מקרר סמסונג 2024: סקירת 7 מקררים המומלצים ביותר [על פי חוות דעת] של SAMSUNG

סמסונג היא אחת מחברות המקררים הפופולאריות בישראל והיא מציעה מקררים מכל הסוגים: 4 דלתות, 2 דלתות, מקררים קטנים ועוד – בסקירה הזו ריכזנו את המקררים הטובים ביותר של חברת סמסונג 

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

980 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר סמסונג מומלץ

עם מקפיא עליון או תחתון, שתיים, שלוש או ארבע דלתות, עם או בלי קיוסק או בר מים – אין ספק שמקררי סמסונג מככבים ברשימת המקררים המומלצים הנמכרים בישראל במהלך שנת 2024. עם מאות דגמי מקררים מכל סוג, בכל נפח ועם כל דירוג אנרגטי, תמצאו מבית סמסונג מקרר מומלץ עם כל התכונות החשובות לכם.

 

יצאנו לבדוק איזה מקרר של סמסונג יתאים להעדפות השונות שלכם ואילו מקררים מומלצים של סמסונג נמכרו במיוחד במהלך שנת 2024 – והתוצאות לפניכם

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש מקררי סמסונג המומלצים על ידי המומחים שלנו

גודל מושלם עם טכנולוגיות מתקדמות

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

עיצוב מודרני ונפח גדול

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קטן בחוץ, גדול מבפנים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בנוף המתפתח של מכשירי חשמל ביתיים, סמסונג נחשבת בעקביות לחוד החנית של החדשנות, וקו המקררים שלה עומד כעדות למחויבותה של החברה למצוינות. במהלך השנים, סמסונג הגדירה מחדש את הרעיון של קירור ומיזוג עם טכנולוגיה חדשנית ועיצוב מלוטש, כדי ליצור מגוון של מקררים שלא יודעים רק לשמר מזון, אלא להעלות את חוויית המטבח הכוללת ואף לשפר את הנראות שלו. יש כל כך הרבה ללמוד ולדעת על המקררים הללו, עוד לפני שקונים אותם.

 

טכנולוגיה חכמה

מקררים של סמסונג הם שם נרדף לשילוב טכנולוגיה חכמה. השילוב של טכנולוגיית IoT של סמסונג איפשרה למכשירים אלה להיות יותר מאשר רק יחידות קירור. עם תכונות כמו חיישנים חכמים ומצלמות מובנות, מקררים של סמסונג יכולים לפקח ולהתאים את הטמפרטורות, ולהבטיח רעננות אופטימלית עבור פריטי מזון שונים. סדרת Family Hub, במיוחד, לוקחת את זה לרמה אחרת עם מסך מגע מובנה המשמש כמרכז פיקוד דיגיטלי לכל המשפחה.

 

סדרת Family Hub

סדרת Family Hub חוללה מהפכה בתפיסה המסורתית של מקררים. עם מסך מגע מסיבי על הדלת, מקררים אלה משמשים כמרכז מרכזי לתקשורת, ארגון ובידור. משתמשים יכולים להשאיר הערות עבור בני משפחה, לסנכרן לוחות שנה ואפילו להזרים מוסיקה או סרטוני וידאו. המצלמות הפנימיות מאפשרות למשתמשים לבדוק את תוכן המקרר שלהם מרחוק באמצעות אפליקציית סמארטפון, ובכך מבטלת את הצורך במספר נסיעות למכולת ומפחיתה את בזבוז המזון.

 

Flexzone הניתן להתאמה אישית

מקררים של סמסונג מבינים שלמוצרי מזון שונים יש דרישות אחסון ייחודיות. הפיצ'ר Flexzone מאפשרת למשתמשים להתאים אישית תאים למטרות שונות. בין אם אתם זקוקים למקום נוסף לפירות וירקות או לאזור ספציפי לבשרים ופירות ים, אזור הפלקסזון יכול להתאים את עצמו לצורכי האחסון המשתנים שלכם. גמישות זו חיונית לשמירה על טריות אופטימלית ולהארכת חיי המדף של סוגים שונים של מזון.

 

יעילות החלל ועיצוב

מעבר לפונקציונליות, סמסונג שמה דגש חזק על עיצוב ויעילות בתוך החלל. המראה החיצוני המלוטש והמודרני של מקררי סמסונג משפר את האסתטיקה הכללית של כל מטבח. החברה מבינה כי מקרר הוא לא רק צורך פונקציונלי, אלא גם מרכיב מפתח בערעור החזותי של המטבח. עם אפשרויות כמו דלתות צרפתיות, מודלים של עומק נגדי וגימורים ניתנים להתאמה אישית, מקררים של סמסונג מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו לסגנונות וגדלים שונים במטבח. כך לדוגמה, מקרר עומק 60 רוחב 120 סמסונג הוא מתאים למטבחים ספציפיים מאוד, כמו גם מקרר סמסונג 2 דלתות עם קיוסק גדול. כלומר, ההתאמה היא חשובה מאוד ויכולה להכריע את הנראות והזרימה של המטבח.

 

צריכת אנרגיה יעילה

בעידן שבו קיימות סביבתית היא בראש סדר העדיפויות, סמסונג מחויבת ליצירת מכשירים חסכוניים באנרגיה. מקררים רבים של סמסונג מצוידים בתכונות כגון תאורת LED, מדחסים אינברטיים דיגיטליים וטכנולוגיות אחרות למען חיסכון באנרגיה. הפיצ'רים האלה לא רק תורמים להשפעה סביבתית נמוכה יותר, אלא גם גורמים להפחתה בחשבונות החשמל של הצרכנים.

 

טכנולוגיות קירור חדשניות

סמסונג כל הזמן דוחפת את הגבולות של טכנולוגיית הקירור. Twin Cooling Plus הוא תכונה בולטת ששומרת על רמות לחות אופטימליות במקרר ובמקפיא באופן עצמאי. זה עוזר למנוע ערבוב של ריחות בין שני התאים ושומר על מזון טרי יותר במשך זמן רב יותר. בנוסף, בדגמים מסוימים יש צלחת קירור מתכת אשר מסייעת לשמור על טמפרטורה עקבית בתוך המקרר, ומבטיחה כי פריטים מאוחסנים נשמרים במיטבם.

 

קומפרסורים אינברטרים דיגיטליים

המקררים של סמסונג כוללים מדחסים אינברטרים דיגיטליים שמתאימים את מהירות המדחס בהתאם לדרישות הקירור. זה לא רק תורם ליעילות אנרגטית, אלא גם מוביל לפעולה שקטה יותר. היכולת לווסת את מהירות המדחס מאפשרת בקרת טמפרטורה מדויקת יותר, ומבטיחה שהמקרר יפעל בקיבולת אופטימלית ללא צריכת אנרגיה מיותרת. כלומר, לאור השקט והיעילות, המקררים של סמסונג הם גם אידיאליים בתור מקרר משרדי קטן או אפילו מקרר יין לבית, שכן הם פועלים בצורה שלא מפריעה במקומות שהיא אינה אמורה להפריע.

 

טכנולוגיית מים וקרח מתקדמת

מקררים רבים של סמסונג מצוידים במערכות מתקדמות של אספקת מים וקרח. הכללת תכונות כמו Ice Master, שמייצר קרח בקצב מהיר יותר, והיכולת להחדיר מים בטעמים כמו לימון או מלפפון, מוסיפה שכבה נוספת

של נוחות ויוקרה לחוויית המשתמש. כלומר, כאשר קונים מקרר סמסונג 2 דלתות מקבלים למעשה מקרר אינטגרלי עם המון ערך מוסף בצורות שלא חשבתם עליהם.

 

הכי טובים בשוק

מקררים של סמסונג מתעלים מעל תפקידם המסורתי כיחידות קירור בלבד ולא בכדי הם נחשבים למקררים הטובים ביותר בשוק. הם הפכו למכשירים מתוחכמים המשתלבים בצורה חלקה בסגנון החיים המודרני, ומציעים פתרונות חכמים לאתגרים יומיומיים. החל מסדרת Family Hub החדשנית ועד להתמקדות ביעילות אנרגטית ואפשרויות אחסון הניתנות להתאמה אישית, Samsung ממשיכה לקבוע את הסטנדרט למצוינות בעולם הקירור. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והציפיות של הצרכנים מתפתחות, סמסונג ממשיכה להיות מסורה לדחוף את הגבולות של מה שמקרר יכול לעשות, ולהבטיח כי לב המטבח הוא לא רק פונקציונלי אלא גם סמל לחדשנות וסגנון.

לוגו של הסקירה

גודל מושלם עם טכנולוגיות מתקדמות: מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9

מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9 הוא מקרר דלת ליד דלת עם נפח פנימי של 677 ליטר, מערכת קירור כפולה, מדחס אינוורטר חסכוני, פונקציית שבת ועוד. הוא מתאים לכל מטבח, עם טכנולוגיות מתקדמות לשמירה על טריות המזון

מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9
מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9

מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9

4.5 15

משתלב בטבעיות במטבח

יתרונות

נפח פנימי גדול של 677 ליטר

מערכת קירור כפולה

מדחס אינוורטר חסכוני

פונקציית שבת

דלתות רחבות ונפתחות בזווית של 176 מעלות

לנוחות מקסימלית

עיצוב יוקרתי ומסוגנן

קרא עוד
חסרונות

מחיר גבוה יחסית

מספר מדפים מצומצם בתא הקירור

שיכול להקשות על אחסון מוצרי מזון גדולים

קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9 הוא מקרר איכותי עם טכנולוגיות מתקדמות לשמירה על טריות המזון. הנפח הפנימי הגדול שלו מספק מקום רב לאחסון של כל מוצרי המזון והשתייה, ומערכת הקירור הכפולה מאפשרת לשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר. מדחס האינוורטר החסכוני בצריכת חשמל מסייע להפחית את עלויות החשמל, ופונקציית השבת מאפשרת שימוש במקרר בהתאם להלכה.

 

הדלתות הרחבות של המקרר נפתחות בזווית של 176 מעלות, לנוחות מקסימלית בעת הכנסת מוצרים או הוצאתם. העיצוב היוקרתי והמסוגנן של המקרר משתלב היטב בכל מטבח. עם זאת, מחיר המקרר גבוה יחסית, ומספר המדפים בתא הקירור מצומצם יחסית, מה שיכול להקשות על אחסון מוצרי מזון גדולים. בסך הכל, מקרר דלת ליד דלת סמסונג RS68A8821S9 הוא מקרר איכותי עם טכנולוגיות מתקדמות, המציע נפח פנימי גדול, מערכת קירור כפולה, מדחס אינוורטר חסכוני בצריכת חשמל, פונקציית שבת ועיצוב יוקרתי. הוא מתאים למשפחות גדולות או לאנשים שאוהבים לארח, אך הוא אינו זול.

לוגו של הסקירה

עיצוב מודרני ונפח גדול: מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9

מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9 הוא מקרר מקפיא תחתון עם נפח פנימי של 812 ליטר, מערכת קירור All Around Cooling, מדחס אינוורטר חסכוני ופונקציית שבת. הוא חכם במיוחד, עצום בגודלו ולא מוותר על סטייל

מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9
מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9

מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9

4.5 15

עיצוב מודרני וחלל אחסון גדול

יתרונות

נפח פנימי גדול של 812 ליטר

מערכת קירור All Around Cooling

מדחס אינוורטר חסכוני

פונקציית שבת

מגירת מעדנים עם טמפרטורה של כ-2 מעלות צלזיוס

יצרן קרח אוטומטי

עיצוב מודרני ומעוצב

קרא עוד
חסרונות

מחיר גבוה יחסית

דלתות זכוכית משקפות

שיכולות להקשות על קריאת המדפים בתוך המקרר

קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9 הוא מקרר ברמה גבוהה, המביא איתו המון יתרונות מבית הייצור היצירתי של סמסונג. הנפח הפנימי שלו הוא פשוט עצום עם למעלה מ-800 ליטר. הוא מספק מקום רב לאחסון של כל מוצרי המזון והשתייה, ומערכת הקירור All Around Cooling מאפשרת לשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר. מדחס האינוורטר החסכוני בצריכת חשמל מסייע להפחית את עלויות החשמל, ופונקציית השבת מאפשרת שימוש במקרר בהתאם להלכה.

 

מגירת המעדנים עם טמפרטורה של כ-2 מעלות צלזיוס היא פתרון מצוין לאחסון מוצרי מזון רגישים לטמפרטורה, כגון גבינות, בשרים ודגים. יצרן הקרח האוטומטי מאפשר ייצור של קוביות קרח בצורה קלה ופשוטה. העיצוב המודרני והמעוצב של המקרר משתלב היטב בכל מטבח. עם זאת, מחיר המקרר גבוה יחסית, ודלתות הזכוכית המשקפות יכולות להקשות על קריאת המדפים בתוך המקרר. בסך הכל, מקרר מקפיא תחתון סמסונג RF27T5001S9 הוא מקרר איכותי עם טכנולוגיות מתקדמות, המציע נפח פנימי גדול, מערכת קירור All Around Cooling, מדחס אינוורטר חסכוני בצריכת חשמל, פונקציית שבת, יצרן קרח אוטומטי ועיצוב מודרני. הוא מתאים למשפחות גדולות או לאנשים שאוהבים לארח, כדי לקבל ממנו ערך מקסימלי.

לוגו של הסקירה

קטן בחוץ, גדול מבפנים: מקרר סמסונג מדגם RL4323RBASP עם טכנולוגיית Space Max הייחודית

מקרר קומפקטי עם מקפיא תחתון וחלוקה פנימית מצוינת, עם טכנולוגיות ייחודיות ויעילות במיוחד גם לפיזור אוויר ושמירת הטמפרטורה בכל אזורי המקרר, וגם למניעת היווצרות עובש וריחות רעים במקפיא ובמקרר.

RL4323RBASP

4.5 15

היתרון הגדול של מקרר מומלץ זה הוא המימדים הקטנים ונפח האחסון היעיל.

יתרונות

שקט, חסכני באנרגיה, בידוד ייחודי המאפשר נפח אכסון גדול במיוחד ביחס למימדים צנועים שמתאימים גם למטבח קטן.

חסרונות

ללא תאורה במקפיא, ממשק ניהול פחות אינטואיטיבי.

קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר מעוצב שיתאים באופן מושלם גם למטבחים גדולים וגם לקטנים יותר, עם מקפיא תחתון ומדחס יעיל ללא פחמים. החלוקה הפנימית שלו נוחה: בתא הקירור תמצאו ארבעה מדפים מזכוכית מחוסמת ועוד חמישה תאי אחסון ואזור לאחסון ביצים בדלת המקרר, ובתא ההקפאה תיהנו מארבע מגירות רחבות ונוחות לשימוש ועוד מתקן קרח Twist, לייצור קרח באופן חצי אוטומטי.

 

מקרר מומלץ זה מבית סמסונג עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית המכונה Space Max, המאפשרת בידוד טוב יותר של מבנה המקרר, ולכן – יותר נפח אחסון ביחס למימדי המקרר. מדובר במקרר יעיל במיוחד (דירוג אנרגטי A), כאמור עם מקפיא תחתון, עם חלוקה פנימית יעילה של 4 מדפים ומגירה בתא הקירור ועוד 4 מגירות ומתקן קרח חצי אוטומטי בתא ההקפאה. תאורת לד נוחה וצד LCD נוח לשימוש יאפשרו תפעול ותחזוקה ממש בקליק.

 

עוד טכנולוגיה ייחודית המשולבת במקררים המומלצים מבית סמסונג, היא טכנולוגיית ה – Silver Nano, טכנולוגיית שמירה על טריות המוצרים ומניעה של היווצרות עובש וריחות רעים, גם במקרר וגם במקפיא.

לוגו של הסקירה

שליטה של שף בכיוון הטמפרטורות: מקרר סמסונג בעל ארבע דלתות מדגם RF85K9002SR

מקרר בנפח עצום, חסכני, מעוצב, עם שלוש מערכות קירור לטמפרטורות שונות על פי סוגי המזון שאתם מאחסנים

RF85K9002SR Samsung

4.5 15

שלוש מערכות אוורור שונות מאפשרות קביעת שלוש טמפרטורות שונות – לקירות, כמעט הקפאה, הקפאה רכה ו"דיפ פריז".

יתרונות

מעוצב ונעים לעין, נפח אחסון מהגדולים שתמצאו ביחס לגודל, פעולה שקטה, יעילות אנרגטית וחסכנות בחשמל.

חסרונות

מדפים עשויים פלסטיק ולא זכוכית מחוסמת, שפע אפשרויות התפעול יוצר ממשק שלעיתים מבלבל, מחיר גבוה.

קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר מדגם RF85K9002SR הוא ללא ספק מהדגמים המובילים הנמכרים בישראל מבית סמסונג, עם ארבע דלתות (שתי דלתות לקירור, דלת אחת למקפיא ועוד דלת אחת עם אפשרות לקביעת הטמפרטורה, כולל Deep Freeze בטמפרטורה של עד C230– ויש שיספרו כי מדובר במקרר 4 דלתות בעל הנפח הגדול ביותר שתוכלו למצוא.

 

במקרר מומלץ זה משולבת מערכת המכונה Precise Chef Cooling, המאפשרת קביעת טמפרטורות שונות עבור האזורים השונים של המקרר, לצד מערכת אוורור חכמה המבטיחה שמירה על הטמפרטורה שנקבעה, בטווח של עד חצי מעלה, בכל אזורי הקירור. כך, המזונות נשמרים טריים ונמנעת התפשטות של עובש או ריחות לא נעימים במקרר או במקפיא.

 

בנוסף, מערכת No-Frost ייחודית בעלת חיישנים אוטומטיים מבטיחה שלא תסבלו מהיווצרות קרח מעל דפנות המקרר ולא תצטרכו להפשיר את המקפיא על מנת להיפטר מגושי קרח גדולים. עיצוב המקרר גם הוא מושקע וחדשני, עם ידיות שקועות וגימור מטאלי, מדובר במקרר שמוסיף למראה המקצועי והמודרני בכל מטבח.

לוגו של הסקירה

מקרר עם בינה מלאכותית: מקרר סמסונג עם מקפיא תחתון סמסונג טריפל, מדגם RF260BEAESP

מקרר שלוש דלתות גדול, מרווח ומעוצב, מציע מערכת קירור כפולה ומערכת חכמה לזיהוי שינויים בטמפרטורה שנקבעה.

RF260BEAESP

4.5 15

מערכת בינה מלאכותית שתזהה כשהטמפרטורה במקרר או במקפיא משתנה

יתרונות

שליטה ובקרה על הטמפרטורות שנקבעו באזורי הקירור השונים, עיצוב מרהיב, שליטה על רמת הלחות במגירת הירקות, גדול ומעוצב, דירוג אנרגטי A.

חסרונות

פעילות מעט רועשת ביחס למתחרים, חלפים יקרים

קנה עכשיו ב- Last Price

מהמעוצבים והנוחים מבית סמסונג, אנחנו גאים להציג את דגם RF260BEAESP, עם שתי דלתות עליונות לאזור הקירור ומקפיא תחתון, ועם שתי מערכות קירור נפרדות המשולבות במערכות אוורור חכמות, שמבטיחות כי קביעת הטמפרטורה במקרר ובמקפיא יישמרו לשמירה על טריות המזון. בנוסף למקררים אחרים, כאן תמצאו מערכת רגשים המשלבת טכנולוגיה של בינה מלאכותית, שתזהה באופן אוטומטי כל חריגה מהטמפרטורה שנקבעה בכל אזור במקרר, ותפעיל מערכת וויסות מהיר של הטמפרטורה. כך, גם כשאתם חוזרים עם שקיות מהסופר ומסדרים את המקרר מחדש – הטמפרטורות באזור הקירור לא יעלו באופן שישפיע על טריות ואיכות המזון שלכם.

 

גם מבחינת החלוקה הפנימית ונפח האחסון נראה שמקרר מומלץ זה מציע שימוש נוח. עם ארבעה מדפים ושתי מגירות בתא הקירור (ועוד 5 תאי אחסון המחוברים לדלת המקרר), ושתי מגירות (העליונה בעלת חציצה במרכזה) במקפיא, תמצאו כי קל לאחסן, לשלוף, לנקות ולהשתמש במקרר ובמקפיא.

לוגו של הסקירה

קטן, חכם, ונוסטלגי: מקרר סמסונג עם מקפיא עליון מדגם RT46K6330WW

המקרר המושלם לזוגות צעירים, יחידים ומשפחות קטנות. עם מראה קלאסי ומעוצב, נפח של כ – 476 ליטרים, וגימור בצבע שנהב – הוא מהווה תוספת מהממת למטבחים קטנים וגדולים

RT46K6330WW

4.5 15

מציע טכנולוגיות מתקדמות לשמירה על טריות המזון, חלוקה פנימית נוחה ודירוג אנרגטי מצוין.

יתרונות

מימדים קטנים, חלוקה פנימית מצויינת, אפשרויות מגוונות לקביעת הטמפרטורות בשני אזורי המקרר, מחיר זול

חסרונות

קטן יחסית, מדפי המקפיא אינם ניתנים להזזה, רק תא אחד המיועד לירקות ופירות.

קנה עכשיו ב- Last Price

בניגוד למקררים מומלצים אחרים בעלי מקפיא עליון, שם אחוזי הלחות נמוכים מידי לשמירה על טריות המזון, במקרר מומלץ זה מערכת חכמה שתשמרו על 70% לחות, לצד מערכת אוורור נפרדת שתמנע באופן יעיל התפשטות של ריחות רעים מאזורים שונים של המקרר והמקפיא. מערכת Power Cool תאפשר לקבוע פעילות אינטנסיבית של קירור, למשל כשאתם חוזרים הביתה ובידכם בקבוקי משקה שאתם מעוניינים לצנן במהירות.

 

מקרר חכם זה מאפשר חמש דרכים שונות לפעולה, ביניהן: מקפיא עליון ומקרר, שימוש בשני התאים לקירור, ושימוש במקרר כמקרר מיני עם ביטול פעילות המקפיא. מדפים נגללים מאפשרים גישה נוחה לכל פריט מזון שמאוחסן בכל תא, בכל אזור במקרר שלכם.

לוגו של הסקירה

גם מקרר, גם לוחם בחיידקים: מקרר סמסונג עם מקפיא עליון מדגם RT5962DTBSP

אם אתם מחפשים מקרר שיבטיח אוכל טרי, טיפול יעיל בעובשים ובקטריות, ומניעה של ריחות רעים במקרר – זה המקרר עבורכם.

 

ואם עד סוף הסקירה הזו לא מצאתם מה שחיפשתם, אולי כדאי שתבדקו את הסקירה שעשינו על מקררי שארפ מומלצים >

RT5962DTBSP

4.5 15

מקרר לא גדול (582 ליטרים), עם מקפיא עליון ומערכת חכמה לשמירה על הטמפרטורה הרצויה.

יתרונות

קומפקטי, מעוצב, בעל חלוקת מרחב פנימי יעילה, שקט, חסכוני בחשמל

חסרונות

אבזור עדין יחסית, מגירת ירקות קטנה יחסית, התראה חלשה כשדלת המקרר אינה סגורה היטב.

קנה עכשיו ב- Last Price

ביחס למקרר במידות לא עצומות (רוחב 83.6 ס"מ, עומק 77.7 ס"מ, גובה 185.3 ס"מ), תמצאו שנפח האחסון של המקרר הזה מפתיע: 427 ליטרים נטו בתא הקירור, ועוד 155 ליטרים  בתא ההקפאה. חלוקה נוחה של ארבעה מדפים, מגירת צינון ו-2 מגירות לירקות (ועוד שישה תאי אחסון בדלת המקרר) ומדף רחב עם מתקן ייחודי לייצור קרח וארבעה מתקני אחסון בדלת המקפיא – נראה שתוכלו למצוא מקום נוח לכל מוצרי המזון שאתם בדרך כלל מאחסנים במקרר, גם כשהמטבח קומפקטי וחשוב לכם להוסיף מקרר בעיצוב נעים לעין ובמימדים שיתאימו לשאר ארונות המטבח.

 

עוד מציע מקרר מומלץ זה לחצן Power Freeze להקפאה מהירה (במקרה שהטמפרטורה במקפיא גבוהה מידי או אם הכנסתם מוצרים חדשים למקפיא), מדחס חכם וחסכוני, תאורת לד גם בתא הקירור וגם במקפיא, טכניקה חכמה לפיזור אוויר הכוללת חיישנים שמפוזרים באזורי האחסון השונים, מבטיחה שהטמפרטורה שנקבעה, גם במקפיא וגם במקרר תישמר, ואולי הנקודה החשובה ביותר – מקרר זה מכיל את טכנולוגיית Silver Nano המחסלת כמעט 100% מהחיידקים האופייניים למוצרי מזון בסביבה קרה ולחה.

איך בחרנו מקררים מומלצים של חברת סמסונג מבין מאות הדגמים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של מקרר של סמסונג זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את מקרר הסמסונג הטוב ביותר עבורכם?

בחירת מקרר חדש היא החלטה משמעותית עבור כל משק בית, וכאשר מדובר באיכות, חדשנות וסגנון, מקררים של סמסונג הם בין הטובים ביותר בשוק. עם זאת, עם מגוון רחב של דגמים ותכונות, בחירת המקרר המושלם של סמסונג יכולה להיות משימה מורכבת ומאתגרת. סקרנו עבורכם כמה מהמקררים האיכותיים ביותר של חברת הענק הזו, וכעת, גיבשנו מדריך איכותי על מנת לפשט את התהליך ולעזור לך לקבל החלטה מושכלת התואמת את הצרכים וההעדפות הספציפיים שלך. יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שבוחרים את מקרר הסמסונג המושלם עבורכם.

 

להעריך את שטח המטבח שלך

לפני שנכנסים לתוך המספר העצום של הפיצ'רים של המקררים של סמסונג, יש להתחיל על ידי הערכת שטח המטבח שלך. יש למדוד את הגובה, הרוחב והעומק של האזור שבו המקרר יונח. כמו כן, שקול גורמים כמו כיוון פתיחת הדלת, כדי להבטיח שיש מספיק מקום עבור הדלתות כדי להיפתח באופן מלא. צעד ראשוני זה הוא חיוני כדי למנוע סיבוכים הקשורים לגודל בהמשך.

 

שקול את היכולת של המקרר

סמסונג מציעה מקררים במגוון יכולות כדי להתאים לגודל ביתי ולסגנון חיים שונים. שקול את מספר בני המשפחה, הרגלי הבישול שלך, ובאיזו תדירות אתה קונה מצרכים. אם יש לך משפחה גדולה יותר או שאתה מעדיף לקנות מצרכים בכמויות גדולות, מקרר עם קיבולת גבוהה יותר, כמו דגמי הדלת הצרפתיים או תצורות של דלת ליד דלת, עשויות להיות מתאים יותר מתאימות לך.

 

בחר את הסגנון הנכון

סמסונג מציעה מגוון רחב של סגנונות מקרר, כל אחד עם סט משלו של יתרונות. הסגנונות הפופולריים ביותר כוללים:

 

דלת צרפתית: סגנון זה כולל מקפיא תחתון ושתי דלתות זו לצד זו לתא האוכל הטרי. הוא מספק גישה קלה לפריטים בהם משתמשים לעתים קרובות יותר והוא ידוע במרווח שלו.

דלת לצד דלת: עם פיצול אנכי בין תאי המזון הטריים למקפיא, דגמים זה לצד זה מתאימים היטב למטבחים עם חללים צרים. הם מציעים איזון טוב בין אחסון טרי וקפוא.

מקרר טופ: עיצוב קלאסי עם המקפיא הממוקם בחלק העליון, מקררים אלה הם חסכוניים ואידיאליים עבור מטבחים קטנים יותר.

מקפיא תחתון: בעיצוב זה, המקפיא ממוקם בתחתית, מה שהופך פריטי מזון טריים לנגישים יותר. זוהי אפשרות מצוינת עבור אלה המעדיפים גישה קלה לפירות, ירקות, ופריטים מתכלים אחרים.

מותאם דלפק: מקררים אלה נועדו להתאים לדלפקי המטבח, ומספקים מראה מלוטש ומובנה. הם בחירה מצוינת עבור אסתטיקה מטבח חלקה.

 

הערכת תכונות מיוחדות

מקררים של סמסונג ידועים בתכונות החדשניות שלהם. שקול אילו תכונות תואמות את אורח החיים שלך:

 

טכנולוגיה חכמה: המקררים החכמים של סמסונג מציעים תכונות כמו מסך מגע, קישוריות Wi-Fi, והיכולת להתחבר עם מכשירים ביתיים חכמים אחרים. סדרת Family Hub לוקחת את המקרר צעד אחד קדימה והופכת אותו למרכז פיקוד דיגיטלי לכל המשפחה.

 

Flexzone: תכונה זו מאפשרת להתאים אישית אזורי טמפרטורה בתוך המקרר, תוך התאמה לצרכים הספציפיים של פריטי מזון שונים.

 

דגמי Samsung רבים מגיעים עם מתקני מים וקרח מובנים, המספקים נוחות ואספקה רציפה של מים וקרח מסוננים. מתקני מים יכולים לחסוך המון מקום וטרחה בבית, שכן במקום לקרר מים או אפילו להשתמש בברי מים או סננים שונים, אפשר לוותר עליהם ולהשתמש במים היוצאים מהמקרר. החיסכון הוא למעשה כפול.

 

Twin Cooling Plus: טכנולוגיה זו שומרת על רמות לחות אופטימליות במקרר ובמקפיא באופן עצמאי, ומבטיחה שהמזון יישאר טרי יותר למשך זמן רב יותר. כולנו יודעים שקל מאוד לשכוח דברים במקרר, ועם מקררי סמסונג, הסיכוי לאיבוד טריות יורד בצורה משמעותית.

 

צריכת אנרגיה יעילה

שקול את יעילות האנרגיה של המקרר כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית ולהפחית את חשבונות האנרגיה. חפש דגמים המצוידים בתכונות כגון תאורת LED, מדחסים מהפך דיגיטליים והסמכה ENERGY STAR. גם מציאת טמפרטורה מומלצת למקרר סמסונג יכולה לחסוך באנרגיה ולהפוך את המקרר יעיל יותר.

 

קרא ביקורות ובקש המלצות

לפני קבלת החלטה סופית לגבי קניית מקרר סמסונג, קרא את חוות הדעת של הלקוחות על המקרר שאתה חושב לקנות וחפש המלצות מחברים, בני משפחה או קהילות מקוונות שהתנסו עם המקרר המדובר. כאשר קונים מקרר סמסונג חוות דעת היא חשובה מאוד ואין כל ספק שחוויות מהעולם האמיתי יכולות לספק תובנות חשובות לגבי הביצועים, העמידות והשביעות הכללית של דגם מסוים של מקרר Samsung.

 

בדוק אחריות ותמיכה

תמיכה ושירות לקוחות הם אלמנטים חשובים מאוד בכל קנייה. עיין בתמיכה במסגרת האחריות ובתמיכה שלאחר המכירה המסופקת על-ידי Samsung. אחריות אמינה מבטיחה שקט נפשי, ותמיכת לקוחות טובה יכולה להיות חיונית במקרה של בעיות כלשהן בעת קניית מקרר סמסונג חדש למטבח שלכם. באופן כללי, סמסונג מעניקה שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, בין אם אתם קונים מקרר חדש, צ'יפסר ביתי או כל מכשיר חשמלי אחר מבית היוצר של אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בעולם.

 

לשדרג את המטבח

בחירת מקרר Samsung כרוכה בשיקול דעת של מרחב המטבח, סגנון החיים והתכונות הרצויות על ידכם. על ידי הערכת הצרכים שלך, הבנת הסגנונות הזמינים ובחינת התכונות החדשניות שמציעה סמסונג, תוכל לבחור בבטחה מקרר שלא רק עונה על הדרישות המעשיות שלך, אלא גם משפר את הפונקציונליות והאסתטיקה הכוללת של המטבח שלך. עם מקרר סמסונג, אתה לא רק משקיע במכשיר קירור, אלא אתה מאמץ שילוב של טכנולוגיה, סגנון ויעילות שמעלים את חוויית המטבח שלך.

שאלות ותשובות על מקרר סמסונג מומלץ

איך לבחור מקרר סמסונג מתאים?

מומלץ שתקראו את הסקירה שלנו ותראו מה מתאים לכם מבחינת הגודל: קטן, בינוני, גדול. חשבו אם תרצו מאפיינים חשובים כמו תאורה, מגירות מיוחדות או טכנולוגיות חדישות. נסו להשוות זאת למקרר שיש לכם כרגע ובחרו על פי מאפיינים שאתם זקוקים להם ביום יום

איך לבחור מקרר סמסונג מתאים?

מומלץ שתקראו את הסקירה שלנו ותראו מה מתאים לכם מבחינת הגודל: קטן, בינוני, גדול. חשבו אם תרצו מאפיינים חשובים כמו תאורה, מגירות מיוחדות או טכנולוגיות חדישות. נסו להשוות זאת למקרר שיש לכם כרגע ובחרו על פי מאפיינים שאתם זקוקים להם ביום יום

איך אפשר לדעת מה גודל המקרר שאני צריך?

גודל המקרר שאתם צריכים נקבע בעיקר לפי המקום שיש לכם במטבח ולפי הצרכים האישיים שלכם; יש לכם משפחה גדולה והרבה מקום במטבח? מקרר 4 דלתות נשמע בדיוק מה שאתם צריכים. המטבח שלכם קטן? מקרר יחיד של 500 ליטר עשוי להתאים לכם יותר. אם תמדדו את המקום המיועד למקרר במטבח שלכם, יהיה לכם מושג הרבה יותר טוב מה הגודל הנכון עבורכם, לכן אל תשכחו למדוד ביסודיות לפני שאתם יוצאים לקנות מקרר חדש.

האם מקרר ארבע דלתות מתאים לכל מטבח?

מקררי 4 דלתות לרוב מתאימים למטבחים גדולים יותר, היות והם עצמם תופסים לא מעט מקום עקב גודלתם, אך תוכלו למצוא מקררי 4 דלתות צנועים יותר עם נפתח גדול אך לא עצום, אשר מתאימים למטבחים ממוצעים בגודלם, כמו מקרר ארבע הדלתות של חברת Haier.