מצלמת אבטחה מומלצת: סקירת 4 מצלמות אבטחה איכותיות 2024 |מדריך רכישה בפנים

מצלמות אבטחה ביתיות שומרות על ביתכם יום ולילה ושולחות לכם התרעת ווידאו חיה על כל אדם, בעל חיים וחפץ בטווח ראייתן. כאן תמצאו את המצלמה שתיתן לכם שקט נפשי לאורך זמן.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

416 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מצלמות ביטחון מומלצות 2024

יש הרוצים לפקח על מה שקורה מחוץ לביתם, יש הרוצים לפקח על פנים הבית, ויש הזקוקים לשניהם. אם אתם רוצים להקיף את הבית שלכם במצלמות ותמיד להישאר בעיניינים, עליכם להצטייד במצלמת אבטחה טובה ופשוטה להפעלה, אשר תספק לכם התראות חיות וצילום איכותי של האזורים הרצויים בבית ובחצר. האפשרויות הן רבות, וטווח המחירים רחב, לכן בדקנו ובחרנו עבורכם את המצלמות הטובות ביותר בשוק.

 

נכתב ע״י

יוסי וונש

כותב: יוסי וונש

צלם ומורה לצילום מנחה קורסי צילום קבוצתיים למבוגרים ונוער, סדנאות צילום והרצאות

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר למעקב כולל: Arlo Pro 2 VMS4130P-100EUS

הבחירה המשולמת עבור אנשים הזקוקים למערכת מקיפה, המאפשרת אחר המתרחש בכמה נקודות בתוך הבית ומחוצה לו. היא מותאמת למזג אוויר קיצוני, לאור ולחושך. המצלמות שתחברו עם כבל חשמלי יתנו לכם פונקציות מגוונות, והמצלמות שתבחרו להתקין בצורה אלחוטית, יוכלו לפעול על סוללה שחייה מגיעים עד לשישה חודשים.

Arlo Pro 2 VMS4130P-100EUS

4.5 15

בחוץ ובפנים, עם כבל ובצורה אלחוטית, עם המצלמה הזו תוכלו לראות הכול באיכות HD

יתרונות

מתאימה לפנים ולחוץ הבית, אזעקה המופעלת אוטומטית/בהפעלה מרחוק

חסרונות

מחיר גבוה, שנת אחריות אחת

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

בנוסף למערכת השמע הדו-כיוונית, העמידות במים וראיית הלילה, המצלמה מגיעה עם שירות Arlo Basic, הנותן לכם לשמור בענן את התמונות (באיכות וידאו נהדרת) למשך שבעה ימים. במקרה שהמצלמה מזהה אירוע חשוד, היא  שומרת את שלוש השניות שקדמו לתחילת האירוע, ונותנת לכם ראייה כוללת של המצב. הגדירו את האזורים בהם תנועה או צליל יגרמו להתרעה שתישלח בזמן-אמת למכשיר החכם, ובחרו האם הסירנה האימתנית תופעל אוטומטית ע"י חיישן, או מרחוק.

לוגו של הסקירה

מצלמת-החוץ הטובה ביותר - Blurams Outdoor Pro WiFi HD

אחת הדרכים לדאוג לפנים הבית, היא לשמור עליו מבחוץ, וחברת Blurams יצרה את המצלמה איתה תוכלו לצפות במתרחש בסביבתכם הקרובה, לראות ולדבר עם מי שבחוץ, ואם צריך, להבריח אותם עם סירנה רועשת ואורות מהבהבים.

Blurams Outdoor Pro WiFi HD

4.5 15

להיות בפנים, לשלוט על החוץ, ולהרגיש בטוחים

יתרונות

טכנולוגיית זיהוי פנים, הרתעה אורקולית

חסרונות

מחיר גבוה, שנת אחריות אחת

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon

זוהי מצלמת עמידה במים ומותאמת למזג אוויר קשה. ראיית הלילה מופעלת באופן אוטומטי, והנוריות האינפרא-אדומות מספקות ראות מקסימלית בתנאי אור נמוכים. גלאי התנועה יתריעו בזמן-אמת על תזוזות, וטכנולוגיית זיהוי הפנים, תאפשר לכם לדעת אם מדובר בילדים שחזרו הביתה או באדם זר. המערכת מגיעה עם שמע דו-כיווני, כך שתוכלו להגיד שלום לילדים, לדבר עם שליח הפיצה, או להפחיד את האיש החשוד.

 

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לפנים הבית: TP-Link Tapo HD C200

הבית הוא המקום בו הכי חשוב לנו להרגיש בטוחים. עם 360° סיבוב אופקי ו-114° הטיה אנכית, זו המצלמה בעלת זווית הצפייה הרחבה ביותר בסקירתנו. איכות הוידאו נהדרת, וקיימת אפשרות לצפות בתקריב. ובזכות ה- Privacy Mode, כשתרצו רגע לעצמכם, תוכלו לקבל את מלוא הפרטיות.

TP-Link Tapo HD C200

4.5 15

כשאתם צריכים לדעת בדיוק מה קורה בתוך הבית

יתרונות

הגדרת אזורי התרעה, אפשרות למצב פרטיות, 3 שנות אחריות

חסרונות

לא עמידה במים, ללא סירנה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

מצלמה זו מאפשרת לכם לבחור ולהגדיר את האזורים בבית בהם תנועה תגרום לשליחת התרעה. את ההתרעות תקבלו, כמובן, בזמן-אמת, למכשיר חכם לבחירתכם. כשתרצו, תוכלו גם לבחור לא לקבל עדכונים. אמנם אין למצלמה סירנה, אך השמע הדו-כיווני ייתן לכם לתקשר עם האנשים בהם אתם צופים וראיית הלילה תאפשר לכם לראות פורץ מתגנב בחושך, ולהשגיח על התינוק במיטתו. זו גם המצלמה היחידה בסקירה שמגיעה עם 3 שנות אחריות.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: Xiaomi Mi Home 360° 1080p

מצלמת זו מגיעה עם הרבה מהיתרונות של המצלמות האחרות ברשימה, אך עם תגית מחיר צנועה יותר. ההבדל הוא של כמה עשרות שקלים, וכשאתם מתכננים להציב כמה מצלמות במקומות שונים ברחבי הבית, החיסכון יכול להגיע מהר מאוד גם לכמה מאות שקלים.

 

Xiaomi Mi Home 360° 1080p

4.5 15

איכותית, מגוונת וזולה

יתרונות

מחיר נוח, אפשרות התקנה הפוכה מהתקרה

חסרונות

ללא סירנה, שנת אחריות אחת

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

כמו כל המצלמות בסקירה שלנו, גם מצלמה זו מתחברת וניתנת לשליטה דרך מכשיר חכם, ומאפשרת שמירת מידע ואחסונו בכרטיס זיכרון. היא נותנת ראייה כוללת של החדר, עם זווית צפיה אופקית של 360°, וזווית אנכית של 96°, באור ובחושך. היא מגיעה עם גלאי המאפשר התרעה על תנועות, ואודיו דו-כיווני המאפשר תקשור מרחוק. אפשר להתקין אותה בעמידה, אך אם תבחרו, תוכלו למקם אותה גם על התקרה.

שאלות ותשובות על מצלמות ביטחון מומלצות 2024

מהן מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה, הידועות גם כמצלמות CCTV (טלוויזיה במעגל סגור), הן מכשירים אלקטרוניים המשמשים לניטור ולרישום של פעילויות באזור מוגדר ומסוים. מצלמות אלה לוכדות קטעי וידאו ותמונות, שניתן לצפות בהם בזמן אמת או לאחסן אותם לסקירה מאוחרת יותר.

מצלמות אבטחה משמשות בדרך כלל לשיפור הבטיחות והאבטחה במסגרות שונות, כולל בתים, עסקים, מקומות ציבוריים ומתקנים ממשלתיים. ניתן להגדיר מראש את גודל הזיכרון של המצלמה, את טווח הכיסוי שלה ועוד מגוון אלמנטים שיהפכו את השימוש בה למותאם אישית למשתמש.

איך מצלמות אבטחה פועלות?

מצלמות אבטחה פועלות על ידי לכידת מידע חזותי דרך עדשה והמרתו לאות אלקטרוני. אות זה מועבר לאחר מכן למכשיר הקלטה, כגון מקליט וידאו דיגיטלי (DVR) או מקליט וידאו רשת (NVR). חלק ממצלמות האבטחה מחווטות, בעוד שאחרות אלחוטיות ומשתמשות ב-Wi-Fi או בחיבורי רשת אחרים להעברת נתונים. ניתן לגשת לצילומים המוקלטים מרחוק באמצעות מחשבים, טלפונים חכמים או מכשירים תואמים אחרים עם התוכנה המתאימה.

מהם היתרונות של שימוש במצלמות אבטחה?

ישנם יתרונות רבים לשימוש במצלמות אבטחה. ראשית, הם פועלים כגורם הרתעה גלוי לפושעים פוטנציאליים, שכן נוכחות של מצלמות יכולה להרתיע פעילויות בלתי חוקיות מכל מיני סוגים. שנית, מצלמות אבטחה מספקות ניטור רציף של אזור ייעודי, ומציעות מידע בזמן אמת על אירועים ופעילויות. זה חיוני במיוחד עבור עסקים ומרחבים ציבוריים שצריכים להבטיח בטיחות ולמנוע גניבה או ונדליזם.

במקרה של הפרת אבטחה או פשע, צילומים מוקלטים יכולים לשמש כראיות חשובות לחקירה ולתביעה בעת הליך משפטי. יתר על כן, מצלמות אבטחה יכולות לשמש גם לניטור מרחוק, המאפשר לבעלי בתים ובעלי עסקים לפקוח עין על רכושם מכל מקום בעולם, כדי להיות שקטים יותר בעודם פועלים במקומות אחרים על הגלובוס.

כיצד יש להתקין ולתחזק מצלמות אבטחה לביצועים אופטימליים?

התקנה ותחזוקה נכונה הן חיוניות להבטחת ביצועים מיטביים של מצלמות אבטחה, אך כי חשוב לעקוב אחר הוראות התפעול כדי למקסם את הפעילות. ראשית, יש לבחור מצלמות אבטחה בהתבסס על הצרכים הספציפיים של המיקום ואת רמת המעקב הרצויה (פנימי, חיצוני, עמיד למים, וכו'). שנית, יש למקם את המצלמות באזורים עם נוף ברור וללא הפרעה של האזור המיועד. שקול לכסות כניסות, יציאות, חניונים, ונקודות פגיעות.

כמו כן, עבור מצלמות חוטיות, ודא שהכבלים מוסתרים היטב כדי למנוע חבלה. עבור מצלמות אלחוטיות, ודא מקור חשמל יציב ואמין. בנוסף, יש לנקות את עדשות המצלמה באופן קבוע כדי למנוע עיוות תמונה. בדקו אם יש נזק פיזי או תקלות, ותקן או החלף רכיבים לפי הצורך. לבסוף, הקפד לעדכן את תוכנת המצלמה כדי להבטיח את הטמעת תכונות האבטחה ותיקוני הבאגים העדכניים ביותר.