טלוויזיה 65 אינץ': סקירת טלוויזיות 65 אינץ' מומלצות 2024 | Finder – קונים חכם

הטלוויזיות המומלצות ביותר בגודל 65 אינץ' שיעבירו לכם את חווית הצפייה הטובה ביותר – כי בטלוויזיות הגודל כן קובע.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

398 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טלוויזיות 65 אינץ' מומלצות 2024

היום, כשללכת לקולנוע הפך להיות עסק לא זול ולעומת זאת קל מאוד לראות סרטים מצוינים בפיג'מה בסלון או בחדר השינה – טלוויזיה ענקית של 65 אינץ' היא פינוק אמיתי, במיוחד כשאתם בוחרים אחת שתספק את איכות הצפייה שאתם מחפשים. אנחנו כאן, כדי לספר לכם איך בוחרים טלוויזיה מומלצת של 65 אינץ', ומה קנו הישראלים השנה.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש טלוויזיות 65 אינץ' המומלצות על ידי המומחים שלנו

דקה ומעוצבת

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

חדשנית ויציבה

שוק הטלוויזיות בגודל 65 אינץ גדל במהירות במהלך השנים האחרונות, מכיוון שהם באמת מפיקות את המרב מהתצוגה ברזולוציה גבוהה יותר, טכנולוגיות תצוגה חדשות כמו OLED ו QLED ותכונות לשיפור תמונות כגון HDR. לפני שאתם קונים טלוויזיה חדשה, כדאי שתכירו כמה מהמותגים החזקים בשוק:

 

סמסונג (Samsung): אחת מחברות האלקטרוניקה המוכרות בעולם. בסמסונג מייצרים גם טלפונים חכמים, מקררים ועוד סוגים רבים אחרים של מוצרים. סדרת הדגל QLED שלהם, המשתמשת בטכנולוגיית הנקודות הקוונטיות, שמאפשרות לטלוויזיה לייצר מגוון רחב יותר של צבעים לחוויית HDR טובה יותר.כמו כן, החברה פיתחה טכנולוגיה שאמורה למנוע צריבה של צבע שחור על המסך. ולמרות שטלוויזיות של סמסונג הן מעט יקרות בהשוואה לשאר השוק, לרוב יש להן מבנה נהדר, ומערכת ההפעלה שלהן היא אחת הפלטפורמות הידידותיות ביותר למשתמש.

 

LG היא אחת מיצרניות האלקטרוניקה הגדולות בעולם והיא אחת היצרניות הראשונות שהוציאה לשוק המסחרי טלוויזיות OLED גדולות כבר בשנת 2012. ה-LG BX OLED מציעה איכות תמונה מעולה עם יחס ניגודיות אינסופי, אחידות שחורה מושלמת וזוויות צפייה רחבות. חסרון אחד בכל OLED הוא הסיכון לצריבה קבועה אם אתם צופים כל הזמן באותו תוכן עם אלמנטים סטטיים, כמו החדשות או ערוצים עם לוגו. עם זאת, זו לא אמורה להיות בעיה אם אתם צופים בתכנים מגוונים. אם אתם רוצים טלווזיית OLED, הדגמים של LG מומלצים ביותר. אבל אם אתם רוצים טלוויזיית LED קלאסית, יש אפשרויות טובות יותר.

 

סוני (Sony) הוא מותג ידוע שקיים כבר עשרות שנים ואחד השמות המוכרים ביותר בעולם האלקטרוניקה. הם מייצרים אוזניות, קונסולות משחק, טלוויזיות ועוד. כמו LG, סוני מייצרת טלוויזיות עם סוגי פאנלים שונים, כאשר OLED הוא הפאנל העיקרי. דגמים כמו למשל Sony A8H ו-Sony A9S OLED, מספקים את אותה איכות תמונה מדהימה כמו טלוויזיות OLED אחרות, עם רמות שחורות מושלמות וטיפול בתנועה מעולה, אבל הם פחות מתאימים למשחק בגלל איטיות מסויימת.

 

כמו כן, ישנם סיכונים של צריבה קבועה, בדיוק כמו כל שאר טלוויזיות ה-OLED, שעלולים לקרות כאשר תוכן סטטי נשאר על המסך לזמן ממושך. אם אתם מודאגים לגבי הצריבה, יש להם טלוויזיות LED מתקדמות שיכולות להתחרות עם הטובים בשוק. רוב הטלוויזיות של סוני פועלות ב-Android TV, פלטפורמה ידידותית למשתמש שיש בה הרבה אפליקציות. טלוויזיות של סוני נוטות להיות יקרות יותר מאחרות, אך בדרך כלל יש להן בקרת איכות טובה, כך שאתה יודע שאתה מקבל מוצר עשוי היטב.

 

Hisense היא חברה סינית שמייצרת טלוויזיות בתקציב ידידותי למדי. הם מייצרים מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה, הכוללים טלפונים, מזגנים, מכשירי חשמל ביתיים וטלוויזיות. המתחרה הגדולה ביותר שלהם היא TCL. הטלוויזיות המתקדמות שלהם מציעות ביצועים מעולים במחירים משתלמים, ולמרות שה-Hisense H9G עשויה להיות יקרה מדי, זו אחת מטלוויזיות ה- LED הטובות ביותר. הטלוויזיות שלהם מציעות זמן תגובה טוב ופיגור קלט נמוך לחובבי משחקים. איכות התמונה טובה גם מכיוון שבטלוויזיות שלהם יש בדרך כלל לוחות VA, מה שמביא ליחס ניגודיות מעולה.

 

אין כמו לראות סרט טוב בטלוויזיה גדולה המשדרת תמונה וסאונד באיכות טובה. אם יש לכם את המקום למכשיר כזה – אנחנו אומרים, לכו על גדול. בשל המחירים המאמירים ככל שהטלוויזיה שאתם בוחרים היא גדולה יותר – חשוב שתבחרו היטב ותיהנו מההשקעה שלכם. במדריך המקוצר שלפניכם, כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לרכוש טלוויזיית 65 אינץ' – וליהנות ממנה לאורך זמן רב. רוצים גדולה יותר? היכנסו לסקירת טלוויזיה 75 אינץ' >

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' בעלת איכות התמונה הטובה ביותר: LG OLED65B8Y

לא תמצאו טלוויזיית 65 אינץ' מומלצת באיכות צפייה מרשימה מזו. מגוון המאפיינים העשירים מבית LG מאפשרים לכם לשקוע במציאות אלטרנטיבית, במסך ענק ובאיכות מרהיבה.

LG OLED65B8Y 65 אינץ'

4.5 15

חוויית צפייה עשירה במיוחד, עם מיליארד צבעים, בינה מלאכותית ופיקסלים שמכבים ומדליקים את עצמם

יתרונות

איכות תמונה יוצאת דופן

סאונד מצוין בטכנולוגיית דולבי וסראונד

צבעים מדויקים כולל שחור מוחלט

תפעול ידידותי

ממשק טלוויזיה חכם

חסרונות

מערכת הפעלה כבדה של הטלוויזיה החכמה והבינה המלאכותית

ממשק איטי לפעמים

מחיר גבוה יחסית למתחרות

קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע
דגם OLED65CX
קנה עכשיו ב- Last Price

הסקירה המקצועית שערכנו מעלה כי בתחום איכות התמונה, לדגם הזה של טלוויזיה 65 אינץ' מומלצת מבית LG פשוט אין תחרות. תצוגה בפורמט 4K עם טווח צבעים מורחב בטכנולוגיית OLED מאפשרת תצוגה ייחודית של פיקסלים שמוארים ומוחשכים באופן עצמאי מאפשרת תמונה עוצמתית, חיה ומרהיבה. ניגודיות התמונה שומרת על נאמנות למציאות עם אינסוף צבעים וגוונים. גם איכות התמונה וגם איכות הסאונד בולטות מעל טלוויזיות אחרות בקטגוריה, והטלוויזיה מציעה בנוסף ליתרון גדול זה גם מערכת Smart TV עם בינה מלאכותית, שלט נוח במיוחד, ועוד.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' הזריזה ביותר: סמסונג 4K מדגם UE65NU7100

אם אתם יודעים שתשתמשו במאפייני הטלוויזיה החכמה, תקבלו כאן גישה לכל התכנים, למשחקי מחשב, לסנכרון ושיתוף תכנים ועוד הרבה יותר.

סמסונג 4K מדגם UE65NU7100

4.5 15

לטלוויזיה מומלצת זו שני יתרונות גדולים: תגובה מהירה (במיוחד במערכת הטלוויזיה החכמה) ומחיר תחרותי במיוחד

יתרונות

אפליקציות מהירות ונוחות

ממשק משתמש מהיר ויעיל

עיצוב דק ומשקל קל יחסית

רזולוציית 4K משופרת

מחיר נוח ביחס לתמורה

חסרונות

ללא שלט חכם

חוויית סאונד בינונית

ללא תמיכה באפליקציות מקומיות

אחריות לתקופה קצרה מטעם היצרן

קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- Walla Shops
דגם UE65AU7100
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע

טלוויזיית 65 אינץ' מדגם UE65NU7100 של סמסונג בהחלט מצטיינת בממשק הטלוויזיה החכמה שלה. המערכת מכונה One Depth, והיא מרכזת את כל התכנים במסך אחד ובגישה נוחה. המערכת מספקת קדימונים ממוזערים לבחירה מהירה ונוחה, יכולות שיתוף תוכן בענן של סמסונג, קישוריות Streaming שתאפשר למשל להציג משחקי מחשב באיכות גבוהה ומעל המסך הגדול, ועוד.

 

לצד מערכת הטלוויזיה החכמה, איכות התצוגה היא לא מהמרהיבות שראינו אבל היא בהחלט מספקת. טכנולוגיית 4K UHD עם הצגת צבעים HDR תאפשר, בגודל כזה של מסך, "לצלול" אל כל הפרטים הקטנים, בהפרדת גוונים מדויקת ובניגודיות מצוינת. מגיעה בעיצוב דק במיוחד ומראה מלוטש ומעודן עם מסגרת דקה במיוחד.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' שמתאימה את עצמה אליכם: דגם 65U7750VQ של טושיבה

טושיבה הלכו על סוג של בינה מלאכותית, להתאמה אוטומטית של מצב הצפייה ותאורת המסך לתאורה והמצב בסביבה. התוצאה מפתיעה: אם תדליקו את הטלוויזיה ביום או בלילה, הבהירות תתאים את עצמה ולא תסתנוורו או תצטרכו לחפש איך מגבירים בהירות במסך אפלולי.

65U7750VQ של טושיבה

4.5 15

טלוויזיית 65 אינץ' באיכות לא רעה בכלל, ובפחות מ – 3,000 ₪

יתרונות

מנגנון יעיל במיוחד של מיטוב איכות התמונה

ממיר מובנה

שמונה מצבי שמע

חיבורים וכניסות מגוונים

WIFI מובנה ותמיכה מלאה בעברית

מחיר נמוך ביחס לקטגוריה ולאיכות

חסרונות

טכנולוגיה LED שהיא קודמת לטכנולוגיית OLED

חשוב להקפיד על אחריות מקיפה ומלאה

קנה עכשיו ב- מחסני השרון
55 אינץ'!
קנה עכשיו ב- Last Price

מה שאהבנו בטלוויזיה מדגם 65U7750VQ של טושיבה הוא לא רק תג המחיר הרזה במיוחד: נהנינו מההתאמה האוטומטית של מצבי הצפייה למצב התאורה בחדר. מעבר להתאמה אוטומטית, תמצאו חמישה מצבי צפייה משתנים, שמתאימים לתכני ספורט, סינמה, רך או בהיר ומצב צפייה מותאם אישית. גם במצבי הסאונד תוכלו לשחק בין שמונה מצבים שונים, ביניהם קלאסי, רך, דאנס, גוגל פליי, ונוספים. כך – תוכלו לקבל את מצב הצפייה והשמע שמעוצבים בדיוק על פי טעמכם.

 

חיבורי HDMI, USB, LAN ויציאת אודיו יאפשרו להתממשק לשפע של מערכות ומכשירים, מערכת הפעלה מבית אנדרואיד TV עם חיבור מובנה לאינטרנט WIFI ותמיכה מלאה בעברית, יהפכו את השימוש בטלוויזיה זו ידידותי במיוחד, כמעט לכל צורך.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' דקה ומעוצבת :Sony KD-65A8

אם אתם מסוג האנשים שחייבים שהטלוויזיה שלכם תשתלב עם הקו העיצוב הכללי של הדירה או הבית- המסך הזה יתאים לכם בדיוק. המסך הדקיק הזה מבית SONY מגיע בתוך מסגרת דקיקה במיוחד המונח על רגליות קטנות ודקות גם הן. הקצוות הקיצוניים מגיעים עם גימור מתכתי מוברש שישתלב נהדר בכל בית. הרגליות יכולות להתכוונן בצורה שהן ירימו מעט את הטלוויזיה באוויר, מה שישפר את איכות השמע. 

Sony KD-65A8

4.5 15

מסך לאלו שרוצים חווית צפייה איכותית ואסטתית

יתרונות

עיצוב אלגנטי

ניגוד צבעים עשיר ואיכותי

עיצוב מינימליסטי

צליל איכותי וסוחף

תצוגת תמונה מעולה

מערכת חכמה של TV ANDROID

אופציה להפעלת מדיה דרך USB, WI-FI ו- Bluetooth.

 

חסרונות

סצנות בהירות יראו קצת פחות טוב בחדר בהיר

אין תמיכה ב- HDR10+

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

רמת הדיוק בצבעים במסך הזה היא גבוהה במיוחד, ויוצר בכל תמונה תחושה של עוצמה ויופי מיוחד. חברת SONY עשו קפיצת מדרגה בכל מה שקשור לאיכות הצבע במסכי טלוויזיה, דבר הניכר במיוחד במכשיר הזה. השילוב של ניהול האור, מערכת הצבעים ומיפויים יוצרים צבעים מדויקים ועדינים גם אם מדובר בגוונים מסוימים מאוד בצילומים מורכבים ועמוסים. פונקציות אלו גם גורמות לתמונות להיראות מפורטות יותר, ברורות ותלת-ממדיות בעיקר בזכות המערכת שדואגת להחליק את כל פסי הצבע באופן שווה.

 

מערכת הסאונד לא יורדת באיכות ממערכת הצבע במסך. טכנולוגיית ה"משטח האקוסטי" (The Acoustic Surface technology) דוחפת את השמע קדימה לתוך חלל החדר ונותנת לכם תחושת סאונד ישירה יותר. יתרון נוסף הוא פיזור הרמקולים במסך. אם לרוב אנחנו מרגישים שהסאונד מגיע מנקודה אחת, במסך הזה הוא יוצר מעין טבעת שמע שעוטפת את כל החדר בסאונד טוב. לרגע תוכלו לחשוב שהקולות והצלילים ממש יוצאים מפיהם של הדמויות שעל המסך.

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' חדשנית ויציבה:TCL 65C815

TLC היא אחת מאותן חברות שנראות לא מוכרות, אך ההפך הוא הנכון. החברה קיימת כבר מ- 1985 ומאז 2015 היא החברה השלישית בגודלה בשוק מסכי הטלוויזיה. החברה מייצרת גם מכשירי טלפון, מכונות כביסה, מזגנים, מקררים ועוד מגוון מוצרים. המסך הזה, שהיה ראשון במכירות בשוק האמריקאי, מייצג מצויין את האיכות של החברה הזו. עם מסך מבוסס ANDROID TV של גוגל, נטפליקס ויוטיוב מובנים ועוד שלל אפליקציות מובנות יש בטלוויזיה הזו את כל מה שאתם צריכים ואפילו יותר. 

TCL QLED 65C815

4.5 15

יתרונות

מחיר טוב לתמורה

ניגודיות צבעים טובה

עיבוד שמע גבוה

תומך HDR10 +

רגל בסיס יציבה

חיפוש קולי

חסרונות

אין חיבור HDMI

בהירות מעט נמוכה

זווית צפייה לא אופטימלית

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- cell-tec
65C715
קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע

החברה עבדה קשה מאוד כדי לשפר את איכות השמע במסכים שלה, והתוצאות לא מאחרות לבוא. תודות לסאונד בר המובנה בתחתית המסך ולוופר העוצמתי אנחנו מקבלים צליל מרהיב וצלול עם בס חזק. עיוות בצליל יישמע רק אם תגבירו את הווליום לרמה לא נעימה לאוזן ככה שאתם יכולים להיות רגועים שאיכות השמע תישמר לא משנה מה. כל אלו מאפשרים חווית שמע מעולה, גם לסרטים וסדרות וגם למוסיקה.

 

רזולוציית המסך גבוהה ביותר (3,840X2,160 UHD-4K) ותודות לתוכנת "הערכת התנועה" תקבלו תמיד תנועה חלקה על המסך שלכם, גם אם הדברים נעים במהירות. המסך מגיע עם שלושה חיבורי HDMI שכולם מותאמים ל-Ultra HD HD באיכות המקסימלית. בנוסף קיימים שני חיבורי USB, חיבור אוזניות, קלט שמע מורכב של אודיו ווידיאו וחיבור אנטנה. 

לוגו של הסקירה

טלוויזיה 65 אינץ' הסינית הטובה ביותר:Hisense 65U7QFIL ULED

בשנים האחרונות כבשו החברות הסיניות את שוק מוצרי האלקטרוניקה בסערה, ובהם גם את שוק מסכי הטלוויזיה. המסך הזה, של חברת Hisense המצליחה, מפגין את היכולות הטכנולוגיות הגבוהות שלהן שלא ידרשו מכם לקרוע את הכיס או להוציא הון על טלוויזיה. המחיר שלה לחלוטין שווה לתמורה שתקבלו ממנה, המכילה אפליקציות רבות, רזולוציית מסך גבוהה ושעות של הנאה.

Hisense 65U7QFIL ULED

4.5 15

טלוויזיה סינית איכותית שלא נופלת משאר החברות

יתרונות

מחיר טוב לתמורה

תמיכה אוניברסלית ב- HDR

תמונת 4K חדה

תומכת במגוון אפליקציות

מתיישבת בקלות על המעמד

2 ג'יגה של RAM

רזולוציית מסך גבוהה במיוחד

OLED

יציאות HDMI ו- USB מרובות

מעמד זוויתי עיצובי

חסרונות

מסך מעט עבה

פחות מומלצת לגיימינג

אין בס חזק ברמקולים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אולסייל

מעבר למראה הנקי שלה שהולך נהדר עם המעמד המעוצב ששומר על סטייל גם כשהמסך כבוי, הטלוויזיה הזו מגיעה עם רזולוציית מסך גבוהה במיוחד (3840X 2160 פיקסלים ו-ULTRA 4KHDׂ) שתציג לכם איכות תמונה גבוהה ביותר. בטלוויזיה קיימות מספר יציאות חיצוניות (יציאת אוזניות אחת, שתי יציאות USB וארבע יציאות HDMI) שיאפשרו לכם לחבר בקלות כל מכשיר שתרצו למסך שלכם.

 

הטלוויזיה הזו מגיעה עם כל הפונקציות שתרצו בטלוויזיה חכמה- חיבור לאינטרנט ו- Bluethooth, נטפליקס, יוטיוב ושאר שירותי סטריימינג מובנים, חנויות אפליקציות ועוד. עם זיכרון מחשב(RAMׂ) גבוהה במיוחד ועם מהירות עיבוד איכותית תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את כל התוכן שתרצו באיכות הגבוהה ביותר. תוכלו לשתף קבצי רשת בקלות ולחבר את הטלפון למסך שלכם.

סיכום

שבעה טיפים קצרים לבחירת טלוויזיה גדולה מומלצת

 

כך תמדדו את גודל המסך (או את המקום שיש לכם עבור הטלוויזיה החדשה)

גודל המסך בטלוויזיות נמדד בקו אלכסוני, מהקצה השמאלי העליון עד לקצה הימני התחתון. מכיוון שאינץ' הוא בדיוק 2.54 ס"מ – אתם יכולים לדעת בדיוק מה הגודל הפנוי לכם עבור הטלוויזיה החדשה שלכם. חשוב לחשוב לפני הקנייה איפה הטלוויזיה הולכת להיות ממוקמת- חדר שינה, מטבח ואולי בכלל בחצר. לכל מקום שהוא לא חלל קטן וצפוף, טלוויזיה החל מ-55 אינץ' תעשה את העבודה. אל תשכחו לקחת בחשבון את הגדלים הנלווים למסך – של המסגרת, הבסיס, וכדומה, וגם את משקל הטלוויזיה.

 

כך תמדדו את מרחקי הצפייה האופטימליים

בואו נגיד שאם אתם יושבים מול הטלוויזיה ויכולים לראות כל פיקסל בודד שרץ- סימן שאתם יושבים קרוב מדי למסך. אתם רוצים לארגן מקומות ישיבה מול הטלוויזיה שלכם שיאפשרו צפייה בערך בזווית של 40 מעלות, ואת זה תשיגו אם מקומות הצפייה יהיו מרוחקים מהטלוויזיה החדשה בדיוק פי 3 ביחס לגובה המסך, ופי 1.5 במסכי 4K Ultra HD. המשמעות היא שתוכלו לשבת קרוב יותר למסך מתקדים יותר ושבמסך טלוויזיה בגודל 65 אינץ' – מקומות הישיבה האופטימאליים ייקבעו במרחק של בערך שני מטרים מהמסך.

 

עם הגודל באה אחריות

זה נכון, בטלוויזיות הגודל ממש קובע, ואתם רוצים ליהנות מהטלוויזיה הכי גדולה שאתם יכולים להשיג. אבל לצד הגודל, אתם רוצים לוודא שצפיפות הפיקסלים מספקת – כי בטלוויזיות גדולות, זה משמעותי. אם אתם רוכשים טלוויזיה של 65 אינץ' – אל תוותרו על איכות 4k, המספקת את התמונה הכי מפורטת (צפיפות הפיקסלים הכי גבוהה) שתוכלו להשיג היום. וקחו בחשבון: טכנולוגיית 8k מעבר לפינה.

 

האם חייבים טלוויזיה חכמה?

זה לגמרי תלוי בכם. כיום, טלוויזיות חכמות מגיעות עם מגוון פיצ'רים כמו חיבור שירותים מבוסס אינטרנט, נטפליקס, יוטיוב או אפליקציות צפייה אחרות וחנויות אפליקציות. רוב הטלוויזיות נושאות את רוב השירותים הפופולאריים, אבל עדיין חשוב לבדוק זאת לפני שרוכשים טלוויזיה חדשה. למרות שרוב הטלוויזיות היום הן חכמות, עדיין ניתן להשיג טלוויזיה שמתחברת לסטרימר של שירות טלוויזיה או פרטי, מספקת את ה"חוכמה" הנדרשת עם רכיב חיצוני ואין חובה שתכיל את המאפיינים האלה באופן מובנה. זה תלוי בהעדפות והרגלי הצפייה שלכם.

 

מחיר, אחריות, מוניטין

מכשירי טלוויזיה, בעיקר כשהם גדולים ויקרים, יכולים לשרת אתכם לאורך שנים רבות – כשאתם בוחרים היטב. אל תתפשרו על מכשירים מוכרים של חברות בעלות מוניטין, עם אחריות מקיפה וארוכה של חברת שירות מהימנה. חשוב שתדעו, שמכשירי טלוויזיה של יצרניות פחות מוכרות נמכרות במחירים נמוכים יחסית, אולם קשה מאוד להשיג עבורם חלפים (כמו שלט שהתקלקל או אבד וכדומה).

 

טלוויזיה היא לא רק לסרטים

אם אתם יודעים שיש גיימר\ית בבית שרוצים להשתמש במסך הטלוויזיה הביתי גם למשחקים, חשוב לקחת זאת בחשבון. אחת הפקטורים החשובים גם למשחקים שלהם וגם לסרטים שלכם הוא קצב הריענון, הרץ או HZ. קצב הריענון קובע כמה פעמים בשנייה התמונה עוברת ריענון במסך. קצב הריענון הסטנדרטי כיום הוא 60 הרץ לשנייה, אבל בסצנות מהירות המסך עדיין יכול להיראות מטושטש. כיום יש כבר מכשירים עם 120 הרץ לשנייה ואפילו 240 הרץ. הגיימרים שבנינו יישמחו להרץ כמה שיותר גבוהה, אך 60 או 120 לחלוטין יעשו את העבודה וישפרו את חווית הצפייה והמשחק. 

 

איכות הצבע 

HDR הוא תוכנה חדשה יחסית במסכי 4K Ultra HD והוא מספק את היכולת להעביר יותר צבעים במסך, להדגיש את הניגודים ביניהם ולהתמודד עם סצנות בהירות במיוחד. הסטנדרט היום בטלוויזיות חכמות הוא ה-HDR10 והוא קיים ברוב המכשירים הנמכרים בשוק. קיימת גם פונקציה בשם Dolby Vision שמתיימרת להביא תוצאות יותר טובות. כל הקונספט הזה עדיין בפיתוח וכנראה ילך וישתכלל עוד בשנים הקרובות כך שכדאי לברר אם המסך שאתם עומדים לקנות תומך בשתי תוכנות אלו, כדי שכשיגיע היום תוכלו להשתמש בטוב ביותר.

 

למי כדאי לקנות טלוויזיה בגודל 65 אינץ'

טלוויזיה 65 אינץ' היא בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים להתפנק בחוויית צפייה סוחפת באמת. עם שטח המסך הגדול שלו, הוא מציע תחושה של קולנוע ממש עם הנוחות של הבית. האטרקטיביות של טלוויזיה 65 אינץ' טמון ביכולת שלה להביא לחיים סרטים, אירועי ספורט ואפילו משחקי וידאו עם בהירות ופרטים מדהימים.


בסנטימטרים, מידות טלוויזיה 65 אינץ' הם 165 ס"מ. גודל זה מתאים במיוחד לסלונים מרווחים או לקולנוע ביתי שבהם יש מרחק צפייה גדול. זה מאפשר לצופים להעריך באופן מלא את הפרטים העדינים והצבעים התוססים שיכולים ללכת לאיבוד במסכים קטנים יותר. בין אם אתם חובבים סרטים, חובבי ספורט או משחקים, טלוויזיה 65 אינץ' יכולה לשפר את חווית הבידור על ידי מתן שטח גדול יותר לתמונות.


יתר על כן, מידות טלוויזיה 65 אינץ' מתאימה גם למי שאוהב לארח מפגשים או ליהנות ממפגשים חברתיים תוך כדי צפייה בטלוויזיה. גודל המסך מבטיח שלכל אחד בחדר תהיה תצוגה ברורה וללא הפרעה של התוכן, ומבטל את הצורך של אנשים לאמץ את עיניהם או להיאבק על המושב הטוב ביותר בבית.


יתרה מכך, עם התקדמות הטכנולוגיה, טלוויזיות 65 אינץ' מציעות כעת מגוון של תכונות העונות על העדפות וצרכים שונים. בין אם אתם מעדיפים תצוגת OLED איכותית עם כהות עמוקה יותר יותר וניגודיות טובה יותר, או טלוויזיית LED בשל המחיר הסביר והבהירות שלה, ישנן אפשרויות זמינות המתאימות לתקציבים ודרישות שונות.

 

השוואה בין טלוויזיה 65 אינץ' לדגמים קטנים יותר

בכל הנוגע לטלוויזיות, הגודל כן קובע. הבחירה בין טלוויזיה 65 אינץ' לדגם קטן יותר תלויה בהעדפות האישיות ובסביבת הצפייה.

 

אחד היתרונות העיקריים של טלוויזיה 65 אינץ' הוא גודל המסך הגדול יותר, המספק חווית צפייה סוחפת ומושכת יותר. עם טלוויזיה כזו אפשר ליהנות מסרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקים עם יותר פרטים ובהירות. המסך הגדול מאפשר גם שדה ראייה רחב יותר, מה שמקל על ראיית פרטים קטנים והנאה מצילומים פנורמיים.

 

בנוסף, טלוויזיה 65 אינץ' אידיאלית עבור חדרים גדולים יותר או שטחי מגורים פתוחים. היא יכולה למלא את החלל וליצור נקודת מיקוד, ולשפר את האסתטיקה הכללית של החדר. מצד שני, טלוויזיות קטנות יותר מתאימות יותר לחללים קומפקטיים כמו חדרי שינה או סלונים קטנים שבהם מסך גדול יותר עשוי להכביד על החושים.

 

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר משווים טלוויזיות 65 אינץ' ודגמים קטנים יותר הוא מרחק הצפייה. לצפייה אופטימלית, מומלץ לשבת במרחק שהוא בערך פי 1.5 עד 2.5 מגודל המסך. לכן, עדיף ליהנות מטלוויזיה בגודל 65 אינץ' כאשר יושבים במרחק של 2.3 עד 3.8 מטרים. אם יש לכם חדר קטן יותר ואתם לא יכולים להכיל את מרחק הצפייה הזה, טלוויזיה קטנה יותר עשויה להיות הבחירה המתאימה.


לבסוף, תקציב הוא שיקול חשוב. טלוויזיות 65 אינץ' נוטות להיות יקרות יותר בהשוואה לדגמים קטנים יותר. אם התקציב מהווה מגבלה, בחירה בטלוויזיה קטנה יותר יכולה עדיין לספק חווית צפייה נהדרת ובמקביל תהיה זולה יותר.

 

תכונות של טלוויזיה חכמה 65 אינץ'

טלוויזיה חכמה 65 אינץ' מספקת לא רק חוויה ויזואלית מדהימה אלא גם מציעה מגוון תכונות המשפרות את אפשרויות הבידור. עם יכולות חכמות, ניתן להתחבר לאינטרנט ולגשת למגוון תכנים מקוונים. זה פותח לכם עולם של שירותי סטרימינג, פלטפורמות מדיה חברתית ואפליקציות מקוונות, ומאפשר ליהנות מאינסוף אפשרויות בידור.


אחת התכונות המרכזיות של טלוויזיה חכמה 65 אינץ' היא היכולת שלה להזרים תוכן ישירות מפלטפורמות פופולריות כמו Netflix, Hulu ו-Amazon Prime Video. אפשר לגשת בקלות לתוכניות, לסרטים ולסרטים התיעודיים המועדפים עליכם בכמה לחיצות בלבד. בנוסף, טלוויזיות חכמות רבות מציעות פונקציונליות של שליטה קולית, המאפשרת לחפש תוכן או לשלוט בטלוויזיה באמצעות פקודות קוליות.


יתרון נוסף של טלוויזיה חכמה 65 אינץ' הוא היכולת לשקף את מסך הסמארטפון או הטאבלט לטלוויזיה. תכונה זו, המכונה שיקוף מסך או ליהוק, מאפשרת לשתף תמונות, סרטונים ואפילו להזרים תוכן מהמכשיר הנייד ישירות למסך הגדול יותר של הטלוויזיה. זוהי דרך נוחה ליהנות מתוכן עם חברים ובני משפחה או להציג את תמונות החופשה שלכם בקנה מידה גדול.


יתר על כן, טלוויזיה חכמה 65 אינץ' מגיעה לרוב עם יציאות HDMI מרובות, יציאות USB ואפשרויות קישוריות אחרות. זה מאפשר לחבר התקנים חיצוניים כגון קונסולות משחקים, נגני Blu-ray, מערכות סאונד ועוד. אפשר לעבור בקלות בין מכשירים שונים ללא צורך בהגדרות מסובכות או החלפת כבלים.

 

איך למצוא טלוויזיה 65 אינץ מומלצת

כשמדובר בטלוויזיות בגודל 65 אינץ', חשוב להבין שלא כל הדגמים באותו האיכות. ישנם הבדלים משמעותיים בטכנולוגיה, באיכות התמונה ובתכונות שיכולים להשפיע רבות על חווית הצפייה.


אחד הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הוא סוג טכנולוגיית התצוגה המשמשת בטלוויזיה. טלוויזיות בגודל 65 אינץ' זמינות הן בגרסת OLED והן בגרסת LED. טלוויזיות OLED מציעות איכות תמונה מעולה עם כהות עמוקה, צבעים מרהיבים וזוויות צפייה רחבות. טלוויזיות LED, לעומת זאת, משתמשות במערכת תאורה אחורית ומציעות איכות תמונה טובה במחיר משתלם יותר.


היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הרזולוציה של הטלוויזיה. בעוד שרוב הטלוויזיות בגודל 65 אינץ' מגיעות כעת עם רזולוציית 4K, יכולות להיות וריאציות באיכות העלאת קנה המידה ועיבוד התמונה. דגמים מסוימים עשויים להציע טכנולוגיית שיפור קנה מידה טובה יותר, וכתוצאה מכך תמונות חדות ומפורטות יותר.


בנוסף, קצב הרענון של הטלוויזיה הוא שיקול חשוב למי שנהנה מסרטי אקשן מהירים או ממשחקים. קצב רענון גבוה יותר, כגון 120Hz או 240Hz, יכול להפחית את טשטוש התנועה ולספק חזותיות חלקה יותר.


הזמינות של HDR (High Dynamic Range) היא היבט נוסף שיש לשים לב אליו. טכנולוגיית HDR משפרת את הניגודיות ואת דיוק הצבע של התמונה, וכתוצאה מכך חווית צפייה מציאותית וסוחפת יותר. לא כל טלוויזיות ה-65 אינץ' תומכות ב-HDR, לכן חשוב לבדוק את התכונה הזו אם ברצונכם ליהנות ממלוא היתרונות של תוכן HDR.


לבסוף, יש לשקול גם את התכונות החכמות ואפשרויות הקישוריות של הטלוויזיה. כמה טלוויזיות 65 אינץ' מגיעות עם פלטפורמות חכמות מובנות כמו Android TV או webOS, המציעות גישה למגוון רחב של שירותי סטרימינג ואפליקציות. לאחרות עשויות להיות יכולות שליטה קוליות או אפשרויות קישוריות מתקדמות כמו HDMI 2.1 להתאמת העתיד של מערך הבידור.

 

כך שהשאלה איזו טלוויזיה 65 אינץ מומלצת תלויה בצרכים שלכם, בהעדפות ובתקציב.

 

השיקולים המרכזיים בבחירת הטלוויזיה המתאימה

כשמדובר בבחירת הטלוויזיה הנכונה, ישנם מספר שיקולים עיקריים שכדאי לזכור. שיקולים אלה יכולים לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ולהבטיח שאתם בוחרים טלוויזיה שעונה על הצרכים וההעדפות שלכם.

 

טכנולוגיית תצוגה

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא טכנולוגיית התצוגה של הטלוויזיה. שני הסוגים העיקריים של טכנולוגיות תצוגה עבור טלוויזיות הם OLED (אורגני פולטת דיודה) ו-LED (דיודה פולטת אור). טלוויזיות OLED מציעות שחור עמוק יותר, צבעים מרהיבים וזוויות צפייה רחבות, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור חובבי סרטים ואלה שחשובה להם איכות התמונה. טלוויזיות LED, לעומת זאת, הן זולות יותר ועדיין יכולות לספק איכות תמונה מעולה, במיוחד לבעלי תקציב נמוך.

 

רזולוציה

שיקול חשוב נוסף הוא הרזולוציה של הטלוויזיה. הרזולוציות הנפוצות ביותר הקיימות בשוק הן:

 

  •  Full HD 1920 x 1080 פיקסלים
  •  4K Ultra HD 3840 x 2160 פיקסלים
  •  ו-8K Ultra HD 7680 x 4320 פיקסלים

 

רזולוציות גבוהות יותר מציעות תמונות מפורטות וחדות יותר, אך זמינות התוכן עבור 8K עדיין מוגבלת. בהתאם להרגלי הצפייה והתקציב שלכם, בחירת הרזולוציה הנכונה היא קריטית.

 

תכונות חכמות

טלוויזיות חכמות הפכו פופולריות יותר ויותר בשל יכולתן להתחבר לאינטרנט ולגשת למגוון רחב של שירותי סטרימינג ואפליקציות. בעת בחירת טלוויזיה, בחנו את התכונות החכמות שהיא מציעה, כגון Wi-Fi מובנה, תאימות אפליקציות, שליטה קולית ויכולות שיקוף מסך. תכונות אלו יכולות לשפר את חווית הבידור שלכם ולספק גישה נוחה למגוון תוכן.

 

ההתפתחות של טלוויזיות 65 אינץ'

האבולוציה של טלוויזיות בגודל 65 אינץ' הייתה יוצאת דופן, וקירבה אותנו לעתיד הבידור הביתי. עם התקדמות הטכנולוגיה, הטלוויזיות הללו הפכו ליותר מסתם מסך לצפייה בתוכן.


פיתוח משמעותי אחד בטלוויזיה 65 אינץ' הוא המעבר מטכנולוגיית LED ל-OLED. טלוויזיות OLED (Organic Light Emitting Diode) מציעות איכות תמונה מעולה עם שחור עמוק יותר, צבעים מרהיבים וזוויות צפייה רחבות יותר. טכנולוגיה זו מאפשרת לכל פיקסל לפלוט אור משלו, וכתוצאה מכך ניגודיות טובה יותר ושחזור צבע מדויק יותר.


יתר על כן, העתיד של טלוויזיות 65 אינץ' טמון ביכולות החכמות שלהן. טלוויזיות אלו מצוידות כעת ב-Wi-Fi מובנה ובתכונות חכמות, המאפשרות למשתמשים לגשת למגוון רחב של שירותי סטרימינג, לגלוש באינטרנט ואפילו לשלוט במכשירים חכמים אחרים בביתם. עם קישוריות חכמה, משתמשים יכולים ליהנות מחוויית בידור חלקה ומשולבת.


היבט מרגש נוסף של העתיד של טלוויזיות 65 אינץ' הוא השילוב של טכנולוגיות אודיו מתקדמות. דגמים רבים מגיעים כעת עם סרגלי סאונד מובנים או תמיכה בפורמטים של סאונד סוחף כמו Dolby Atmos. זה משפר את חווית הצפייה הכוללת על ידי אספקת אודיו עשיר וסוחף המשלים את הוויזואליה המדהימה.


מבחינת עיצוב, טלוויזיות 65 אינץ' הפכו לאלגנטיות יותר ואסתטיות יותר. היצרנים מתמקדים בשוליים דקים, מעמדים מינימליסטיים ואפילו אפשרויות הרכבה על הקיר. זה מאפשר לטלוויזיה להשתלב בצורה חלקה בכל חלל מגורים ולהפוך למרכז אופנתי.


לבסוף, העתיד של טלוויזיות בגודל 65 אינץ' קשור קשר הדוק להתקדמות באספקת תוכן. עם עלייתם של שירותי סטרימינג והכנסת רזולוציית 4K ואפילו 8K, הטלוויזיות הללו נועדו לטפל ולהציג תוכן איכותי בקלות. זה מבטיח שמשתמשים יוכלו ליהנות מהסרטים, התוכניות והמשחקים העדכניים ביותר בפרטים ובבהירות מדהימים.

שאלות ותשובות על טלוויזיות 65 אינץ' מומלצות 2024

איך אדע להתאים את גודל הטלווזיה לסלון?

מאוד תלוי בגודל הסלון והמיקום הייעודי של המסך, הגודל הבסיסי סיותר לסלון זה מסך 55 אינץ' ואילו טלוויזיית קטנות יותר מתאימום לחדר השינה. נסו לבדוק את המקום, מדדו אותו והשלב הבא זה לבדוק מחירים. יכול להיות שפער המחיר כבר יכריע...

האם ניתן לתלות טלוויזיה על קיר גבס?

כן. על ידי איש מקצוע מנוסה אפשר לתלות טלוויזיה על כל משטח. בייחוד אם מדובר בטלווזיה שתהיה צמודה לקיר ולא על זרוע. גם תלייה באמצעות זרוע אפשרית עם ברגים מיוחדים ותמיכה מתאימה. 

כמה עולה בממוצע טלוויזיה 65 אינץ?

המחירים משתנים מאוד בהתאם לדגם, למפרט ולתוספות. המחירים כיום נעים החל מ-1,800 ש"ח לחברות לא מאוד מוכרות ועד ל-8,000 ש"ח לטלוויזיה חכמה עם יצרן מוכר ופופולארי

מה ההבדל בין LED ל-OLED?

טלויזיות LED זולות יותר כיוון שהן לא מצליחות להגיע לצבע שחור מדויק, לעומת טלויזיות OLED שהן יקרות יותר, אבל כל פיקסל בהן מקבל תאורה משלו וכך הן מגיעות לרמת שחור טובה. שני הסוגים יכולים לתת לכם איכות תמונה מצוינת, אבל שחור אמיתי יש רק לטלוויזיות OLED