6 מכשירי כושר ביתיים שיהפכו את הבית שלכם לחדר כושר מקצועי

לפעמים מה שמעכב אותנו מלעשות קצת כושר זה שאין לנו כוח לצאת מהבית, אבל אם יש בו מכשירי כושר, אז כמובן שנוח יותר להתאמן בפנים ולא בחוץ, בייחוד עכשיו כשהמרחב הציבורי הפך למחוץ לתחום וחדרי הכושר סגורים.

 

אז הקורונה הוספדה בטרם עת והיא עדיין כאן בכל הכוח והסגר לא נראה שיעלם בקרוב, אבל הצורך לעשות כושר עדיין קיים ולא תמיד נוח לנו לצאת לריצה במזג האוויר בחוץ. כדי לגוון את האפשרויות לאימון ביתי, מצאנו לכם 6 מוצרים שיכניסו אתכם לכושר בבית.

 

1. משקולות שירימו לכם את מצב הרוח

 

נתחיל באימון כוח באמצעות סט משקולות שמתאים לכל המתאמנים ומחזק את שרירי הידיים ואת פלג הגוף העליון. תכלס מי לא צריך כמה משקולות בבית? רק חשוב להתאים את המשקל של המשקולות ליכולת שלכם ואת זה עושים על ידי הרמת המשקולת 10 פעמים ברצף – אם אתם מצליחים בכך בלי בעיה – זה אומר שהמשקולת מתאימה לכם לאימון ואם זה קשה ממש, אז רדו למשקולת פחות כבדה.

 

רק מזכירים לכם שלפני כל אימון חשוב לבצע חימום לגוף מה שמונע היתפסות של השרירים ובאופן כללי מונע גם נזקים. אז כדאי להקפיד על 10-15 דקות של פעילות אירובית על מנת להכין את השרירים לעבודה. כדאי שאימון עם משקולות יהיה במסגרת זמן של שעה ולא יותר וכמובן שחשוב לשחרר את השרירים אחרי זה עם כמה תרגילים נוספים.

 

יש הרבה סטים של משקולות, אנחנו בחרנו זוג משקולות במחיר מאוד סביר, שתוכלו לבחון אם זה הקטע שלכם ומקסימום להרחיב את האוסף בהמשך

 

רוצים לראות את המוצר? היכנסו לכאן >

 

2. מדרגות שלא נגמרות

 

מה שיכול לשדרג לכם את האימון עם המשקולות (וגם בלעדיהן) היא המדרגה, המוצר הוותיק והטוב שמאפשר לעשות פעילות אירובית בלי לתפוס כמעט מקום בבית. רק שתדעו שאימון מדרגות הוא אחד האימונים הבריאים שקיימים – לשיפור יכולת גופנית והמצב הבריאותי, העלאת מסת שריר ושיפור יכולת התנועה וכמובן לסיבולת לב ריאה.

 

יש מגוון תרגילים שאפשר לעשות עם מדרגת הכושר, חוץ מלעלות ולרדת ממנה. מה שמעולה במדרגה הזו שבחרנו לכם, זה שיש לה חלקים מונעי החלקה שמחוברים אליה והיא גם יכולה להתכוונן לכמה גבהים, במיוחד כדי לגוון לכם את האימון.

 

כאן תוכלו לראות את המדרגה ולקנות אותה >

 

ואם אתם מתלבטים איך בדיוק מתאמנים איתה – הנה סרטון וידאו קצר שיתן לכם כמה רעיונות:

 

3. סט רצועות גומי ליותר גמישות בחיים

 

המוצר הבא שאנחנו ממליצים שתקנו הוא סט רצועות גומי. גומיות אימון כאלו מומלצות כיוון שהן יכולות להעצים את האימונים, להגביר את המאמץ וגם להקל עליו. אפשר למשל להשתמש בגומיות התנגדות כעזרה בביצוע תרגיל מתח, אך ניתן גם להשתמש בהן בתרגיל לחיצת חזה כדי להגביר את הקושי.

 

בסט שאנחנו ממליצים לכםן לרכוש יש 4 גומיות שונות, כל אחד בעובי ובחוזק אחר, כך שתוכלו לשלב אותן בכל מיני תרגילים ופעילויות.

 

כאן תוכלו לראות את המוצר ולרכוש אותו כמובן >

 

ויש לנו אפילו סרטון וידאו שמגדים שימושים שונים ומגוונים בגומיות האימון:

 

4. מתקן כושר לאמיצים

 

נמשיך למתקן כושר לאלו שלא מסתפקים ברצועות או משקולות בלבד ורוצים תחושה אמיתית של חדר כושר. מדובר במתקן מתח מקבילים מתהפך לקיר, עם המתקן הזה אפשר להתאמן במגוון תרגילים שונים לחיטוב וחיזוק שרירים: מתח רחב, מתח קצר, תרגילי מקבילים, הרמות רגליים, שכיבות שמיכה ועוד.

 

המתקן מתחבר לקיר באמצעות 4 ווים ובפעולה קלה מתהפך ועובר בין המצבים השונים: ממתקן מתח למתקן מקבילים וההפך. למתקן המתח מקבילים ידיות עם ספוגים לנוחות אימון מרבית, ריפוד איכותי ועבה עם משענות ארגונומיות, כל אלו מספקים תמיכה מלאה והגנה בזמן האימון.

 

כאן תוכלו להזמין את המוצר עד הבית >

 

5. מיני אופני כושר חמודים ופרקטיים

 

מי אמר שאופני כושר חייבים להראות כמו אופניים? המוצר החמוד הזה מאפשר לכם להיות עם ולהרגיש בלי… כלומר במקום מתקן גדול עם גלגלים, מושב וידיות, יש פה את החלק הכי חשוב – הפדלים עצמם וככה תוכלו לפדל עם הרגליים, עם הידיים ואפילו עם האוזניים (למי שמצליח). אפשר לשבת בכל מקום ולהניח אותם מתחת לשולחן או אפילו בזמן שאתם עובדים מול המחשב!

 

אתם חיייבם לראות כמה שזה חמוד >

 

ויש אפילו וידאו שיראה לכם את האפשרויות השונות של המכשיר:

 

דרך אגב, אם אתם מעוניינים באופני כושר אמיתיים, היכנסו לסקירה שלנו שתעזור לכם בבחירה >

 

6. להוציא את כל האגרסיות

 

המוצר האחרון שבחרנו עבורכם הוא שק אגרוף עומד שחוץ מהעובדה שהוא מכשיר כושר לכל דבר הוא מאפשר לכם גם להוציא את כל העצבים ולהיות רגועים לגמרי, וגם להוציא אנרגיה ולהתחזק. מה רע?

 

זה אמנם לא מוצר זול, כי הוא מוצר מקצועי לאימוני איגרוף, כושר וסיבולת לב-ריאה ולחיטוב פלג גוף עליון, אבל הוא מוצר לכל החיים. השק עצמו מרופד וכולל מעמד שגורם לו לעמוד יציב, כפפות איגרוף והוא מוצר של York – יצרנית מוכרת ואיכותית של מכשירי כושר וספורט.

 

כאן תוכלו להזמין לכם אחד >