תיק אדידס מומלץ – סקירת 6 תיקי אדידס הטובים ביותר לשנת 2024

מבחר תיקים איכותיים מהמותג שהפך לשם נרדף לאופנה ספורטיבית, כאן תמצאו את התיק החדש שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

1327 ביקורות

בתחום

ביגוד טיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תיק אדידס

אם אתם מחפשים תיק עמיד וספורטיבי שישמש למגוון פעילויות, אדידס הם בחירה מעולה. המותג משלב איכות, נוחות ואופנה, ויש להם תיקים רב-תכליתיים במגוון רחב של צורות, גדלים ועיצובים. בין אם אתם מחפשים תיק קטן שילווה אתכם לכל מקום, תיק גדול לחדר הכושר, או תיק בית-ספר לילדים, לאדידס יש דגם שיתאים לכם בדיוק. לפניכם תיק אדידס הטובים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

לוגו של הסקירה

למחשב נייד - תיק גב 4ATHLTS BP FJ4441

מחשב נייד מאפשר גישה נוחה למגוון דברים, החל בפרויקטים לעבודה, דרך חומרי לימודים וכלה במדיה חברתית. תודות לעיצוב, הריפוד והנפח של התיק הזה, תוכלו לשים את הלפטופ שלכם בתא ייעודי, ולהשתמש בו – לעסקים או לבילוי – בכל מקום ובכל זמן.

Adidas 4ATHLTS FJ4441

4.5 15

תיק גב עמיד, מרווח וספורטיבי לשימוש יומיומי

יתרונות

יפה, נוח, עמיד, קיבולת גדולה, רב תכליתי, תא ללפטופ.

חסרונות

לוקח כמה שניות לסגור ולפתוח את התיק.

קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
קנה עכשיו ב- Next

עם ריפוד מגן, שני תאים גדולים ומרווחים, ושני כיסים צדדיים, התיק הזה חזק, יפה ועמיד, והוא ילווה אתכם ללימודים, לעבודה ולמגרש הספורט. מידותיו הן 48x31x16, ויש לו קיבולת נהדרת של 29 ליטר. הוא מגיע בצבע שחור, עם שלושת הפסים של אדידס בלבן, והוא עשוי מ-100% פוליאסטר ממוחזר. ריפוד תחתון שומר על צורת התיק – ויותר חשוב, מגן על החפצים שלכם מזעזועים, ומלמעלה תמצאו רשת עם שרוך לסגירה הרמטית של התאים. העיצוב הייחודי שלו כולל כיסוי ורצועות הידוק צדדיות המעניקות הגנה נוספת לתכולה ומראה נהדר לתיק, אבל עלולות לעצבן אתכם אם אתם רגילים לתיקי ריצ'רץ' פשוטים.

לוגו של הסקירה

לאימונים - תיק 4ATHLTS ID DU - M FJ3922/S FJ3920

תיק אימונים צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל מה שתצטרכו לאימון, ועם זאת להיות נוח לנשיאה ולשימוש. מאחר שאלה דברים סובייקטיביים מאוד, קשה למצוא תיק שיתאים לכל הספורטאים, אבל באדידס הצליחו לעצב תיק גמיש ורב תכליתי שמשלב נוחות ונפח באריזה אלגנטית.

4ATHLTS ID DU – M FJ3922/S FJ3920

4.5 15

תיק גדול, עמיד ונוח לנסיעות או לחדר הכושר

יתרונות

משמש גם כתיק גב, מגיע בשני גדלים, מרווח ועמיד.

חסרונות

גדול מאוד, ולכן פחות נוח להסתובב איתו.

Medium
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
Small
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
Medium
קנה עכשיו ב- Adidas Israel
Small
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

התיק הזה מגיע בדגם "קטן", שמידותיו הן 26x50x26 ס"מ, והקיבולת שלו היא 29 ליטר. הוא בהחלט יספיק להכיל את הבגדים והציוד שרוב האנשים לוקחים איתם לאימון, אבל אם תצטרכו תיק גדול יותר, אנחנו בטוחים שתהיו מרוצים מדגם המדיום, בגודל 28x56x28 ונפח 44.5 ליטר, שיצליח להכיל בתוכו את כל מה שרק תצטרכו, ויוכל גם לשמש אתכם בנסיעות וטיולים. לא משנה באיזה גודל תבחרו, תהיה לכם גישה נוחה לתכולת התיק, תודות לפתח רחב בצורת U, שיאפשר לכם להכניס ולהוציא את חפציכם בקלות. יש לו שתי רצועות נוחות המעוצבות כך שתוכלו להחזיק אותו ביד, לשאת אותו על הכתף, או לסחוב אותו על הגב.

לוגו של הסקירה

לאוהדי כדורגל מושבעים - תיק גב עם סמל קבוצת כדורגל

מה שאנחנו אוהבים הוא חלק ממי שאנחנו, ולכן ברחוב הישראלי, כמו בכל העולם, תמצאו ילדות עם תיקים של פרוזן, צעירים עם חולצות של נירוונה ואנשים מכל הגילאים עם צעיפים של בית"ר ירושלים (טוב, את הצעיפים תמצאו רק בישראל). אם אתם רוצים להראות לעולם מהי קבוצת הכדורגל האהובה עליכם, לאדידס יש תיק שתפור עליכם.

תיק גב עם סמל קבוצת כדורגל

4.5 15

התיק המושלם לאוהדי מנצ'סטר, ריאל מדריד ויובנטוס

יתרונות

ממותג, מרווח, תא לפטופ, עמיד.

חסרונות

לא כל אחד אוהד את הקבוצות האלה.

יובנטוס
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
מאנצ'סטר יוניטד
קנה עכשיו ב- אלוף ספורט
ריאל מדריד
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

מידותיו הן 32x16x44 ס"מ, והקיבולת שלו מתקרבת ל-26 ליטר. התא הראשי גדול ומרווח, ויש בו אזור מרופד שמיועד לאחסון בטוח של מחשב נייד. רוכסן מאפשר פתיחה וסגירה קלות של התא, ורצועות משני הצדדים דואגות להידוק התיק, מה ששומר על החפצים שבתוכו, והופך אותו לנוח יותר לנשיאה. כמו בשאר תיקי הגב של אדידס, גם כאן תמצאו שני תאים צדדיים לנשיאת בקבוק שתייה.

 

הוא מגיע בצבע שחור, עם שלושת הפסים של אדידס, כשמעליהם מתנשאים סמלי הקבוצות: ה-J של יובנטוס, עיגול ה-MFC המכותר של ריאל מדריד, או השד האדום של מנצ'סטר יונייטד. לצערנו, לא כל קבוצת כדורגל מצליחה בעולם יצאה עם אדידס בשילוב המנצח הזה, ואם אתם אוהדים דווקא את ברצלונה או ליברפול, לא נוכל להמליץ לכם על תיק אדידס עם הסמל שאיתו אתם מזדהים.

לוגו של הסקירה

לבית הספר - Adicolor Classic Backpack

בין עם הילדים שלכם הם ספורטאים, חולים על אדידס, או פשוט מעדיפים תיק גב איכותי בלי תמונות של גיבורי על, תיק Adicolor Classic הוא בחירה נהדרת. זהו תיק קומפקטי, המגיע במבחר צבעים, שמידותיו 31x10x23 ס"מ והקיבולת שלו היא 12.5 ליטר.

Adicolor Classic Backpack

4.5 15

גם לילדים שלכם מגיע אדידס

יתרונות

מגיע במבחר צבעים, רצועות כתפיים מתכווננות, מרופד, מותאם בגודלו לילדים.

חסרונות

קיבולת לא גדולה, לא מתאים בגודלו למבוגרים.

כחול
קנה עכשיו ב- TerminalX
ורוד
קנה עכשיו ב- TerminalX
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

את בקבוק השתייה הילדים יוכלו למקם באחד משני הכיסים הצדדיים של התיק, ותהיה להם גישה נוחה לשתייה לאורך כל היום. התא הראשי עבה במיוחד, ויוכל לשאת את הספרים והמחברות של הילדים, ולהשאיר גם מקום לקלמר ולארוחת הבוקר. בקדמת התיק יש עוד תא – גם הוא בעל רוכסן – בו הילדים יוכלו לאחסן עוד כמה חפצים אישיים כמו ארנק וסמארטפון. את הכתפיות תוכלו להאריך ולקצר בקלות, כך שהן יתאימו בדיוק למימדי הילדים ולנוחיותם. הריפוד של הכתפיות הופך אותן לנעימות יותר ועוזר בפיזור משקל התיק – מה שתורם בצורה משמעותית לבריאות הגב וליציבה נכונה של ילדיכם.

 

למידה לפי דוגמה היא דרך נהדרת לחנך את הדור הבא, וכשילדיכם ילמדו את החשיבות של שמירה על איכות הסביבה, הם יוכלו להתגאות בתיק האקולוגי שלהם, העשוי 100% פוליאסטר ממוחזר.

לוגו של הסקירה

לשעות הפנאי - Adidas Organizer

אם אתם רוצים תיק קטן ונוח לקחת איתכם לכל מקום, האורגנייזר השימושי הזה הוא בדיוק בשבילכם. זהו תיק צד קומפקטי, אלגנטי וקל משקל, עם תא ראשי בעל רוכסן, ושרוול פנימי קטן, המאפשרים גישה נוחה לכל החפצים החשובים ביותר.

Adidas Organizer

4.5 15

תיק צד קומפקטי ונוח לשימוש יומיומי

יתרונות

קומפקטי, עמיד, קל משקל, ניתן לשנות את אורך הרצועה.

חסרונות

קיבולת קטנה.

קנה עכשיו ב- Adidas Israel
קנה עכשיו ב- AZRIELI

את אורך הרצועה תוכלו לשנות לפי העדפתכם, כך שהתיק יהיה תלוי בדיוק כפי שנוח לכם. מידותיו הן 7.5x18x24 ס"מ, והקיבולת שלו היא 4.5 ליטר, כך שהוא לא יכיל את הלפטופ או את נעלי הספורט שלכם. אבל הוא יוכל לשאת את הארנק, המפתחות והסמארטפון שלכם, ואפילו בקבוק שתייה קטן, כמעט בלי שתשימו לב שאתם סוחבים אותם. כמו רוב התיקים האחרים בסקירה, גם הוא עשוי 100% פוליאסטר ממוחזר, מה שהופך אותו לידידותי לסביבה ולעמיד במיוחד.

 

לוגו של הסקירה

לנשים - תיק מיני גימור מטאלי

כשספורט זה חלק ממי שאתן, הגיוני שתרצו להביא את העולם הזה גם לצדדים האחרים של חייכן. התיק הזה משלב מראה ייחודי ואופנתי עם התכליתיות והנוחות של חברת אדידס.

תיק מיני גימור מטאלי

4.5 15

תיק קטן ומסוגנן לשעות הפנאי

יתרונות

הופך מתיק גב לתיק צד, אלגנטי, נוח, קל משקל

חסרונות

קיבולת קטנה, פחות עמיד

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Adidas Israel

קומפקטי יותר משאר התיקים בסקירה הזאת, הדגם הזה יכיל את הארנק, הטלפון והמפתחות שלכן, וישאיר מספיק מקום גם לקופסת סיגריות (למרות שאנחנו מקווים שתעדיפו לקחת איתכן ליפסטיק). תודות לכתפיות המתכווננות ולעיצוב הרב תכליתי, תוכלו לבחור בין תיק צד לתיק גב, ולהחליף בין השניים לפי העדפתכן.

 

מידותיו הן 22x9x15, והוא עשוי עור מלאכותי – מה שאומר שהוא כנראה יחזיק מעמד פחות זמן מהתיקים אחרים בסקירה. התא הראשי והתא הקדמי נפתחים ונסגרים בקלות באמצעות רוכסנים. סימני ההיכר של המותג הם פחות בולטים כאן: את לוגו התלתן תמצאו חרוט על הרוכסנים, ובמקום סמל הגיוון והאחדות – שלושת הפסים הבולטים שמעטרים את רוב התיקים של החברה, כאן המילים "STRIPES 3" מוטבעות בשחור על גבי הגימור המטאלי, וקורצות לקורא במשחק האור שבין הצבע השחור לצבעי הקשת.

סיכום

דגשים בבחירת תיק אדידס

 

מטרהתיק שמתאים לתלמיד לאו דווקא יוכל להכיל את כל הדברים שתצטרכו לאימון, בעוד תיק אימונים לא מגיע עם תא מרופד לאחסון מחשב נייד, ועלול להיות מגושם מכדי לסחוב אותו למשרד או לבית הספר. המטרה של התיק והמקומות אליהם תיקחו אותו צריכים להיות הדבר הראשון שתחשבו עליו כשתחליטו איזה תיק לקנות.

 

נוחותלא משנה באיזו פעילות תעסקו, חשוב לבחור בתיק שלא יכביד עליכם. אם מדובר בתיק גב, דאגו שרצועות הכתפיים נוחות ושהאורך שלהן מתאים לכם, או ניתן לשינוי. אם אתם מחפשים תיק נשיאה, ההחזקה שלו צריכה להיות נוחה גם כשהוא מלא לגמרי.

 

קיבולת וחלוקה פנימיתיש תיקים המגיעים עם תא אחד גדול, ומאפשרים לכם להכניס לתוכם דברים רבים ולארגן את החפצים בדיוק כפי שתרצו. אחרים מגיעים עם מספר תאים בגדלים שונים, מה שמונע את הצורך לפשפש בתוכם כדי למצוא את הארנק והמפתחות. חשוב לבחור בתיק שיוכל להכיל את כל החפצים שתצטרכו ועדיין יעניק לכם גישה נוחה לכל חפץ.

 

עיצובתיק הוא לא רק אביזר שימושי, אלא גם אופנתי. לא משנה באיזה גודל ולאיזו מטרה, בחרו תיק בעיצוב שתאהבו ושיתאים לאישיות שלכם.

שאלות ותשובות על תיק אדידס

מה היתרונות של תיקי אדידס?

תיקי אדידס הם עמידים ורב תכליתיים, והם משלבים ספורטיביות, נוחות, איכות ואופנה. החברה עושה מאמצים לשמור על הסביבה, ורוב התיקים שלהם עשויים בעיקר מחומרים ממוחזרים.

האם תיקי אדידס מתאימים לספורטאים בלבד?

אדידס הוא מותג ספורטיבי והצרכנים שלו הם בדרך כלל אנשים בעלי אורח חיים דינמי, אבל כל אחד יכול ליהנות ולהפיק תועלת מהתיקים האלגנטיים והאיכותיים של החברה.

 

האם כל תיק אדידס מתאים לענף ספורט שונה?

קיימים תיקים מיוחדים עם מקום לאחסון דברים כמו מחבטי טניס או מחבטי גולף, אבל בסופו של דבר, רוב דגמי התיקים של אדידס מתאימים למגוון רחב של פעילויות, והבחירה צריכה להיעשות לפי ההעדפה והנוחיות שלכם.

האם תיקי אדידס יקרים?

המותגים הגדולים מגיעים בדרך כלל עם תווית מחיר גבוהה יותר מחברות עלומות שם, והדבר נכון גם לגבי תיקים, אבל אם אתם רוצים את האיכות, הנוחות והסטייל של המותג, שווה לשלם עוד כמה עשרות שקלים בשביל הלוגו של אדידס.