מחשב נייד אסוס: סקירת 5 מחשבים ניידים מומלצים של אסוס (מעודכן 2024) | Finder

המחשבים הניידים הטובים ביותר מבית חברת אסוס שיתאימו לצרכים ותקציב שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

2146 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב אסוס מומלץ

איך מתמודדים המחשבים הניידים של אסוס מול המתחרים הדומים להם בשוק כמו Dell, Apple ו-HP? אנחנו מרגישים די בנוח להגיד ש: די טוב. מחשבים ניידים אלה מסוגלים לספק ביצועים מצוינים, איכות בנייה יציבה במיוחד ועיצוב נפלא, והם בין המחשבים הניידים הטובים ביותר של ל-2024 להציע.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

4,590 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

3,224 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

10,599 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

2,376 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

מלבד בניית חלק מהמחשבים ורכיבי המחשבים הטובים ביותר בשוק היום, היצרנית הטייוואנית גם מייצרת מחשבים ניידים מעולים עם ביצועים מצוינים ועיצוב אסתטי. בעוד חלק מהמחשבים הניידים יוקרתיים במיוחד ועולים לא מעט, יש גם הרבה אופציות עם מחיר נוח, מושלמות למי שמחפש מחשב נייד טוב, אך הדוק מבחינת תקציב.

 

בין אם אתם זקוקים למחשב גיימינג עוצמתי, מחשב נייד לעבודה מהבית או מחשב חדש לילד, תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים בין מגוון האפשרויות שיש לאסוס להציע. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: ASUS ZenBook 13 (UX333FA)

ASUS ZenBook 13 הוא לא המחשב הנייד החזק ביותר של החברה וגם לא המהודר ביותר. אבל אם אתם מחפשים מחשב נייד 13 אינץ' שיעשה את העבודה, זוהי האפשרות הטובה ביותר שהחברה יכולה להציע לכם. אתם מקבלים מאפיינים די שימושיים עם המכשיר הלא מאוד יקר הזה, מה שהופך אותו למתחרה ראוי לדגמי הדגל של המותגים המובלים בשוק.

ASUS ZenBook 13 (UX333FA)

4.5 15

מחשב נייד מעולה עם עיצוב ייחודי

יתרונות

מקלדת מדהימה, עיצוב נהדר, משטח מגע שימושי, חיי סוללה טובים.

חסרונות

התצוגה לא הכי טובה שיש.

קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- ORPC
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Amazon

מה שמפריד את המחשב הזה מדגמים אחרים בטווח מחירים זה היא המקלדת. היא ממש טובה. יש אפילו משטח מגע חכם, שמסוגל להפוך למשטח מספרים ולחסוך לכם את ההתעסקות עם שורת המספרים שנמצאת בחלקה העליון של המקלדת.

 

חיי הסוללה מצוינים, מה שמאוד הפתיע אותנו היות והמחשב די קומפקטי, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון את המפרט. ה- ZenBook 13מצויד במעבד Intel Core i7 ובעוד שלא מדובר במעבד החדש והחזק ביותר של החברה, הוא עדיין נחשב למעבד מעולה.

לוגו של הסקירה

במקום השני: ASUS ZenBook 15 (UX534)

ה- ZenBook 15של ASUS הוא מכשיר נהדר. החברה הייתה בחזית עיצוב המחשבים הניידים במהלך העשור האחרון והדגם הזה אינו יוצא מן הכלל. הוא מגיע עם עיצוב חלק ומלוטש, עם שלדה קומפקטית שכוללת חלקים פנימיים עוצמתיים במיוחד.

ASUS ZenBook 15 (UX534)

4.5 15

אפשרות נהדרת שפשוט כיף להשתמש בה

יתרונות

חלקים פנימיים עוצמתיים, משטח מגע מעולה, חיי סוללה טובים, מגוון יציאות USB, GPU אופציונאלי.

חסרונות

אין Thunderbolt 3.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- BUG
Zenbook 14
קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- ORPC

ה- ZenBook 15מגיע עם מעבד Intel Core i7, עד 16GB של RAM, הבחירה של עד 1TB של SSD ותצוגת 4K המונעת על ידי NVIDIA GTX 1650. יש לו כל מה שתזדקקו לו עבור משימות יום יומיות ואפילו תוכנה תובענית יותר, אבל לא תוכלו לשחק עליו משחקים מודרניים עם הגדרות מקסימליות עקב חוסר ה- Thunderbolt 3לתמיכת GPU חיצונית. כאשר הציר פתוח, הוא בולט מעט כדי להרים את המקלדת לזווית יותר טבעית להקלדה.

 

עם עד 15 שעות של חיי סוללה (יותר כמו 8-10 שעות של שימוש אמיתי) על טעינה אחת, כך שתוכלו ליהנות במשך כמעט יום שלם, בין אם אתם ממתינים לטיסה או פשוט רוצים לבלות את היום בחוץ, ללא שקע חשמל זמין. אולם, חיי הסוללה יכולים להיות טובים יותר ותצטרכו לשמור על המטען שלכם לידכם אם אתם מסתובבים בחוץ. מחשב נייד זה לא משתמש בטעינת USC-C כמו מחשבים קומפקטיים אחרים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר ליוצרים: Asus ZenBook Pro Duo (UX581)

ה- Asus ZenBook Pro Duo הוא מחשב נייד ייחודי אשר לא מתפשר על הגדרת תצוגה אחת. ASUS החליטה להוסיף תצוגה נוספת ממש מעל המקלדת, ולעומת המקבוק של Apple, התצוגה השנייה למעשה די שימושית ולא משמשת רק כקיצור דרך.

Asus ZenBook Pro Duo (UX581)

4.5 15

כאשר מסך אחד פשוט לא מספיק לכם

יתרונות

חלקים פנימיים עוצמתיים, כרטיס גרפי איכותי של NVIDIA, SSD גדול, תצוגת מט, תצוגה נוספת.

חסרונות

מקלדת צפופה, משטח מגע קטן, מעט עבה.

קנה עכשיו ב- פטקום
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- נייד נייד
קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם יוצרי תוכן או זקוקים להרבה שטח מסך, מדובר בדגם ששווה לקחת בחשבון. כדי להפוך אותו למושך יותר עבור יוצרים, ASUS הקפיצה את הנתונים כדי לכלול מעבד Intel Core i9, 32GB של RAM, אחסון של 1TB, תצוגה מרכזית 4K OLED וכרטיס מסך אופציונאלי NVIDIA RTX 2060.

 

החלק הטוב ביותר במסך המרכזי הוא ציפוי המט, כך שהוא לא יציג השתקפויות, לפחות לא באופן בולט. מדובר במאפיין די שימושי אם אתם אוהבים להשתמש במחשב שלכם בסביבה מוארת או בחוץ. התצוגה השנייה נהדרת עבור שימוש נוסף, כך שאתם יכולים לחסוך זמן במקום לעבור בין אפליקציות שונות.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר: ASUS VivoBook S14 (S433)

ה- ASUS VivoBook S14הוא מחשב מהנה במיוחד בזכות המחיר הנוח שלו, הביצועים המרשימים ומגוון היציאות שהוא מציע. עם תצורה שמאפשרת עד מעבד Intel Core i7, 16GB של RAM, SSD של 1TB ותצוגת 1080p הגונה, מדובר בבחירה אידיאלית עבור אלו שמחפשים מחשב נייד בסיסי למשימות יום יומיות.

ASUS VivoBook S14 (S433)

4.5 15

יכולות טובות בתקציב ידידותי למשתמש

יתרונות

מחיר טוב, ניתן לשלב עם מעבד עד Intel Core i7, קל משקל, חיי סוללה טובים, מבחר יציאות מגוון.

חסרונות

דורש מטען מיוחד, התצוגה עמומה וקצת דהויה, אין GPU מיוחד.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- שניידר
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Amazon

תצוגת ה-14 אינץ' מצוותת עם מעבד עד Intel Core i7, 16GB של DDR4 RAM, SSD  של 1TB וחיישן טביעת אצבע לכניסה מהירה, בשימוש של Windows Hello. זה ממש לא רע כאשר חושבים על המחיר שאתם משלמים.

 

ועדיין, אתם צריכים לזכור שמדובר במחשב זול והתצוגה לא מתקרבת לזו של המחשבים הניידים האחרים שברשימה שלנו. בנוסף, ישנו חוסר בכרטיס מסך מוקדש, אפילו אם אתם הולכים על אחד הדגמים היקרים יותר של ה- VivoBook S14.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לגיימינג: ASUS ROG Zephyrus S GX701

כמו מחשבים אחרים של ASUS, ה- ASUS ROG Zephyrus S GX701מניח את משטח המגע שלו מצידה הימני של מקלדת ה-RGB, כאשר הקומבו כולו יורד לחלקו התחתון של המחשב. מה שמשאיר את החלק העליון של המחשב כדי להכיל GPU של NVIDIA RTX 2080 ומערכת קירור אשר מעניקה ביצועי גיימינג מדהימים. למשטח המגע יש מצב חלופי בו הוא הופך למשטח מספרים, רק למקרה שאתם מתכננים לעשות קצת חשבון בין משחק למשחק.

ASUS ROG Zephyrus S GX701

4.5 15

עוצמה ועיצוב ייחודי בחבילה אחת

יתרונות

אפשרויות תצורה עוצמתיות, משטח מגע שיכול להפוך למספרים, מסגרת דקה מסביב לתצוגת ה- 144Hz, עובי של 1.87 ס"מ בלבד, מבחר יציאות מכובד.

חסרונות

חיי סוללה קצרים, ללא אתרנט.

קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Amazon
דגם שונה
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

תצוגת ה-FHD של 17.3 אינץ' מגיעה לקצב ריענון של 144Hz וזמן תגובה של 3 אלפית שנייה לדימוי חזותי חלק במיוחד, וכמעט שאין מסגרת שתפריע לכם. יחד עם אפשרויות GPU עוצמתיות, ה- Zephyrus S יכול להכיל מעבד דור 10 של Intel Core i7, עד 32GB של DDR4 RAM ו- SSDשל עד 1TB PCle. כל אלו מספקים עוצמה כוללת, לא משנה איזה משחק בחרתם לשחק.

 

העובי של מחשב נייד זה הוא 1.87 ס"מ בלבד, אך הוא עדיין כולל מבחר רחב של יציאות, כולל USB-C 3.1, 3 יציאות USB-A 3.0 ו-HDMI. אין יציאת אתרנט, אך ניתן לשנות את זה עם מתאם USB-C מתאים.

סיכום

איך לבחור מחשב נייד אסוס?

כאשר אתם מחפשים לקנות מחשב אסוס מומלץ, אתם צריכים לקחת בחשבון את הצרכים שלכם; האם יש לכם עומסי עבודה כבדים כך שאתם זקוקים להרבה יותר RAM מהאדם הממוצע? האם אתם עורכי ווידאו וזקוקים לכמויות אחסון גדולות? האם אתם גיימרים שצריכים GPU עוצמתי?

 

לפניכם מדריך קצר שיעזור לכם לבחור את המחשב הנייד הטוב ביותר עבורכם מבית אסוס.

 

תקציב: מה אתם מקבלים בתמורה לכסף שלכם.

אתם יכולים למצוא מחשבים ניידים זולים ודי איכותיים במחיר של מתחת ל-1,500 ₪. אולם, מחשבים ניידים טובים יותר לרוב יעלו לפחות 2,000 ₪ ואם אתם מחפשים דגם ממש איכותי לעבודה, הוא יכול גם להגיע ל-3,500 ₪. המחשבים הניידים הטובים ביותר לגיימינג יכולים לעלות 7,000 ₪ ויותר.

 

גודל מסך: 12-14 אינץ' עבור ניידות.

אם תדעו מה גודל המסך של המחשב הנייד, תוכלו לדעת הרבה על הניידות הכוללת שלו. אם אתם רוצים להשתמש במחשב שלכם על הברכיים או לקחת אותו הרבה ממקום למקום, לכו על דגם עם תצוגה של 12, 13 או 14 אינץ'. אם אתם מתכננים להשתמש במחשב הנייד על שולחנות עבודה ודלפקים ולא להעביר אותו יותר מדי ממקום למקום, דגם של 15 אינץ' עשוי לתת לכם יותר ערך. חלק מדגמי הגיימינג ועריכת התוכן מגיעים עם תצוגה של 17 או 18 אינץ', אבל את אלו בקושי אפשר להעביר ממקום למקום.

 

2 ב-1 או מחשב נייד רגיל?

יותר ויותר מהמחשבים הניידים של היום הם 2 ב-1 עם מסכים שיכולים להיפתח לאחור ב-360 מעלות או אפילו להתפרק, כך שאפשר להשתמש בהם כטבלטים. אם אהבתם את הרעיון של להשתמש במחשב שלכם במצב שטוח לציור, צריכת מדיה או פשוט להשתמש בו בצורה עומדת, 2 ב-1 עשוי להתאים לכם. אולם, אתם לרוב יכולים לקבל מאפיינים טובים יותר או מחיר נמוך יותר אם תלכו על סגנון ה"צדפה" המסורתי.

 

חיי סוללה: 8+ שעות עבור ניידות.

אלא אם אתם מתכוונים להשתמש במחשב הנייד שלכם רק על שולחן העבודה עם שקע חשמל זמין, חיי סוללה הם פרט שחשוב לקחת בחשבון. אפילו אם בתוך הבית או המשרד, לפעמים נחמד לעבוד על הספה או בחדר הישיבות, בלי להיות תלויים בשקע קרוב. עבור הניידות הטובה ביותר, אנחנו ממליצים לרכוש מחשב נייד שמסוגל להחזיק לפחות 8 שעות על טעינה אחת. המחשבים הניידים הטובים ביותר מסוגלים להגיע גם למעל 10 שעות.

 

מפרט: 1080p / Core i5 / 8GB הם ההימור הטוב ביותר

אתם יכולים לבלות הרבה זמן בהתעמקות במפרט של המחשב, אבל אלו הם רכיבי המפתח שחשוב לקחת בחשבון. אם אתם רוצים ביצועים טובים במיוחד, אנחנו ממליצים לבחור במעבד Core i5 (לפחות), 8GB של RAM,  SSDשל 256GB ומסך של לפחות 1080p.

שאלות ותשובות על מחשב אסוס מומלץ

אני אוהב לעבוד מבתי קפה, מה המחשב שהכי יתאים לי?

אם אתם עובדים ממקומות שונים ולא רק משולחן עבודה במשרד או בבית, חשוב לבחור במחשב של אסוס במשקל קל ועם תצוגה לא גדולה מדי. אנחנו ממליצים על מחשב נייד עם מסך 13-14 אינץ', במשקל של פחות מ-1.5 ק"ג, כדי ליהנות מניידות מקסימלית. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את חיי הסוללה, במידה שלא יהיה שקע חשמל זמין במקום שתבחרו לעבוד עם המחשב. כדי ליהנות מחיי סוללה טובים, חשוב שהמחשב יצליח לתפקד על טעינה אחת לפחות 8 שעות.

מה המחיר הממוצע של מחשב אסוס מומלץ?

כמו חברות מובילות אחרות, גם אסוס מציע טווח מחירים נרחב למכשירים שלה, כאשר המחשבים היוקרתיים יותר יכולים לעלות 3,500-4,000 ₪ ודגמי הגיימינג יכולים הגיע גם ל-10,000 ₪ ויותר. אולם, אסוס מציעה מחשבים מצוינים ליום יום במחירים נוחים במיוחד, כך שאתם יכולים להצטייד במחשב טוב עבור שלל פעולות בפחות מ-1,500 ₪.

מה המעבד המומלץ ביותר?

רוב המחשבים הניידים המופיעים בסקירה מגיעים עם אפשרות למעבד Intel Core i7. מדובר במעבד עוצמתי במיוחד שלא יאכזב אתכם – אלא אם אתם דורשים מהמחשב שלכם יכולות גיימינג או עריכת תוכן מקצועיות. אולם, מעבדים אלו מייקרים משמעותית את מחירו של המחשב ועשויים להיות יותר ממה שרוב האנשים זקוקים. כאן מגיע מעבד Intel Core i5, אשר מסוגל לספק ביצועים נהדרים לפעולות יום יומיות+. מעבד Intel Core i3 לא מומלץ כמעט בכלל, היות והוא יחסית חלש ולא מאפשר למחשב לתת ביצועים טובים מספיק עבור רוב האנשים.