד.

 

לוגו של הסקירה

לנשים - תיק צד Nike Radiate 2.0

אני לא מהמתאמנות, אבל אני אוהבת תיקים גדולים, משום שהם מאפשרים לקחת איתי מחשב נייד, סוודר וספר, כך שלא משנה לאן אני הולכת, אוכל לנצל את הזמן ביעילות, בנוחות ובכיף. עם תא ראשי מרווח ומספר תאים קטנים, התיק הזה נהדר בשביל אנשים כמוני, אבל הוא ממש מושלם בשביל בחורות ספורטיביות.

תיק צד Nike Radiate 2.0

4.5 15

תיק גדול ומסוגנן לאימון, לעבודה או לבילוי

יתרונות

קיבולת נאה, חלוקת תאים נוחה ותכליתית, כיס ייעודי לבקבוק שתייה, מסוגנן.

חסרונות

מגיע בצבע אחד, לא כולן אוהבות תיק עם ניילון בוהק.

קנה עכשיו ב- NIKE

התיק עשוי בד פוליאסטר עמיד וקל משקל, כשחלקו העליון מכוסה באריג ניילון המעניק לו מראה בוהק ואלגנטי. ברוחב ואורך של 41 ס"מ, ובעובי 15 ס"מ, תיק Radiate 2.0 מאפשר לכן לקחת איתכן בגדים, מגבת, ותכשירי רחצה לחדר הכושר, לבריכה או למגרש הספורט. התא הראשי נפתח עם רוכסן מלמעלה, ונותן לכם גישה נוחה ומהירה לתכולת התיק. כיס פנימי מאפשר לכן לקחת איתכן בקבוק שתייה, ושלושה תאים קטנים – שניים חיצוניים ואחד פנימי – שומרים על הפריטים הקטנים שלכן קרובים ומסודרים.

לוגו של הסקירה

קליל וזול - תיק שק Nike Brasilia

בעיצוב מינימלי, ועם סגירת שרוך ופתח עליון רחב, זהו תיק פשוט, קל משקל ונוח. הוא קומפקטי, ולכן כשהוא ריק, תוכלו לקפל אותו ולאחסן אותו אפילו לתוך תיק קטן יותר. כשתפרסו אותו למידותיו המלאות – 51x36x5 – יהיה בו די מקום כדי לקחת אתכם בגדים להחלפה, בקבוק שתייה ונעלי ספורט.

Nike Brasilia

4.5 15

גישה קלה לציוד באריזה קלה לנשיאה

יתרונות

קל משקל, נוח לשימוש, קומפקטי, מחיר מעולה.

חסרונות

אינו מתאים לנשיאת חפצים כבדים, קיבולת לא גדולה.

קנה עכשיו ב- NIKE

הוא פחות עמיד מתיקים אחרים של נייק, ועדיף לא למלא אותו בחפצים כבדים, אבל במחיר של כ-50 ש"ח, הוא עדיין תיק משתלם ונוח להפליא. הפתח הרחב מאפשר לכם להכניס ולהוציא דברים בקלות, והשרוך העליון מאפשר לכם לפתוח ולסגור את התיק בתנועה חלקה ומהירה. כיס רוכסן חיצוני שומר על חפצים יקרי ערך קרובים ומאובטחים, ונותן לכם גישה נוחה לפריטים קטנים.

 

השרוכים הכפולים משמשים גם כרצועות כתפיים קלות משקל. לעומת רצועות כתפיים עבות ומרופדות, כתפיות שרוך אינן מתאימות לסחיבת משאות כבדים, משום שהן עלולות להכאיב או להיקרע, אבל אנחנו מלכתחילה לא ממליצים לכם להכביד עליו. ובכל זאת, הוא רחוק מלהיות שברירי, עם תחתית מחוזקת המגנה על הציוד שלכם מפני שריטות ומכות.

סיכום

דגשים בבחירת תיק נייק

 

הנה כמה דברים שחשוב לשקול כשאתם בוחרים לכם תיק נייק חדש.

 

ממדים אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת תיק הוא הנפח שלו, והאם הוא יספק את הצרכים שלכם. תלמידי בית ספר מסתובבים עם ספרים, מחברות וארוחת בוקר, סטודנטים נושאים איתם מחשב נייד, וספורטאים צריכים ציוד ובגדים להחלפה. חשוב שתשאלו את עצמכם לאן תרצו לקחת את התיק, ומה תרצו לשים בתוכו, ולבחור באחד שיאפשר לכם לשאת איתכם את כל מה שתצטרכו.

 

תאיםבדקו שחלוקת התאים בתיק תואמת את הצרכים שלכם. האם תרצו תיק עם תא מרווח במיוחד, אליו תוכלו להכניס חפצים גדולים, או כזה עם הרבה תאים קטנים, בתוכם תוכלו לארגן את החפצים שלכם בדיוק איך שתרצו? האם תצטרכו שרוול לנשיאת בקבוק שתייה? מה עם תא מיוחד ללפטופ? בנוסף למספר התאים ולגודלם, כדאי לשים לב גם למיקום של כל תא ולשאול את עצמכם אם תהיה לכם גישה נוחה לחפצים שתצטרכו לשלוף ממנו, כמו ארנק ומפתחות.

 

רצועותבסופו של דבר, מטרתו של תיק היא שתוכלו לסחוב איתכם דברים בנוחות, ולכן חשוב לבחור בתיק שיהיה נוח להחזקה. החליטו אם אתם מעדיפים לשאת אותו ביד או על הכתפיים, ובדקו שהרצועות מתאימות לכם באורכן ואינן גורמות לשפשוף.

 

ריפודדבר נוסף המשפיע על נוחות התיק הוא הריפוד. ריפוד עבה שומר על החפצים שלכם מזעזועים ומונע מהחפצים שלכם לבלוט החוצה – מה שהופך את התיק לנוח הרבה יותר, אבל הוא גם מעלה את משקל התיק, ותופס קצת מקום מבלי להעניק נפח אחסון. אם תרצו לשאת בתוכו דברים יקרי ערך ושבירים כמו לפטופ, כדאי לבחור בתיק מרופד במיוחד, בעוד שאם תשתמשו בו בעיקר לסחיבת בגדים וכדורים, חשוב יותר לקנות תיק שיהיה מרווח וקל משקל.

 

עיצוב תיקי נייק מגיעים במבחר גדול כל כך של עיצובים וצבעים, ואין לנו ספק שתוכלו למצוא אחד שתאהבו. כשאתם בוחרים צבע לתיק, שימו לב שהוא יתאים לסגנון שלכם, אבל גם למקום אליו תיקחו אותו (יכול להיות שתרצו ללכת לבריכה עם תיק בצבע צהוב זרחני, אבל זה לא אומר שתרצו להיכנס גם לישיבת מנהלים עם תיק כזה).

שאלות ותשובות על תיק נייק מומלץ

מה היתרונות של תיקי נייק?

תיקי נייק הם רב תכליתיים, ותוכלו להשתמש בהם למגוון פעילויות רחב. הם גם אופנתיים ומגיעים במבחר סגנונות וצבעים. רוב תיקי נייק עשויים מבד פוליאסטר וניילון, מה שהופך אותם לעמידים במיוחד ואטומים למים.

כמה זמן מחזיק תיק נייק?

זה תלוי בעיקר בכם. אם תטפלו היטב בתיק, הוא יוכל לשמש אתכם חמש שנים ואף יותר.

איך לשמור על התיק לאורך זמן?

טמפרטורות גבוהות מאוד עלולות לפגום את הבד, לכן אל תשאירו אותו במכונית סגורה בשמש לזמן ארוך. שימו לב לקיבולת המקסימלית שלו, הן מבחינת מידות והן מבחינת משקל, ואל תעמיסו עליו יתר על המידה.

האם אפשר לכבס תיק נייק במכונת כביסה?

כדי להבטיח שהתיק יעמוד במבחן הזמן, יש לנקות אותו אך ורק לפי ההוראות המצורפות. חלק גדול מתיקי נייק מתאימים לכביסה במכונה, אבל אל תשכחו לוודא שרוקנתם את התיק לגמרי לפני הכביסה, ולהשתמש במרכך עדין ולא מרוכז.