מכונת כביסה קונסטרוקטה: 5 מכונות כביסה קונסטרוקטה מומלצות [2024] | Finder

המכונה הקלקלה? המשפחה גדלה? אתם מחפשים את מכונת הכביסה הבאה שלכם? חברת קונסטרוקטה היא שם נרדף לאיכות גרמנית כבר למעלה מ- 60 שנה, והיא לא מאכזבת גם היום. 

icon pos_1

ניתחנו

27 סקירות

ו-

413 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות כביסה קונסטרוקטה מומלצות

מחפשים את מכונת הכביסה הבאה שלכם? למה שלא תנסו את קונסטרוקטה? החברה הגרמנית הוותיקה הזאת אלופה בייצור מכונות כביסה ואתם יכולים להיות בטוחים שהיא מציעה את הדגמים המומלצים ביותר. לפניכם הדגמים הטובים ביותר של החברה מחולקים לפי קיבולת.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לא משנה הסיבה שבגללה אתם מחפשים מכונת כביסה חדשה, מה שחשוב הוא לדעת מה בדיוק אתם מחפשים. מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מצויידות בטכנולוגיות החדישות ביותר שיעזרו לכם להוציא את הבגדים שלכם נקיים וריחניים יותר מתמיד, אבל לא פחות חשוב מזה, הן יעזרו לכם לחסוך במים, חשמל, אנרגיה וזמן ואתם תוכלו סוף סוף להיות בראש שקט, לפחות בכל מה שנוגע לכביסה.

 

המכונות החדשות של קונסטרוקטה מגיעות עם מנוע BLDC – מנוע חדשני ללא פחמים המופעל ע"י שימוש במגנטים קבועים וייחודיים ומאפשרת לו להישאר קר בזמן העבודה ובכל מאריכה את חיי המנוע והמכונה. אז חשבו טוב מה איזה גודל של תוף אתם צריכים, ועקבו אחרי הרשימה שהכנו לכם, שתעזור לכם להחליט מה תהיה הקונסטרוקטה הבאה שלם.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח קידמי 9 ק"ג: Constructa CWF14W43IL

מכונת כביסה עם קיבולת גדולה של 9 ק"ג. בין אם אתם חלק ממשפחה גדולה או פשוט מייצרים כמויות גדולות של כביסה, לא תצטרכו יותר להפעיל את המכונה מספר רב של פעמים.

Constructa CWF14W43IL

4.5 15

מתאים למשפחות גדולות ולמי שמייצר כביסה בכמות גדולה

יתרונות

שקטה, פתח גדול, קיבולת גדולה

חסרונות

מתאימה לחדרי כביסה גדולים שאינם מוגבלים במקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- סנסנטר

אתם משפחה גדולה, או סתם פשוט אוגרים הרבה כביסה? המכונה הזו מושלמת בשבילכם. עם קיבולת של 9 ק"ג תוכלו לחסוך זמן, אנרגיה מים וחשמל כי ה- Constructa CWF14W43IL תוכל להכיל כמות גדולה של כביסה בפעם אחת. עם אפשרות בחירה של תכניות מבין 12 תכניות מובנות תוכלו תמיד למצוא את התכנית המדוייקת ביותר לסוג הכביסה.

 

ה- Constructa CWF14W43IL מצוידת ב- WaveDrumTM תוף מיוחד במבנה גלי המשלב כפות ערבול מיוחדות למניעת שחיקת הבגדים ולכביסה נקייה יותר. בנוסף, היא מגיעה עם טכנולוגיית AntiVibration מבנה דפנות ייחודי ליציבות המכונה ולמניעת רעידות במהלך הסחיטה, גם במהירות המקסימלית (1400 סל"ד) ועם מערכת חכמה לניהול מדוייק של צריכת מים.  לוח הבקרה עם לחצני מגע יאפשר לכם לבחור ולראות את התכניות שתרצו: הפעלה/השהייה, טעינת פונקציות, גיהוץ קל, בחירת מהירות הסחיטה ועוד. מנוע שקט ועמיד, ומנגנון הגנה מפני הצפה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח קידמי 5.5 ק"ג: Constructa CWF08B00IL

חדר הכביסה שלכם קטן? או אולי אתם בכלל לא צריכים מכונה עם קיבולת גדולה? מעולה!  ה- Constructa CWF08B00IL היא בדיוק התשובה הקטנטנה בשבילכם.

Constructa CWF08B00IL

4.5 15

מתאימה לזוגות צעירים ולמשפחות קטנות שלא מייצרות כמויות גדולות של כביסה

יתרונות

זולה, קטנה וקומפקטית

חסרונות

מהירות סחיטה מירבית נמוכה

קנה עכשיו ב- gladiator
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

אין לכם הרים של כביסה? אז ה- Constructa CWF08B00IL יכולה להתאים לכם בול. מכונת כביסה עם קיבולת של 5.5 ק"ג בלבד, זולה, פשוטה להפעלה ולהבדיל מהרבה מכונות בגדול הזה, זו מגיעה עם פתח קדמי ולא עליון. מכונת הכביסה מצויידת במנגנון שקילה אוטומטי שיעזור לוויסות כמות המים והחשמל. מנגנון לזיהוי עודף קצף וביצוע שטיפה נוספת במידת הצורך.

 

תוכלו לראות את התקדמות התוכנית שבחרתם תודות לנורית החיווי בקדמת המכונה בנוסף, תוכלו לבחור את מהירות הסחיטה 400/800 סל"ד, בכל תוכנית שתבחרו. למרות שמדובר בכמות קטנה, פתח המכונה רחב (30 ס"מ) ונוח להעמסה וריקון של המכונה. 

מילה מהמומחה שלנו

שימו לב לכמות הבגדים

כדי לשמור על מכונת הכביסה שלכם לאורך זמן, חשוב לא לדחוס אליה יותר מדי בגדים. השאירו מעט מקום בתוף ואל תדחסו בגדים, בייחוד לא מגבות ובגדים שסופחים הרבה מים

 

בנוסף, כדי לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן חשוב לבצע ניקוי של הפילטר התחתון אחת לשנה לפחות ואם אתם מכבסים הרבה אז פעם ב-3 חודשים. בנוסף, כדי להיפטר מהאבנית, קחו 100 גרם מלח לימון והפעילו מכונה עם בדים או סמרטוטים בהרתחה מלאה – מלח הלימון ינקה את האבנית.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח עליון 6 ק"ג: Constructa CWT10T24IL

אם חסר לכם מקום בחדר הכביסה, ומכונה עם פתח קדמי רחבה מידי בשבילכם, לקונסטרוקטה יש פתרון גם לזה. ה- CWT10T24IL צרה במיוחד ואולי תוכל לפתור לכם את בעיית המקום.

Constructa CWT10T24IL

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מכונת כביסה צרה או מעדיף מכונה עם פתח עליון

יתרונות

מחיר נוח, מתאימה לחדרי כביסה צרים

חסרונות

קיבולת קטנה יחסית, לא מתאימה למכונה ומייבש בשתי קומות

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- סלון אפי
מתצוגה
קנה עכשיו ב- InSale

ה- Constructa CWT10T24IL היא היחידה ברשימה שלנו עם פתח עליון, אז אם יש לכם מקום מוגבל למכונה, ואתם מחפשים מכונה צרה יותר, המכונה הזאת יכולה בהחלט להיות התשובה לבעיית המקום. אמנם היא עם קיבולת קטנה יחסית (6 ק"ג), אך היא מצויידת בטכנולוגיות מתקדמות שיעזרו לכם להוציא כביסה נקייה וריחנית.

 

ל- Constructa CWT10T24IL יש מנגנון שקילה אוטומטי, ומנגנון Auto Drum Position שמחזיר את פתח התוף אוטומטית כלפי מעלה בסוף כל תכנית. בנוסף, לנוחות מקסימלית המכונה מגיעה עם תצוגה דיגיטלית הכוללת בין היתר את תצוגת הזמן לכל תכנית ואת הזמן הנותר לסיום התכנית. יש לכם אפשרות להפעלה מאוחרת של עד 24 שעות קדימה. בין התכניות תוכלו לבחור את מהירות הסחיטה הרצויה ובנוסף אופציית Memory תאפשר לכם לתכנת ולזכור תוכניות מועדפות לשימוש בעתיד. תכנית מעניינת שיש למכונה להציע היא תכנית MIX שמאפשרת לכבס בגדים מבדים מעורבים מבלי לפגוע בהם.

 

אז אם אתם מעדיפים פתח עליון, או אם אין לכם ברירה ואם חייבים מכונה צרה יותר בגלל חוסר מקום, ה- Constructa CWT10T24IL יכולה בהחלט להיות הפתרון לכך.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח קידמי 7 ק"ג: Constructa CWF10N05IL

אתם לא צריכים מכונה עם תוף גדול מאוד, אבל המכונות הקטנות, קטנות לכם מידי? ה – CWF10N05IL היא מקום טוב באמצע.

 

Constructa CWF10N05IL

4.5 15

מתאימה למי שרוצה את הטכנולוגיות המתקדמות של קונסטרוקטה אך לא צריך קיבולת גדולה במיוחד

יתרונות

מחיר נוח, טכנולוגיות מתקדמות

חסרונות

מהירות סחיטה מירבית נמוכה יחסית

קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- smart-deal
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

ה- Constructa CWF10N05IL מגיע עם קיבולת של 7 ק"ג ומהירות סחיטה מירבית של 1000 סל"ד. יש לה את הטכנולוגיות התקדמות כמו ברוב מכונות הכביסה של קונסטרוקטה. טכנולוגיית VarioPerfect מאפשרת כביסה מהירה יותר או חסכונית יותר, לחיצה על הכפתור מאפשרת בחירת תכנית בהתאמה אישית מבין כל התכניות המוצעות ביניהן: תכנית EcoPerfect לחסכון באנרגיה, תכנית  SpeedPerfect לחסכון בזמן, ותכניות מיוחדות לג'ינס, בדים עדינים ועוד.

 

ה- Constructa CWF10N05IL מצוידת במנגנון הגנה מפני הצפה ובמנגנון antiVibration עם מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות מושלמת בעת הסחיטה. את התכנית שבחרת תוכלו לראות על מסך תצוגה גדול יחד עם הזמן הנותר לסיום התכנית. ואם אתם דואגים שהילדים ישחקו עם המכונה, הסירו דאגה מליבכם, המכונה הזו כוללת גם מנגנון הגנה בפני ילדים.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה ‏פתח קידמי 8 ק"ג: Constructa CWF14W47IL

כל היתרונות והטכנולוגיות המתקדמות של קונסטרוקטה במכונה בגודל בינוני-גדול. אם יש לכם מקום בחדר הכביסה, אתם בטוח לא תצטערו.

Constructa CWF14W47IL

4.5 15

מתאים למי שמעוניין במכונה גדולה, אבל לא הכי גדולה

יתרונות

תוף כביסה גדול, פתח רחב, אפשרות להפעלה מאוחרת

חסרונות

גדולה פיזית – דורשת חדר כביסה גדול מספיק לאחסן אותה

קנה עכשיו ב- sale price
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- gladiator

אז החלטתם שמכונת כביסה עם קיבולת של 8 ק"ג היא מה שהכי נכון לכם? או אולי בכלל בחרתם אותה בגלל הפתח הרחב במיוחד של – 32 ס"מ – כי ככה נוח, קל ופשוט יותר להכניס ולהוציא את הכביסה מהמכונה? אתם לא תצטערו אם תיקחו את ה- CWF14W47IL של קונסטרוקטה.

 

עם מהירות סחיטה מירבית של 1400 סל"ד ואפשרות בחירת המהירות בכל תוכנית מבין המהירויות האפשריות, אתם תוכלו להתאים את המהירות המדוייקת ביותר לסוג הכביסה שלכם. עם לא פחות מ- 13 תכניות שונות לבחירה, זה יהיה פשוט וקל והבגדים ייצאו נקיים וריחניים מתמיד.

 

כמו במכונות הקודמות ברשימה גם המכונה הזו מצוידת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של קונסטרוקטה, טכנולוגיית VarioPerfect  לכביסה מהירה וחסכונית יותר, AntiVibration ליציבות מושלמת בזמן סחיטה, Wave Drum – מבנה תוף ייחודי המסייע לכבס בעדינות את הבגדים ומונע את שיחקת הבד וטכנולוגיית 3D AquaSpa לפיזור מושלם של המים על הבגד מכל הכיוונים ולכביסה נקייה בצורה אחידה. את התכניות ופונקציות שתתחברו תוכלו לראות על מסך LED כמו גם את זמני סיום התכניות ותוכלו לבחור אפשרות להפעלה מאוחרת יותר עד 24 שעות.