שואב אבק מומלץ לרכב – 5 שואבי אבק מעולים לרכב-2024 | מדריך קנייה

שואבי אבק שיכולים להגיע לכל פינה ברכב ולהשאיר אותו נקי ומצוחצח.

icon pos_1

ניתחנו

26 סקירות

ו-

139 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שואב אבק לרכב

נמאס לכם מהפרווה של הכלב, שאריות המזון שהילד השאיר על מושב הבטיחות ובכללי ממצב הלכלוך ברכב שלכם? תפסיקו להתלונן ותתחילו לשאוב כי הכנו לכם פה רשימה של שואבי האבק לרכב המומלצים.

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

מי לא מכיר את ההרגשה הזאת כשנכנסים לרכב אחרי שהוא עבר ניקוי יסודי באחת מתחנות השטיפה. תמיד אנחנו אומרים לעצמנו "זהו, מעכשיו שומרים עליו נקי" וכבר יום למחרת הוא נראה כאילו לא ניקינו אותו בכלל. בדיוק בשביל זה, כדאי לכם להחזיק שואב אבק קטן, קומפקטי קל ונוח שיעזור לכם לשמור על הרכב נקי משאריות מזון, שיערות של חיות המחמד שלכם והבוץ שמתייבש ויורד מהנעל בדיוק דקה אחרי שניקיתם את האוטו.

 

מספיק לעשות סיבוב שאיבה כל כמה ימים למספר דקות, כדי שהאוטו יישאר נקי ונעים. ולא, אין צורך בהכרח להוציא על השואבים האלו סכומי עתק. המחירים של השואבים נעים מכמה מאות בודדות ויכולים להגיע לאלף שקלים ואף יותר. הכל תלוי בתקציב שאתם מוכנים להוציא. עקבו אחרי הרשימה שהכנו עבורכם ובחרו לעצמכם את העוזר האישי החדש שלכם לרכב. אתם לא תצטערו, מבטיחים.

לוגו של הסקירה

שואב אבק ציקלוני נטען: Black&Decker PD-1420LP

ה- Black&Decker PD-1420LP הוא שואב אבק ידני מעולה. כל מה שצריך בשביל שהאוטו שלכם יישאר נקי מלכלוכים.

Black&Decker PD-1420LP

4.5 15

מתאים במיוחד לאנשים עם אלרגיות שונות לאבק

יתרונות

צינור ארוך במיוחד, שלושה ראשים מתחלפים, מיכל איסוף גדול, טעינה מהירה

חסרונות

זמן עבודה נמוך, אין לו פילטר HEPA, ולכן הוא פחות מתאים לאנשים עם אלרגיה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

ה-Black&Decker PD-1420LP  הוא שואב אבק צקלוני עם עוצמת שאיבה מעולה וללא איבוד כוח.. אמנם יש לו את הפגמים שלו – העיקרי שבהם הוא שאין לו פילטר HEPA ומערכת הריקון שלו לא היגיינית – אבל הוא מצטיין בניקוי רצפה קשה.

 

הצינור הארוך שלו (1.5 מטר) ואביזר מיוחד שמותאם לשערות של בעלי חיים  הופכים את השואב הזה לשימושי ביותר עם סוללת ליתיום חזקה של V14.4 ומיכל איסוף ענקי ושקוף של 560 מ"ל, האוטו שלכם יהיה נקי מתמיד. אז אם אתם מחפשים שואב אבק ידני, שיקל עליכם את משימת ניקוי הרכב, כזה שיגיע לכל הפינות וגם מתחת למושבים בקלות, ה – Black&Decker PD-1420LP הוא אפשרות מצויינת.

לוגו של הסקירה

שואב אבק אלחוטי ידני: GTech MULTI MK2

חלופה טובה למי שרוצה שואב באיכות גבוהה כמו הדייסון אבל במחיר זול ממנו. ה- GTech MULTI MK2 אמנם לא מהזולים ברשימה, אבל הוא בהחלט שווה את ההשקעה.

GTech MULTI MK2

4.5 15

מתאים למי שצריך שאיבה עוצמתית של לכלוך מעט גדול ומאסיבי

יתרונות

מגוון ראשים מתחלפים, קל לנשיאה, עוצמתי, ידית אחיזה נוחה, זמן עבודה גבוה ביחס לדגמים דומים.

חסרונות

מחיר יקר, זמן טעינה ארוך

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

הדגם הזה של Gtech קטן, קל ונוח לנשיאה. הוא מזכיר מאוד את הדייסון, שנמצא גם הוא ברשימה שלנו, והוא במחיר מעט זול ממנו. יש לו זמן עבודה מעולה של 20 דקות ומנוע חזק של V22 לניוקי יעיל ונוח מתמיד. מיכל איסוף גדול של 0.4 ליטר שנשלף בקלות. הסוללה שלו נשלפת ומאפשרת טעינה נוחה, מה שנראה נחוץ במקרה שלו מאחר וזמני טעינת הסוללה ארוכים (כ- 4 שעות לטעינה מלאה), לכן מומלץ לרכוש סוללה נוספת אם אתם מתכוונים להשתמש בו על בסיס יומי.

 

הוא מגיע עם מגוון אביזרים שיעזרו לכם לנקות בקלות את הרכב. יש לו נורת לד שתאיר לכם על האזור ותוכלו לראות מה אתם שואבים גם במקומות חשוכים כמו האזורים שמתחת למושבים. בסך הכל ה- GTech MULTI MK2 הוא חלופה מצויינת לדייסון, במחיר מעט זול יותר.

לוגו של הסקירה

לא רק אבק, גם מים: Philips FC6142

שואב אבק קומפקטי נטען עם פונקציה ייחודית לאיסוף נוזלים. מתאים לניקוי הבית והרכב כאחד, ואתם לא תצטרכו לדאוג אם יש טיפה של מי על הרצפה.

Philips FC6142

4.5 15

מתאים בעיקר למי שיש לו ילדים שנוטים לשפוך מים באוטו

יתרונות

קל לנשיאה, מיכל איסוף גדול שלא מחייב ריקון לאחר כל הפעלה, מחיר נוח, תחנת עדינה נוחה לטעינה.

חסרונות

זמן עבודה נמוך מאוד, כוח שאיבה נמוך, זמן טעינה ארוך מאוד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

אם אתם צריכים שואב שיתאים לשאיבת נוזלים בנוסף לאבק, ה- Philips FC6142  הוא השואב בשבילכם. פירורי לחם או מים שנשפכו? קחו את ה- FC6142  של פיליפס והלכלוך יעלם אל תוך מיכל האבק בנפח 0.5 ליטר תוך זמן קצר. השואב הזה שימושי במיוחד כשמדובר בשאיבות קטנות וקצרות. עם 9 דקות בלבד של עבודה לא תוכלו אמנם לנקות עד היסוד, אבל זה בהחלט מספיק לניקיון ראשוני. הוא קל ונוח לאחיזה תודות לידית הארגונומית שלו ולמשקל הנמוך (1.4 ק"ג).

 

הוא מגיע עם בסיס טעינה עומד או עם אפשרות תלייה על הקיר. הוא מגיע עם אביזרי ניקיון שיקלו עוד יותר על הניקיון בעיקר כשמדובר על משטחים עדינים. הוא יתאים לכם מאוד אם אתם מחפשים שואב לשאיבות קצרות או מזדמנות. אם אתם מחפשים שואב לעבודה יומיומית עם כוח יניקה חזק יותר, המשיכו להסתכל ברשימה שלנו.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: שואב אבק ידני Hoover SC-48DWB4-011

אם אתם מחפשים שואב לתחזוקה קלה של ניקיון הרכב, שואב קטן פשוט ונוח, ה- Hoover SC-48DWB4-011 יכול להיות פתרון טוב בשבילכם.

Hoover SC-48DWB4-011

4.5 15

מתאים לשאיבה של אבק קל

יתרונות

מחיר זול, קומפקטי ונוח לנשיאה, פילטר רחיץ, מגיע עם אביזרים נלווים

חסרונות

עוצמת שאיבה נמוכה, זמן עבודה קצר

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

נכון, הוא לא חזק במיוחד, ולא יחזיק מעמד 20 דקות עבודה כמו חלק מהשואבים שברשימה שלנו, אבל אם כל מה שאתם צריכים זה שאיבות קלות ללכלוך פשוט, כדי לשמור על הרכב נקי, אתם לא תצטרכו יותר ממנו. הוא מגיע עם 4 סוללות ניקל מטאל מובנות ומתחבר ישירות לתושבת המטען, ויכול לעבוד 10 דקות רצופות.

 

המיכל שלו מעט קטן, רק 0.32 ליטר אבל בשביל הייעוד שלו זה בהחלט מספיק, אתם תצטרכו לרוקן אותו בסיום כל שאיבה. הפילטר שלו רחיץ כך שתמיד תוכלו לשמור עליו נקי ולשפר את איכות ועצמת השאיבה. בנוסף הוא מגיע עם אביזרים לפינות ומקומות צרים ועם מברשת אבק. נכון, לא מדובר בשואב עוצמתי כמו דייסון ואפילו לא כמו ה- Black&Decker שמופיעים פה ברשימה, אבל חשוב לזכור שהוא זול במיוחד, והוא בהחלט ייתן את התמורה למחיר הזה.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: שואב אבק ידני PV1820L Black&Decker

ה- PV1820L Black&Decker מסדרת DUSTBUSTER PIVOT לא רק מגיע בעיצוב חדשני ומרענן, הוא גם עוצמתי במיוחד ונוח לשימוש. אם הוא היה עובד יותר מ-10 דקות הוא היה מושלם.

Black&Decker PV1820L

4.5 15

מתאים גם לרכבים המלוכלכים ביותר, שזקוקים לשאיבה עוצמתית

יתרונות

עוצמת שאיבה חזקה, תחזוקה פשוטה, מגיעה עם עמדת טעינה, ראש שאיבה מסתובב.

חסרונות

זמן עבודה קצר, לא מגיע עם אביזרים נלווים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- המאיר

ה-PV1820L Black&Decker לא סתם קיבל את הכותרת שלו אצלנו. במבט של עלות מול תועלת, הוא השואב המשתלם ביותר ברשימה שלנו. הוא לא יקר מאוד, וגם לא הכי זול, וחוץ מחסרון אחד בודד שלו – זמן עבודה קצר של 10 דקות בלבד- הוא פשוט השואב המושלם לרכב. החברה ידועה באיכות המוצרים שלה ובעוצמה חזקה, במיוחד במקדחות ומברגות, וכך גם שואב האבק הזה. למרות הגודל הקטן, העיצוב המרשים והמשקל הקל מאוד שלו (רק 1.38 ק"ג), הוא בעל עוצמת יניקה גבוהה מאוד ובעל ראש שאיבה מסתובב עד 200 מעלות ונוח להגיע איתו לכל מקום כמעט.

 

יש לו מיכל איסוף גדול יחסית של 440 מ"ל, קל ופשוט לריקון. בהתחשב בעובדה שהייעוד של המוצר הזה הוא עבודה לפרקי זמן קצרים, והוא לא אמור להוות תחליף לשואב אבק ביתי גדול, זמן העבודה שלו מותאם לחברים שלו לשוק. אם אתם רוצים שואב שיישאר איתכם לאורך זמן ולא יאבד מעוצמת השאיבה גם אחרי עבודה מרובה, ה-  PV1820L Black&Decker הוא בדיוק השואב שאתם מחפשים. ההנאה ממנו מובטחת והרכב יישאר נקי אחרי סיבוב קצר איתו.

לוגו של הסקירה

זמן העבודה הארוך ביותר: DYSON V7 TRIGGER

שמם של שואבי דייסון הולך לפניהם. אלו השואבים הטובים ביותר שיש היום בשוק ולא סתם הם מחזיקים בתואר. ה-DYSON V7 TRIGGER  הוא כנראה השואב הטוב ביותר לרכב אבל הוא לא זול בכלל.

DYSON V7 TRIGGER

4.5 15

מתאים למי שלא מוכן להיפרד מהדייסון ומוכן לשלם אתם המחיר

יתרונות

זמן עבודה ארוך מאוד, מיכל איסוף גדול, עוצמתי וחזק במיוחד, מגיע עם ערכת אביזרים מיוחדת לניקוי הרכב.

חסרונות

מחיר יקר ביחס לאחרים בשוק, מעט קשה לנקות את מיכל האיסוף לגמרי.

קנה עכשיו ב- smart-deal
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

אי אפשר לטעות יותר מידי עם השואבים של דייסון, במיוחד אלו המגיעים עם מנועי ה-  V7 והלאה. הדגם הזה קיבל את השם שלו, בעיקר בגלל שהוא מגיע עם אביזרים מיוחדים לניקוי הרכב, כאלו שיגיעו לכל פינה חשוכה וישאבו שיער של חיות ולכלוך קשה יותר ללא בעיה. השאיבה שלו עוצמתית והוא יחזיק מעמד כ- 30 דקות בעבודה רציפה. אם אתם רוצים מנוע חזק יותר, נסו את דגמי ה 8V והלאה, אבל קחו בחשבון שהם לא גמישים כמו זה ויקרים ממנו.

שאלות ותשובות על שואב אבק לרכב

מה המחיר הממוצע של שואבי אבק לרכב?

מרבית השואבים נעים בין 300 ל-500 שקלים, אך אם רוצים שואבים איכותיים ומתקדמים יותר, אפשר להגיע גם למחירים של 1,500 שקלים. חשוב לעשות מחקר מתאים ולהבין איזה סוג של שואב יתאים לרכב שלכם, ועד כמה אתם רוצים להשקיע בהיגיינה היום יומית בתוך הרכב?

מה כדאי לחפש בפיצ'רים של שואבי אבק לרכב?

חשוב לשים לב לדברים הקטנים כאשר קונים פריט שאמור להיות קומפקטי ויעיל. המשקל של המכשיר חשוב, כמו גם הגודל שלו ונוחות האחיזה שלו. יש לבדוק כמה כוח יש לו והאם הוא גמיש מספיק כדי להיכנס לגומחות בתוך הרכב. האם הוא רועש במיוחד, ועד כמה המסננים שלו איכותיים. לבסוף, יש גם אנשים שחשובה להם הנראות של הפריט הזה, שנמצא בתוך הרכב. הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל.

מה ההבדל בין שואבי אבק רגילים לבין שואבי אבק לרכב?

שואבי אבק רגילים הם כמובן חזקים מאוד, אך הם דורשים חיבור לחשמל והם מסורבלים ולא גמישים. שואבי האבק לרכב הם אלחוטיים לרוב, הם דינמיים וקומפקטיים, וכן מאוד גמישים. הם מסוגלים להיכנס לחורים ששואבי האבק הרגילים לא יכולים, והם ניידים ולא צריכים תחזוקה משמעותית מדי. נוחות והתאמה לסיטואציה זה שם המשחק.

למי מתאימים שואבי האבק לרכב?

מרבית האנשים מאוד מזניחים את הרכבים שלהם, למרות שהם נוטים להתלכלך די במהרה, ולבטח אם יש ילדים. אנשים אשר רוצים לשמור על מינימום היגיינה ברכב, ואולי גם מסיעים אנשים וילדים על בסיס יום יומי, יוכלו לשמור על רמה נורמלית של סדר וניקיון. לכן, המוצר מתאים פשוט לכל בעל רכב.