מיקסר קנווד מומלץ – סקירת הטובים ביותר 2024

מיקסרים מומלצים מבית קנווד, שיהפכו את חוויית המטבח שלכם לפשוטה ומוצלחת יותר מאי פעם!

icon pos_1

ניתחנו

23 סקירות

ו-

1563 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקסר קנווד מומלץ

חברת KENWOOD מוכרת וידועה במוצרי האיכות שלה במטבח. המיקסרים של החברה תפסו תאוצה בשנים באחרונות ואתם תוכלו למצוא אותם בכל מטבח ביתי ואפילו בתכניות הטלוויזיה המוכרות. אז אם הם מספיק טובים לקונדיטורים גדולים, הם מספיק טובים גם לנו.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

Titanium Chef Patissier XL...
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בין אם החלטתם להיפטר ממיקסר היד ולשדרג את עצמכם במטבח או אם אתם פשוט רוצים לשדרג את הדגם הישן של המיקסר העומד שלכם, לקנווד יש תשובה לכל אחד. מדגמי ה- KMIX הקלאסיים ועד מיקסר מבשל – כן, כן, מבשל! זה לא משנה אם אתם קונדיטורים מדופלמים או סתם אוהבים לאפות עוגות ולחמים להנאתכם, קנווד מציעה פתרונות לכל אחד מכם ואתם תיהנו ממיקסר שיישאר איתכם לאורך שנים, יקצר לכם את זמני העבודה במטבח ולא פחות חשוב, יהיה פריט עיצובי של ממש על משטח העבודה שלכם.

 

אתם תצטרכו לחשוב מה עיקר העבודה שלכם עם המיקסר ולעקוב אחרי הרשימה שהכנו עבורכם כדי שתוכלו לדעת איזה מיקסר הכי טוב עבורכם ויענה לכם על הצרכים שלכם בדיוק. ואל תשכחו להזמין אותנו לטעום…

לוגו של הסקירה

לערבב ולבשל: מיקסר מבשל Kenwood KCC9040S

ה- KCC9040S של קנווד הוא הדור הבא של המיקסרים. הוא לא רק ילוש ויקציף הוא גם מבשל! ארוחה שלמה בקערה אחת.

Kenwood KCL95.004SI

4.5 15

מושלם להכנת רטבים שזקוקים לבחישה או ערבוב בזמן בישול

יתרונות

מיקסר עוצמתי, אפשרות לחימום ובישול מזון, קערת נירוסטה גדולה.

חסרונות

מחיר יקר, מגיע רק עם קערה אחת, תופס הרבה מקום על משטח העבודה.

Titanium Chef Patissier XL...
קנה עכשיו ב- Last Price

הכנת קרם פטיסייר ורוטב הולנדז מעולם לא היו קלים יותר! עם ה- KCC9040S  קנווד מציגים את הדור הבא של המיקסרים המטבח. הוא לא רק יקציף, יערבב וילוש, הוא גם יבשל, יחמם ויאדה לכם את האוכל. הוא יקל בהכנות של רטבים וקרמים שצריכים חימום בשיטת ,"בן- מארי".

 

יש לו גוף אינדוקציה שיכול לספק חום שנע בין 20 ל- 140 מעלות צלזיוס והא יבשל או יחמם את המזון ישירות בקערת המיקסר ויכול להתאים אפילו לטיגונים קלים. הוספת אופציית הבישול לא הוריה מהיכולות שלו כמיקסר, עם עוצמת ערבוב של 1500 וואט הוא עדיין אחד המיקסרים החזקים בשוק, ואם זה לא מספיק, גם עוצמת החימום שלו גבוהה (1100 וואט).

 

נפח קערת הנירוסטה גם הוא בין הגדולים בשוק (6.7 ליטר) והנפח המקסימאלי לחימום הוא 3 ליטר. ה- KCC9040S מגיע עם זרועות בחישה שונות שמתאימות לאפשרויות עבודה שונות כך שאם אתם צריכים ערבוב "ידני", עבודה רציפה או עבודה ב"פולסים" אתם מקבלים פה ה-כ-ל!  את תכניות השידול תוכלו לבחור בקלות בצג הדיגיטלי שעל גוף המיקסר ובנוסף לכל הטוב הזה, תוכלו לכוון את המיקסר לטיימר של עד 3 שעות שמאפשר גם הפסקת עבודה אוטומטית וגם תכנון בישול עתידי.

 

ה- KCC9040S מגיע בנוסף עם רשת אידוי ומכסה שקוף לקערת המיקסר. אז אם אתם ממש רוצים לפנק את עצמכם, תביאו לכם את החבר החדש הזה למטבח.

לוגו של הסקירה

קלאסיקה שלא נמאסת לעולם: Kenwood K-Mix PICSSO KMX750

בעיצוב עדין, מגוון רב של צבעים  והפעלה פשוטה ה- Mix PICSSO KMX750 יחליף את מיקסר היד שלכם ואתם תוכלו לבצע פעולות נוספות במטבח בזמן שהוא יקציף או יערבב בשבילכם.

Kenwood K-Mix PICSSO KMX750

4.5 15

למעבר נוח, קל ופשוט מהמיקסר הידני

יתרונות

עיצוב נקי במגוון צבעים, קל ופשוט להפעלה, קערת נירוסטה גדולה ורחבה.

חסרונות

הספק מנוע נמוך.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים

מאז שהגיח לראשונה לשוק עבר ה- KMIX כמה גלגולים ושדרוגים, אבל העיצוב שלו נשאר קלאסי. עם מגוון רחב של צבעים לבחירה תוכלו בקלות להתאים אותו למטבח שלכם. ה- PICSSO KMX750 מגיע עם קערת נירוסטה עם קיבולת מרשימה של 5 ליטרים יחד עם מכסה מגן לקערה, וו לישה, וו גיטרה ("K") ובלון הקצפה.

 

מדובר במיקסר בסיסי בכל מטבח לעבודה מזדמנת או קבועה. הוא יתמודד מצויין עם הקצפות וערבוב של עוגות בחושות, אך בגלל הספק המנוע הנמוך (1000 וואט) הוא יתקשה יותר עם ערבוב של בצקים שדורשים לישה מאסיבית כמו בצקי שמרים.

 

יש לו 6 דרגות מהירות שונות לבחירה והוא מצויד במנגנון להפסקת עבודה אוטומטית בזמן הרמת ראש המיקסר. יש לו אפשרות לחיבור למטחנת בשר אותה ניתן לרכוש בנפרד. אז אם אתם חובבי קונדיטוריה ואוהבים להתפנק בעוגה לשבת תפנקו את עצמכם במיקסר הזה.

לוגו של הסקירה

מיקסר שף עוצמתי: Kenwood KVL6302S

תתכוננו לתכנן את הזמן שלכם במטבח אחרת. ה- Kenwood KVL6302S העוצמתי והשקט יפנה לכם זמן במטבח ואתם תהינו מעוזר אישי פרטי.

Kenwood KVL6302S

4.5 15

מתאים לעבודה יומיומית קבועה ולאורך זמן

יתרונות

מנוע עוצמתי ושקט, קערת נירוסטה גדולה וקערה נוספת מפלסטיק

חסרונות

לישה בעוצמה גבוהה גורמת למיקסר לזוז

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- smart-deal
קנה עכשיו ב- המאיר

אתם אוהבים לאפות ומוצאים את עצמכם לשים שעות ארוכות במטבח? אתם יכולים להפסיק! ה- Kenwood KVL6302S יעשה במקומכם את העבודה בקלות ובמהירות. עם מנוע חזק מאוד של 1400 וואט הוא יכול ללוש בקלות גם 2 ק"ג של בצק. הוא עובד בשקט למרות העוצמות החזקות שלו ואתם תוכלו להמשיך בהכנות אחרות בזמן שהוא לש את הבצק.

 

עם קערת נירוסטה עם קיבולת של 6ץ7 ליטרים וקערת פלסטיק נוספת תוכלו לקצר את זמני העבודה שלכם במטבח בקלות. הוא מגיע עם וו לישה, וו גיטרה ("K") ובלון הקצפה כולם עשויים מנירוסטה לניקוי קל ולעמידות לאורך זמן. כדי להבטיח את היציבות שלו על משטח העבודה הוא מגיע עם רגלי ואקום, אך הוא עדיין ירעד בהפעלת לישה במהירות גבוהה. אז תפנו לכם מקום על השיש ותרצפו לעצמכם את העוזר האישי החדש שלכם.

לוגו של הסקירה

הקלאסי בגרסה משופרת: Kenwood K-Mix KMX761

אם אהבתם את דגמי ה- KMIX הקודמים ואתם רוצים להשתדרג לדגם החדש והמשופר, ה- Kenwood K-Mix KMX761 הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

Kenwood K-Mix KMX761

4.5 15

מתאים לכל אחד שרוצה שדרוג ונוחות במטבח

יתרונות

קערת נירוסטה גדולה, עיצוב מודרני במגוון צבעים, 6 דרגות מהירות שונות, מחיר נוח

חסרונות

מנוע חלש מידי לשימוש ממושך ולישה מאסיבית

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- פטקום
קנה עכשיו ב- SAVOY

הדגם המשופר של KMIX מציע קערת נירוסטה גדולה בעלת ידית אחיזה נוחה במיוחד עם קיבולת של 5 ליטר ו- 6 דרגות מהירות שונות. ל-  K-Mix KMX761 יש פעולת קיפול ייחודית וחדשנית שמדמה את עבודת הקיפול הידנית ותתאים בעיקר לעוגות בחושות בהן קיפול התערובת חשוב במיוחד. הוא אמנם לא מסוגל ללוש כמויות גדולות של בצק בגלל המנוע שלו (1000 וואט), במיוחד עם מדובר בבצקים יבשים יחסית, אבל הוא בהחלט יעמוד בכל עבודות הקונדיטוריה האחרות.

 

תקבלו איתו את וו הלישה, וו הגיטרה ("K) ובלון ההקצפה ואת כל חלקי המיקסר המתפרקים תוכלו לנקות בקלות במדיח הכלים.  ה- KMX761 מצוייד במנגנון בטיחות והוא יפסיק לעבוד באופן אוטומטי בזמן שתרימו את ראש המיקסר. ואתם אפילו לא תצטרכו לשבור תכניות חסכון בשבילו. עם מחיר נוח הוא בהחלט משתלם ונותן תמורה מצויינת עבור המחיר.

לוגו של הסקירה

מיקסר לאופה המדופלם: ‏KENWOOD TITANIUM CHEF KVC7300S

טכנולוגיות מתקדמות, עיצוב מרשים ומנוע עוצמתי. ה- KENWOOD TITANIUM CHEF KVC7300S הוא בדיוק הכוונה כשאומרים "דברים טובים באים באריזות קטנות".

Kenwood Titanium Chef Kvc7300s

5 15

מתאים לאופים ביתיים שרוצים להשיג תוצאות של מאפייה

יתרונות

מנוע עוצמתי, לא תופס הרבה מקום על משטח העובדה, עיצוב טיטניות מרשים ויוקרתי.

חסרונות

קערה קטנה בהשוואה לדגמים דומים, כבד מאוד.

דגם KVL4102
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
דגם KVC3100S
קנה עכשיו ב- Last Price
דגם KVL6302S
קנה עכשיו ב- Walla Shops

תתכוננו לריגושים חדשים במטבח! ה- KENWOOD TITANIUM CHEF KVC7300S לא רק מעוצב להפליא הוא גם מפתיע במיוחד מבחינת הביצועים והחדשנות הטכנולוגית שלו. הוא קטן וקומפקטי ולא יתפוס הרבה מקום על משטח העובדה, מה שאומר שהקערה שלו קטנה יחסית לדגמים אחרים ויכולה להכיל רק 4.6 ליטרים, אבל עדיין תוכל להכיל כ- 2.7 ק"ג תערובת של עוגה.

 

מפני שהוא עשוי כולו ממתכת הוא כבד מאוד ולכן מומלץ לא להזיז אותו יותר מידי אחרי שמיקמתם אותו במטבח. עם מנוע של 1500 וואט, הוא אחד המיקסרים החזקים ביותר בשוק וזה מפצה בהחלט על גודל הקערה. בלחיצת כפתור תוכלו בקלות להרים את במיקסר ולהחליף את הראשים. ואם כבר הזכרנו את הטכנולוגיה שלו, הוא מגיע עם בקרת מהירות אלקטרונית בה תוכלו לבחור את מהירות הסיבוב הרצויה בהתאם לפעולה אותה אתם רוצים לבצע.

 

המהירויות שלו מתאימות לכל פעולה, מקיפול איטי ועד לישת בצק ללחם במהירות ועוצמה. ואם אתם עובדים בחושך, אל תדאגו כי בנגיעה על הצג בחלקו העליון של המיקסר תדלק נורת LED ותאיר לכם על תוכן הקערה בזמן עבודה. וזה עוד לא הכל! בזמן שלכל מיקסר אחר יש שקע אחד בלבד, המיקסר הזה מגיע עם שני שקעים. כל אחד מהשקעים מתאים לחלקים אחרים של במיקסר: אחד- למכשיר הפסטה ומטחנת הבשר, השני- למעבד מזון המיקסר וכו'.

 

אם אתם חושבים שהגודל שלו מספיק לכם במטבח, אל תהססו! תרשו לעצמכם להתפנק ולשפר את זמן העבודה שלכם במטבח.

שאלות ותשובות על מיקסר קנווד מומלץ

מה הם מיקסרים של Kenwood, ולמה הם משמשים?

מיקסרים Kenwood הם מכשירי מטבח המיועדים לערבוב ולמיזוג של מרכיבים שונים. הם מהווים מכונות רב-תכליתיות ורבות עוצמה המשמשות להכנת מגוון רחב של מתכונים, כולל אפייה, בישול והכנת מזון. מיקסרים של Kenwood מגיעים עם תוספות שונות, כגון מקפים, ווים של בצק, ומקציפים, המאפשרים למשתמשים לערבב וללוש מרכיבים ללא מאמץ. מיקסרים אלה הם בגדר חובה עבור טבחים ביתיים ושפים מקצועיים, שרוצים לפשט באופן משמעותי ולזרז את תהליך הבישול.

מה מייחד את המיקסרים של Kenwood ממותגי מיקסרים אחרים?

המיקסרים של Kenwood ידועים באיכות הגבוהה שלהם, וכן בעמידות ובחדשנות שלהם. ל-Kenwood יש היסטוריה ארוכה של ייצור מכשירי מטבח, והמיקסרים האיכותיים שלהם הם אינם יוצאים מן הכלל. המותג מציג ללא הרף תכונות וטכנולוגיות חדשניות כדי לשפר את הביצועים והפונקציונליות של המיקסרים שלהם. המיקסרים של Kenwood ידועים גם בעבור המנועים החזקים שלהם, אשר יכולים להתמודד עם משימות ערבוב מורכבות בקלות. בנוסף, המגוון הרחב של אביזרים והפריטים זמינים עבור מערבלי Kenwood הופך אותם למאוד מגוונים ומתאימים לצורכי בישול שונים.

איך עובד המיקסר של Kenwood?

המיקסרים של Kenwood פועלים על ידי חיבור אביזרים שונים לרכזת המיקסר, בהתאם למשימה שיש לבצע. עבור ערבוב בצק או תערובות כבדות, משתמשים יכולים לחבר את וו הבצק, בעוד שהחיבור של המקצף הוא אידיאלי עבור קרמים וערבוב תערובות לעוגות למשל. מקקים משמשים להקצפת חלבוני ביצה וקרמים. ברגע שהחיבור הרצוי מאובטח ומותקן, המשתמשים יכולים להתאים את מהירות הערבוב ולתת למיקסר לעשות את העבודה. המנוע העוצמתי מסובב את האלמנטים הרלוונטיים בקערת הערבוב, ומבטיח ערבוב אחיד ויסודי של המרכיבים.

מהם היתרונות של שימוש במיקסר Kenwood?

ישנם מספר יתרונות לשימוש במיקסר Kenwood במטבח. ראשית, מערבלים אלה יכולים לחסוך זמן ומאמץ, שכן הם יכולים לעבוד במהירות וביעילות, וכן לעשות זאת עם מרכיבים שונים. זה חשוב במיוחד עבור משימות אפייה הדורשות זמני ערבוב גדולים במיוחד. שנית, מיקסרים של Kenwood יודעים לספק תוצאות עקביות ומדויקות, ולהבטיח כי התערובות יתערבבו באופן מושלם בכל פעם. המבנה האיתן והחומרים האיכותיים שלהם מבטיחים עמידות ואריכות ימים, מה שהופך אותם להשקעה כדאית לטווח הארוך.

בנוסף, מגוון התוספים המצורפים הזמינים מאפשר למשתמשים להרחיב את היכולות של המערבל מעבר לערבוב בסיסי, מה שהופך אותו לכלי רב-תכליתי למאמצים קולינריים מגוונים. המיקסרים של Kenwood הם מכשירי מטבח אמינים ויעילים המביאים נוחות ודיוק למשימות בישול ואפייה. עם המנועים החזקים שלהם, והביצועים האיכותיים שלהם, ברמה הגבוהה ביותר, המיקסרים של Kenwood מועדפים על ידי טבחים מכל הרמות, מטבחים ביתיים לשפים מקצועיים, וממשיכים להיות מצרך במטבחים ברחבי העולם.