כיסא מנהלים: סקירת 5 כסאות מנהלים מומלצים ב2024 | Finder – מדריך קניה

כיסאות מנהלים מומלצים במיוחד, למשרדים פרטיים וביתיים כאחד, אלו הם הכיסאות שישמרו על הגב שלכם עם הרבה סטייל ונוחות מקסימאלית. 

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

562 ביקורות

בתחום

ריהוט משרדי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כיסא מנהלים

נוחות בזמן עבודה היא חשובה ביותר לאיכות התוצר. כיסא מנהלים טוב יכול לעשות את ההבדל עבור הרבה אנשים, ולאור המבחר הגדול, צריך לדעת איך לגשת לנושא ואיך לבחור את הכיסא הכי מתאים לכם.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

המבחר העצום של כיסאות מנהלים בישראל יכול להיות מאוד מבלבל. המגוון נע בין כיסאות פשוטים של בעלות של כמה מאות שקלים, העשויים מבד פשוט, ומיועדים בעיקר לילדים, לבין כיסאות מנהלים מפוארים שיכולים להגיע גם לסכומים של כמה אלפי שקלים. הרבה מאוד תת קטגוריות נכנסות לז'אנר של כיסאות מנהלים, שכולל בתוכו גם כיסאות גיימינג, כיסאות מחשב ועוד. המבנה של כל אחד מאיתנו הוא שונה, ויש צורך בכיסא אחר, שיתאים לצרכים שלו. מרבית האנשים משתמשים בכיסאות מנהלים שימוש די אינטנסיבי, של ישיבה ממושכת וסטטית של 7 עד 10 שעות ביממה, במהלך הישענות ועבודה על מחשב. לכן, חשוב מאוד להשקיע בכיסא, ולקנות מוצר איכותי ומותאם לצרכים.

 

נוחות ופונקציות שונות

כיסאות מנהלים צריכים להיות מרופדים היטב, מפוארים, ובעיקר נוחים, על מנת שאנשים לא יפתחו בעיות גב קשות עם השנים. יש משמעות לנראות של כיסאות המנהלים, לבטח אם מדובר באדם שמארח לא מעט ישיבות בתוך המשרד שלו, או כזה שרוצה להפגין יוקרה וסטייל במסגרת העיצוב של המשרד. מעבר לכך, הכיסאות מגיעים עם אלמנטים שונים, כמו משענות עם רשת למטרת אוורור, אקסטרה ריפוד, ידיות מתכווננות, כיסאות עם ובלי גלגלים, וכל זה תלוי ברצון של המשתמש. הכיסאות יכולים להתאים למשרד, לחדר העבודה ואפילו לחדר המשחקים של הילדים. המגוון בישראל, כאמור, הוא עצום, וכאשר רוצים לבחור את הכיסא הנכון, צריך להתנסות ולנסות, אך גם לקרוא ולהשכיל, כדי לצמצם את האופציות. כדי למקד את החיפושים, הנה מספר מהכיסאות הפופולאריים ביותר בישראל, הזמינים לקנייה און ליין דרך כמה מהחנויות הבולטות בארץ.

לוגו של הסקירה

הפשוט ביותר: MOBEL – דגם נועם

כיסא המנהלים MOBEL בדגם נועם הוא הכיסא הפשוט והסטנדרטי ביותר מבין כל האופציות בז'אנר. הוא כיסא ארגונומי בעל רשת גב למטרת אוורור, קיים במגוון צבעים ומציעה נוחות סולידית, ובמחיר נוח במיוחד.

MOBEL – דגם נועם

4.5 15

כיסא המנהלים של MOBEL הוא כיסא סטנדרטי לכל סוג של שימוש

יתרונות

זול, מאוורר, מתאים למבוגרים ולילדים כאחד, מגוון צבעים.

חסרונות

פשוט מדי למשרדים, יש נוחים ממנו.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GROO

כיסא מנהלים MOBEL בדגם נועם הוא כיסא הבייסיק האיכותי והנפוץ ביותר בישראל. מדובר בכיסא פשוט מאוד, אם כי הוא ארגונומי ומגיע עם משענת רשת למטרת אוורור. הכיסא מוגדר ככיסא עבודה, המתאים לישיבה ארוכה של מספר שעות, והוא מגיע בשלושה צבעים, על מנת לאפשר מקסימום התאמה למשתמש – ורוד, כחול ושחור. עקב הפשטות שלו, מדובר בכיסא שמתאים גם למבוגרים וגם לילדים, שיכולים להשתמש בו בחדר המחשב שלהם. הכיסא פחות מתאים למשרדים מפוארים יותר, השמים דגש על עיצוב יוקרתי.

 

הכיסא מגיע עם מנגנון בוכנה פנאומטי לבלימת זעזועים ושליטה בגובה הכיסא, ועם מנגנון נדנוד מיוחד, כולל עם אלמנט של ויסות של קושי הנדנוד. הכיסא תומך באנשים עד 100 קילוגרמים, ויש לבצע הרכבה עצמית עם הגעתו. המחיר שלו הוא נמוך מאוד, בין 250 שקלים ל-300 שקלים והוא נפוץ מאוד בחנויות בארץ. מדובר בכיסא סטנדרטי שיכול בהתאם להתאים לשימושים שונים בבית, כמו עבודה בחדר העבודה ושימוש עבור הילדים בזמן ביצוע שיעורי הבית. הכיסא יפה, צבעוני ומשתלב בכל מיני סוגים של חדרים.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר: RAYNOR SIT PLUS 203

כיסא משרדי RAYNOR SIT PLUS 203 הוא כיסא מנהלים איכותי, נוח במיוחד, ועם מגוון פיצ'רים שמסייעים להגיע לתנוחה האופטימלית. לכיסא ידיות D3 מתכווננות, וגלגלי סיליקון המתאימות למגוון סוגים של משטחים.

RAYNOR SIT PLUS 203

4.5 15

כיסא מתקדם ומשוכלל למטרת מציאת הנוחות האופטימלית

יתרונות

מגוון פיצ'רים מתקדמים, תמיכה אינטנסיבית בגב התחתון, רשת אלסטית כריפוד.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

כיסא המנהלים RAYNOR SIT PLUS 203 הוא אחד הכיסאות המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק הכיסאות. מדובר בכיסא עם מגוון פיצ'רים ואלמנטים המסייעים למצוא את הנוחות האדיאלית למשתמש, תוך כדי נראות מרשימה ומינימום נזק לסביבה. הכיסא מגיע בעיצוב ארגונומי מתקדם, ומייצר תמיכה אבסולוטית לגב התחתון, גם במקרה של ישיבה מתמשכת. מעבר לכך, לכיסא ריפוד רשת אלסטית, ידיות D3 מתכווננות לשלושה מצבים, מנגנון סינכרוני עם 3 מצבי נעילה ומשטח סיליקון רך עליון. בנוסף, הכיסא מגיע עם גלגלי סיליקון המתאימים למרבית סוגי הרצפות הנפוצים, כולל לרצפה רגילה, שטיח ופרקט.

 

חברת ריינור מייצרת כיסאות מנהלים כבר למעלה מ-40 שנים, ובכל שנה היא מייצרת פתרונות ישיבה איכותיים ומתקדמים לאדם העובד. הכיסא נראה מצוין והוא מתאים לכל משרד מבחינה עיצובית. בחברה עובדים רק עם מוצרי הגלם האיכותיים ביותר בעולם ולא מתפשרים על איכות בכל רכיב של הכיסא. בנוסף, הכיסא שם דגש על נוחות תפעול, וקל מאוד להבין את שלל המנגנונים שלו. הוא בעל תו תקן מתקדם, ומדובר באחד הדגמים המבוקשים של ריינור, שמוכרת מיליוני כיסאות בכל העולם מדי שנה. הריינור מעניק שירות ארוך טווח ומספק יוקרה ואפשרות למצוא את תנוחת הישיבה המושלמת לעבודה.

לוגו של הסקירה

הגבוה ביותר: HOMAX אניסטון

כיסא HOMAX אניסטון הוא כיסא מנהלים בעל משענת גבוהה, שנועדה כדי להרגיש את הרגשת התמיכה לגב. הריפוד של הכיסא הוא מעור סינטטי והוא ייצוגי ומכובד מאוד, אך לא מסיבי מדי.

HOMAX אניסטון

4.5 15

כיסא HOMAX אניסטון שם דגש על משענת גבוהה ליצירת יציבה איכותית

יתרונות

משענת גבוהה, ייצוגי ומכובד, ריפוד מרשים.

חסרונות

מוגבל בצבעים, לא מתאים לילדים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- צבר אקספרס
קנה עכשיו ב- גינה פלוס

כיסא HOMAX אניסטון מציע משענת גבוהה במיוחד, במה שמהווה אירוע חריג יחסית בעולם כיסאות המנהלים. המשענת הגבוהה עוזרת לייצוב הגב ולהשגת התנוחה האידאלית, ומעבר לכך, מייצרת נראות מרשימה במיוחד. האניסטון הוא חלק מהליין המעניין של HOMAX, אשר כולל גם את כיסא "רוס", עם קריצה לתוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "חברים". הכיסא מציע ריפוד עור סינטטי איכותי ועמיד, בצבעים של שחור ואפור, במה שנותן לוק מאוד ייצוגי.

 

משענות הידיים של הכיסא מתכווננות וישנה בוכנה פנאומטית להתאמה אידאלית של גובה הכיסא. משענת הגב נותנת יציבות מושלמת, גם לאנשים גבוהים במיוחד, ולכיסא יש מנגנון נדנוד איכותי, כאשר ניתן גם לקבע את הכיסא כך שלא יתנדנד כלל. הכיסא מתאים לישיבה מאורכת, והוא מתאים הן לבית והן למשרדים שמתיימרים להיות מפוארים וייצוגיים יותר. הוא אינו יקר מדי, ומהווה פתרון אידיאלי להרבה מאוד אנשים לכל מיני צרכים.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: US EXPORT פילדלפיה

כיסא מנהלים US EXPORT פילדלפיה הוא כיסא אורתופדי עם גב גבוה, מרופד ואיכותי, העולה הרבה פחות מכיסאות אחרים הנראים כמוהו. הוא מציע מגוון פיצ'רים איכותיים, ויודע להוריד את העומס מהכתפיים.

US EXPORT פילדלפיה

4.5 15

מציע איכות, אפשרויות ונוחות, ובמחיר נמוך באופן יחסי

יתרונות

מרשים, איכותי, נוח, מגוון אפשרויות כוונון, זול.

חסרונות

מעט מסיבי, מגבלת משקל של 100 ק"ג.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

כיסא המנהלים של US EXPORT דגם פילדלפיה הוא אחד הדגמים הפופולאריים ולבטח השווים ביותר בישראל. מדובר בכיסא אורתופדי עם גב גבוה, ומבנה ארגונומי המתאים לישיבה ממושכת מול מחשב. הכיסא מגיע עם כרית ראש מרופדת, נוחה וכזו שיודעת לתמוך בצוואר. הידיות הארגונומיות הן רחבות ומאפשרות ישיבה נוחה לאורך זמן, תוך כדי הורדת עומס מהכתפיים. הריפוד של הכיסא הוא דמוי עור, והכיסא הוא מעט מסיבי בנראות שלו, אם כי כולל מגבלת משקל של 100 קילוגרם.

 

הכיסא מגיע עם מנגנון נדנוד המאפשר נדנוד חופשי ואפשרות לנעילה למצב זקוף, אם כי אין אפשרות לבצע נעילה בכל מצב. בנוסף, ישנו מנגנון בוכנה פנאומטי לבלימת זעזועים ולשליטה בגובה. לכיסא בסיס חזק של 5 זרועות עם גלגלים כפולים, המאפשרים ניידות קלה. הגלגלים הם אינם מסיליקון, ולכן עדיף להשתמש בכיסא על רצפה, ולא על פרקט. ההרכבה העצמית של הכיסא היא קלה ופשוטה, וישנו איור המורה בדיוק על אופן הפעולות. הכיסא הוא מרשים במיוחד, נוח, אם כי מעט מסיבי. בכל אופן, הוא מהווה קנייה נהדרת לאור האלטרנטיבות בז'אנר.

לוגו של הסקירה

הנוח ביותר: כיסא ד"ר גב EXECUTIVE

כיסא המנהלים EXECUTIVE של חברת ד"ר גב הוא אחד הכיסאות הנוחים ביותר בעולם הכיסאות. הוא אורתופדי לחלוטין באישור איגוד הכירופרקטים של ארצות הברית ויש לו 5 שכבות לתמיכה מושלמת בגב.

כיסא ד"ר גב EXECUTIVE

4.5 15

מציע נוחות אופטימלית לתמיכה מלאה בגב

יתרונות

נוח במיוחד, מאושר ע"י איגוד הכירופרקטים האמריקאי, טכנולוגיית תמיכה מתקדמת.

חסרונות

מסיבי, יקר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ד"ר גב

כיסא המנהלים EXECUTIVE של חברת ד"ר גב הוא ללא ספק אחד הכיסאות האיכותיים והטובים ביותר בשוק הישראלי. הכיסא שם דגש על נוחות מרבית לאורך זמן ומשתמש במגוון טכנולוגיות מתקדמות כדי להשיג זאת. הכיסא, שמגיע מבית היוצר של ז'אנר הלייזי בוי, מצויד במושב COMFORT CORE הכולל לא פחות מ-5 שכבות, שמטרתן לייצר יציבה מושלמת עבור המשתמש. הכיסא אושר על ידי ה-ACA שהוא איגוד הכירופרקטים הרשמי של ארצות הברית והוא משתמש בטכנולוגיית ACCUCEL לנוחות מקסימלית.

 

הכיסא מגיע עם מנגנון תמיכה מלא לגב התחתון ובניגוד לרוב הכיסאות, מתאים לאנשים גבוהים שמשקלם עד 125 קילוגרם. הכיסא מגיע בצבע שחור או חום, הוא ייצוגי ומרשים מאוד, מסיבי ומעוצב בצורה יפה, כך שיתאים גם למשרדים חדישים ומודרניים. מדובר באחד הכיסאות הנוחים שאפשר להשיג, אם כי המחיר שלו די יקר ביחס להרבה מאוד כיסאות בז'אנר. אם מחליטים להשקיע בכיסא איכותי שישמור על הגב, ה- EXECUTIVE מהווה את הבחירה הנכונה.

לוגו של הסקירה

היקר ביותר: KEISAR MIRUS

כיסא המנהלים של KEISAR MIRUS הוא אחד הכיסאות היקרים ביותר בז'אנר. מדובר בכיסא עבודה המתאים לישיבה ממושכת של עד 14 שעות, הכולל מערכת תמיכה מלאה בגוף לנוחות אבסולוטית.

KEISAR MIRUS

4.5 15

כיסא מנהלים יקר המציע מגוון מערכות לנוחות אידאלית

יתרונות

אורתופדי לחלוטין, מערכות תנועה דינמית וכיוונון חכם.

חסרונות

יקר, נראה לא מרשים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

כיסא המנהלים של KEISAR MIRUS הוא כיסא יוקרתי ואיכותי, שמביא איתו הרבה יתרונות, שבאים על חשבון מחיר יקר במיוחד. מדובר בכיסא עבודה ארגונומי המתאים ללא פחות מ-14 שעות עבודה, ועם מערכת תמיכה תלת מימדית אוטומטית לאזור המותן. הכיסא מספק תמיכה מלאה לאזור הגב התחתון ומאפשר תנועה דינמית ואינטראקטיבית המותאמת לצרכי המשתמש. הכיסא אינו מרשים במיוחד ולא מגיע עם משענת עבה או מרופדת, אלא עם משענת רשת מאווררת.

 

מערכת הכיוונון של הכיסא היא חכמה ופשוטה מאוד לשימוש. היא נשלטת מנקודה אחת ומפעילה את שלושת הפונקציות הרלוונטיות לכיסא – גובה המושב, עומק המושב וכוונון של משענת הגב. כל הכיסא נשלט מנקודה אחת על הכיסא, ואין צורך לקום כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות. הכיסא ארגונומי לחלוטין, והוא מייצר נוחות אופטימלית ומותאמת למשתמש, העוזרת להתמודד עם העומס הנוצר על הגב מיום עבודה עמוס במיוחד. מתאים לבית ולמשרד, ורלוונטי לאנשים עם מבני גוף שונים ומגוונים.

לוגו של הסקירה

מרשים ונוח: כיסא מנהלים דגם דירקטור

כיסא המנהלים של דירקטור הוא כיסא המשלב בין מראה מרשים לבין נוחות מרבית. הוא עשוי עור מלאכותי בשילוב רגלי מתכת ופלסטיק. המשענת עבה במיוחד, ויש לו נוכחות מרשימה שתשדרג את עמדת העבודה שלכם.

כיסא מנהלים דגם דירקטור

4.5 15

כיסא מפנק עם מראה קלאסי, ועם נוכחות בכל חדר עבודה

יתרונות

מעוצב ומרשים, נוח, מתכוונן.

חסרונות

מסיבי ויקר באופן יחסי.

קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE

כיסא המנהלים דגם דירקטור הוא חד מהכיסאות המרשימים ביותר שאפשר לקנות. הוא מאוד גדול ובעל נוכחות, ומביא איתו מגוון פיצ'רים החשובים לכל מי שנמצא מול מחשב, בין אם זה למטרות עבודה, פנאי או גיימינג מקצועי. לכיסא יש גב רחב מאוד, הוא עבה, וגם משענות הידיים מרופדות מאוד, כדי ליצור נוחות מרבית מכל הכיוונים. לכיסא יש מראה קלאסי, והוא עשוי עור מלאכותי, בשילוב רגלי מתכת עם פלסטיק.

 

משענת הגב של הכיסא היא גבוהה ומשופעת למתן הטיה אופטימלית. ניתן גם לקבע את הכיסא בכל שלב. למשענות יש כיסוי רך שמאפשרות מגע נוח. הגלגלים עובדים בשקט מוחלט ולא שורטים את הרצפה, גם אם מדובר בפרקט. הכיסא הוא גדול במיוחד, ויש לו נוכחות מרשימה בכל חדר עבודה, אך כי יש אנשים שיגידו שהוא מסיבי מדי, ולא מתאים לחדרי עבודה מינימליסטיים. המחיר שלו הוא בחלק העליון של הקטגוריה, ולא מדובר בכיסא פשוט לילדים, אלא בכיסא מחשב נוח וגדול שיכול להתאים לאנשים גדולים וגבוהים.

לוגו של הסקירה

אורטופדי ויוקרתי - כיסא מנהלים טופז

כשתראו אותו, תחשבו שהוא אמור לעלות הרבה יותר, וכשתשבו עליו, אז ממש תבינו איזו עסקה טובה עשיתם. כיסא המנהלים טופז משלב נוחות אורטופדית ומראה יוקרתי ומביא לכם את השניים במחיר נהדר.

כיסא מנהלים טופז

4.5 15

כיסא מנהלים אורטופדי מרשים ונוח

יתרונות

תמיכה לגב, רשת נושמת, נראה נהדר, אורטופדי.

חסרונות

מגיע רק בשחור.

קנה עכשיו ב- ענק הריהוט

הכיסא האורטופדי הזה אמנם מגיע רק בצבע שחור, אבל הוא מרשים ביופיו, בלי להיות מסיבי, והוא מגיע עם גב גבוה וריפוד מפנק. שילוב של רשת ושל בד דמוי עור מעניק לכם תמיכה מקסימלית לגב ותחושת פאר, תוך כדי שמירה על נשימה ואוורור. כל אלה יוצרים ביחד כיסא מנהלים יוקרתי שעליו תוכלו לשבת בנוחות במשך שעות רבות. הגלגלים מאפשרים לכם להזיז את הכיסא בקלות ובנוחות, ויש לו גם מנגנון נדנוד שיאפשר לכם להירגע קצת ולחשוב מחוץ לקופסה, או לא לחשוב בכלל (לפעמים, בין פגישות וניסוחים, זה בדיוק מה שמנהל צריך).

סיכום

איך לבחור את כיסא המנהלים המתאים ביותר לכם?

כיסאות מנהלים הם לא רק רהיטים פונקציונאליים, אלא גם סמלי סטטוס עבור הרבה מאוד אנשי עסקים ומשרדים. כיסאות מנהלים מציעים נוחות וסטייל, אך גם משדרים את ההיררכיה בתוך משרדים רבים. הרבה מאוד כיסאות מנהלים עשויים מעור מלאכותי ומסגרת בסיסית, אך יש הרבה כיסאות איכותיים שבאים לשדרג ולהפוך את כל יום העבודה להרבה יותר נוח ואפקטיבי. כיום, אנשים מבלים לפחות 8 או 9 שעות על כיסא, אם לא יותר, מול מחשב במצב ישיבה, והם צריכים להרגיש נוח, לשמור על הבריאות שלהם וכמובן לשלב את הכיסא בעיצוב של החדר.

 

ביצוע התאמה אישית

כיסא מנהלים טוב לא צריך להיות רק יוקרתי, אלא גם כזה שאפשר לגוונן אותו על מנת שיתמוך בגוף בצורה אידאלית במשך כל שעות העבודה, וגם אם מדובר בשעות ארוכות במיוחד מול המחשב, או בתוך ישיבות עם עוד אנשים בחדר. הדבר החשוב ביותר הוא לרכוש כיסא ארגונומי עם תמיכה בגב, ולא רק כזה שנראה טוב. בנוסף, יש חשיבות קריטית לנושא ההתאמה האישית. הגוף של כל אחד מאיתנו שונה, ואנחנו אוהבים לשבת בצורה שונה, כולל עם גובה ידיות או בזווית מסוימת, ולכן, כאשר אפשר לקבע את הכיסא בצורה האופטימלית, מדובר בבונוס גדול עבור כל משתמש.

 

הגדרת הצרכים השונים

בחירת כיסא המנהלים ה"טוב ביותר" זה עניין סובייקטיבי. לא כל כיסא שמתאים בצורה מושלמת לאדם אחד, יהיה בהכרח נוח לאדם אחר, וההפך. לכן, הנושא של ניסוי ותהייה הוא חשוב, אך לאור המגוון העצום כיום, חשוב לצמצם את האופציות ולהבין את התחום עד הסוף. אנשים אחדים שמים את הנוחות בראש רשימת החשיבויות, ושמים בצד לחלוטין את עניין העיצוב. עם זאת, במשרדים עם תשומת לב גדולה לפרטים, או כשיש רצון של אדם מסוים לסמן טריטוריה או היררכיה, כיסא גדול ומפואר הוא חשוב מאוד. ההתמקדות במחיר היא כמובן דבר קריטי, ויש אנשים שילכו על כיסאות פשוטים אם הם עובדים תחת תקציב או כאשר אם הם קונים כיסאות לבית, כמו כיסא MOBEL נועם. אם רוצים ערך לכסף, אין ספק כי US EXPORT של פילדלפיה נותן את המענה המושלם.

 

לעשות את ההבדל בעבודה

לצד הכיסאות הזולים והפשוטים, יש את הכיסאות היקרים יותר, אשר יודעים לתת פתרון מושלם למי שיכול להרשות לעצמו. מדובר בכיסאות שיודעים לשלב את כל מה שחשוב בכיסא, וכאשר קונים KEISAR MIRUS או ה-EXECUTIVE של ד"ר גב, יודעים שמקבלים כיסאות שיהיה נוח מאוד לשבת עליהם. חשוב לקחת את כל האלמנטים בחשבון, לשים לב מה יהיה סדר גודל השימוש בכיסא, ורק אז לקחת את ההחלטה הנכונה. כיסא טוב ואיכותי יכול לעשות את ההבדל גם באיכות העבודה, וגם במיקסום שעות העבודה. חשוב מאוד לייצר פלטפורמת עבודה נוחה, בין אם יושבים בבית או במשרד.

שאלות ותשובות על כיסא מנהלים

מה המחיר הממוצע של כיסאות מנהלים?

טווח המחירים של כיסאות מנהלים משתנה. הכיסאות הזולים ביותר נעים בין 250 ל-300 שקלים, ואפשר גם למצוא כיסאות ב-3,000 שקלים וצפונה מכך, אם הולכים על כיסאות אורתופדיים עם מגוון פונקציות.

מה ההבדל בין ריפוד ממולא למשענת רשת?

נהוג לחשוב שרק ריפוד ממולא יכול לתת את התמיכה הנכונה, אך בהרבה מקרים, ריפוד רשת מעניק פתרון לא פחות טוב, עם יכולת לאוורר את הגב ולמנוע הזעה בתום ישיבה ארוכה.

עד כמה חשובות הפונקציות השונות בכיסאות המנהלים?

הנושא של התאמה אישית של הכיסא הוא חשוב מאוד. כאמור, כל אחד מאיתנו בנוי אחרת, והמערכות הללו מאפשרות לנו להתאים לעצמנו את הכיסא באופן ספציפי, בין אם מדובר בגובה הידיות, זווית המשענת ועוד.

האם יש להתחשב במקום שימוש הכיסא?

כן. כאשר קונים כיסא לבית, עדיף לקנות כיסא שיבוא לידי שימוש גם על ידי הילדים ואורחים, ואין צורך בכיסא מפואר מדי. במשרד, יש צורך בכיסא מפואר, שכן יש גם משמעות לנראות ולמסר המשודר. בנוסף, פרקט או שטיח מצריכים גלגלי סיליקון ולא גלגלי פלסטיק, על מנת לשמור על עצמם.