שואב אבק שארק: סקירת שואבי אבק שארק מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

שואבי שארק צוברים תאוצה עם השנים וכאן תוכלו לגלות בדיוק אילו דגמים הכי כדאי לכם לקנות כדי לשמור על הבית נקי.

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

762 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שואב אבק שארק מומלץ

אם אתם מחפשים שואב אבק חדש לבית, אתם לא חייבים ללכת ישר על המותגים ששוברים את השוק, לפעמים הדגם המושלם עבורכם מסתתר לו באיזו חברה נחמדה כמו חברת שארק. אז אם מתחשק לכם קצת לצאת מהקופסה ולהכיר חברות נוספות בשוק, הסקירה הזו היא בדיוק עבורכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 שואבי אבק שארק המומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אבק ולכלוך הם חלק בלתי נפרד מהמציאות שלנו, בין אם אתם הולכים לחוף כל יום וחוזרים מלאים בחול, ובין אם אתם חולצים את הנעלים עוד לפני שנכנסתם הביתה. קשה לדמיין איך היו נראים החיים שלנו בלי שואב אבק. ואם כבר קונים שואב אבק, כדאי לקנות אחד טוב, אמין ונוח שיעבוד על מגוון סוגי משטחים ביעילות וינקה גם את המקומות אליהם קשה להגיע. לחברת שארק יש שואבי אבק שמספקים את כל הדברים האלה – ועוד.

 

shark היא מותג ותיק שהפך למותג מספר 1 במכירות של שואבי אבק בארה"ב. היא ממוצבת כחברה השלישית בגודלה לייצור מוצרי חשמל קטנים לבית, ביניהם שואבי אבק, מגהצי קיטור ומוצרי ניקוי שונים. החברה מפתחת טכנולוגיות שונות וחדשניות על מנת לשפר את מוצריה ומעניקה 5 שנות אחריות על שואבי האבק שלה!

 

המבחר של שואבי האבק של שארק הופך לרחב יותר ויותר, עם מכשירים גדולים וקטנים, המציעים תכונות מיוחדות ויתרונות שונים. אתם מעדיפים שואב אלחוטי? שואב עומד שהופך לשואב נשיאה? אולי אחד עם תאורה, שיאפשר לכם לראות את הפינות החשוכות? אם אתם מבולבלים, הסקירה הזו תעזור לכם למצוא את הבחירה הטובה ביותר לבית שלכם. לפניכם שואבי האבק הטובים ביותר של שארק לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

שואב אבק ידני נטען - Shark ION WV250

קל ומאוזן, המכשיר הזה מיועד לניקוי נקודתי ולשאיבת אבק יסודית מריפודים, סדקים וחריצים צרים. הידית הגדולה וקלת המשקל הופכת אותו לנוח לתפעול ומאפשרת ניקוי קל במיוחד של מקומות כמו פנים המכונית ואדן החלון.

Shark ION WV250

4.5 15

שואב אבק קטן ועוצמתי לניקוי נקודתי מהיר ויעיל

יתרונות

נוח לשימוש, קל משקל, יעיל, אביזר לניקוי פרוות בעלי חיים.

חסרונות

מיכל איסוף קטן, חיי סוללה קצרים.

קנה עכשיו ב- Last Price

עם מנוע אלקטרוני עוצמתי MULTI PHASE, זהו מכשיר יעיל וקומפקטי, ומיכל האבק הוא קטן בהתאם. כאשר המיכל מלא, המכשיר ימשיך לשאוב חומרים ל"זרבובית", אך כשתכבו אותו, כל דבר שנמצא שם ייפול, אז אל תשכחו לרוקן אותו לאחר כל שימוש. הפילטר נשלף, ואף ניתן לשטיפה. במשקל 600 גר', לא תהיה לכם שום בעיה להשתמש בו, והאביזרים הנלווים יאפשרו לכם לשאוב לכלוך גם ממסילות, פינות ומקומות צרים במיוחד. אביזר מיוחד להסרת פרוות בעלי חיים ידאג לנקות גם אחרי חיות המחמד שלכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות - Shark Double-Pro IZ251

שואב אבק אלחוטי שמגיע עם כל הטכנולוגיות החדשניות ביותר שהופכות את שואבי האבק של שארק לפופולריים כל כך, ולמרות שהוא עולה יותר משאר המכשירים של המותג, הוא עדיין זול יותר מרוב המכשירים בשוק, והוא שווה כל אגורה.

Shark Double-Pro IZ251

4.5 15

שאיבה יעילה וקלה מהרצפה עד לתקרה

יתרונות

כל הטכנולוגיות המתקדמות של שארק, מתאים לסובלים מאלרגיות, חיי סוללה מעולים.

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Last Price

טכנולוגיית Zero-M של שארק מונעת הסתבכות של שיערות ופרווה במברשות המכשיר, ללא תחזוקה מצידכם. מערכת Duo Clean מורכבת משתי מברשות המעניקות ניקוי חלקיקים משולש ומסוגלות לשאוב חתיכות פסולת גדולות, גרגירי אבק זעירים וחלקיקים דבוקים.

 

למברשת הרכה יש אפקט משיכה, האוסף את כל החלקיקים שאליהם היא יכולה להגיע. מברשת הזיפים מזיזה את הלכלוך ושולחת אותו ישירות לתוך מערבולת האוויר. טכנולוגיית Complete Seal דואגת לאטום את החלקיקים והאלרגנים בתוך המיכל, והופכת את השואב הזה למעולה לכל מי שסובל מאלרגיות. מנגנון FLEX מאפשר קיפול של מוט השואב, כך שתוכלו לשאוב גם מתחת לרהיטים מבלי להתכופף.

 

הוא מגיע עם המון אביזרים שיאפשרו לכם להגיע לכל פינה וחריץ ולנקות את כל סוגי המשטחים. תאורת LED על האביזרים הנלווים תיתן לכם לראות את אזור השאיבה בבהירות, כדי שלא תפספסו אף פירור. לשואב הזה יש שתי סוללות ליתיום נטענות המעניקות עד 80 דקות עבודה רציפה, כך שלא תצטרכו להפסיק את השאיבה באמצע, גם אם אתם מנקים שטח גדול מאוד.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשטיחים - Shark Rocket HV380

עם השואב הזה תוכלו לנקות כמעט כל סוג משטח: רצפות, פרקטים, אדני חלונות, מדפים, וילונות, כלי רכב ומזרנים, אבל מה שמבדיל אותו משואבי אבק אחרים הוא היעילות שלו בניקוי שטיחים. שני מצבי יניקה מאפשרים לו לעבור מניקוי רצפות חשופות ושטיחי שטח קטנים לניקוי עמוק ועוצמתי המתאים לשטיחים עבים או פרוותיים.

Shark Rocket HV380

4.5 15

שואב רב תכליתי וקל לשימוש על כל סוגי המשטחים

יתרונות

אביזרים רב תכליתיים, ניקוי משטחים חלקים, שטיחים עבים ודקים ביעילות, תאורת LED, מברשות Duo Clean.

חסרונות

ללא Zero-M, ללא אביזר לניקוי פרוות חיות מחמד.

קנה עכשיו ב- Last Price

זהו שואב עומד עם כבל באורך 8 מטרים. גם כאן תמצאו את מערכת Duo Clean המשלבת שני סוגי מברשות לשאיבה יעילה מכל סוגי המשטחים. האביזרים מצוידים בתאורת LED המאירה את אזור השאיבה, וביניהם תמצאו אביזר דו צדדי ארוך וגמיש במיוחד, בעזרתו תוכלו לנקות מתחת לרהיטים גדולים וכבדים, כמו מקררים וספות, בלי להזיז אותם. את המנוע חובקים שני פילטרים: האחד עשוי לבד, והשני עשוי קצף. הם ניתנים לשטיפה, וחשוב לנקות אותם באופן קבוע. מיכל האבק קל לריקון ולניקוי, והוא גדול מספיק לשאיבת אבק 5-6 חדרים.

לוגו של הסקירה

הרב תכליתי ביותר - Shark Navigator Lift-Away IC161

זהו שואב אבק אלחוטי עם סוללה נהדרת, איתו תוכלו לנקות משטחים בעייתיים בקלות, תודות לטכנולוגיית Lift-Away. אפשר להוציא את יחידת הניקוי הראשית ולהפוך אותו בפשטות משואב אבק עומד לשואב נשיאה ידני, מה שהופך אותו למגוון ביותר, ומאפשר ניקוי של תקרות, רכבים ומקומות שקשה שהגיע אליהם.

Shark Navigator Lift-Away IC161

4.5 15

חובט, יונק ונייד - זהו שואב אבק רב צדדי מעולה

יתרונות

הופך לשואב ידני בקלות, מצב טורבו, קל לריקון, קל משקל, מעולה לרצפות קשות, פילטר אנטי אלרגני, שואב פרווה ביעילות, טכנולוגיות SMART RESPONSE ו-Lift-Away ומברשות DUO CLEAN.

חסרונות

לא אידיאלי לניקוי שטיחים, סוללה נטענת באיטיות, מעט מסורבל במצב נשיאה.

קנה עכשיו ב- Last Price

זהו שואב אבק אלחוטי, אידיאלי עבור בתים עם חיות מחמד, תודות לכלי מיוחד לפרוות בעלי חיים. יחידת המנוע העיקרית מתנתקת וניתנת לנשיאה ביד אחת. את האביזרים, המחוברים ליחידה באמצעות צינור, תחזיקו ביד השנייה. יעיל? מאוד. נוח? לא כל כך. בעיקר כשמנסים לנקות במקומות צרים כמו מסדרונות ופנים המכונית. המכשיר יונק את האבק מרצפות בצורה יעילה ביותר, אך מתקשה בהסרת אבק משטיחים. למרות זאת, כשמדובר בחלקיקים גדולים יותר, כמו פירורים, פעולת השואב מעולה גם על השטיח. סוללת ליתיום נטענת מספקת 50 דקות פעולה במצב סטנדרטי, והיא נשלפת מהשואב בקלות, ונעגנת במטען קטן, כך שלא תצטרכו לאחסן את השואב ליד נקודת חשמל.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר - Shark Rocket HV300

שילוב של ביצועים נהדרים, טכנולוגיות יעילות ומחיר נמוך הופך את שואב האבק הזה לאחד מדגמי שארק הפופולריים ביותר בעולם. מנוע ציקלון חזק משתמש בטכנולוגיית Never Loses Suction, המונעת סתימה של הפילטרים, ושני מצבי יניקה מאפשרים ניקוי יעיל ממגוון משטחים.

Shark Rocket HV300

4.5 15

ביצועים מקסימליים במחיר מינימלי

יתרונות

מתאים למגוון משטחים, קל משקל, נוח לשימוש, אביזר לניקוי פרוות חיות מחמד, טכנולוגיה אנטי-אלרגנית, מחיר מעולה.

חסרונות

ללא Zero-M, ללא מברשות Duo Clean.

קנה עכשיו ב- Last Price

טכנולוגיית Complete Seal לוכדת את הלכלוך במיכל האיסוף, כך שהאלרגנים לא יוכלו לחזור לאוויר. זה לא שואב האבק העוצמתי ביותר של חברת שארק, וחסרות בו הטכנולוגיות החדשניות ביותר של המותג, אך הוא עדיין יעיל ביותר. הוא מגיע עם מבחר אביזרים לניקוי מגוון רחב של משטחים, והוא מסוגל לשאוב משטחים חלקים, שטיחים דקים ועבים באותה יעילות.

 

אם יש לכם רצפת פרקט, אנחנו ממליצים לכם להשתמש במהירות הנמוכה יותר. הוא קל משקל ונוח מאוד לתפעול, עם ידית ארגונומית ועיצוב המאפשר תמרון פשוט לניקוי יעיל מתחת לרהיטים. יש לו שני פילטרים שעושים עבודה מדהימה בלכידת אבק, חלקיקים ופרווה, ומונעים מהלכלוך מלהגיע אל המנוע.

איך בחרנו שואב אבק שארק מומלץ מבין עשרות הדגמים של החברה

שאלה מעולה! אז בחירה של שואבי אבק מומלצים של חברת שארק זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

דגשים בבחירת שואב אבק של שארק

 

  • נוחות – שואבי האבק של שארק מגיעים בטווח רחב של גדלים ומשקלים, ויכולות המשתנות מדגם לדגם, ולכן חשוב להתאים את המכשיר למקום אותו הוא יצטרך לנקות. אם תצטרכו לעלות את שואב האבק במדרגות, תעדיפו מכשיר קל משקל, ואם הוא יצטרך להגיע למקומות קטנים וצרים, חשוב לבחור מכשיר נוח לתמרון, שיעשה זאת בקלות וביעילות.
  • גודל מיכל – אם יש לכם בית גדול, תרצו מכשיר עם מיכל איסוף בעל נפח גדול, כדי שלא תצטרכו לרוקן אותו כמה פעמים בכל פעם שתנקו.
  • תכונות – האם יש לכם רצפת אבן או פרקט? שטיחים מקיר לקיר, או כמה שטיחונים קטנים? האם מסתובב אצלכם בבית כלב או חתול המשיל פרווה על כל הרהיטים? דאגו לבחור בשואב המותאם לסוג המשטחים אותם הוא יצטרך לשאוב, ומסוגל להתמודד ביעילות עם סוג הלכלוך המצוי בביתכם.
  • חוטי או אלחוטי – שואב עם כבל, שלא דורש טעינה של סוללות, בעוד שואב אלחוטי לא מגביל אתכם לטווח מסוים מהשקע החשמלי. חישבו מה מהשניים עדיף עבורכם, ובחרו בהתאם.

שאלות ותשובות על שואב אבק שארק מומלץ

מה היתרונות של שואבי אבק שארק?

שואבי האבק של שארק מתגאים בטכנולוגיות מעולות ועיצוב נוח. עם תכונות כמו תאורה על האביזרים, מברשות כפולות, ושאיבה אנטי-אלרגית, שואבי שארק מתאימים למגוון משטחים, והופכים את עבודת השאיבה לקלה ונוחה. יתרון נוסף של המותג הוא קלות התחזוקה של השואבים, תודות לטכנולוגית Zero-M ולפילטרים הניתנים לשטיפה. ואיך אפשר לשכוח את המחיר? ביחס לשואבי אבק אחרים עם ביצועים דומים - המחיר המשתלם של מכשירי שארק נשמע כמעט כמו בדיחה.

מהי טכנולוגיית Zero-M?

השם הוא קיצור של Zero Maintenance - ללא תחזוקה. מדובר בפטנט של חברת שארק - מברשות המעוצבות כך ששערות לא מסתבכות בהן. שערות הנתקעות במברשת המסתובבת ומלופפות עליה מורידות את יעילות השאיבה ומצריכות ניקוי. כל מי שבילה אי פעם דקות ארוכות ומעצבנות בניסיון לנקות מברשת שואב אבק משערות יעריך מאוד את תכונת Zero-M.

כיצד לשמור על שואב אבק של שארק?

שואבי האבק של שארק מגיעים עם פילטר אחד או שניים (תלוי בדגם), שתפקידם לסנן את הלכלוך ולהכניס אותו למיכל האיסוף. על מנת ששואב האבק שלכם ימשיך לעבוד ביעילות, אנחנו ממליצים לכם לרחוץ את הפילטרים אחת לשלושה חודשים. לאחר השטיפה, חשוב לתת לפילטרים להתייבש לחלוטין במשך 24 שעות. דגמים רבים בסקירה מגיעים עם טכנולוגיית Zero-M, אך הדגמים בלי הפטנט הזה ידרשו מכם להוריד את השערות המלופפות ממברשת השואב.

האם שארק מייצרים גם שואבי אבק רובוטיים?

קיימים שואבי אבק רובוטיים של חברת שארק, ואפשר למצוא אותם באתר אמזון. אבל בזמן פרסום הסקירה הזאת, הם לא נמכרים באירופה ובישראל. אנחנו מקווים ומאמינים שזה רק עניין של זמן עד שנראה אותם גם אצלנו.