מאסטרקארד דיי – המדריך המלא על המבצעים השווים

אם יש לכם קצת ניסיון בעולם הקניות באינטרנט, אתם ודאי כבר יודעים שיש ימים אשר נחשבים לאטרקטיביים יותר לקניות (לפחות, בהשוואה לימים אחרים) וכדאי לערוך היכרות מקדימה עם אותם הימים.
במידה ואתם מחזיקים בכרטיס מאסטרקארד ישראל אין כל ספק כי ה-10 בכל חודש – היום בו מצוין מאסטרקארד דיי, יהווה עבורכם כמועד אופטימאלי לקניות ברשת.  

 

אז למה ב-10 בחודש?

כאמור, בכל 10 בחודש (החל מהשעה 10 בבוקר)  מציינים את מאסטר קארד דיי – mastercard day –  יום בו חברת כרטיסי האשראי מציעה ללקוחותיה אשר מחזיקים בבעלותם כרטיס האשראי של החברה, מגוון רחב של מבצעים, קופונים  והטבות.


ביום הזה, ניתן לחסוך לא מעט כסף על קניות באינטרנט, כאשר ההטבות ניתנות בחנויות אינטרנטיות רבות מהארץ ומהעולם.


כידוע, אצל אנשים רבים ה-10 בחודש הוא המועד בו יורדים החיובים של החודש הקודם ומתפנה מקום בכרטיס לחיובים חדשים – ולכן, אין כל ספק שמדובר במועד האופטימאלי (מבחינת הנוחות) לעריכת קניות באינטרנט ובכלל.

 

mastercarday  – מאלו הטבות ניתן ליהנות?

כמובן, שהדרך הטובה ביותר להתעדכן ברשימת ההנחות וההטבות השונות הניתנות במסגרת מאסטרקארד דיי עוברת בגלישה לאתר הרשמי של חברת האשראי.
יחד עם זאת, ישנה רשימה של הטבות וקופונים הניתנים באופן קבוע ולכן, חשוב להכיר אותם. 


בין היתר – הנחות ב-KSP על מוצרי הקפה, קופונים המקנים 10%  הנחה באתר של אמזון על קנייה מעל 49$, קופונים של  5$ הנחה באתר של אלי אקספרס בקנייה ב-35$ ומעלה, 10%  הנחה על מגוון מוצרים בסופר פארם והרשימה עוד ארוכה.


כאמור, יש לשים לב שחלק מההטבות ניתנות בצורה של קופונים – ואותו מספר הקופונים יכול להיות מוגבל – ולכן, חשוב להיות ערניים (וזריזים). 

מאסטרקארד דיי

 

איך למצות את תועלות mastercarday?

מאסטרקארד דיי טומן בחובו קשת רחבה של יתרונות עבור חובבי הקניות באינטרנט המחזיקים בכרטיס של החברה, אבל כאן יכולה לעלות השאלה כיצד ניתן למצות בצורה המקסימאלית את כל אותם היתרונות.

אז להלן מספר טיפים שכדאי ליישם:

טיפ 1 – ערכו היכרות עם כל ההטבות, המבצעים והקופונים
ההמלצה היא כמובן ללמוד ולהכיר את כל סוגי ההטבות והמבצעים הניתנים ביום זה.
כדאי גם ללמוד באלו רשתות וחנויות אינטרנטיות ההטבות הללו מוצעות – ואלו מוצרים מוצעים בכל חנות שכזאת.

טיפ 2 – עבדו עם רשימה
הכינו רשימה של כל הדברים שאתם רוצים או מתכננים לקנות בתקופה הקרובה. כאשר, בשלב הבא, תוכלו לבדוק אם חלק מהמוצרים ברשימת הקניות הם מוצרים אותם ניתן לקנות במסגרת בהנחות במאסטרקארד דיי.

 

טיפ 3 – הישארו מעודכנים
כידוע, ההטבות והמבצעים אשר מוצעים במסגרת מאסטרקארד דיי יכולים להשתנות מעת לעת – כאשר, אל הקיימים יכולים להתווסף גם מבצעים חדשים.
ההמלצה היא כמובן להישאר מעודכנים וב-10 לחודש (או לקראת ה-10 לחודש) להיכנס ולהתעדכן באתר של מאסטרקארד מה מוצע עבורכם הפעם. 

 

ידע הוא כוח

כאמור, מאסטרקארד דיי (או מאסטרקארד 10 לחודש) מהווה רק דרך אחת (מתוך רבות) לחסוך כסף על קניות באינטרנט. יש עוד לא מעט חגי קניות, ימי מבצעים ומועדי הטבות שחשוב להיות מודעים אליהם.


כך שאם אתם מעוניינים לקנות משהו מסוים או שאתם סתם חובבי קניות, חשוב שתסמנו לעצמכם את כל אותם המועדים על גבי לוח השנה (או ביומן) ובצורה כזאת תוכלו לחסוך לא מעט כסף.


כמובן, שכדאי להישאר מעודכנים כי בכל תקופת זמן יכולים להתווסף עוד ועוד ימים וחגיגות קניות, אשר לכל אחד מהם יש את הפוטנציאל לחסוך לכם כסף.