מי זכאי לכרטיס חבר? המדריך השלם

אנחנו חיים בתקופה בה יוקר המחיה נמצא במגמת עליה. לכן, כל אדם מהשורה ימצא את עצמו בחיפוש אחר דרכים ושיטות אשר יכולות להקל על יוקר המחיה.


כך לדוגמא, כרטיס חבר, הוא כרטיס אשר בכוחו להקנות למחזיקים בו לא מעט הטבות, מבצעים והנחות שונות – ובצורה כזאת, לתרום תרומה גדולה להקלה ביוקר המחיה.

 

אז מה זה בכלל כרטיס חבר?


כרטיס חבר או מועדון חבר, הוא חבר צרכנות אשר מציע הנחות והטבות בתחומי צרכנות ושירותים שונים.


המועדון הוקם בשנת 1993 והוא מיועד עבור משרתי קבע וגמלאי צה"ל, כמו גם גופים נוספים שהינם בעלי זיקה ישירה או עקיפה לצבא והגיעו להסדרים ייעודיים עם המועדון.


כיום, יש קרוב מאה אלף בתי אב אשר מחזיקים בבעלותם כרטיס חבר ונהנים מתועלותיו השונות.


בשביל ליהנות מכרטיס חבר, יש לשלם דמי מנוי חודשיים (אשר עומדים נכון לכתיבת מילים אלו על 20 ₪ בחודש) – התשלום יורד ישירות מכרטיס האשראי של חבר.


בכדי ליהנות מההטבות השונות של המועדון יש לשלם עבור הרכישות עם חבר כרטיס אשראי.

 

אז למי מיועד כרטיס חבר?


כרטיס חבר מיועד עבור כל המשרתים בקבע, עבור גמלאי צה"ל, עבור חיילים שהינם בעלי 12 חודשים לפחות בשירות חובה ובעלי תנאי קבע. חיילי מילואים אשר משרתים בתנאי קבע. נכי צה"ל. בנוסף,  גם בני ובנות הזוג של כל אלו זכאים לכרטיס חבר – ויכולים להוציא כרטיס אשראי חבר לבני משפחה. ישנם גם כרטיס חבר ירוק אשר מיועד עבור ילדי עמית חבר, הכרטיס הינו נטען, הוא מיועד לצעירים מעל גיל 18. 

 

הצטרפות למועדון חבר – כיצד זה מתבצע?


הליך ההצטרפות הוא פשוט ומהיר. כאשר, מי שעומד בתנאי הזכאות, יכול למלא טופס ייעודי דרך רשת האינטרנט (ניתן למצוא את הטופס גם דרך מנוע החיפוש "גוגל") או לשלוח את הטופס במייל למוקד – moked_miluim@mail.idf.il.


יש להיכנס לאתר של חבר על מנת להזמין את כרטיס האשראי.


מי שרוצה פרטים נוספים על אופן ההצטרפות ועל הזכאות יכול להתקשר למוקד המילואים של צה"ל במספר טלפון *6535.

מי זכאי לכרטיס חבר

המבצעים וההנחות מהם ניתן ליהנות?


אין כל ספק כי שאלת השאלות נוגעת לשאלה לגבי סוג ההטבות מהם בעלי כרטיס חבר נהנים.


אז מדובר ברשימת הטבות ארוכה אשר כוללת בין היתר: הטבות על כרטיסים להופעות, בידור אטרקציות ואירועים שונים, הנחה בגובה של 30 אחוז למגוון רחב של חנויות, טיולים מאורגנים  ודילים במחירים אטרקטיביים, הטבות על רכישת נדל"ן ותווי קנייה בהנחה משמעותית או בתנאי אשראי אטרקטיביים במיוחד.


חשוב לציין שהעומדים מאחורי מועדון חבר לא שוקטים על השמרים וכחלק מכך, הם משקיעים לא מעט מאמצים על מנת להוסיף עוד ועוד מבצעים והטבות לעוד מקומות וחנויות.


בנוסף, פועלים על מנת להתאים מבצעים והטבות ייעודיות לחברים בהתאם לתחומי העניין שלהם והעדפותיהם השונות. 

 

כרטיס חבר כחול לעומת כרטיס חבר צהוב


הכרטיס הכחול הוא כרטיס אשר ניתן לטעינה – כאשר ניתן לטעון אותו בסכום כסף אשר יכול להגיע עד לגובה של 2000 ₪. כרטיס זה מאפשר ליהנות מהנחה של בין 25 ל-30 אחוז הנחה למגוון רחב של מסעדות ובתי קפה – הן בישיבה והן בהזמנה אונליין.


לעומת זאת כרטיס חבר צהוב, הוא כרטיס המיועד לרשתות שונות ואתרי אונליין ישראלים. גם הכרטיס הזה ניתן לטעינה כאשר ניתן להטעין סכום של עד ל-2000 ₪. גם כרטיס זה מעניק הנחות הנעות בין 25 אחוז ל-30 אחוז על הקניות ברשתות המכבדות.  

 

לסיכום, אין כל ספק שכרטיס חבר יכול מספק מגוון רחב של מבצעים והטבות והצרכנים המחזיקים בו יכולים ליהנות מהטבות משמעותיות. כמובן, שבשביל ליהנות "מכל הטוב הזה" בשלב הראשון יש לבדוק את הזכאות לקבלת הכרטיס – יש לוודא שעומדים בתנאי הזכאות. בשלב הבא, ניתן להתחיל ולפעול על מנת להצטרף למועדון וכאמור, להתחיל וליהנות בפועל מכל היתרונות של כרטיס שכזה.