אתר סטימצקי – המדריך השלם להזמנה אונליין

הזמנות דרך הרשת 

בעולם המודרני כמעט ולא נותר לנו זמן פנוי להסתובב בין חנויות בין העבודה למטלות הבית הרבות. בדיוק מהסיבה הזו ההזמנות דרך הרשת הפכו פופולאריות יותר ויותר, וכשהאתר נוח ואינטואיטיבי כל כך לשימוש, באמת שכבר אין לנו סיבה לכתת רגליים מחנות לחנות, במיוחד כשיש את פורטל פיינדר שיכול לעזור לנו להשוות מחירים, למצוא את העסקה הכדאית ביותר ולמצוא את כל מה שחיפשנו בקלות ובנוחות

 

אתר רשת סטימצקי 

לרשת סטימצקי אתר גדול ואיכותי בו תוכלו למצוא מבחר מדהים של ספרי קריאה ועיון, צעצועים ומשחקים ומתנות שישמחו כל אחד בכל גיל. האתר מאד נוח לשימוש וניתן גם לשלוח דרכו ישירות לנמען שלכם, מקבל המתנה. כמו כן, ניתן לקבל ולהעניק כרטיס גיפט קארד איתו תוכלו לרכוש מה שאתם אוהבים מתי שאתם רוצים. 

 

סטימצקי

אתר סטימצקי

 

מה תוכלו למצוא באתר סטימצקי אונליין?

בסטימצקי אונליין תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים ולהעזר בו כוואן סטופ שופ למטרות רבות. תוכלו גם להעשיר את ארון הספרים של הילדים, לרכוש מתנות ימי הולדת, למצוא משהו לקרוא בזמן החופשה וללמוד משהו חדש על עצמכם ועל העולם:

 

  • ילדים ונוער – מבחר עצום של ספרי ילדים ונוער לקריאה עצמית, להקראה או לראשית קריאה. הקריאה מפתחת את עולמו של הילד, משפרת את כישורי השפה ומקנה לו ערכים וידע עולם רחב יותר. מומלץ מאד לאפשר לילדים לקרוא לפחות שני ספרים בשבוע על מנת לשפר את מיומנויות הקריאה, ליצור עולם שלם של דמיון ורגש ולהרחיב את אופקיהם ככל הניתן. 

 

  • מבוגרים – גם לנו המבוגרים מגיע להתרגע עם ספר טוב ביד. לזמן חופשה או פנאי, תמיד נוכל לחזור לסיפורים האהובים עלינו, להתרגש מרומן חדש, להיות במתח עם ספר הרפתקאות טוב ולהתפנק עם הספר החדש של הסופר האהוב עלינו. קריאת ספרים בגיל מבוגר עוזרת להתרגע ולנוח מטרדות היום, משפרת את הזכרון והריכוז וגורמת להנאה מובטחת. 

 

  • ספרי עיון – בסטימצקי אונליין תוכלו למצוא ספרי עיון בתחומים רבים כגון יהדות, הגות, היסטוריה, ביוגרפיות, מדע, פילוסופיה, מודעות עצמית ועוד. תמיד יש משהו חדש ללמוד ולחקור אודות העולם בו אנחנו חיים, האירועים החשובים שמתהווים לנגד עיניו, אישים מעוררי השראה ותרבויות רחוקות כה שונות מאיתנו. 

 

  • מוזיקה ותקליטים – כולנו רוצים לשמוע את פסקול חיינו מתנגן לו בזמן הנסיעה ברכב או בבית. מוסיקה ממלאת את העולם שלנו ברוך וברגש, מנעימה את זמננו ומייצרת אוירה הרמונית וקסומה. תוכלו להתעדכן בכל מה שחם בעולם המוסיקה או לחזור לנוסטלגיה המתוקה. 

 

  • צעצועים, משחקים, כלי כתיבה – צעצועים התפתחותיים ומשחקי קופסא לכל המשפחה, הנאה מובטחת לשעות של בילוי משותף לבית או לקמפינג, או במהלך הנסיעה באוטו לשקט ושלווה. ילדים נהנים לשחק עם חברים וגם איתכם ההורים, לכן כדאי לשלב במשך השבוע שעות שמוקדשות ללמידה, הנאה ומשחק משעשע באמצעות משחקי הקופסא וצעצועים איכותיים.

שמירה על כבוד הספר והסופר גם במבצעים 

מפעם לפעם יוצאת רשת סטימצקי עם מבצעים אטרקטיביים כדי לאפשר לכל כיס רכישת ספרים. ספרים הינם מוצר חשוב לרוחו ונפשו של האדם ולכן פועלת הרשת רבות על מנת לאפשר מחירים מוזלים ומאד משתלמים לרכישת ספרי ילדים, נוער ומבוגרים. אך כל זאת מבלי לפגוע בכבודו של הספר או של היוצר שכתב אותו. סטימצקי אונליין ממשיכה לתמוך בספרות ישראלית ובינלאומית תוך הקפדה על מחירים שווים לכל כיס אך לתגמל כראוי את היוצרים. 

 

ספרים

 

 

סטימצקי איתכם כבר כמעט מאה שנה

רשת סטימצקי החלה את דרכה בארץ ישראל כחנות נוסעת הנושאת ספרים לכל יישובי הארץ במשאית. המטרה הייתה להנגיש לכל קיבוץ ולכל מושב, לכל קהילה ולכל תושב ספרים בכל השפות וגם בעברית ההולכת ומתהווה. כמו כן, יזמה סטימצקי פעילויות חברתיות לעידוד יצירה ארצישראלית מקורית ופיתוח קהילת קוראי הספרים בארץ. עם השנים התעצמה וגדלה הרשת והפכה לגדולה בארץ עם אלפי ספרים בכל סניף. תודעת השירות הייתה ונותרה שירות אדיב מתוך ידע ובקיאות ואהבה גדולה לספרים. סטימצקי גם מפתחת את קהילת הכותבים הישראלית באמצעות פרויקט 'החממה' וממשיכה להוביל את התחום עם סטימצקי אונליין המאפשרת לכל אדם בארץ לרכוש ספרים ועוד דרך הרשת עד לפתח הבית. 

 

פריטים מעניינים נוספים לרכוש באתר האונליין של סטימצקי 

סטימצקי אונליין תוכלו למצוא גם את המוצרים הבאים כדי שתוכלו להקל על עצמכם ולקנות מגוון רחב של מוצרים במקום אחד:

  • קמפינג – תוכלו למצוא מחצלות, בקבוקי שתייה, כיסאות קמפינג מתקפלים, אוהלים וציוד לינה, כלי אוכל רב פעמיים כדי שתוכלו גם לשמור על הסביבה, ליהנות מהנוף ומהאטרקציות שבסביבה, ולהירדם תחת כיפת השמיים עם ספר טוב ביד. 
  • מוצרים לבית – כלי מטבח, כלי בישול, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ועוד כדי שיהיה לכם גם משהו טעים על האש בזמן שאתם שוקעים לכם בספר חדש. 
  • פארם – בשמים, מוצרי תינוקות כגון מגבונים וחיתולים, מדחומים ועוד במחירים מאד משתלמים כדי שתוכלו להסיר עוד דאגה אחת מהראש בקלות ובנוחות. 

 

לסיכום 

אתר סטימצקי אונליין הוא הדרך הנוחה והקלה לרכוש ספרים, צעצועים ועוד. באמצעות פורטל פיינדר תוכלו להשוות מחירים, למצוא מוצרים ולקרוא סקירות אודותיהם בקלות ונוחות רבה, ובכך למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.