מכונת כביסה סימנס: סקירת 4 מכונות כביסה מומלצת (מעודכן 2024) | Finder

מכונת כביסה טובה תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ופשוטים, תחסוך מכם זמן ותצליח לנקות את כל סוגי הבדים בצורה הטובה ביותר. מכונות הכביסה החדשות של סימנס עושות בדיוק את זה.

icon pos_1

ניתחנו

63 סקירות

ו-

481 ביקורות

בתחום

כביסה ניקיון וגיהוץ

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות כביסה סימנס מומלצת

עברתם לבית חדש, שיפצתם את חדר הכביסה או שסתם אתם פשוט רוצים להתחדש? חברת סימנס הגרמנית מציעה לכם את מכונות הכביסה המתקדמות ביותר בשוק, עם טכנולוגיות משוכללות שישפרו את איכות החיים שלכם בכל מה שקשור לכביסה.

 

ממנוע חדיש שקט במיוחד המונע ללא פחמים ועד אפשרות לשליטה על מכונת הכביסה מרחוק. סימנס מציעה לכם את כל מה שחלמתם שיהיה לכם במכונת הכביסה. נוחות, ביצועים מעולים וחסכון באנרגיה שיבטיחו לכם כביסה נקייה יותר, ריחנית יותר ובזמן קצר יותר. הישארו איתנו כדי לבחור את מכונת הכביסה הבאה שלכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: Siemens iQ300 WM12K260IL

מי אמר שמכונת כביסה חייבת להיות יקרה?  עם טכנולוגיות מתקדמות וקיבולת גדולה, תקבלו מה- Siemens iQ300 WM12K260IL את כל מה שרציתם ובמחיר נמוך.

Siemens iQ300 WM12K260IL

4.5 15

מתאים למי שמחפש מכונת כביסה זולה, אמינה, איכותית וחזקה

יתרונות

זולה, קיבולת גדולה, טכנולוגיות מתקדמות

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- ענק החשמל

אתם לא חייבים לשבור תכנית חיסכון כדי ליהנות ממכונת כבסיה איכותית באמת. אם אתם צריכים מכונת כביסה עם נפח גדול ה- Siemens iQ300 WM12K260IL תהיה פתרון מצוין עבורכם.

 

ה- Siemens iQ300 WM12K260IL מגיעה עם קיבולת של 8 ק"ג, ואתם יכולים להיות בטוחים שתצטרכו לעשות פחות מכונות מבעבר. היא מגיעה עם מיטב הטכנולוגיות. מנגנון Multiple Water Protection להגנה מפני הצפות, מערכת aquaTronic שמפזרת את המים באחידות ודואגת לשטיפה אחידה ומהירה יותר.

 

בנוסף יש לה שקילה אוטומטית של הבגדים, כך שלא תוכלו להעמיס עליה, מערכת לזיהוי חוסר איזון לפני הסחיטה ומגירה לחומרי ניקוי עם מנגנון ניקוי עצמי.

 

תוף המכונה עשוי בעיצוב waveDrum שעוזר לנקות כתמים קשים יותר. תוכלו להאיץ את תהליך הכביסה אם תלחצו על לחצן varioSpeed ולחסוך זמן. יש לכם אפשרות לבחור את מהירות הסל"ד שתרצו בין 400 ל- 1200, בכל תכנית ותכנית. וזה עוד לא הכל, הדגם הזה מגיע עם טיימר להפעלה מאוחרת, לחצן reload שיאפשר לכם להוסיף בגדים גם אם התכנית כבר התחילה ועוד הפתעות. תתכוננו ליהנות מכביסה נקייה וריחנית בהרבה פחות מאמץ.

לוגו של הסקירה

הגדולה ביותר: מכונת כביסה 9 ק"ג WMH4W640IL

מכונת כביסה מסדרת iSensoric של סימנס, עם תוף ענקי שיכול להכיל כמות כביסה למשפחות גדולות ומערכת Home Connect לשליטה במוצר מרחוק.

Siemens WMH4W640IL

4.5 15

מתאים למשפחות גדולות ולכל מי שצריך כביסה בכמות גדולה

יתרונות

קיבולת גדולה מאוד, טכנולוגיות מתקדמות, מהירות סחיטה גבוהה, אפשרות לשליטה מרחוק

חסרונות

יקרה, גדולה ותופסת הרבה מקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן
קנה עכשיו ב- סנסנטר
קנה עכשיו ב- טופסטור

אתם מוצאים את עצמכם עם הרים של כביסה שלא נגמרת? אולי כדאי שתשקלו לקנות מכונה עם קיבולת גדולה יותר. עם ה- WMH4W640IL לא רק שתוכלו להשתלט על הרי הכביסה, תודות לתוף עם קיבולת של 9 ק"ג, אתם תקבלו את אחת ממכונות הכביסה המתקדמות ביותר – היא תהפוך את חווית הכביסה שלכם למשהו אחר לגמרי.

 

ה- WMH4W640IL מסדרת הפריומיום של שסימנס – iSensoric – מגיע עם מנועiQdriveà  מנוע מגנטי חכם ושקט במיוחד, שפועל ללא פחם. מערכת i-Dos תעזור לכם לדעת את המינון הנכון של חומרי הניקוי לפני כל הפעלה לפי כמות הכביסה במכונה, כך שלא תמצאו את עצמכם עם בית מוצף סבון שברח.

 

תוף המכונה במבנה waveDrum שעוצב כדי להוריד את הכתמים הקשים ביותר, ומתאים לכל סוגי הבדים, גם בדים עדינים במיוחד. אחת מתוכניות המכונה DrumClean היא תכנית מיוחדת לניקוי התוף כדי לשמור על אורך חייו.

 

מבנה הדפנות תוכנן כדי לאפשר יציבות מרבית בעת פעולת הסחיטה. יש למכונה מערכת לבקרה רציפה על כמות המים בהתאם לכמות הכביסה, מערכת הגנה מפני הצפה ועד טכנולוגיות נוספות שיעזרו לכם לחסוך בצריכת המים.

 

את התכניות תוכלו לראות על תצוגת ה- LED יחד עם ציון צריכת החשמל, הטמפרטורה, מהירות הסחיטה וגם את ההפעלה המאוחרת של עד 24 שעות. תוכלו לבחור תכניות ולשנות הגדרות בעזרת מערכת Home Connect שמאפשרת שליטה מרחוק על המכונה. כבר אמרנו שהיא מכנות פרימיום? אם יש לכם תקציב למכונה הזו, אל תהססו. אתם לא תצטערו על זה.

מילה מהמומחה שלנו

בדקתם את הגודל?

כדאי למדוד מראש בבית את גודל המקום המיועד למכונה, כדי שלא יהיו הפתעות כשהיא תגיע ותצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים. 

 

אחת לחודש חודשיים כדאי להפעיל את מכונת הכביסה על תוכנית של 90 מעלות ללא בגדים כלל ולהוסיף שתי כוסות חומץ לימון – הפעלת המכונה עוזרת לשמור עליה ולנקות את חלקיה הפנימיים. חשוב לתחזק את מכונת הכביסה באופן שוטף – נקו את דלת המכונה, הפילטר, תאי המרכך ואבקת הכביסה.

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: מכונת כביסה 7 ק"ג SIEMENS WM10N158IL

למרות שהיא הקטנה ביותר ברשימה היא עדיין גדולה יותר ממכונות כביסה הקטנות ביותר שקיימות בשוק. אז אם אתם חפשים מכונת כביסה מתקדמת עם גודל תוף בינוני, זאת המכונה בשבילכם.

SIEMENS WM10N158IL

4.5 15

מתאים למשפחות ולמי שרוצה להתקדם טכנולוגית עם מכונת הכביסה שלו

יתרונות

טכנולוגיות מתקדמות, מחיר נוח, מרווחת מספיק ולא גדולה מידי.

חסרונות

מהירות סחיטה מקסימלית נמוכה.

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- better shop
קנה עכשיו ב- SAVOY
קנה עכשיו ב- Last Price

גם המכונה הזאת היא מסדרת iSensoric בעלת מנוע iQdrive חכם ושקט במיוחד. תכנית ה- speedPerfect תאפשר לכם לקצר א משך הפעולה של התכניות שתבחרו כך שתוכלו להפעיל מכונה ולכבס ב- 15 דקות בלבד!

 

ה- WM10N158IL מגיעה עם מערכת aquaTronic שמפזרת את המים במכונה בצורה אחידה ומהירה יותר. דפנות המכונה בנויות בטכנולוגיית antiVibration ומגדילות את יציבות המכונה בעת פעולת הסחיטה, כך שמכונה כבר לא "תרקוד" לכם כשיגיע שלב הסחיטה. יש לה מנגנון להגנה מפני הצפה וחיישן לזיהוי עודף קצף שיעביר במקרה כזה שטיפה נוספת לכביסה כדי להיפטר מהעודפים.

 

תוכלו לבחור את מהירות הסחיטה עד 1000 סל"ד, ואם שכחתם להוסיף חולצה, אל תדאגו. אפשרות ה- reload תשהה את פעולה המכונה לאחר תחילת התוכנית כדי שתוכלו לצרף את החולצה מבלי להצטרך להפעיל אותה מחדש. במחיר נוח, תוף של 7 ק"ג וטכנולוגיות מתקדמות המכונה הזאת בהחלט שווה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

מכונת כביסה פרימיום: מכונת כביסה SIEMENS iQ800 WM16XG10IL

מחפשים את ה-הכי הכי? הכי משוכללת, הכי גדולה, הכי יוקרתית, הכי יפה הכי…? הכל המכונה אחת! ה- iQ800 WM16XG10IL תשתלב מצויין החדר הכביסה החדש שלכם. תכינו את הארנק.

SIEMENS iQ800 WM16XG10IL

4.5 15

מתאימה למי שמחפש עיצוב יוקרתי, חדשנות טכנולוגית ויש לו את התקציב המתאים

יתרונות

מראה יוקרתי, קיבולת גדולה, טכנולוגיות מתקדמות

חסרונות

גדולה מאוד ותופסת מקום רב, יקרה מאוד

קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- SAVOY
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

עברתם לבית חדש? סיימתם בדיוק לשפץ את חדר הכביסה?  אתם על קו הסיום ונשאר לכם רק לבחור מכונה שתתאים לכל היופי הזה?  תפסיקו לחפש! מכונת הפרימיום iQ800 WM16XG10IL של סימנס היא החלק שישלים לכם את הפאזל.

 

היא מגיעה עם כל הטכנולוגיות הכי מתקדמות של החברה: מערכת ייחודית אוטומטית לטיפול בכתמים קשים במיוחד, מסך מגע עם רזולוציה גבוה, powerSpeed 59 לקיצור זמן הכביסה וקבלת תוצאות מעולות, תוף עם מבנה waveDrum  ותכנית מיוחדת לניוקי התוף, מבנה דפנות ייחודי להגברת היציבות בעת הסחיטה, מנגנון הגנה מפני הצפה, נעילת בטיחות בפני ילדים ועוד. עם מכונה כזו, אתם לא תרצו לעזוב את חדר הכביסה.

 

אז תכינו את הארנקים שלם, כי היא לא זולה, אבל היא בהחלט שווה את זה.